Close
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages

26.06.2015

БФ «ВІЛЬНЕ ЖИТТЯ» ЗАПРОШУЄ НА ДЕНЬ МОЛОДІ ДО ХМІЛЬНИКА

11111111128 червня, тобто в цю неділю, усі ми відзначатимемо День молоді. У кожного, мабуть, вже є задуми, як провести це свято, але міська влада, брати Юрчишини та благодійний фонд «Вільне життя» пропонують завітати на молодіжний захід, який проводитиметься за їхньої підтримки.

Отож, організатори запрошують усіх бажаючих 28 червня о 20 годині на площу до супер-маркету «Грош», аби разом посвяткувати. Обіцяють, що буде весело, адже для хмільничан та гостей міста співатимуть гості із столиці – Нік Комісаренко (учасник 5-го сезону Х-фактор), Крейзі Мас, Оксамита та наші хмільницькі таланти – Ірина Березовська, Олександр Захаров, Ніка Остапчук. А також в святковій програмі – аквагрим, конкурс «Малюнок на асфальті», фаєр-шоу. Захід відбудеться під гаслом «Молодь України без наркотиків».

111111111

49 Comments on “БФ «ВІЛЬНЕ ЖИТТЯ» ЗАПРОШУЄ НА ДЕНЬ МОЛОДІ ДО ХМІЛЬНИКА

Віктор
26.06.2015 at 17:35

А якже тоді заборона проведення масових заходів у зв”язку із проведенням АТО? Згадаймо крішнаїтів, чи як їх там правильно.Вони ж то попали під заборону…
Не можна одним казати Так, а іншим Ні. Або всім, або нікому – це нормальний європейський підхід!

Віталій
26.06.2015 at 18:22

Ось, я вас просю…))) Яка заборона?))) Відповідно до Конституції України заборонити проводити мирні зібрання може ТІЛЬКИ СУД!))) А не виконком, МВС, чи навіть сам Президент))) Гон це все і кришнаїтів просто розвели)))

Віктор
26.06.2015 at 19:19

Вони походу просто повелися чемно: Нізя! АТО! Ладно, розуміємо…

Тарас
26.06.2015 at 19:25

А крішнаїти взагалі дуже порядні, на відміну від інших релігійних організацій, громади яких в Хмільнику – є.

Небайдужий
27.06.2015 at 00:06

Кришнаїти нічим особливим від інших релігійних організацій не відрізняються. Тим більше порядністю. Не може бути порядною організація, котра заробляє собі на життя обманом власних клієнтів 🙂

і шо?
27.06.2015 at 10:04

цікаво, а тим хто на вихідні під вечір біля Дружби співає, дозвіл надано? даруйте, не відаю що за конфесія…

Генадій
27.06.2015 at 11:02

ОООООО!! У нас в місті Харізмати вже день молоді організовують. Релігійна община робить роботу Міської Ради. Совпаденіє? НЕ ДУМАЮ!

Віталій
27.06.2015 at 11:04

А яка різниця хто організовує?)))

Генадій
27.06.2015 at 11:17

Для вас можливо і не велика, а для мене це грає роль. Якщо там буде згадуватись Господь, або Ісус то це є прямою пропагандою їх общини.А для багатьох ПРАВОСЛАВНИХ це не є приємно.

Віталій
27.06.2015 at 11:20

І ображає почуття віруючих? Бля, десь я вже це чув)))

Тарас
27.06.2015 at 11:22

Цікаво-цікаво. Православним не приємно чути про Ісуса?

Небайдужий
27.06.2015 at 11:31

О! Ось тому і потрібно, щоб виконком забороняв усілякі публічні богослужіння з метою запобігання ображанню релігійних почуттів інших віруючих і розпалюванню релігійної ворожнечі! 🙂

Віталій
27.06.2015 at 11:34

Спочатку заборонити це, а потім – кружевні трусєля, як в сусідів, що вже ніколи не будуть нам братьямі? Як казав Подервянський: “Нам до Європи срать і срать”)))

Тарас
27.06.2015 at 11:34

А може хай краще дозволяє, щоб християни мали можливість розвивати таку християнську чесноту як смирення.

Генадій
27.06.2015 at 11:58

Ображає те, що в їх бачені Ісус ЄДИНИЙ святий. А Всі інші які є в православ’ї ні!

Тут навіть і не пахне смиренням. Якщо вже розглядати з цієї точки зору то в них не повинно бути жодних дорогих речей і вони не повинні заробляти більше ніж потрібно для покупки їжі. А не так як їхній пастор ходить в кросах за 1800 грн. І кажись має купляти дорогу закордону автівку з салону! То про яке смирення йде мова??

Тарас
27.06.2015 at 12:03

Я мав на увазі що “православні” будуть мати можливість розвивати смирення, а за одно і вчитись любити своїх близьких і ворогів. 🙂

Віталій
27.06.2015 at 16:38

Генадій, я навіть не коментуватиму))) Я мене просто шок))) У Вас дуже глибокі пізнання християнських канонів)))

Генадій
28.06.2015 at 22:34

Побувавши на даному дійстві і почувши як пропогандують богослужіння та те, що не треба займатись безпорядним сексом. Склалось враження, що в нас в городі тільки таким і займаються моляться богу і ******* одне з одним. Навіть сам БАРАБАН подякував богу. Тому і не дивно, що відмовили Кришнаїтам.

Віталій
29.06.2015 at 08:48

От Вам панове і подвійні стандарти, і дискримінація за релігійною ознакою. Що скажете, Небайдужий?)))

Небайдужий
29.06.2015 at 09:13

Міліцію викликали? 🙂

Тарас
29.06.2015 at 09:24

А що міліція зробить якщо є дозвіл?

Небайдужий
29.06.2015 at 09:44

А хіба є дозвіл на публічне богослужіння?

Тарас
29.06.2015 at 12:17

А що є заборона на публічне богослужіння?

Небайдужий
29.06.2015 at 14:28

А що, потрібна така заборона?
Достатньо відсутності дозволу. Оскільки публічні богослужіння без відповідного дозволу виконкому проводитися не можуть. Чому? Читайте вище.

Небайдужий
29.06.2015 at 14:29

Іншими словами (може так буде зрозуміліше?), відсутність дозволу на публічне богослужіння рівнозначне наявності заборони на його проведення 🙂

Матрос
29.06.2015 at 14:35

про яке богослужіння ви маєте на увазі?
я не чув ніяких закликів про якось церкву.

мистер х
29.06.2015 at 14:55

Завжди будуть ті, кому не сподобається))

Генадій
29.06.2015 at 17:09

“Оскільки публічні богослужіння без відповідного дозволу виконкому проводитися не можуть.” Виходить, що міська рада сам собі закон. Одним дозволяємо іншим ні.

“про яке богослужіння ви маєте на увазі?
я не чув ніяких закликів про якось церкву.”
Напевно вас вчора не було на тому дійстві. Там пряме посилання було що завдяки БОГУ люди покинули пити і наркотики. А всі і так знають до якої общини люди ходять. Також там була молодь в якої ще не зовсім сформувалось бачення світу. От саме через такі заходи можна набрати свіженьких адептів для своєї секти.

“Завжди будуть ті, кому не сподобається))” От вам особисто, що не сподобалось?

Небайдужий
29.06.2015 at 17:55

“Виходить, що міська рада сам собі закон. Одним дозволяємо іншим ні.”

Приблизно так воно і виходить 🙂
Закон наділяє виконкоми місцевих рад повноваженнями дозволяти або не дозволяти проведення публічних богослужінь на підконтрольній їм території. Щоправда, зовсім не з тих дурнуватих підстав, з яких наш виконком відмовив кришнаїтам 🙂

Віталій
29.06.2015 at 18:43

Конституція зобов’язує діяти органи влади виключно в межах закону та в спосіб, який він передбачає. і забороняти, наприклад, мирні зібрання, можна тільки в судовому порядку і лише в інтересах національної безпеки та громадського порядку – з метою запобігання заворушенням чи злочинам, для охорони здоров’я населення або захисту прав і свобод інших людей.
На скільки я знаю, то закон, що регламентує діяльність релігійних організацій, не містить переліку підстав, за яких виконком може заборонити проведення публічного богослужіння.
Відсутність дозволу – не не автоматична заборона (тепер попрошу Вас не маніпулювати, пане Небайдужий))). Отже заборонити, в принципі, виконком не може, тому що законом не передбачена заборона, не визначені випадки, на підставі яких можна заборонити, а діяти виконком має лише так, як каже закон))) Тим більше виконком не мав би права забороняти крішнаїтам проводити захід з таких дурнуватих підстав, тут з Вами погоджуюся)

Небайдужий
29.06.2015 at 19:32

Віталіє, ви знову все з ніг на голову перевертаєте 🙂
Виконком нікому нічого не забороняв. Де в його рішенні написано “заборонити”? Він не надав дозволу. А це- різні речі. Не надати цей дозвіл- його повноваження, визначені законом. В межах яких виконком і діяв в даному випадку. Спосіб, в який він здійснював вказані повноваження- відповідне рішення, винесене у відповідь на запит релігійної організації кришнаїтів. Тут також все в рамках закону. Виконком вважав, що проведення публічного богослужіння кришнаїтів призведе до порушення громадського порядку, а також порушуватиме права і свободи інших людей. Наприклад, право на відпочинок (бо своє богослужіння кришнаїти збиралися провести у вихідний день в місцях масового відпочинку людей), а також право громадян сповідувати будь-яку релігію, або не сповідувати ніякої, оскільки метою публічного богослужіння є долучення до своєї громади нових адептів шляхом нав’язування свого віровчення, людям, котрі просто вирішили культурно, чи не дуже культурно, відпочити, а не вляпатися в ту чи іншу релігійну громаду. Підстави, щоправда, для відмови, як я вже говорив, виконком обрав відверто дурнуваті. Але, тим не менше, його рішення на сьогодні чинне і не скасоване.
Я вже втомився повторювати, що публічні богослужіння потребують дозволу. Без нього вони не можуть бути проведені.
Якщо кришнаїтам щось не подобається, нехай звертаються до суду і оскаржують рішення виконкому, якщо вважають, що їм відмовили протиправно. Ніхто їм не забороняє цього робити. Шанси виграти в суді у них є, зважаючи на відверто надумані підстави відмови 😉
Гадаю, на цьому можна завершити цю дискусію.

мистер х
29.06.2015 at 19:37

мені все сподобалось))
а ви пан Геннадій робили б щось для тої не сформованої молоді щось добре..щоб молодь формувала своє життя по правильних сходинках.
саме легше стояти в стороні та критикувати.

Небайдужий
29.06.2015 at 19:47

До речі, в разі систематичного порушення релігійною організацією встановленого законодавством порядку проведення публічних релігійних заходів (богослужінь, обрядів, церемоній, походів тощо), зокрема, здійснення цих заходів без відповідного дозволу, її діяльність за рішенням суду може бути припиненою (ст. 16 ЗУ “Про свободу совісті та релігійні організації в Україні”).
Тому ніхто там не “лохонувся”. Кришнаїти добре знають, чим їм можуть загрожувати систематичні пєсні-пляскі релігійного характеру без дозволу виконкому 😉

Віталій
29.06.2015 at 20:38

Пане Небайдужий))), я також погоджуюся, що причини, які надумав виконком – абсолютно дурнуваті))) Але Ви можете взагалі перерахувати підстави, за яких виконком може щось комусь заборонити?
До речі, нагадую Вам статтю 35 Конституції України:
“Кожен має право на свободу світогляду і віросповідання. Це право включає свободу сповідувати будь-яку релігію або не сповідувати ніякої, безперешкодно (!!!) відправляти одноособово чи колективно релігійні культи і ритуальні обряди, вести релігійну діяльність.

Здійснення цього права може бути обмежене законом (!!!) лише в інтересах охорони громадського порядку, здоров’я і моральності населення або захисту прав і свобод інших людей”.
Тобто право відправляти богослужіння може бути обмежене лише законом, а не дурнуватим рішенням виконкому))). І ще – Конституція містить норми прямої дії. А що це означає – Ви знаєте краще за мене…)))

Віталій
29.06.2015 at 21:29

До речі, в підтвердження моїх слів. Ще в 2007 році, в доповіді правозахисних організацій про стан дотримання прав людини в Україні було відмічено досить цікаву тезу. Фахівці в сфері прав людини зазначили, що закон про свободу совісті суперечить Конституції України (пропоную цитату з доповіді, яку розміщено на сайті Української Гельсінської спілки з прав людини):
“Закон про свободу совісті та релігійні організації всупереч статті 39 Конституції України встановлює дозвільний порядок проведення релігійних мирних зібрань. На практиці проведення публічних релігійних мирних заходів стикається із ще більшою кількістю проблем, що базуються на дискримінації, нетолерантності або свавільному тлумаченні законодавства”.
От якраз такий випадок ми й маємо в Хмільнику.
До речі, в згаданій мною доповіді є й рекомендації, які стосуються нашої теми. Ось вони:
“Слід привести українське законодавство у відповідність до вимог статтей 9 та 11 Європейської конвенції про захист прав людини та основних свобод у світлі судової практики Європейського суду з прав людини. При цьому доцільно використовувати Керівні принципи для аналізу законодавства стосовно релігії чи віри, схвалені Парламентською асамблеєю ОБСЄ та Венеціанською комісією у 2004 році. Зокрема, при розробці змін до законодавства необхідно … скасувати дозвільний порядок проведення релігійних мирних зібрань…”.
Рекомендації правда не взяли, поки що, до уваги. АЛЕ! Конституція таки є нормою прямої дії, а всі згадані Міжнародні документи є частиною законодавства України. То чи варто в цьому випадку керуватися нормою закону, яка суперечить Конституції та продукувати дурнуваті рішення виконкому?)))
Ось посилання на згадану в коментарі доповідь:
http://helsinki.org.ua/index.php?id=1217065741

Небайдужий
29.06.2015 at 21:54

Зверніться до Конституційного суду 🙂

Віталій
29.06.2015 at 22:17

Бачу, що аргументи закінчилися…)))

Генадій
30.06.2015 at 02:57

Мистер Х якби мені було би то цікаво то б займався. Но пічкати молодь релігійною єрессю яка навіть не відноситься но нормальних канонів релігійних знань, а тільки пропогандує власний погляд на служіння Господу. Це вже занадто, особисто мені не приємно таке слухати і я не хотів би, щоб мої діти це слухали. І якщо ви вважаєте СЕКТУ правильними сходинками то мені просто вас шкода, що у вас просто недостатньо знань у різних релігіях. Тому дискутувати на подібну тематику з вами мені просто не цікаво.

мистер х
30.06.2015 at 06:17

Геннадій
я бачу у вас знання просто через вуха лізуть))

Небайдужий
30.06.2015 at 07:43

“Бачу, що аргументи закінчилися…)))”

От же ж єхидна людська натура. Так і хочеться видати бажане за дійсне 🙂
Відповідає той чи інший закон Конституції України чи не відповідає, може вирішити виключно один орган в державі- Конституційний суд. Все інше- лише суб’єктивна думка громадян, установ та організацій. Нехай навіть дуже розумна і гарно аргументована. Доки нема рішення Конституційного суду, норми закону є обов’язковими для виконання.
Та й суддів, які б в своїй практиці напряму застосовували норми Конституції, нехтуючи норми закону, я ще в живу не бачив (хоча й знаю, що такі іноді зустрічаються). Тим більше, що в цьому конкретному питанні зовсім не все так однозначно.
Як говорили давні римляни: Dura lex, sed lex 🙂
Моя особиста думка- усі богослужіння та інші дії культового характеру можуть відбуватися без обмежень, але виключно в спеціально відведених для цього, місцях. Це, як приміром, тютюнопаління. Людина має повне право себе травити тютюном скільки їй влізе, однак права травити цією заразою інших людей, без їхньої згоди, не має ніхто.
Свобода кожного закінчується там, де вона починає обмежувати свободу інших.

Віталій
30.06.2015 at 08:04

Згоден, але пропоную ставитися до таких дійств, як, наприклад, до гей-парадів. Ну хочуть собі люди пройти парадом. Так, в них інша орієнтація, але хіба то має якось впливати на їхні права? Хіба їх потрібно ізолювати в спеціально відведені для цього місця? І хіба такі шествія можна вважати якоюсь пропагандою? Звичайно ні)…
А щодо Dura lex, sed lex, то тут справді не все однозначно. Я переконаний, що Ви знаєте, який з цих lex(-ів) має вищу юридичну силу))).

Небайдужий
30.06.2015 at 08:26

Ви знову намагаєтеся порівняти м’яке з теплим 🙂
Геї та тінші т.зв. “сексуальні меншини” це не релігійні організації. Не порівнюйте непорівнювані речі. Єдине чого вони прагнуть добитися своїми гей-парадами, щоб їх не вважали “ненормальними” і не дискримінували через їхню нетрадиційну орієнтацію. Тобто, вони хочуть лише дотримання своїх громадянських прав з боку суспільства. Тому мають повне право з цією метою проводити свої мирні зібрання.
Мені, наприклад, абсолютно паралельно, у кого які сексуальні чи релігійні нахили. То- особиста справа кожного. Мені до того нема ніякого діла.
Релігійні ж організації за допомогою публічних богослужінь лише намагаються вербувати собі нових адептів, нав’язуючи свій світогляд іншим людям всупереч їхній волі, шляхом обману та зловживання довірою, переконуючи, зокрема, в тому, що усі інші погляди на світ є хибними. Якщо релігійні організації влаштовують якісь публічні заходи світського характеру (наприклад, концерт чи маніфестація за свої громадянські права), то, звісно, ніяких обмежень тут немає. А богослужіння- це те ж саме, що поширення наркотиків. Без розумних обмежень тут не обійтися, інакше- скочування до дрімучого середньовіччя неминуче.
Я, звісно, розумію, що має вищу юридичну силу. Однак, в даному конкретному випадку не бачу ніякого протиріччя між Конституцією і законом. Чи може заборона тютюнопаління чи розпивання алкоголю в публічних місцях, по-вашому, також не конституційні? 😉

Генадій
30.06.2015 at 09:57

Мистер Х от хамством Ви тільки показуєте мою правоту. Деградуйте у вашій релігійній конфесії далі. А мої знання у РІЗНИХ релігіях досить великі і саме тому мені є з чим порівнювати.

“Релігійні ж організації за допомогою публічних богослужінь лише намагаються вербувати собі нових адептів, нав’язуючи свій світогляд іншим людям всупереч їхній волі, шляхом обману та зловживання довірою, переконуючи, зокрема, в тому, що усі інші погляди на світ є хибними.” САМА ПРАВИЛЬНА ЦИТАТА ЦЬОГО ОБГОВОРЕННЯ! А на подібний дійствах не сформованих світоглядів дітей та підлітків дуже багато. Тому, якщо робити захід для молоді то там не повинні лунати вислови про БОГА та релігію.

Думаю на цьому дану тему можна закривати.

Тарас
30.06.2015 at 17:49

“…намагаються вербувати собі нових адептів, нав’язуючи свій світогляд іншим людям всупереч їхній волі, шляхом обману та зловживання довірою, переконуючи, зокрема, в тому, що усі інші погляди на світ є хибними.”
Так і про геїв можна сказати те ж саме і про будь-яку іншу більш-менш організовану спільноту. 🙂

Тарас
30.06.2015 at 17:50

А взагалі-то, кожний з нас намагається нав’язати іншим свій світогляд, і в більшості випадків люди вважають, що погляд на життя відмінний від їхнього є хибним. 🙂

Віталій
30.06.2015 at 20:20

І ця людина закликає мене не маніпулювати та не порівнювати м’яке з теплим))) А сам?)))
А якщо чесно, то у всіх наведених мною та Вами прикладах потрібно чітко розуміти, що є правом, а що свободами. Це принципово різні речі. Право (на освіту, на інформацію, на соціальний захист) це те, що має забезпечити держава. Чи, вірніше, створити умови для того, щоб це право реалізувати. На відміну від прав, свободи це те, в що держава взагалі не має права втручатися. Тобто це є природніми правами, які не можуть бути обмежені взагалі. Серед них свобода мирних зібрань та свобода віросповідання. Тобто держава взагалі не повинна втручатися в ці сфери під будь яким приводом. ЗАСЬ!!!)))
До речі, в мене питання: якщо релігійні організації проводитимуть свої богослужіння, а Ви, ненароком, побачите все це дійство, то Ви ризикуєте скотитися “до дрімучого середньовіччя”?)))

Небайдужий
01.07.2015 at 09:11

“…Ви ризикуєте скотитися “до дрімучого середньовіччя”?)))”

Мені особисто це вже не загрожує, а ось для суспільства загроза існує. І досить реальна загроза. Приклади талібану, ІДІЛ, чи тієї ж православної Росії нічому не вчать?

Віталій
01.07.2015 at 09:18

От якраз приклади православної Росії і вчать!))) Більше того: я навіть можу провести певні паралелі між теперішньою ситуацією в Росії та Україні. і реакції на гей-паради, і намагання сформувати “державну” релігію, і несприйняття інших релігійних течій… Нічого не нагадує? Так отож. І на мою думку ситуація, яка склалася в Україні, з часом, не дай Бог, може перерости в не менш страхітливі прояви, як в Росії.

Небайдужий
01.07.2015 at 10:30

А я про що? 🙂
Про якісь права і свободи можна говорити лише в світській державі. Ніяка держава, заснована на релігійній ідеології таких понять просто не знає. Ось тому завданням безпеки будь-якого цивілізованого суспільства є запобігання його скочуванню до будь-яких проявів клерикалізму. Саме з цією метою (забезпечення безпеки держави і суспільства) і повинні обмежуватися публічні прояви культу.
Як говорять християни: “Богу- боже, а кесарю- кесареве”.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *