Close
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

12.04.2013

КАТЕРИНЧУК ВИРІШИВ ПОМАХАТИ СВОЇМ ВИБОРЦЯМ РУЧКОЮ?

Принаймні таке враження складається після ознайомлення зі зверненням Миколи Катеринчука до жителів Києва і лідерів опозиції — Юлії Тимошенко, Віталія Кличка, Арсенія Яценюка, Олега Тягнибока, яке з’явилося на сторінці народного обранця в мережі «Фейсбук». В своєму зверненні Микола Катеринчук повідомляє, що «у разі призначення виборів у Києві висунути свою кандидатуру на посаду мера столиці». Пропонуємо вам текст самого звернення:
Я, Микола Катеринчук, член парламентської фракції «Батьківщина» та лідер Європейської партії, прийняв рішення у разі призначення виборів у Києві висунути свою кандидатуру на посаду мера столиці. Це рішення не було для мене простим. Добре уявляю собі тон та зміст коментарів мого рішення – з боку соратників по опозиції, експертів та журналістів. Мене звинуватять у непомірних політичних амбіціях, у розколі опозиційних лав.
Між тим, моє рішення – обдумане та логічне. Я вимагаю чесної та відвертої розмови. З киянами. Із соратниками по опозиції. Принаймні, з тими, хто готовий сприймати логічні аргументи. З тими, кому не потрібно пояснювати, чому так важливо не здати Київ Партії регіонів.
Київ – це місто, перемога в якому багато в чому вирішить долю 2015 року. Саме в столиці майбутній президент складатиме присягу. Від киян залежить – чи дозволять вони йому це зробити.
Нинішня влада добре пам’ятає події 2004 року. Тоді кияни завдяки мужній позиції не дозволили регіоналам сфальсифікувати результати виборів. Сьогодні влада готова зробити усе, аби не допустити повторення Майдану. І тому їм потрібен свій мер Києва.
Що в цій ситуації мала б робити опозиція? В ідеалі – домогтися ухвалення Закону про обрання мера у два тури. Це автоматично зняло б проблему висунення єдиного кандидата від опозиційних сил. Навпаки: за умов двохтуровості потрібно було б висувати якомога більше кандидатів. І тоді кияни, а не кулуарні домовленості, визначили б долю виборів. А кандидат, який завдяки консолідації опозиційного електорату переміг би у другому турі, став би справжнім легітимним представником громади. Обраний більшістю киян.
Особисто я тричі вносив до парламенту Закон про два тури. І тоді, і зараз більшості політиків цей закон був невигідний. Тому його так і не ухвалили. Отже, нам потрібно вигравати в один тур. А отже, нам потрібен єдиний кандидат.
Ще минулої осені найбільш імовірним кандидатом від опозиції був Віталій Кличко. Його рейтинг гарантував йому перемогу. Однак Віталій, вочевидь, участі у київських виборах не братиме. Це зрозуміло. У нього є вища мета – президентське крісло.
Опозиції потрібна інша фігура. Замість того, аби визначитися з прізвищем кандидата, провівши прозорий відбір найбільш рейтингового політика, опозиційні лідери почали наступати на звичні граблі. Проводити кулуарні домовленості. Відверто торгуватися. В результаті ставку зроблено на людину, яка за визначенням не може представляти опозицію на київських виборах.
Йдеться про Петра Порошенка. Я стверджую, що він не має морального права балотуватися від опозиції. Бо не є членом жодної партії з Об’єднаної опозиції. Бо, обравшись до парламенту, так і не увійшов до парламентської фракції «Батьківщина». Зрозуміло: він не хоче відверто заявляти про свою опозиційність, ставлячи під удар свої бізнес-активи.
На жаль, цей стиль поведінки характерний для українських бізнесменів. Коли Петру Олексійовичу було вигідно, він увійшов до Кабінету Міністрів Азарова. Потім – став «незалежним» політиком, конкуруючи на парламентських виборах із опозицією. А зараз йому вигідно бути в команді тих, хто має найбільші шанси на перемогу в Києві. І йому знову потрібна допомога опозиції.
Особисто я поважаю Петра Порошенка як особистість, як видатного бізнесмена, який завдяки своїм статкам потрапив до всесвітнього рейтингу журналу Forbes. Як людину, яка багато зробила для Вінниці та Вінницької області. Як підприємця, який сформував та розвинув кондитерську промисловість країни. Але в політиці, на жаль, наші погляди багато в чому не збігаються.
Ні мій погляд, великому бізнесу не місце в українській політиці. Вимогу розділити бізнес і політику ми озвучували ще на Майдані. Тому що природа бізнесу – це отримання прибутку. І якщо цей бізнес потрапляє у політику, то прибуток отримується за рахунок інших, без конкуренції та ринкових механізмів. А це – прямий шлях до корупції.
Я категорично проти подібного підходу. У разі висунення Петра Порошенка Київ знову опиниться перед звичним вибором. Або чиновник, призначений президентом. Або не менш залежний від влади мультимільйонер. Ми це вже проходили. Мультимільйонер Черновецький довів, що йому та його молодій команді посада мера потрібна була лише для особистого збагачення. Коли Партії регіонів знадобилося захопити владу в Києві, вони легко усунули Черновецького. Адже для нього власні бізнес-активи виявилися ціннішими за інтереси киян. На місці Черновецького так вчинив би будь-який інший солідний бізнесмен.
Нині нас переконують, що Києву потрібен господарник. Не розумію, де тут логіка: ми хочемо європейського рівня життя у столиці, а нам підсовують совкового господарника. Крім того, мерів-господарників немає в жодній європейській столиці – ані в Лондоні, ані у Парижі, ані у Відні чи Празі. Господарники там працюють на нижчих щаблях, а міський голова – це політик. І якщо ми хочемо, аби Київ став містом із європейським рівнем життя, потрібно забути про «господарника» і обрати мером лідера громади, політика європейського рівня. Так, це слово не подобається багатьом, але саме політик захистить інтереси киян, бо здатен розробити стратегію розвитку міста. Поверне йому втрачену систему місцевого самоврядування. Виставить центральну владу за межі міста. Доб’ється, аби бюджетом столиці розпоряджалися його жителі. А для господарників та бізнесменів теж знайдеться робота. Перші виконуватимуть рішення мера на користь киян. Другі – займатимуться бізнесом на чесній конкурентній основі та сплачуватимуть податки до міського бюджету.
Я виставив свою кандидатуру не просто через політичні амбіції або бажання зробити кар’єрний злет. Я хочу припинити кулуарні домовленості щодо визначення кандидата в мери Києва без участі киян. Така політика піде на користь окремим кандидатам. Однозначно – владі. Але точно – не киянам.
Опозиція втрачає шанси на перемогу, затягуючи обрання єдиного кандидата. У нас немає самого механізму обирання кандидата, який би гарантовано переміг. На відміну від влади, у якої такий механізм є. Кого призначить Янукович, той і буде єдиним кандидатом від влади. Боротьба з провладним кандидатом за умов одного туру може закінчитися фатально, і ми втратимо Київ. А ми мусимо перемагати!

 

34 Comments on “КАТЕРИНЧУК ВИРІШИВ ПОМАХАТИ СВОЇМ ВИБОРЦЯМ РУЧКОЮ?

Віталій
12.04.2013 at 17:55

Це добре, що пан Микола звернувся до “жителів Києва і лідерів опозиції — Юлії Тимошенко, Віталія Кличка, Арсенія Яценюка, Олега Тягнибока…”. Після цього варто було б звернутися до виборців округу №13, щоб і їм пояснити свою позицію…

Микола
12.04.2013 at 20:53

Така поведінка Катеринчука демонструє його корисливу суть та доводить що він не достойний бути депутатом-опозиціонером парламенту. Це низько Миколо. Складіть повноваження нардепа – тоді балотуйтеся у мери Києва.

Віталій
12.04.2013 at 23:30

))) Не знаю. чи справді така поведінка демонструє суть Катеринчука, але переконаний. що повноваження Народного депутата він складати точно не буде…))) А раптом кияни не такі довірливі, як хмільничани?)))

LEON
13.04.2013 at 00:18

Перше що необхідно зробити Катеринчуку, як депутату, це подати до Верховної ради проект закону про відзив депутарів і зробити все для того, щоб за цей закон проголосувало, як мінімум 226 депутатів для того, щоб ми могли його відізвати із депутатів, як зрадника виборців 13 округу. Зробити це необхідно до виборів мера Києва. Після цього він може натягнута на свою “макітру” шлем з написом ОСББ і летіти на всі чотири сторони,одна із таких сторін, космос. Зрадник!

Віталій
13.04.2013 at 00:21

А хіба чинний закон про вибори депутатів Верховної Ради України не містить механізму відкликання депутата-мажоритарника?

LEON
13.04.2013 at 00:36

Не наше щастя, щось я не можу згадати такої норми.

Віталій
13.04.2013 at 00:43

Буду мати час – обов’язково перегляну закон…

LEON
13.04.2013 at 00:54

Я знаю, що проводилася якась експертиза з цього питання, але дальше експертизи справа не зрушилася. У нас ці питання вирішують суди.

babaj
13.04.2013 at 01:43

ну, де ше ті вибори, щоб з довбнею бігати…. я вам не скажу за весь Київ, але вважаю, що в Хмільнику мав би більше шансів на перемогу в мери….

Пронира
13.04.2013 at 07:55

Ото, Бабай, Ви загнули, Катеринчук – мер Xмільника… це теж саме, щоб олігарx подався в монаxи))))))

Пронира
13.04.2013 at 08:22

А чому нардеп не може мати власниx амбіцій? Якщо до керівництва містами, районами, областями та й, власне, країною обираються/призначаються відверті дебіли, а інколи й шизофреники (прикладів не мало))), то кандидатура КМД досить непогано асоціюється з посадою очільника європейської столиці… візуально (звісно, якщо не вивчати рейтинги можливиx кандидатів). Про господарські якості даного кандидата, мабуть, варто промовчати, поки ми про ниx нічого не знаємо))) А що до зради чи не зради, то це питання досить риторичне, він же не обіцяв нам дороги асфальтувати… Інша справа, що в людей звичайне розчарування, мовляв, обрали б Васю Пупкіна то він, в ролі депутата ВР, нам би лагодив каналізацію та дороги латав)))

Небайдужий
13.04.2013 at 10:17

Не розумію переполоху… Ну вирішив Микола в мери Києва балотуватится? То й що тут такого? Він політик. Балотуватися та обиратися- то його професія. Хай собі балотується. То його право, яке не може залежати від бажання чи небажання третіх осіб.
В будь-якому випадку Катеринчук “винен” виборцям 13-го округу не більше і не менше, ніж виборцям будь-якого іншого округу, оскільки він народний депутат України, а не Хмільницького району 🙂

Віталій
13.04.2013 at 10:45

Та це зрозуміло, але він, йшовши на вибори, обіцяв щось виборцям. Маю на увазі не банальні обіцянки-цяцянки, а ініціювання внесення на розгляд ради проекти законів. Якщо припустити, що його буде обрано на посаду мера Києва, він втратить можливість все наобіцяне внести на розгляд ради.

Чижик
13.04.2013 at 13:33

Що буде далі??? В законі передбачена процедура заміни кандидата!?

Небайдужий
13.04.2013 at 14:08

Так. Якщо Катеринчука оберуть (що малоймовірно), то по нашому округу оголосять повторні вибори.

LEON
13.04.2013 at 15:31

…В будь-якому випадку Катеринчук “винен” виборцям 13-го округу не більше і не менше, ніж виборцям будь-якого іншого округу, оскільки він народний депутат України, а не Хмільницького району…
Небайдужий, я дивуюся Вашому трактуванню!?))) Він обраний депутатом від 13 мажоритарного округу до складу якого входить Хмільницький район і м. Хмільник. А все, щр він обіцяв виборцям округу, що коту під хвіст? Після цієї його заяви я остаточно впевнився, що його мета була, любим способом чи методом пройти до Верховної Ради і він цієї мети досяг. Сьогодні його ціль влада в Києві. Жаль, що Ви йому не можете допомогти. Можливо я помиляюся?)))

Небайдужий
13.04.2013 at 16:08

“А все, щр він обіцяв виборцям округу, що коту під хвіст?”

Саме туди 🙂 Як і планувалося під час виборчої кампанії 🙂

“Після цієї його заяви я остаточно впевнився, що його мета була, любим способом чи методом пройти до Верховної Ради і він цієї мети досяг.”

А мене дивує, що у вас були якісь сумніви відносно цієї мети 🙂 Відкрию вам ще один “секрет”: аналогічна мета була не лише у Миколи, а й у більшості інших кандидатів по нашому округу 😉

“Жаль, що Ви йому не можете допомогти.”

В чому саме я не можу йому допомогти? Та й чи потребує він моєї допомоги? Сумніваюся 🙂

Пронира
13.04.2013 at 16:13

Поки що погоду в рейтингу роблять лише 3 кандидата і прізвище пана Миколи поки не фігурує в даному списку. Не існує й дати самиx виборів))) тому рано переймайтись проблемою, якої не існує)))))))

Небайдужий
13.04.2013 at 16:18

Оце точно, пане Прониро. Згоден на всі 100% 🙂

LEON
13.04.2013 at 20:12

Ніхто не переймається цією проблемою із громадян, вона актуальна лише для тих хто хоче влади. Просто його заява ее ще один урок для нас, але я не впевнений, що більшість із нас зробили вірні висновки.
Пронира 13.04.2013
Поки що погоду в рейтингу роблять лише 3 кандидата і прізвище пана Миколи поки не фігурує в даному списку.
Частково я з Вами погоджуюся, але не забувайте, що на волю випустили Луценка, який розумніший за тих трьох кандидатів разом взятих, про яких і Ви, і я знаємо. І хоча він сьогодні віднєкується, і небажає висловлюватися про своє майбутнє на політичному олімпі, на фоні цього протистояння може відбутися будь що))))))

Дід Відун
13.04.2013 at 20:57

Катеринчук більше зробив би для нас як мер Києва, ніж депутат. Їх 450, а мер – один.

Небайдужий
13.04.2013 at 21:15

пане LEON, Лученко іншим кандидатам не конкурент, бо має незняту і непогашену судимість. Тому у можливих виборах київського голови участі взяти не зможе.

Дід Відун, а що, по-вашому, для хмільничан може зробити мер Києва? Я щось не доганяю….

Небайдужий
13.04.2013 at 23:18

Хто там про “одвічну опозиційність Катеринчука до бандитської влади” говорив?
Полюбуйтеся : http://obozrevatel.com/politics/63091-u-vinnitsi-katerinchuk-zrobiv-stavku-na-medvedchuka.htm?fb_action_ids=557628050924209&fb_action_types=og.recommends&fb_source=other_multiline&action_object_map={%22557628050924209%22%3A368717723237240}&action_type_map={%22557628050924209%22%3A%22og.recommends%22}&action_ref_map=[]

Пронира
13.04.2013 at 23:59

Як не дивно, але кращого Київського міського голови ніж О.Попов важко буде знайти. Єдине, що псує загальну картину – його абсолютна залежність від теперішньої влади.

LEON
14.04.2013 at 06:43

Небайдужий , я не сазав , що Луценко буде балотуватися на посаду мера Києва і заю що він має незняту і непогашену судимість. Якщо Ви читали його перші коментарі, так повинні були замітити, що він не бажає бути ні першим, ні треім і навіть не восьмим чи десятим в обєднаній опозиції. Він небажає навіть балотуватися на посаду президента, хоча має на це право. Він хоче створити своє політичне обєднання де, навіть там, він не буде його керівником. Керівництво цим обєднанням буде здійснювати група його однодумців. Але це не означає, що Луценко відмовиться від політичного впливу на розвиток подій. Йому необхідно буде формувати свої сфери впливу в державі і хто його знає, де буде Доній, Катеринчук та інші. Катеринчук амбітний і хитрий, він в опозиції але з своєю думкою. Я думаю, що Луценко мав час все переосмислити і в даний час в нашій країні і в політиці це новий формат політичного бійця, який сильно вплине на розподіл політичних сил. Із польового командира, бунтаря він перетворився в дисциплінованого і мислячого політика. Йому сьогодні потрібні розумні, молоді, мислячі, кадри.

Дід Відун
14.04.2013 at 09:55

в нього буде більше можливостей і впливу, тим більше, якшо наші міста стануть партнерами у програмах розвитку, перечислювати можна багато. Головне це можливості

Пронира
14.04.2013 at 10:03

Xмільник і Київ є містами-партнерами в рамкаx організації Асоціації міст України. Інше питання, що міські очільники роблять для розвитку циx партнерськиx взаємостосункі??

LEON
14.04.2013 at 18:55

Наші міста стануть партнерами у програмах розвитку))) Ми в різних вагових категоріях і жити на подачку старшого брата не цікаво. Ми маємо статус державного курорту і нам потрібний чиновник, який відстоював би інтереси нашого міста при формуванні державного бюджету, таким міг би бути депутат від нашого округу.

Дід Відун
18.04.2013 at 07:04

я думаю, що бізнес-еліта Києва, з задоволенням вкладала б кошти в наш державний курорт, головне правильна подача, яку Катеринчук міг би зробити.

Небайдужий
18.04.2013 at 12:05

Що ви, Діду Відуне, розумієте під словами: “вкладати кошти в наш державний курорт”?….
І якось вже визначіться, цей курорт наш чи державний? 😉

DC_Dent
18.04.2013 at 12:56

Катеринчук в своєму репертуарі: всі навколо недостойні – один я дартаньян..
Нічого дивного і нового.
Але я буду радий, якщо паралельно з його обранням куди-небудь з нього знімуть депутатські повноваження і ми зможемо обрати іншого представника від регіону.

Небайдужий
18.04.2013 at 13:09

І не мрійте 🙂 Ніхто нікуди Катеринчука не обере 😉

Пронира
18.04.2013 at 18:54

Що таке “бізнес-еліта Києва”? дАнЄцкі бандюки??))))))

DC_Dent
30.04.2013 at 14:51

Шикарне інтерв’ю пана Миколи, як-то кажуть – “злив зараховано”:
http://www.pravda.com.ua/articles/2013/04/29/6989191/

В коментах – вся правда. Кияни – не хмільничани, їх гарною зачіскою не візьмеш і дешевими пафосними виступами не проведеш ))

Сподіваюсь, при наступних виборах (якщо у нього знову вистачить совісті прийти в наш округ за підтримкою) – виборці згадають усі його “подвиги” та слова..

Ганьба!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *