Close
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

02.05.2010

Ми скажемо «НІ!» палінню

img_1022Проблема підліткового тютюнопаління є найболючішим питанням сьогодення.
Підлітки є найбільш вразливими до негативного впливу тютюнопаління.
Вони страждають на невмотивовані напади страху, гинуть від отруєння нікотином, а згодом у 5 разів частіше за тих, хто призвичаївся до тютюнопаління у дорослому віці, хворіють на рак легенів.
В звичайному дев’ятому класі середньостатистичної української школи палить 95 % учнів!
Нашому поколінню випало важке і важливе завдання – побороти це багатолике зло.
«Що ми можемо зробити?» – подумаєте ви. Звичайно, одними адміністративними і законодавчими настановами його не побороти. Потрібна підтримка всього народу, особливо молоді. Лише разом можна врятувати людину, яка стала на хибний шлях. Самому дуже важко позбутися будь-якої згубної звички.
Ми, «Хмільницькі активісти», молодь нашого міста запроваджуємо моду на здоров’я, піднімаємо престиж здорового способу життя. Адже, організація дозвілля молоді, створення умов, які забезпечують розумне використання вільного часу мають велике значення. Ми закликаємо молодь міста ефективніше використовувати спортивні зали, стадіони, займатися художньою та науково-технічною творчістю, мистецтвом, туристично-екскурсійною роботою.
З метою популяризації і пропаганди здорового способу життя, запобіганням негативних проявів серед дітей та молоді та активізації молодіжного руху за здоровий спосіб життя орган учнівського врядування «Хмільницькі активісти» разом з волонтерами, учнями старших класів, провели 23 квітня 2010 року у місті Хмільнику акцію «Поміняй цигарку на цукерку». Загалом в Акції прийняло участь більше 80 волентерів. Учасники проводили інформаційну та роз’яснювальну роботу , приділяючи увагу профілактиці тютюнопаління у молодіжному середовищі. Сподіваємося, що інформація, яку надавали волонтери та акція «Поміняй цукерку на цигарку» допоможе молодим людям не потрапити в тенета нікотинової залежності , а тим, хто не вберігся – кинути палити, доки не пізно. Ми впевнені, що проведена нами робота, сприятиме оздоровленню способу життя молоді.

22 Comments on “Ми скажемо «НІ!» палінню

хто_зна
02.05.2010 at 03:58

адмын працюэ вночы?)
приэмно))))))

хто_зна
02.05.2010 at 04:01

WordPress – надзвичайно надыйна рыч
700300 захищена выд взлому
я навыть на WordPress.ком.юа в свый час застав хеадер типу “хакед бай … фром Ындыа”

Богдан
03.05.2010 at 13:18

Дуже цікава стаття!!!Мирка,ти молодець))

Якщо у акції прийняло участь більше 80 волонтерів значить доля хмільничан не байдужа нашим активістам))

ТАК ТРИМ!!!!

Зайка
07.05.2010 at 14:41

Дякую Богданчику!!!

R0m@Nuke
20.05.2010 at 22:12

А толку з цієї акції???? якщо люди курили, курять і будуть курити))) а те що обміняли цигарку на цукерку то смисла в цьому мало бо в пачці залишилося ще 19 цигарок!!! от якби ви вишли і зробили марафон некурящих з лозунгами ” ми за здоровий спосіб життя” і на власному прикладі показати цим марафоном що ми не тільки проти куріння а і проти вживання алкоголю то б ефекту було більше!!! і чим більше було учасників марафону тим круче це б було би!!! навіть і я зі своєю командою по футболу прийняв би участь у такому марафоні!!! ( Ідея зберігає за собою авторьське право )!!!!!!!!!!

Волошка
20.05.2010 at 22:35

Тоді автор зможе це зробити, якщо, звичайно ж , захоче зробити таку акцію)))) Дійсно, більшість курящих не припинить палити, бо не зможуть кинути… але… це привід задуматись поки що некурящим. Якби ніхто не боровся з наркоманією, зловживанням алкоголю і СНІДом, то люди б були безпечними і вже б на цій землі були всього тисячі… Якщо вже школярам не байдуже – то це великий результат!!!!

R0m@Nuke
20.05.2010 at 23:02

Думати не означає робити!!! думати мона про ці проблеми роками а ТОЛКУ 0!!! ну 80 волонтерів (школярів) це добре! но де остальні тисячі??? стоять біля туалетів і курять!!! і будуть продовжувати курити бо самі вчителі їм це дозволяють!!! і це не дітей міняти треба, а відношення вчителів до цієї проблеми!!! бо поки вони будуть говорити про те що курити і пити погано, а нічого РОБИТИ не будуть ДОТИ БУДУТЬ КУРИТИ ДІТИ!!!

Каралька
21.05.2010 at 08:25

R0m@Nuke, Ви тренуєте футбольну команду. Скільки в ній гравців, 20-30? А де інші тисячі?
Я вважаю, що і Ви, і Мирослава на правильному шляху, не дарма, Вас називають хмільницькими активістами. Щиро скажу, я не здатна підняти молодь на будь-який “подвиг”, але із задоволенням була б учасником.
Та був би ти на місці вчителя, ти б дітей що указкою по руках бив би, чи залякував нагодувати цигарками? Крім того, не думаю, що варто усіх вчителів рівняти під одну гребінку. Адже у нас там, де працює класний керівник, можуть недопрацьовувати батьки.

Слободянська кішечка
21.05.2010 at 16:19

Ну от чому усі проблеми які стосуються дітей, спихають на вчителів? По перше не вчителі дозволяють, а батьки, тому що перш за все батьки відповідальні за те, що робить їхня дитина, а не так, що відправили дитину в школу і здихались,нехай за них думають вителі! Вчителі в школі не для того, щоб ходити і дивитись хто і де курить!!!

Волошка
22.05.2010 at 11:21

Варто підмітити,що вчителі все ж таки “ганяють” тих, хто курить під туалетами – але якщо дитина хоче закурити, вона закурить. І кажуть їм, і бесіди проводять… І ще вчителям не дозволено ні бити дітей, ні якось їх в чомусь обмежувати, бо за це – суд! От і як вчинити? Бити указкою по руках і попасти під суд? Чи краще доходити до їхньої свідомості, підсвідомості поступовими кроками? Від чого буде кращий результат…

Віталій
24.05.2010 at 07:49

Директор школи, в якій навчається моя донька, колись “видав” досить розумну, як на мене (і досить оригінальну, як на нього) річ. Процитую дослівно: “Школа не виховує дітей – вона допомагає батькам у вихованні”…

Зайка
25.05.2010 at 15:40

По-перше пане R0m@Nuke,якщо ви такі розумні то підіть і проведіть таку ж чи схожу акцію,а я покритикую! А то тільки те й робите,що критикуєте! Акція взагалі була спрямована не те шоб показати приклад молодшому поколінню, що курити неслід!!! Ви кажете,що люди курили і будуть курити неправда, якщо людина захоче то вона кине,знаю по собі!!!

R0m@Nuke
25.05.2010 at 23:49

Ну як би ви пані Каралька цікавилися дійсно моєю командою то б ви знали що ми з напарником взяли тільки 2 школи це школа №1та школа №2 і тільки 8-9 класи і якщо ви сильні у математиці то це виходить приблизно 20-30 хлопців но це тільки початок! У нас з пані Мирославою різні шляхи і який правильний її чи мій тільки одному Богові відомо! І я не важаю себе Хмільницьким Активістом бо просто в мене нема такої звЕзди в лобі як у деяких людей ( тобто дітей )! а чому не здатні??? у вас погано розвинена РИТОРИКА??? чи ви просто не знаєте що їм сказати?? Ну я буду мати на увазі якщо будуть потрібні люди до якогось заходу який я скоро буду організовувати! Ні я не бив би, і не годував би їх цигарками я поступи би більш гуманим способом… ( а яким саме не скажу ) а то ще почнете так робити тоді індустрія тютюну просто буде мати величезні збитки!!! А хто сказав що я їх усіх рівняю під одну гребінку??? це тільки ваші слова!!! ЧОМУ ЧОМУ що за запитання бо в наш час щоб дати достойну освіту своїм дітям батьки працюють по 14-16 годин на день!! От саме через це батьки і зважують на плечі вчителів таку ношу! бо в них самих на дітей часу просто не вистачає!! І тим паче вчителі не ходять і не дивляться хто де курить вони і так знають де хто це робить!!! от якби вчителі запропонували батькам ” якщо ми впіймаємо вашу дитину за цигаркою то з вас буде штраф у розмірі 50 грн.” !!! Подивився б я тоді чи курили б діти на території школи чи ні!!! і чи показували старші учні приклад меншим після накладених на них штрафів! аби було бажання щось придумати то б придумали!!! А Едуард Казимірович Директор школи №4 робив по своєму кого зловив або за вуха потягав або метровою лінійкою по “попі” надавав у своєму кабінеті!! потіп приходив на батьківські збори і казав що отого чи отого зловив там і там за тим і тим то і зробив отак от! і батьки були вдячні і на території школи діти не курили а дехто після такого кидав курити на завжди! Ну і на закуску Пані Зайка я і не знав що ви курили!!! я вражений!!! цікаво що вас спонукало до того щоб закурити??? ну навіть якщо я буду проводити якись захід то ви критикувати його не будете бо це буде достойний захід а не просто показуха що курити не слід це і так усі знають но продовжують курити! Якщо в мене достовірна інформація то вам пан Віталій казав що це просто дарма! Точно нажаль не памятаю но суть така ” що толку з неї, якщо курили і продовжать курити “! Як би ви посиділи в інтернеті то б можливо найшли більш цікаві заходи на цю тему!!! і не підверглися б такій нищівній критиці!!! Но я вам бажаю вдалих перемог на громадському поприщі! і трішки зважайте на FADEBACK! бо без нього у вас розвитку не буде!

Слободянська кішечка
26.05.2010 at 07:02

Змушена Вас засмутити пане R0m@Nuke , у 4й школі як курили, так і продовжують курити, це достовірна інформація! А я хотіла б подивитись на тих батьків, які дозволили директору бити своїх дітей і спокійно на це дивилися! І до вашого відма, у вчителів також є свої діти і працюють вчителі не менше за інших батьків і додому теж приходять втомлені та роздратовані, тому й вчительські діти страждають від помилок усіх інших((( У вчителів є більш важливі справи у школі крім тих, щоб ходити і дивитися де і хто курить, а якщо батькам цікаво, що робить дитина у школі, їм ніхто не забороняє прийти і подивитись, навіть посидіти на уроці.

Віталій
26.05.2010 at 09:36

Не думаю, що у вчителів є право та повноваження встановлювати штрафи. Це “парафія” органів місцевого самоврядування. В нас зараз є досить непогана нормативно-правова база, яка регламентує питання паління в гропмадських місцях але проблема в тому, що майже відсутній контроль за її дотриманням. Причому, на мою думку, контролювати мали б як владні інституції так і громадські (батьківські комітети, органи учнівського самоврядування, органи самоорганізації населення тощо).
Щодо “Казиміровича”, то домаю таких людей взагалі не варто підпускати до дітей на гарматний постріл, якщо це справді правда про лінійку та вуха. Особисто я не був би в захваті, якщо мою доньку били вчителі. Варто було б ставити питання про відповідальність такого вчителя, аж до кримінальної…

Волошка
26.05.2010 at 18:55

Згодна повністю зі Слободянською кішечкою – у вчителів теж є діти. Просто зараз все частіше прослідковується таке явище, як байдужість батьків до своїх дітей. І це не з останніх вуст – навіть на зборах деякі батьки зявляються лише раз на рік. Про що ще можна говорити? А вчителі теж не машини, це живі люди, в яких теж свої сім’ї і свої проблеми, ніж бігати за всіма: тим більше що за всіма просто таки нереально вслідкувати. І дітей вчителі не мають права бити: навіть за елементарне (підвищення голосу чи поставити в куток) від батьків -незадоволення.
А ще, може мені хтось пояснить значення слова FADEBACK?!!! А то якийсь переклад трохи кострубатий получається!!!
Ну, а взагалі, дотримуюсь тієї думки, що кожен знаходить собі заняття по душі: хтось акції влаштовує, а хтось тренує команду! І не треба аж такої критики. Пройшла акція! Дітям сподобалось! І добре! А щодо команди: думаєте, ні в кого немає незадоволення щодо цього? Поки що може й немає, але якщо комусь з батьків не сподобається? От зайде щось в голову…. Але поживемо – побачимо, хто прав, а хто….

R0m@Nuke
27.05.2010 at 23:27

Я вибачаюся просто недописав одну літеру точніше вона просто не поставилася коли я нажав! це слово означає ” Зворотній звязок ” якщо вам ще це цікаво! Незадоволені є но… як показує тренування це ті хто прийшли просто за компанію і просто не хотять займатися футболом)))) А щодо батьків цих дітей то усі задоволенні бо діти стали навіть краще вчитися і культурніше поводити себе в школі та дома!!! І деякі батьки приходили щоб побачити тренування і те як їхня дитина займається спортом!!! І на останок: тим що я начав тренувати з напарником команду зацікавилися багато людей і хлопців і дівчат які самі приходять з нами заодно потренуватися! І навіть кинуло курити протягом 2 місяців ” Інформація 100% правдива та достовірна ” вже 14 хлопців та 2 дівчини! Ой забувся щодо ” Казиміровича ” то… звернень до суду чи якихись дій чи позовів з боку батьків не було! можливо діти просто батькам не кажуть бо знають що ще більше получать пасків від батьків за це що курили)))???

Віталій
28.05.2010 at 09:55

Сергію, итання не в тому чи “получать пасків” чи ні. Питання в тому, що вчитель не має права бити дітей. В принципі як і батьки. А взагалі я щиро радію, що ти нарешті знайшов себе. Сподіваюся, що ти не зупинишся напівдорозі, не перегориш та досягнеш значних успіхів в роботі з шкільною молоддю… Успіхів…

R0m@Nuke
29.05.2010 at 22:08

Я вже давно відчував у якому напрямку мені рухатися! А зараз я просто рухаюся з широко відкритими очима та оминаю перешкоди на своєму шляху!!))) я працюю не тільки зі шкільною молоддю ай з цілком сформованими особистостями яким вже не 18-20 років)) а більше!!! за побажання дякую буду старатися бо до моєї вершини ще ой як далеко)) в свою чергу хочу і вам побажати досягати успіхів на громадському просторі! і навіть якщо вам стане важко йти самому то щоб ваші друзі по організації взяли вас на руки і донесли на них до тієї вершини)))))

Слободянська кішечка
30.05.2010 at 07:55

Ой, ну тут можна посперечатися про сформованих особистостей))) Адже не завжди люди, яким більше 20 є сформованими особистостями, навіть дуже часто навпаки і взагалі, що значить слово “ОСОБИСТІСТЬ”????????))))))))))

Віталій
31.05.2010 at 11:44

Цілком згоден з Слободянською кішечкою. Вік не є ознакою того, що особистість сформована, так само як те, що хтось пісяє стоячи не є ознакою справжнього чоловіка…
До речі, я напевно, не був би в захваті від того, що мене, як Брєжнєва, будуть носити на руках. А від допомоги, звичайно, не відмовлюся.
А чим ви займаєтеся? Маю на увазі, що про твою діяльність багато хто б хотів дізнатися докладніше. Можливо ти мав би ще кілька членів твоєї ініціативи…

Волошка
31.05.2010 at 20:51

Гадаю, що підтримати, чи як висловлюється пан Романюк, пронести на руках… – було б не проблемою. І не лише пана Віталія. Коли людина потребує допомоги, тим більше якщо ти знаєш, що зможеш допомогти, гріх не допомогти цій людині. Адже вас теж іноді “носили на руках до якоїсь там вершини”. От тільки проблема – дуже часто зроблене добро забувається….

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *