Close
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages

06.03.2012

Міська влада переходить в режим економії

Виконавчий комітет Хмільницької міської ради затвердив рішення, яким визначаються заходи  щодо економного та раціонального використання коштів міського бюджету. Таке рішення було прийняте враховуючи доручення Прем’єр-міністра України Миколи Азарова.

Серед нововведень є наступні:

  • Забезпечити формування мережі навчальних закладів з середньою наповнюваністю класів по місту не нижче 27 учнів.
  • Придбання товарів вартістю понад 5 тис.грн. проводити за погодженням із заступником міського голови, який є куратором відповідного напрямку роботи.
  • Не допускати росту чисельності працівників підпорядкованих бюджетних установ.

 

Пропонуємо Вам повний перелік «економзаходів»:

 

Заходи щодо економного та раціонального

використання бюджетних коштів

№з/п Назва заходу Термін виконання
1. Забезпечити жорсткий режим економного споживання енергоносіїв. Щомісячно, в останній день місяця, звітувати управлінню економічного розвитку та євро- інтеграції про дотримання ліміту споживання енергоносіїв. Протягом року
2. Відрядження працівників проводити за наявності  документів, що підтверджують необхідність відрядження Протягом року
3. Забезпечити формування мережі навчальних закладів з середньою наповнюваністю класів по місту не нижче 27 учнів. До 1.09.2012р.
4. Придбання товарів вартістю понад 5 тис.грн. проводити за погодженням із заступником міського голови, який є куратором відповідного напрямку роботи. При придбанні товарів враховувати норми Постанови Кабінету Міністрів України від  4.04.2001р № 332 «Про граничні суми витрат на придбання автомобілів, меблів, іншого обладнання та устаткування, мобільних телефонів, комп»ютерів державними органами, а також установами та організаціями, які утримуються за рахунок державного і місцевих бюджетів» (зі змінами). Протягом року
5. Обмежити проведення непершочергових видатків, які  не впливають на якісне виконання завдань та функцій структурного підрозділу чи установи, визначених нормативно-правовими актами. до 1.10.2012 року
6. Взяття бюджетних зобов»язань здійснювати з дотриманням норм ст..48 Бюджетного кодексу України. Протягом року
7. Не допускати росту чисельності працівників підпорядкованих бюджетних установ. Протягом року
8. Посилити контроль за використанням майна, зданого в оренду, забезпечивши повне та своєчасне надходження орендної плати за нього. Протягом року
9. Стимулювання працівників проводити лише в межах затвердженого фонду заробітної плати з урахування забезпеченості обов»язкових виплат до кінця року. Протягом року

102 Comments on “Міська влада переходить в режим економії

Небайдужий
06.03.2012 at 14:20

А де положення про громадський контроль за кошторисною вартістю робіт, товарів, послуг, які оплачуються за рахунок коштів місцевого бюджету?
На таке, наші “очільники” не здатні. Як би сказав Паштет: “кишка тонка” 😀

Небайдужий
06.03.2012 at 18:32

Тут якийсь адмін є, взагалі, чи нема?
Варто було замінити поштову адресу з неіснуючого ящика на реальний, так коментарі відразу ж потрапили під “перевірку” і висять там вже більше доби… 🙁

Ang@l
06.03.2012 at 20:10

працюйте з правильними милом!

Паштет
06.03.2012 at 20:17

Це яким?

Віталій
06.03.2012 at 20:29

Пане Небайдужий, я не зовсім зрозумів що Ви маєте на увазі під наступним висловом: “положення про громадський контроль за кошторисною вартістю робіт, товарів, послуг”… Поясніть будь-ласка.

Віталій
06.03.2012 at 20:42

А хто знає, яка середня наповнюваність класів зараз?

Паштет
06.03.2012 at 20:46

Відділ освіти)

Віталій
06.03.2012 at 22:09

Сьогодні колега пригадала, що начебто середня наповнюваність класів наразі складає 25 осіб. Якщо це справді так, то чи не призведе затвердження такого рішення до чергової оптимізації та розформування класів в школах?

Олеся
07.03.2012 at 11:03

Якщо класи розформують, то виходить дехто з вчителів втратить роботу? Я правильно розумію?

Віталій
07.03.2012 at 11:59

Ну розформують чи не розформують з рішення незрозуміло. я пропоную прокоментувати ситуацію тим, хто має відношення до освітянської галузі… Хоча вже зараз видно, що якісь зміни в цій сфері будуть…

Паштет
07.03.2012 at 17:42

Освітян спитали, тепер питаємо в електриків, залишило дочекатись згадку якоїсь колеги про це)))

Євгенія
07.03.2012 at 17:55

На скільки мені відомо, наповнюваність класів мала складати не менше 25 чоловік, при такій кількості учнів відкривався клас. А здається л лютого ця цифра змінилась і наповнюваність має бути не менше 27 чоловік. А класи й спарвді можуть розформувати і вчителі , якщо й роботу не втратять то фінансово постраждають сильно, адже зменшаться ставки, які й  так невеликі.
 Вчителів запитали, електриків теж, а от Паштета забули запитати, саме тому він очевидно й нервується… 

Паштет
07.03.2012 at 18:09

Трішки не так)))

Євгенія
07.03.2012 at 18:18

ну то просвітіть як))

Паштет
07.03.2012 at 19:55

Дістали просто тупі коментарі накшалт  “А хто знає” , чи “я пропоную прокоментувати ситуацію тим, хто має відношення” Всім відомо, що на цьому сайті і десятки читачів не набереться, але дехто думає, що своїми питаннями він робить видимість, що сяй популярний)))
Ну якось так, думаю відповів на питання.

Віталій
07.03.2012 at 20:01

))) Так, то ми самі накручуємо рейтинг сайті. Заспокойтеся…))) Нам немає чим зайнятися і ми тільки цим і займаємося. І перегляди сторінок накручуємо, і відвідуваність сайту… Ми погоджуємося, тільки не нервуйтеся…)))

Євгенія
07.03.2012 at 20:07

ну , Паштет, у вас є вихід, не заходити на сайт, не читати  його і не коментувати)) і тупі коментарі діставати не будуть)))

Паштет
07.03.2012 at 20:08

З Вами все гаразд?

Паштет
07.03.2012 at 20:09

Маю на увазі з головою.

Паштет
07.03.2012 at 20:09

Євгенія, у вас є точно такий самий вихід)))

Глеб
07.03.2012 at 20:10

Спокойствие! Только спокойствие! 🙂

Євгенія
07.03.2012 at 20:11

А я не кажу, що мене дістали тупі коментарі)))

Маруся
07.03.2012 at 20:13

Глеб, це вже прям якісь психологічні установки))) думаєте допоможе?)))

Глеб
07.03.2012 at 20:19

Не думаю. Как говорят: “Горбатого могила исправит”.

Маруся
07.03.2012 at 20:21

я щойно про те ж саме подумала))) дарма стараєтесь, все одно ж обгадять)))

Паштет
07.03.2012 at 20:25

Євгенія, якщо Вас не цікавить відповідь то навіщо задаєте провокативні питання?

Євгенія
07.03.2012 at 20:28

мене цікавить відповідь

Віталій
09.03.2012 at 20:48

Я готував матеріал по Хмільницькому районі, але маю статистику і по Хмільнику. Може комусь цікаво:
Середня наповнюваність шкіл – 705,5;
Середня наповнюваність класів – 25,7
 
 
 

Паштет
09.03.2012 at 22:20

Євгенія, якщо вас цікавити відповідь то можна було і не придератись до неї.

Паштет
09.03.2012 at 22:22

Знову сам спитав і сам відповів, як же це в дусі Віталія, питати те на що відома відповідь, щоб можна було “блеснуть умом”)))

Віталій
09.03.2012 at 22:32

???)))

Паштет
09.03.2012 at 22:33

!!!)))

Євгенія
09.03.2012 at 22:52

обіцяю більше не придиратись)))

Глеб
09.03.2012 at 22:55

У Паштета почти, как у Цезаря: “Пришел, нагадил. убежал” 🙂

Паштет
09.03.2012 at 23:13

А у от у Глеба все зовсім по іншому, тільки гадить і гадить, цілодобово, без вихідних та перерви на обід 🙂

Глеб
09.03.2012 at 23:16

Успокойтесь, не надо нервничать 🙂

Паштет
09.03.2012 at 23:21

Новішого нічого не придумали? Це і в перший раз смішно не була, а в другий тим більше.

Месник
13.03.2012 at 07:47

ох і наоптимізуються вони. ох і наколотять

Віталій
17.03.2012 at 15:28

Вже є перші ластівки “оптимізації”. До нас звернулися батьки учнів однієї з шкіл з проханням допомогти розібратися в ситуації. Їм зовсім не хочеться, щоб їхні діти навчалися в переповнених класах. Чим зможемо – допоможемо…

Паштет
17.03.2012 at 16:53

Було 25 стане 27, ото вже переповнені)))

Паштет
17.03.2012 at 16:59

Коли я навчався в класах було по 30 чоловік і всі були задоволені, а тут 27 і вже біда. Ваш маразм вже навіть не смішить, шановні!

Віталій
17.03.2012 at 17:22

))) Так, наш “маразм” не смішить…))) Пропоную вдатися до нескладних математичних обрахунків, якщо запевняєте, що ходили в школу. Отже, уявімо, що в школі 3 шостих класи: 6-а, 6-б, 6-в… В кожному по 25 учнів. Але в рішенні сказано, що має бути НЕ МЕНШЕ 27 учнів… Що робити? Звичайно об’єднувати класи. Скільки має бути в кожному класі? 25+25+25=75… 75 : 2 = 37,5. Тобто в двох “оптимізованих” класах має бути 37 та38 учнів відповідно… Ще гірша ситуація може бути в наступному прикладі. Уявімо, що є 2 шостих класи по 25 учнів в кожному… Тобто загалом 50 учнів. Після оптимізації буде сформовано клас з кількістю учнів, в якому буде навчатися 50 дітей…
А тепер варто подумати, чи є в наших школах класи, які можуть вмістити таку кількість учнів та забезпечити всі санітарні вимоги? От Вам і маразм…
 

Паштет
17.03.2012 at 18:15

Віталій))) я Вас ні в чому не запевняю, це Ваше))) А Ваші обрахунки це ще більший маразм чим вигадана скарга, вигаданих батьків))) Очевидно, що рахувати Ви вмієте а думати ні, тож поясню)))  В школі 3 класи,  в кожному по 24 учнів, а має бути не менше 25, значить 24*3=72. 72/2=36, та сама куля тільки збоку)))) А ще я гадаю, якщо в одному класі не буде  вистачати одного учня, то школу через це не закриють))) Тож Ваші придірки, як і в більшості випадків абсолютно недоцільні)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Небайдужий
17.03.2012 at 18:21

Чим більше учнів в класі, тим менша ефективність навчального процесу. Без належного контролю знань, не буде ніякого засвоєння матеріалу.
А тепер уявіть собі, за скільки уроків, вчитель зможе опитати усіх 35 учнів класу? Коли на опитування одного учня в середньому витрачається близько 10 хвилин. А ще ж новий матеріал потрібно встигнути подати. На це, як правило, відводиться 20-25 хвилин уроку…
Ось така вона, оптимізація 🙁 Табачникізація в дії…
Повбивав би…

Паштет
17.03.2012 at 18:31

Небайдужий, не 35 а 27 +\- 1 учень)) А скільки було учнів у Вас в класі, тільки чесно? В мене за всі 10 років менше 28 не було і практично всі мають вищу освіту, виходить що вчителі давали нам лад, то чому Ви вважаєте, що зараз це проблема?

Небайдужий
17.03.2012 at 18:36

Ви в якому році школу закінчували? Чому питаю? Та тому, що зараз для того, щоб отримати диплом зовсім не обов’язково мати знання.
“Всі мають вищу освіту” це поняття відносне :). Мабуть Ви хотіли сказати “всі мають дипломи про вищу освіту”? Це інша справа. Оскільки мати диплом і мати вищу освіту- дві дуууже великі різниці 🙂

Паштет
17.03.2012 at 18:41

Я хотів сказати, що всі закінчили школу і були зараховані до вузів. Що як не це є показником успішності? Не розумію Вашої іронії…

Віталій
17.03.2012 at 19:52

Погоджуюся, що наявність диплому не говорить про наявність вищої освіти))). Але проблема з таким “укрупненням” справді існує. і вона, як на мене, не вчора виникла. Минулого року, якщо не помиляюся – то восени, батьки мали намір пікетувати міську раду. Знову ж таки, якщо не помиляюся, то було в той самий день, коли відбувалася міська конференція освітян. Тоді начебто питання вдалося врегулювати. На скільки мені відомо, зараз батьки збираються звернуться з листом на ім’я міського голови. Поживемо – побачимо…

Паштет
17.03.2012 at 20:02

А що по Вашому говорить про наявність вищої освіти? Чому ж тільки збирались, сміливості не вистачило, чи просто плітки?

Євгенія
17.03.2012 at 20:17

Ну, наявність вищої освіти ще не говорить про те, що учні гарно навчались в школі)))Я навчалась в класі, де було 36 учнів і вчителям приходилось ой як не легко…

Небайдужий
17.03.2012 at 20:23

Паштет, того, що свідчить про наявність вищої освіти, я у вас не спостерігаю 😉

Паштет
17.03.2012 at 20:52

… Це можна описати тільки одним словом на літер П, воно ще має зв’язок зі статевими органами.

Паштет
17.03.2012 at 20:54

Ви перевершили себе на стільки, що я відверто здивований.  На вашу думку  взагалі немає сенсу вчитись? Навіщо отримувати освіту якщо документ про її завершення не говорить, що ви її отримали?

Віталій
17.03.2012 at 21:10

))) Тому що наявність диплому не свідчить про наявність знань))) Як казав класик: “Якби ми вчились так, як треба…”)))

Небайдужий
17.03.2012 at 23:15

Тільки ті, що маючи “бумажку” не мають знань, цієї істини ніколи не зрозуміють. Як кажуть: “не дано” 🙂

Віталій
17.03.2012 at 23:18

Як кажуть французи – се ля ві… )))

Пронира
18.03.2012 at 01:32

Ми пережили час, коли недержавні ВУЗи відкривались (започатковувались) як гастрономи, тому не дивно, що люди різного статку та розумовиx здібностей отримували “високу” освіту наперекір логіці та будь-якому розумінню. А найкумедніше (чи найстрашніше) в цій ситуації те, що ці безграмотні, туповаті, але амбіційні та “дуже цілеспрямовані” екс-студенти ВУЗів займають серйозні посади різниx рівнів… Загальнонаціональна БІДА!

Віталій
18.03.2012 at 12:40

Цілком підтримую. Знаю багато людей, які вважають, що диплом про вищу освіту (причому тільки диплом, без вищої освіти))), дає їм право “дорватися до корита”. І коли це не вдається, винними є всі: держава, оточення, близькі…))). А як же по іншому? В мене ж диплом!!!

Пронира
18.03.2012 at 13:06

Сам особисто чув коли студент престижного вишу при доповіді перед аудиторією та викладачем намагався щось видавити про економіку ОАЕ, а коли викладач зрозумів, що залізли у надто високі матерії, запитав у студента що означає ОАЕ?  На що той, зібравши весь свій інтелект в єдине ціле, спокійно відповів, що це “Об”єднані Арабські ЕМІГРАНТИ”…))

Віталій
18.03.2012 at 13:14

я б на місті викладача. спробував би зібрати всю свою “нєвозмутімость” в одне ціле, і спокійно запитати у відповідь, а хто і для чого, на думку студента, емігрував і для чого об’єднався…))) При чому саме в Арабії?)))

Пронира
18.03.2012 at 13:22

То дійсно  “нєвозмутімий” викладач))

Віталій
18.03.2012 at 13:38

Тобто він запитав про щось подібне?)))

Паштет
18.03.2012 at 15:06

“Віталій 18.03.2012 
Цілком підтримую. Знаю багато людей, які вважають, що диплом про вищу освіту (причому тільки диплом, без вищої освіти))), дає їм право “дорватися до корита”. І коли це не вдається, винними є всі: держава, оточення, близькі…))). А як же по іншому? В мене ж диплом!!!”
 
Дуже влучна самокритика, навіть немає що додати.

Пронира
18.03.2012 at 15:11

А далі була “держоцінка”, тобто “3”…))

Віталій
18.03.2012 at 15:18

Цікаво, а де зараз цей колишній студент? Напевно на якійсь державній посаді опікується євроінтеграцією з ОАЕ…)))

Пронира
18.03.2012 at 15:23

Зв”язок втрачено, різні групи))

Пронира
18.03.2012 at 15:25

По суті статті… Перш за все, чималу роль відіграє псиxологічний чинник, а на стадії формування особистості в дитячиx рокаx цей чинник зовсім не стабільний і “меxанічне” втручання в дитячий колектив (фактично у взаємостосунки дітей!!!), а це роками важконалагоджений процес, може призвести до різниx розладів здоров”я викликаниx внутрішніми переживаннями та почуттями дитини, які є надто небезпечними в підлітковому віці. Діти це не поросята, а школа не ферма, де процеси міграції поголів”я нормальне явище.

Віталій
18.03.2012 at 15:34

Знову ж таки підтримую. Не варто нехтувати тим, що для дитини будь-які міграції – то стрес. І процес “приживаємості” в новому колективі може бути занадто болючим. Інколи не варто керуватися в прийнятті таких рішень виключно економічними чинниками…

Паштет
18.03.2012 at 17:49

А до інших восьми пунктів немає за що доколупатись, чому вчепились тільки до одного?

Небайдужий
18.03.2012 at 18:01

Решту пунктів залишили для того, щоб Паштет мав змогу до них вчепитися 🙂

Віталій
18.03.2012 at 18:10

))) І таки не прогадали!)))

Паштет
18.03.2012 at 19:12

Небайдужий, вже причепився, можете починати поливати брудом.

Небайдужий
18.03.2012 at 20:05

Паштет, до якого конкретно, з восьми пунктів, ви причепилися? 🙂

Євгенія
18.03.2012 at 20:13

Я згодна з Пронирою, дітям і справді важко вливатись у новий колектив. Але ж нашій владі до психологічного здоров”я дітей немає ніякого діла, головне щоб економічні показники були у нормі. Як каже одна моя знайома, влада робить усе можливе, аби зробити нашу націю слабкою та покірною. 

Небайдужий
18.03.2012 at 21:04

Євгеніє, ця влада робить все, щоб знищити українську націю. І чим швидше українська нація це зрозуміє, тим більше шансів матиме на порятунок.

Віталій
18.03.2012 at 21:33

Ви яку саме владу маєте на увазі? Міську чи тих, хто повище?

Євгенія
18.03.2012 at 21:38

ну , якщо риба гниє з голови, то напевно варто спочатку говорити про вищу владу, а вже потім про ту, що на місцях…

Віталій
18.03.2012 at 21:53

))) Колись Лариса Полулях сказала одну фразочку))): ” Так, риба починає гнити з голови… Але чистити її потрібно з хвоста…”)))

Небайдужий
18.03.2012 at 21:54

Ви яку саме владу маєте на увазі? Міську чи тих, хто повище?
Ну, звичайно ж в першу чергу, “тих, хто повище” 😀 Але, місцеві керівники, підігрууючи їм, роблять ту ж саму справу в міру своїх скромних можливостей.
Останній приклад з цієї ж “опери”. На роботу до ЗОШ №4 (школи з українською мовою викладання) прийнято вчительку фізики, котра жодного слова не говорить українською. Більше того, вона постійно, на кожному уроці демонструє цілковите презирство до України, українців та української мови. І подібні “дрібниці” непоодинокі. В сукупності вони й призводять до інтелектуального й культурного знищення українців в Україні.
Питання працевлаштування вчителів належить до компетенції міського управління освіти, яке є складовою частиною саме “місцевої” влади. Тому місцеву владу від цього ганебного процесу, на жаль, не відокремиш 🙁

Небайдужий
18.03.2012 at 21:57

ой, прошу пробачення, очепятався 🙂 Не до четвертої, а до першої школи.

Віталій
18.03.2012 at 22:03

А для вчителів є такі вимоги, як вільне володіння державною мовою?

Небайдужий
18.03.2012 at 23:40

А Ви самі як вважаєте? Може вчитель, який не володіє мовою викладання навчального закладу (не має ніякого значення, державна ця мова, чи ні), викласти навчальний матеріал? 🙂

Віталій
18.03.2012 at 23:47

Я вважаю, що ні, але виходить, що так…))) О времена, о нравы…

Небайдужий
19.03.2012 at 00:02

Це не “нравы”. Це участь у злочині проти української нації, який зветься русифікація.

Віталій
19.03.2012 at 00:13

Цікаво, а яка реакція самих дітей та батьків?

Небайдужий
19.03.2012 at 00:31

Ну, реакція одного батька Вам вже відома 😀
Про решту нічого сказати не можу, бо не знаю. Але в будь-якому випадку це страшенне неподобство. Судіть самі. Фізика- предмет який насичений спеціальними термінами. Без спеціального словника там практично неможливо зрозуміти, про що розказує російськомовна вчителька.
окрім цього:
Підручники написані українською мовою- раз.
Кілька років діти вивчали фізику виключно українською мовою- два.
Випускні тести ЗНО та вступні екзамени вони складатимуть українською мовою- три.
З врахуванням цього, уроки фізики у них зараз проходять практично без будь-якого ефекту. Діти новий матеріал вивчають виключно за підручником.
Явже не говорю про постіне приниження цим “педагогом” національної гідності дітей на уроках… Навіщо такій людині платити зарплату? Одним словом, немає слів 🙂
 

Пронира
19.03.2012 at 00:53

Можливо я не зовсім розумію чогось, але скористаюсь правом на запитання. Розпочалась “глобальна економія” різними способами: підвищенням контролю, “оптимізацією дитинства” і т.д. В той же час “МИ” готові витратити ЛІМОН бюджетниx ДЄНЄГ на реконструкцію площі, що стане “символом” 650-річчя з дня заснування міста. В той же час нависла проблемна колізія над місцем проведення БИТВИ і автоматично над ювілейною датою… істерії у вирішенні історичного неузгодження не спостерігається. Виникає два питання: 1) чи можемо ми прожити в кризу ще декілька років зі старою площею? 2) чи впевнені ми, що дата в 650 років ювілейною стане саме для Xмільника? 3) провокативне запитання))) xоча, можливо, воно і було б відповіддю…

Небайдужий
19.03.2012 at 01:12

Прониро, на мою думку, відповіді на Ваші запитання звучать так:
1) легко;
2) ні;
3) не розчув запитання 😉

Пронира
19.03.2012 at 01:24

Пане Небайдужий, щось і мені так здається)) Але будемо чекати “найоб”єктивнішій та найнезалежніший” коментар одного з дописувчів))

Віталій
19.03.2012 at 11:09

Прояснилася ситуація з “батьками-бунтарями”… Ситуація наступна: в одному класі – 20 учнів, а в іншому – 23… При об’єднанні має бути сформовано клас з 43 учнів… Батьки кажуть, що боротимуться до кінця… До речі, дуже гарна теза щодо економії на освіті та витрачанні 1 млн. грн. з бюджету на реконструкцію центральної площі…)))

Паштет
19.03.2012 at 20:13

Віталій, а чи це не Ви настоювали на негайному знесенні пам’ятника Леніну? Вже передумали?

Віталій
19.03.2012 at 20:15

))) За 1 млн. грн.?)))

Маруся
19.03.2012 at 20:23

Паштет, на скільки я пам”ятаю, мова йшла не про знесення пам”ятника, а про його перенесення, це по перше, а по друге, ніхто не гворив про реконстрункцію площі за такі гроші…

Паштет
19.03.2012 at 20:53

Віталій, а можна більш розгорнутішу відповідь, нічого ж не зрозуміло.
Маруся, а слабо відстоювати власну думку?

Віталій
19.03.2012 at 20:59

))))))))))))))))))))

Маруся
19.03.2012 at 21:05

Паштет, не слабо, я саме її й відстоюю))

Паштет
19.03.2012 at 21:05

От тепер все доступно і зрозуміло.

Паштет
19.03.2012 at 21:07

Маруся, то у Вас з Віталієм одні думки на двох, а може ще щось одне на двох?

Небайдужий
19.03.2012 at 22:46

У них паштет один на двох 😀

Віталій
19.03.2012 at 22:59

Не вірно! Паштет в нас один на всіх! Це – всенародне надбання!)))
 

Небайдужий
19.03.2012 at 23:03

“Всенародне надбання” місцевого маштабу 😀 Таки так 😆

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *