Close
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

03.04.2012

Економіка повинна бути економною… І освіта також

Виконавчий комітет Хмільницької міської ради має намір затвердити «Дорожні карти» по забезпеченню економії бюджетних коштів на утримання дошкільних навчальних закладів та шкіл міста на 2012-2013 н.р. в проекті документу освітянам пропонується «забезпечити неухильне виконання заходів, передбачених в «дорожніх картах».
Пропонуємо Вам ознайомитися з окремими ініціативами, які передбачають «дорожні карти»:

Що стосується дитячих садочків:
1. Сформувати мережу груп:
•    в ДНЗ №1 – 13 груп;
•    в ДНЗ №3 – 5 груп;
•    в ДНЗ №5 – 12 груп;
•    в ДНЗ №7 – 7 груп.
2. Встановити розмір батьківської плати за харчування дітей з грудня 2012 року – 50%;
3. Набір та прийом дітей до ДНЗ міста здійснювати за письмовим направленням управління освіти міської ради.

Що стосується шкіл міста:
1.    Сформувати мережу класів з середньою наповнюваністю не менше 27 учнів;
2.    Для зміцнення матеріально-технічної бази шкіл залучати позабюджетні кошти;
3.    Початкову школу СЗШ № 4 перевести в основне приміщення закладу;
4.    Роботу гуртків ЦДЮТ перенести в приміщення СЗШ міста;
Також проектом рішення передбачено:
•    Запровадити щоденний контроль за використанням води, газу, електроенергії
•    Здійснення жорсткого контролю за економним використанням бюджетних коштів та за письмовим погодженням начальника управління освіти міської ради і першого заступника міського голови, секретаря міської ради

29 Comments on “Економіка повинна бути економною… І освіта також

Пронира
03.04.2012 at 13:56

“Початкову школу СЗШ № 4 перевести в основне приміщення закладу” – мається на увазі з 1 вересня??

Віталій
03.04.2012 at 14:04

 
В проекті рішення вказано “З 01.09.2012р.”
 

Небайдужий
03.04.2012 at 14:14

…за письмовим погодженням начальника управління освіти міської ради і першого заступника міського голови, секретаря міської ради
 
Вбило наповал 😆
Тепер виходить так, що директорам шкіл без петіної згоди заборонено самостійно розпоряджатися коштами школи? Але ж відповідальності за “неправильне використання” коштів з них ніхто не знімав і на секретаря ради не перекладав. Може тоді простіше взагалі їх скоротити (бюджет зекономить на зарплатах директорів), а Петі надати права керівників усіх шкіл та дитячих садочків міста? Хай собі керує 🙂
І що це, скажіть мені, за “Для зміцнення матеріально-технічної бази шкіл залучати позабюджетні кошти”. Це що? Тепер можна цілком легально вимагати гроші з батьків на “зміцнення матеріально-технічної бази”???
Я “в захваті” від такого “мудрого керівництва” 🙂
 

Пронира
03.04.2012 at 14:33

“Набір та прийом дітей до ДНЗ міста здійснювати за письмовим направленням управління освіти міської ради”: Ви xочете в садочок? тоді Ви прийдіть до нас))))) Починаємо “Вінницько-Київські” набори дітей до ДНЗ за попередніми домовленостями та з застосувнням фрази “та Ви шо? місць зовсім немає, приxодьте через рік-два або відразу до школи, або завтра спробуємо “щось” зробити”…)))

Непаштет
03.04.2012 at 15:27

Такі речі як направлення, погодження і т.інш. породжують в реальності корупцію, бо їх отримання передбачає застосування певної процедури, яка має відбуватися ой не просто так. Їх наявність у змісті рішення виконкому це вияв так зв. корупційної складової на яку повинні звернути увагу правоохоронні органи. Менше направлень та погоджень менше корупції.  Реформи реформами, а дошкільна освіта має бути доступною без усяких там погоджень. І обовязок влади забезпечити цю доступність   не обмежуючи при цьому права батьків на відвідування їх дітьми того чи іншого ДНЗ.  

Небайдужий
03.04.2012 at 15:40

Мені цікаво, а якими критеріями бутуть керуватися “погоджувачі”, вирішуючи чи дати згоду батькам дитини на влаштування її до того чи іншого садочку? І саме головне: ЯКИЙ ЗАКОН НАДАЄ ЇМ ПРАВО вирішувати за батьків до якого ДНЗ віддати свою дитину???
Зовсім вже страх втратили.

Євгенія
03.04.2012 at 18:38

Керуватимуться тими критеріями, щоб були заповнені всі садочки і не важливо, в якому райні міста живе родина. Говорилось навіть про те, що в нас не настільки велике місто. щоб обирати доя кого садочка ходити, і не важливо, що родина живе в одному кінці міста, а садочок знаходиться в іншій)) маршрутки , в решті реш, ще ж ніхто не відміняв)))

Віталій
03.04.2012 at 18:56

А можна уточнити, а де саме про це говорилося?

Небайдужий
03.04.2012 at 19:07

“Наповнюваність”, кажете? Маршрутки ніхто не відміняв?!…. А не пішли б ті два бовдури на ……!!!
І це вони називають “покращенням життя громади”?!
Ох і докеруються вони, я відчуваю….

Євгенія
03.04.2012 at 19:12

не нервуйтесь, це до добра не приведе)) ви лише зіпсуєте собі нерви))Віталій, де про це говорилось сказати не можу, вибачте))

Небайдужий
03.04.2012 at 19:21

Та чого мені нервуватися? Нехай Вася з Петьою нервуються, бо для них таке керування містом точно добром не закінчиться 🙂

Євгенія
03.04.2012 at 19:24

Боюсь, що в плані наповнюваності  класів це не їхня примха))

Небайдужий
03.04.2012 at 19:27

А чия тоді?
Статтю 19 Конституції України ще ніхто не відміняв.

Євгенія
03.04.2012 at 19:28

це скоріше примха держави, указ зверху))

Небайдужий
03.04.2012 at 19:29

Ні закон “Про освіту”, ні закон “Про дошкільну освіту” нічого про “наповнюваність класів” і залежність громадян від нього не говорять…

Євгенія
03.04.2012 at 19:31

я говорила лише про наповнюваність класів, а от про садочки, то зовсім інше, то якраз вищезгдані Вами особи)))

Небайдужий
03.04.2012 at 19:32

Вася і Петя, перш за все- посадові особи органу місцевого самоврядування і відповідно до ст.19 Констиуції України зобов’язані діяти виключно в порядку та у спосіб, визначений Конституцією і законами україни, а не примхами вищестоящих тупорилих бюрократів.

Небайдужий
03.04.2012 at 19:34

А щодо “примхи держави”, то держава також усі свої “примхи” викладає в формі законів та підзаконних актів, які цим законам не можуть суперечити. Примха чиновника, яким би він високопоставленим не був, до волі держави не має жодного стосунку.

Євгенія
03.04.2012 at 19:37

я не готова зараз процитувати закон, чи підзаконний акт , яким керується наша влада, але те, що вони діють в межах закону це точно,. Я пишу це не тому, що захищаю їх, просто знаю точно, але на жаль. документально покищо підтвердити не можу.

Віталій
03.04.2012 at 19:38

Щодо наповнюваності класів є цікавий документ: “

Normal
0

false
false
false

MicrosoftInternetExplorer4

/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:”Обычная таблица”;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-parent:””;
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin:0cm;
mso-para-margin-bottom:.0001pt;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:10.0pt;
font-family:”Times New Roman”;
mso-ansi-language:#0400;
mso-fareast-language:#0400;
mso-bidi-language:#0400;}

Державні санітарні правила і норми влаштування, утримання загальноосвітніх навчальних закладів та організації навчально-виховного процесу ДСанПіН 5.5.2.008-01

Євгенія
03.04.2012 at 19:46

якщо враховувати АБСОЛЮТНО ВСІ ті критерії, які описуються, то в нас НАПЕВНО б жодна школа не працювала))

Небайдужий
03.04.2012 at 19:48

Ні, проти максимальної наповнюваності груп в ДНЗ та класів в школах я не маю нічого проти. Я проти того, щоб якийсь чиновник вказував людині до якого навчального закладу вона повинна віддати свю дитину. Це- порушення права на вільний вибір навчального закладу відповідно до інтересів громадянина, закріплений п.1 ст.3 ЗУ”Про освіту” та порушення тієї ж ст.19 Конституції, відповідно до якої ніхто н езобов’язаний робити те, що прямо не передбачено законом.

Євгенія
03.04.2012 at 19:50

о, я теж проти цього)))) 

Небайдужий
03.04.2012 at 19:51

я не готова зараз процитувати закон, чи підзаконний акт , яким керується наша влада, але те, що вони діють в межах закону це точно

 
Пані Євгеніє! Ви помиляєтеся. Діють воно абсолютно незаконно. Чому? Я вже пояснив вище.

Паштет
03.04.2012 at 20:03

Небайдужий, зверніться в прокуратуру.

Євгенія
03.04.2012 at 20:08

Взагалі то я говорила про їхню правоту в наповнюваності класів, а про садочки я з Вами повністю згодні, пане Небайдужий. 

Віталій
03.04.2012 at 20:46

Щось я не зрозумів. В школі №2 мають обєднати два класи: в одному 20, а в другому – 23. Мають обєднати в один, який буде налічувати 43 особи. Ви за? А от батьки проти і на скільки мені відомо, зараз готують звернення на імя міського голови…

Євгенія
03.04.2012 at 20:47

Я не казала, що я ЗА, читайте уважніше))

Небайдужий
03.04.2012 at 22:12

Взагалі то я говорила про їхню правоту в наповнюваності класів
 

Я теж говорив про незаконність їхнього рішення в цьому питанні також 😉

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *