Close
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages

08.08.2012

Петро Юрчишин висунув свою кандидатуру на вибори до Верховної Ради

Постановою Центральної Виборчої Комісії було зареєстровано Юрчишина Петра Васильовича кандидатом в депутати на виборах до Верховної Ради України, які мають відбутися 28 жовтня.

Петро Васильович балотуватиметься в виборчому окрузі №13 у порядку самовисування – наразі він позапартійний.

Коротка довідка про кандидата в депутати:

Юрчишин Петро Васильович, народився 13 липня 1958 року в місті Антрацит Луганської області, громадянин України, протягом останніх п’яти років проживає на території України, освіта вища, директор агропромислового науково-виробничого підприємства “Візит”, безпартійний, проживає в місті Хмільник Вінницької області, судимість відсутня.

43 Comments on “Петро Юрчишин висунув свою кандидатуру на вибори до Верховної Ради

Небайдужий
09.08.2012 at 00:55

Знаємо, знаємо 😉 Масло їли, сирки куштували, сухе молоко також вживали з пакунків-подарунків 😉

Лесь Українець
09.08.2012 at 08:10

І що хіба це погано, що він роздає подарунки-пакунки? Які шанси у пана Юрчишина, як Ви думаєте, пане Небайдужий?

Небайдужий
09.08.2012 at 09:44

Та чому ж погано? Мені сподобалося. Хочу ще! 🙂
Он у моєї дружини після того пакунку відразу фаворит виборчих перегонів з’явився. Але, каже, якщо хтось їй подарує більший “продуктовий набір”, то вона ще може й подумає за кого голосувати 😉
Досвід минулих виборчих кампаній показує, що “гречкодавці” (якщо не жмотяться, обмежуючись лише одноразовою роздачею гречки) мають шалений успіх в українського виборця. Так що Петро Васильович- лідер народних симпатій. Тут безсумнівно 😉

Віталій
09.08.2012 at 10:15

А як Ви думаєте, це можна вважати підкупом виборців?

Небайдужий
09.08.2012 at 10:33

Що саме ви маєте на увазі? Якщо в розумінні Кримінального кодексу (ст. 157), то, звичайно ж, ні. Оскільки роздача “пайків” не супроводжується вимогами до громадян відмовитися від реалізації їх виборчих прав. Така собі благодійність з метою створення позитивного іміджу благодійника на певній території. 🙂
Головне, щоб громадяни розуміли, що отримавши “пайок” вони нічого нікому не винні. Отримали “пайок”, подякували і забули. А надалі мають голосувати так, як велить їм розум, власна гідність та сумління.

Лесь Українець
09.08.2012 at 14:19

Дають – треба брати…а далі ви всі знаєте))) Вибір всеодно за кожним особисто…як розум велить…

жора
09.08.2012 at 17:24

нехай роздають людям подарунки бо це тільки до виборів.а далі конкретна дойка !!!!!!

Пан Петро з Хмільника
10.08.2012 at 08:30

Серед 12-ти кандидатів(станом на 9:13, 10.08.12) медалі у виборчих перегонах на 13 окрузі візьмуть.
1. Юрчишин, Катеринчук, Черній. Хто проти?

Віталій
10.08.2012 at 08:40

Це ви кандидатів вистроїли у відповідності до кількості набраних голосів? Якщо так, то маю щирі сумніви щодо такого розподілу. Все ж таки в Катеринчука наразі рейтинг набагато більший, ніж в двох інших вказаних Вами кандидатів. Так що на перше місце я все ж таки поставив би Катеринчука…

Андрій
10.08.2012 at 08:40

До речі, Юрчишин – кандидат влади на 13 -му окрузі. Це 100-відсоткова перевірена інформація.
       Його реально партія регіонів буде проштовхувати в парламент по нашому окрузі.
       Так що люди, будьте пильні – вовки в овечій шкурі вже йдуть по ваші голоси.

Глеб
10.08.2012 at 08:43

А как же Кавунец? 🙂 Ведь именно его регионалы выдвинули кандидатом от ПР 🙂

Небайдужий
10.08.2012 at 09:31

До речі, Юрчишин – кандидат влади на 13 -му окрузі. Це 100-відсоткова перевірена інформація.

Дуууже сильно сумніваюся 🙂 Гліб правий, якби ставка робилася на Юрчишина, то влада не висували б по нашому округу, ні Шепелева, ні Гайдаєва, ні Кавунця. Навіщо їм чотири “косарі” на одне й те ж саме електоральне поле?

Віталій
10.08.2012 at 09:36

Пропоную цікавий матеріал: http://vinnica.unian.net/ukr/detail/4918

Небайдужий
10.08.2012 at 09:37

Написали про Петра, а вліпили фотографію Миколи 😆

жора
10.08.2012 at 09:55

геть юрчишина ! даэш катеринчук ! юрчишин 100 відсотків від влади!

Небайдужий
10.08.2012 at 10:18

Ну чого зразу “геть!”? Я ще масла з сиром хочу 😉

Лесь Українець
10.08.2012 at 10:24

Хіба ми щось вирішуємо?

Небайдужий
10.08.2012 at 10:27

А хто ж тоді вирішує, як не ми (виборці)?…

Віталій
10.08.2012 at 10:29

Якщо не помиляюся, то колись дєдушка Сталін казав, що неважливо, як голосують… Важливо хто і як рахує… (перепрошую за неточність цитати, але загальний зміст фрази я передав)))))))

Небайдужий
10.08.2012 at 10:56

Так то ж Сралін. Та потвора вже давно копита відкинула. 🙂 Та й ситуація, до якої він застосувував цю фразу (17-й з’їзд ВКП(б)) зовсім інша ніж та, що на українських виборах. Тоді кодло (комуняцька банда) обирала собі пахана (генсека). Бандюгани голосували, а інші бандюгани лічили їхні голоси. Я думаю, що не варто бандюганські “понятія” переносити на виборчий процес цілої держави 😉
 

Віталій
10.08.2012 at 11:30

Канєшно не варто переносити! Це вже давно зробили за нас з Вами “спеціально навченні люди”))) Сталін то відкинув, як Ви пишете – копита… Але його дух та ідеї ой як ще довго житимуть в народі…)))

Небайдужий
10.08.2012 at 11:43

Його людожерські “дух та ідеї” живуть не так в народі, як в окремих його представниках-покидьках.

Віталій
10.08.2012 at 11:45

Ой не скажіть! ))) Щоб в цьому переконатися – варто прочитати програми окремих партій…))) Не буду вказувати яких саме, а то ще сприймуть за передвиборчу агітацію…)))

Лесь Українець
10.08.2012 at 12:06

За нас давно все вирішили на верхах

Небайдужий
10.08.2012 at 12:08

То що? Пропонуєте на вибори не йти?

Небайдужий
10.08.2012 at 12:28

А тим часом, на даний момент ЦВК зареєструвала по нашому округу вже 12 кандидатів…. і це- ще не кінець 🙂

Лесь Українець
10.08.2012 at 14:31

Йти-йти!!! І використати свій бюлетень, щоб інший хтось за нас не проголосував… Проблема саме в тому, що більшість не йде на вибори – пасивна більшість виборців)))

Сокіл
10.08.2012 at 15:38

Бачу багато є особистостей, які налаштовані проти Юрчишина! То назвіть будь ласка хоч одну причину за якою треба голосувати за Катеринчука? Що він зробив чи виконав? Про братів Юрчишинів можна говорити і говорити, адже зробили багато корисного!

DC_Dent
10.08.2012 at 16:11

Не буду кривити душею – поки що Юрчишин мій фаворит.
Я економіст за освітою та фахом і логіка моя проста: це єдиний дійсно місцевий кандидат, який інвестує в наш регіон. Його мотивація зрозуміла – йде до Ради щоб захистити та надати інерції власному бізнесу. Але цей бізнес розташований в нашому регіоні і відповідно тут дає робочі місця і податки. Для мене, я вважаю досить освіченої людини, на тлі загальної розрухи регіону, запуск санаторію та молокозаводу в невеличкому районному центрі, а також розвиток агросектору братами мають набагато більшу вагу, ніж, наприклад, пафосні промови відомих фотогенічних та гарно засмаглих на островах політиків по центральним каналам.
Я нікого не агітую, лише аналізую. Як я раніше писав – в політиці хороших людей не буває і голосування в нашій країні в наш час зводиться до обирання найменшого “зла” серед інших.

Голосуючи за нього, сподіваюся, що корка депутата не просто підвищить його особистий статус, а стане додатковим інструментом для подальшого економічного розвитку регіону.

Особисто від себе бажаю йому чесної та беззаперечної перемоги! 

Баба Варка
10.08.2012 at 20:35

Уже за одного “кренделя” проголосували – що наш Хмільник на всю Україну прославив, давайте не будемо наступати на тіж самі граблі )))  Юрчишин – це не та людина, за яку потрібно голосувати, краще вже проставити в бюлетні – “не підтримую жодного”, на мою думку більше пользи буде !

Віктор
10.08.2012 at 21:29

Не підтримую жодно немає!

Віктор
10.08.2012 at 21:31

жора, а Катеринчук від кого???

Віктор
10.08.2012 at 21:33

Все ж таки в Катеринчука наразі рейтинг набагато більший, ніж в двох інших вказаних Вами кандидатів. Так що на перше місце я все ж таки поставив би Катеринчука…

Хто такий рейтинг складав, Віталій??? Випадково не штаб “Європартії”)))))

DC_Dent
13.08.2012 at 13:59

Баба Варка10.08.2012

Уже за одного “кренделя” проголосували – що наш Хмільник на всю Україну прославив, давайте не будемо наступати на тіж самі граблі ))) Юрчишин – це не та людина, за яку потрібно голосувати, краще вже проставити в бюлетні – “не підтримую жодного”, на мою думку більше пользи буде !

Якщо ви за чинного мера – то рівняти його до Юрчишина як мінімум недоречно ))
А голосувати проти всіх – то (як показала практика) це дати лишню можливість “розподілити ваш голос” як портібно.. 

Віталій
13.08.2012 at 14:16

Погоджуюся, що голосувати проти всіх, або демонстративно псувати свій бюлетень недоречно. Обираючи того чи іншого кандидата виборець фактично розділяє відповідальність за його дії чи бездіяльність. Якщо не голосував ні за кого чи зіпсував свій бюлетень, то які можуть бути претензії до діючої влади? Потрібно було обирати того, кого вважав достойним та спроможним виконати обіцяне…

Небайдужий
13.08.2012 at 14:44

“Чим же так не влаштовують “противсіхи” наших політиків – як владу так і опозицію?
Перш за все – незалежністю мислення вкупі із надзвичайною стійкістю до навіювання. По-друге, активністю у відстоюванні власної позиції.
І тут уже можна зрозуміти занепокоєння електоральних латифундистів. Добре, коли такі люди є твоїми прихильниками, але не дай Боже такого ворога.
Противсіхи є найстрашнішими ворогами усіх без виключення “серйозних” політичних гравців. Бо не піддаються маніпуляціям, і відкидаючи усіх кандидатів, викликають привид нової ідеології, а значить, поступово готують повну і докорінну зміну державних еліт.
Отже боротьба з таким от політичним вільнодумством є нічим іншим, як спробою зберегти існуючу систему. Затискання ідеології між Сціллою-ПР і Харибдою-БЮТ має на меті ліквідацію справжньої свободи думки. А далі – дорога в один кінець.”
Брати Капранови. “Про бідного противсіха замовте слово”

Віталій
13.08.2012 at 15:33

Можливо варто розглядати противсіхів і з такої точки зору. Але я знаю багатьох, які проти тому що проти… Просто через принцип. “А баба Яга проти…”. І чекати від таких чуваків з чувіхами, що вони “поступово готують повну і докорінну зміну державних еліт” просто нерозумно. Це не “незалежне мислення вкупі із надзвичайною стійкістю до навіювання”, а просто незрозуміла навіть їм самим позиція, яка інколи зводиться до бангального “патаму што всі вона казли…”.

DC_Dent
13.08.2012 at 15:38

Віталій, погоджуюсь.
Можливо десь у вільній Європі противсіхи і формують нову силу, а у нас противсіх – на 99% синонім пофігізму.

Віталій
13.08.2012 at 15:40

))) Ви досить вдало передали зміст моїх коментів одним словом. Саме це я мав на увазі.

Небайдужий
13.08.2012 at 16:11

А що, необізнані, та несвідомі громадяни голосують лише проти всіх? За конкретного Вітю чи Юлю вони не голосують? Чи всі хто проголосували за Януковича чи за Тимошенко, керувалися при цьому здоровим ґлуздом, людською гідністю, політичними переконаннями і тверезим розумом? Якби це було так, то до другого туру виборів не пройшли б, ні гопник, ні шахрайка. Я переконаний в тому, що абсолютна більшість тих, хто не усвідомлювали, що коїли, голосували не проти всіх, а за якогось конкретного кандидата.
В Україні 80% виборців голосують не думаючи, а лише під впливом того чи іншого психічного навіювання. Це зветься масовий психоз.
Наприклад, я голосував в першому турі минулих президентських виборів за конкретного кандидата, керуючись виключно раціональними мотивами та власними переконаннями. До другого туру він не пройшов. Тому в другому турі я, вважаючи, що ні гопник, ні шахрайка не гідні того, щоб стати одним із символів моєї нації, проголосував проти обох. І жодної секунди за своє рішення не пожалкував. Принаймні, я чистий перед власною совістю. Вибирати з-поміж двох шматків лайна менш смердюче, не привчений. Вибачайте 🙂
А щодо пофігізму… то пофігісти просто не ходять на вибори. Той, хто на вибори прийшов, вистояв у черзі за бюлетенями, знайшов у них потрібну для себе графу, та поставив у ній відмітку, не може бути пофігістом за визначенням 🙂

Іренка
13.08.2012 at 19:45

Петро Васильович Юрчишин – це людина з великої літери, яка завдяки своїм вчинкам та відношенням до людей,  заслужив високу повагу та має великий авторитет не тільки серед хмільничан, але й серед людей, яким він дуже багато домоміг. Особисто я знаю, як він домоміг малолітній (7-9 років) дитині із Хмельницької області (не з Вінницької), яка потрапила в опікове відділення нашої Пироговки.  До нього звертаються люди із своїми  життєвими проблемами, я впевнена, що він всім домомає, оскільки знаю його не один рік, як гарну чуйну людину.  Як-би таких  справедливих політиків, було більше, то б Закони України приймалися   не за одне голосування.  Петро Юрчишин –  також  мій фаворит. Жалко, що я не в його окрузі №13, але моя велика  родина – тільки за нього.    Петро Васильович,  щиро бажаю Вам успіхів.

Сергей
12.09.2012 at 02:58

За Вас и Одесса))

Сергей
12.09.2012 at 02:59

Вы очень хороший Человек!!! Дай Вам Бог

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *