Close
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

10.03.2014

«ПРАВИЙ СЕКТОР» ЗБИРАЄТЬСЯ В ГОСТІ ДО ЮРЧИШИНА

chumak_0Лідер «Правого сектора» Вінниччини Сергій Чумак збирається «в гості» до «грішних» бізнесменів. Про це він написав на своїй сторінці в мережі «Вконтакті» – повідомляє інтернет-видання iLikeNews.com..

Зокрема він зазначив:

«З понеділка буду заходити в гості. Не дивуйтесь, якщо завітаю. Якщо ваша совість чиста – вам нічого боятися. якщо відчуваєте гріхи – покайтеся і краще прийдіть самі»,

Також він вказав і попередній список тих, до кого збирається в гості – серед них і Микола Юрчишин, директор АПНВП “Візит”.

Окрім Миколи Юрчишина до цього списку увійшли такі особи:

Гіренко Т. М. концерн “Поділля”;

Тихонюк П. І. ВАТ “Літинський мол. завод”;

Гетце Н. М. ТМ “Варшава”;

Струсевич О. П. ТОВ Подільські цукроварні”;

Бойчук І. А. ЗАТ “Вінницький універмаг”;

Лехман О. М. ТОВ “ВКФ Спайк”;

Ніцак М.Г. АК Вінницяобленерго;

Савченко С. П. СТОВ “Лан”;

Шеванюк О.М. пп “Сенс”;

Гнатюк Ю.П. ТОВ “Лайф Інвест”;

Слободянюк В.П. Плазма ТЕК;

Берещук В. О. ВАТ “Гніванський кар”єр”;

Новіцький О.А. ТОВ “Скіф”;

Соломко В. Ю. пп “Полімергаз”;

Кузнєцов П.Д. “Маяк”;

Іжевський В.В. ринки, “Дубовий гай”.

«Список не остаточний і поповнюється. Я не Сашко Білий, зброї в мене немає. Є кілька ящиків молотова», – написав керівник Вінницького Правого Сектору.

51 Comments on “«ПРАВИЙ СЕКТОР» ЗБИРАЄТЬСЯ В ГОСТІ ДО ЮРЧИШИНА

Олег
10.03.2014 at 13:42

А якщо серьозно, усі знають, кого підтримували Юрчишини на виборах, в яку партію вступив М.Юрчишин кілька місяців тому, чудово відомо про теплі стосунки з Грушком, можна також здогадуватися(або довести) і про фінансування вояжів у Київ і т.д. Хай навідаються.

Небайдужий
10.03.2014 at 15:37

Я зовсім не є прихильником Юрчишина чи якихось інших місцевих феодалів, але у мене запитання: а хто такий цей Чумак, і що таке отой “Правий сектор”, щоб до когось “навідуватися”? Чи не забагато вони на себе беруть? Може нашим правоохоронним органам пора вже цих клоунів поставити на місце?

Пронира
10.03.2014 at 17:30

Теж вважаю дії такого характеру свавіллям. Не варто вдаватись до методів притаманних путінсько-даунбаським відморозкам, адже ми намагаємось будувати Європейську Україну…

LEON
10.03.2014 at 17:53

Якщо ваша совість чиста – вам нічого боятися. якщо відчуваєте гріхи – покайтеся і краще прийдіть самі»,Хто і як буде перевіряти совість, адже вони у всіх прозора і її не видно. Каятися можна лише перед БОГОМ.  А якщо вони покаяться, до кого приходити? Тут нічого не зрозуміло, це натуральний бред. Хоча хідер «Правого сектора» Вінниччини Сергій Чумак говорить, що він не Сашко Білий але замашки 100%, як у Сашка.

володимир
10.03.2014 at 21:09

Нехай підуть до грушка якому так вдало вдається маскуватись  під народ, а ще недавно був готовий померти регіоналом..

Олег
10.03.2014 at 21:40

Згоден. Хороша ідея.

XXL
10.03.2014 at 21:55

В Хмільнику є “Правий сектор” ?

Ернст Кальтербрунер
10.03.2014 at 22:24

нехай вони знайдуть дреженкова, а то він десь сховався…

володимир
10.03.2014 at 22:26

Не впевненний, але мені здається що це той блазень найчук що цілується з грушком, і є правий сектор ((((((((((.Тоді нехай його вінницькі лідери розкажуть про принцип люстрації.

Олег
10.03.2014 at 22:26

Немає. Поки що.

СМЕРТЬ ВОРОГАМ
11.03.2014 at 19:28

ДО ТАКИХ (…) НЕ ГРІХ СТАТИ ЗА ПРАВИЙ СЕКТОР ХАЙ ЗАМОВЛЯЮТЬ МІСЦЕ НА КЛАДОВИЩІ В КІЛЬКОСТІ НЕБЕСНОЇ СОТНІ “СЛАВА УКРАЇНІ-СМЕРТЬ ВОРОГАМ”

Tom Kruz
12.03.2014 at 09:39

Я не розумію, чому ГФ розмістив цей матеріал, хіба це дісно буде така країна яку ми хочимо побудувати…..????Це точно не європейскі методи….1917 рр..

5/5 калибр
12.03.2014 at 09:50

платити кошти для антимайдану і вбивати людей – це повино так бути??? “том круз” і модератор не вказуйте більше ніколи гф.   

Козарлюга
12.03.2014 at 22:41

зараз ворог на кордонах держави, а вони по підприємцях ходять…..рекетом попахує, спробою нажитись (я не є фанатом юрчишина), не потрібно вносити розкол у суспільство, вороги цим тільки скористаються

5/5 калибр
13.03.2014 at 01:12

засцяними були засцяними і здохнете-коли вони ніж в спину всунуть…

LEON
13.03.2014 at 08:00

 Рекет,  бандитизм, розбій, мародерство гуляють в країні, як риба у воді а дехто розмірковує, що  ми  “засцяними були засцяними і здохнете-коли вони ніж в спину всунуть…” Не дочекаєтеся, таку сволоту, хто займаються цим і тих хто підбурює до цього, видушимо, як гнид на тілі і в країні все буде робитися по Закону.

CHEH
14.03.2014 at 19:29

Зря Ленина валили он намного был лучше “правого сек…”

Макаров
16.03.2014 at 22:57

А хто такий отой Юрчишин,що він дозволяє собі підтримувати фінансово і не тільки,бандитський режим?І у себе на підприємстві змушувати людей голосувати так як йому вигідно і звільняти усіх інакодумців.До того ж,для усіх не новина,що “рильце там давно в пушку”. А правоохоронні органи-ото справжні клоуни,які і в таких випадках бездіють далі,тож  в нормальному суспільстві що прагне змін,неодмінно зароджується якийсь “правий сектор”,що висловлює і втілює думку обдуреного і ограбленого народу!

Макаров
16.03.2014 at 22:59

Я впевнений,що повинен бути і в Хмільнику!Хоча б для протистояння свавіллю отих місцевих “бидлоолігархів”.

володимир
16.03.2014 at 23:29

В країні має панувати закон, порядок, порядність під пильним наглядом громадськості! А громадскість має бути точно адекватною, без дибільних закликів до насилля , бо   тоді дорога точно не в европу а максимум в авганістан. Якщо юрчишин дійсно фінансував антимайдан, то має відповісти але перед законом. Навіть в самій гіршій родині коли зявляється зовнішній ворог , вони стають дружними.

Небайдужий
16.03.2014 at 23:40

На всякий “правий сектор” рано чи пізно знайдеться якийсь “лівий сектор”. І тоді вже точно не уникнути громадянської війни. Я розумію, що для того, щоб голосувати за розумних і порядних людей, самому треба мати якусь клепку в голові та ще й інколи її вмикати, що для більшості наших громадян непосильна праця. (Якби це було не так, то ми б зараз мали зовсім іншу країну.) Набагато простіше смикнути прокурора за галстук, тримаючи в руках АКСУ і “вирішити потрібне питання”. Однак, чи потрібна комусь прокуратура, яку може залякати якийсь недоумок з якогось “сектору”? Не у всіх же є зброя і немає мізків.
Тому для всіх краще вирішувати усі свої проблеми в правовому полі. А якщо не подобаються правоохоронні органи та інші державні інституції, давайте формувати такі, як треба, а не ламати, ті які є. Разом з інституціями ми знищуємо й державність. І це вже надто серйозна загроза.
Недоумки можуть мінусувати, скільки влізе 🙂

Макаров
16.03.2014 at 23:51

Про насилля і не йдеться.Показали того імбецила “сашу белого”,який подумав про себе казна-що,от і склалось таке враження про ПС.Але ж і про жителів заходу теж все життя говорят-“бандерівці”,хоча найперше завдяки їм і вигнали диктатора яника!Так,закон їх покарає можливо,пізніще,як зміняться його представники на місцях,зміниться їхній круг,що тісно зав`язаний на цій “системі” і не тільки…а доти ПС не погана альтернатива.

Віталій
16.03.2014 at 23:53

Альтернатива чому? Правоохоронним органам? Легітимній владі? Армії?)))

Макаров
17.03.2014 at 00:13

Хотів би я подивитись,як по даному питанню хтось звернувся в ще теперішні,формовані попередньою владою,відповідні органи;будь то прокуратура,чи міліція,чи інші державні інституції і попробував вирішити цю проблему в правовому полі! І що тоді?100%,людині все зійде з рук.Ніхто не говорить про знищення інституцій,але й впровадженню нового має бути місце.Дискутувати,як ми з вами можна дуже довго,а є ті хто діє!

Віталій
17.03.2014 at 00:16

А можна уточнити: про яку саме проблему йдеться? І що саме “нове” мають впроваджувати?

Олег
17.03.2014 at 00:20

Небайдужий, Вам мінусують не тільки недоумки, і це повинно Вас розчарувати.

Олег
17.03.2014 at 00:23

Люди помирали за Україну, а ми сидимо біля компів(МИ — це дописувачі зверху) і їх серемо. Повторюсь — серемо. Вони молодці!

Макаров
17.03.2014 at 00:30

Йшлось про діяльність Юрчишина під час майдану.
Нові засоби впливу на “безстрашних” до  закону людей.В період недовіри до деяких органів влади і період їхньої ж бездіяльності.

Віталій
17.03.2014 at 00:37

Я наважуся обережно, щоб не причислили до поплічників “злочинної влади”, запитати: а яку саме статтю Кримінального кодексу України порушив Юрчишин на Вашу думку? Прошу конкретно її назвати…

Макаров
17.03.2014 at 01:13

Вибачте,без конкретики…Якщо наш екс-президент,його дії та останні вчинки, визнані злочинними,то хіба підтримка такого режиму,в розгар подій,не є порушенням жодного закону ?

Віталій
17.03.2014 at 01:16

Може й є – я звідки знаю? Тому й запитував про конкретну статтю закону щодо порушень Юрчишина. До речі, дозволю собі нагадати, що вину людини може встановити тільки суд…

LEON
17.03.2014 at 07:34

Ніхто нікого не обсирає, так починають думати ті в кого відсутні факти апелювання, хто готовий поставити ” к стенке” тих хто вчора оступився. Що ви скажете завтра, коли Юрчишин завезе продукти, чи перерахує кошти, як допомогу Українській армії. 

Козарлюга
17.03.2014 at 10:08

Він г***но з під себе з”їсть, а не гроші армії перерахує)))

Козарлюга
17.03.2014 at 10:23

Шановний Леоне, вірити в порядність Юрчишина, це все одно що вірити в любов “братської росії” )), як мінімум наївно. Хоча такі Юрчишини є в кожному райцентрі)) Але моя позиція все одно така: займатися такими покидьками має міліція, прокуратура, суд, а не “Правий сектор” чи ще якийсь сектор. А щоб діяли по закону потрібно як мінімум на 60-70% поміняти кадри правоохоронних органів, навіть з того самого “Правого сектору” чи “Самооборони” набрати людей в міліцію,  але тоді вони будуть діяти як представники влади і народу.  І покарання повинен призначати суд, бо де гарантія що під виглядом активістів не будуть діяти звичайні рекетири? Хоча 100% справедливість це утопія, корупція є і в більш цивілізованих країнах, але принаймні намагатись покращувати ситуацію необхідно вже.

LEON
17.03.2014 at 10:59

Козарлюга, все що Ви сказали, сьогодні існує в натурі в нашій країні. Одні за ЄС інші за ТС, 50% на 50%, Що будемо відстрілювати симпатиків ЄС  в східних областях  а симпитиків ТС в західних. Бездумні дії влади вже практично досягли такої мети. Що робити далі? 

Козарлюга
17.03.2014 at 11:44

Щодо 50% за ТС це навряд чи, мав змогу побувати за останній місяць в Полтавській і Дніпропетровській областях, може випадково, може ні, але прихильників Янека і росії не зустрічав))) А щодо Криму Луганська і Донецька, так від”єднавши ці території від України, Україна тільки виграє, оскільки ці землі дійсно ніколи не були українськими, і всі біди звідти, наприклад Януковощ), весь лохторат там сидить, вони готові підтримати будь яке г***но, чи то путіна чи янека, причому вперто кричать що вони мене кормлять) а є дотаційними регіонами. Для чого тримати п”яту колону, яка в будь який момент вдарить в спину??? Поки не пізно їх в росію для “пакращенння їх жизні” , а ми підписуємо асоціацію, вступаємо в НАТО, і будуємо нашу державу. Шодо важливості цих областей в економіці України готовий дискутувати безкінечно….., оскільки крім вугілля, яке дешевше імпортувати, ніж добувати, там нічого немає, а залізна руда в Придніпров”ї зосереджена. Харків необхідно втримати за будь яку ціну (Турбоатом, завод Малишева), а Донецьк і Луганськ тянуть Україну на дно.  Якщо володієте фактами та цифрами, буду вдячний за інформацію. На питання що робити моя відповідь така: потрібно просто починати ставити прикордонні стовпи на границі з донецькою областю і кримом (в крим припинити подачу води та електроенергії),  копати окопи, ремонтувати бомбосховища, усіх добровольців які виявили бажання захищати Батьківщину, мобілізовувати по військових таборах і терміново навчати. Створювати диверсійні групи. В Західних регіонах країни готувати табори для евакуації мирного населення з  району бойових дій. Всі кошти з бюджету спрямувати на посилення армії, закупити нові системи ПВО, наситити піхоту сучасними гранатометами, такими як FGM-148 Javelin, і головне не боятись дати бій ворогу. 

Олег
17.03.2014 at 21:15

Донецька і Луганська області ніколи не були українськими? Не думав, що почую таку маячню. Може ще і Крим не був українським?

Козарлюга
17.03.2014 at 23:37

Пане Олег, Ласкаво прошу з”їздити в Севастополь і розказати місцевим, що вони українці))) Чим швидше ми змиримся з цим, і перестанемо витрачати кошти на баласт, тим швидше почне відроджуватись економіка…..

LEON
18.03.2014 at 08:17

Козарлюга, Ви усвідомлюєте, що Ви говорите? )))

Віталій
18.03.2014 at 09:18

В мене є друзі в Севастополі. причому в них ніколи не виникало сумнівів, що вони саме українці. Розмовляють російською, трішки по іншому трактують подіє Другої світової війни, але вони УКРАЇНЦІ…))) І вони б дуже образилися, якби взнали, що хтось називає їх баластом…

Козарлюга
18.03.2014 at 23:28

А в мене були друзі в Севастополі… Хтось мені пояснить навіщо витрачати кошти з бюджету України на громадян, які виявили бажання стати громадянами іншої держави??? На армію смски всі шлють, а уряд на крим продовжує гроші пересилати.  А щодо баласту так будь хто образиться коли його так назвати… І Ви, і Я, але суть баласту не змінюється… Він тягне на дно…

Віталій
24.03.2014 at 14:18

Тепер маємо політичну партію “Правий сектор”… http://i-vin.info/news/sergiy-chumak-ocholyv-pravyy-sektor-vinnychchyny-5276
 

Віктор
24.03.2014 at 20:13

Козарлюга правий! Чого ми маємо годувати запроданців??? Жаль справжніх українців, що там проживають. Слава справжнім армійцям кримських частин!!! Офіцер змушений здаватися – це повний п…… Так не має бути!!! Дибільна та недолуга політика головних державних діячів довела до цього!!!  

Віталій
24.03.2014 at 20:18

))) А як бути з громадянами, які не є військовими і проживають в Криму? Вони також баласт? Діти, жінки, люди похилого віку – баласт?)))

Віктор
24.03.2014 at 20:29

Як ти визначиш хто є хто там? Про баласт ніхто тут не писав, то твоя уява! Краще пиши, що ти пропонуєш? Хіба краще така тупа та не зрозуміла політика? Віталій, дай відповідь! P.S. Тільки прошу конкретику, а не там тіпа про моральні аспекти та таке інше… 

Віталій
24.03.2014 at 20:38

Як же не писав?))) Про баласт писав Козарлюга, а ти з ним погодився))) Як на мене, то мирні жителі не повинні ставати заручниками ситуації, а тим більше – баластом, який держава в будь який час може скинути…

Віктор
24.03.2014 at 20:40

Те, що ти написав це і так зрозуміло! Де конкретика дій?

Віталій
24.03.2014 at 20:42

А якщо розумієш, то не варто погоджуватися з тим, хто пише про баласт… Ок?)))

Віктор
24.03.2014 at 20:51

Не перекручуй, ок?)) Я підтримав першу частину коментарю Козарлюги від 18.03.2014 в 23:28!!! Зрозуміло?

Віталій
24.03.2014 at 20:59

)))

Козарлюга
26.03.2014 at 23:13

Я згоден з Віталієм, що “не можна кидати напризволяще людей”,  правда в Новгородській області та Краснодарському краї є багато старих,  жінок, дітей і вони не баласт, бо на них не перечисляються гроші з українського бюджету. Громадяни Криму виявили бажання на референдумі стати громадянами росії, чому платники податків в Україні повинні про них дбати? Тим паче, що про них подбає їхня нова батьківщина, і “зарплати отримуватимуть більші і пенсії”, можливо. До речі, хто буде розподіляти кошти перераховані в іншу державу? Адже наскільки я розумію то пенсійний фонд України там вже ліквідований та й казначейство не контролюється Києвом?? Де гарантія, що на ці кошти не куплять нові бтр для “самооборони Криму”)) може пан Віталій, як фахівець порадить якийсь механізм??? 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *