Close
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages

20.08.2012

ЧИ ВИНИКНЕ МІЖКОНФЕСІЙНИЙ КОНФЛІКТ В ХМІЛЬНИКУ?

Сьогодні в Хмільнику обговорювали доцільність встановлення каплички Української Греко-Католицької Церкви. Про це повідомляє Офіційний сайт міста Хмільника.

Своєрідний протест під час зібрання, за участі керівництва міста, виказали настоятелі міських храмів Московського Патріархату.

Приводом для такого зібрання стало нещодавнє ухвалення Хмільницькою міською радою рішення про надання релігійній громаді (парафії) Святого Івана Богослова Української Греко-Католицької Церкви дозволу на розроблення паспорту прив’язки для розміщення тимчасової споруди – каплички на розі вулиць Некрасова та Свердлова у Хмільнику.  

Благочинний храмів Хмільницького району отець Михаїл Шикирун, висловив від імені духовенства та парафіян занепокоєння цією подією, повідомив про «збирання підписів невдоволеними прихожанами храмів, а також закликав представників влади проявити мудрість та поміркованість в цьому питанні».

Настоятелі інших православних міських храмів зазначили, що «історично цього віросповідання у Хмільнику не було, а отже – потреби у зведенні каплички немає».

Свій протест навіть висловив голова міської організації ветеранів України Анатолій Лоїк, який розповів про невдоволення ухваленим рішенням і у представників ветеранського активу, а також висловив переконання в тому, що чим більше релігійних інституцій буде у Хмільнику, тим більше розчарувань матимемо в міському суспільстві.

Варто зазначити, що це зібрання відбувалося без представників греко-католицької громади. Настоятеля релігійної громади Святого Івана Богослова Української ГКЦ отця Олександра мають намір запросити на досесійне засідання, проведення якого заплановано 3 вересня цього року.

Чи стане протест настоятелів УПЦ МП щодо побудови каплички греко-католиків початком міжконфесійного конфлікту в Хмільнику – покаже час. Сподіваємося, що міським очільникам справді вистачить мудрості та здорового глузду, щоб знайти справді Соломонове рішення, не порушуючи вимоги Конституції України щодо свободи віросповідання.

89 Comments on “ЧИ ВИНИКНЕ МІЖКОНФЕСІЙНИЙ КОНФЛІКТ В ХМІЛЬНИКУ?

роман
20.08.2012 at 21:07

чому чотири попи хапуги які тріщать від грошей  повинні вирішувати за людей до якої церкви ходить. хто їм дав право проходимцам розписуватись за людей.чому в україні чи то в хмільнику не має бути греко католицького храму. чи може прихожани московські інших кровей.відповідь проста-бабло!!!!!!!!!!!!!!!і  думєте ніякої політики -помиляєтесь.
 

роман
20.08.2012 at 21:11

міський голова молодець обстоює українське.
 

Іван
20.08.2012 at 21:12

попи московського патріархату відробляють по повній. щоб вірно прислужити своїм господарям – Кремлю.
гнати з України таких “священників” потрібно. Українська греко-католицька церква була і буде в Хмільнику. і капличка її також буде.

роман
20.08.2012 at 21:48

молодець. слава Укріїні!
 

пора
20.08.2012 at 21:51

московію долой.
 

пора
20.08.2012 at 21:52

рома красень
 

Віктор
20.08.2012 at 22:22

Відповідно до законодавства України її громадяни мають вільне право обирати собі віру, тобто до якого храму їм ходити і т.д. Влада ж і церква, по тому ж законодавству, не повинні вмішуватися в справи одна одної. Як на мене, наразі в стані УПЦ Московського патріархату помітна певна боязнь втратити місцеву релігійну монополію.

Віктор
20.08.2012 at 22:24

Щодо можливого конфлікту. Не думаю, що щось подібне можливо. Простим людям це не потрібно. Бога не ділять – в нього або вірять, або ні.

Віталій
20.08.2012 at 22:42

Конфлікти виникають на ґрунті фанатизму…

Глеб
20.08.2012 at 22:51

ВНИМАНИЕ! 🙂 Я смеялся до упаду 🙂 http://fotiniya.co/

Петро
20.08.2012 at 23:46

Який бог, яка релігія. Всі конфесії задурюють розум та збирають гроші з довірливих і неосвідчених людей. Найстаріша секта-МММ що знає людство. В раю вам буде щастя, ага…

Петро
21.08.2012 at 00:12

Послухайте розумну людину:
http://www.youtube.com/watch?v=S1mvnJNt_NY

Небайдужий
21.08.2012 at 00:13

Московські попи злякалися, що на місцевому ринку продажу свічок, іконок, хрестиків та благодаті у них з’явиться ще один конкурент 😆 Це єдина причина їхнього мракобісного “протесту”, який грубо суперечить Конституції України та ЗУ”Про свободу совісті та релігійні організації в Україні”. Кожен має право вірити в що хоче і як хоче, хоч в орбітальні благодатні чайники, або не вірити ні в яких богів.
Як правильно колись сказав Джонатан Свіфт: “Якщо хочете зробити боляче священнику, вдарте його по кишені” 🙂
 

пора
21.08.2012 at 07:00

в києво печерській лаврі найдешевша машина -мерседес за150000 тисяч доларів. от і вірте та купуйте свічечки. а вони в повному шоколаді.
 

пора
21.08.2012 at 07:30

чесно кажучи гидко спостерігати за нашими святими отцями, окрім грошей проблема не стоїть ні в чому. конкуренція між попами як між бізнесменами, хоча других зрозуміти можна, це ж бізнес а то святе ала також на бізнес основі.

 

Віталій
21.08.2012 at 09:02

Як на мене, то варто розглядати питання і з іншого боку. Тут не тільки бізнес (хоча, скоріш за все, так воно й є на справді). Тут питання, як вже писав Віктор, вільного вибору віри. Щоб бути точним процитую Статтю 35 Конституції України:
 
«Кожен має право на свободу світогляду і віросповідання.
 
Це право включає свободу сповідувати будь-яку релігію або не сповідувати ніякої, безперешкодно відправляти одноособово чи колективно релігійні культи і ритуальні обряди, вести релігійну діяльність.
 
Церква і релігійні організації в Україні відокремлені від держави, а школа — від церкви.
 
Жодна релігія не може бути визнана державою як обов’язкова…».
Що ж відбулося? Прийшли церковні мужі до представника влади і почали вимагати недопущення побудови каплички, бо “історично цього віросповідання у Хмільнику не було, а отже – потреби у зведенні каплички немає”… Але хто дав право визначати є потреба чи ні?)))
Відверто кажучи здивувала реакція міських ветеранів в особі пана Лоїка… Як на мене, то це просто жах…
До речі, ще один момент: згідно інформації, яку розміщено на Офіційному сайті міста Хмільника, в місті налічується аж 8 релігійних громад, окрім 4 парафій Московського патріархату:
Греко-католицька громада Святого Івана Богослова (вона зареєстрована)
Римо-католицька община
Община євангелістів християн баптистів
Община християн адвентистів сьомого дня
Община християн віри євангельської
Община незалежної помісної церкви повного Євангелія  Іісуса Христа
Християнська церква (Повного Євангелія) «Ранкова Зірка»
і навіть
Іудейська релігійна громада ліберального /прогресивного/ іудаїзму
Чому ж представникам МП так поперек горла стали саме брати-християни?)))

Небайдужий
21.08.2012 at 09:37

Чому ж представникам МП так поперек горла стали саме брати-християни?)))

По-перше: ніякі вони їм не брати, а “віровідступники”, “єретики” та “розкольники”.
По-друге: це звичайна для представників УПЦ МП “християнська любов до ближнього”, “покірність” та “терпимість” 😆
По-третє: ото яка у них “любов до ближнього”, така і повага до закону. Тобто- ніяка 🙂

Олеся
21.08.2012 at 10:16

А чому це вони вирішили, що віруючих греко-католиків немає у місті? -За відсутності свого храму вони моляться у римо-католицькому костелі. Але залишаються при своєму віросповіданні. Це нонсенс якийсь.

Віталій
21.08.2012 at 10:17

Це не нонсенс…))) Це реалії…)))

Олеся
21.08.2012 at 10:23

але точно не релігія…

Небайдужий
21.08.2012 at 10:38

але точно не релігія…

Олесю, це якраз і є релігія у всій її “красі”.

Олеся
21.08.2012 at 11:09

а, що вже тоді на фоні цієї релігії ворожнеча і дискримінація?

Вера
21.08.2012 at 12:22

Послушаем,что скажет Бог,потому,что Бог есть любовь!Будьте единомысленны между собою;не высокомудрствуйте,но последуйте смиренным;не мечтайте о себе;никому не воздавайте злом за зло,но пекитесь о добром перед всеми человеками.Если возможно с вашей стороны, будьте в мире со всеми людьми.Не мстите за себя,возлюбленные,но дайте место гневу Божию.Ибо написано:”Мне отмщение,Я воздам,говорит Господь”.Итак,если  враг твой голоден,накорми его;если жаждет,напои его:ибо,делая сие,ты соберешь  ему на голову горящие уголья.Не будь побежден злом,но побеждай зло добром(Рим.12:16-21)
Не оставайтесь должными никому ничем,кроме взаимной любви;ибо любящий другого исполнил закон.Ибо заповеди: “не прелюбодействуй”,”не убивай”,”не кради”, “не лжесвидетельствуй”,”не пожелай чужого” и все другие заключаются в сем слове: “люби ближнего твоего,как самого себя”.Любовь не делает ближнему зла;итак,любовь есть  исполненте закона (Рим.13:8-10).
Итак,облекитесь,как избранные Божии,святые и возлюбленные,в милосердие,благость,смиренномудрие,кротость,долготерпение,снисходя друг ко другу и прощая взаимно,если кто на кого имеет жалобу:как Христос простил вас,так и вы.Более же всего облекитесь в любовь,которая есть совокупность  совершенства.И да владычествует в сердцах ваших мир Божий,к которому вы и призваны в одном теле,и будьте дружелюбны(Рим.3:12-15)Вот истинная религия, остальное бизнэс и политика!

Небайдужий
21.08.2012 at 13:04

…если  враг твой голоден,накорми его;если жаждет,напои его:ибо,делая сие,ты соберешь  ему на голову горящие уголья….

Нічого собі “чєловєколюбіє”… Годуючи людину, бажати, щоб бог насипав їй на голову розжареного вугілля 😆 Народна мудрість про такі випадки каже: “Добре чужими руками (в даному випадку- божими) жар загрібати”. 😉

Віталій
21.08.2012 at 13:56

Якщо я вірно зрозумів коментар Віри, то вона закликає до смирення. А чи проявили його в цьому конкретному випадку настоятелі міських храмів МП?

Дід Відун
21.08.2012 at 14:18

вся біда у Нікейському соборі…

Вера
21.08.2012 at 15:03

До Небайдужого:не сприймайте все так буквально!
До Віталія:Я закликаю мати Бога в серці,насамперед тим, хто називає себе віруючими людьми-християнами.Бог один,як для православних,так і для греко-католиків і ми всі є братами та сестрами у Христі.В країні де є релігійна собода кожен має право на свободу віросповідання.
Шановні, читайте Слово Боже і слухайте, що хоче вам сказати Бог,адже Біблія- основа християнства.
“Если же у кого из вас недостаёт мудрости,да просит у Бога,дающего всем просто и без упрёков,и дастся ему(Иак.1:5)

Віталій
21.08.2012 at 15:15

Дякую за роз’яснення, але я також вважаю, що кожен має право вільно обирати собі релігію…

Волошка
21.08.2012 at 16:26

Навіть по закону Божому “святі” отці не мають права так перечити волі людям приходити до Бога! Хай навіть і греко-католицька капличка, але греко-католики вірять в того ж Бога, що й православні Московського патріархату. Той самий Бог і в православних УПЦ, і в римо-католиків. От тільки шкода, що дуже багато людей не розуміють цього, бо з фанатизмом в усьому слухаються своїх православних священиків… Неодноразово чула деякі висловлювання таких фанатично налаштованих людей… Вони навіть голосують за тих, за кого їм скаже батюшка)))))) і сміх, і гріх… Ще в юному віці вражала одна тенденція – коли римо-католицький священик  збирав на зустріч в костелі  священиків усіх конфесій, до нього приходили всі… крім священиків Московського патріархату… Вірно казали в попередніх коментах – це все чистої води політика… Інакше як же Москва буде керувати думками та помислами українців? 

пора
21.08.2012 at 18:31

кожен має право вільно обирати віросповідання. це в кінці кінців не якісь страшні сектанти , а такі самі люди як ми
 

Небайдужий
21.08.2012 at 19:47

До Небайдужого:не сприймайте все так буквально!

Так ви ж кажете, що це “слово боже”? Як же його ще сприймати? Чи може є люди, які розумніші за бога, а тому мають право тлумачити, що насправді хотів сказати бог (як, приміром, Ганя Герман тлумачить Януковоща)?

Вера
21.08.2012 at 23:16

…ЕСЛИ ВРАГ ТВОЙ ГОЛОДЕН,НАКОРМИ ЕГО;ЕСЛИ ЖАЖДЕТ НАПОИ ЕГО:ИБО, ДЕЛАЯ СИЕ,ТЫ СОБЕРЁШ ЕМУ НА ГОЛОВУ ГОРЯЩИЕ УГОЛЬЯ…
Вам не здається,що тут мається на увазі: помсту замінити милістю,а не висипати людині на голову горящого вугілля.Якщо ви читали Боже слово,то зустрічали там ще багато текстів образного та символічного значення,а також притч.Якщо ви дійсно не розумієте то просіть мудрості в Бога.А чи ви взагалі в Бога вірите?

Небайдужий
21.08.2012 at 23:48

А як на мене, то там мається на увазі дійсне бажання помститися (тільки не своїми руками, а божими, тобто щоб бог наклав на голову ворога розпечене вугілля) здійснити за допомогою вдаваної, як ви кажете “милості” (поїнням і годуванням). Це як в мишоловці- бажання вбити мишу досягається через її халявне годування приманкою. Людина мишку годує, а вбиває її мишоловка 🙂 Чи ви якось по іншому розумієте вислів: “…ДЕЛАЯ СИЕ,ТЫ СОБЕРЁШ ЕМУ НА ГОЛОВУ ГОРЯЩИЕ УГОЛЬЯ…”? Невже побажання зібрати на голову людині розпечене вугілля (навіть якщо це образний вислів), це не зле, а добре побажання?… Логіку прослідковуєте?

Пронира
22.08.2012 at 00:36
Пронира
22.08.2012 at 00:38
Небайдужий
22.08.2012 at 10:19

Друже Прониро, я вам ще більше скажу:
ЗАО РПЦ- маразм крепчает
Рекламний ролик РПЦ
Як колись висловився видатний російський фізіолог Микола Павлов: “Релігії подібні до світлячків. Для того, щоб світити, їм потрібна темрява.”
 
 

Вера
22.08.2012 at 22:37

До Небайдужого:Бог розсудить справедливо, не так як люди,і якщо потрібно покарати грішника,то нехай краще це зробить Бог.”Так говорит Господь:да не хвалится мудрий мудростью своею,да не хвалится сильный силою своею,да не хвалится богатый богатством своим.Но хвалящийся хвались тем ,что разумеет и знает Меня,Что Я-Господь,творящий милость,суд и  правду на земле;ибо только это благоугодно Мне.(Иерем.9:23-24)
Дивно спостерігати,що досить розумні люди,ведучи дискусію на релігійну тему,упускають з виду самого Бога і якщо на те буде Його воля, то й буде капличка збудована,незважаючи ні на що.

Небайдужий
22.08.2012 at 23:15

…якщо потрібно покарати грішника,то нехай краще це зробить Бог…

Бажання карати “грішників” також мабуть породжене безмежним “чєловєколюбієм”? 😉

Небайдужий
22.08.2012 at 23:17

Ще один цікавий сюжет про “слуг божих” 🙂

Пронира
22.08.2012 at 23:39

Казань-Рязань… А чому б і ні, якщо навіть у нашому маленькому містечку бідні приxожани невеличкої церкви “зкинулись” на “Pajero Wagon”.

леонід
23.08.2012 at 07:16

всі попи бізнесмени. 
 

Небайдужий
23.08.2012 at 12:59
Вера
23.08.2012 at 20:44

До Небайдужого: А те,що Син Божий віддав своє життя за таких грішників,як ми з вами це ви як назвете?

Небайдужий
23.08.2012 at 21:07

Віддав життя кажете? Так Ісус Христос- бог (для християн). Він БЕЗСМЕРТНИЙ. Він не може віддати життя. А якщо віддав життя, як ви кажете, тоді який же він бог? 😉

Віталій
23.08.2012 at 21:10

Пане Небайдужий! Не заплутуйте пані Віру! )))

Волошка
23.08.2012 at 21:35

))) Наскільки мені відомо, то Ісус Христос віддав життя будучи людиною-напівбогом, а після смерті вознісся на небеса і посів біля батька свого – Бога! Ой, якщо не права я, хай пані Віра мене виправить… До речі, кожен сприймає релігію по-своєму, і читаючи Біблію знов і знов, з кожним разом розумієш її по-іншому.

Вера
25.08.2012 at 16:11

Християни,ми з вами сповідуємо віру в одного і того ж Бога,того,що створив небо,землю і все,що її наповнює,а також і нас з вами,чи ви досі вірите в теорію еволюції?Це по-перше.
По-друге Бог Триєдинний,Бог-Отець,Бог-Син,та Бог-Святий Дух,так він три в одному .
Христос не є напівбогом він є Бог-Син,який прийшов в цей світ так як усі люди,але спочатку він був на небесах,був разом з Богом.
Тепер інше питання,для чого він народився як людина?Тобто став одним із нас.Коли згрішили перші люди Єва і Адам,що були спокушені змієм,тобто сатаною(сила зла), вони вчинили гріх,а Бог як відомо попереджував:”не їжте плід з того дерева,бо смертю помрете,тому,що кара за гріх-смерть!”
Тоді-то Ісус і вирішив врятувати гріховне людство і померти за нас,вірніше замість нас.
“Ибо так возлюбил Бог мир,что отдал Сына Своего Единородного,дабы всякий верующий в Него не погиб,но имел жизнь вечную(ИН:3-16)Це кожен із нас ,грішників заслуговує на таку позорну смерть,це ми малиб бути розпятими на тому хресті,а не Святий Син Божий.Він узяв провини наші на себе,проливши кров свою за нас.І тепер віруючі в Сина Божого мають надію на спасіння та вічне життя.”Кровь Иисуса Христа очищает нас от всякого греха.”Ибо возмездие за грех-смерть,а дар Божий-жизнь вечная во Христе Иисусе,Господе нашем(Рим:6:23)Ось вам і “человеколюбие” пане Небайдужий!

Небайдужий
25.08.2012 at 19:13

Пані, Веро! Дякую вам за те, що не уникаєте відповідей. Однак, ваша відповідь породжує ще більше запитань 🙂
Ну, по-перше, ніякої “теорії еволюції” вже давно не існує. Існує закон еволюції та походження видів, який на сьогодні, завдяки відкриттям в генетиці останніх десятиліть, доведений науково на всі 100%. Чи ви цього не знали?
По-друге: Якщо Ісус Христос- складова частина безсмертного бога, який “три в одному”. То я був правий. Померти, тобто віддати життя, він не міг, оскільки вічний і невмирущий. Отже, сам себе самому собі в жертву він не приносив, а лише інсценував свою смерть на хресті, чим ввів в оману частину населення Палестини. Але це- далеко не перший обман цього біблійного персонажа. Перший був тоді, коли він обманув Адама з Євою, заборонивши їм їсти з дерева пізнання добра і зла (цікаво, чому бог був так зацікавлений в тому, щоб люди не могли відрізнити добро (того ж бога) від зла (наприклад, сатани)?), сказавши, що вони помруть, щойно спробувавши забороненого плоду. Але, вони ж не померли скуштувавши плоду, а лише почали розрізняти добро і зло? Чи не так? А змій за те, що сказав людям правду був богом проклятий… Чому богові не сподобався змій, який не став обманювати людей слідом за богом? На вашу думку бог в цьому епізоді виступив на боці правди чи обману? 😉
Пані Веро, ви говорите, що саме тоді, як Адам з Євою вкусили забороненого плоду, Ісус (якого тоді ще не було, бо як пишуть Євангелія, він мав досить довгий родовід, походячи від Давида, до речі, а зовсім не від бога) “і вирішив врятувати гріховне людство і померти за нас,вірніше замість нас.” Як він міг це вирішити, коли його ще не було? А якщо це вирішив бог (три в одному), то чому він чекав кілька тисяч років? Чи не легше було б знищити Адама з Євою і зробити нових безгрішних людей?…. Навіщо було все так сильно ускладнювати та заплутувати? 😉 І якщо Ісус взяв на себе всі наші гріхи, то ми тепер безгрішні, що б не робили? А якщо ми все ж таки грішні, й за свої гріхи маємо самі відповідати, то від чого тоді нас врятував Ісус??? 🙂
Ви коли небудь над тим, що цитуєте задумувалися? Хоча б над цим: “Ибо так возлюбил Бог мир,что отдал Сына Своего Единородного, дабы всякий верующий в Него не погиб, но имел жизнь вечную”(ИН:3-16)? Як бог міг віддати самого себе самому ж собі в жертву? А якщо віддав, то кому віддав і яким способом? Адже Ісус безсмертний, для жертви не годиться…. А якщо годиться, то чи не означає це, що християнський бог потребує людських жертвопринесень?…
“Це кожен із нас ,грішників заслуговує на таку позорну смерть,це ми мали б бути розпятими на тому хресті,а не Святий Син Божий.” Нуууу, це вже, як каже наш мер, занадто 🙂 Принаймні, я не вважаю, що за своє життя вчинив щось таке, за що мене можна було б покарати смертною карою… та й абсолютна більшість людей, в тому числі, сподіваюся, і ви, пані Веро, я впевнений також нічого такого страшного не скоїли….
Маю ще дуууже багато запитань, але більше не буду вас заплутувати, як каже Віталій 🙂 Раджу лише одне- якомога частіше під час читання різноманітних текстів, в тому числі й текстів Біблії, вмикати розум і критично мислити, а також хоч зрідка (маєте ж доступ до інтернету) цікавитися новітніми досягненнями науки і техніки 😉 Знання, знаєте, дійсно велика сила! 😉

і шо?
26.08.2012 at 10:49

Релігія – опіум для народа. Одна із найвдаліших цитат прокомуністичного класика.

Вера
27.08.2012 at 00:06

Мене ви не заплутаєте,я знаю в кого я вірю!І якщо ви вважаєте,що ваші предки примати,то я себе вважаю найкращим творінням Всемогутнього Бога!Створеною за образом і подобою Бога.Те що у вас так багато запитань,значить,що ви недостатньо добре знайомі з Святим Письмом,його не прсто потрібно читати як художню книгу,а досліджувати,а також,повторююся,просити в Бога мудрості,а в серці має бути віра,просто віра в Бога…
Як ви пишете,теорія еволюції доведений закон?То те що Бог таки існує теж доведено багатьма вченними людьми,які на данний час прийняли Бога в серце. 

Небайдужий
27.08.2012 at 00:55

Назвіть прізвище хоча б одного вченого, який довів існування того бога, в якого ви вірите, пані Віро 😉

Небайдужий
27.08.2012 at 01:10

Пані Веро, забув спитати. Ви в школі навчалися? Біологію вивчали? Ви там теж говорили, що людина походить від міфічного персонажа, який називається бог, і не має нічого спільного з іншими живими істотами, що живуть на землі? Якщо ви так відповідали, цікаво, яку оцінку вам поставили в атестат? 🙂
Цікава книжка. Всім, хто хоче більше знати, дуже раджу прочитати 🙂
 

Віталій
27.08.2012 at 09:39

Маю щодо наведеного питання про школу цікаву історію (джерело не наведу, бо не знаю, але бачив репортаж про це на одному з центральних телеканалів кілька років назад). Так от. В одному місті, я якомусь штаті в Америці, в одній з шкіл батьки домоглися того, щоб в підручниках з отої самої біології робився акцент на те, що теорія еволюції – все ж таки тільки теорія. Тобто не є істиною в останній інстанції, а просто версія розвитку, яку вивчають поряд з теорією, яку пропонує, наприклад, Біблія… І якщо учень буде приводити аргументи, які приводить пані Віра, то нічого поганого не станеться. Від цього виграють всі. Завдяки такому підходу учні ознайомляться і з тим, що пропонує Біблія, і з тим, що пропонує офіційна наука. А в що вірити – то справа кожного… 

Небайдужий
27.08.2012 at 10:03

Пане Віталіє, в тому той справа, що Біблія не пропонує нічого. Вона каже, що все створив бог. І все. Більше ніяких доказів і ніяких аргументів. Сприймайте на віру, бо так в Біблії написано 🙂 Зрозуміло, що легше зайняти цю позицію, аніж напружувати мізки та вивчати біологію, хімію, астрономію, фізіику, антропологію, палеонтологію і т.д.
Звісно, що вибір між сліпою вірою та знанням, то справа добровільна. Й ніхто нікого ні до чого не примушує. Мені, наприклад, значно цікавіше кожного дня дізнаватися щось нове, постійно відкриваючи для себе Світ, який значно яскравіший, різноманітніший та багатший за той, який подає та ж сама Біблія. Але, як кажуть, кожному своє 😉

Віталій
27.08.2012 at 10:31

Та якраз то офіційна наука й не дає такого вибору…))) і Ви самі ж про це написали, коли дорікали пані Вірі про те, яку оцінку вона мала з біології…))) Тобто відбувається парадокс: дитина, яка виховується в християнській родині, повинна лукавити, щоб отримати гарну оцінку. Вона переконана і вірить в те, що вчить Біблія, але змушена, заради гарної оцінки, лукавити й відстоювати думку, “що все зробив не бог, а обiзяна…”. Але і Біблія, і офіційна наука пропонують тільки теорію. І правильніше було б не нав’язувати учням якусь офіційну версію, а подавати їх кілька, щоб діти були обізнані з ними, причому не як теорії, що опонують одна одній (хай кожен сам в цьому розбирається), а як дві, саме рівнозначні, теорії, які існують паралельно…

Небайдужий
27.08.2012 at 10:47

Пане Віталіє, не повторюйте Вериних забобонів 🙂 Еволюція, це вже давним давно не теорія, а науково доведений факт. Один із законів природи, такий же, приміром, як закон всесвітнього тяжіння, чи закон Ома 🙂 А Біблія- то навіть не теорія. Інакше, там хоча б в загальних рисах описувалися механізми процесу творення богом Всесвіту, щоб хоч на щось можна було спертися, відстоюючи її догми 🙂
Дитина, яка виховується в християнській родині може не вивчати біологію, а разом з нею, й інші науки, які суперечать християнству, якщо її родина цього не хоче. Ніхто ту дитину й ту родину не заставляє. То їхній добровільний вибір. Вони самі вправі обирати майбутнє для своєї дитини. Але, не знати хоча б основ природничих наук (які, до речі, повністю спростовують все те, що пишуть всілякі “священні книги”, починаючи з Тори і, закінчуючи Ведами), живучи в ХХІ столітті, як мінімум, соромно 🙂
Я вище приводив цікаве посилання, прочитайте, хоча б для загального розвитку 😉

Віталій
27.08.2012 at 11:05

Обов’язково перегляну (можливо тоді перестану почувати себе недорозвиненим)))…

Небайдужий
27.08.2012 at 11:35

Віталіє, даремно ви так. Я вас зовсім не вважаю “недорозвиненим”, а зовсім навпаки. Просто пропоную цікаву книжку.
Говорячи “для загального розвитку”, я мав на увазі те, що будь-які наукові знання сприяють розвитку будь-якої особи. Щоденно отримуючи нові знання, людина розвивається. Цей процес продовжується до тих пір, поки людина живе. Така вже наша природа 🙂

Віталій
27.08.2012 at 12:10

Та я не образився…))) Питання: а хіба людина не розвивається. вивчаючи Слово Боже? Як на мене, то тут мова йде про різні напрямки розвитку, в данному випадку – про духовний. Ви ж не станете заперечувати, що Біблія (зокрема Євангеліє), містять настанови для християн, а не трактують основи світобудови, опонуючи до офіційної науки?

Небайдужий
27.08.2012 at 12:30

Питання: а хіба людина не розвивається. вивчаючи Слово Боже?

Звичайно ж розвивається! Ось, наприклад, я, після осмисленного вивчення “Слова Божого”, чи то пак- Біблії, став переконаним атеїстом, що дуже сильно посприяло моєму розвиткові, як інтелектуальному, так і духовному. 😆
Ну і, мені не подобається вислів “офіційна наука”. Наука вона або є, або її нема. Вона не може бути офіційною або неофіційною. Євангелія, дійсно, як ви кажете “не трактують основи світобудови”, але Старий заповіт трактує. І ще як трактує! Ще донедавна людей, котрі не були згодні з його трактуваннями світобудови служителі божі, мабуть також з великої любові, спалювали на вогнищах (згадайте Джордано Бруно, наприклад). З Біблії можна дізнатися багато цікавих речей, наприклад про те, що світло виникло до того, як виникло його джерело, чи, що земля пласка, а над нею існує “небесна твердь”, над якою є вода, а до “небесної тверді” прикріплені Сонце, Місяць та зірки, і ще багато чого… Але, я думаю, ви не станете заперечувати, що ця інформація для людини не  має більшої користі, аніж скажімо, інформація з казок про Колобка, Курочку Рябу чи Кащея Безсмертного? 😉

Віталій
27.08.2012 at 12:49

Дуже шкодую, що не маю під рукою (більше того, навіть не пам’ятаю назву джерела) книжки, в якій порівнюється те, що написано в Старому заповіті з тим, як це трактує наука (зважте. що я не вжив слова “офіційна”)))). І там, як на мене, дещо заслуговує уваги. Принаймні для того, щоб не відкидати абсолютно все те, про що говориться в Біблії стосовно свідобудови))).

Небайдужий
27.08.2012 at 13:47

А ось щодо настанов…. Віталіє, знаючи ваші погляди, я впевнений що ви категорично не сприймете цілий ряд так званих “божих настанов”, ну наприклад:
Перегляньте картинку.
Я правий? 😉

Віталій
27.08.2012 at 14:01

Сприймати чи не сприймати Біблійні норми – моя особиста справа (зразу зазначу – я не образився. просто спнравді так вважаю). Якщо відверто – так, я справді дещо не сприймаю, а дещо просто не розумію, що не робить з мене справжнього християнина (ну принаймні в моєму розумінні цього словосполучення))).

Небайдужий
27.08.2012 at 14:14

Так а я про що? 😉
В Біблії є дуже багато такого, чого нормальна людина не сприйме ніколи і ні за яких умов. Книга, яка претендує на звання “абсолютної істини”, як на мене, таких речей містити просто не повинна. Саме тому за всю історію людства жоден народ не прийняв цю релігію добровільно. Зокрема, нашим предкам її було нав’язано силою, внаслідок трьохсотлітньої братовбивчої різанини, яка призвела до того, що за 300 років населення Руси зменшилося з 12 до 9 млн. чол., а ми виявилися відкинутими в розвитку від решти Європи, як мінімум, на кілька століть 🙁  І ось саме для приховування цього жахливого злочину, офіційними (бо такими вони й були) істориками московської держави та церкви й було придумано казку про “монголо-татарське іго” з міфічною “куликівською” битвою. До речі, монголам і досі приємно читати про те, що вони, виявляється, колись завоювали половину Світу, хоча нічого про це й не знали 😆

Небайдужий
27.08.2012 at 14:16

вибачайте, опечатка… слід читати: “за 300 років населення Руси зменшилося з 12 до 3 млн. чол.”

Вера
27.08.2012 at 20:32

Знайдіть,якщо не важко,в Google статью”Вселенная действительно сотворена Богом”.Інтерв”ю зОльховским Владиславом(фізик-ядерщик)

Віталій
27.08.2012 at 20:57

Знайшов. Пропоную її до уваги читачам ГФХ: http://www.origins.org.ua/page.php?id_story=489

Небайдужий
27.08.2012 at 22:22

Знайдіть,якщо не важко,в Google статью”Вселенная действительно сотворена Богом”.Інтерв”ю зОльховским Владиславом(фізик-ядерщик)
Прочитав. скажу лише одне. “Фізіик-ядерщик” явно з’їхав з ґлузду (якщо це дйсно він таке накалякав) 🙂 Стаття написана настільки антинауково і по-дилетантськи, що повірити в те, що її писала людина, котра має якийсь стосунок до науки просто неможливо.
Розписувати в подробицях, чому я прийшов до такого висновку, у мене зараз немає ні часу, ні бажання. Хто цікавиться, можете прочитати статтю ЭМПИРИЧЕСКИЕ ОСНОВЫ ТЕОРИИ МАКРОЭВОЛЮЦИИ де в подробицях пояснюється, ненауковість тверджень Ольховського та йому подібних “науковців-креаціоністів” 🙂

MaryLee
27.08.2012 at 23:42

Дозвольте і мені втрутитись у вашу цікаву дискусію! Пане Небайдужий, не можу лишатись байдужою, коли бачу, що людина не вірить у Бога (якщо я Вас правильно зрозуміла). Дозволю собі прокоментувати Ваші слова, пане Небайдужий. Ви пишете, що “В Біблії є дуже багато такого, чого нормальна людина не сприйме ніколи і ні за яких умов.” Ви, безумовно, є праві. Біблія була написана дууже давно))))) Тоді існували інші закони і правила життя, які нам можуть здатись сьогодні дикими, або абсурдними. Тому, Біблія написана так, щоб її тексти були зрозумілі її сучасникам.
Можливо, Ви занадто буквально розумієте Біблійні тексти? Не все, що написано в Старому чи Новому Завітах слід сприймати буквально. Саме Церква допомагає нам зрозуміти краще Біблію, тлумачить певні події. Біблія-це не просто текст, до її вивчення треба підходити комплексно- вивчати історію та культуру того часу, в який був написаний той чи інакший текст. 
Доречі, Церква не заперечує теорію еволюції. Саме Бог став рушієм еволюції, так би мовити, створив програму розвитку усього світу.
Доречі. Якщо Бога не існує, тоді як можна пояснити ікони, що плачуть слізьми? Як можна пояснити акти екзорцизму, коли при згадуванні Божого імені, стається таке, що потім не можливо заснути?
Сподіваюсь, що Ваша зневіра є лише певним кроком до Віри, який справді дає Вам можливість дізнаватись все більше і більше і розвивати свій світогляд. Звісно бути атеїстом чи віруючим є особистою справою кожного, і образити нікого я не мала наміру.
Дякую!
 
 
 

Небайдужий
28.08.2012 at 00:48

Якщо Бога не існує, тоді як можна пояснити ікони, що плачуть слізьми? Як можна пояснити акти екзорцизму, коли при згадуванні Божого імені, стається таке, що потім не можливо заснути?

Ну, про те, що ікони “плачуть миром” (або “мироточать”), я чув. Дійсно, є такий фокус в арсеналі служителів культу 😉 А ось, щоб вони “плакали” слізьми (рідиною, що може виділятися виключно живими організмами, а не предметами неживої природи), не маючи сльозових залоз, котрі ті сльози виділяли б, чую вперше. Де це ви про таке вичитали? 🙂 Чи ви дійсно вважаєте, що накапати на ікону сльози під силу тільки богові? Я думаю, що з таким завданням чудово може впоратися й вправний священних чи хтось із його помічників 😉
Екзорцизм теж цікавий фокус 🙂 Пам’ятаю, якось я зі своїм колишнім начальником приїхав до однієї з екзорцисток (“виганяла бісів” за гроші, звичайно ж, з допомогою православної молитви, іконок, хрестиків та інших предметів культу) до м. Вінниці і захотів бути присутнім на її сеансі (хотілося цю виставу на власні очі побачити), однак отримав категоричну відмову… На запитання, чому мені не можна?, “цілителька” відповіла: “Біси при тобі себе не виявлять. Ти в них не віриш, тому вони тебе бояться” 😆 А я вважаю, що шахрайка просто побоялася, що її викриють перед клієнтами 😉 Хоча, дійсно, бувають випадки й психічно хворих людей, котрі страждають на різноманітні психічні розлади. На прояви таких розладів непідготовленій людині дивитися досить тяжко. Згоден, що заснути після побаченого може бути нелегко. Але біси там ні до чого. То питання вже до психіатрів.

Небайдужий
28.08.2012 at 11:16

Прочитав веселу історію, як кажуть “в тему” (подаю мовою оригіналу):
В одном небольшом американском городке некий бизнесмен решил открыть кабак. Беда в том, что он находился на одной улице с церковью. Естественно, церковное руководство это не устраивало, и на каждой проповеди оно призывало горожан выступать против, и молиться, чтобы бог покарал нерадивого бизнесмена. За день до объявленного открытия кабака была сильная гроза, молния ударила в кабак и он сгорел дотла. Церковники обрадовались, но ненадолго – хозяин кабака подал на них в суд с требованием компенсации ущерба. Те, естественно, все отрицали. Выслушав обе стороны, судья заметил: “Я пока еще не знаю, какой вердикт вынести, но из материалов дела следует, что какой-то владелец кабака верит в силу молитвы, а все церковное руководство – почему-то нет… ” 😆

Віталій
28.08.2012 at 11:26

Я маю подібну історію. В одному місті довго не було дощу. Ситуація на стільки була серйозною, що вирішили всім містом прийти до церкви й помолитися, щоб пішов дощ. Всі прийшли в одязі. який відповідав погоді, а один хлопчик прийшов з парасолькою… Всі почали з нього кепкувати, на що він відповів: “Я думав. що ми помолимося і піде дощ…”

MaryLee
28.08.2012 at 20:30

Звісно, у фокуси вірити дуже легко. А ще легше- підозрювати священиків у брехні. Хоча, такі випадки, на жаль, також мають місце. Справжні Божі чуда мають бути підтверджені спеціальною науковою комісією. Звісно, священик, який фальсифікує чудо, є більшою сенсацією… Щодо актів екзорцизму, то будучи невілльним свідком цієї події, мушу сказати, що на психічний розлад це не схоже. Хоча, Ви, як досвідчений психіатр;), знаєте такі хвороби, при яких жінка раптом заговорила чоловічим голосом? Насправді, це єдуже страшно, коли людина є одержимою і про такі речі не слід жартувати.
Справжні екзорцисти не виганяють бісів за гроші. Вони отримують таку силу молитвою і постом. Таких людей я знаю особисто. Ці монахи не роблять ніяких реклам чи “сеансів”. На жаль, таких шахраїв, яких Ви зустріли, у наш час дуже багато. Саме вони викривлюють ставлення до релігії та віри у нашому суспільстві.

Небайдужий
29.08.2012 at 01:29

MaryLee, ви вірите в попівські фокуси? Вірте собі на здоров’я й далі, якщо вам так комфортніше жити. Хто ж вам забороняє? Я, наприклад, потреби в цих фокусах не відчуваю ніякої. Давно вже виріс з того віку, коли вірив у казки, діда Мороза та іншу лабуду… До речі, я щось не можу пригадати, а чи вірив я в них коли небудь взагалі…? Якщо й вірив, то це було явно не за моєї пам’яті 😉

Хоча, Ви, як досвідчений психіатр;), знаєте такі хвороби, при яких жінка раптом заговорила чоловічим голосом?

Я зовсім не психіатр, але з наукової літератури знаю, що медичній науці такі випадки знайомі. Зветься такий психічний розлад: “роздвоєння особистості”. Однак, при сеансах екзорцизму, різноманітні шахраї, в тому числі й шахраї в рясах, як правило використовують асистентів, котрі просто майстерно виконують ролі “біснуватих”. На що тільки не підуть попи заради наживи? 😉

Вера
29.08.2012 at 15:10

Знайдіть,будь-ласка,також у Google “Я доказал существование Бога формулами” Валитов Нажип.

Небайдужий
29.08.2012 at 20:59

Пані Веро, замість того, щоб читати усіляку антинаукову хрінотінь, ознайомтесь хоча б ось з цим.

MaryLee
29.08.2012 at 21:26

НЕ МОЖНА так буквально сприймати Біблійні тексти, як сприймає їх автор даної Вами статті. Неосвідченна людина ніколи не зрозуміє правильно Біблію. Потрібно мати великий багаж знань, щоб адекватно сприйняти Біблійні тексти. Це зовсім по-дитячому вірити, що Бог створив рослинність на Землі за скількісь там днів. Біблію писали люди. Людям того часу не було відомо, які процеси і за скільки часу будували нашу Землю. Їм легше було повірити, що Бог зробив це так і так і за стільки часу. Знову ж таки, є багато літератури, яка пояснює ті чи інші протиріччя, які можуть виникнути при прочитанні цієї книги. Тому, людям, які “наїжджають” на Біблію слід спочатку справді ознайомитись із великою кількісттю спеціальної літератури.
 
Доречі логічні доведення, що Бога не існує (які подає автор вказаної вище статті), взагалі ні про що не говорять. Існує така ж логічна теорія, яка доводить існування Бога. Тому, цей спір може тривати вічність.
 
Перж ніж щось яро заперечувати, необхідно не тільки шукати аргументи проти, але слід вивчити аргументи за.
 
 

Небайдужий
29.08.2012 at 22:18

Пані MaryLee, те що ви кажете, що не можна буквально розуміти біблію має одну назву КОНФОРМІЗМ 🙂
Спробували б ви, приміром, в епоху середньовіччя сказати таку фразу. Гарантую, що горіли б ви, як і тисячі інших “відьм” на вогнищі якоїсь інквизиції 🙂 Біблію завжди розуміли виключно буквально, оскільки з точки зору віруючих людей, там записано “слово боже”, а хто може бути розумнішим за бога, щоб мати право тлумачити істинний смисл його слова? 🙂 Це крутійство служителі культу почали використовувати зовсім недавно, з тієї простої причини, що “слово боже” під натиском науки розвіялося немов пилюка, а вагомих аргументів для його захисту не знайшлося. Ось і почалися різноманітні вільні “тлумачення” з метою впихнути біблійні тексти в канву наукових досягнень, але як сказав колись Іван Плющ: “Не можна впихнути невпихуєме” 😆

Небайдужий
30.08.2012 at 00:52

Біблію писали люди.

Повністю згоден! Додам лише, що й богів також придумали люди “по образу своєму та подобію”. Запевняю вас, що якби, приміром, у трикутників був бог, то він обов’язково був би трикутним 😉

Вера
31.08.2012 at 00:36

“Самое обычное явление нашего времени-видеть то,что люди,считающие себя учёнными,образованными и просвещёнными,зная безчисленное множество ненужных вещей,коснеют в самом грубом невежестве.Они не только не знают смысла своей жизни,но даже гордятся этим незнанием.И наоборот,не менее обычное явление-встречать среди малограмотных и безграмотных людей,ничего незнающих о химической таблице,параллаксах и свойствах радия,людей истинно просвещённых,знающих смысл жизни и не гордящихся этим”Б.Паскаль.Цікаво, пане Небайдужий,в чому сенс вашого життя?Що дає вам ваш “доведений закон еволюції”,яку надію вселяє він у ваше серце?Мій Бог дає мені надію на те,
 що я житиму вічно і мій Всемогутній Бог зможе навіть після смерті воскресити мене для вічного життя.Ви стараєтесь доказати,що Бога немає,бо Він себе ніяк не проявляє,а я бачу Бога, от наприклад, в самій природі і на мене справляють глибоке враження :і величні дерева,і різнобарвні квіти,і хмарки в небі,краплини дощу,і від гіганських зірок,до наймільчих атомів все в природі повинується волі Творця.І ви вважаєте,що все виникло з якогось невизначеного хаосу,а я бачу у всьому створенному Великий Розум,який з премудрістю все створив і ,я б назвала,майстерно  упорядкував все у цьому світі.І ще стосовно того,що Біблію писали люди;здебільшого то були пророки,пять перших книг написав Мойсей,а Новий Заповіт Апостоли Ісуса Христа.Ось тексти з Біблії,що говорять,що цими людьми керує Бог:”Бог многократно и многообразно говоривший издревле отцам в пророках”.Евр.1,1.”Ибо никогда пророчество не было произносимо по воле человеческой,но изрекали его святые Божии человеки,будучи движими Духом Святым”.2Пет.1,21.А ще такий момент:Як щодо Десяти Заповідей написаних самим Богом на камінних скрижалях?Біблію старались знищити різними способами,палили,забороняли її читати,убивали тих хто її мав,але всеж вона набуває популярності у наш час”И поведано будет сие Евангелие Царствия по всей вселенной,во свидетельство всем народам;и тогда прийдёт конец”Матф.24,14.Так і ім”я Христа,як сказав противник християнства Ренан:”Чтобы искоренить Его имя в мире,нужно разрушить мир до основания!”Історія не знає ніжодної людини на землі,крім Ісуса,чіє ім”я так глибоко вкорінилосяб в історіі світу.

Небайдужий
31.08.2012 at 01:32

Цікаво, пане Небайдужий,в чому сенс вашого життя?Що дає вам ваш “доведений закон еволюції”,яку надію вселяє він у ваше серце?

Пані Веро, здорові люди займаються життям (живуть, цінять життя і радіють життю, як єдиному і неповторному), а хворі- намагаються з’ясувати сенс життя, сподіваючись на міфічне “вічне життя після смерті”. 🙂
Закон еволюції, як і будь-який інший досліджений закон природи дає можливість людству, і мені, і вам, як його частині, розвиватися, а також користуватися корисними плодами науково-технічного прогресу. Користуєтеся ж ви електричною енергією, комп’ютером та інтернетом? А їх, згідно Біблії, бог не створював 😉

Ви стараєтесь доказати,що Бога немає,бо Він себе ніяк не проявляє…

Ви помиляєтеся. Я нічого й нікому не стараюся довести 🙂 Пані Веро, я не знаю, вивчали ви коли небудь філософську науку з назвою логіка? Так ось, відповідно до одного із законів формальної логіки, неіснування неіснуючого (в нашому випадку богів) не доводиться. Якщо ви стверджуєте, що бог існує, то саме на вас лежить обов’язок довести своє твердження, а не на тому, хто його заперечує.

І ще стосовно того,що Біблію писали люди;здебільшого то були пророки,пять перших книг написав Мойсей,а Новий Заповіт Апостоли Ісуса Христа.

Пані Веро, ми мене вибачте, але це ваше висловлювання прямо свідчить про те, що ви дуже погано знаєте Біблію, і зовсім нічого не знаєте про те, хто є її авторами, коли і як вона писалася. напрклад, ви щось чули про Септуагінту?
До вашого відома, більшість старозавітних книг написані давньоєврейською мовою (“біблійним івритом”), проте зустрічаються й уривки арамейською мовою, якою євреї говорили після 4 ст. до н.е. Традиційно авторство старозавітних книг приписується декільком ватажкам, які прославилися в єврейській історії, в числі яких – Мойсей, Самуїл, Давид, Соломон (так вважають церковники і віряни. Ви, чомусь цього не знаєте). Однак, наукові дослідження доводять, що Біблія, як Старий, так і Новий заповіт- то компіляція із творів не одного десятка авторів різних періодів історії. Скажімо, усі Євангелія написані значно пізніше від описуваних подій, і відповідно- після смерті “апостолів” (існування яких, так само, як й існування Ісуса Христа) не має жодних достовірних підтверджень. При чому, найдревніші Євангелія написані ГРЕЦЬКОЮ мовою, якою не володів, ні Христос, ні його апостоли…. Скрижалі кажете? А де зберігся хоча б один уламок тих скрижалів? Чому таку реліквію євреї не спромоглися зберегти до наших днів? (чому їхній “всемогутній бог” про це не подбав?) Ви ніколи не задумувалися? 🙂

Про те, хто кого забороняв і вбивав, я б вам радив краще помовчати, адже у безлічі воєн, розв’язаних християнами різноманітних конфесій на релігійному ґрунті, загинуло стільки людей, що такі кати, як Гітлер зі Сталіним лише, як кажуть “нервово курять в стороні”….
Але знову ж-таки: я вас ні в чому не намагаюся переконати. Вірите? Вірте собі й далі. Це- виключно ваша особиста справа. Мені до цього немає ніякого діла. Я б хотів лише, щоб і вам так само не було ніякого діла до того, віря я в що небудь, чи ні 🙂 Релігія, вибачте за грубе порівняння- це як статевий орган. Його можна мати, ним навіть можна пишатися, але не треба ним розмахувати на людях, а тим більше пхати його в усіх підряд 😉

Історія не знає ні жодної людини на землі, крім Ісуса,чіє ім”я так глибоко вкорінилося б в історіі світу.

То все ж таки Ісус- людина, а не бог? 😆

Небайдужий
31.08.2012 at 01:47

Якщо не довіряєте атеїстичним ресурсам, то прочитайте, що про написання П’ятикнижжя писав православний священник Олександр Мень (він не цурався визнавати наукові відкриття стосовно авторів Біблії). Це так, щоб ви мали уявлення про книжку, яку так шануєте 😉

Антоніо Ґрамші
31.08.2012 at 12:59

МЕТАФИЗИКА СТАЛИНА
http://www.youtube.com/watch?v=j_KUgbHlk1I

Небайдужий
31.08.2012 at 13:17

МЕТАФИЗИКА СТАЛИНА
http://www.youtube.com/watch?v=j_KUgbHlk1I

дурдом… давно такого смішного ролику не бачив 😆

Небайдужий
31.08.2012 at 14:30

Для тих, хто говорить про те, що “Біблію не можна розуміти буквально”:
Если кто добавит что-либо до слов Библии,
Тому Бог добавит язвы в земной жизни
и муки в аду на том свете;
Если кто отнимет что-либо от слов Библии,
У того Бог отнимет жизнь земную
и даже заслуженную им жизнь в раю.
(См: Апокалипсис, 22:18-19;
Второзаконие, 4:2;
Притчи, 30:6;
Послание к галатам, 1:8)

Так що, як людям віруючим, раджу бути обережнішими з тлумаченнями біблійних текстів, бо ваші надії на “життя вічне” після смерті можуть виявитися марними 😉

MaryLee
31.08.2012 at 23:18

Сподіваюсь, ми після смерті зустрінемся в Раю і тоді побачимо хто правий:)

Вера
31.08.2012 at 23:20

Я не буду більше нічого коментувати,і не “пхатиму більше статевого органа в усіх підряд”,я навіть не образилась,що ви назвали мене хворою людиною,але ще одна маленька порада особисто вам пане Небайдужий:хоч іноді виключайте ви свою логіку і включайте людські емоціі,так вам буде набагато цікавіше жити.Спробуйте,удачі!Приємно було з вами поспілкуватись…

Небайдужий
31.08.2012 at 23:44

Сподіваюсь, ми після смерті зустрінемся в Раю і тоді побачимо хто правий:)

Так я ж невіруючий… в рай точно не потраплю. Якщо й зустрінемося, то тільки в пеклі 😉 Жартую, звичайно. Не лякайтеся 🙂

я навіть не образилась,що ви назвали мене хворою людиною,

Конкретно вас, пані Веро, я хворою людиною не називав. І ображати вас навіть і не думав. Тому ви абсолютно правильно зробили, що не образилися 😉

…ще одна маленька порада особисто вам пане Небайдужий:хоч іноді виключайте ви свою логіку і включайте людські емоціі,так вам буде набагато цікавіше жити.Спробуйте…

Я не можу вимикати логіку… вибачте, не здатен. Це у мене професійне 🙂 Якщо вимкнути логіку і керуватися лише емоціями, то, можливо й буде цікавіше (наприклад, перейти в час “пік” дорогу із зав’язаними очима, сподіваючись виключно на удачу), але те, що жити тільки на емоціях стане значно небезпечніше, то це- без сумніву 😉

Приємно було з вами поспілкуватись…

Взаємно 🙂 І вам удачі!
 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *