Close
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

22.12.2017

В ХМІЛЬНИКУ ВІДБУДЕТЬСЯ СЕМІНАР ДЛЯ РОЗПОРЯДНИКІВ ТА ОТРИМУВАЧІВ БЮДЖЕТНИХ КОШТІВ

В Хмільнику відбулися консультації між експертами громадської організації «ПРАВО» та начальником відділу інформаційної діяльності та комунікацій з громадськості пані Наталею Мазур щодо необхідності проведення навчання для розпорядників та отримувачів коштів міського бюджету Хмільника.

Необхідність в проведенні навчання зумовлена вимогами Закону України «Про відкритість використання бюджетних коштів», який зобов’язує всіх розпорядників та отримувачів коштів бюджету публікувати інформацію про їх використання на Єдиному веб-порталі використання публічних коштів.

Варто зазначити, що не оприлюднення інформації, передбаченої цим законом, тягне за собою адміністративну відповідальність. Тому проведення такого навчання є на часі і стане помічним в діяльності розпорядників та отримувачів коштів міського бюджету.

Планується, що навчання буде проведено вже після Новорічних свят.

21 Comments on “В ХМІЛЬНИКУ ВІДБУДЕТЬСЯ СЕМІНАР ДЛЯ РОЗПОРЯДНИКІВ ТА ОТРИМУВАЧІВ БЮДЖЕТНИХ КОШТІВ

Анонім
29.12.2017 at 22:18

Да посадовці і без вас виконають цей закон на всі 100% да ні 200%. Бо якщо не виконають то їх накажуть компетентні органи. А те що ви там хочече проводити семінари, тренінги проводьте собі наздоровя. Тільки одне, вони не хочуть вас слухати, в них море щоденної поточки. І під час ваших семінарів вони ждуть коли вони завершаться. Бо Редчик їх по головці не погладить за те що щось вони не зробили з свої поточки. І давайте прямо вже: після цих так званих навчань ви заставляєте все зробити їх, що ви хочете. А якщо вони щось не зроблять, при чому чи воно взагалі надо робити, то ви роздуєте, що аж жопа буде. Ось і така робота громадсткої організації “Право”, а точніше як говорив Черновецький: Я и моя молодая команда чтото делает ВАЖНОЕ.

Анонім
29.12.2017 at 23:08

Ось Вам ще один шедевр ЖКГісті міської ради. Проект рішення ”
Про створення комітету з питань відчуження комунального майна через електронну торгову систему Prozorro.”. Яку таку торгову систему? Чим вони хочуть торгувати? І що за новий ресурс торговий. Ось вам і те що я говорю, що вас не слухають на семінарах чи навчаннях. Може краще було б ”
Про створення комітету з питань відчуження комунального майна через електронну систему закупівель Prozorro.”. Вони не торгують (торгаші) вони проводять закупівлі робіт чи послуг. Чи може вони вже торгівельний бізнес хочуть відкрити. Вони бачу підвищили свою кваліфікацію після ваших навчань…) Розсмішили черговий раз. І на що ви надіжтесь Віталію.)

Віталій
30.12.2017 at 20:28

Знову переконуюся, що Ви, пане, ну дуже далекі від теми. І вчергове запрошую відвідати навчання. Ми Вам розповімо про багато цікавих речей))). А зараз просто натякну – окрім Прозороо є інша система – Прозорро-продажі. Через неї можна продавати активи банків, земельні ділянки та комунальне майно. І приєднання Хмільника до цього пілотного проекту є знаковою подією для міста. І я дуже тішуся з того, що “я і моя молода команда” доклали багато зусиль для того, щоб в Хмільнику це було впроваджено))).

Анонім
30.12.2017 at 21:02

Заговорили як Черновецький. Космос. Продажі а не торги все таки. Ну да таке приєднання вірне я не заперечую про це. І що надо так продавати. І яке зусилля, написати в раду лист чи зобовязати їх своїм збіговиськом. Записати їх до смерті от і ваші зусилля, що уних виходу просто немає. Докладайте ще зусиль бо чото поганенько виходить. Старайтеся ще і у вас все вийде неодмінно. А на рахунок далекого, то ви помиляєтесь. Вчіть міську раду, а мене не потрібно. Я вже вивчений. Не заставляйте мене щей Вас як того кота який пригрів містечко і робить пакості тулити носом. Надіюсь самі здогадаєтесь куди. Вчіть міську раду закони читати вірно. І яка знакова подія для міста?. Для вас то знакова щей яка…)

Віталій
30.12.2017 at 21:10

Мдя…)))

Анонім
30.12.2017 at 21:22

Мдя, це ви про що. Доречі угода про співпрацю з Редчиком ще діє. Якщо да, то мені зрозуміло чого ви про останнього нічого не пишете. Чи може скажете немає за що писати. Немає, то знайдіть і в бой. Чи може вам нізя.

Віталій
30.12.2017 at 21:38

Ну звичайно діє))) І в мене немає, поки що, до Редчика претензій щодо виконання ним тих зобов’язань, які він взяв на себе, підписавши угоду))). Сподіваюся, що і в нього до мене претензій щодо виконання угоди немає))).

Анонім
30.12.2017 at 21:42

А в угоди є строк дії. Тай які в нього можуть бути претензії до Вас.

Віталій
30.12.2017 at 21:48

Ну звичайно є))). Ось тут більше про Угоду: http://pravongo.org/serhij-redchyk-pidpysav-uhodu-pro-spivpratsyu-ta-solidarnu-publichnu-vidpovidalnist/

Анонім
30.12.2017 at 22:05

Цікаво пункт про звіт міського голови в сесійному залі міськради. Він з вами радився. Я думаю ні. І що ж тепер він має скласти повновадження? Нічого не розумію. І ще звіт може бути прийнятий у якому разі. Розжуйте но ви мені.

Віталій
30.12.2017 at 22:08

Нічого не зрозумів. Що Вам роз’яснити?

Анонім
30.12.2017 at 22:24

Якщо він провів звіт не узгодивши з вами, то це нормально. І як проходить голосування на звітах. Чи цей звіт просто формально. І ще одне. Чи готується документ на звіт, який зачитує секретар, про відхилення цього ж звіту. Чи мер впевнений що його приймуть. Дайте відповідь і забудемся про цю тему про звіт.

Віталій
30.12.2017 at 22:29

Та ні. Тема цікава. Але спочатку питання: звідки Ви взяли, що він має щось узгоджувати зі мною? Пробачте, але я реально не розумію, про що Ви пишете…

Анонім
30.12.2017 at 22:38

Пишу про те, що звіт мав бути проведений в РБК, який може розмістити в собі багато людей. А якісне його проведення майже на 0. Це якесь відношення до вказаної угоди має?

Анонім
30.12.2017 at 22:42

Згадав це слово резолюція. Вона на звіті полюбому позитивна тобто прийнятий звіт до уваги. Це ж так.

Віталій
30.12.2017 at 22:42

Перепрошую, а звідки Ви взяли, що звіт мав бути проведений в РБК? Де це написано?

Анонім
30.12.2017 at 23:08

В РБК місць багато. Більше громади може прийти. Це моя власна думка. І навіщо на цей звіт посадовців зганяти. Вони все і так знають. Все таки я мабуть погоджуся з Вами на рахунок цього матеріалу. Посадовців потрібно навчати також. Навчите їх, то тоді вони будуть діяти в межах чинного законодавства України бо ж контроль буде ще більший та ефективніший. Ось і Ви не забувайтеся хто Ви і навіть не задумуйтеся про курупцію, вона Вас зїсть. Дієте в межех законів так і продовжуйте. Може якийсь порядок буде і все налагодиться.

Віталій
30.12.2017 at 23:38

))) Якби я і “моя молода команда” не думали про корупцію, то не було б ні Прозорро в Хмільнику для допорогів, ні продажів через Прозорро, ні оприлюднення інформації про бюджетні кошти, ні ще багато цікавих і корисних речей. Але то таке))).
Щодо звіту. Даруйте, але я так і не зрозумів Ваших питань щодо нього. в Угоді між нашою організацією і тоді ще кандидатом Редчиком згадується про звіт міського голови в контексті необхідності розробки Порядку звітності міського голови. Раніше такого Порядку не було – от ми й включили тезу про необхідність його розробки в Угоду.
Одразу кажу, що цього порядку не розроблено і не затверджено (але робити з цього трагедію не варто – Угода справді має довготривалу дію).
Наше бачення таке: Порядок звітності має передбачати такі норми:
– чітко визначати місце проведення звіту (зараз ніже не визначено, що це має бути саме РБК);
– чітко визначати процедуру звітування та зміст самого звіту;
– визначати можливість подавати питання в письмовому вигляді і ставити їх особисто;
– передбачати визначену кількість осіб, коли звіт перед громадою вважатиметься таким, що відбувся (тобто коли збори чи громадські слухання вважаються легітимними? А то ж справді приходять працівники міської ради і беруть звіт до відома. і це неправильно);
– визначати наслідки звіту для міського голови (якщо громада визнає роботу міського голови незадовільною, то що тоді?);
– інші питання, які стосуються оприлюднення звіту, оголошення про його проведення тощо.
І поки такого Порядку звітування не буде розроблено й затверджено – громада буде гадати: а чому не в РБК? Чому письмові питання не можна? Чому… чому… чому…
Сподіваюся, що я достатньо зрозуміло все пояснив?
і ще. Функція угоди в цьому наступна: Редчик визнав, що такий порядок потрібен, а наша організація взяла на себе зобов’язання щодо його розробки. І коли ми його розробимо, то обов’язково ініціюємо проведення його громадське обговорення. В принципі, як і завжди робимо, коли мова йде про необхідність затвердження якогось документу))).

Анонім
31.12.2017 at 16:06

Якби вашої молодої команди не було, то посадовцям жилося легше та спокійніше.

Віталій
31.12.2017 at 17:00

Не факт))). Ми ще й багато допомагаємо))). А як щодо звіту? Я відповів на Ваші питання?

Анонім
31.12.2017 at 22:02

На рахунок звіту, то ви відповіли на усі питання. З наступающим вас новим роком.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *