Close
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages

15.05.2011

Хмільник – курорт державного значення!

Верховна Рада 12 травня 265 голосами прийняла за основу та в цілому проект Закону України “Про оголошення природних територій міста Хмільника Вінницької області курортом державного значення”.

Метою прийняття акту є оголошення природних територій міста Хмільника Вінницької області курортом державного значення, та затвердження округу і зон санітарної (гірничо-санітарної) охорони курорту.

Вашій увазі результати голосування “ЗА”:


50 Comments on “Хмільник – курорт державного значення!

Віталій
15.05.2011 at 18:51

А чи можна розмістити результати голосування в форматі: “загальна кількість депутатів у фракції – кількість голосів “ЗА””?

Радистка КЕТ
15.05.2011 at 19:52

І які нам будуть привілеї від того? Що зміниться, як вважаєте? 🙂

Віталій
15.05.2011 at 20:01

Привілеї від чого? Від надання місту статусу курорту державного значення чи від того, що розмістять відповідь на моє прохання в попередньому коменті?

Радистка КЕТ
15.05.2011 at 20:29

Хотілося б почути всі версії))

Віталій
16.05.2011 at 10:18

Щодо голосування депутатів, то мені цікаво, хто саме голосував за цей закон. Наприклад БЮТ. Так, вони “дали” лише 2% від загальної кількості схвальних голосів. От мені цікаво, яка загальна кількість БЮТівців в Раді та скільки депутатів від цієї політичної сили проголосувало “За”… Ну і по іншим політичним силам також…

Віктор
16.05.2011 at 10:25

проста арифметика!!! склади пропорцію  – 2 відсотка помнож на  265 голосів та розділи на 100 відсотків. далі отриману цифру заокруглиш і так по всім фракціям))))

Віктор
16.05.2011 at 10:26

агов, адмін, чого це мене Віталієм назвали. Виправ все назад!!! Це мій комент

Віктор
16.05.2011 at 10:58

тобто в моєму коменті я пояснював Віталію як просто користуючись математичною пропорцією обрахувати хто і скільки голосів дав. а потім дивлюсь і “коментар очікує на перевірку , нік-нейм Віталій(((((“

Радистка КЕТ
16.05.2011 at 18:37

Ого! Таких приколів вже давно на сайті не було…  ))

Козарлюга
16.05.2011 at 22:38

тепер точно триндець )), ціни, як мінімум на 30% підскочать ((

R0m@Nuke
17.05.2011 at 09:50

Ціни точно піднімуть, а зарплату??? у місті і так важко роботу знайти(((((

Ester
17.05.2011 at 20:40

шановні чоловіки, тепер Вам доведеться бути обслуговуючим персоналом курортників для того щоб заробити, а саме виконувати типову “жіночу роботу”- з вашої точки зору, бо для мене не існує “чоловічої і жіночої” роботи. Це буде цікаво!:)

Слободянська Кішечка
17.05.2011 at 20:48

ціни піднімуть в будь-якому випадку, не зважаючи нате, державного значення курорт, чи ні))) а роботу не може знайти той, хто її не шукає)))

Радистка КЕТ
17.05.2011 at 21:07

І так в галоші сидимо, а скоро взагалі прийде повна кришка)) А може, все ж таки, все піде на краще?)) І зарплати всім піднімуть, і робочих місць додасться?))) Тільки це з розряду мрійливої фантастики)))))

Ester
17.05.2011 at 21:26

Якщо піднімиться зарплата то тоді ціни піднімуться точно, в економіці все закономірно та взаємоповязано.

Радистка КЕТ
17.05.2011 at 21:48

Ну то хай тоді піднімаються ціни, але щоб зарплати відповідали цінам…

Baby
17.05.2011 at 22:39

Не так вже й добре у нашому-курортному з зарплатами. Люди в “Поділлі” ще за січень не отримали зарплату. І невідомо коли отримають. А працювати треба щодня, не так то просто в нас знайти нову роботу.

R0m@Nuke
17.05.2011 at 22:42

Та шо ви Гаварите))))) ” в економіці все закономірно та взаємоповязано.” АХАХАХАХАХ))) Останіх пару років інша картина спостерігається!))) Видно ви класний фахівець з економіки))) А ще зветеся бухгалтером РГО “ПРАВО”  Тут вже стоїть задуматися про те як ви ведете їхні фінансові справи)))))) Слободянська кішечка я з вами погоджуся не повністю що до вашого висловлення “а роботу не може знайти той, хто її не шукає)))” ЦЕ НЕ ПРО НАШЕ МІСТО!!! в нас процвітає РОБОЧИЙ КЛАС! І то не досить кваліфікований! в нас модні професії кухарів офіціантів ремонтників і ще багато чого! Но… не в почоті ті професії де потрібний мозок!!

Радистка КЕТ
17.05.2011 at 22:51

Ну, всім відомо, що професії юриста чи адвоката вже не такі популярні й потрібні, як штукатура чи хорошого електрика – на них просто таки дефіцит! Але мушу не погодитись, що мозок не потрібний! Він ще й як потрібний))  А ще велику роль в нашому суспільстві грають хитрість, ну а іноді й підлість)) Отакі точно живуть як рибки в воді)

Ester
18.05.2011 at 05:10

“в економіці все закономірно та взаємоповязано.” АХАХАХАХАХ))) Останіх пару років інша картина спостерігається!)))”- тобто зарплата піднімається а ціни падають?

Студент
18.05.2011 at 08:09

Ester тобто ціни “жирніють”, а зарплати “худіють”, а з ваших слів має підніматись і те і інше.
Радистка КЕТ – ясно що без мозку не попрацюєш, але подивившись в якому стані працюють ті ж слюсарі чи робочі які латають дірки в дорогах, не скажеш що мозок в них працює належним чином. Тай не треба бути генієм щоб закрутити гайку

Козарлюга
18.05.2011 at 21:50

Щодо слюсарів, токарів, офіціантів, штукатурів список можна продовжувати – велика біда в тому, що за останні 25-30 років, впав суттєво престиж робочих професій, адже тоді, не соромно було працювати токарем, чи штукатуром, а щодо закиду що непотрібно багато розуму,  щоб гайку закрутити, то хотів би я глянути як Ви пане Студент шарову поїдете міняти до некваліфікованого механіка, чи ремінь ГРМ, якийсь баран замінить, так же само ніхто не хоче щоб   “Равшан з Джумшутом” аля криві руки,  ремонт в квартирі зробили, я вже мовчу про токаря який виточує деталі до складних агрегатів, а гарних токарів зараз просто немає. А мозок в любій проесії потрібен.

R0m@Nuke
19.05.2011 at 12:35

Мда… пані Естер я ще раз переконався що ваші знання в економіці дорівнюють НУЛЮ!!!))))) подивимося через 6 місяців як почне змінюватися наше місто завдяки такому статусу))))

Ester
20.05.2011 at 15:36

Повністю підтримую пана Казарлюгу. А щодо моїх слів: якщо піднімаються зарплати, отже підінімаються ціни, адже у вартість  будь-якого товару входить трудовий ресурс потрачений на виготовлення цього товару.
пане студент я не сказала б що мозок працює належним чином у тих хто сидить у Верховній Раді, Кабінеті Міністрів, судах чи в інших органах влади.

Слободянська Кішечка
20.05.2011 at 18:51

В будь-якому випадку, якщо думати, що все буде погано, все так і буде. Чому ми розглядаємо тільки негатив, невже в житті нічого немає позивного??? люди, схаменіться, навколо стільки прекрасного, навіть не зважаючи на те, що ціни ростіть, а зарплати залишаються такими ж самими. Чому все вимірюється лише в грошах?? а як же гордість за рідне місто? чи вже ніщо окрім грошей в житті не радує??

Студент
20.05.2011 at 21:30

Козарлюга ходіть пішки і не треба буде щось міняти, до речі ви знаєте що немає такої професії як механік по заміні шарової, тому що не треба багато вчитись щоб відкрутити кілька гайок. ООО ні Ester тут Ви помиляєтесь, якби у депутатів Верховної Ради мозги не працювати то вони б нізащо не стали депутатами, а були б слюсарями чи міняли б шарові в підпільних сервісах.

Студент
20.05.2011 at 21:35

Слободянська Кішечка, так крім грошей нічого не важливе, тому що без них нікуди, ні їсти не купиш ні за світло не заплатиш ні до лікаря не підеш, тай не одружишся, тому що всім сучасним дівчатам тільки мажорів подавай

Козарлюга
21.05.2011 at 08:52

Студент – цікаво де в мому коменті написано механік по заміні шарової??? Є просто автомеханік. А щодо того що не треба багато вчитись щоб поміняти кілька гайок, то зараз дуже багато студентів, але не всі вони стануть юристами, економістами, стоматологами, дизайнерами, маркетологами, менеджерами :)))

Студент
21.05.2011 at 17:00

І що? Я теж студент і не стану тим на кого вчуся, бо просто не хочу цього. До чого це тут?

Віталій
21.05.2011 at 18:02

Всім привіт! Перепрошую, що тільки зараз долучаюся о дискусії. Був у “творчому відрядженні”))). На мою думку, не варто всезводити до банального заробляння грошей. До того ж ьі хто їх вміє заробити зараз ,заробить їх і в місті-курорті державного значення… А той, хто не може зараз – не зможе й потім… В мене інша пропозиція. Якщо ви знайомі з законом про Хмільник-курорт, то не могли не звернути увагу, що закон встановлює межі санітарних зон. По великому рахунку встановлюється низка правил та заборон, згідно яким нам всім тепер жити. Хотілося б знати вашу думку щодо цього питання… .

Козарлюга
21.05.2011 at 19:36

Віталій: Мені не звикати обходити заборони ))) Тому яким чином мене це має стосуватися???
Студент: це до того що вища освіта і привілейовані професії не є ознакою розуму )))

Козарлюга
21.05.2011 at 19:41

Віталій: мені не звикати обходити заборони і не дотримуватись правил)))
Студент: до того, що зараз вчаться в більшості своїй ті в кого є гроші це раз, гайки теж комусь потрібно крутити це два, і навіть якщо ти самий розумний і крутий бос, потрібно з повагою відноситись до тих хто “крутить гайки” (розподіл праці)

Студент
21.05.2011 at 20:47

Козарлюга якщо Ви не вкурсі, є ще державна освіта, яка безкоштовна цілком і повністю. Та я вже поняв про гайки, але бути генієм щоб їх крутити не треба. Те що потрібно то одне, але треба жити реальністю, а не думати що там потрібно кому чи ні.

Ester
22.05.2011 at 12:45

Якщо ми не думатимемо один про одного, то завтра нас не буде жодного.

Козарлюга
22.05.2011 at 14:54

Студент: я вибачаюсь, не знав, що спілкуюсь з генієм, а про “безкоштовну” державну освіту звичайно чув )))

Радистка КЕТ
22.05.2011 at 18:47

Цікаво, пане Студент))) Ви справді такі наївні, що вірите в безкоштовну державну освіту?! Якщо не плотиш – довго не втримаєшся, або переведуть на платну форму навчання!Чи може, ви з власного досвіду? Тоді – мій вам респект! Якщо Вам вдається (чи вдавалося) вчитися безкоштовно, та ще й жодного разу не заплативши за якийсь екзамен, чи хоча б раз – за залік – Вам треба памятник ставити при житті!!)) В нас, памятаю, був жарт з приводу державників – починаються екзамени, а до державника гуси прилетіли! )))

Baby
22.05.2011 at 19:40

Напевне мні теж треба ставити пам’ятник. Бо я навчалась на державному і за іспити й заліки не платила. Принаймні в одному із вищих навч. закладів. Не всі такі, але вони є.

Радистка КЕТ
22.05.2011 at 20:00

:)) Мабуть, це й справді виняток із правил) Хоча не факт, що Ваші, пані Baby одногрупники також навчалися таким макаром! Вам просто крупно повезло))) Будучи на платному, а також спілкуючись з багатьма державниками не лише свого ВНЗ, зробила висновок – не платять грошима лише ті, хто розраховується салом, мясом, піском чи лісом  на будівництво, або ж за інші послуги – нематеріальні: замовляючи слівце багатенькому чи впливовому родичу… Просто не всі хочуть розказувати, що вони в чомусь там комусь чимсь допомогли.

Студент
22.05.2011 at 23:20

Козарлюга, вибачення прийняте.
Радистка КЕТ, так з власного досвіду. І не один мій друг навчається, та навчався на державному, а з хабарниками легко боротися і їх залюбки звільняють з вузів!

Віталій
23.05.2011 at 08:57

Все ж таки пропоную поговорити про санітарні обмеження в нашому місті)))…

Козарлюга
23.05.2011 at 12:06

А в усіх земельні ділянки приватизовані???

Козарлюга
23.05.2011 at 12:08

Я просто дуже надовго їду з цього міста і мені всі обмеження по шарабану ))))))))))

Віталій
23.05.2011 at 12:21

Патріотизм аж пре)))

Козарлюга
23.05.2011 at 13:18

від того що ти розкажеш про санітарні обмеження постанова верховної ради не зникне і не треба попрікати в недостачі патріотизму, в тебе його набагато менше, добавилось багато проблем, але сподіваюсь будуть і плюси, може хоч дороги в місті зроблять… (так проблема поганих доріг для мене важливіша ніж недостатньо швидка реакція влади на запит чи моніторинг громадськістю діяльності органів місцевого самоврядування, чи волонтери заради майбутнього, чи проблема гендерної рівноваги у місцевих радах та вплив закону про доступ до інформації на міграцію бездомних собачок) )))

Віталій
23.05.2011 at 13:56

Це добре, що проблема доріг хоч хвилює. Не думаю, що дискусія типу “хто більший патріот” взагалі доцільна. в кожного своє розуміння патріотизму. До того ж не варто так перейматися стосовно моніторингів. Хтось чекає, що відремонтують дороги, а хтось проводить моніторинг використання бюджетних коштів, які виділяються (якщо взагалі виділяються) на ремонт та утримання доріг. В кожного свій підхід, своє бачення та можливості… Знову ж таки – кожному своє)))

Козарлюга
23.05.2011 at 14:31

про міграцію собачок забув згадати )))

Козарлюга
23.05.2011 at 14:54

фраза прикольна “хтось проводить моніторинг використання бюджетних коштів, які виділяються”, хто цей хтось??? і де результати цього моніторингу??? і взагалі використання бюджетних коштів це справа прокуратури яку Ви так часто згадуєте в своїх коментах))), якщо вона мовчить значить все нормально…

Віталій
23.05.2011 at 15:23

Ось, наприклад, тримаю в руках книжечку “Громадський моніторинг місцевої влади: спільна практика НУО та ЗМІ Півдня України”. Це я про те, що все ж таки хтось щось моніторить. Чому тема використання бюджетних коштів не моніториться в нашому місті? Ну це питання скоріш до Вас, пане Козарлюго, та до всіх автолюбителів міста. Бо саме ви сплачуєте податки, як власники транспортних засобів)))…
Щодо контролю, то він взагалі буває державний (органи прокуратури тощо), муніципальний або самоврядний (такий, що здійснюються в межах повноважень місцевим самоврядуванням) та громадським. Не мною придумано, так що претензії не до мене…))) На мою думку громадський контроль необхіжний, а його необхідність випливає з норми, що держава має певні зобовязання перед громадянами, а громадяни мають права, реалізацію яких має забезпечити держава. І цілком логічно, що громадяни контролюють владу, чи не так?)))

DC_Dent
23.05.2011 at 16:12

взагалі використання бюджетних коштів це справа прокуратури яку Ви так часто згадуєте в своїх коментах))), якщо вона мовчить значить все нормально…

Хех, аби ж та прокуратура дійсно займалась моніторингом фактів, які прямо вказують на прояви корупції – то “нормально” якраз би і не було.. але ж вони так не роблять, керівники збираються пару раз в місяць в баньку, “порішають справи” і на тому все закінчується..  

Віталій
23.05.2011 at 16:15

І дуже погано, що цього не розуміють саме представники громади(((…

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *