Close
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages

29.08.2012

Кандидат в депутати Юрій Гайдаєв став Почесним Президентом хмільницького футбольного клубу «РАДОН»

Кандидат в депутати на виборах до Верховної Ради України по округу №13 Юрій Олександрович Гайдаєв став Почесним Президентом футбольного клубу «РАДОН». Інформацію про це розміщено на сайті Хмільницької федерації Футболу.

Юрій Гайдаєв був висунутий в кандидати в депутати Комуністичною партією України, хоча не є членом компартії. Народився 14 серпня 1954 року в місті Донецьку, на теперішній час – народний депутат України, проживає в місті Києві.

Сподіваємося, що це стане не просто передвиборчим піаром, а справді дієвим кроком, що дозволить вивести з кризи команду «РАДОН» яка потерпає від політики міської влади щодо розвитку футболу в нашому місті.

44 Comments on “Кандидат в депутати Юрій Гайдаєв став Почесним Президентом хмільницького футбольного клубу «РАДОН»

Небайдужий
29.08.2012 at 09:56

Скільки Гайдаєв дав грошей на “розвиток футболу в нашому місті”? Ну, в смислі, скільки коштує пост почесного президента ФК Радон? 😉

Віталій
29.08.2012 at 10:01

а Ви часом не хочете перекупити титул?))) А якщо серйозно, то це питання до Віктора Гричанюка – НЕ почесного Президента ФК “Радон”)))

Небайдужий
29.08.2012 at 10:27

Так я ж чого й питаю? Якщо не дорого, то можна спробувати й перекупити 😉

Глеб
29.08.2012 at 10:39

🙂 Как говорят в Одессе: “И зачем Вам этот гемморой?” 🙂

Небайдужий
29.08.2012 at 10:49

А шо? Заплатив гроші, і колишні “молоді регіони” вмить перетворюються на “молодих комуністів”, а потім ще раз заплатив, і ось вони вже “молоді небайдужі” 😉
 

Віктор
29.08.2012 at 11:07

Ось чому коли щось корисне робиш, стараєшся вишукати можливі варіанти виходу із склавшоїся ситуації всього нашого футболу, знаходяться люди які кругом шукають як шпильку всунути??? Шановні, що Ви самі зробили, крім того щоб тут нити на сайті???
По Вашому хай краще нічого не буде, хай все й далі валиться й загниває, але я стоятиму на свому до кінця!!! А де той кінець??? Яка його кінцева мета??? Чи є у Вас реальне бачення розвитку, принаймі, цієї частини нашого футбольного життя??? Якщо немає, то будь ласка краще мовчіть!!! Не завжди варто думати лише за себе, є суспільні речі і вони потребують рішень різного характеру.
Чомусь іншим кандидатам Радон не потрібний був ні до виборів, ні зараз!!!
Якщо хочете погратися в депутати, точніше в кандидати – грайтеся!!!  А футбол буде жити всіма можливими способами!!! Хіба це погано???

Віталій
29.08.2012 at 11:14

Вітя, а де ти в матеріалі побачив хоч одне слово про те. що це погано?))) Як казав нєзабвенний Леонід Макарович: “Маємо, що маємо…”)))

Небайдужий
29.08.2012 at 11:38

Чомусь іншим кандидатам Радон не потрібний був ні до виборів, ні зараз!!!


Ну, до виборів Радон не потрібен був і Гайдаєву. Даю 100%, що він йому стане такий же непотрібний і після виборів 😉
Але звідки така категоричність щодо “інших кандидатів”? Я, наприклад, впевнений, що Петро Васильович заплатить вам більше ніж Гайдаєв, за те, щоб ви його рекламували, як благодійника (Тим більше, що назва ФК ідентична назві юрчишинського санаторію). Та й у Катеринчука, я думаю, ви не запитували. У нього також грошей кілька вагонів, він також може “з барського плеча” підкинути трохи на Радон. Яка вам різниця кому продаватися? Головне, щоб більше грошей дали 😉

Віктор
29.08.2012 at 12:24

Ніхто нікому не продався, як би вам цього не хотілося!!! Є небайдужа людина – добре, а іншим потрібно було раніше думати!!!

Глеб
29.08.2012 at 13:23

🙂 Они не продавались!:-) Их просто купили! 🙂 А это, наверное, большая разница! 🙂

Віктор
29.08.2012 at 13:33

Якщо дати можливість команді виступати на вищому рівні, із-за недалекоглядності деяких осіб не дати пропасти їх таланту в даній сфері – це купівля-продаж, то я вас не розумію!!! Ви ж наче за те щоб команда була??!! А виходить, що у вас, то рубашка довга, то … самі знаєте що!!!
Повірте футболістам ваша політика десь там. Ви у неї граєтеся розумними, на ваш погляд фразами, а вони хочуть грати. Хоч на мить вловіть різницю в цих речах!!! 

Дід Відун
29.08.2012 at 17:36

Вітько, шо ти їм доказуєш??? нехай далі б’ють по клавіатурі… розумники))

Небайдужий
29.08.2012 at 21:12

Та не хочеться мені, щоб ви комусь продавалися. Звідки ви таке взяли, Вікторе? Хочете грати? Хто ж проти? Грайте собі на здоров’я! Я лише порадив, у кого можна взяти грошей більше, аніж вам дав Гайдаєв. Не хочете скористатися порадою? Ваше право 🙂 Але тут поїзд відійде дуже скоро… Вибори закінчаться, й разом з ними закінчиться й Гайдаєва підтримка хмільницького футболу. А у Юрчишина чи Катеринчука (а то й у всіх разом, чим не варіант?) можна взяти суму, яка дозволить довше протриматися Радону на плаву… подумайте. І не треба ображатися. Як писав класик: “У всякого своя доля і свій шлях широкий…” 😉

Віктор
30.08.2012 at 08:27

Життя покаже ху із ху…

леонід
30.08.2012 at 20:19

брешуть усі, дай бог щоб щоб зацікавленість радоном залишилась після виборів. анекдот до виборів,  Приїхав симоненко до матарі в село тай старенька запитує, як сину живеш,як справи?  син відповідає мамо живу дуже гарно маю вісім дорогих авто, чотири квартири, два будинк , завод та санаторій  ось так.  а старенька сина  почала застерігати, ти ж дивись сину прийдуть комуністи все заберуть!!!!!!!!
 

Віктор
31.08.2012 at 07:20

)))))))))))

і шо?
31.08.2012 at 20:23

І норрмально… Підтримую Гричанюка на всі сто… В нього свій і дуже гарний план… Так би мовити: заглянув далеко дальше, як дописувачі ГФХ…Буде собі поважна чоловічина на пенсії і від нудьги не тільки опікуватись медичною практикою, а й носити почесне імя президента, нехай навіть і ФК, тоже яке не яке а заняття, там дивишся і взагалі окунеться з головою в футбол районного масштабу, бо вище він навряд чи захоче, там ставки більші, а комуністи, вони трохи заощадливі- це б пак не так щоб скупі.

Віктор DOK
01.09.2012 at 14:45

Дід Відун,- красава !!! Мабуть в них клавіатура в роті, мелять дурниці і друкують їх відразу. ” Пацани” вже мабуть досить вже тут ахінею нести !!!!

Небайдужий
03.09.2012 at 00:04

Гайдаєв накрав (і у “хвальоних футболістів” в тому числі) близько 140 млн $. (якби дійсно цікавився футболом, а не виборами, то придбав би собі хоча б вінницьку “Ниву”, а не “Радон-ригіони”) Просіть у нього хоча б мільйон. Двадцять років м’яча ганятимете, не задумуючись про гроші (якщо, звісно, самі у себе їх не порозкрадаєте до того часу) 😉
http://savepic.su/2366977.jpg

Євген
06.09.2012 at 20:22

З цієї статті я зрозумів, що Юрій Гайдаєв дав, хоч якійсь гроші не дуже відомій команді. Можливо тільки на форму та м’ячі, можливо ще трохи щоб хоч кудись заявитись і з’їздити на пару ігор. Хіба ж це погано? Можливо це старт для 1-2 може 5 талановитих гравців проявити себе. А то тут дехто думає, що він повинен їх за вуха кудись тягнути?
І до речі, шановний Небайдужий, напишіть будь ласка своє прізвище, імя та адресу, щоб Гайдаєв, або хтось з його штабу зміг звернутись до суду про наклеп. А то я вже зрозумів, що ви з штабу якогось іншого кандидата.

Небайдужий
06.09.2012 at 21:51

Євгене, ви- зі штабу комуняки Гайдаєва? 😉

DC_Dent
07.09.2012 at 13:31

Прикольний чувак цей Гайдаєв, з цікавою логікою: http://tabloid.pravda.com.ua/news/4f70252e19d72/

Незрозуміло одне – як він опинився у списках кандидатів від нашого округу ))

Небайдужий
07.09.2012 at 14:17

Незрозуміло одне – як він опинився у списках кандидатів від нашого округу ))

Чому не зрозуміло? Хмільник- місто-курорт. Тут багато медичних закладів, значить багато медичних працівників. У Калинівці та Козятині також є лікарні і там також працюють люди, які підпорядковані Міністерству охорони здоров’я. Тобто- у нас повно прямих підлеглих Гайдаєва. Ось начальник і розраховує, що його підлеглі разом зі своїми родичами за нього голосуватимуть (можливо він їх ще й “мотивуватиме” якимось чином?). Звичайний “тверезий” розрахунок, звичайного донєцького чиновника від медицини 😉

Євген
08.09.2012 at 22:13

Небайдужий, хоч і говорите дурню про Гайдаєва, за яку не можете відповісти, боїтеся назвати своє їм,я після мого зауваження, про що свідчить Ваш наступний коммент.
Але так я відношусь до Гайдаєва. Але не зі штабу а з медицини. Я з ним мав розмову, він доктор медичних наук і заслужений лікар України, звання якого він отримав за кілька років до того як став народним депутатом, чи заступником міністра охорони здоров’я. Він знає що робити в медицині і як це можна робити. Наша Калинівська лікарня і ФАПи нашого району під час його роботи міністром охорони здоровя отримали стільки обладнання, скільки не отримувала за будь-якого міністра. І це було 5 років тому, а на цьому обладнанні ми врятовуємо життя і зараз.
Під час його роботи міністром з українськими фармацевтичними компаніями був підписаний меморандум про те що ліки у аптеках мають продаватися з не більш ніж 10% надбавкою. Цей меморандум був розірван у 2009 році тогочасним урядом. Сьогодні у нас у всіх аптеках ціни на ліки різняться в рази.
Ще до початку передвиборчої компанії Калинівська лікарня отримала шприци, голки і лаболаторні матеріали від Фонду Юрія Гайдаєва на сумму кілька десятків тисяч гривень.
Сьогодні проводиться безкоштовні дослідження лікарями по всіх селах нашого округу. Лікарі Фапів можуть продіагностувати та прослідкувати всіх тяжкохворих односільчан.
Висновок: Гайдаєв робив і робить для медицини дуже багато. Тому мені дуже легко повірити в те що він і буде робити це надалі.
А що зробили або роблять Ваші кандидати?

Небайдужий
08.09.2012 at 22:25

Ну, то нехай і далі працює заступником міністра охорони здоров’я, раз він так багато для медицини робить. Навіщо йому робота в законодавчому органі? Там він так медицині вже не допоможе, а законів писати не вміє, бо не спеціаліст. Хай би займався тим, на що вчився. Чи ви, Євгене, довіряєте законотворчість дилетантам? Я чомусь думаю, що лікуватися, приміром, у юриста чи фермера ви б не ризикнули. Чи не так? 😉
Кожен повинен займатися своєю справою.

Євген
08.09.2012 at 22:27

І відповідь на Ваше питання, DC_Dent.
На мою думку ми маємо голосувати за людину, яка чогось досягла. Якщо cкажімо, ви вірите Васі, який їздить на “жигулі” і обіцяє вирішити всі проблеми в країні, що ж це Ваш вибір, але людина, яка пропрацювала близько 20 років лікарем, потім близько 15 років, як заступник головного лікаря, головним лікарем, заступником міністра охорони здоровя, міністром охорони здоров’я, і народним депутатом, має більше 20 наукових праць з медицини, я думаю заробила у свої 58 років на хороше авто.
Що ж ви можете, як Небайдужий казати, що Він їх вкрав. Що я і очікую. Але я знаю багато хороших людей які в менш поважномі віці, мають непогані авто. І я знаю те, що всього можна добитись, навіть в нашій країні. А відговорка “тут можна заробити тільки вкравши – для невдах”!

Небайдужий
08.09.2012 at 22:34

А відговорка “тут можна заробити тільки вкравши – для невдах”!

Вибачте, пане Євгене, за нескромне питання. А ви самі на якому авто їздите? Ви його купили на свою лікарську заробітну плату? Щось я не вірю 😉
Заробити можна багато, це так. Але виключно, порушуючи закон. Законними способами в Україні ще нікому розбагатіти не вдалося. Не будьте наївним і не думайте, що інші виборці такі наївні, що цього не розуміють.

Євген
08.09.2012 at 22:35

Небайдужий, він же і йде працювати в медицину. Як ви знаєте міністра охорони здоров’я назначають з депутатів. Він знову йде працювати міністром охорони здоров’я або ж депутатом, щоб меморандум про ціни на ліки який працював у 2007-2009 роках закріпити не як меморандум, а як закон, як зараз прийнятий і працює на хліб, борошно і т. ін., ябо ж для того щоб на медицину виділялося не 3% ВВП, що хватає тільки на зарплату лікарям і 200 гривень на бензин швидкій у місяць(!!!), а щоб хоча б у два рази більше, що написано в його программі.
Медициною мають займатися медики, а не бізнесмени!

Віталій
08.09.2012 at 22:37

В мене питання до Євгена. Хочу зразу застерегти, що з повагою ставлюся до Гайдаєва. як до лікаря. Але прошу Вас назвати законопроекти, які було ініційовано чи розроблено Гайдаєвим? А щодо авто Гайдаєва, то пропоную перейти за цим посиланням: http://obozrevatel.com/chronics/63815-gajdaev-ne-schitaet-svoj-porshe-roskoshyu.-video.htm

Віталій
08.09.2012 at 22:43

Ой, перепрошую, пане Євгене!!! Я забираю своє питання про законопроекти Гайдаєва…)))))))))))))))) Тільки прочитав Вашу думку щодо того. з числа кого назначають міністрів, то зрозумів, що питання не до Вас. То ж прошу вибачення за те, що потурбував…))))))))))

Небайдужий
08.09.2012 at 22:47

Як ви знаєте міністра охорони здоров’я назначають з депутатів.

Ні, не знав…. Дякую, що “відкрили мені очі”….  Але я знаю точно, що народному депутатові України Закон забороняє суміщати свою посаду з будь-якою іншою оплачуваною роботою. В тому числі- й на посаді міністра охорони здоров’я. Це- пряма й нахабна корупція. Так що- корупціонер ваш Гайдаєв 😉

Медициною мають займатися медики, а не бізнесмени!

Правильно! Підтримую! А закони мають писати юристи з економістами, а не медики з бізнесменами! 😉 Так, що нема чого вашому Гайдаєву робити в Парламенті 😉
Для мене, як для українця “лакмусовим папірцем” депутата є його голосування за “Харківські угоди” та “Мовний закон”. Так ось, ваш Гайдаєв проголосував ЗА обидва антиукраїнські законопроекти. Так, що він ЗРАДНИК і ВОРОГ УКРАЇНИ. А ви й далі продавайтеся за ті подачки, які він вам перед виборами кидає “з барського плеча” як кістку зі свого столу вірним рабам, та вірте його пустопорожнім обіцянкам.

Віталій
08.09.2012 at 22:51

Пане Небайдужий. Щось мені підказує, що пан Євген не зрозумів, про що тут йдеться))) Ви не вважаєте. що варто йому пояснити, що законодавство України забороняє поєднувати посаду депутати і міністра? Тобто законодавчу і виконавчу владу. ..

Євген
08.09.2012 at 22:52

Я все тільки про себе і про себе, а ви про себе не розповідаєте. Тому я відповім на ваше останнє питання, і на цьому мені вже буде нецікаво розповідати тільки про себе. Я ж не думаю, що Ви любите вухами.
Я завідуючий відділенням, в мене Фольксваген 2008 р.в., на авто заробляли всією родиною, жінка працює начальником відділення банку. Якщо я стану головним лікарем я зможу поміняти авто на краще, якщо я стану після цього заступником міністра охорони здоров’я … і так далі…
Я підтримую зв’язки з університетськими товаришами. Багато випускників мого року вже мають авто покраще мого, кілька з них керівники підрозділів великих фармацевтичних компаній, вони просто хороші працівники і отримують хорошу зарплатню. А хтось патологоанатом з першого робочого дня після університету, і до цього часу. Вони теж не вірять у своє гарне майбутнє, я думаю у цьому їхня головна проблема. Хоча всі ми однакові 1 голова 2 руки 2 ноги.

Небайдужий
08.09.2012 at 23:00

Я ж не думаю, що Ви любите вухами.

Та я й не збирався вас любити… ні вухамі, ні очима, ні іншими органами тіла 😉

Небайдужий
08.09.2012 at 23:08

Ну, і на завершення нашої розмови, пане Євгеніє, пропоную вам ознайомитися з висновками громадського руху “Чесно” стосовно вашого улюбленця.

Євген
08.09.2012 at 23:12

Звісно я знаю, що депутат складає повноваждення депутата і іде працювати в уряд. Але ж дійсно йдуть у уряд майже всі депутати таким чином, ще раз повтоорюю складаючи депутатські повноваження, якщо вам відомо такий же в нас губернатор і попередній теж, така наша доля. Будь ласка не перескакуйте з розмови. Я ж намагаюсь вести конструктивний діалог. І ви шановний ЗНОВу про своє, тепере Гайдаєв коррупціонер, шановний, воно ж так і може бути, що ображена людина може подати в суд на будь-який наклеп. А ви в цей час маєте принести якісь докази своїх слів, або ж публічно вибачитись перед ним? А прізвище не називаєте… ЗНОВу
Прочитайте уважно мовний закон, там близько 20 раз написано ДЕРЖАВНА МОВА ОДНА – УКРАЇНСЬКА.
Я відпочивав у родичів в Іспанії є там така группа населення “баски” (http://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%91%D0%B0%D1%81%D0%BA%D0%B8). Вони розмовляють своїм діалектом не святкують державних іспанських свят і вважають своє місце проживання своєю країною. Але ж моїй родичці, яка закінчила Шевченка з відзнакою, і поїхала по программі туди працювати не заважає отримувати там близько 3000 євро зарплати, не погано для викладача, так? І ще я Вам можу навести безліч таких прикладів.
В України дуже багато проблем, а ви нажаль переймаєтеся законом, який напевне і не читали уважно.
 

Небайдужий
08.09.2012 at 23:21

…така наша доля…

ВАША доля рабська саме така, бо ви, і такі як ви, голосують на виборах, не задумуючись про своє майбутнє і майбутнє своїх дітей, задовольняючись подачками у вигляді пайків, футбольних м’ячів, грошей чи кількох одиниць обладнання для лікарні 🙁 Як писав Тарас Шевченко: “За шмат гнилої ковбаси у вас і матір попроси, то оддасте…”
Я такою долі для України і для своїх дітей не бажаю! А тому Гайдаєв і подібні йому персонажі- однозначно не мій вибір.

Євген
08.09.2012 at 23:41

Добре, що ви завершили розмову, тому, що я теж хочу спати. Я чув про цей громадський рух поверхово. Дякую за ссилку мені цікаво.
Але продивившись, можу зразу сказати що вони трохи неправі у кількох випадках:
1. поставити мінус “у графі непричетність до корупційних дій” за:
“впродовж червня використовував приміщення місцевих закладів охорони здоров’я для зустрічей з виборцями, під час яких їм безкоштовно надавались медичні послуги.” Хібаж це погано щоб селянин отримав медичну консультацію, чи йому їхати в район, і платити за це сотні гривень, це як мінімум не справедливо, то ви я зрозумів за це називаєте його коррупціонером, ай я яй. Скажіть це перед тисячами обстежених людей. 
2.мінус “Прозорість задекларованих доходів та майна та їх відповідність способу життя. На звернення Руху ЧЕСНО народний депутат України Гайдаєв Юрій Олександрович не відповів у встановлений законом строк”.
Я б теж не надавав ім декларацій, бо я про них нічого не знаю. А може в нього були інші справи, а то громадських рухів десятки тисяч, всім на листи не відповісиш, тим більше, можливо він був за кордоном, а встановлений законом срок 14 днів, це якось сумнівно.
3. “Особисте голосування в парламенті” порушувати це “ганьба!”, як любили кричали помаранчеві, а далі ми знаємо, що сталось. Але ж із тим вони ж і пишуть “тобто народний депутат України Гайдаєв Юрій Олександрович був присутній на 76 ранкових та вечірніх пленарних засіданнях парламенту, тобто на 93% пленарних засідань Верховної Ради України проведених у 2011 році”. Це один з найкращих результатів.
Але якщо проаналізувати, що він за цей час зробив і робить, все це викладено вище, то я свою позицію не змінив.
Надобраніч, шановний Небайдужий. Маю надію наступного разу Ви будете писати під справжнім ім’ям а не під анонімним.
 

Небайдужий
08.09.2012 at 23:48

Ignorantia non est argumentum.

Віталій
08.09.2012 at 23:55

Після прочитаного коментаря пана Євгена задумався: що ж тоді в головах отих тисяч обстежених людей з сіл. коли людина, яка має вищу освіту, працює заввідділенням, дозволяє собі такі висновки… Як казав Подервянський: ” Я сумно дивлюся на наше покоління…”

Небайдужий
09.09.2012 at 16:04

Вражає також законотворча “продуктивність” деяких кандидатів-чинних депутатів, що балотуються по нашому округу.
Так, за весь термін свого депутатства (4 роки) наші кандидати спромоглися на таку кількість законопроектів:
Гайдаєв- 16;
Шепелєв- 7;
Черній- 3.
Питання- на фіга вам депутатство, як ви ні фіга у Верховній раді не робите?! (вибачте за брутальність) 😉

бурштинський
09.09.2012 at 16:23

хлопці повірте рідненькі усім отим депутатам насрать на нас. а пан пето юрчишин буде другим лозінським.не переймайтесь та не сваріться.вони того не варті. а от за державу обідно.

DC_Dent
11.09.2012 at 16:08

бурштинський, що ж тоді робити?
За кого голосувати? 

Небайдужий
19.09.2012 at 18:10

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *