БАБЕ – ЦВЕТЫ, ДЕТЯМ – МОРОЖЕННОЕ! И СМОТРИ НЕ ПЕРЕПУТАЙ!
Здається, справжнє свято завітало до мешканців вулиці Кутузова в Хмільнику. Нещодавно ми повідомляли, що там збираються здійснити будівництво водогону, витративши на це понад 1 500 000 гривень.
Тепер нова радість – вулицю Кутузова мають реконструювати…
Відповідні зміни до Програми утримання дорожнього господарства міста Хмільника хочуть винести на розгляд сесії Хмільницької міської ради. Загалом на реконструкцію дорожнього покриття по вулиці Кутузова мають намір витратити 3 050 000, з них – 3 000 000 з обласного бюджету.
Тут головне, щоб не переплутали: спочатку водогін, а потім – реконструкція… А то хто його знає?
громадянка
19.03.2013 at 15:08О__о, ще забули написати, що вкрадуть при реконструкції дороги та реконструкції водогону. А потім вкрадуть на ремонті дороги )) Безь цього ця стаття якась “прісна”. І ще забули про дерева, які зріжуть при реконструкції. Це взагалі буде бомба ))
Глеб
19.03.2013 at 15:13🙂 Бабе – цветы, а курице – просо 🙂
LEON
19.03.2013 at 15:28Написати не написали а вкрасти вкрадуть, зрізати зріжутью, вони без цього жити не можуть.
LEON
19.03.2013 at 15:40Адмін а куди подівся мій перший комнтар? Я, вперше таке бачу))))
Чижик
19.03.2013 at 16:51Опишіть ситуацію!
громадянин
19.03.2013 at 17:14гроші хоче виділити область , а міська рада навіть не хотіла до цього залучатись, бо потрібно було б питання про виділення коштів на розробку документів, повязаних з реконструкцією вул. Кутузова , винести на обговорення на минулу сесію , але великий юрист петро сказав , що ще не потрібно.
Віктор
19.03.2013 at 18:34Це ж чудова новина!!! Щодо водогону. Будівництво чи реконструкція???
LEON
19.03.2013 at 18:43Admin 19.03.2013
Опишіть ситуацію!
Перед коментарем Громадянка був мій коментар в якому я висловив своє здивування. Чому така увага до вул. Кутузова?і.т.д.,і.т.п. але він відсутній. Можливо я не нажав на “коментувати”. А в принципіце це не так важливо, вибачаюся, що потурбував.
LEON
19.03.2013 at 18:48Віктор яка тобі різниця чи будівництво чи реконструкція? Всерівно покращення комунальних послуг?
Віктор
19.03.2013 at 18:50Згоден, але цікаво знати масштаби майбутніх робіт!
і шо?
19.03.2013 at 19:15Будівництво чи реконструкція???
пакращення…
Віктор
19.03.2013 at 19:25Хто знає скажіть: коли вода перестане у кранах воняти дохлою рибиною????
Вася
19.03.2013 at 20:32Тоді коли риби в річці не буде, вона перестане дохнути, вода перестане воняти))))
Віктор
19.03.2013 at 20:44Повноцінна відповідь, нічого не скажеш))))). Просто раніше вода не воняла і риба була….
КотЄ
19.03.2013 at 20:55Я в шоці! Ви Хмільничани, чи ні? Ви за розвиток міста, чи проти? Що не робиться, все для вас не те, будь то ремонт доріг, чи прикрашення міста. Може жити в землянці посеред поля, це саме для вас?
КотЄ
19.03.2013 at 20:58Віктор, це не дохла риба, це бактерії якими очищують воду.
Віктор
19.03.2013 at 21:03КотЄ, а без них ніяк не можна, а то реально вода паршиво “пахне”…
Віталій
19.03.2013 at 21:04Правильно! Підтримую КотЄ! Хмільничани ми чи ні? От, наприклад, у Вінниці. тротуар на Соборній плиткою позакладали. А вона, ота клята плитка, так місцями за півроку перекоробилася, що аж страшно… І що вінничани? Як справжні патріоти міста – мовчать! І мовчатимуть, коли з бюджету виділять ще 1 млн. гривень на те, щоб перекласти її знову… І коли її перекладуть, а вона знову через пів року покришиться – також мовчатимуть! Оце справжні патріоти свого міста! Уважаю! Бо хіба можна дорікати керівництву міста за те, що пускають гроші, які могли б піди на освіту, дозвілля молоді чи ще на якісь справи, як то кажуть “на вітер”? Ганьба вам, хмільничани. За те, що намагаєтеся звернути увагу читачів на питання ефективності використання бюджетних коштів! ГАНЬБА!!! А КотЄ – молодець – так тримати! Побільше таких! І тоді наше місто справді стане Баден-Баденом!)))
Пронира
19.03.2013 at 21:32Переконливо. І додати нічого…
КотЄ
19.03.2013 at 21:35Віктор, цього я вже не знаю, напевно не можна.
Віктор
19.03.2013 at 21:38Засада!!!
КотЄ
19.03.2013 at 21:43Віталій, а що поганого в Баден-Бадені? Я наприклад хочу, щоб був Баден-Баден, а не Вебівка чи Голодьки. В яких проїхати можна тільки на коні, а пройти тільки в рибацьких чоботах. Якщо вам це до вподоби, будь-ласка ніхто вас в Хмільнику не тримає.
Освіта це добре, але все має бути в міру і загострювати увагу на одному, на тому що Вам хочеться це не допустимо. В нас місто курорт, а не місто університет, щоб робити удар на освіту і забути про комфорт та красу.
Віталій
19.03.2013 at 21:48))) Так я також хочу, щоб був Баден-Баден!))) я ж так і написав на прикладі вінниччан!))) До речі, дуже дякую за коментар!)) )Я дуже довго думав над тим, чому на ГФХ з’являються подібні до Вашого коменти… А вся причина в тому, що в нас (чи точніше – У ВАС))) “освіта в міру”…)))
Пронира
19.03.2013 at 21:50В Xмільнику ніколи з крана не текла “Боржомі”, але цього року дійсно щось неймовірне твориться з тією рідиною, що подається до осель.
Віктор
19.03.2013 at 21:52Особливо у ванні прикольна атмосфера від випаровування гарячої води!!!
КотЄ
19.03.2013 at 21:56Віталій, а ви напевно навчались у Хмільницькій Академії Всезнання, на факультеті керівництва всесвітом…
КотЄ
19.03.2013 at 21:57Пронира та Віктор, то може розберетесь з цим, чи не знаєте де водоканал?
Пронира
19.03.2013 at 22:00Не виключено…
КотЄ
19.03.2013 at 22:00Візьміть ще Віталія, він їм розкаже як це у Вінниці роблять, думаю вони будуть в захваті від його пізнань в цій та інших галузях)))
КотЄ
19.03.2013 at 22:07До речі, чи то того року, чи минулого, ті кого я називаю журналістами, показували сюжет про смердючу воду. Може і вам на водоканалі розкажуть щось цікаве.
Віталій
19.03.2013 at 22:24Похвали мене моя губонька…)))
КотЄ
19.03.2013 at 22:29Віталій, і я про те… Замість того щоб хвалити себе, взнали краще те, що дійсно Хмільничан турбує, а не те навіщо слово на табличці пам’ятника змінили.
Віталій
19.03.2013 at 22:32))) Про те, що дійсно хвилює хмільниччан хай дізнаються ті, кого Ви називаєте журналістами…))) А я, з Вашого дозволу, буду робити виключно те, що до вподоби мені…)))
КотЄ
19.03.2013 at 22:40От це справді змістовно і багато що пояснює.
Віталій
19.03.2013 at 22:49))) І що це прояснює? Що навіть ті, кого Ви називаєте журналістами, не розповідають про те, що дійсно хвилює хмільниччан? Ну звиняйте, може дарма Ви їх називаєте журналістами?)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
КотЄ
19.03.2013 at 22:53Багато чого пояснює. Не пояснює тільки назву сайту. Якщо сайт не для громади, то звідки така назва?
Вам видніше журналісти вони чи ні, Ви ж їх захищаєте, а не я.
Глеб
19.03.2013 at 22:55🙂 А виной непонимания – образование в меру ?-)
Віталій
19.03.2013 at 22:57))) Не зважайте – тут нічим не допоможеш)))
КотЄ
19.03.2013 at 22:59“тихо сам с собою, я веду беседу”
КотЄ
19.03.2013 at 23:02Де це Пронира зі своїм – троль, троль! Чит команди – фас, не було?
КотЄ
19.03.2013 at 23:04ой ні, троль же Ви, тому і всі мовчать поки папка тролить))))
Глеб
19.03.2013 at 23:06🙂 Во как занервничал! 🙂
КотЄ
19.03.2013 at 23:10“тихо сам с собою, я веду беседу”
КотЄ
19.03.2013 at 23:12Все, розслабтесь і можете спускати своїх песиків, вони вже нічого не зіпсують. Я стати.
Глеб
19.03.2013 at 23:14🙂 Кто ж с тобой, в меру образованным, разговаривать то будет? 🙂 Вот и приходится “тихо, сам с собою” 🙂 Главное, чтобы это не вошло в привычку и не заменило общения с женщинами 🙂
Віталій
19.03.2013 at 23:16))) В останньому слові коменту від Коте друга буква має бути “п” чи “р”?))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Пронира
19.03.2013 at 23:28Судячи з відео, то та літера все таки “р” http://www.youtube.com/watch?v=MkzJdP_QR-U
Вася
20.03.2013 at 07:30КотЄ, какати на садописувачів сайту не можна, тому, що буде)))) .http://www.youtube.com/watch?v=Bd8jj2m46-8
Чижик
20.03.2013 at 10:06Прошу дотримуватись правил спілкування на сайті.
LEON
20.03.2013 at 10:44Admin, це з приводу трьох останніх коментарів? КотЄ допустив помилку, дописувачі шляхом допущень і своїх інтелектуальних здібностей її виправили. А взагалі Пронира і Вася молодці.
громадянка
20.03.2013 at 11:45Люди завжди будуть відрізнятися за своїми розумовими здібностями, однак кожен з нас має певний невикористаний потенціал, і якщо його задіяти, можна значно підвищити свій інтелектуальний рівень. І цей рівень тут показав пан Віталій. Проста опечатка, але треба так інтелегентно висловитися. Але як завжди – на рівні своїх розумових здібностей.
Віталій
20.03.2013 at 11:51))) От я щось не зрозумів: це ви мене похвалили чи наїхали?)))
Віктор
20.03.2013 at 11:52Похвали себе сам, в тебе гарно виходить!!!
Віталій
20.03.2013 at 11:55Та ні! Для того, щоб хвалити і хаяти є спеціально навчені люди…))) Чого я маю в них хліб забирати?)))
LEON
20.03.2013 at 11:58На тебе наїдиш, без коліс залишишся.
Віктор
20.03.2013 at 12:02Є різні машини та різні колеса…
LEON
20.03.2013 at 12:04Всерівно Віталій їх порве , як тузік ганчірку.
Віктор
20.03.2013 at 12:05Ну да, ну да… Точно, порве)))))
Віталій
20.03.2013 at 12:07))) А давайте Ви не будете обговорювати мої перспективи порвати комусь шини на автомобілі, а поговорите краще про щось інше?))) наприклад, про ремонт вулиці Кутузова, ок?)))
Віктор
20.03.2013 at 12:10Та ти шо, тільки про тебе пішла мова так ти про статтю згадав, похвально!!!))) Що не приємно???
LEON
20.03.2013 at 12:16Віктор а дійсно тиж до вул. Кутузова маєш відношення. Я чув, що при будівництві водогону і реконструкції вулиці планують задіяти кошти громадян.
Віктор
20.03.2013 at 12:23На даний момент нічого про це не чув. Просвітіть…
LEON
20.03.2013 at 12:52На капітальний ремонти ліфтів, дахів, підїздів міська влада установила дольову участь громадян, для ОСББ на капітальний ремонт будинку влада може виділити 50% але не більше 60 тис. грн.. Напевно так само придумають дольову участь на ремонт водогону та реконструкцію вулиці. А чим ви кращі інших?
LEON
20.03.2013 at 12:5950 000 це точно від людей тому, що обласний бюджет дає 3 000 000 грн. а всьго необхідно 3 050 000 грн. От собаки точно порахували 3.0 млн.грн.,та щей 50 000 грн.))))
Пронира
20.03.2013 at 13:32Зверніть увагу, друзі… Даний матеріал в інформаційно-саркастичному стилі з”явився на ресурсі 18.03, цілу добу читався, але не коментувався! Аж раптом, нерви не витримали і з”явився перший коментар-провокація від пані чи пана громадянки і почалась срачка (тобто, стиxія “патріотів” міста). В мене виникає враження, що в місті працює невеличка група тролів-диверсантів, що “заряджені” на те, щоб обгадити міську владу саме коментарями дописувачів ГФX провокуючи на неконтрольовані та дуже гострі висловлювання))))
громадянка
20.03.2013 at 15:05А чим я тебе так спровокувала ? В якому стилі був написана стаття в такому стилі я і відписала коментар. І взагалі я ще забула написати, що при реконструкції вулиці Кутузова з”являться зелені газони посеред вулиці. Такі як на вулиці Дзержинського )).
Віталій
20.03.2013 at 15:08))) Ще забули написати, що при Мельничуку було ще гірше і нічого не робилося…)))))
LEON
20.03.2013 at 15:10І хто це кого провокує на неконтрольовані та дуже гострі висловлювання?)))) Та залиште Ви свої враження про те, що хтось збирається обгадити міську владу з числа дописувачів ГФХ, вона так обісралася, що дописувачі своїми коментарями неможуьть відбити хочаб маленький шмат того лайна з їхнього тіла.
громадянка
20.03.2013 at 15:10І на рахунок срача….. Щодо буки “р” в слові “сПати” активно коментували пан ПРОНИРА та пан ВІТАЛІЙ.
Віталій
20.03.2013 at 15:18А де про Мельничука?)))
громадянка
20.03.2013 at 15:20Пан Віталій??? А це що правда? Що при Мельничуку В.І. було гірше?. Особисто я так не вважаю.
громадянка
20.03.2013 at 15:23В роботі кожного мера були і будуть свої плюси та мінуси. В кожного свої приоритети та своє бачення.
Вася
20.03.2013 at 15:37Пронира а Ви знаєте, що криміналісти запевняють, що злочинець повертається до місця злочину. Так я собі думаю а чи не Ви цей “заряджений” тролль-диверсант.
Віталій
20.03.2013 at 15:41))) Я вважаю, що коли мої опоненти не мають чим крити, то завжди починають писати про Мельничука і як їм тоді жилося погано…))) В мене склалося враження, що Ви саме з тієї когорти пошановувачів Володимира Івановича…))) От і питаю, чому ще не пишете про Мельничука?)))
Пронира
20.03.2013 at 15:43Це ж треба, тепер я себе відчув провокатором)))))))))
Пронира
20.03.2013 at 15:44Все може бути, Вася)))))
LEON
20.03.2013 at 16:35Пронира, як Вася по тобі пройшовся?
громадянка
20.03.2013 at 16:36Пан Віталій !!! Звеніть увагу що про Мельничука Ви тут самі почали писати….. І кажете “що коли опонентам немає чим крити, то завжди починають писати про Мельничука” Чи я не права ? Чи Ви щось собі придумали ? Чи “сам придумав – сам обідився” ???.
громадянка
20.03.2013 at 16:36зверніть*
громадянка
20.03.2013 at 16:37зверніть* (помилка, а то знов букви будуть вставляти )))
Пронира
20.03.2013 at 16:39Не те слово, пройшовся…))))
Пронира
20.03.2013 at 16:40Я сьогодні вже не вставляю, настрою немає))))
LEON
20.03.2013 at 16:45Пронирі Вася відбив охоту вставляти, назвавши його “зарядженим” троллем-диверсантом.
Віталій
20.03.2013 at 16:52Нє, не обідився…))) Скоріше поржав…)))
громадянка
20.03.2013 at 17:09Пан Віталій у Вас такий цікавий гумор ))) Можу тільки сказати, що гумором називають зараз принцип: “не зупинимося ні перед чим, аби поржати!” Але “поржати” і “посміятися” – поняття дуже різні. “Поржати” – тисне на скотинячий початок в людині, це ближче до “поглумитися”. Ви можете поржати абсолютно над усім. І саме в цьому випадку поділіться з Пронирою своїм прекрасним настроєм, може Він сьогодні вставе ))).
Віталій
20.03.2013 at 17:15))) Перепрошую, але з коментарів окремих дописувачів доводиться справді тільки поржати…)))
Пронира
20.03.2013 at 17:29Читаю коментарі і настрій здіймається, доведеться таки вставляти… літери)))))
Віктор
20.03.2013 at 18:29Віталій, то ти все ж таки куриш….
LEON
20.03.2013 at 18:57Ну Пронипа, молодеееееець. Я, за це, Вас поважаю.
Пронира
20.03.2013 at 20:26Дякую, пане LEON…))
Олександр Вознюк
20.03.2013 at 23:50Вода пахне рибою тому що підчас того як річка була вкрита льодом відбувалося зниження концентрації кисню у воді, тому вода можна сказати закисає.При дефіциті кисню у водному середовищі в зимовий час, процеси мінералізації органічних сполук ідуть в безкисневих умовах, що погіршує якість питної води, а при відсутносі відповідних мір може привести до погіршення якості води по органолептичним показникам а також по вмісту речовин, що впливають на органолептичні властиивості водо. Але це моя субєктивна точка зору, бо раніше років 5-7 назад я цього запаху не помічав.
Віталій
20.03.2013 at 23:53На скільки мені відомо, то вода. що подається водопроводом має відповідати певним стандартам… Як ти думаєш, зараз вона ним відповідає?
КотЄ
20.03.2013 at 23:59Олександр Вознюк, тому що років 5-7 назад воду очищували іншим способом.
КотЄ
21.03.2013 at 00:00Віталій, перевірте, Вам же ніхто не забороняє)))
LEON
21.03.2013 at 00:09Навіщо перевіряти? Посторонній запах води це один із показників, який не допустимий і свідчить, що вода не відповідає передбаченим стандартам.
КотЄ, не давйте всі завдання, якщо ви в чомусь сумніваєтеся перевірте і проінфрмуйте кого небхідно.
Віктор
21.03.2013 at 00:10Саньок, дякую за інформацію!!!
LEON
21.03.2013 at 00:12… поставте в кінці слова “всі.” букву “м”
КотЄ
21.03.2013 at 00:21LEON, де Ви прочитали, що я сумніваюсь?
КотЄ
21.03.2013 at 00:22І перевіряти якість води це не моя робота, тай розповідати мені ніхто нічого не стане(
і шо?
21.03.2013 at 00:42))) Перепрошую, але з коментарів окремих дописувачів доводиться справді тільки поржати…)))
плакати потрібно…
Олександр Вознюк
21.03.2013 at 08:07Можу одне точно сказати, що по органолептичним показникам вода точно не відповідає ГОСТам, крім того в країні всі очищають ще по старим гостам, в той час як діють нові.
LEON
21.03.2013 at 08:36Тому вона і смердить дохлою рибою.)))))
КотЄ, не прибідняйтеся, все Ви добре знаєте і вмієте, тільки не бажаєте відірвати зад від монітора.
Микола
21.03.2013 at 22:31В роботі кожного мера були і будуть свої плюси та мінуси. В кожного свої приоритети та своє бачення.
В цього тільки мінуси
КотЄ
23.03.2013 at 00:10LEON, я якраз то і не боюсь, на відміну від Вас
КотЄ
23.03.2013 at 00:11Микола, хто що хоче бачити, те і бачить…
LEON
23.03.2013 at 18:13КотЄ, моване йшла про те, що ви щось, чи когось боїтеся а мені, моя посада не дозволяє боятися. Я свій страх не памятаю коли загубив і радий цьому.
КотЄ
23.03.2013 at 18:41Звідки тоді така впевненість, що я боюсь?))) Не я підняв тему про смердючу воду і не мені напевно це треба)))
LEON
23.03.2013 at 23:41Да))) В голові у вас каламбур КотЄ. У вас, як в тій поговорці, права рука не знає, що робить ліва.
КотЄ
24.03.2013 at 14:35те, що Вы пане гальмо, не дає вам права таке писати
LEON
25.03.2013 at 10:10Ось я і думаю, як тебе пригальиувати.)))
КотЄ
25.03.2013 at 19:49спробуй попуститись трошки, може допомогти
LEON
26.03.2013 at 07:53Допомогти?))) Перестань дурниці молоти, ось вся твоя допомога. Зрозумій, що серед маси людей, найпомітніші дурні.