Close
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages

01.06.2013

ЧИ БУДЕ В ХМІЛЬНИКУ ГІМНАЗІЯ – ВИРІШУВАТИМУТЬ ДЕПУТАТИ

ШколаНа розгляд Хмільницької міської ради мають намір винести проект рішення про реорганізацію школи №1. Передбачається, що після реорганізації навчальний заклад перетвориться в гімназію і матиме дуже довгу назву: «Навчально-виховний комплекс:

середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – гімназію № 1 м. Хмільника».

Як зазначено в проекті рішення, реорганізація здійснюється з метою «забезпечення реалізації прав громадян на здобуття якісного рівня повної загальної середньої освіти, створення умов для навчання талановитої та обдарованої молоді, розвитку і формування соціально зрілої, творчої, конкурентоспроможної особистості…».

Чи вдасться забезпечити все те, про що говориться в проекті рішення – покаже час. Але вже зараз окремі батьки висловлюють невдоволення перспективою створення в Хмільнику гімназії…

47 Comments on “ЧИ БУДЕ В ХМІЛЬНИКУ ГІМНАЗІЯ – ВИРІШУВАТИМУТЬ ДЕПУТАТИ

Гадина
01.06.2013 at 20:06

Моя дитина забезпечує собі право на якісний рівень середньої освіти за рахунок своїх батьків які наймають репетиторів з різних предметів, так і буде далі, а вчителі дають знання постільки поскільки, і ні для кого це не секрет. Так що я не вірю що щось змінеться.

LEON
02.06.2013 at 13:49

 Після проведеної реорганізації  і фінансування збільшиться за рахунок оптимізації класів в інших школах.))))

Света
02.06.2013 at 19:17

ідея створення гімназії досить перспективна. успішність такого нз у великій мірі залежить від рівня кваліфікації вчительського складу і особистих якостей кожного вчителя. Також від кількості і різноманітності предметів,які читатимуться, чим більше предметів- тим більш різносторонній розвиток отримає дитина

Я
02.06.2013 at 19:27

Шановна Га.. на. (не повертається язик так називати ЛЮДИНУ) А може то деякі діти хочуть вчитися ПОСТІЛЬКИ ПОСКІЛЬКИ, та ще й іншим заважають щось почути на уроці, не говорячи про те, що заважають просто проводити урок!

Я
02.06.2013 at 19:31

А взагалі, у багатьох чомусь в усьому поганому винні вчителі. Звідки ж ви такі РОЗУМНІ стали? Ось інтернетом навчилися користуватися, писати, читати, ба, навіть гроші (інколи чужі) добре рахувати… Зазирніть в себе! Можливо всередині кожного все криється?

Света
02.06.2013 at 19:41

оскільки гімназія – нз для обдарованих і талановитих, набір на навчання проводитиметься за конкурсом. пройдуть дітки, які  прагнуть знати  більше тих, що заважають вчитися і проводити урок,а вчителі мають надати якісні  знання

Пронира
02.06.2013 at 20:09

Як на мене, то такий НЗ варто започатковувати з нуля. Важко навіть уявити, що почнеться з відбором педколективу та поділом дітей на “обдарованиx” та “необдарованиx”. Лише пригадайте, що відбувалось в галузі освіти міста, з прибуттям цієї чудокоманди. Також не забувайте, xто є куруатором галузі((

Света
02.06.2013 at 21:13

поділ на  обдарованих та менш обдарованих має відбуватись за результатами вступних випробувань. Точно, як внз: усіх підряд не зараховують. лише на конкурсній основі. А з таким начальником управ. освіти, як у Хмільнику, гімназія матиме всі шанси на успішну діяльність

Пронира
02.06.2013 at 21:21

Світланко, я не про начальника управління освіти… Xоча й не слід забувати безчинство під назвою “оптимізація”, до якого вона безпосередньо має відношення((

Гадина
02.06.2013 at 21:30

Я роблю висновки  виключно за рахунок спостереження за своєю дитиною, та її учбовим процесом. Коли вчитель перекреслює неправильно виконане завдання та пише правильну відповідь , а дитина просто переписує не розуміючи чому це так а не по другому, то що ви скажите за такого вчителя. Даруйте , але мені здається дитині потрібно пояснити.

Гадина
02.06.2013 at 21:31

Мені не потрібно щоб моя дитина була медалістом, я хочу щоб вона знала матеріал, вс е остальне вона здобуде сама в житті.

Руслан
02.06.2013 at 21:50

таланти в нас визначають розміром гаманця батьків

Света
02.06.2013 at 21:58

не завжди, але є такий нюанс. нажаль, доводилось зіткнутись

Пронира
02.06.2013 at 22:15

Для початку такі експерименти слід проводити, організоауючи кілька класів з  поглибленим вивченням тиx чи іншиx предметів і лише вивчивши потребу (а такі експерименти тривають не один рік), можливість та корисність такого напрямку освіти, робити такі глобальні перетворення навчального закладу, який, до речі, є закладом де навчається приблизно 30% учнів міста…

Света
02.06.2013 at 22:17

Пронира, тоді хто куратор?

Пронира
02.06.2013 at 22:27

Не зовсім здорова людина.

Гадина
02.06.2013 at 22:27

пЕТЯ)))

Пронира
02.06.2013 at 22:51

Якби ці діячі не намутили з освітою такого, що відбувалось протягом циx кількоx рків, а особливо з “оптимізацією” дітей    (більше 40 учнів в деякиx класаx), то можливо і сприймалась ця ідея, як ідея розвитку освітнього процесу. А так маємо, що не ідея – то в 90% випадків отримуємо цирк. До такиx перетворень потрібно залучати спеціалістів, проводити дослідження, вивчати думку мешканців та ін. Завтра комусь стрельне думка, щоб на базі якоїсь їз шкіл створити училище… наприклад, ветеринарне)) Але впевнений, що й в цьому випадку знайшлась би пара-трійка “шалениx приxильників” такого перетворення ЗОСШ)))

XXL
02.06.2013 at 23:01

Основа знань, має закладатись і розвиватись , ще у дитячому садку. Але на сьогоднішній день там проблем більше ніж в школах,   досить багато вихователів  які виховують наших дітей не мають відповідної освіти. Вони педагоги, а саме вчителі різних предметів від філолога до біолога та хіміка, а вихователів навчають на факультетах дошкільного виховання і це специфічні знання. А в одному з ДНЗ вихователь – методист взагалі не має педагогічної освіти !  Ми говоримо про обдарованих дітей , але ж їх мали б помічати ще в садочках, але кому це потрібно ?

LEON
03.06.2013 at 08:55

Света, Конституція України передбачає право кожного громадянина на освіту. Воно забезпечується створенням розгалуженої системи освіти в Україні, наданням пільг учням і студентам. В Україні встановлено обов’язкову повну загальну середню освіту.Законодавство визначає права та обов’язки учнів, студентів, учителів, викладачів, батьків, інших учасників навчального процесу. Проте в жодній із зтатей Конституціі , в законодавчих актах не сказано, що до початкових класів діти мають відбиратися  лише на конкурсній основі.  … а поділ на  обдарованих та менш обдарованих має відбуватись за результатами вступних випробувань це взагалі нонсенс, це дискримінація, приниження людини. Людина має право вибору де її навчатися. 

Света
03.06.2013 at 11:03

 у  зу “про загальну середню освіту” передбачає заборону перевіряти рівень знань під час зарахування  дітей до загальноосвітнього навчального закладу, крім гімназій, ліцеїв, колегіумів, спеціалізованих шкіл (шкіл-інтернатів)

LEON
03.06.2013 at 11:52

Света не фантазуй.Стаття 18.Зарахування учнів1. Місцеві органи виконавчої влади або органи місцевого самоврядування закріплюють за загальноосвітніми навчальними закладами відповідні території обслуговування і до початку навчального року обліковують учнів, які мають їх відвідувати.2. Зарахування учнів до загальноосвітнього навчального закладу проводиться наказом директора, що видається на підставі заяви, за наявності медичної довідки встановленого зразка і відповідного документа про освіту (крім учнів першого класу).3. Зарахування учнів до гімназій, ліцеїв, колегіумів, спеціалізованих шкіл (шкіл-інтернатів) проводиться у порядку, встановленому Міністерством освіти України.4. Зарахування учнів до загальноосвітньої санаторної школи (школи-інтернату) проводиться у порядку, встановленому Міністерством освіти України та Міністерством охорони здоров’я України.5. Направлення учнів (вихованців) до шкіл соціальної реабілітації та дострокове звільнення їх із цих навчальних закладів здійснюються за рішенням суду.6. Зарахування та добір дітей для навчання у спеціальних загальноосвітніх школах (школах-інтернатах), їх переведення з одного типу таких навчальних закладів до іншого проводиться за висновком відповідних психолого-медико-педагогічних консультацій у порядку, встановленому Міністерством освіти України.http://osvita.ua/legislation/Ser_osv/3030/

LEON
03.06.2013 at 12:01

«Навчально-виховний комплекс: середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – гімназію № 1 м. Хмільника» таке поєднання не передбачено законодавством.Про затвердження Інструкції про порядок конкурсного приймання дітей (учнів, вихованців) до гімназій, ліцеїв, колегіумів, спеціалізованих шкіл (шкіл-інтернатів)Наказ МОН №389 від 19.06.03 року  передбачає конкурсний прийом дітей до гімназій в перший клас, який відповідає 5 класу звичайної школи.

Пронира
03.06.2013 at 12:03

Світлана має рацію. Але питання в і ншому – в доцільності такого радикального перетворення навчального закладу з неминучою руйнацією роками сформованого навчального процесу (сфомованого часом та спеціалістами-педагогами, а не спеціалістами в галузі тваринництва) та міграцією кадрів, учнів. Це вам, друзі, не  рестайлінг свинячого базару… І вдумайтесь, що подальшу долю навчального закладу будуть вирішувати депутати, які проголосували за надання дозволу відкриття  гаража-магазину  для школярів, що знаxодиться на території смітника, розташованого поруч з СШ№4, а позиція міського голови з цього питання прозвучала приблизно наступним словосполученням: “я вам гарантірую шо там буде фсьо xарашо і красіво”. Ось такі реалії.

Небайдужий
03.06.2013 at 12:13

Ось, що з приводу вступу до гімназій пише “Урядовий кур’єр”:— Хочу, аби моя донька навчалася в гімназії. Проте для того, щоб туди вступити, треба пройти конкурс. Чи законно це?
У Законі про загальну середню освіту, зокрема в ст. 9, є визначення, що
таке гімназія. Це — спеціалізований освітній навчальний заклад ІІ—ІІІ
ступенів. Отже, в такому закладі навчаються діти, починаючи з 5 класу. З
5 по 9 клас — це ІІ ступінь, 10 та 11 класи — ІІІ ступінь
загальноосвітнього навчального закладу. Тому, за визначенням закону,
першого класу в гімназії бути не може. При гімназії можуть існувати
початкові класи. Але вони не є спеціалізованими, й тому проводити  вступні
випробування й зараховувати дітей за конкурсом навчальний заклад права
не має. Єдине, що може бути саме під час вступу до спеціалізованих
закладів, —  співбесіда з дитиною у
присутності батьків або осіб, котрі їх заміщують. При цьому навчальний
заклад не має права визначати рівень підготовки дитини до школи,
відповідність її знань програмі першого класу тощо. Це має бути
співбесіда, спрямована на визначення здатності дитини засвоювати
шкільний матеріал та готовності дитини відвідувати школу.

Вася
03.06.2013 at 13:35

Повністю погоджуюся з Вами пане Небайдужий.

LEON
03.06.2013 at 18:18

Ідея реформування першої школи в гімназію -“это большая головная боль”. Це, сам процес реформування. Підбір високопрофесійних вчителів- фахівців. Вирішення питання з контингентом учнів, які навчаються в цій школі.. Питання учнів 1-4 класів. Фінансування гімназії. Це  безліч питань, вирішення яких потребує інших підходів ніж у школі. Це, зовсім інші, підвищені вимоги із сторони батьків і т.д і т.п.

Небайдужий
03.06.2013 at 18:37

Ну…. і?… Далі що?… 🙂

Я
03.06.2013 at 18:46

Для Гадини.”Даруйте , але мені здається дитині потрібно пояснити.”Це
було б можливо, коли б у класах навчалося не по 30-40 учнів! Якщо ви
вмієте рахувати, то порахуйте (можна з калькулятором): урок триває 45
хвилин. в класі 35 учнів. На одну дитину скільки часу? Правильно 1,3
хвилини! Арифметика Пупкіна! А у репетитора на одну дитину – 1,5- 2
години! Де буде кращий результат? Тому почати треба з відміни сумнозвісної ОПТИМІЗАЦІЇ!

Сашко
03.06.2013 at 21:16

А хтож буде директором гімназїї ,невже Храповіцька -це той депутат ,що відізвав свій підщпис про скликання позачергової сесії про звіт комісії.О з таким керівником ,який не має моральних устоїв буде не тільки конкурс знань ,а й конкурс гаманців або конкурс вказівок васі та петі.Да далеко зайде наша гімназія ,якщо її не спинять рпвоохоронні органи ну може не Хмільника то якогось іншого міста.

Гадина
03.06.2013 at 21:18

згоден

Пронира
03.06.2013 at 22:40

Не згоден. Облиште пані директорку майбутньої гімназії у спокої)) Галина Казимирівна справжній професіонал-педагог та й директор не поганий, але, на жаль, стала заручником ситуації, якою керують відомо xто. Уявімо, що в пані Галини пробудилось бажання дотримуватись присяги депутата… Маємо: 1) звільнення Xраповіцької Г.К. з посади директора ЗОСШ №1; 2) призначення якогось “неліквіда” на посаду директора ЗОСШ №1.   Відзив підпису нічого не змінив, окрім погіршення відношення громадян та колег до самого депутата.

Небайдужий
03.06.2013 at 22:56

“Маємо: 1) звільнення Xраповіцької Г.К. з посади директора ЗОСШ №1;”…. А це ще з якої такої підстави?

Сашко
03.06.2013 at 22:56

Відзив підлису змінив багато Що.По перше ,якщо ми хочемо ,щоб наші діти не жили так ,як ми,то мусимо навчитися говорити правду у вічі , а не брехню поза спиною.А не краще зібратися всім вчителям та обговорити питання про діяння петі в освіті , в якій він нічого не петрає.А Храповіцька всерівно не буде директором гімназії, бо це місце вже пообіцяли другій особі чоловічої статі.

Пронира
03.06.2013 at 23:01

“А це ще з якої такої підстави?”  Підстава – заява “за власним бажанням”, як приклад))

Пронира
03.06.2013 at 23:05

Сашко, при чому тут діти? Гадаю, 90% батьків тиx дітей ні сном, ні дуxом про “відзив підпису” директорки))

Небайдужий
03.06.2013 at 23:12

““А це ще з якої такої підстави?”  Підстава – заява “за власним бажанням”, як приклад))”…… Ну, це вже зовсім треба втратити будь-яку повагу до себе, щоб всупереч своєму бажанню написати таку заяву на вимогу якогось бовдура, типу Петрика 🙂

Віталій
03.06.2013 at 23:15

Не бачу нічого дивного… Зазвичай посадовця ставлять перед вибором: або сам – або по статті… Останній варіант для багатьох неприйнятний. До речі, пам’ятаєте прикол: “Якщо нашу людину. без суду і слідства, посадити до в’язниці на 10 років, то в глибині душі вона знатиме. за що сидить…”. як то кажуть – була б людина, а стаття знайдеться…))) От і практикують такі речі…)))

Пронира
03.06.2013 at 23:32

У Віталія приклад жорсткий, але переконливий))

Віталій
03.06.2013 at 23:35

))) До того ж жізнєний…)))

Небайдужий
04.06.2013 at 00:45

Мене ви все одно не переконали. “По статті”, як показує мій багаторічний досвід, не так то й просто звільнити. Якщо добряче впертися, то на цьому ще й заробити непогано можна 😉

LEON
04.06.2013 at 08:05

Знову ми за своє. Про відзив підпису депутата Храповіцької, про її заяву за власним бажанням і таке інше. А питання зовсім інше, реорганізація школи в гімназію. Це стосується не двох чиновників і посади Храповіцької, це стосується майже 3000 дітей, які мають навчатися в школах нашого міста. Необхідно розкрити всю картину цього реформування, побачити кінцевий результат, почути, що громада міста скаже. Реформувати хочуть практично найбільшу школу  і ця ркформа , без сумніву, вплине на весь навчально – виховний процес в шкільних закладах міста. Щодо  майбутнього директора, кращої кандидатури, ніж Галина Казимирівна, я не бачу.  

Пронира
04.06.2013 at 10:43

Офсайт: “Святкову колону юних представників нашого міста урочисто зустрічали
почесні гості: перший заступник міського голови, секретар міської ради
Петро Дреженков…”  Мені цікаво, чи знайдеться xоч один нормальний житель міста, крім близькиx родичів, для кого ця особа є почесним гостем??  Б..дь, ну соромно ж має бути навіть таке думати, не те, що писати ((

LEON
04.06.2013 at 12:54

Пронира 4.06.2013Офсайт: “Святкову колону юних представників нашого міста урочисто зустрічалипочесні гості: перший заступник міського голови, секретар міської радиПетро Дреженков…”  Мені цікаво також. Почесні гості чого, чи кого?

Руслан
04.06.2013 at 14:36

Хмільничани тішаться, а псевдопатріотам знову не вгодили…

LEON
04.06.2013 at 16:14

Всім вгодили, але тішитися можна своїми дітими, які закінчили навчальний рік а не почесними гостями: Петьою Дреженковим…

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *