Close
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

07.11.2010

Ми радо вітаємо депутатів новообраної Хмільницької міської ради…

Громадська організація «ПРАВО» вітає всіх, кому пощастило здобути мандат депутата Хмільницької міської ради 6-го скликання. Дотримуючись обіцянки, даної читачам сайту, розміщуємо її новий склад (Джерело: міськрайонна газета «Життєві обрії»).

Отже, Хмільницька міська рада 6-го скликання. Вважаємо за потрібне подати список новообраних депутатів за партійною приналежністю, незалежно як вони були обрані – за пропорційною системою чи по мажоритарних округах.

Міська організація «Всеукраїнське об’єднання Батьківщина»
Павлюк Володимир Степанович;
Карпенко Тетяна Іванівна;
Островська Мирослава Петрівна;
Долін Олег Юрійович;
Попов Олександр Олександрович;
Галаченко Вікторія Віталіївна;
Храповіцька Галина Казимирівна;
Котик Олег Миколайович;
Шиманський Михайло Олександрович;
Коломієць Костянтин Володимирович;
Подольський Леонід Іванович;
Аврамчук Андрій Сергійович;
Сомов Олександр Михайлович;
Брильянт Олена Володимирівна;
Керсіцький Олександр Петрович;
Островська Мирослава Петрівна. (пані Островську також обрано на мажоритарноу окрузі)

Міська організація Партії регіонів
Мельничук Володимир Іванович;
Луков Дмитро Стахович;
Король Сергій Андрійович;
Шеремета Володимир Миколайович;
Редчик Сергій Борисович;
Гуцалюк Сергій Олександрович;
Загіка Володимир Михайлович;
Барабаш Михайло Васильович.
Луков Дмитро Стахович – (пана Лукова також обрано на мажоритарному окрузі);

Міська організація «Єдиного центру»
Кубряк Олександр Васильович;
Каленіченко Сергій Віталійович;
Каленіченко Сергій Віталійович – (пана Каленіченка також обрано на мажоритарному окрузі);

Міська організація партії промисловців і підприємців України
Костюк Юрій Володимирович;
Владика Сергій Михайлович;
Бабюк Микола Миколайович;

Міська організація «Всеукраїнської партії «Дітей війни»
Терещенко Вадим Альбертович;
Шлапак Василь Павлович;

Міська організація «Фронту Змін»
Бойко Олександр Віталійович;
Штанько Сергій Олександрович;

Міська організація «Нової політики»
Грушко Василь Васильович;
Дреженков Петро Олексійович;

Міська організація «Нашої України»
Підболячний Микола Васильович.

Міська організація Комуністичної партії України
Щербина Анатолій Петрович

Міська організація «Конгресу Українських Націоналістів»
Короліщук Василь Семенович.

В кількісному складі мандати розподілилися наступним чином:
Всеукраїнське об’єднання «Батьківщина» – 16
Партія регіонів – 9
Єдиний центр – 3
ПППУ – 3
Діти війни – 2
Фронт Змін – 2
Нова Політика – 2
Наша Україна – 1
КПУ – 1
КУН – 1

Кому цікаво, можете порівняти з кількісним та якісним складом попереднього складу Хмільницької міської ради 5-го скликання:
Блок Юлії Тимошенко – 17
«Народний Союз «Наша Україна» – 4
Соціалістична партія України – 4
Партія регіонів України – 2
Народно-Демократична партія – 2
Народна партія – 2
Партія промисловців і підприємців України – 2
Комуністична партія України – 1
Політична партія «Відродження» – 1

Ще раз вітаємо всіх новообраних депутатів, сподіваючись, що вони не забудуть своїх передвиборчих обіцянок та зроблять все можливе (і неможливе !!!) для розвитку нашого міста…

71 Comments on “Ми радо вітаємо депутатів новообраної Хмільницької міської ради…

Rut@
07.11.2010 at 22:24

Ой, такі знайомі прізвища. “Ті самі гості в ту саму хату”

R0m@Nuke
07.11.2010 at 23:12

АХАХАХАХАХА! Жесть!! Єто будет інтересно…

Віталій
08.11.2010 at 11:39

Що саме буде цікаво? До речі, склад ради, за моїми попередніми підрахунками, змінився приблизно на 80%…

Rut@
08.11.2010 at 19:49

Молодець, Пане Віталію. Хоч хтось попіклувався проінформувати населення про нового голову та склад ради. Цікава інформація.Сподіваюся нова влада нам подарує багато нового і хорошого.

Віталій
09.11.2010 at 10:59

Мерсі за кампліман..

ester-hm
09.11.2010 at 12:35

Мені також здається що новий склад ради профсіонально сильніший за попередній.

Віталій
10.11.2010 at 10:46

Ну не знаю… Довелося спілкуватися з багатьма, які просто в шоці від нового складу ради…

Віктор
11.11.2010 at 08:23

і що саме їх шокує???

Віталій
11.11.2010 at 11:55

Склад ради… Але варто визнати, що від попереднього складу я також не в захваті… А по якому депутату неточність? Підкажіть – виправимо…

Віталій
15.11.2010 at 14:21

Ось певні поправки до поданого списку депутатів Хмільницької міської ради 6-го скликання (джерело – міськрайонна газета «Життєві обрії»):
«В повідомленні про результати виборів депутатів Хмільницької міської ради в багатомандатному та одномандатних виборчих округах («Життєві обрії» №47 від 10 листопада 2010 року) з вини виборчої комісії сталися помилки. Рік народження депутата Мельничука В.І. слід читати 1954. В шостому одномандатному виборчому окрузі замість Шиманського М.О. слід читати Дубчак Світлана Петрівна».
Дякую пані Інні за уважність, але це не наша помилка. Ми користувалися офіційною інформацією з офіційного джерела… Хоч яке не є, але офіційне… Я про джерело)))…

Rut@
15.11.2010 at 16:41

Не дивно)))))Я теж про джерело))

НЗ
16.11.2010 at 11:02

Це більш схоже на список Хмільницьких проституток, от тільки не вистачає списку послуг.

Не у співаєш відслідковувати, в який колір пофарбувались!

Віктор
16.11.2010 at 11:38

Якщо дивитися в комплексі, то по всій країні масово “стали регіонаналами” обранці народу.

Віталій
16.11.2010 at 13:45

ПРП, “Наша Україна”, “Вперед, Україно!, “Народна самооборона”, “Європейська партія”… Вітя, що наступне?

Віктор
16.11.2010 at 14:03

А там в той час був Микола Катеринчук!!!! І ти це чудово знаєш так що закид не за адресою. Краще звернись із цим запитанням до теперішніх ярих “регіоналів”. І ще, заміть я ніколи не ліз у партію влади під вибори, а починав з нею будучи в опозиції – це було і з “Файною Юкрайною” і тепер коли Катеринчук очолив “Європейські партію України”.

Віктор
16.11.2010 at 14:04

Щодо ПРП, то я там не був. Це була Наша Україна, яка потім стала Народним Союзом “Наша Україна”

Віктор
16.11.2010 at 14:10

…і напрямок у мене завжди був проєвропейський та проукраїнський…

Віталій
16.11.2010 at 15:02

Мені абсолютно до лампочки, де тоді був Микола Катеринчук. Мене більш цікавить, де був Віктор Гричанюк… Напевно в НС, але без Катеринчука… До речі, хіба Наша Україна змінила орієнтацію?

Віктор
16.11.2010 at 16:36

Щодо Нашої України, то це питання задай тим хто був на Майдані, вони тобі дадуть вичерпну відповідь! Катеринчук був в НС, в мене навіть фото є з ним та Луценком, Стретовичем, Донієм.

Віталій
16.11.2010 at 21:33

Тобто, на твою думку, твоє “скакання” з партії в партію виправдане? То поясни чим?

Віктор
17.11.2010 at 08:29

В моєму розумінні “скакання” – це те що зробив Мельничук, Редчик, Луков, Ткач, Шеремета…. цей список ти сам можеш продовжити

Віталій
17.11.2010 at 08:56

Ти вправі так думати, але факт залишається фактом – за майже чотири роки ти поміняв приблизно 5 партій… То як?

Віталій
17.11.2010 at 09:01

Даруй, але тут не так важливо куди скакнув – головне сам факт… Можливо ти згадаєш про певну політичну доцільність, яка склалась в твоїй ситуації – то може не варто звинувачувати інших?

Віктор
17.11.2010 at 09:10

Віталій, головна проблема нашої партійної системи в тому що партії формуються по вертикалі, а ту вертикаль тримає певне коло осіб. Якщо брати до прикладу Польщу, то там існують загальнонаціональні партії і регіональні. І тоді людина на місці не відповідає за той чи інший крок лідера, який він вкоїв то чи з власних інтресів, чи то комусь на догоду. Наша партійна система побудована таким чином, що висуванці від партій є фактино заручниками дій нагорі. От тому у нас не за людей, які будуть приймати рішення місцевого рівня, а за “кулаки”, “косу”, “сильну руку” і тд. Я надіюсь відповідь ти зрозумієш!!! І вгазалі, ти що крім мене нікого навколо не бачиш? Чи я маю бути ідеалом в тій системі, яка сьогодні панує в Україні? Не забувай, що як не крути, то я хоч відвідував сесії (і на ініційованих ГО “Право” намагався бути) на відміну від тих очільників яких знову обрали наші шановні виборці.

Віктор
17.11.2010 at 09:12

Щодо звинувачення, то тут якраз посил іде від тебе – “вєчно нєдовольного” ))))

Віктор
17.11.2010 at 09:15

питання в іншому при цій системі партійного обрання ти з ким би пішов????? тільки чесно, а то ти зараз напишеш тіпа мені це не треба, я й так багато роблю….

Віталій
17.11.2010 at 09:37

Вітя, я був в Польші… І ти по-моєму нарвався на лекцію х мого боку про виборчу систему цієї країни… Але це згодом… Щодо відповідальності за дії ваших лідерів, то тут згоден – низи не повинні нести жодної відповідальності… Її повинні нести ваші лідери… Не подобається? Не відповідає вимогам партії – в шию… А на практиці виходить, що низи бігають від папіка до папіка й тут не важливо якого цей папік кольору…
Щодо того, чи бачу я ще когось навколо – так, бачу… Але один аргумент: я коли служив у війську, мій ротний дуже любив повторювати, що кожен баран носить свої яйця… То ж не чіпай Мельничукові, Ткачові, Редчикові і … Список можеш сам продовжити…
За відвідування сесій навіть не знаю, ч варто дякувати… Хотілося б за конкретні справи… Мо ж поділися? Зроби маленький звіт про свою депутутську роботу – з задоволенням його прочитаю, ще й на сайті розмістимо…
Щодо мого депутатства, то зустрічне питання – ти мені пропонував? Згадай но… До речі, тільки згадав, про ще одне твоє партійне пристанище – “Фронт Змін”… Саме від нього ти мені щось пропонував… Те ж саме мені пропонували й з Партії Регіонів… Я відмовився не через якісь партійні кольори – причина в бажанні зберегти незаангажованість… Я вже тобі колись казав, що мені байдуже, якого кольору кішка – головне, щоб вона ловила мишей…
Ой, я ще згадав “Антикримінальний вибір”… Правда, то не було партійним збіговиськом, але все ж ти там також наслідив…

Віктор
17.11.2010 at 09:57

“Антикримінальний вибір” – це частина Народної самооборони. не путай грішне з праведним. І взагалі носи свої фаберже і до моїх не лізь

Віталій
17.11.2010 at 10:23

Нє, Вітя… Ти був кандидатом в депутати, ти був і самим депутатом, такк що звиняй: в моєму образі весь глас народа)))…
Щодо “Анетикримінального вибору”, то він був громадською організацією, яка придумалася Соціалістами (Луценками і т.д.), і коли він піарився, по Самооборону ще й згадки не було… Ти це знаєш не гірше за мене… Навіщо ці понти? Я як щодо Фронту Змін? Там ні Катеринчука, ні суттєвої зради ідеалам Майдану не було… Як ти поясниш цей стрибок?

Віктор
17.11.2010 at 10:27

хотів тебе десь пристроїти))))))))))))))

Віталій
17.11.2010 at 10:32

Ти б за себе переживав, добродєтєль… Пристроївся?

Віктор
17.11.2010 at 10:35

“правєднік” ти наш

Віктор
17.11.2010 at 10:36

За себе я і сам попереживаю без твоєю “компетентної” допомоги

Віталій
17.11.2010 at 11:01

За праведника дякую – обовязково передам твою думку своїй жінці… Думаю, вона оцінить… А переживати не варто ні тобі, ні мені… Ну не обрали тебе, що на йьому життя закінчилося? Ти для громади, сподіваюся, зможеш і без депутатства багато зробити…

Віктор
17.11.2010 at 11:39

Віталій, а хто тобі сказав що я переживаю?! Зробити певні висновки і переживати – це різні речі)

Віктор
17.11.2010 at 11:42

Я їм просто бажаю удачі в такій нелегкій на склад та політичну ситуацію міській раді

Віталій
17.11.2010 at 11:42

Погоджуюся… А висновками поділишся?

Віталій
17.11.2010 at 11:46

До речі, ось уточнений список депутатів Хмільницької міської ради 6-го скликання…
http://hmilnyk.osp-ua.info/?pokaz=41797

Віктор
17.11.2010 at 11:58

всьому свій час…

Віталій
17.11.2010 at 12:01

Головне правильно розібратися, хто ще в пупянку, а хто вже відцвів…

Віктор
17.11.2010 at 12:28

))))))))))))))))) зараз саме йде голосування за голову районної ради, от і побачимо хто ще в пупянку, а хто відцвів

Віталій
17.11.2010 at 12:34

І які в тебе прогнози? Наскільки мені відомо, реальних кандидатів було 2 (можливо це не так, бо вони обоє від однієї партії), а саме Чмелюк та Дячок…

Віктор
17.11.2010 at 12:51

Саме 2 кандидатури і є: Дячок та Чмелюк. І при чому вони оба із Партії Регіонів

Віталій
17.11.2010 at 12:55

А де ж ото партійна дисципліна? І шо, навіть “Батьківщина” нікого не виставила? Скільки їх в районній раді не підкажеш?

Віктор
17.11.2010 at 13:10

Знаю одне що один із них регіоналом стали перед виборами. Дані голосування 29- Чмелюк, 21-Дячок, 10 – проти всіх. За регламентом райради потрібно мінімум 31 голос, зараз вирішується що робити далі. можливий варіант зняття обох кандидатур. Щодо БЮТ, то мав бути Пятківськтй, від Єдності Лановий і ще там один якись залоьтний, але до голосування дійшло лише 2.

Віталій
17.11.2010 at 13:18

От хай ті 10 не ви…., а то їх якраз не вистачає Дячку…)))

Віктор
17.11.2010 at 13:33

да і всього 2 Чмелюку

Віталій
17.11.2010 at 13:37

По моемо від перестановки доданків… Все одно бонус в ПР…

Віктор
17.11.2010 at 13:40

їм по-моєму пофіг, сьогодні регіони при владі – вони там, завтра БЮТ – почуєш нову “пісню влади” і так до безкінечності поки люди почнуть обирати не косу у Києві,а реальні дії та програми на місцях

Віталій
17.11.2010 at 13:44

Вітя, я без підколки, оприлюдни свою програму та програму політичної сили, від якої ти балотувався. Просто ми з тобою про це говорили перед виборами, я навіть пропонував свою допомогу в її підготовці, але потім якось все заглохло… То що?

Віктор
17.11.2010 at 14:08

програму Кубряка читав, як думаєш хто 90% її писав. Особливо спортивну та молодіжну частину

Віктор
17.11.2010 at 14:11

Сесію райради перенесли на наступний тиждень, кандидатури висовуються знову. Маленька поправка: 29- Чмелюк, 20-Дячок, 10 проти, 1 не прийшов

Віталій
17.11.2010 at 14:14

От гад… Той, що не прийшов… Зараз в раді, як в Верховній, начнуть перекупати “тушок”… А прпограму Кубряка читав… Не нагадуй… Давай свою… До речі, було б цікаво – я б і ту, і іншу проаналізував би й тоді ми запитали читачів сайту – голосували б вони за таке, чи ні…

Віктор
17.11.2010 at 15:06

Ти свою напиши і тоді я проаналізую її.

Віталій
17.11.2010 at 15:09

Ну можеш взяти будь-який проект громадської організації “ПРАВО” – це як елемент програми. Наприклад проект про місцеві ініціативи, чи про інспекторів з благоустрою населених пунктів… Тільки по суті: переваги, недоліки…

Віктор
17.11.2010 at 15:14

а то всі лише вміють аналізувати, а самим то…

Віталій
17.11.2010 at 15:17

Вітя, в тебе є реальний шанс довести, що й ти це вмієш… Який проект обираєш?

Віктор
17.11.2010 at 15:45

Якщо відверто, то мені це не цікаво ритися в чужій роботі (білизні)

Віталій
17.11.2010 at 21:33

Що сате тобі не цікаво? Питання розвитку в місті інституту громадських інспекторів з благоустрою населених пунктів? Це тема останього спільного проекту нашої організації й виконкому, який зараз на розгляді в Посольстві Канади. До твого відома, під благоустроєм розуміється стан дитячих, спортивних та ігрових майданчиків, стан та догляд за зеленими насадженнями, стан доріг, зовнішня реклама, вивіз та утилізація твердих побутових відходів й ще багато цікавих речей. Що саме з вищеперерахованого тобі відверто не цікаво? Тобі, як “бившему засєдатілю гасударственнай думи” і як кандидату в депутати Хмільницької міської ради 6-го скликання?

Віктор
18.11.2010 at 11:03

Те як це буде робитися! Походять громадські інспектори, попишуть ,а далі що? Чи не вийде так, як з проектом “Степан Бандера в контексті сьогодення”????? Там теж писали, вигравали, гроші надавали (куди вони пішли я так і не знаю – може скажеш?????), реферати збирали, переможців визначали, книгу формували, а далі що??? От поясни хоч це???

Віталій
18.11.2010 at 13:47

Мені дуже цього не хотілося казати, але проект по Бандері завалив саме ти… Памятаєш, як ти мене питав, що ти з цього будеш мати, розуміючи, що жодної копійки на заробітну плату не передбачено? До того ж, ти так і не спромігся довести справу до кінця з призовими для переможців. Чи ти забув, хто мав це проспонсорувати і хто про це домовлявся? Плюс кидок з боку видавця…

Віталій
18.11.2010 at 13:50

Ми, до речі, говорили про аналіз проектів ГО “ПРАВО” й про громадських інспекторів з благоустрою… То що саме тобі байдуже, і які недоліки, на твою думку, має цей проект?

Віктор
19.11.2010 at 08:31

Віталій, це повна і відверта брехня!!!! Не перекладай з хворої голови на здорову. Гроші на призи мав дати КУН, але вони мали бути роздані переможцям одночасно із виходом і роздачею відповідної книжки про проект! А от куди пішли кошти за книжку, яку ти у Вінницю відвіз і вони там канули… “Плюс кидок з боку видавця…” – це ти розкажи переможцям конкурсу. Ось це краще розкажи як ти завалив, чи може так треба було…

Віталій
19.11.2010 at 20:31

Вітя, я не збираюся х тобою сперечатися – ти сам знаєш, як воно було. Й зараз твої пориви просто смішні. Згадай, хто був керівником проекту? Так отож…

Віктор
22.11.2010 at 09:01

Так, так. Знаю – тому і пишу,як воно було. А перекидати на мене відповідальність за не вихід книжечки і взагалі провал проекту – це ти вмієш. Звіти здавав ти, коштами користувався ти…. А на бумагах керівником значився я, прикольно відповідальність із себе знімаєш

Віталій
22.11.2010 at 21:14

Мені дивно, для чого ти зараз пишеш відверту брехню? Проетом я займався виключно через те, що ти цього робити безкоштовно не забажав… Керувався я виключно тим, щоб твій саботаж не вплинув на репутацію організації… Якби ти хоч трошки в цьому розбирався, то мені не довелося б зараз тобі пояснювати, що в будь-якому випадку відповідальність несуть керівник організації і бухгалтер. До чого тут твоя відповідальність?

Віктор
23.11.2010 at 08:28

Ти відвертий брехун і самодур. Совість ще є писати про те наче я безкоштовно не хотів цього робити!!!!!! Сам обдурює фонди, на бабки кидає. То він на “Молодіжну раду” спише “канцтовари”, то ще щось видумає. І взагалі просто цікаво на які такі кошти проживає наш “правєднік” Віталій??? Тож перед тим як на когось відвертий бруд лити подивись у зеркало – там все написано…

Віталій
23.11.2010 at 08:47

Я тобі пробачаю всі ці слова. Якщо тебе цікавить, я можу показати тобі декларацію про доходи за минулий рік. А ще можеш запитати в Романюка – його це питання також цікавило… Сподіваюся, що він отримав вичерпну відповідь про мої доходи)))…
Але як не крути, я своїми вухами чув, як ти казав, а що мені з цього буде? До речі, ти б згадав, скільки збірка лежала в тебе, чекаючи перевірки…

Віталій
23.11.2010 at 09:04

До речі, Вітя… А як там з душевними поривами щодо аналізу пропозицій ГО “ПРАВО” (проектів)? Який будеш аналізувати? Я, наприклад, все ще чекаю твою передвиборчу програму… Чи слабо?

Віктор
23.11.2010 at 09:14

Мені не потрібні твої вибачення, бо вони без підставні – немає що вибачати. А про збірку хоч помовчав би, а то завіз її на друк і … все гроші тю-тю. А взагалі після твоєї відвертої і наглої брехні з тобою на одному полі … не хочу. І коментувати лєві закиди не збираюся.

Віталій
23.11.2010 at 09:15

Тобто слабо?

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *