Close
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages

20.05.2012

Чи звільниться директор Хмільницької школи №2?

Під час батьківських зборів учнів четвертих класів, на яких, як стверджував міський голова Василь Грушко, мало б вирішуватися питання про об’єднання четвертих класів та створення одного класу, у якому навчатиметься понад 40 дітей, http://pravongo.org/hmilnyk-vse-zh-taky-mozhe-otrymaty-klas-v-yakomu-navchatymutsya-ponad-40-uchniv/  деякі батьки заявили, що краще знайдуть нового директора, ніж дозволять об’єднати два класи. Що дуже обурило директора школи.

Міський голова проігнорував запрошення батьків, які сподівалися з ним поспілкуватися, але Василь Пилипович делегував повноваження представляти міську владу на батьківських зборах начальнику служби у справах дітей Юрію Тишкевичу.

Під час зборів директор СЗШ №2 намагався пояснити батькам, що в такому об’єднанні класів не варто шукати тільки негатив, а сконцентруватися на позитивних моментах. Також він поінформував батьків, що дирекція школи не може порушити рішення виконавчого комітету міської ради, яким встановлено, що середня наповнюваність міських шкіл має бути не менше 27 учнів.

Збори відбулися досить емоційно, а їх учасникам так і не вдалося до чогось домовитися.
Батьки оглянули також клас, де мали б навчатися їх діти після об’єднання класів. Але на їх думку, приміщення не пристосоване для навчання такої кількості учнів.

Збори закінчилися, але ситуацію врегулювати не вдалося. Батьки сподіваються, що їх все ж таки вдасться відстояти право своїх дітей на якісну освіту. В окремих заявах батьки стверджували, що боротимуться до кінця.

Нагадаємо, в одній з шкіл Хмільника батьки протестують проти обєднання класів, що може призвести до формування класу, в якому навчатиметься понад 40 дітей.

 

48 Comments on “Чи звільниться директор Хмільницької школи №2?

Небайдужий
20.05.2012 at 13:15

Хіба ці збори батьківські? Вони мамківські 🙂 На фото- жодного батька…

Пронира
20.05.2012 at 14:27

“Твёрдость – не тупость”, але в даному випадку все ж таки тупість… Нічого суттєвого зі зміною директора не станеться, адже “оптимізація” не його стратегії)) “Під час зборів директор СЗШ №2 намагався пояснити батькам, що в такому об’єднанні класів не варто шукати тільки негатив, а сконцентруватися на позитивних моментах”))) Роздуми під впливом наркотичниx речовин)))
 

Пронира
20.05.2012 at 14:53

А xто цей xлопчина поруч з директором на першому фото… начальник служби у справах дітей ?

Віталій
20.05.2012 at 21:58

Саме так, то Юрій Тишкевич.

Пронира
20.05.2012 at 22:27

А все ж таки, які “позитивні моменти”, щодо класу з півсотнею учнів було озвучено директором школи?

Віталій
20.05.2012 at 22:30

Сподіваюся, що ті, хто був на батьківських зборах відкриють нам цю таємницю. Хоча щось мені підказує, що мова йшла про економію коштів і зміцнення матеріально-технічної бази школи…

Пронира
20.05.2012 at 22:38

Раніше ми вже говорили про “економію”))) На місці батьків, звернувся б до пана Кривопішина з цією ДУЖЕ великою та змістовною проблемою, що ніяк не вирішується на місцевому рівні…

Віталій
20.05.2012 at 22:47

Перепрошую, але до чого тут Кривопішин? Як на мене Джига тут більше допоміг би…

Пронира
20.05.2012 at 22:55

Ви маєте на увазі, що логічніше було б скаржитись губернатору)) Але 1 вересня восени, вибори восени та й “Укрзалізниця” останнім часом “чудеса” приxильності до міста декларує))

Віталій
20.05.2012 at 23:02

Ну чудеса декларує багато хто))) З таким же успіхом можна звернутися і до Ігора Зубка…))) Чи Катеринчука…)))
 

Пронира
20.05.2012 at 23:05

Можна й до Черновецького, але чи є в цьому сенс))

Віталій
21.05.2012 at 21:41

“Нарада вкотре засвідчила про підтримку та зацікавленість влади до перспектив розвитку освіти міста, готовність до тісної і продуктивної співпраці”… Цитата з матеріал на Офіційному сайті міста : http://hmilnyk.osp-ua.info/?pokaz=55680

Пронира
21.05.2012 at 23:54

Початок теж вартий уваги:” 18 травня 2012 року відбулася нарада працівників методичного кабінету, управління освіти Хмільницької міської ради за участю секретаря міської ради, першого заступника міського голови – куратора освітньої галузі міста Петра Дреженкова. Нарада проходила у робочій атмосфері, спілкування носило діловий і конструктивний характер“))) Шедеври…)))

Віталій
21.05.2012 at 23:57

Свого часу в матеріалі, який було підписано “управління освіти”, якщо не помиляюся, було вжито термін “шведські драбини”… То чи варто дивуватися в цьому випадку?)))

Пронира
22.05.2012 at 00:01

Так, були “драбини”…)))

Волошка
22.05.2012 at 11:53

Де драбини??? )))Коли були?)))

Небайдужий
22.05.2012 at 13:28

…. за участю секретаря міської ради, першого заступника міського голови – куратора освітньої галузі міста Петра Дреженкова…..

Петя ще й куратор освіти???!!! А що він в освіті тямить??? Він же, ні освіти педагогічгної не має, і жодного дня не працював в освітній галузі. Яке він має уявлення про те, чим “курує”???!….
Це просто песець якийсь…
Пропала освіта 🙁

Євгенія
22.05.2012 at 13:41

а Ви не знали??? Пєта в нас “керує” всім… хіба треба тямити, щоб керувати? якби в нас всі тямили, що роблять, то країна вже б давно процвітала, а так, немає чому дивуватись… Більше того, він те те, що не працював в освіті, його ще й не вчителі вчили, він сам вчився…

Пронира
22.05.2012 at 15:36

На “перспективі” виклаали відео з батьківськиx зборів на якиx директор школи повідомив, що нічого страшного немає у великій кількості учнів, представник МР видавав німоту, а в кінці ролику “куратор галузі”)) повідомив про те, що ніxто не збирається формувати класи з 43 учнями і що це дезуxа, котрою збурюють громадськість. Напрошується висновок, що громадськість збурює директор школи та те дитя з МР, що займається справами дітей, тобто знущаються над батьками!!!((((( 

Віталій
22.05.2012 at 16:00

На мою думку дезуха якраз на тому відео, а якщо конкретно – то в словах першого заступника. На скільки мені відомо, про таке обєднання неодноразово наголошував директор на батьківських зборах.

Небайдужий
22.05.2012 at 16:03

Раз директор “неодноразово наголошував”, то він і є поширювачем тієї “дезінформації” 🙂
Цікаво, що йому Петя за поширення цієї дезінформації зробить? 😉

Віталій
22.05.2012 at 16:15

Пропоную уважно ознайомитися з відповіддю міського голови. 
http://pravongo.org/hmilnyk-vse-zh-taky-mozhe-otrymaty-klas-v-yakomu-navchatymutsya-ponad-40-uchniv/
Він стверджує, що при формуванні 2-х пятих класів не вдасться забезпечити відповідну наповнюванність класів. Питання, як вдасться уникнути порушень Державних санітарних норм при формуванні одного класу та не порушуючи статтю 19 ЗУ “Про охорону дитинства”? Саме ця стаття говорить про те, що держава гарантує вільний вибір навчального закладу і забезпечує відповідні умови для навчання. І створення умов, при яких батьки будуть змушенні забирати документи з цієї школи та переводити дітей до іншої якраз і є порушенням статті 19 зазначеного закону. Свого часу батьки вже скористалися своїм правом вибирати для своїх дітей навчальних заклад. Тепер їх хочуть позбавити такого права…

Віталій
22.05.2012 at 18:06

Пропоную переглянути відео: http://perspectiva.inf.ua/
Знову ж таки, яким чином планують досягти наповнюванності класів на рівні 27 учнів? А ще Петро Дреженков визнав, що таких великих влкасів в школі просто немає…

Пронира
22.05.2012 at 18:10

Одним словом – “вєнігрєт”)) Шкода директора школи, чи міг він прикинути, що вляпається в таке лайно…

Віталій
22.05.2012 at 18:13

А сам прикол в тому, що директор школи запевняє, що це нормально, бо в інших школах також “обєднання” і там форомуються класи, з набагато більшою чисельністю учнів, одночасно заступник запевняє, що ми не маємо такого на меті)))

Небайдужий
22.05.2012 at 18:15

Я ж кажу: директор- поширювач дезінформації! А Петя ні прі чом! 😉

Пронира
22.05.2012 at 18:20

Раніше йшла така програма на УТ 1 “Сільський вісник” де завжди показували, як і наскільки передовими господарствами покращено умови утримання різної скотини)) А в нас за вікном 2012 рік і батьки не можуть добитись, щоб їx діток не засиляли у один старий та тісний клас, де вони мають проводити більшу частину активної фази дня. Які аргументи потрібно привести чи до якиx дій мають вдатися батьки, щоб забезпечити нормальне  та псиxологічно-комфортне перебування дитини в школі??

Глеб
22.05.2012 at 18:21

Только вот зачем ему будоражить общественное мнение? 🙂 Я понял! Он на стороне родителей! 🙂

Віталій
22.05.2012 at 18:24

Саме погане в цій ситуації те, що міські очільники не бачать в цьому нічого поганого.

Глеб
22.05.2012 at 18:24

В Багдаде всё спокойно! 🙂

Небайдужий
22.05.2012 at 18:26

А по скільки зараз в тих двох класах учнів?

Віталій
22.05.2012 at 18:30

В інших школах?

Небайдужий
22.05.2012 at 18:35

Ні. В другій школі, я питаю, в цих класах, що мами зібралися на збори?

Пронира
22.05.2012 at 18:37

Здається, що тут розвивається наступний сценарій: xлопці, які вже по вуxа у лайні, вичікують іншої резонансної теми, щоб полишити тему “оптимізації” класів та освітньої галузі…)) А там дивись і статтейка перед 1 вересня з”явиться накштал “на виконання доручення” чи “за сприянняМ”)) Але чим далі в ліс… тим більше лайна на голові!

Віталій
22.05.2012 at 18:40

У відповіді міського голови значиться, що, якщо класи не обєднають, то в 5-А навчатиметься 19 учнів, а в 5-Б – 23 учні… Не думаю, що кількість учнів в теперішніх 4-х класах різниться…

Небайдужий
22.05.2012 at 18:47

Дякую за інформацію.
Тоді, якщо слідувати за петіною логікою, до 23-х додадуть 4 учні з іншого класу, а 15, які там залишаться, розпихають ПРИМУСОВО, по іншим школам??? Чи з інших шкіл, знову ж таки, ПРИМУСОВО приведуть в той клас 12 учнів???
Ну, і як Петя планує застосовувати той ПРИМУС??? Цікаво буде подивитися, як він нарветься на батьківський праведний гнів, і таки отримає (вважаю, цілком заслужено) по голові від когось із них 😆

Віталій
22.05.2012 at 18:52

Середня наповнюванність то не встановлена кількість учнів для окремого класу. Тут як з визначенням середньої заробітної плати: більша плюс менша дорівнює середня… Це як в анекдоті, коли Президент їсть мясо, пересічні громадяни – пісні галушки, а в середньому всі їдять пельмені)))

Небайдужий
22.05.2012 at 19:12

Ага… зрозумів! Ті два класи ніхто не чіпатиме, а відкриють ще один клас за рахунок учнів, яких Петя наловить по інших школах, в якому буде… 39 учнів! Тоді середня наповнюваність складе рівно 27 учнів!
Петя сказав правду! Не буде ніяких класів по 40 учнів, буде три класи з кількістю учнів 19, 23 та 39! УРА!!!

Віталій
22.05.2012 at 19:38

Ну щось типу того)))

і шо?
22.05.2012 at 22:12

Авно питання. Дітей по інших школах-батьки нічого не втратять. Клас ліквідувати, взагалі. Нехай вчителі відпочинуть, бо надто перевантажені. Зекономлені кошти на цілому році роздавати вчителям і Першому як прИміальні. Нех…й …аст…ть.

Віталій
22.05.2012 at 22:17

Після останього коменту зумав над його змістом. Тепер думатиму над значенням отого Вашого “Нех…й …аст…ть”… Ви знаєте, навіть при всьому своєму багатому лексиконі нічого на думку не приходить)))

Небайдужий
22.05.2012 at 22:30

“Нехай щастить!”. Ось, що написав “і шо?” 😉

Віталій
22.05.2012 at 22:40

як все просто! А в мене були такі версії, що навіть на ГФХ їх написати не наважуся…)))

Небайдужий
22.05.2012 at 22:44

Я здогадуюся 😉

Пронира
22.05.2012 at 23:24

Віталій, то версія з анекдоту про Азарова – “неx.. шастать”)))

Пронира
25.05.2012 at 11:02

Весело читати “перспективу”))) Люди шоковані витівками xмільницькиx “лунатиків”, а абсолютно “неупереджений” сайт відзначає день народження річки)))))

Віталій
28.05.2012 at 16:19
Небайдужий
28.05.2012 at 16:24

А що там нового?

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *