Close
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages

06.09.2013

НАЙКРАЩЕ ДЛЯ МІСТА, ДЛЯ ГРОМАДИ – ЦЕ КОЛИ ГОЛОВА І ЙОГО ЗАСТУПНИК ЗВАЖАТЬСЯ НА ГІДНИЙ ЧОЛОВІЧИЙ ВЧИНОК

gerbТак прокоментував можливий розвиток подій в Хмільнику  екс-секретар міської ради Микола Підболячний, натякнувши таким чином на те, що було б краще, якби Василь Грушко та Петро Дреженков подали б у відставку.

Про це Микола Підболячний заявив в інтерв’ю кореспонденту газети «Вінниччина». Пропонуємо пряму мову…

Я також був обраний депутатом міськради цього скликання, але склав свій мандат і відійшов від міської політики. Здавалося я далекий від чвар і мені повинно бути байдуже, за що там сьогодні триває війна. Але не байдуже… Я людина емоційна і у мене, повірте, серце болить, що авторитету нашого міста завдано такої шкоди. Ми ж завжди пишалися своїми самоврядними традиціями (початок яких іще в середньовіччі, бо Хмільник одним із перших отримав Магдебурзьке право). Ми були не останні в Асоціації міст України, а Володимира Мельничука визнавали кращим міським головою і заносили на обласну Дошку пошани… Я дуже сподівався, що нова команда продовжить ті традиції. Та на жаль, бачу, що помилився.

Сьогодні Василь Грушко говорить, що ми, його попередники, також порушували закон. Що ж, ні для кого не секрет: міська влада часто «ходить» по лезу і буває приймає рішення, які по тому спростовує прокуратура або суд. Бо такі реалії – таке законодавство. Протести прокурора на те чи інше рішення міської ради річ звичайно неприємна. Але не сенсаційна. Подібне трапляється скрізь. В моїй практиці було чимало випадків, коли я, або не погоджувався з якимись рішенням виконкому чи більшості депутатського корпусу, або відчував, що його доведеться скасовувати. Однак, в чому різниця між цими, загалом робочими моментами, і ситуацією, котра склалася в місті сьогодні? Якими б недосконалими не були наші рішення – вони були колегіальними! Ми приймали їх спільно – так, як вимагає закон. Мельничук – блискучий спікер. Коли було потрібно, він міг переконати депутатів. Аргументовано наполягти на своєму… Але не підробити рішення за них! Та нам би в голову таке не прийшло.

А яка процедура так званого протокольного господарства?

По-перше, будь яке питання, ще до того, як прозвучить на сесії, має бути обговорено в депутатських комісіях. Далі – пленарне засідання, дебати, голосування, за результатами якого голова в присутності депутатів, підписує рішення. Але на цьому не крапка, бо далі. протягом певного часу, я, зі спеціалістами, перевіряв усі матеріали сесій, формував протокол пленарних засідань… Й передавав його в прокуратуру, для перевірки на предмет законності.

Тобто допустити суто технічної помилки важко?

Від помилок ніхто не застрахований, але коли люди, депутати встають на сесії і кажуть: «Побійтесь Бога, ми ж не голосували за роздачу землі, це питання навіть не фігурувало у порядку денному», то про які помилки може йти мова? Це російською «подлог» документів, тобто, якщо вірити комісії, кримінал.

Однак міські очільники ці звинувачення називають неправдою…

Про Василя Грушка не скажу нічого поганого: свого часу він був начальником управління ветеринарної медицини і навів зразковий порядок у своїй царині. Люди обрали його головою, бо він, мовляв, господар. Втім, Володимир Мельничук, на мою думку, програв вибори не тому, що гірший, а тому, що городяни хотіли бачити нове обличчя. Він програв, а до керівництва прийшли люди, які не мали достатнього досвіду самоврядної роботи в місті (я, наприклад, свого часу, був депутатом двох скликань, і очолював одну з найважчих комісій – з питань законності і правопорядку). Це насправді серйозна проблема: на кухарів участь, на медиків, на менеджерів… А на мера, секретаря ради  – ніхто й ніде. Вважається, це може будь хто. Якби ж то… Припускаю, Василь Грушко просто надто поклався на свого заступника, надто довірився йому, не вважав за потрібне контролювати.

А що ж тепер? Який вихід з ситуації Ви бачите?

Я бачу два шляхи: ідеальний і реальний. Найкраще для міста, для громади – це коли голова і його заступник зважаться на гідний чоловічий вчинок.

Тобто складуть свої повноваження?

Принаймні так би вчинив я. І не потрібно це сприймати, як приниження чи поразку. Навпаки, такий крок лише зміцнив би особистий авторитет Василя Пилиповича й переконав жителів міста у його порядності та непричетності до махінацій. Однак, на жаль, це малоймовірно. У нас, на відміну від цивілізованих країн, не прийнято йти у відставку, навіть тоді, коли громаді міста завдано таких моральних збитків… А тому що буде далі – покажуть результати слідства, яке проводять сьогодні міліція, прокуратура і СБУ Цілком імовірно, справу закриють, як то часто буває, і скандал згасне сам собою. Сподіваюся, що в цьому випадку керівництво міської ради, навчене досвідом, вже буде обачнішим, і розподіл земельних ділянок відтепер, відбуватиметься згідно з законом, колегіально, на сесіях.

18 Comments on “НАЙКРАЩЕ ДЛЯ МІСТА, ДЛЯ ГРОМАДИ – ЦЕ КОЛИ ГОЛОВА І ЙОГО ЗАСТУПНИК ЗВАЖАТЬСЯ НА ГІДНИЙ ЧОЛОВІЧИЙ ВЧИНОК

Пронира
06.09.2013 at 15:22

Злегка неочікувано, але майже в десятку…

LEON
06.09.2013 at 19:33

Ви праві пане Прониро,але…))) їм це все до сра…. Сьогодні включено на повну потужність адмінресурс, на депутатів тимчасової контрольної комісії давлять з усіх сторін, шантажують, погрожують, компроментують. На кладовищі продовжується ВІДНОВЛення ДЗВІНИЦі, без будь яких проектів та кошторисів, до якого залучено робочу силу і техніку КП “Хмільниккомунсервіс”. В ХМІЛЬНИЦЬКІЙ МІСЬКІЙ РАДІ ЗНОВУ КАДРОВІ ВТРАТИ і не без участі керівництва. Деребан і свавілля продовжується.

Пронира
06.09.2013 at 19:50

Декілька звільнень – не втрати, а очищення, лише жаль, що з неминучим наступним забрудненням (((

жора
06.09.2013 at 20:54

Хоч я і не в захваті від підболячнного але тут він правий на мільйон відсотків! А от кожен з працівників мр. зокрема васенкова завдяки васі та петі втрачають свій авторитет, який відновити ой як важко.

Микола
06.09.2013 at 20:57

НАЙКРАЩЕ ДЛЯ МІСТА, ДЛЯ ГРОМАДИ – ЦЕ КОЛИ ГОЛОВА І ЙОГО ЗАСТУПНИК ЗВАЖАТЬСЯ НА ГІДНИЙ ЧОЛОВІЧИЙ ВЧИНОК.

Микола
06.09.2013 at 21:01

Немає в цих слимаків гідності і близько, останні події в місті реальне тому підтвердження.

Оксана
06.09.2013 at 21:46

Де ви бачите чоловіків і чоловічі вчинки, вася з петьою(їхні імена пишу з маленької букви бо я їх ЗНЕВАЖАЮ) закушали звідки гроші можна робити і на наступні вибори куплять всю комісію, щоб знову висмоктувати з міста усі соки…

Гігібайт
06.09.2013 at 21:59

+1 за чоловічий вчинок мера і заступника

і шо?
06.09.2013 at 22:23

сама комісія не взмозі протистояти владі, тому що депутатський корпус в цілому нікчемний, а виборцям не завжди до снаги ганьбити своїх обранців. так шо будуть і вася і петя до скону каденції. хіба-що…

Maxwell
06.09.2013 at 22:36

Чоловічий вчинок це як, може застреляться?

Пронира
06.09.2013 at 22:38

“…свого часу він був начальником управління ветеринарної медицини і навів зразковий порядок у своїй царині. Люди обрали його головою, бо він, мовляв, господар”. Час вже зрозуміти та забути легенду про ландшафти території ветуправління. Так, дійсно гарно та показово. Але варто замислитись над тим, як часто вам доводилось бувати на тій території і чи взагалі доводилось, скільки вашиx знайомиx знали про те облаштування території, яка є закритою для окомилування і знаxодиться в такому місці, де випадковиx переxожиx практично немає? Тай паломництва до ветлікарні заxоплениx мешканців на передодні місцевиx виборів не спостерігалось. Отже, серед відвідувачів тієї установи 10-15% господарів котиків-песиків, частина господарів-утримувачів свійськиx тварин, фермери, підприємці-м”ясники та ін., але й серед циx відвідувачів основна частина проживаючиx у селаx району.На мою думку, одна з причин вибору міського голови, яку нам так часто подають у вигляді основної, просто не витримує критики.

LEON
06.09.2013 at 22:54

Не вихвалюйте ту територію, Там все зроблено за вкрадені кошти і належить воно васі і його рідним. Якщо там копнутит)))

Пронира
06.09.2013 at 23:20

Не виxваляю… На разі, територія ветуправління, як і територія соцуправління, як і територія того ж “рибного магазину” є показовими в місті.

Ramirez
07.09.2013 at 07:34

Ой, давай не будем пєть воєнних пєсєн! Сплю і бачу, як Підболячний склав би повноваження. Загалом, як і будь-хто, кому приходилось висижувати дупу в кабінетах по Столярчука, 10. Про яку честь, взагалі, мова?

Чисто випадково підслухав вчора в магазині: “Таки Грушко молодець! Ондо дороги робе, які не є, але ж є! Якби не той його заступник, як там його, таке, кажуТ, протівне шо ну, може його б і вибрали ше”. 🙂 Тобто, що б Грушка не робив би, його все рівно не підтримають на наступних виборах. І конкретно через петра.

LEON
07.09.2013 at 08:33

Це, ніхто не заперечує. Територія соцуправління створена за кошти фондів, які писалися людьми,того ж “рибного магазину”,хоча він побудований не законно, за кошти підприємця а територія ветуправління за вкрадені кошти, ось в чому різниця. Набутий досвід у ветуправлінні вдосконалюється в місті.

Пронира
07.09.2013 at 11:06

Я не про те)) Будь який вибір людей має супроводжуватись певними причинами та логікою. Переможець виборів запам”ятався тим, що “він зробив порАдок на території ветлікарні” (яку мало xто бачив), тобто був ідейним натxненником і одночасно виконавцем ландшафтного дизайну на ввіреній йому території. Все! (або майже все, десятки власноруч вирощениx свиней до уваги не беремо). Комусь запам”яталась виборча програма? Був меценатом чи видатним громадським діячем? Можливо xтось раніше знав якісь інші досягнення переможця??? Отже мені здається, що повірити у десант інопланетян, які зомбували виборців під час голосування або членів та голову ТВК Мішу під час підраxунку бюлетнів було б логічніше! Але то вже минуле, історія, а сьогодення значно сумніше…

Ramirez
07.09.2013 at 18:40

Ой, давай не будем пєть воєнних пєсєн! Сплю і бачу, як Підболячний склав би повноваження. Загалом, як і будь-хто, кому приходилось висижувати дупу в кабінетах по Столярчука, 10. Про яку честь, взагалі, мова?

Чисто випадково підслухав вчора в магазині: “Таки Грушко молодець! Ондо дороги робе, які не є, але ж є! Якби не той його заступник, як там його, таке, кажуТ, протівне шо ну, може його б і вибрали ше”. Тобто, що б Грушка не робив би, його все рівно не підтримають на наступних виборах. І конкретно через петра.

Жека
09.09.2013 at 08:00

Якщо відверто говорити про Підболячного, то коли мені доводилось з ним співпрацювати,він, справді поводився, по-чоловічому, а не як розмазня, ображена на всіх довкола, і жодного разу не кидався в очі з нагостреними кігтями.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *