Close
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages

09.08.2013

ПОВЕРТАЮЧИСЬ ДО ТЕМИ ДИСКРИМІНАЦІЇ В УКРАЇНІ

vis_0007Чому, якщо чоловік проявляє характер, то він справжній мужик, а якщо жінка проявляє характер, то вона – стерво? На жаль, саме так сприймає переважна більшість активних та вольових жінок.

Громадська організація «ПРАВО» неодноразово піднімала питання дискримінації жінки в нашому суспільстві.

Зараз ми пропонуємо переглянути наявну ситуацію в картинках, які надала нам ГО «ІПЦ «ВІСЬ» . Як то кажуть: «Краще один раз побачити, ніж сто раз почути»…

 vis_0001

«Будь-яка жінка, яка розуміє, як вести господарство, наблизиться до розуміння того, як керувати країною»
(М.Тетчер)

 vis_0002

В УКРАЇНІ НА 4-6 ГОДИН БІЛЬШЕ ПРАЦЮЄ ЖІНКА, НІЖ ЧОЛОВІК,
ПРАЦЯ В ДОМАШНЬОМУ ГОСПОДАРСТВІ НЕ ВРАХОВУЄТЬСЯ ЯК ПРОДУКТИВНА, А ТОМУ НЕ ОПЛАЧУЄТЬСЯ Й НЕ ВРАХОВУЄТЬСЯ В ПЕНСІЙНИХ СХЕМАХ

 vis_0003

4 хвилини в день приділяє уваги вихованню дитини середньостатистичний український батько

 vis_0004

89% неповних сімей України – це сім’ї, де дітей виховує одна мати

 vis_0005

Там, де в жінок не розвинуте почуття честі й гідності, процвітає моральне невігластво чоловіків.
(Ліна Костенко)

 vis_0006

КОХАНИЙ, МОЖЕ РОБИТИМЕМО ВСЕ ЦЕ РАЗОМ?

 vis_0007

Україна опинилася на 119-му місці зі 145 можливих за кількістю депутаток в Парламенті

«Зображення надруковані за фінансової підтримки МБФ “Український жіночий фонд”. Відповідальність за зміст несе ГО «ІПЦ «ВІСЬ». Інформація, яку представлено в зображенні не завжди відображає погляди МБФ «Український жіночий фонд»

45 Comments on “ПОВЕРТАЮЧИСЬ ДО ТЕМИ ДИСКРИМІНАЦІЇ В УКРАЇНІ

LEON
30.07.2013 at 10:34

Можливо хтось не погоджується???

Тигриця
05.08.2013 at 22:42

Просто всі мої думки в кадрах)))

Віталій
05.08.2013 at 22:51

))) Тигрице, негайно викиньте ті дурниці з голови!)))

LEON
06.08.2013 at 07:12

Тигрице,ми розуміємо, що в кожному жарті існує доля правди але ж не потрібно так все сприймати близько до серця.

Ramirez
09.08.2013 at 18:13

Ох не люблю я цієї теми. Дискримінація… Хто ж винен, що жінки ніколи не зможуть досягти того, чого досягають чоловіки? Не знаю чого, може то генетично так? Хіба це я придумав? Та ні, просто то так задумано. Що таке можуть жінки, що не під силу чоловікові? В”язати шкарпетки? Куховарити? Пфф, навіть не смішно. В якій галузі вони незамінні? На птахофабриках, для приколу можна сказати. Але ні. Родити! – в один голос заверещать представниці слабкої статі. Так, не споримо. Але поцікавимось: ще щось є, окрім репродуктивної здатності, у тому списку? Ну давайте самі подумаємо. Одразу, щоб випадково не вбачили у Раміресі монстра, відкинемо роботу у шахті, водіння вантажівок чи керування літаками – тут жінками ніколи й не пахло, і це справді розумно. Взагалі не берем до уваги професії у яких потрібна фізична сила – у фемен маються інші якості, які цілком компенсують силову недостатність. Але що до інших напрямів? Хоча б й інтелектуальних? Хтось чув про відому композиторку (навіть коряво це звучить), яка б написала щось подібне до творів Баха, Шопена, Римського-Корсакова? Бог обділив талантом? Візьмемо список найвідоміших композиторів класики – агов, є хоть одна жінка? Де ж ви, піаністки? А щодо письменниць? Так, тут трохи ситуація покращена. Але спробуйте перелічити самі, скількох відомих авторів-письменниць і скількох письменників ви знаєте. Для прикладу хоча б українську літературу взяти. Ліна, Леся… все? Навіть з титанами на кшталт Шевченка-Франка, не вистачить пободатись. То ж не залізо тягати, помилуйте. То ж просто талант мати треба. Виходить, в жінок його менше? Щоправда, Джоан Роулінг останнім часом вистрибнула вище голови. Але як на мене, то історія Гарі Потера – сміття. Агата Крісті? І все???

Ramirez
09.08.2013 at 18:21

Може, з наукою ситуація краща? Може, комусь відомі Ломоносови-Менделеєви в спідницях? Назвіть, я з цікавістю полистаю сторінку видатної науковиці. То що ж тоді? В чому досягнення жінок є неперевершеними? У спорті? Так, інколи наші важкоатлетки вистуають краще тяжів, і навіть медалі везуть жовті додому. Але якщо подивитись на таблицю, скільки медалей здобуто Ч і скільки Ж… думаю, це і без статистики зрозуміло. То в чому ж особливість? Окрім дітонародження є хоть що-небудь особливе? Таке, що тільки жіноче і більше нічиє? Парфумерія, косметика, кондитерія, модельний бізнес (навіть тут Зайцеву немає конкурентів з жінок)- з усім навколо справляються чоловіки. І подекуди краще, аніж особи протилежної статі. Що у жінок виходить краще? Назвіть, мені цікаво.

Світлана Дубина
09.08.2013 at 18:33

О! вітання, та у вас тут “живенько” ,ех як цопонуло)))) вельми хочу поговорити, але зараз мушу бігти, та ні,Ramirez,не родити…є справи з метою “порятунку світу ” від рогулів.
Отож прийду на днях, але просто хохма, лиш 5 хвилин назад прочитала таку прикольну історію, поки що погляньте, бо ,думаю, в нашій з Вами дискусії мушу дати Вам фору.Готуйте контраргументи
http://zadolba.li/story/11918
Щиро…я

Ramirez
09.08.2013 at 18:39

Хтось задумувався, чого лікарів більше чловіків, аніж жінок? Подивитись по студентству, так ніби ситуація рівна. А в лікарню любого рівня потрапиш – усюди в кабінетах сидять чоловіки, а жінки капельниці ставлять. Жінка завжди на другому місці. Я – не проти, щоб все було інакше, я просто бачу, що воно так є. Жінці добре підходить роль оратора, радника, підбурювача (подстрекатель по рус.) – що є, то є. В політиці їм добре, язиком плескати – в тому, мабуть, і вся незамінність. Он Ангелу ніхто не замінить )) Це все жарт, звичайно. Але жарт небезпідставний.

Тому, коли так чи інакше постає питання про рівноправ”я, в голові виникає саме по собі: ну то давайте усе порівну ділити! Давайте ви відкриєте нові континенти хімічні елементи (може когось спалять за науку, а не за ворожіння (жарт-жарт!:)), освоїте космос, напишите композиції, які стануть класикою, намалюєте картини, щоб стати поміж Далем і Айвазовським, чи хоча б почнете працювати в таксі – машини-то всі водите. Е, ні, то все чоловіче, а ми просто побазікаємо, нам і так непогано, правда? 😉

Віталій
09.08.2013 at 18:56

))) Раміресе, а Ви про Марію Кюрі чи Валентину Терешкову колись чули?))) Це я так… Про хімічні елементи та освоєння космосу згадав…)))

Небайдужий
09.08.2013 at 19:01

Віталіє, не треба порівнювати Валентину Терешкову з Марією Кюрі. Це- непорівнювані особи 🙂

Небайдужий
09.08.2013 at 19:10

А ось що до раміресового спітчу…. Пане Раміресе, якщо ви чогось не знаєте, це ще не значить, що цього немає. Ось, приміром, чи чули ви таке ім’я, як Клара Петерс? Впевнений, що від мене вперше чуєте 🙂 А між тим до її рівня в жанрі натюрморту і досі не наблизився жоден художник.
Те, про що ви пишете, якраз і є прямим наслідком тисячолітнього панування “хритиянської моралі”, для якої цілком нормальною є ситуація, коли жінка вважається “нижчою істотою”, порівняно з чоловіком. цілком природньо, що за таких обставин, майже усі лаври класиків дісталися чоловікам. Інакше й бути не могло. Жінки через це багатовікове мракобісся ще й досі не досягли рівноправ’я з чоловіками. І в цьому зовсім не їхня вина. Але прогрес не спинити. Прецес пішов 🙂 У жінок все ще попереду.
Жінка, повірте моєму життєвому досвіду, хоча й інша, однак абсолютно ні в чому чоловікові не поступається, а багато в чому його й переважає 😉

Віталій
09.08.2013 at 19:12

Так я ж не порівнював…))) я просто навів приклади (причому перше. що прийшло в голову після ознайомлення з роздумами Раміреса))). Одна – фізик і хімік (ЖІНКА!), а друга – в космосі була, і до його освоєння також доклала свою (ЖІНОЧУ!) руку…)))

Ramirez
09.08.2013 at 19:12

Світлана, та ж стаття написана ображеною дівочою рукою. Що в ній корисного? Емоції, поверхневі судження, розраховані аби приплющити малолітнього антифемініста. Завряю, на мене це не подіє, не та каста. Марго Тетчер у приклад, Клаеопатру, ну як же це передбачувано! Жінок ніколи не було менше у світі, аніж чоловіків. Але цариць ми завжди пам”ятаємо Клеопатру, а прем”єра Тетчер. Та вони лише бліда тінь Імхотепа, Людовіка 14, Рамзеса ІІІ чи Хана. Це настільки недолуга спроба, що мені навіть не цікаво продовжувати.

Ramirez
09.08.2013 at 19:16

Віталій, до чого ця аггравація? Я не сказав, що їх немає в принципі, я сам читаю Енн Райз – доволі талановиту письменницю, я сказав, що їх 1/10 в порівнянні з чоловіками. І Терешкова освоювала космос. 1 на 10 чоловіків. Ага?

Віталій
09.08.2013 at 19:16

Цілком погоджуюся з Небайдужим… Особисто знаю багатьох жінок, які заткнуть за пояс багатьох чоловіків. причому і суто “чоловічих” професіях…)))

Віталій
09.08.2013 at 19:19

Раміресе, Ви так і не зрозуміли ні мене, ні Небайдужого…))) Запевняю Вас, що причина отих ваших 1/10 і є наслідки дискримінації жінок…))) Якби жінок не дискримінували, то співвідношення були б зовсім іншими, повірте)))

Ramirez
09.08.2013 at 19:28

Знову христянську мораль шиють, та що ж таке?! Не вважаю я жінок нижчими істотами, але їхня значущість в галактичному масштабі набагато скромніша, аніж чоловіча. Я розумію, чому серед негрів немає фізиків як і взагалі мало-мальськи видатних осіб, як для раси, що займає майже третину земної кулі (давайте виключимо звідси боксерів і кілька відомих акторів, бо музику-то особисто я їхню вважаю взагалі не музикою). Але я не розумію, хто весь час ущемляв жінок? Хто не давав їм пензля чи пробірку? Ще раз кажу – я не заперечую того факту, що жінки-науковці є, чи талановиті жінки-письменниці але від усієї кількості жінок їх, тих що внесли долю у розвиток хоч якої-то небудь галузі, 0.5555%

Навіщо з цим спорити?

Ramirez
09.08.2013 at 19:34

–Якби жінок не дискримінували

Нє, ну, блін, їм що, хтось до рояля підійти не давав? Чи на художні виставки їх впирались рогом не пускали? Якби були достойні роботи, то, думаю, їх би ніхто не відмовився б прославити.

Віталій
09.08.2013 at 19:37

А з цим ніхто й не сперечається))) Внесок може й маленький (хоча дужже сумнівна теза), але потенціал дуже великий… А щодо тези про те. хто ущемляв жінок, то відповідь проста – саме такі, як Ви…))) Ті, хто, керуючись подібними “доказами”, одразу відводить жінці “місце”…))) І логіка ж яка! Якщо фізиків-жінок мало – значить й інші не достойні!))) Так виходить?))) Зрозумійте, що отаке упереджене ставлення формує стереотипи в суспільстві, наслідком яких і стає дискримінація жінки в багатьох сферах нашого життя…)))

Небайдужий
09.08.2013 at 19:40

Пане Раміресе! Мені прикро це констатувати, але у вашій освіті спостерігається астрономічна проґалина… І стосується вона історії людства. Ніхто не заперечує того факту, що протягом УСІЄЇ людської історії, окрім останніх, приблизно, 100 років відбувалася ЖОРСТОКА й тотальна дискримінація жінок. Саме тому абсолютній більшості з них протягом 49 тисяч років ніхто й не давав в руки пензля,пробірок, не підпускав до музичних інструментів і т. д. і т. п. Це треба просто знати, щоб не виступати з “епохальними відкриттями космічного масштабу” і космічної ж дурості.

Ramirez
09.08.2013 at 19:51

Якщо теза сумнівна – я наголошую ще раз – то доведіть зворотнє. По-моєму, це не повинно бути складно. Хоча б зі шкільного підручника. Хоча б одну теорему нечоловічого авторства. І якщо вона є, то де її місце серед інших теорем?

Стосовно того, що я ущемляв… Ні, ну було смішно, дякую. Але. Якщо жінка талановита і може написати Євгенія Онегіна, то хіба хтось зможе їй у цьому перешкодити?!! Перо забирати будуть? Чи не приймуть у видавництво? Чи якщо вона буде пливсти швидше інших, то їй у олімпійському комітеті скажуть: ні, красна дівице, ходи-но на кухню, рубай чоловікові салат? Невже їй не дадуть золоту медаль і не зроблять іконою українського спорту?

Короче, про що ми? Я, здається, свою думку висловив. Контраргументів поки що не бачу та й навряд чи побачу.

Ramirez
09.08.2013 at 20:09

— протягом 49 тисяч років ніхто й не давав в руки пензля,пробірок, не підпускав до музичних інструментів

Якесь нелітературне слово рветься назовні. Починається на піз… Полний. Жінкам в царській Росії було заборонено вступати до консерваторый? Чи це було заборонено в древніх греків?

Короче, давай до свіданія.

Небайдужий
09.08.2013 at 20:13

В Російській імперії- так. Забороняли. Церква забороняла, суспільство забороняло, родина забороняла та й держава такий стан речей всіляко підтримувала.
А у стародавніх греків хіба були консерваторії? Щось не чув 😉

Ramirez
09.08.2013 at 20:31

В греків я взгалі мав на увазі навчальні заклади. Консерваторія – не вуз, куди не приймали жінок у ЦР. І навіть якщо така прикра ситація склалась тут, то в Європі такого не було. А результат той же.

Віталій
09.08.2013 at 20:50

))) Раміресе, я пропоную Вам уважніше переглянути картинки, які є складовою матеріалу…))) Дуже уважно перегляньте…))) Можливо Ви роздивитеся (а то я не можу))), той час, який жінка може викроїти для самореалізації?))) Я згоден, що, принаймні зараз, ніхто не забороняє жінкам проявити себе в спорті, політиці чи науці… Ну принаймні законодавчих заборон я не знаю… Але є ще суспільна думка… І вона, в переважній більшості така, як у Вас… В нашому суспільстві жінка приречена виконувати всю домашню роботу… Причому чоловіки не бачать в цьому нічого поганого… і якщо до такого чоловічого світогляду додати й висловлені Вами тези, то суміш вийде гремуча…))) і саме тоді чоловік (начальник, керівник тощо) і почне дискримінувати жінку… “Ви хочете на роботу? А діти у Вас є? Є? Ну тоді ви нам не підходите… Немає? Ну тоді тим більше – Ви ж народите і в декрет”… Так що якось так…)))

Світлана Дубина
10.08.2013 at 08:40

Я б ще й посумнівалася)))та дискусія остаточно переконала/доконала ))) жінки в Україні є дискримінованими СИСТЕМНО!Невігластво та стигматизація щодо жінок стали звичаєвими. Чоловіки(не всі!дякую)вважають себе вищими істотами(чисто арійці)))Суспільство будується чоловіками(не всіма!дякую) для їхнього задоволення…
Оті “доведення” Ramirezа нагадали просту історію, коняка все життя використовувалася для накачування води…тупо ходила по колу, а потім якісь розумники захотіли зробити з неї переможницю перегонів…
Відома статистика,в Україні у дитячому віці в творчих гуртках і студіях переважна більшість дівчаток з ой яким талантом, а потім що ?
Пане Ramirezе простіть нас недолугих жінок, що ми колись повелися на те аби обслуговувати ваші величності і народжувати і пестити вас і наших з вами дітей, простіть і за те, що трохи замало в нас часу на написання музики, бо треба ж підтримувати іабо придумувати вам ваші геніальності, вибачте і за те, що ви на нас зіпхали все, а ми ще й борсаємося…і таки виборсаємося , бо ж не всіх з нас влаштовує рабська праця, мордобої і гвалтування(навіть вдома)…хоча про що це я? ви ж маєте на те право,юо …а чому, до речі?
До зустрічі в ефірі

Світлана Дубина
10.08.2013 at 08:57

Гарний ресурс для роздумів:
https://www.facebook.com/groups/feminism.ua/

Світлана Дубина
10.08.2013 at 09:00
Ramirez
10.08.2013 at 11:08

— Чоловіки(не всі!дякую)вважають себе вищими істотами

Ніколи цього не стверджував. Істоти рівні, а от користі для суспільства більше привнесено чоловіками. Ні, поспоримо? Добре. Давайте з азів. Хто засновував міста? Хто фізично їх зводив? Хто будував будинки і їх облаштовував? Хто ходив за волами, обробляючи землю? Хто носив мішки з борошном? Хто стелив дороги? Хто захищав рідну землю? Хто досліджував зорі і прокладав морські шляхи? Усе, чим ви користуєтесь, зроблено руками чоловіка. Усе, до чого ви не торкнетесь. Бо на заводах працюють чоловіки, і тротуарну плитку кладуть чоловіки, і вугілля видобувають, і газ бурять за 40-ю паралеллю. Жінки дітей виховують (хоча у моїй сім”ї це 50/50), біля печі топчуться (це непросто, я знаю, але ні в яке порівняння з роботою на асфальтоукладчику, ага?), одяг шиють, в городі порпаються. Ну і, власне, все.
Я ні разу не сказав, що чоловік – вища істота і все повинно бути для нього. Я лише дотримуюсь тієї думки, що від чоловіка у розвитку людства залежало куди більше, аніж від жінки. Це, звичайно, не виправдовує несправедливого ставлення щодо жінки у соціальній сфері, зокрема, небажання власників наймати дівчат, які ще не народили дітей (фобія декретних відпусток) і т.п. Це лише стосується того, що скільки б не було розмов про рівність, її апріорі немає. Бо якби розділити всіх людей на два класи, то чоловіки були б у випускному, а жінки у п”ятому.

–Відома статистика,в Україні у дитячому віці в творчих гуртках і студіях переважна більшість дівчаток з ой яким талантом, а потім що ?

І дійсно, а потім – що? Не вловив думки. Бо якраз “поющих трусів”, мені здається, більше, ніж чоловіків на сцені. Якраз таки естрада щиріше відкриває обійми перед дівчатами. Принаймні, якщо досліджувати українську поп-індустрію, то з чоловіків тільки й виділилися що Пономарьов, Кузьма, Вакарчук і Скрипка. А от всяких там Біликів, Тай, Лобод та Тін – хоч греблю гати. Може, я помиляюсь?

А карикатури, Віталію, однобокі. Чогось там немає ні бутіків, ні базарних яток зі шмотками, біля яких би кожен тиждень примірювались дівчата. Чи ювелірних магазинів, де починаються оті прозорі натяки. По-моєму, самі не купують, краще з кишені чоловіка випросити. А щодо інтернету, то зависають у ньому всі однаково, до того ж багато хто через нього заробляє гроші.

Nazzer
10.08.2013 at 11:15

Як історик мситецтва можу сказати, що з 20 ст., коли жінки вибороли доступ до освіти, їх значення у історії мистецтв різко пішло в гору. І це ще при значному недооцінюванні, утисках, передвзятості, котрі тривають й досі. Так, наприклад, російське авангардне мистецтво не буде повним без згадки знаменитих “Амазонок”: Олександра Екстер, Наталя Гончарова, Ольга Розанова, Варвара Степанова, Любов Попова, Надія Удальцова (окремо можна згадати Зінаїду Сєрєбрякову). Якщо імена цих жінок комусь не відомі, не здивуюсь, бо призвища багатьох визначних митців того часу (Богомазов, Кандинський, Єрмілов, Бурлюк) малопопулярні та малопоширені серед пересічних громадян. Хоча саме ці люди закладали цілі напрямки та визначали художнє обличчя епохи. Творчість “амазонок” же не лише має загальносвітове значення, але є достатньо універсальною аби охоплювати кілька мистецьких напрямів початку 20 ст. – кубофутуризм, неопримітивізм, ар-деко, супрематизм та зробити у них істотний вклад.
Документальний фільм про одну з головних фігур арт сцени сучасності, Марину Абрамович, можна скачати і переглянути (Марина Абрамович. В присутності художника.) Це фігура вражаючої духовної і творчої сили, як її звуть – бабуся перформансу. Твори Абрамович стали класикою напряму, а виставка у MoMA, НьюЙорку (2010) справила фурор. Йоко Оно, до речі, теж має неабиякий внесок у перформансний напрям.
Про науку у своїй галузі можу сказати наступне – роль жінок у осмисленні сучасного мистецтва має рівнозначний, або вже майже рівнозначний вклад, поряд з чоловіками. Хоча у свій час мистецтвознавство, як і багто інших професій, вважались типово чоловічими. Наразі займаюсь темою сучасного мистецтва та досліджуючи літературу бачу жінок авторів так же часто як і чоловіків. Варто відмітити, що дослідження постмодерну чи вже навіть постпостмодерну, з тією надвисокою складністю динамічних процесів у сучасному мистецтві, є справою не з легких.
При цьому вплив патріархату до сьогодні є істотним, гальмуючи як визнання жінок митців чи науковців, так і просто відначально витісняючи їх у сферу домашнього побуту, ідеологічно виховуючи саме для цієї ролі. Сконструйовані соціумом патерни поведінки представляються нажаль як природні та єдині можливі. Типова гендерна поведінка це теж соціальний механізм, запрограмованйи на самопідтримання і відтворення. І у цього механізму є строк придатності на мою думку. Духовне наповнення сучасного світу вже вишло за його рамки. У 21 ст. світ вже не скерований ідеологією «білого європейського чоловіка». Роль однієї групи як домінантної відходить у історію. Сьодні маємо світ мультикультурності, плюралізму, де активна і рівноправда участь жінки у всіх процесах соціального життя є запорукою здорового, більш багатогранного і повного погляду на реальність.

Небайдужий
10.08.2013 at 11:20

Аааааа… а я то відразу й не в’їхав! Виявляється, пан Рамірес вважає “вищими істотами” pjdcsv не чоловіків, а жінок, які за допомогою своєї природньої підступності загнали бідолашних чоловіків у багатотисячолітнє рабство і примусили їх горбатитися на асфальтоукладчиках, класти тротуарну плитку, просувати прогрес науки і при всьому тому, ще й розважати себе високим мистецтвом!
Ми в рабстві! Жінки- наші рабовласники! Дайош свободу чоловікам! Ми також хочемо сидіти вдома з дітьми, шити одяг, топтатися біля печі і порпатися в городі!
Жінкам- асфальтоукладчики! Чоловікам- каструлі і памперси! 😆

Ramirez
10.08.2013 at 11:42

Не варто так напрягатись, борець за права жінок )) Окрім “дякую” тобі більше нічого від них не вкипить. Вдячного стриптизу не буде ))

Небайдужий
10.08.2013 at 12:01

Пане Раміресе. Не хаміть. Ми з вами на “ти” не переходили 🙂
Краще подивіться чудовий короткометражний фільм 1963 року, на підняту вами, тему:
http://kinofilms.tv/film/kogda-kazaki-plachut/35159/
і не переймайтеся так 🙂

Віталій
10.08.2013 at 12:03

Коли читав коментар Раміреса, то пригадав ось цю річ, яку знайшов у “Фейсбуці”…))) Все логіка Раміреса вмістилася в кількох стрічках…)))
Мужское дело — совершить подвиг (например, убить дракона). Женское дело — всякая ерунда: выгладить мужчине рубашку и брюки для подвига, начистить меч и доспехи, вычистить коня и надеть на него седло и сбрую, накормить мужчину перед подвигом, напомнить ему о месте и времени совершения подвига, проводить его к месту совершения подвига, организовать дракона, чтобы тот не прогулял подвиг мужчины, после подвига привести поле боя в порядок, забрать рубашку в стирку, меч и доспехи в чистку, коня в конюшню, убрать тело дракона, написать отчет о том, как мужчина совершил подвиг, выгладить мужчине рубашку и брюки для следующего подвига…

LEON
10.08.2013 at 12:08

Для Ramirez. Відома статистика,в Україні у дитячому віці в творчих гуртках і студіях переважна більшість дівчаток з ой яким талантом, а потім що?
А потім чудове весілля, здорова сімя і жінка дякуючи свому розуму і розвиненому в дитинстві таланту, спонукає чоловіка працювати до сьомого поту, щоб забезпечити всім необхідним сімю. Ось з цього моменту є можливість розглянути два шляхи для чоловіків. Дякуючи жінці вони засновуть міста, фізично їх зводять. Будують будинки і облаштовують їх. Ходять за волами, обробляючи землю. Носять мішки з борошном. Стелять дороги. Захищють рідну землю від ворогів. Досліджують зорі і прокладають морські шляхи? Працюють на заводах, кладуть тротуарну плитку,видобувають вугілля, бурять газ за 40-ю паралеллю. Жінки народжують і виховують дітей,в цей же час закінчують ВУЗи, стають успішними керівниками, вченими, артистами, працюють в різних галузях народного господарства разом з чоловіками, до речі готують чудові сніданки, обіди, вечері, шакарно одягаються, виконують всі чоловічі забаганки. Спочатку дають компліменти жінці і лише після цього, якщо не забудуть згадують чоловіка. Це перший шлях і дугий- жінка робить все те про що сказано вище а чоловік в цей час сидить за кружкою пива в кращому випадку а здебільшого валяється пяний під забором. Ramirez, подивіться на світ відкритими очима, він давно вже змінився.

Ramirez
10.08.2013 at 15:05

— Женское дело — всякая ерунда

Подобається робити з себе посміховисько? Та будь-ласка, допомагайте жінкам краще розпізнавати в вас залежних, безпомічних створінь, щоб було за рахунок чого самостверджуватись. Мол, от ми, баби, світ на нас тримається. Бо приведений перелік – брєд сивої кобили, навіть якщо це й жарт. Коли це хто так пересирався з жінок? Якщо чоловік настільки безпомічний, то його, скоріш за все, спровадять з чемаданами до мами. Принаймні, це дуже часта практика сьогодення.

Небайдужий
10.08.2013 at 16:04

Пане Рамірес, вас дівчата не люблять? Звідки у вас така ненависть до них?

LEON
10.08.2013 at 16:41

Ramirez, вам подобається робити з себе посміховисько? Та будь-ласка, я немаю нічого проти, але дивуюся, як ви безпомічне створіння,в агонії безпомічності несучи бред сивої кобили, щей пересираєтесь за свою підмочену репутацію. Мені жаль вас, і щоб ще більще не обісратися, я рекомендую взяти вам свій чемодан і йти до мами. Принаймні, це дуже часта практика сьогодення серед таких чоловіків, як ви. Пробачте ала це не я сказав , це все ваші слова, просто перед цим ви невірно побудували речення з них.

Ramirez
10.08.2013 at 21:32

Свої рекомендації можете сміливо запхнути собі у дупу. Разом із сентимнтами типу жалю. Ясно? Якщо моя позиція не співпадає з більшістю із ваших – то не значить, що вона хибна. Слабкі люди, коли у них закінчуються аргументи, переходять на особистості. Ви на правильному шляху, товаріщ.

LEON
11.08.2013 at 07:11

В товаріщі я вам не набивався і не хаміть.

Рис
11.08.2013 at 21:47

Рамересе, в мене склалося враження, що вас таки дуже образила якась чудова представниця слабкої статі)) не можна бути таким категоричним, у всіх є свої особливості і, звісно ж, недоліки, без цього нікуди, чоловіки в цьому не виняток)

Ramirez
12.08.2013 at 07:01

Запевняю, в мене на цьому фронті завжди все було файно. Я просто дійсно не розумію, про яку нерівність йде мова? І якої рівності кому ще не вистачає? Іншими словами кажучи, що від мене-то вимагається? Що я маю робити, аби жінки почувались на 100% рівними? Визнати їх внесок у розвиток людства рівносильним? За замовчуванням пропустимо пункт, нехай це лише мій бзик. А далі що? Яка дискримінація відбувається в наш час? Конкретні приклади в студію. Тільки чур, не брати в приклади з цих недолугих картинок, особливо з першої, де він виступає перед публікою (перше, що спадає на розум – політик, депутат; а жінки ж депутатів, як відомо, бідують, ага-ага), а вона готує не що-небудь, а (ахтунг!) яєчню! Бідолашечка! Важко, мабуть. І – головне – в чому полягає боротьба з т.з. “дискримінацією”? Тобто, чи є будь-який зміст у цих репліках, які мають розцінюватись як спроби “захисту” прав жінок? Що має відбутись, аби з дискримінацією було покінчено?

Небайдужий
12.08.2013 at 10:25

“Іншими словами кажучи, що від мене-то вимагається? Що я маю робити, аби жінки почувались на 100% рівними?”

А це ви вже запитуйте у тих жінок, з якими постійно стикаєтеся, якщо у них до вас в цьому плані є якісь претензії 😉

Ester
12.08.2013 at 12:03

Мужское дело — совершить подвиг (например, убить дракона).

Женское дело — всякая ерунда: выгладить мужчине рубашку и брюки для подвига, начистить меч и доспехи, вычистить коня и надеть на него седло и сбрую, накормить мужчину перед подвигом, напомнить ему о месте и времени совершения подвига, проводить его к месту совершения подвига, организовать дракона, чтобы тот не прогулял подвиг мужчины, после подвига привести поле боя в порядок, забрать рубашку в стирку, меч и доспехи в чистку, коня в конюшню, убрать тело дракона, написать отчет о том, как мужчина совершил подвиг, выгладить мужчине рубашку и брюки для следующего подвига…
По-моєму, нічого й не добавиш. Часу навіть помітити дискримінацію не вистачає )))))

Світлана Дубина
16.08.2013 at 15:09

http://iwp.org.ua/ukr/public/835.html

а я все картинками та картинками)))

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *