Close
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages

16.02.2013

ХТО Ж НАСПРАВДІ Є ВЛАСНИКАМИ ЛІФТІВ В ХМІЛЬНИКУ?

vopross67Відповідь на це питання дасть відповідь на інше: хто ж тоді повинен проводити ремонт ліфтів?

Анонсована стаття в міській газеті «Я та МІСТО» під назвою «Чому в Хмільнику зупиняються ліфти» мала на меті дати відповіді на ці питання, але, як на нас, просто відобразила позицію міської влади щодо цього питання.

Не будемо вдаватися в аналіз самого матеріалу – хто справді в темі, той належним чином його оцінить…

Але пропонуємо до вашої уваги одну цитату з матеріалу:

100_6335

«Отже, як приватні власники, мешканці будинків мають власним коштом ремонтувати і будинок, і обладнання, в тому числі проводити ремонт ліфтів. Але з іншої сторони, мешканці кажуть, «мовляв, за ліфти все життя платили ЖЕКам, тож нехай вони і ремонтують!». Але ЖЕКам це майно вже не належить, і проводити будь-які капітальні видатки на ці об’єкти по-перше, не може, по-друге, не має коштів».

Але чи справді це так, і чи справді ліфти не є власністю КП «Хмільницька ЖЕК»?

Пропонуємо вашій увазі копії титульних сторінок дефектних актів на ліфти, які зараз зупинені в багатоквартирних будинках Хмільника… Зверніть увагу (підкреслене червоним): «Організація-власник ліфта – КП «Хмільницька житлово-експлуатаційна контора». Значить хтось свідомо намагається обдурити хмільничан? Чи знову проектанти помилилися (чи вірніше – експерти), підписавши дефектні акти в такій редакції, з зазначенням власника?

То ж переконані, що крапку в цьому питанні має поставити суд…

1 травня 9 0011 травня9 0011травня 11 0011травня 11 0021травня 11а 0011травня 11а 002декабристыв 001декабрыстыв 001лифты ленина 13 001лифты1 001

 

41 Comments on “ХТО Ж НАСПРАВДІ Є ВЛАСНИКАМИ ЛІФТІВ В ХМІЛЬНИКУ?

Олександр Вознюк
16.02.2013 at 21:32

Позиція Панаскевича напряму передає позицію влади, це точно, вже не в перше я чую це все.

Віталій
16.02.2013 at 21:35

Воно то так, але що ж робити з цими актами?)))

Олександр Вознюк
16.02.2013 at 21:58

Я думаю що варто зробити запит на КП Хмільницька ЖЕК щодо      суми амортизаційних відрахувань 
 з урахуванням руху основних засобів за остані 3 роки, і стане зрозуміло чи нараховувалась амортизація на ліфти чи ні(ліфт це основний засіб). на балансі ліфти в ЖЕКу, значить з них і питати треба.
 

Олександр Вознюк
16.02.2013 at 22:11

Що стосується тарифу по технічному обслуговуванню,то зазначу що тариф розраховується за наступною формулою:  Цб = ВС + Ва + Вз + Фв + ІОв + П,
 де Цб – ціна базова;
 
     ВС – виробнича собівартість;
 
     Ва – адміністративні витрати у  розрахунку  на  один  базовий
 
ліфт;
 
     Вз – витрати на збут продукції у розрахунку на  один  базовий
 
ліфт;
 
     ІОв – інші операційні витрати у розрахунку  на  один  базовий
 
ліфт;
 
     Фв – фінансові витрати у розрахунку на один базовий ліфт;
     П – сума прибутку яка розраховується для формування базової
ціни, за формулою
ВС = М + ОП + І + ЗВ
де М – прямі матеріальні витрати;
     ОП – прямі витрати на оплату праці;
    І- інші прямі витрати;
     ЗВ – змінні і постійні розподілені загальновиробничі витрати
Саме цікаве в цьому це визначення що ж таке інші прямі витрати. Пункт 2.6.3. Порядку встановлення вартості технічного обслуговування ліфтів та систем диспетчеризації говорить що до інших прямих витрат належать  амортизаційні відрахування        та    інших    необоротних
матеріальних і нематеріальних активів виробничого призначення. Я думаю тут вичерпно все сказано 

Віталій
16.02.2013 at 22:30

Ну тоді тобі й карти в руки…)))

Випадкова незнайомка
16.02.2013 at 22:46

вважаю, що доцільно порахувати амортизаційні витрати за весь період від останнього капітального ремонту лифтів або введення їх в експлуатацію. по двом причинам -1.  амортизаційні відрахування мають глибокий економічній сенс, а саме: ЦЕ КОШТИ, ЯКІ В МАЙБУТНЬОМУ БУДЬ=-ЯКЕ ПІДПРИЄМСТВО МАЄ ВИТРАТИТИ НА КАПІТАЛЬНІЙ РЕМОНТ тих основних засобів, з вартості яких вони вираховуються. Тобто, якщо ви сплачівали ці амортизаційні відрахування, то ви ВЖЕ ОПЛАТИЛИ РЕМОНТ ЛІФТІВ. 2. ваш ЖЕК використовував  суму амортизаційних відрахувань, яку мешканці сплачували  щомісяця в загальній сумі послуг ЖЕКові, на поточні витрати. Тобто, не за цільовім призначенням. Тобто, вкрав ці гроші у мешканців. А тепер порахуйте суму сплачених за ремонт ліфтів ( послугу ЖЕКу) напротязі усіх років, проіндексуйте їх,  порахуйте їх по % середнього гривневого довгострокового депозиту… Скіькі мешканці втратили, не кажучи вже про те, скількі вони сплатили за неотримані послуги ???????

Олександр Вознюк
16.02.2013 at 22:48

В нашому домі хотів зібрати мешканців , щоб вже прийняти якесь рішення, вийшло 10 чоловік, активність нульова, видно всіх все влаштовує.

Віталій
16.02.2013 at 22:52

Я не раз повторював, що в таких випадках просто необхідно керуватися словами класика: “Знайдеться хоч один козак, серед мільйона свинопасів…”)))

Небайдужий
16.02.2013 at 23:45

У Сірожі “цивільний кодекс говорить” про те, що ліфти- є “колективною власністю” власників квартир. Правда Сірожа не знає, в якій конкретно статті “Цивільний кодекс” таку дурницю ляпнув… І правильно не знає, бо немає там нічого подібного.
Роздержавленими, тобто приватизованими, в багатоквартирному будинку є виключно квартири. Всі інші приміщення та інженерне обладнання стане таким лише після того, як власники квартир створять ОСББ і ця, створена ними, юридична особа прийме від теперішнього власника (Хмільницької ЖЕК) вказане майно вже в свою власність.
А так…. Сірожа хоч і маладєц, але знову збрехав і оком не моргнув….

Віталій
16.02.2013 at 23:50

Я про Цивільний кодекс не хотів коментувати))) Але це справді так – в Цивільному кодексі нічого подібного про що пише Сергій немає…)))

????
17.02.2013 at 02:05

Згідно з п.2 ст.10 ЗУ від 19.06.92 р. “Про приватизацію державного житлового фонду” власники багатоквартирних будинків є співвласниками допоміжних приміщень будинку, технічного обладнання, елементів зовнішнього благоустрою і зобовязані брати участь у загальних витратах повязаних з утримання будинку і прибудинкової території відповідно до своєї частки у майні будинку.

Віталій
17.02.2013 at 02:15

Як Ви вважаєте, сплачуючи квартплату мешканці беруть участь в “загальних витратах повязаних з утримання будинку і прибудинкової територі”?

Олександр Вознюк
17.02.2013 at 11:22

Згоден з невідомим дописувачем що згідно ЗУ про приватизацію, ми є власниками всього в будинку та повині його утримувати, якщо інше не передбачено договором.
Ось стаття 4 того ж ЗУ Про приватизацію 
  4. Державні комунальні підприємства по обслуговуванню та 
ремонту житла зобов’язані здійснювати обслуговування та ремонт
приватизованого житла, надавати мешканцям комунальні та інші
послуги за державними розцінками і тарифами.
З цього виходить що ми приймаємо участь в утриманні житлового фонду і всього того що ви перечислили, через сплату житлово – комунальних послуг.

Олександр Вознюк
17.02.2013 at 11:27

Скажу більше, запитайте в любого бухгалтера про амортизацію основних засобів, і він вам дасть відповідь що будинок вцілому це основний засіб і на нього нараховуються щомісяця амортизаційні відрахування для того щоб через певний час коли прийде час поновити його балансову вартість через капремонт.
Ця проблема не виникла при цій владі, ця проблема накопичувалась з тих пір як здались в експлуатацію будинки.

Олександр Вознюк
17.02.2013 at 11:32

ДЕРЖАВНИЙ КОМІТЕТ БУДІВНИЦТВА, АРХІТЕКТУРИ
ТА ЖИТЛОВОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНИ

Н А К А З

N 73 від 10.04.2000
м.Київ
5.3. Власник ліфта несе відповідальність за збереження ліфтового обладнання і для забезпечення безперебійної та безпечної його експлуатації повинен виконувати такі умови: – утримувати в належному стані електромережу освітлення підходів до машинного (блочного) приміщення, посадочних площадок, переходів через горище та ін., захисні пристрої до головного рубильника ліфта і нести відповідальність за якість та безперебійність подачі електроенергії до ліфтового обладнання; – своєчасно виконувати будівельні та ремонтні роботи в шахті, машинному, блочному приміщеннях та ін. відповідно до графіка, узгодженого з спеціалізованою організацією; – вживати заходи з недопущення в машинні (блочні) приміщення та шахту ліфта сторонніх осіб. За необхідності виконання робіт в зазначених приміщеннях іншими організаціями власник повинен узгодити це з спеціалізованою організацією; – виконувати в установлені терміни приписи органів Держнаглядохоронпраці та спеціалізованої організації щодо порушень правил експлуатації ліфтів; – забезпечити експлуатацію ліфтів відповідно до їх призначення і вантажопідйомності.

????
17.02.2013 at 16:45

1. стаття 4  ЗУ “Про приватизацію державного житлового фонду” Деожавні комунальні підприємства по обслуговуванню та ремонту житла зобов’язані здійснювати обслуговування та ремонт приватизованого житла, надавати мешканцям комунальні та іншіпослуги за державними розцінками і тарифами. (за чиї кошти?)   п.2 ст.10 ЗУ від 19.06.92 р. “Про приватизацію державного житлового фонду” власники багатоквартирних будинків …..і зобовязані брати участь у загальних витратах повязаних з утримання будинку і прибудинкової території відповідно до своєї частки у майні будинку.                                                                                                                                                                                                       2.Уважно прочитайте перелік послуг, які входять до тарифу і знайдіть , яка із послуг бозпосередньо  свідчить, що ЖЕК зобовязанна проводити поточний чи капіталтний ремонт будинку.                                                                                                  3. Мешканці не сплачують квартплату, а слачують за надані комунальні послуги.  Квартплату сплачують орендарі + за комунальні послуги

Небайдужий
17.02.2013 at 17:03

…..відповідно до своєї частки у майні будинку.

ОК, пане ????. Без питань. Визначіть мені мою “частку у майні будинку”, щоб я знав, скільки мені платити. І я заплачу.
Тільки, будь ласка, не “зі стелі” і не “від ліхтаря”! Вкажіть при цьому конкретне положення чинного законодавства України, яким регламентується порядок визначення часток власників приватизованих квартир в майні багатоквартирного будинку. А заодне, ще й надайте повний і вичерпний перелік того самого “майна будинку” в якому у мене є частка. А окрім цього, ще й документ, який би посвідчував моє право на “частку в майні будинку”, зареєсроване відповідно до вимог закону…. Добре, найдіть хоча б не зареєстрований такий документ і спробуйте по ньому зареєструвати своє право власності на “частку у майні будинку”. Я вам за це пам’ятник перед міськрадою поставлю 😉

LEON
17.02.2013 at 17:23

ОК, дружище. Постанова КМУ №572 від 08.10.1992 р. Про механізм впровадження Закону України про приватизацію державного житлового фонду. Тут Ви знайдете відповіді на Ваші питання.

Небайдужий
17.02.2013 at 17:32

Пане LEON, по-перше: ніякий я вам не “дружище”. Не треба “фамільярнічати” 🙂 А по-друге: у мене немає часу перечитувати, наведену вами постанову в пошуках “чорної кішки, якої там немає”. Якщо вже знайшли постанову кабміну, то потрудіться вказати її конкретні пункти, які, як вам задється “дають відповіді на мої запитання”, зокрема: щодо визначення часток в майні будинку та оформлення і реєстрації права власності на цю частку за окремим власником приватизованої квартири 😉
Бажаю успіхів в цій непосильній праці 😉

LEON
17.02.2013 at 17:49

Пане Небайдужий , я вибачаюся за фамільярність. По-перше: У мене також немає часу. А по- друге: чим більше читаєш, тим більше друзів маєш. Для мене, це посильна праця.

Небайдужий
17.02.2013 at 18:01

Я вам щиро заздрю. У мене чомусь чим далі, тим друзів все менше і менше 🙁
А з приводу постанови кабміну: Погоджуєтеся, що там немає няких відповідей на мої запитання? То так і скажіть. А то: “часу немає….” 😆

LEON
18.02.2013 at 10:40

Я. не байдужий до долі мешкенців нашого міста, знайшов час і надаю інформацію. Якщо вона Вас задовільнить, будьте ласкаві, використовуйте.
 Згідно з 382 статтею Цивільного кодексу, власники квартир будинку є співвласниками ліфту – він належить їм всім на праві спільної сумісної власності. Тобто, всі повинні розуміти,що ані ЖЕК, ані виконком чи Кабмін не є власниками ліфтів, як мінімум у 95% житлових будинків країни.
Згідно зі статтями 322 та 323 Цивільного Кодексу , власник зобов’язаний утримувати своє майно і це стосується в повній мірі і спільного майна, у тому числі – ліфтів.
        Власник (співвласник майна),  згідно ст.360 Цивільного Кодексу, зобов’язаний  брати  участь  у  витратах  на управління,  утримання та збереження  спільного  майна. Стаття 369  ЦК чітко визначає, що розпоряджання майном,  яке є у спільній сумісній власності, здійснюється за згодою всіх співвласників. 
    Взаємовідносини між ліфтовою організацією та власниками ліфтів ( у нашому випадку ці повноваження управителів покладені на ЖЕК) відбуваються на підставі Договорів про повне технічне обслуговування ліфтів. Тариф на це обслуговування  затверджується  виконкомом міської ради. Підставою для розрахунку тарифу є  Наказ № 369 від 09.11.2006 «Про затвердження Порядку встановлення вартості 
технічного обслуговування ліфтів та систем диспетчеризації.  Даним Наказом визначено:
          Вартість технічного  обслуговування  ліфтів  НЕ  включає  суми витрат на:
     – роботи капітального ремонту;
     – будівельні та електромонтажні роботи; 
     – роботи, пов’язані   із   заміною   чи   доробкою   вузлів  та електричних  схем,   які   не   відповідають   вимогам   безпечної експлуатації ліфта;
    –  роботи, пов’язані з ліквідацією наслідків аварій,  навмисного пошкодження,    порушень     правил    експлуатації    та    норм  енергопостачання, крадіжок обладнання;
     – експертні обстеження   та   повні   періодичні   планові   та позачергові технічні огляди.
          Тому, всі ми повинні розуміти, що користування ліфтом, не включає у вартість всі вище перелічені роботи. Тариф, який ми сплачуємо (так звана квартплата) не передбачає коштів на такі роботи. А якщо коштів не передбачено, то зрозуміло, що ніхто виконувати роботи задарма не буде. Тому є безпідставним вимагати виконати ці роботи від ЖЕКу.
          Безумовно, враховуючи що більшість наших ліфтів досягли 25 річного терміну експлуатації і підлягають проведенню відповідних експертиз та капітальних ремонтів, місцева влада і державна не може стояти осторонь ліфтової проблеми. Потрібне цільове виділення коштів за Програмою реформування ЖКГУ  і потреба їх визначається сумою з великою кількістю нулів, тому що заміна одного ліфта (або повний капремонт) коштує від 200тис.грн. Лише у нашому місті на це потрібно, вже зараз, як мінімум —— гривень. Зможемо ми отримати чи за який час акумулювати такі кошти – це питання іншого порядку.
          Я хочу зупинитися на технічній частині обслуговування ліфтів. Перелік робіт, які повинні виконувати фахівці спеціалізованого підприємства, визначений п.1.1.17.  Наказу №150 від 10.08.2004. Саме ці роботи повинні бути виписані у Договорах між управителями будинків та обслуговуючими ліфти підприємствами. Саме за це обслуговування всі ми сплачуємо і маємо всі права вимагати, щоби ці роботи виконувалися своєчасно і якісно.
          І, насамкінець, хочу в черговий раз побажати всім звикати до статусу відповідального власника, не соромитися  знати свої права та обов’язки, не бути байдужим до співвласності  і не чекати приходу добробуту у наші оселі від появи якогось «фантомного дяді  з товстим гаманцем»…
           Все в наших власних руках і головах! 
 

LEON
18.02.2013 at 11:08

              МІНІСТЕРСТВО З ПИТАНЬ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО
                      ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ


                            Н А К А З


                         18.06.2007  N 55


                                      Зареєстровано в Міністерстві
                                      юстиції України
                                      6 липня 2007 р.
                                      за N 774/14041
 


                   Про затвердження Інструкції
           щодо проведення поділу, виділу та розрахунку
                 часток об’єктів нерухомого майна /laws/show/z0774-07
 

Небайдужий
18.02.2013 at 16:30

Пане LEON, ви багато чого понаписували, але воно все одно не містить відповідей на мої запитання, тому все це використовувати просто неможливо 🙂 Остання інструкція, то взагалі “не з тієї опери” 😉
Ну ось, наприклад, яка частка конкретного власника квартири в спільному СУМІСНОМУ майні будинку, яке (для інформації) на частки не може ділитися, бо СУМІСНЕ, а не ЧАСТКОВЕ? Це питання принципове. Оскільки участь в ремонті та утриманні спільного майна конкретного співвласника визначається відповідно до його ЧАСТКИ в цьому майні, а вона не визначена і визначити її неможливо.
І якщо ЖЕК не власник ліфтів, то яке він має право відключати ЧУЖЕ майно? Не задумувалися? 😉
Ось ви пишете: “у нашому випадку ці повноваження управителів (ліфтів) покладені на ЖЕК”. А хто ці повноваження на ЖЕК поклав? Власники квартир? Ні… не покладали вони. У них про таке навіть не питали 🙂 І чому “управляти” ліфтами і отримувати за це плату має ЖЕК, а проводити капітальний ремонт- мешканці будинку, які наче б-то і власники ліфта, але при цьому лише користуються ним, не маюча права розпорядитися своєю “власністю”? Коротше, не все так просто, як вам розказує Петя 😉

LEON
18.02.2013 at 16:48

Не клейте до мене і не прикеюйте мене до отого бовдура. що ви написали з велкої букви. Я, надав Вам консультацію опираючись на діюче законодавство, і вказав ст. ЦК в якому все це викладено.

Небайдужий
18.02.2013 at 17:20

Не ображайтеся 🙂 Просто все те, що ви тут написали і обізвали “консультацією” (абсолютно безпідставно, до речі, бо консультація, це відповідь на запитання, а ваші цитати на мої запитання відповідей не дають), Петя також розповідає всім… майже слово-в-слово 😉
Те, що він Бовдур, я з вами згоден 😉 Тому, думаю, не варто “крити” його ж “бовдурячими” аргументами 😉

Олександр Вознюк
18.02.2013 at 17:32

Пане LEON подивітоьс ядодатки до статті там чітко написано хто є власником ліфтів(КП Хмільницька ЖЕК)

LEON
18.02.2013 at 17:33

Закон України Про об’єднання співвласників багатоквартирного будинку:
Стаття 19. Спільне майно співвласників багатоквартирного 
будинку 

Спільне майно співвласників багатоквартирного будинку 
складається з неподільного та загального майна.
 

Неподільне майно перебуває у спільній сумісній власності 
співвласників багатоквартирного будинку. Неподільне майно не
 
підлягає відчуженню.
 

Загальне майно перебуває у спільній частковій власності 
співвласників багатоквартирного будинку.
 

Власники приміщень володіють, користуються і у встановлених 
цим Законом та цивільним законодавством межах розпоряджаються
 
спільним майном.
 

При відчуженні приміщення в жилому будинку право на частку 
неподільного майна підлягає відчуженню разом з приміщенням без
 
виділення частки в натурі.
 

Об’єкти права спільної власності на майно можуть бути 
передані в користування фізичній або юридичній особі або групі
 
осіб у разі, якщо це не пов’язано з порушенням прав і інтересів
 
інших співвласників неподільного та загального майна, які
 
охороняються законом.

Визначення термінів

нежиле приміщення – приміщення, яке належить до житлового
комплексу, але не відноситься до житлового фонду і є самостійним
об’єктом цивільно-правових відносин;

неподільне майно – неподільна частина житлового комплексу, 
яка складається з частини допоміжних приміщень, конструктивних
 
елементів будинку, технічного обладнання будинку, що забезпечують
 
належне функціонування жилого будинку;

загальне майно – частина допоміжних приміщень житлового 
комплексу, що можуть використовуватися згідно з їх призначенням на
 
умовах, визначених у статуті об’єднання (кладові, гаражі, в тому
 
числі підземні, майстерні тощо

В наказі від 18.06.2007  N 55 вказана методика проведення розрахунків по визначенню   часток об’єктів нерухомого майна, за цією ж методикою мона визначити частку в спільному майні.
Наприклад: загальна площа квартир в будинку становить 5000 кв.м.
 загальна площа конкретної квартири в будинку становить 50 кв.м.
в % відношенні доля цієї квартири становить 50х100:5000=1%
на ремонт ліфта необхідно 100 тис. грн. 100000х1:100=1000 грн.
Власнику даної квартири необхідно сплатити 1000 грн.В далнішому необхідно підійти дмференційовано до вирішення питання платежфів, власники перших поверхів повинні платити меньше ніж власники останніх етповархів.
По моєму ви хотіли це взнати?.
 
 

LEON
18.02.2013 at 17:44

Шановні Олександр Вознюк та Небайдужий.  Я, виклав все з ЦК, згідно з 382 статтею, власники квартир будинку є співвласниками ліфту – він належить їм всім на праві спільної сумісної власності. Ми стали власниками квартир з моменту її приватизації.

LEON
18.02.2013 at 17:49

Пане Олександр Вознюк,  пробачте, не зрозумів які додатки і до якої статті .

Небайдужий
18.02.2013 at 18:06

По моєму ви хотіли це взнати?

Ні не це 🙂 Але не напружуйтеся. Я розумію, що задав вам непосильне завдання, оскільки законодавством того, що ви щойно написали, для БАГАТОКВАРТИРНИХ житлових будинків не визначено. І при теперішньому стані речей, не може бути визначено. Якщо ви уважно читали, наведену вами інструкцію, то вона стосується індивідуальних будинків, які мають кілька співвласників, що бажають виділити свої частки в натурі. Тобто, там зовсім інший об’єкт власності ніж в багатоквартирних будинках, а саме- БУДИНОК в цілому, як одиниця, що підлягає поділу між співвласниками.
В багатоквартирних же будинках об’єктами власності є окремі квартири. Все інше- “зависло в повітрі”. Поясню чому. Право власності неможливо набути за законом чи вольовим рішенням якогось органу влади при відсутності бажання особи стати власником, оскільки набуття права власності- це виключно вольовий акт суб’єкта цивільних правовідносин. Іншими словами- якщо я не бажаю, то ніхто не зможе нав’язати мені у власність якесь майно. Не може цього зробити навіть закон, навіть такий “крутий”, як Цивільний кодекс 🙂 Розумієте? Це не так просто для правосвідомості пострадянської людини, розумію 🙂 Закони можуть встановлювати багато чого, але якщо воно йде в розріз з правами людини, то це- “мертві” закони, оскільки механізми їх реалізації відсутні. Поки я за власною згодою не прийму в свою власність ліфта, то нехай буде хоч 100 законів, які писатимуть, що він мій, я його власником все одно не стану. Тому то й придумали ОСББ, яке, як юридична особа, ЗА ВЛАСНОЮ ЗГОДОЮ приймає у власність все оте подільне і неподільне спільне майно будинку, стаючи його ЄДИНИМ власником. Інших шляхів на сьогодні в Україні не існує. Примусове нав’язування майнового права суперечить природі такого права… Але бог з ним… То вже “високі матерії” і їх розуміють далеко не всі. 🙂

Небайдужий
18.02.2013 at 18:45

Проілюструю вищесказане :
http://cs7004.userapi.com/c7007/v7007267/2ab/mvhILjAVI64.jpg

LEON
18.02.2013 at 19:01

Вибачте, що я не зрозумів Вас з початка нашого спілкування і потратив час в пошуках непотрібної для Вас інформації, проте пеобхідно приймати реалії нинішнього життя, хочемо ми цього чи ні. І все таки ХТО Ж НАСПРАВДІ Є ВЛАСНИКАМИ ЛІФТІВ В ХМІЛЬНИКУ? Згідно діючого законодавства співвласники квартир. І як би ми не відносилися до сьогоднішньої влади, до діючих законі, ми вимушені з вами жити при них, але постійно боротися і докорінно змінювати їх. Така наша доля. Ми, повинні побудувати цивілізоване суспільство в нашій країні. Дякую.

LEON
18.02.2013 at 19:16

Олександр Вознюк а Вам ця інформація потрібна?

Олександр Вознюк
18.02.2013 at 20:40

я поважаю думку кожного з Вас, але в мене є і своя думка з цього приводу.

Олександр Вознюк
18.02.2013 at 20:45

Перше. Я не можу зрозуміти вашої логіки, чому 1 поверх має платити менше ніж інші, ви ж говорите що кожен платить залежно від частки.
Друге. А як же амортизація яка нараховувалась на будинок з ліфтами за 25 років, куди вона поділась, саме ці кошти й мають йти на відновлення основних фондів. Мене цікавить саме сума амортизаційних відрахувань.
 

LEON
18.02.2013 at 22:14

1.Згідно законодавства кожен проводить оплату згідно визначненої часки.То я висловив свої міркування.
2.А амортизація нараховувалася?
3.Прочитайте уважно мою інформацію і зробіть свої висновки. Я опирався виключно на законодавство. 

Олександр Вознюк
18.02.2013 at 22:31

Я також опираюсь на законодавство, ЗУ про бухгалтерський облік, основні засоби.

LEON
18.02.2013 at 23:01

Візьміть до уваги ще одну інформацію.

Відповідно Закону України “Про житлово-комунальні послуги” ст.1
– (ст.1) балансоутримувач будинку,  споруди,  житлового комплексу  або комплексу будинків  і  споруд  (далі – балансоутримувач) – власник або юридична особа,  яка  за  договором  з  власником  утримує  на балансі відповідне майно,  а також веде бухгалтерську, статистичну та іншу передбачену законодавством звітність,  здійснює розрахунки коштів,  необхідних  для  своєчасного  проведення  капітального  і поточного ремонтів та утримання, а також забезпечує управління цим майном  і  несе  відповідальність  за  його  експлуатацію згідно з законом;
балансоутримувачем може бути юридична особа, котра має Свідоцтво про державну реєстрацію юридичної особи та у якої зареєстрована економічна діяльність за КВЕД  ” господарське управління житлового та комунального господарства тільки з функціями управління або переважно з функціями управління”. 
Також ця юридична особа відповідно Закону України “Про ліцензування певних видів господарської діяльності” ст.9 повинна отримати відповідні ліцензії на:

На даний момент юридичні особи комунальні житлово-експлуатаційні підприємства (жек) не реєструють вид діяльності за КВЕД, не мають відповідних ліцензій, не мають нотаріально завірених договорів з власниками на управляння майном та зареєстрованих в БТІ, та досить часто не мають акта про постійне землекористування, пов’язане з функціями будинку та прибудинкової території. Тобто порушують Конституцію України, закони України та підзаконні акти.

Своєю злочинною діяльністю ЖЕк-и знищують, як особисту, так і спільну власність власників квартир в багатоквартирних будинках й займаються шахрайством та здирництвом (проводять незареєстровану діяльність без реєстрації та ліцензій) вимагаючи плату за неналежно та незаконно наданні послуги. Це все приводить як до руйнування спільної (знищення мереж, даху, елементів будинку) власності, так і пошкодження особистої власності (залиття квартир водою чи інші техногенні аварії) й стравлення власників квартир.Все це робиться під прикриттям та захистом органів місцевого самоврядування.

LEON
19.02.2013 at 07:41

КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ

                        П О С Т А Н О В А

                   від 22 червня 1998 р. N 939

                               Київ

Про вдосконалення системи державного
          регулювання розміру квартирної плати та плати
         за утримання будинків і прибудинкових територійindex.php?name=Publications&op=page&pid=6

Небайдужий
20.02.2013 at 12:34

О, пане LEON, остання ваша інформація про незаконну діяльність ЖЕКів, вже є цінною і, як кажуть, ближчою до “тіла” 😉

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *