Close
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

23.11.2010

На сайті газети «33 канал» розміщено вірш нашого земляка, заслуженого журналіста України Сергія Гребельського.

Ось витяг  з статті та власне вірш:

«Дванадцять претендентів було на посаду очільника курортного міста Хмільника. Перемогу в боротьбі за крісло мера здобув керівник місцевої ветеринарної медицини Василь Пилипович Грушко, уродженець с. Пиківець Козятинського району. Йому 52 роки, закінчив Тульчинський ветеринарний технікум і Білоцерківський сільгоспінститут.

Гурт  із дюжини осіб

Зазіхнув  на мерський хліб.

Кожен з мудрим видом

Щось  програмне видав.

Благав  люд уважити,

Що  кортить «покняжити».

Дехто мовив: «Дайте трон –

Побудую Вавилон!..»

Люди  думали-гадали

Й з-поміж всіх Грушка обрали.

Отже, в місті відтепер

На  престолі новий мер!

Скромний, чуйний, працьовитий,

Принциповий, діловитий.

Ми  жадаємо, щоб він

Вдався  до тотальних змін.

Впорядкував тротуари,

Усі діючі базари,

Деякі міські дороги,

Що  нервують до знемоги.

Думка пройняла мене –

Він заводи трусоне.

Й галузь, що усіх годує,

Неодмінно запрацює.

ЖЕК щось на тонке пряде,

Бо  не в ногу з часом  йде.

Старий  замок гірко плаче:

Він майбутнього не бачить,

В нього руйнівні симптоми.

Його  тіло в стані коми.

Начебто фізична смерть

Замахнулась на цю твердь.

Вочевидь, гряде «хана»

Витворові Фоміна.

Мер приємно всіх здивує,

Якщо  замок порятує.

Словом, місія тяжка

У шановного Грушка.

Вірю: новий керівник

Зробить кращим наш Хмільник!

Сергій  ГРЕБЕЛЬСЬКИЙ,

заслужений  журналіст України»

На мою думку, це своєрідна альтернатива розміщеній на сайті міста доповіді колишнього міського голови Володимира Мельничука про стан справ у місті Хмільнику. Кому цікаво…

http://hmilnyk.osp-ua.info/?pokaz=41950

В вищеподаному шедеврі містяться певні елементи, вірніше сподівання щодо діяльності нового мера… Погодьтеся, що вони також ілюструють сучасний стан в місті. Тобто, якщо це має зробити “новий”, значить на це мало звертав увагу “старий” мер)))))))))…

Отже, на думку  автора памфлету, в нашому місті:

  • незадовільний стан дорожнього покриття та тротуарів, а також незадовільна ситуація з впорядкуванням торгівлі на міських ринках…

“…Впорядкував  тротуари,

Усі діючі базари,

Деякі міські дороги,

Що нервують до  знемоги…”

  • простої важливих для розвитку міста підприємств (хоча слово «трусоне» чомусь насторожило…)…

«…Думка пройняла мене –

Він заводи трусоне.

Й галузь, що усіх  годує,

Неодмінно запрацює…»

  • незадовільний стан житлово-комунального господарства міста… Чи то взагалі цій сфері у місті гаплик, чи то застаріле обладнання та підходи до роботи потребують модернізації…

«…ЖЕК щось на тонке пряде,

Бо не в ногу  з часом йде…»

  • незадовільний стан палацу графа  Ксідо та потреба  в його негайній реставрації…

«…Старий  замок гірко плаче:

Він майбутнього не бачить,

В нього руйнівні  симптоми.

Його тіло в  стані коми…»

  • загалом стан справ у місті  критичний, що потребуватиме  неймовірних зусиль новообраного мера, для їх вирішення…

«…Словом, місія тяжка

У шановного Грушка…»

105 Comments on “На сайті газети «33 канал» розміщено вірш нашого земляка, заслуженого журналіста України Сергія Гребельського.

Rut@
23.11.2010 at 19:11

Цікаво, а якої думки пан Мельничук про такий памфлет? Раніше всі вірші відомого поета Гребельського були присвячені йому. Ось деякі рядки:
“Вітаю мера Хмільника із роком жовтого бика.
Нехай цей символічний бик чимсь ощасливить наш Хмільник.”
Схоже автор раніше сподівався чи то на бика, чи на Мельничука, а зараз на Грушка?)))Так відверто.

Віталій
23.11.2010 at 20:35

)))))))))))))))). Досить гарно підмічено… Опять власть міняється… Памятаєте “Весілля в Малинівці”, якщо не помиляюся?

Слободянська кішечка
23.11.2010 at 20:54

Так, шапку пора на інший бік одягати)))

Rut@
23.11.2010 at 22:24

Да, заявляє про себе самий активний))

DC_Dent
25.11.2010 at 11:22

Гарно облизав.
І не соромно в такому віці…

Віталій
25.11.2010 at 11:27

Свого часу їх вчили це робити на досить професійному рівні. Часи змінились, а звички та навички залишились…

Віктор
25.11.2010 at 12:19

Вчора підписував бумаги на ФК “Радон” у новообраного мера, то у приймальні зустрів щасливе обличчя “вчорашнього почітатєля” Мельничука – нашого видатного поета Гребельського…

Віталій
25.11.2010 at 12:26

А є в когось інші вірші Гребельського? Щось не вірю, що за такі “шедеври” й памфлети йому дали заслуженого журналіста. Хоча, якщо дали ще при Союзі – то цілком можливо… Але ж мають були в нього справді пристойні поезії… Може хтось поділиться, щоб хоч трішки реабілітувати нашого заслуженого памфлетиста в моїх очах?

Віктор
25.11.2010 at 15:58

А може більше немає)))))) Тільки Мельничуку та Грушку і усьо – заслужений журналіст…..

Волошка
25.11.2010 at 16:56

Здається, в нього ще якісь були вірші… )))

Волошка
25.11.2010 at 18:08

О так!! А я думаю, який це ще я його вірш читала – це ж про Хмільник))))
Дякую, пані Інна, що нагадали. І про Сниводу чула.. А цікаво, чи є у нього щось із серйознішого… ))))

Волошка
25.11.2010 at 18:22

І пісенька – така весела) І якщо хтось не знає його – на відео може побачити самого автора пісні)).
Було б цікаво почитати ще якісь його поетичні рядки. Якщо хтось знайде, може кине щоб усі почитали? Було б непогано))

Віталій
25.11.2010 at 22:41

Коли побачив стільки віршів, то спочатку зрадів. Але після прочитання маю визнати: я не стану фанатом творчості Гребельського… Напевно я занадто прискіпливий…

Віктор
26.11.2010 at 14:44

Віталія, а чому б тобі не розмістити власний витвір?

Віталій
26.11.2010 at 22:31

Як на мене, то є принципова різниця між тим, що публікується в “33 каналі” (виставляється на публіку) та приватною лірикою, яка писалася кимось-колись-для когось… До того ж мені більш вдавалися вірші разом з музикою… І ще… Якщо ти своїм коментарем мав на увазі дорікнути мені, що мовляв, сам не здатен, а критикуєш, то змушений з тобою не погодитися. Не обовязково самому вміти готувати, щоб оцінити смак страви…

Віктор
29.11.2010 at 10:03

так хоч поділись рецептом 😉

Віталій
29.11.2010 at 23:19

На мою думку, щоб написати гарний вірш варто скористатися таким рецептом…
Береш бажання, додаєш натхнення… Поступово додаєш враження, переміщуючи все це з емоціями… Потім найголовніші інгридієнти: кохання, смуток, зрада, самопожертва… Біль, розпач, надія… Зустріч… Розлука… І останній штрих – ну хоч трохи здорового глузду… Але це – за смаком…

Віктор
30.11.2010 at 08:14

Помєдлєніє пожалуста, я запісиваю))))))))))))))

Віталій
30.11.2010 at 08:56

Головне, щоб сайт не запісяв…

Віктор
30.11.2010 at 09:03

це залежить від коментів відвідувачів…..))))

Віталій
30.11.2010 at 09:17

Один вже відмовився коментувати на сайті(((. Так що “нєдєржаніє” нам не загрожує…

Козарлюга
30.11.2010 at 11:24

А жаль, що відмовився. Прикольно мочив чувак…

Rut@
30.11.2010 at 12:03

Дійсно, мочив, що суперечило рецепту пана Віталія)))))))))))))

Rut@
30.11.2010 at 12:14

В газеті “20 хвилин” Нашого мера згадали не Василь Грушко, а Василь Рожок. І ще там є новина: “Вінницька чупакабра повідгризала кролям яйця”.

Віктор
30.11.2010 at 13:53

А причом тут Грушко, Гребельський до чупакабри, яка повідгризала яйця????

Rut@
30.11.2010 at 15:10

Це для тих кому цікаво! Хто цікавиться останніми подіями у місті і в області.

DC_Dent
30.11.2010 at 15:23

Новинами в місті дуже цікавимось.
Ось, наприклад, цікаво чим займається мер?
Можливо вже є якісь конкретні рішення чи озвучені наміри/ініціативи щодо благоустрою чи інших “покращень” для мешканців міста?
Чи досі вивчає земельні кадастри і радіє новій автівці? ))

Володимир Великий
30.11.2010 at 17:23

Попрошу не відходити від теми! Я розумію що потрібна “Балачка” (зачекайте все згодом)

Rut@
30.11.2010 at 18:29

Вірш Гребельського саме про Грушка. Та й тема актуальна.

Козарлюга
30.11.2010 at 20:24

Чи досі вивчає земельні кадастри і радіє новій автівці? )) – Не розумію це заздрість??? В Хмільнику є набагато дорожчі автівки. Реальних кандидатів було 2, але програвший вибрав не ту політичну силу от і все. Щодо земельних кадастрів, то це натяк на що???

Віталій
30.11.2010 at 21:42

Не варто покладати на нового мера занадто багато сподівань. Тут важливе розумне врегулювання та поєднання термінів “Хочу-зроблю” та “Можу-маю право”. А щодо теперішньої діяльності нового мера, то я б на його місці займався організаційними та кадровими питаннями (нові призначення, положення про комісії, регламент тощо). І здається мені, що саме цим він і займається…)))
А натяки щодо кадастру стосуються передусім чуток, що команда нового мера має намір “прихватизовувати” землю))). Але не варто забувати, що існує рішення міської ради, згідно якого земельні ділянки субєктам господарювання надаються виключно на умовах конкурсу. Чи воно втратило чинність по Вашому? В будь-якому випадку, рішення приймає не мер особисто, а міська рада… То ж побачимо)))…

Віталій
30.11.2010 at 22:12

Просто в громадян (в окремих необізнаних громадян)))) побутує думка, що, мовляв дорвався і тепер буде хапати))). Тож варто не спекулювати питаннями землі та сьогоднішньої діяльності мера. По можливості навіть варто спростити йому завдання – долучитися до вирішення проблем міста самому у спосіб найбільш притаманний)))…

Козарлюга
30.11.2010 at 23:30

Я зрозумів суть натяків щодо кадастру, просто хотів почути від шановного DC_Dent, як він собі уявляє цю прихватизацію??? А Ти Віталію позбавив мене цього задоволення )), люди дійсно думають, що міські багатства це така велика торба, звідки можна тягнути гроші, державні акти на земельні ділянки, тендери і.т.д. )))

Віталій
30.11.2010 at 23:34

Ну зовсім таку можливість (я про тягнути)))) відкидати не варто…))))))))))))

Козарлюга
30.11.2010 at 23:43

))))))))))))

DC_Dent
01.12.2010 at 17:46

Відповідаю шановному пану Козарлюгі по черзі:
1. Ні, це не заздрість, можу дозволити собі купити не гіршу машину, але керуюсь здоровим глуздом і життєвим принципом “соромно бути багатим у бідній країні”. А шановного пана Грушка це стосуєтьсянавіть в більшій мірі на його новій посаді. Про вибір політичної сили – не буду коментувати, але більше впевнений, що цей фактор не був основним фактором, серед тих, що вплинули на результат.
2. На другій за рахунком сесії переостаннім питанням стоїть розгляд “земельних питань” – дивує така швидкість… Чому б соціальні питання чи питання благоустрою підняти в першу чергу? Стосовно кадастру – не хочу написати лишнього, але диму без вогню не буває… І дай Бог, щоб я помилявся. Проживемо пять років при новому мері і якщо мої припущення будуть помилковими – я з радістю це визнаю і піду проголосую за нього на наступних виборах і інших заагітую ))
А взагалі – нічого особистого, просто після 10-ти років Мельничука хочеться бачити, що містом керує як мінімум не “загарбник”, а краще – господар!

DC_Dent
01.12.2010 at 17:49

Пані Інна, законом можна крутити як завгодно – питання лише в “ціні питання” (вибачте за тавтологію). Міські голови Алушти, Немирова та інших міст – живий приклад.

DC_Dent
01.12.2010 at 17:54

Пане Віталію, я сподіваюсь, згадуючи необізнаних, ви не мали на увазі мене ) В іншому випадку змушений буду Вас розчарувати – таки маю трохи інсайдерської інформації, і по Хмільнику в тому числі )

Віталій
01.12.2010 at 21:37

))). Я в жодному разі не мав на увазі пана DC_Dent. Відверто кажучи, це я про себе, в певній мірі. Визнаю, що не дуже розбираюся в земельних питаннях, кадастрах, та навіть не підозрюю, що таке ота “інсайдерська інформація”… Міг би, звичайно, подивитися в Гуглі, але чесно визнаю – не знаю…
Але я знаю Закон України “Про місцеве самоврядування в Україні”… Так от, частина 5 Статті 46 говорить:
“Сесія ради скликається в міру необхідності, але не менше
одного разу на квартал, а з питань відведення земельних ділянок –
не рідше ніж один раз на місяць”…

Так що не думаю, що варто нарікати на швидкість винесення на розгляд сесії земельних питань…

DC_Dent
02.12.2010 at 15:14

Ну я, чесно важучи, теж сподіваюся, що здоровий глузд нової влади переважить примітивно-інстинктивні бажання швидкого збагачення, які в тій чи іншій мірі притаманні кожному справжньому українцю (від менталітету нікуди не подінешся :))
Тим більше на фоні досить прозорого головувавання Мельничука при бажанні це буде неважко помітити – Хмільник маленьке містечко… тим більше після звіту Мельничука… Час все покаже.
Як я раінше писав, можливо це й до кращого. Можливо місто чекають позитивні зміни – нові люди, нові ідеї, нові зв’язки – головне мати бажання (і працювати не на “карман” а на місто), а можливості завжди знайдуться.

Віталій
02.12.2010 at 15:28

Цілком згоден, але мене турбує доля окремих проектів, які місцева влада розпочала чи мала перспективу розпочати… Навіть з закордонними партнерами…

DC_Dent
02.12.2010 at 15:33

А пану Козаргюгі на його передостанній коментар можу порадити пошукати статті щодо діянь міських голів Алушти, Алупки, Немирова та інших міст незалежної України – там буде чітко описано, як я уявляю собі розкрадання земель посадовими особами. І не смішіть мене словом тендер – я б Вам про них розповів при нагоді…
В одному Ви праві – Хмільник це не торба з багатствами, це гарне затишне місто, куди я завжди з радістю їду погостювати, і, сподіваюсь, таким воно буде і надалі, незалежно від призвіщ керівників.

DC_Dent
02.12.2010 at 15:39

Пане Віталію, тут я взаємно згоден. Мельничук на глобальному рівні не відзначався особливою ініціативністю, скоріше стабільністю 🙂
Тим більше – зараз усі козирі в руках нової влади. Бізнесмени в цьому плані мають показати справжній майстер-клас.

Віталій
02.12.2010 at 15:46

Так приємно читати на сайті комиентарі: “Цілком згоден…”, “Мені приємно…”…)))
А щодо бізнесменів, то їхня суть – це отримання прибутку… Але постає питання: яким чином. Маю на увазі, що майстер-клас можна показати розного типу…

Козарлюга
02.12.2010 at 18:44

Шановний пане DC_Dent, ви самі ж і відповіли: не знаю чи закрили справи щодо мерів Алупки і Алушти, але маю достовірну інфо, що мер Немирова сидить 🙂 , тому просто красти не вийде 🙂

Віталій
02.12.2010 at 20:26

А його син достойно продовжує справу батька на посаді мера)))…

DC_Dent
03.12.2010 at 13:21

Козарлюга: Просто – ні, а з “дахом” – так. Гадаю не помилюся, якщо скажу, що мерів половини міст України можна садити хоч зараз – і не прогадаєте, бо буде за що (а не сидять лише тому, що мають налагоджені схеми і знають куди нести…)

Віталій: я мав на увазі, що створення інвестиційного фундаменту для будь-якого проекту набагато легше піде у людини, що знає економічні закони (а я сподіваюсь, що таки знає, бо на лендкрузер заробила) ніж у чиновника зі стажем (маю на увазі МВІ).

По Немирову – з сином прикольно вийшло ))

Козарлюга
03.12.2010 at 14:04

Віталій: мої друзі, які знають сина мера Немирова, не найкращим чином відкликаються про нього (недалекий тупенький понтовик). Але “бидло” саме собі вибирає владу, у нас же дємократія, поки що.
DC_DENT: з таким підходом потрібно посадити 80% чиновників, суддів, міліціонерів, прокурорів – у нас вся країна така. Елементарно, так як з Аль-Капоне в свій час, порахувати доходи отримані офіційно, та вартість майна і запитати а де взялося майно??? Посадовців Хмільника це теж стосується, дітки яких, які ніде не працюють катаються не на дешевших машинах 🙂 , я не захищаю теперішнього мера, просто такі випади можу пояснити лише особистою неприязню, або давніми розбіжностями у справах. Оскільки ви самі заявили, що можете купити авто не гірше (кому цікава вартість http://market.autoua.net/catalog/cars/toyota/land_cruiser_prado/68689/), то можу припустити, що Ви, також, не дуже добросовісні і законослухняні, оскільки подібні автівки рядовий українець не може собі дозволити. Навіть, якщо людина займається бізнесом, то по-любому дає хабарі, а це також злочин :). Зменшити суму податків, ліва бухгалтерія, а цим займаються майже всі. А чи кожен подає декларацію про доходи в податкову щороку, чи всі доходи туди вказані???

DC_Dent
03.12.2010 at 16:38

О, вже цікавіше.
А яких чиновників непрацюючі діти у нас катаються на дорогих тачках по Хмільнику?
А якщо і так – то звичайно потрібно садити – навряд чи вони зможуть підтвердити такі доходи (як власне і мер).
За все в житті потрібно платити, а особливо за збагачення за рахунок і так бідних людей через корупцію в нашій нещасній краіні. Наглядний приклад – Грузія. Змогли ж побороти бюрократію і корупцію, чому ми не можемо?

А щодо себе і питань до мене – то я не держслужбовець, декларацій подавати не зобовязаний, на відміну від новообраного мера. Але для справедливості скажу, що всі доходи офіційні і щороку з них сплачуються десятки тисяч податків та відрахувань. Того ж маю право вимагати і від чиновників, що керують містом.

Козарлюга
03.12.2010 at 19:17

“Десятки тисяч податків та відрахувань” – це в бюджет, чи в кишені тих самих чиновників??? І все таки, мені здається, що при МВІ Ви пане DC_Dent мали підтримку свого бізнесу у міськраді,а зараз її втратили. Тому й намагаєтесь, якось підколоти нового мера. Якщо я правий, то це також корупція 🙂

Віталій
03.12.2010 at 20:28

Я сподіваюся, що скоро дам вичерпну відповідь, чи знає економічні закони та людина чи ні… Одне діло заробити кошти на дорогу автівку, а інше – підготувати проектну пропозицію… Це все одно, що порівнювати біле, кругле і мокре…
Також думаю, що не варто аж так обзивати тих, хто взяв участь в голосуванні й обрав собі нового мера чи Президента. Це визначення більш подходить до тих, хто на виборчі дільниці не зявився… І чи мають такі особи моральне право казати, що влада погана? Питання риторичне…
Я страшно не люблю, коли хтось кидає безпідставні звинувачення щодо злочинних діянь опонента чи третіх осіб… Якщо дискусія буде продовжуватися в контексті взаємних звинувачень чи згадки про осіб, непрацюючі діти яких їздять на дорогих авто – панове, звиняйте… Змушений буду відмовитися від насолоди обговорювати з вами цю тему…)))

Козарлюга
03.12.2010 at 20:38

А згадки про новий ленд крузер мерового сина можна????

Козарлюга
03.12.2010 at 20:50

Я двічі голосував за Мельничука В.І, але на цих виборах підтримав Грушка В.П., і на вибори я, також ходив, і все мною сказане може повторити при особистій зустрічі. Просто я теж не люблю, коли починають лити бруд в однобічному порядку на людину, будуть корупційні діяння тоді і лийте, а всі ці розмови про незаконну приватизацію землі, хабарі, ще раз повторюсь, занадто однобічні і ціленаправлені на дискредитацію. Вирішив виступити адвокатом чинного мера. А щодо порядних людей, так відколи подорослішав – таких не зустрічав, звідси і мій скептицизм. Заздалегідь вибачаюсь, якщо когось образив своїми словами.

Віталій
03.12.2010 at 23:34

Формулювання “лити бруд в однобічному порядку” зовсім не виправдовує того, хто жене зустрічну хвилю…
Щодо порядності, то ти мене не образив… Наоборот! Я навіть почав пишатися з того, що мені в житті пощастило більше, ніж тобі… Я знаю порядних людей, знайомий з ними… Є така мудрість: “Короля робить його оточення”… Можливо тобі варто змінити твоє?,,,)))

Козарлюга
03.12.2010 at 23:59

Взагалі то я не про тебе, але тобі видніше.

Віталій
04.12.2010 at 00:24

Що не про себе? Про бруд, порядних людей чи оточнеея? В жодному разі не хотів тебе образити…

Козарлюга
04.12.2010 at 01:08

Ти чого стрілки переводиш??? Коменти уважно читай!

Козарлюга
04.12.2010 at 01:09

В абстрактному розумінні про суспільство і людей в ньому. Причому тут Ти?????????

Віталій
04.12.2010 at 01:14

От я і відреагував від імені людей і сіспільства в цілому)))… Вони ж не всі читають наш сайт)))…

Козарлюга
04.12.2010 at 01:21

І реакцію твою, на жаль, теж не прочитають ))))))))))))))

Козарлюга
04.12.2010 at 01:24

А реакція, теж якась занадто однобічна, чи ти хочеш, щоб тебе втретє “правєдніком” назвали??, то це не до мене ))))

Віталій
04.12.2010 at 01:30

Не прочитають – ну той що!!! Зато я буду жити з твердим переконанням, що спас людство від несправедливих нарікань))))))))))))))))
І реакція не однобока, а правдива і праведна))))))))))). Просто я почав вживатися в роль…)))))))))

Козарлюга
04.12.2010 at 01:44

Роль “Правєдніка”??? Прикольно, маякнеш коли німб з”явиться, вживу гляну. А ще інвесторів можна буде залучити, та перетворити Хмільник на туристичну Мекку )))))). Їздять же на Туринську плащаницю дивитись, а тут вживу)))

Віталій
04.12.2010 at 02:00

Ну не знаю, як німб, а от крила іноді виростають…))) Та й не вийде з мене ні музейного експонату, ні обєкту поклоніння… Відчкуваю, що, як тільки вдасться вжитися в роль повністю, зявиться моя дружина й скаже, що потрібно садити картоплю… Їй байдуже мої крила(((…

Козарлюга
04.12.2010 at 02:04

))))))))))))))))

Козарлюга
04.12.2010 at 02:04

Чого не спиш???

Віталій
04.12.2010 at 02:09

Та настрій не дуже… Не тільки дружина може знищити крила…))). Знайшов концерт Розенбаума, слухаю… От його поезію я люблю… Якраз під мій настрій…

Козарлюга
04.12.2010 at 02:12

ААА! Я батька чекаю, десь під Житомиром саме їде, паралельно на тсн.юей сижу

Віталій
04.12.2010 at 02:15

Негайно пересядь на стілець!!!))))))))))

Rut@
04.12.2010 at 09:30

Все почалося з віршика Гребельського))) А під ним стільки коментарів.

Віталій
04.12.2010 at 14:59

Спочатку буда, взагалі-то, кава… ))))))))))

Rut@
04.12.2010 at 16:33

Коли? Щось я вже й не пам’ятаю, коли була та кава)))))))))

Слободянська кішечка
04.12.2010 at 17:53

Що за особиста переписка?)))) Розмова не по темі))))))))))))

Rut@
04.12.2010 at 21:15

Занесло)))

Віталій
06.12.2010 at 09:39

Обіцяю виправитися…

Волошка
06.12.2010 at 14:21

То що? Так ніхто й не знає більше ніяких віршів нашого земляка? Було б цікаво почитати ще… Чи краще в нього самого взяти?:)

Волошка
06.12.2010 at 14:21

То що? Так ніхто й не знає більше ніяких віршів нашого земляка? Було б цікаво почитати ще… Чи краще в нього самого взяти?:)

Rut@
06.12.2010 at 19:06

Можеш сходити в гості, він тобі їх навіть продекламує))))) Але не знаю чи є в нього ще вірші. Бо, наскільки мені відомо, він почав писати поезію вже на пенсії. А до того була проза. Така ж цікава.

Козарлюга
06.12.2010 at 23:18

А де можна дістати його прозу??? Цікаво почитати творчість земляка! Буду вдячний за інформацію.

Rut@
07.12.2010 at 13:25

Я не є його фанаткою. Але деякі статті, заслуженого журналіста маю. Можу поділитись.

DC_Dent
07.12.2010 at 17:00

“це в бюджет, чи в кишені тих самих чиновників???” – в бюджет. Хабаря в своєму житті давав два чи три рази гаїшнику, коли швидкість перевищував.

“І все таки, мені здається, що при МВІ Ви пане DC_Dent мали підтримку свого бізнесу у міськраді,а зараз її втратили. Тому й намагаєтесь, якось підколоти нового мера. Якщо я правий, то це також корупція” – логічне припущення, але не вірне. Наскільки я знаю МВІ (хоча особисто не знайомий) ніяких таких протекцій він нікому не робив – занадто обережний і в цьому його, як на мене, головна перевага.
Але це вже перехід на особистості при чому не з мого боку. Прошу відмітити, що я ніяк не коментую Ваші адвокатських заперечення… Але це не важливо ) В подальшому на такі закиди реагувати не буду.

Десь вище я написав, що не маю жодних особистих справ ні до минулого мера, ні до нового, ні до Хмільника вцілому. Є лише небезпідставні думки щодо деяких посадових осіб та їх подальших планів. Це публічні люди і якщо вже пішли у владу – мають звикати, що прості виборці (з чиїх податків посадовці отримують зарплати) мають право знати про них все, в тому числі і про їхні наміри (чи їх відсутність).
Якщо мої думки щодо цього зайві – хочу почути це від модератора, тоді зроблю відповідні висновки.

Rut@
07.12.2010 at 18:45

Ще один вірш С. Гребельського
У неділю – вибори

Час сплив, як вода в Дніпрі,
Вже й вибори на порі.
Відтак місто і село, наче вулик загуло.
Носій влади хоче знати:
Кому ж голос свій віддати?
Думку висловлю свою:
Я взяв курс на “Леді Ю”.
До всіх також апелюю:
підтримайте, друзі, Юлю!
Вона жінка уже “бита”,
Мудра, гарна, діловита.
Про добробут людей дбає,
Без шпаргалок виступає.
Вірю: цей наш кандидат
Наведе в країні лад!

Козарлюга
07.12.2010 at 21:08

DC_Dent Десь вище я написав, що не маю жодних особистих справ ні до минулого мера, ні до нового, ні до Хмільника вцілому…що прості виборці (з чиїх податків посадовці отримують зарплати) мають право знати про них все…. – цікаво, якщо не маєте відношення до Хмільника, то відповідно не є виборцем місцевої влади, але все одно цікаво – звідки така прекрасна проінформованість про те що діється в місті??? Наприклад я житель міста дізнався про джип мера з Ваших коментарів. А тільки через кілька днів побачив його. Чи не лукавите Ви часом пане DC_Dent????

Віталій
08.12.2010 at 10:15

Накінець-то я прозрів!!! Виявляється, що народ в Україні є носієм влади… А я, наївний, до цієї пори вважав його єдиним ДЖЕРЕЛОМ влади в Україні, як то написано в Конституції… Дякую пану Гребельському… А ввзагалі я вже навіть боюся читати його прозу…
Щодо поінформованості пана DC_Dent, то тут нічого дивного. Я також не є членом територіальної громади міста Хмільника, і, як наслідок – не брав участі у виборах нового міського очільника. Але це зовсім не заважає мені бути “у курсі справ” та мати свій інтерес щодо подальшого розвитку подій у місті…)))

DC_Dent
08.12.2010 at 16:50

Rut@ 7.12.2010 о 18:45
Про цю “мудру, гарну, діловиту жінку” зараз вікілікс багато цікавого пише ) З кожним днем все більше переконуюсь, що Федорович був таки “меншим злом” 🙂

Козарлюга 7.12.2010 о 21:08
Це моя маленка таємниця, нехай вас це не турбує. Лукавити не навчився, просто маю можливість і (поки що) час цікавитись новинами міста, де пройшло моє дитинство, а можливо навіть якось впливати на хід подій.
І взагалі, замість того, щоб шукати чорну кицьку в темній кімнаті – беріть краще приклад з Віталія – нормально спілкуйтесь і не переходьте на особистості – одразу відчуєте полегшення )

Козарлюга
08.12.2010 at 17:18

DC_Dent 8.12.2010 о 16:50 А я і навантаження не відчуваю, щоб отримувати полегшення :), Нормально спілкуйтесь…. десь вище Ви самі написали щодо автора вірша (Гарно облизав. І не соромно в такому віці…), дійсно слова людини, яка мене має повчати :). Я здається не вжив нецензурної лексики, а щодо маленької критики, то бачу що Вас це заділо, ну не ображайтесь, я більше Вас коментувати не буду… Можете писати що хочете і про кого хочете, але не забувайте про пристойні рамки…

Козарлюга
08.12.2010 at 17:27

DC_Dent 25.11.2010 о 11:22
Гарно облизав.
І не соромно в такому віці…

І це слова людини яка має мене повчати як мені спілкуватись. Нормально чи ні- це не Вам визначати.
одразу відчуєте полегшення ) – скажу по секрету, що я і навантаження особливого не відчуваю 🙂
Але бачу що Вас щось заділо, не переживайте так сильно, це всього навсього критика, якщо самі критикуєте, будьте готові що критикуватимуть Вас, тому взаємно скажу, дійсно нашо Вам та кицька????

Козарлюга
08.12.2010 at 17:34

🙂 а коменти все таки прибираються 🙂

Віталій
09.12.2010 at 11:56

Вважаю, що варто чітко розмежовувати критику й образу чи копирсання в брудній білизні… В моєму розумінні критика доцільна, коли вона підкріплена фактами й не стосується особистого життя особи… Я сам інколи стаю обєктом такої “критики”, коли сторонні особи, які не є членами організації, яку я очолюю, дозволяєть певні випади на мою адресу чи адресу членів нашої громадської організації… Мовляв не тим займаєтеся, не те говорите, згадують моїх тільки їм відомих коханок, а потім звинувачують, що я не сприймаю критики… Критику я сприймаю, я не спиймаю дурнів…
Вірш Гребельського – то факт, який він виставив на огляд всієї області… І таки ж лизнув))). А звинувачення особи, яку ми навіть не знаємо, в недобросовісній сплаті податків – то вже інше))). І наголошую: варто ці поняття чітко розмежовувати…

Rut@
13.12.2010 at 18:43

Уага!!!!!!!!Новий шедевр заслуженого журналіста!!!

Молитва

Локомотив сповільнює ходу,
Вокзал «Хмільник». За мить я на пероні.
Все тут ошатне, все тут до ладу,
Ген-ген курорт постав, як на долоні.

Путівка в мене на руках
І на колесиках торбина.
Мене сюди до Хмільника
Заболена пригнала спина.

Молюсь на помічний радон,
Молюсь на Війтовецькі грязі,
Щоби недугу, наче сон,
Із мене вигнали наразі.

Сергій Гребельський,
Заслужений журналіст України

Волошка
13.12.2010 at 21:45

Прикольний віршик)) Такими віршиками він прославляє наше славне місто!!

Слободянська кішечка
13.12.2010 at 22:20

Так, мені теж сподобався)

Козарлюга
13.12.2010 at 23:39

Ги 🙂 , і тут хмільничанам лизнув 🙂 , 🙂 🙂 🙂

Rut@
14.12.2010 at 08:54

Така в нього робота))))

Слободянська кішечка
14.12.2010 at 18:53

Цікава робота))))

Sofia
28.01.2011 at 17:35

Віршик про бібліотеку.

Книгозбірня вже не та,
Час громаді знати.
Книгозбірня вже «крута»,
Її не впізнати.

Круто важні в ній жінки,
Фахово всі діють.
Тож від них чоловіки
Без вина п’яніють.

В конкурсі перемогли,
Вибороли гранта.
Не складу я їм ціни –
Золота команда.

В книжнім храмі Інтернет ,
Тотальні новації.
В книжнім храмі крутий злет
До цивілізації.

Книгозбірня вже не та,
Гріх про це не знати.
Книгозбірня вже «крута»,
Її не впізнати.

Заслужений журналіст України
Сергій Гребельський

Віталій
28.01.2011 at 18:32

Я ним прям горжусь!!! Блін, прямо як в Подервянського: “Ви діду або горілки йоб…ли, або укололісь харашо…”.

Sofia
28.01.2011 at 18:45

Не діду, а заслужений журналіст України. А й…в він, мабуть, багатенько.

Віталій
28.01.2011 at 18:47

Причому ніяк його, небораку, не попустить…

Sofia
28.01.2011 at 19:30

На старості люди стають активнішими, нові сили з’являються, нові ідеї))

Віталій
28.01.2011 at 19:35

А також маразми…

Волошка
29.01.2011 at 10:59

О! Знов добралися до Заслуженого журналіста))
Віршики нічого так)) Кумедні) А що, читати постійно якісь життєві трагедії, чи серйозну “лобуду”? Цим також є місце в літературному світі)))

Віталій
29.01.2011 at 17:21

Звичайно є місце! Тільки погано, що таку “лобуду” сприймають за щось серйозне… Ну принаймні сам автор…

Слободянська Кішечка
29.01.2011 at 22:06

Ну, принаймні це його право)) тай посміятись над віршиком можна, прикольненький) а людям приємно)

Віктор
31.01.2011 at 11:30

Ну прям шедевр, а не вірш!!! 😉 От за що заслуженого дають….

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *