Close
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

27.03.2014

В ХМІЛЬНИКУ ПОНАД 70 000 ГРИВЕНЬ ХОЧУТЬ ВИТРАТИТИ НА УРНИ

clogoВ Хмільнику хочуть витратити 71 300 гривень на закупівлю (виготовлення) та встановлення урн та контейнерів для збору сміття. Це мають зробити в рамках природоохоронних заходів, які будуть фінансуватися з міського фонду охорони  навколишнього природного середовища в 2014 році.

Відповідне рішення було затверджене виконавчим комітетом міської ради.

До речі, відповідно до рішення виконкому, закупівля (виготовлення) урн та їх встановлення є єдиним заходом, який буде профінансовано з міського фонду охорони  навколишнього природного середовища в 2014 році.

Нагадаємо, що на це мають намір витратити 71 300 гривень.

30 Comments on “В ХМІЛЬНИКУ ПОНАД 70 000 ГРИВЕНЬ ХОЧУТЬ ВИТРАТИТИ НА УРНИ

LEON
28.03.2014 at 09:25

 Міський фонду охорони  навколишнього природного середовища. Понад 70 000 грн. з фонду а хто їх туди вніс?)))

Сергій
28.03.2014 at 14:55

Те, що урни потрібні, це факт, особливо допотопні ржаві контейнери бажано замінити сучасними, пластиковими. Контейнери взагалі потрібно ставити не тільки біля багатоповерхових будинків, але й  визначити місця по окремим територіям-вулицям,  де  Комунхоз з людьми позаключав договора на вивіз мусора і вивозе двічі на місяць, складати потрібно в мішки, і чекати з караваєм “мусорщиків” о 8-9 годині ранку. Це жесть! Я запарився їздати на свалку на власному авто, і в сніг і в болото поколіна, викидати ПОБУТОВЕ сміття. Ну не можу я на узбіччя викидати, як деякі, не можу. Питання настільки актуальне і наболіле, тай давно на разі потребує вирішення.

Козарлюга
28.03.2014 at 15:58

100% згоден

Віталій
28.03.2014 at 20:33

Погоджуюся, що урни – річ корисна і дуже потрібна… Але! Зараз всі бюджетні установи, через складну суспільно-політичну ситуацію в країні, переходять в режим жорсткої економії… То чи може місто дозволити собі такі витрати саме зараз?

Козарлюга
28.03.2014 at 22:27

Ви вважаєте, що краще  щоб побутові відходи накопичувались в лісополосах? Хімічні сполуки з полієтиленових пакетів просочувались в грунт, забруднюючи грунтові води, негативно впливаючи на склад води в криницях та призводячи до погіршення стану здоров”я Хмільничан??? Невже Ви так не любите жителів Хмільника???

Віталій
28.03.2014 at 22:30

))) Хтось там писав, що Крим – то баласт і не потрібно витрачати на нього кошти, бо в країні й так з фінансами жопа))) А якщо серйозно, то я вже написав, що урни – то справді корисна річ і їх обов’язково потрібно закупити достатню кількість. Просто в теперішній ситуації має бути пріоритетність фінансування заходів… 

Козарлюга
29.03.2014 at 00:12

))Пригадується мені, що хтось колись говорив що яник і риги нормальна партія))), а по Криму хтось і не відповів щодо можливості розподілення коштів)))

Сергій
29.03.2014 at 10:58

Що стосується коштів, то цю програму по закупівлі урн, баків потрібно було робити давно! а не саме зараз в період кризи. В кінці кінців можна було якось розподіляти фінансові потоки, а не закопувати гроші тільки в тротуарну плитку і т.д.  І питання стосується не закупівлі одразу всіх урн і баків, можна це робити поступово, траншами ( купувати і ставити туди, де вони вкрай необхідні ). І накінець давно потрібно організувати роздільний збір сміття і його переробку. Це величезні кошти, але це дасть результат в майбутньому. Цим також має займатися міська влада, а не тільки землею і капличкою. Все має робитися комплексно. А в нас, таке відчуття, мер і деякі з його команди, це дитячий содочок. Я розумію, що для влади це “гемор” легше продати Дружбу, “дерибанити” землю вірніше те, що від неї залишилось…

Віталій
29.03.2014 at 11:03

Ну “яник” – то не партія, а щодо “ригів”. то вони не відрізняються від будь якої іншої партії…))) НІЧИМ!!!)))

Віталій
29.03.2014 at 11:16

Все вірно пишете, Сергію, але…))) Ви щиро будете здивовані, але в Хмільнику вже давно запроваджено (!) роздільний збір сміття… Не знали?))) А от міський голова про це говорив під час свого звіту, який відбувся в січні 2014 року. Пропоную цитату з його доповіді:
Одне із головних завдань, які я ставлю перед собою та перед комунальними службами міста, це –  забезпечення хмільничан та гостей міста якісними комунальними послугами. Для цього придбано: автовишку, мотоблоки, контейнери для збору твердих побутових відходів. Два автомобілі переобладнано під сміттєвози, які сьогодні мають універсальне навісне обладнання і можуть працювати як з контейнерами старого зразка, так і з контейнерами нового європейського стандарту. Крім того, у місті запроваджено роздільний збір сміття.
Оригінал доповіді – за цим посиланням: http://hmilnyk.osp-ua.info/userfiles/file/2014/01_2014/21/1.doc 

Сергій
29.03.2014 at 11:32

Н працює посилання.
І де це все? Хто контролює? Втілює? Відповідає? Віталій Ви були на сміттєзвалищі? Я впевнений, що були. Ви бачили дорогу на “свалку”? Що там робиться? Спчатку вважаю потрібно організувати завод по переробці, так це кошти і над цим потрібно працювати, а потім щось купувати. А то купили, а переробляти нема де. Чи це для когось спеціально зроблено, для полегшенного збору пластика і його здачі фірмам на переробку? І підскажіть, може я не знаю, де стоять ці “європейського стандарту контейнери” ?
 
 

Сергій
29.03.2014 at 11:33

Да скачав. Дякую

Віталій
29.03.2014 at 11:38

))) Як на мене, то все дуже просто. Можна казати, що в місті запроваджено роздільний збір сміття. Але що мається на увазі – спробую пояснити. Тут головне питання: “Хто отримує кошти за те сміття?”. Якщо комунхоз чи ЖЕК, або хоча б вуличний чи будинковий комітет – то це одне. Кошти йдуть на рахунки цих підприємст чи організацій і вони самі ними розпоряджаються. Але якщо збором займається просто приватна фірма, яку “запустили” на цей сегмент ринку і зараз прикриваються тезою про запровадження роздільногоо збору сміття – то це таки зовсім інше))) Кошти (і не малі кошти) в такому випадку осідають в чиїхось приватних кишенях… От і вся математика…)))

Козарлюга
29.03.2014 at 12:56

Я так зрозумів, що Ви і тепер продовжуєте схвалювати діяльність вашої улюбленої партії регіонів? 

Сергій
29.03.2014 at 13:34

Якщо ця приватна фірма Українська чи іноземна, стане інвестором і побудує  завод по євростандартам, буде переробляти сміття, створе робочі місця, буде платити податки в міський бюджет, то чому б ні. Нехай отримує кошти за збір, утилізацію, переробку сміття. На скільки мені відомо, такі заводи дають паливо, то й же газ. Те, що кошти осідають в приватних кишенях інвесторів, це нормально, це ж бізнес. Який сенс тоді в цьому?  Головне, щоб корупції не було в цьому бізнесі. Бюджет міста навряд чи потягне цей проект фінансово, інтелектуально, і т.д.  Завдання місцевої влади, створення прозорих умов для залучення інвестора, інвесторів. А 

Віталій
29.03.2014 at 16:12

???))) Чоловіче, ти про що пишеш?))) Які інвестори?))) Тут банальна схема, причому з ознаками корупції…))) Ті кошти, які зараз осідають в кишенях, могли б йти на розвиток комунхозу та ЖЕКу. Мені одна знаюча людина говорила, що таке місто, як Хмільник, “виробляє” вторинної сировини (пластик, скло, папір) на 30 000 гривень в місяць (за суму сперечатися не буду, якщо він мені збрехав – то я вам перебрехав))). але погодьтеся, що суми, все ж таки, значні…). І ніхто навіть не збирається будувати сміттєпереробний завод. Просто зараз ці кошти йдуть в приватні кишені, а могли б в бюджет наших комунальних підприємств. Чи ви думаєте, що такі кошти їм були б зайві?))) Я так не думаю…)))

Віталій
29.03.2014 at 16:14

Я не охвалював і не охвалюю діяльність ЖОДНОЇ партії…))) І переконаний, що Партія регіонів, за своєю суттю, нічим не відрізняється, наприклад, від “Батьківщини”…))) 

Козарлюга
29.03.2014 at 17:42

Принаймні на руках представників Батьківщини немає крові людей, розкажіть пане Віталію родичам загиблих на Майдані про те, що це однакові партії…… ((, і “золотих батонів” здається ні в кого з членів партії Батьківщина не знайшли навіть при злочинному режимі партії регіонів….. 

Віталій
29.03.2014 at 17:44

Чим раніше народ зрозуміє. що принципової різниці між партіями немає, тим менше буде загиблих на майдані…

Козарлюга
29.03.2014 at 21:26

ага, так як в росії, різниці немає і всі голосують за “єдінаю расєю”)), або в ссср, різниці немає: есери чи анархісти чи комуністи тому голосуйте всі за комуністів)), часом не на путіна вову працюєте??))

Віталій
29.03.2014 at 21:46

Віталік, я про тебе був кращої думки, їй-Богу…)))

Сергій
29.03.2014 at 21:56

Як ви вважаєте,  ті віртуальні 30 тис. з повітря беруться?  чи  їх  потрібно заробити? Скажу так, це не Хмільник “виробляє” 30 тис. Він їх викидає. А  ті “бомжі”,  що на свалці в гамні копаються, збирають пластик і макулатуру, для  декого (приватні кишені). І ще: пластик, скло, папір потрібно перебрати, зпресувати найняти транспорт і здати/продати покупцям. Хто це буде робити? Комунхоз? не смішіть чоловіче.  І комунхозу немають нашару гроші капати! Він має їх заробити сам, а не на готовенькому жити.  Легше всього сидіти на бюджеті на ЗП і чекати “покращення”. Це що-до Вашої думки стосовно розвитку комунхозу.  А схеми потрібно закривати, і ще раз кажу залучати інвесторів і будувати, будувати. Потрібні глибинні реформи в комунальному господарстві, і значні кошти. Якщо цього не робити, скоро весь Хмільник і його межі будуть  в лайні! 
 

Віталій
29.03.2014 at 22:18

))) Ми, по моєму, говоримо про одне й те ж саме, тільки різними мовами. До вашого відома, то майже в кожному дворі багатоквартирних будинків стоять контейнери для роздільного збору сміття. Тільки “вершки” з тих контейнерів знімає не наше комунальне підприємство, а приватна фірма. От і вся арифметика.  А про сміттєзвалище Ви все вірно написали…))) 
Ще раз наголошую: ті суми, які зараз збирає приватна фірма, могли б з успіхом збирати на свій розвиток наші комунальні підприємства… От такі то пироги… І цю схему справді потрібно ламати. Бо бюджетних асигнувань не вистачає для нормального функціонування комунальних підприємств… 

Пронира
30.03.2014 at 09:40

Тобто, коли Ви не знаходите сучасного сміттєзбирального контейнера, прямуєте зі сміттям до лісосмуги?)) І повірте, той хто здатен гадити в лісосмугах, плювати хотів на те, які контейнери будуть встановлені, воно як засиралось навколо себе, так і буде засиратись…))

LEON
30.03.2014 at 09:58

Сергію та Віталій, Ваша розмова це переливання з пустого в порожнє. Яке роздільне збирання сміття?))) Ним не займається  комунальні служби міста і тим більше приватні фірми. Хто Вам сказав, що в Хмільнику сортують сміття, де ви це бачили? Два роки тому намагалися щось подібне запровадить. Приватні строктури, які мали наміри серйозно зайнятися цим бізнесом, виготовили і розставили біля багатоповерхівок контейнери з написами; для скла, для паперу, для пластикових пляшок і більшість населення сприйняли цю новину, але не сприйняло це  керівництво міста. Не сприйняло це тому. що у них надмірний апетит)))) Керівники  приватних стуктур через рік відмовилися від цього бізнесу в Хмілинику мотивуючт це тим, що надзвичайно високі фінансові вимоги (ПОБОРИ) від окремих посадових осіб. Виготовлені і розставлені спеціальні контейнери для роздільного збирання сміття, в даний час, використовуються не за призначенням а в деяких місцях взагалі зникли. Не розумію, чому Ви розповідаєте, що цим питанням повиннізаймалися лише приватні особи? При нинішній системі влади, при наявності комунальних підприємств,  вони і повинні цим  питанням займатися а виручені кошти від  реалізації скла, паперу, пластика і.т.і. акумулювати на спецфонді з послідуючим використанням для будівництва сортувальної лінії чи заводу по переробці сміття. Вони повинні ініціювати питання пошуку інвесторів і співпрацювати з ними. Ще раз повторюю, ніякого роздільного збору сміття в Хмільнику немає. То все лише слова брехливого мера і захмарні мрії.

Віталій
30.03.2014 at 11:06

Я брав інформацію зі звіту міського голови))) Звідки мені знати, що він брехливий?))) До того ж я справді бачив раніше на прибудинкових територіях зазначені контейнери. І якщо приватна фірма справді відмовилася від цієї затії, то вважаю, що в цій ситуації ініціативу мають взяти в свої руки саме комунальні підприємства… 

LEON
30.03.2014 at 13:03

Цей бізнес входить до числа найприбутковіших на заході. Але нам до того заходу, ще дуже далеко. Ми ще не можемо зрозміти, як заробляють гроші на “смітті”?))) Для нас це вища математика )))

Козарлюга
30.03.2014 at 13:07

мені байдужа думка їй-Богу, в мене своя є

Козарлюга
31.03.2014 at 12:57

Мене особисто дратує коли фразою “на заході” говорять про європейсько-американську цивілізацію, оскільки поняття розвинутих країн не обмежується тільки заходом і НТР крокує також країнами Південно-Східної Азії та Тихоокеанського басейну (Японія, Сінгапур, Австралія, Південна Корея,  тощо). Хоча ще 40-50 років тому ці країни були порівняно бідними. Тільки праця і самопожертва, інвестиції в нові технології (і в переробці сміття також), можуть зробити країну багатою і заможною, тому не розумію обурення читачів даного сайту про неприпустимість закупки нових контейнерів для Хмільника. Які такі витрати можуть бути важливіші, ніж чистота міста, при умові звичайно відсутності “відкатів” закладених в ціну цих самих контейнерів.  Ми ж місто-курорт і вигляд маємо мати відповідний. 70000 гривень це дуже мало, щоб стати дійсно містом курортом, потрібно набагато більше інвестувати в інформаційно-роз”яснювальну роботу серед мешканців, щоб господар будинковолодіння, перед тим, як повезти сміття в найближчу посадку, бо не хоче палити бензин до сміттєзвалища, задумався про шкоду яку він наносить місту і природі. Природа це теж ресурс, який коштує гроші, і забруднена територія значно втрачає в ціні…..хоча все зводити тільки до грошей  по-моєму аморально, здорові діти і процвітання народів, що населяють Україну, це питання по-моєму є найголовнішим. Особисто я вивожу сміття на звалище, але не всі це мають можливість робити, наявність обладнаних майданчиків (хоча б 1 на 100-150 приватних будинковолодінь) з новими контейнерами, звідки регулярно комунгосп забиратиме сміття по-моєму набагато спростило б цю задачу. Плата скажімо 15 гривень в місяць з  будинку цілком покрила б витрати на утримання 1 такого майданчика. Хоча зараз впевнений, що набіжить купа тролів, які наставлять мінусів, та розкритикують все що я написав, та критикувати легше ніж щось робити…  

Сергій
31.03.2014 at 14:43

100 % підтримую! 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *