Close
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages

08.07.2012

Купальська трагедія в Хмільнику

Як повідомляє Інформаційна агенція «ПЕРСПЕКТИВА», після святкування Івана Купала, в Хмільнику загинув 22-річний хлопець. Він намагався виловити із річки купальський вінок своєї дівчини, але попав у вир, та потонув. Тіло молодика було знайдено на тому ж місті лише у ранці наступного дня.

За твердженням інформаційної агенції «ПЕРСПЕКТИВА» це вже далеко не перша трагедія, що відбувається біля мосту поблизу парку Шевченка в Хмільнику.  Кількість жертв у цьому місці рахується десятками.

 

37 Comments on “Купальська трагедія в Хмільнику

Небайдужий
08.07.2012 at 16:37

А хто у нас в місті відповідальний за безпеку під час проведення масових заходів? В даному конкретному випадку- за проведення т. зв. “свята Івана Купала”?

Глеб
08.07.2012 at 17:52

Мне говорили, что трагедия случилась не по окончанию, а во время мероприятия. Это правда?

Небайдужий
08.07.2012 at 18:07

Якщо це правда, що написано в повідомленні: “Він намагався виловити із річки купальський вінок своєї дівчини, але попав у вир, та потонув.”. Тоді хлопець загинув саме під час “свята”, а не після його закінчення. Оскільки пускання та ловля купальських вінків відбувається саме під час святкування, а не після…

Волошка
08.07.2012 at 21:08

Жахлива трагедія((((

Віталій
08.07.2012 at 22:56

А де ж тоді були рятувальники???

Вічна пам`ять.
09.07.2012 at 08:42

Нехай з Богом спочиває. Не даремно в українського народу є приказка: Не знаєш броду, не лізь у воду.

Небайдужий
09.07.2012 at 10:40

“Спасєніє утапающіх- дєла рук саміх утапающіх!”
Висновок такий- не вмієте організовувати масові гуляння біля водойми- не організовуйте, а якщо вже організували, то гарантуйте людям безпеку.
Чому не розмістили попереджувальних оголошень в небезпечних місцях річки? Чому в цих місцях були відсутні рятувальники? Чому на березі річки не чергувала міліція? Чому сотні місцевих жителів, на очах яких усе відбувалося, замість того, щоб попередити немісцевого 22-річного парубка про небезпеку, смакували процес його загибелі, знімаючи трагедію на свої мобільні телефони? І після цього ще вистачає нахабства кидатися цинічними фразами на кшталт “сам винен”, “від людської дурості ніхто не застрахований”, “не знаючи броду…” і т. д.???!!!
Кожна трагедія є наслідком чиєїсь недбалості. В даному випадку- очевидно чиєї….

shadow
09.07.2012 at 10:57

Небайдужий, чому ви завжди і у всьому звинувачуєте владу? (У вас на це особисті причини, чи вам немає що робити)

Волошка
09.07.2012 at 11:18

Наскільки мені відомо, то працівники МНС шукали хлопця ще в той самий день. Обшукали все дно, але тіла так і не знайшли одразу. Є версія, що там не лише вир, але й якась підземна яма… В тому місці дійсно забагато смертей, мабуть, недаремно роблять висновки про існування підземного ходу чи вирви, яка затягує і приховує тіла загиблих. І люди, які не стрибали туди, мабуть прекрасно знали про небезпеку того місця. Шановні! Зараз вже пізно дискутувати, хто винен а хто ні… Біді вже не зарадиш. Треба дослідити те дно…хоча… з нашими ресурсами… Хай спить спокійно, і земля йому буде пухом. Співчуваю родичам і близьким покійного… Більше того, що покійний на час загибелі був у тверезому стані – це величезна трагедія!!!

Небайдужий
09.07.2012 at 11:28

shadow, ну так захистіть “владу” (не знаю, правда, кого ви маєте на увазі під цим словом). Хто вам заважає? Дайте відповіді на мої запитання і доведіть, що неправий я, а організатори “свята Івана Купала”- білі, пухнасті й зовсім ні в чому не винні.

shadow
09.07.2012 at 13:30

Я нікого не захищаю, але чому вина влада а не хтось інший?

Небайдужий
09.07.2012 at 19:06

Тому що організатором гуляння виступала саме міська влада. Отож саме на ній і лежав обов’язок гарантувати безпеку людей, яких вона зібрала в міському парку біля річки. Організатор масового заходу з цим завданням не впорався, внаслідок чого загинула людина. Отже, тут можна порушувати кримінальну справу проти посадової особи, відповідальної за безпеку громадян під час гуляння, як мінімум, за службове недбальство, яке потягнуло тяжкі наслідки.

Сергій
09.07.2012 at 19:25

Точно таким самими словами можна звинувачувати всіх! Міліція не догляділа, рятувальники не встигли, водолази не відкачали, лікарі не спасли! Ви послухайте себе з боку! Міська рада влаштовує свято,  вона ж не повина слідкувати за кожним пяним чи трезвим громадянимом і що він робить!! Хлопець сам виріши це зробити і напевно знав про ризик! Да шкода людину но йогож туди силоміць не тягли!!!

Байдужий
09.07.2012 at 19:42

То порушуйте, чому досі не порушили?

Небайдужий
09.07.2012 at 21:51

Сергіє, ви або не розумієте, або робите вигляд, що не розумієте, про що мова. Але я вас чудово розумію, якщо ваших годувальників звільнять, то хто ж вас тоді годуватиме? 😉
Звісно, що Петя з Василем Пилиповичем не зобов’язані самотужки ходити по парку й забезпечувати там безпеку громадян. Для цього є інші люди- міліціонери, рятувальники, лікарі. Однак Міський голова та його перший заступник, як керівники органу, котрий організовував “свято” були зобов’язані подбати не тільки про достатню кількість торгових точок та про “культурну програму”, а й про те (і це- в першу чергу!), щоб в місці святкування була достатня кількість охоронців правопорядку, рятувальників та медичних працівників, аби свято не перетворилося на горе, як це сталося 7-го числа. Якщо вони про це не подбали, значить виявили злочинну недбалість внаслідок якої загинула людина (не самогубство ж це було і не вбивство, чи не так?).

Байдужий
09.07.2012 at 22:18

Злочинець повинен сидіти в турмі!

Лесь Українець
10.07.2012 at 08:05

Що б ви там всі не говорили, а хлопця вже немає… 

Небайдужий
10.07.2012 at 08:31

Говорити, а ще краще- щось зробити, потрібно, хоча б для того, щоб в майбутньому загальноміські святкування ні для кого не перетворилися на трагедію.

Олеся
10.07.2012 at 10:02

Мої співчуття рідним хлопця…

правда
10.07.2012 at 10:29

Якась містика з тією річкою! Скільки життів вона забрала!! Звичайно, в таке язичницьке свято з придур”ю,алкоголем  та на хвилі масової ейфорії,порядок та безпеку мали б подбати відповідні органи. Для загибелі вистачає 5 секунд,тоді,коли до п”яного натовпу доходить хвилин 5,що треба щось робити,знаходяться сміливці,рятувальники,зчиняється гвалт…Шкода.

Небайдужий
10.07.2012 at 14:13

Немає там ніякої містики. Звичайна фізика. Швидка течія в поєднанні з різкими нерівностями річкового дна (в тому місці колись стояла ГЕС) утворює вири, які затягують на глибину все, що до них потрапляє. Місце вкрай небезпечне для життя людей. І при цьому там відсутні будь-які попереджувальні чи інформаційні знаки! Очевидно, що вже давно там слід розмістити таблички з написами про заборону купання та небезпеку цієї ділянки річки для життя. Я б ще доповнив ці таблички якимось інформаційним стендом з поіменним переліком усіх людей, які там потонули, із зазначенням дат трагедій та віку постраждалих. Думаю, що після ознайомлення з такою інформацією, в річку в тому місці полізе хіба що самогубець. 

Олеся
10.07.2012 at 14:46

Надписи там є. Але їх не читають, або ігнорують…

Лесь Українець
10.07.2012 at 14:47

Я погоджуюся повністю із паном Небайдужим… А хто це має зробити??????
 

Небайдужий
10.07.2012 at 14:59

Та хоча б той же “Хмільниккомунгосп” на виконання розпорядження міського голови. Інформацію про загиблих можна запитати в міліції або у відділі РАЦС.
Вже буде хоч якась користь.

Лесь Українець
10.07.2012 at 15:25

Ну тоді треба пришвидшити цей процес)))) Як?

Небайдужий
10.07.2012 at 15:30

Передайте Петру Олексійовичу, нехай прочитає це обговорення на ГФХ 😉

Лесь Українець
10.07.2012 at 15:35

А як йому це передати???

Глеб
10.07.2012 at 16:23

🙂 Можно подумать, что он не читает 🙂

Віталій
10.07.2012 at 16:31

Як на мене, то це перша офіційна інформація про цей випадок: http://www.vn.mns.gov.ua/news/447.html

Небайдужий
10.07.2012 at 16:51

…встановлено, що під час  купання,…

Якого “купання”???! Людина загинула під час святкування Івана Купала, організованого виконкомом Хмільницької міської ради. За словами очевидців (яких там було кілька десятків, якщо не більше сотні) юнак виловлював купальський вінок своєї дівчини і саме під час цієї процедури потонув (пускання купальських вінків- один із пунктів програми “свята”). Видно знову все вирішили тихенько “зам’яти” і “спустити на гальмах”? Невже ніхто навіть догани не отримає? Сумно 🙁 ….
 

правда
10.07.2012 at 21:32

Не зовсім мені зрозуміло-де це місце,що хлопчина втопився: чи то біля замку,чи то біля “Червоної рути? Тоді де там ГЕС? ГЕС була біля Чудинівців…а біля Рути був млин 100 років назад.Якщо у парку,то перез замком є глибокі шахти-ходи  в саму гору під замком,а ще глибокі  ями від снарядів,тоді це дійсно-елементарна фізика.Утворюються коловороти,що тягнуть на дно.

і шо?
10.07.2012 at 21:41

Повністю погоджуюсь з Небайдужим. Винні організатори святкування. Підприємців з горілкою, пивом та шашликами забезпечили, хоч є відповідні офіційні документи про заборону продажу та розпиття спиртного під час масових заходів  і т. д. і т.п. а рятівниками не забезпечили, хоча й напередодні сесія міської ради ухвалила рішення про виділення коштів на роботу рятувальників на воді, адже всім відомо, що краще подію попередити, а ніж розбиратися з її наслідками. Визначити і притягнути до відповідальності винних осіб у скоєній трагедії можна, тільки не в нашому місті і не при терерішній владі. Не погоджусь з Волошкою, про таке слід говорити і що більше, то краще, це свого роду протест і можливо наступного разу прикру подію можна буде уникнути вживши додаткових заходів. Так смерть наступила швидко але ж і дійсно ніхто пальцем в палець не вдарив щоб він не пірнув та й руку допомоги йому подати нікому було. 

Небайдужий
10.07.2012 at 23:09

Не зовсім мені зрозуміло-де це місце,що хлопчина втопився: чи то біля замку,чи то біля “Червоної рути? Тоді де там ГЕС? ГЕС була біля Чудинівців…а біля Рути був млин 100 років назад.Якщо у парку,то перез замком є глибокі шахти-ходи  в саму гору під замком,а ще глибокі  ями від снарядів,тоді це дійсно-елементарна фізика.Утворюються коловороти,що тягнуть на дно.

А це шо таке, по вашому? 🙂 http://hm.ua/gallery_img/29/big/Khmilnyk-7631_5500.jpg
Відповім. Це Хмільницька ГЕС. Потужність 96 кВт. Фото 1946 року. Автор фото– Жмінько Леонід Семенович (брав участь в будівництві ГЕС). Взято звідси: http://hm.ua/gallery/show-current/5
Ось саме на місці, де колись стояли турбіни Хмільницької ГЕС, під які, при її будівництві, суттєво поглиблювали дно річки, і утворюються ті жахливі водовороти, які забрали життя в кількох десятків людей.

Сергій
11.07.2012 at 13:02

Небайдужий я те саме можу сказати і про вас! Що ви так само мене не розумієте! Ви бачите тільки все з одного боку а іншого навіть не помічаєте!  І навіть не намагаєтеся помітити! Мені нагадали ваші слова давній вираз який блукав просторами СРСР! ” В СССР сексу нема ” так казала влада! Виходить що влада вина і в тому що народилися ми з вами?? Давайте заглянемо ще далі! Як би не це то і ваших батьків також не було! І у цьому також вина влада? Мені без різниці хто при владі і якого вона кольору головне щоб робота йшла у запланованому напрямку і щоб місто розвивалося! 

Якщо вам не подобається теперішня влада і те як вона все робить то очольте її!! Що вам заважає таке зробити?? СТРАХ??? Що знайдуться такі ж як ви і будуть гнобити вже вас а не ви їх!! З боку завжди легше кричати і казати що все погано а от змінити щось просто слів не досить А ТРЕБА РОБИТИ! 

Почнемо з того що міліції набагато менше ніж громадян і за всім вони фізично наглянути не можуть!! А такі як ви пане Небайдужий могли би допомогти їм, але я так зрозумів що вам просто краще обматюкати їх чим допомогти!

І на останок трішки містики! Коли знайшли хлопця він стояв на дні вертикально ніби його за ноги хтось тримав! Його не віднесла течія він не зачиписвся ні за які гиляки! він просто стояв на дні!!! От і після такого як не повірити в те що кажуть старі люди що в Купальську ніч не можна купатися!

Дякую за Увагу! 

Небайдужий
11.07.2012 at 13:38

Сергіє, вам би казочки писати… Не пробували? А даремно 😉

Сергій
11.07.2012 at 14:17

Дякую за комплімант!!! Спорбую себе щей у цій галузі)))) 

Я у свою чергу запропоную вам писати байки! У вас це також гарно виходить!!))))  Або жовту пресу! Бо одне від одного не далеко втікло!)))

Байдужий
15.07.2012 at 14:29

Знайшли винного?

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *