Close
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

06.01.2015

В ХМІЛЬНИКУ ВИЗНАЧИЛИСЯ З МАЙБУТНІМ ВИГЛЯДОМ ЦЕНТРАЛЬНОЇ ПЛОЩІ МІСТА

1342621362_6312.thumbnail_400В Хмільнику завершився конкурс ідей щодо облаштування центральної площі міста. Перемогу отримала робота Руслана Царука.

Про це повідомляє Офіційний сайт міста Хмільника.

Ідея, що виражена автором в його роботі, буде врахована при розробці проекту ліцензованою проектною організацією в 2015-2016 роках при внесенні цього заходу до відповідної міської програми та наявності в міському бюджеті  коштів для її реалізації.

За умовою конкурсу всі його учасники будуть відзначені подяками, а переможець отримає грошову премію.

82 Comments on “В ХМІЛЬНИКУ ВИЗНАЧИЛИСЯ З МАЙБУТНІМ ВИГЛЯДОМ ЦЕНТРАЛЬНОЇ ПЛОЩІ МІСТА

Jorik
06.01.2015 at 15:20

То який же вона тепер буде мати вигляд??

І то!
06.01.2015 at 21:01

Який би не мав вам не сподобається, якщо її при Грушку будуть робити.

Небайдужий
07.01.2015 at 11:53

ну да… хто ж іще міг перемогти в конкурсі ідіотських проектів? 😉

І то!
07.01.2015 at 14:30

а й сравді треба ж бути повним ідіотом, шоб прагнути розвитка свого міста

Небайдужий
07.01.2015 at 15:32

Ні, ну й справді, цей конкурс був справжнім ідіотським конкурсом ідіотських проектів, оскільки ЖОДНОГО професійного проекту там представлено не було. Якби організатори цього дурнуватого конкурсу дійсно прагнули розвитку свого міста, то запросили б до участі в ньому якомога ширше коло архітекторів, художників чи ландшафтних дизайнерів, розіславши відповідні повідомлення по відповідним проектним підприємствам, установам та організаціям, а також до архітектурних факультетів будівельних ВНЗ. А так, як завжди все вийшло через дупу. Оголосили проведення конкурсу виключно на сайті міської ради, який читає трохи більше сотні людей, внаслідок чого пропозиції на нього подали люди, котрі до архітектури мають такий же стосунок, як наш мер до балету. Результат- кілька відверто дилетантських недолугих проектів, серед яких переміг один із них. Хоча в цьому конкретному конкурсі, якби в головах його організаторів була б хоча краплина мозкової речовини, ніякого переможця не могло й бути, по причині відсутності повноцінних проектів чи хоча б мінімально притомних дизайнерських рішень. Але… видно комусь дуже захотілося дати Русланові пару гривень на пиво за рахунок міського бюджету 😉

І то!
07.01.2015 at 20:15

все може і вірно, але був конкурс ідей а не проектів може тога там проектів і не було?

Руслан Царук
09.01.2015 at 15:36

Jorik, напишіть мені в ВК, я покажу роботу яка перемогла)

Тарас
10.01.2015 at 14:39

Пан Небайдужий чув дзвін та не знає де він. 🙂

Віталій
10.01.2015 at 21:04

Для Небайдужого: можливо конкурс і був ідіотським, але він був необхідним. Спробую пояснити чому саме. Після того, як було повалено пам’ятник Леніну, знайшлося багато гарячих голів, які бачили своє, своєрідне бачення майбутнього облаштування площі. І повір – ті окремі варіанти були ще більш ідіотськими. А на хвилі популізму будь-яка ідіотська ідея могла б бути впроваджена “на ура”.
Для того, щоб уникнути всього цього, мною та Володимиром Шереметою була запропонована ідея залучення максимально широких кіл громадськості з одночасними гарантіями щодо врахування пропозицій з боку міської влади.
Для цього нами було розроблено відповідний Порядок проведення конкурсу ідея, який передбачав формування конкурсної комісії, проведення самого конкурсу, проведення публічного обговорення запропонованих ідей, а також гарантію, що робота-переможець буде покладена в основу самого проекту, який розробить спеціалізована установа чи організація.
Інформація про проведення конкурсу була розповсюджена і через місцеві ЗМІ, і через зустрічі в навчальних закладах.
Таким чином проведення конкурсу дозволило уникнути ризику, що на центральній площі міста з’явиться взагалі щось не зрозуміле. Хоча від роботи переможця я сам не в захваті. Але все відбулося чесно та прозоро – оспарювати перемогу ніхто, сподіваюся, не буде)))

Небайдужий
11.01.2015 at 14:38

Як на мене, то купа автомобільних покришок нічим не краща і нічим не гірша ідея, аніж фонтанчик над сходами, котрий жодним чином не прив’язаний до архітектурного середовища.
Як в першому, так і в другому випадку використання надзвичайно цінної (в містобудівному аспекті) ділянки в центрі міста, я вважаю, є однаково ідіотським. І конкурс тут нічим не допоміг, якими б благими намірами не керувалися, ті хто його придумали. Ризики дурнуватого використання цієї землі нікуди не зникли.
До того ж, щось ніякого “публічного обговорення запропонованих ідей” я не пам’ятаю… Де воно було? І чи було взагалі? А раз не було, то які підстави говорити, що від того конкурсу була хоч якась користь?

Віталій
11.01.2015 at 15:04

Ну принаймні ми, як автори ідеї, зробили все, що могли))). А інформація про формування конкурсної комісії, про оголошення конкурсу, про проведення громадського обговорення було поширено і на сайті міської ради, і на ГФХ, і в друкованих ЗМІ. (до речі, громадське обговорення може проходити не тільки у вигляді якогось публічного заходу типу круглого столу чи громадських слухань. Публічна виставка робіт з одночасною можливістю висловити совю позицію те ж є громадським обговоренням. До речі, ми ж разом й оглядали виставку, чи не так?)))

Небайдужий
11.01.2015 at 15:27

Та “для галочки той конкурс” було проведено. Так, аби тільки вважалося, що він був… Та й конкурсом той захід назвати важко…
Згоден, виставка робіт була. Вільний доступ до неї також. Але куди свою думку щодо тих робіт можна було висловити? Чому в мережі інтернет (на тому ж оф. сайті чи тут на ГФХ) не опублікувати представлені проекти та не дати можливість висловитися про них? Чому ті роботи не опублікувати в місцевих ЗМІ? Самого оголошення про конкурс замало. Конкурс же проводився для громади, а не тільки для тих, хто в ньому виявив бажання взяти участь.
Тому й вийшов той конкурс якимось неповноцінним, та не досяг поставленої мети, якщо звичайно не вважати метою визначення переможця 😉

Інший
11.01.2015 at 15:30

Напевно варто провести повторний конкурс з більш обшивним обговоренням. зробити голосування в інтернеті.

Віталій
11.01.2015 at 15:32

Частково погоджуюся. На скільки я памятаю, то великого бажання міська влада не мала, щоб проводити конкурс, як потрібно. Але він був потрібен. принаймні для того, щоб побачити, чи варто ініціювати подібні конкурси і якщо так – то що потрібно робити не так…)))
До речі, мені чомусь незрозуміло, чому від участі в конкурсі відсторонилися наші місцеві художники? Але то їх справа – може й були на те в них причини…

Небайдужий
11.01.2015 at 16:04

Коротше, слухали і постановили:
1. Конкурс потрібен.
2. Той конкурс, що був, мети не досяг і виявився невдалим.
3. Треба провести новий конкурс, врахувавши всі помилки попереднього 😉

1111
11.01.2015 at 16:12

4. Конкурс невдало провели, бо як завжди зі слів Віталія: ” великого бажання міська влада не мала, щоб проводити конкурс, як потрібно”

Віталій
11.01.2015 at 16:17

Діючий Порядок не передбачає проведення повторного конкурсу після рішення конкурсної комісії…)))

Інший
11.01.2015 at 16:27

Небайдужий, Я ж пожартував))) Ви не виграв в конкурсі, чи що?))) Якщо уважно почитаєте новини на Офіційному сайті, то помітите, що конкурс продовжували і очевидно через те, що не було учасників. Ті ідеї і так висосані з пальця, тому що В Хмільнику одиниці людей, які мають уяву про архітектуру і дизайн. А на повторному конкурсі робіт може не бути взагалі, зате рейтинг Голови і міського керівництва в цілому суттєво знизиться, через таку неповагу до громадян.

Інший
11.01.2015 at 16:29

1111, міська влада немає бажання ні до чого, така їх сутність. А от Віталій як автор ідеї міг і продумати як краще все організувати і висвітлити.

Небайдужий
11.01.2015 at 16:38

Віталій, не будьте таким бюрократом! 🙂 Що значить “положення не передбачає проведення повторного конкурсу”? А якщо конкурс не досяг поставленої мети і на ньому перемогла ідіотська ідея? То що, тепер через те, що “положення не передбачає” місто має втілювати ідіотську ідею, витрачаючи на це гроші громади? Якщо “Положення” діє на шкоду громаді, то значить, що воно недолуге, а тому його слід відправити “в топку”. І хто сказав, що треба проводити “повторний” конкурс? Я ж пропоную провести НОВИЙ конкурс, а не повторний 😉

Віталій
11.01.2015 at 16:40

))) Віталій і Шеремета автор ідеї. До того ж в рішенні, яким було затверджено Порядок проведення конкурсу було вказано відповідальних осіб, які б мали все це організувати і які, до речі. отримують з міського бюджету заробітню платню…))) До чого тут Віталій?)))
А конкурс продовжували через втручання Шеремети. Бо терміни збігали, а ніхто не шевелився: не було оголошень, не відбулося засідання конкурсної комісії і т.д. )))

Віталій
11.01.2015 at 16:45

Для Небайдужого: ну тут все залежатиме від депутатів))) Якщо вони визнають, що робота, яка перемогла, справді недолуга, тоді й можна внести зміни до діючого Порядку проведення конкурсу))) Хіба я проти? Я просто пояснив, чому виникла ідей проводити такий конкурс, і все…)))

Інший
11.01.2015 at 16:51

Читаючи коментарі Небайдужого, розумію чому в Україні ніхто не хоче працювати і намагається виїхати за кордон. Важко уявити що відбувається з самооцінкою дитини якщо про її творіння так відзиваються. І Ви ще хочете повторний конкурс?)))

Віталій
11.01.2015 at 16:52

Ну переможець конкурсу не зовсім дитина… Мяко кажучи…)))

Інший
11.01.2015 at 16:55

Гаразд, гаразд Віталій не винен, але справді варто було продумати, як ефективно розповсюдити інформацію про конкурс. Бо ж якби не підключили школи та ліцеї, учасників не було б.

Віталій
11.01.2015 at 16:58

Розповсюдження інформації не гарантує стовідсотково участ всіх, хто міг би щось запропонувати. Я наприклад, досить непогано малюю, але чомусь і в голову не прийшло представити свою роботу)))
Але варто погодитися, що конкурс не набув тієї масовості, як передбачалося.

Інший
11.01.2015 at 17:02

Віталій, то задум в тому, щоб обгадити переможця?))) Навіщо тоді узагальнювати і писати “…цей конкурс був справжнім ідіотським конкурсом ідіотських проектів”, або “Результат- кілька відверто дилетантських недолугих проектів”, або ще таке “…купа автомобільних покришок нічим не краща і нічим не гірша ідея, аніж фонтанчик”?

Віталій
11.01.2015 at 17:04

?????))))) А я тут до чого? Хіба я хоч слово писав з Вам процитованого?)))

Інший
11.01.2015 at 17:07

Віталій, Ви запропонували ідею конкурсу і непогано малюєте, але роботу не подали?))) То може це якраз і свідчення того, що в конкурсі прийняли участі ті хто хотіли, а не ті хто могли?
Хоча малюнок з підписом Дорох на стенді висів;)

Віталій
11.01.2015 at 17:08

Я до учора не знав, що моя донька подавала щось на цей конкурс))) Чесно))) Вчора в неї перепитав – справді, щось там таке було)))

Інший
11.01.2015 at 17:11

Віталій, Ви писали “Ну переможець конкурсу не зовсім дитина… Мяко кажучи…)))” Що я розцінив, як спробу виправдати Небайдужого і не більше того. Тому, і процитував кілька різких слівець, які на мою думку недоцільно використовувати, для опису конкурсу в якому відсотків вісімдесят малюнків діти шкільного віку.

Інший
11.01.2015 at 17:14

Віталій, ну от бачите, навіть донька подала роботу, а Ви ні) Що ще раз підтверджує, що в конкурсі прийняли участі ті хто хотіли, а не ті хто могли;)

Віталій
11.01.2015 at 17:16

)))

Небайдужий
11.01.2015 at 18:17

Пане Інший, при чому тут вік учасників конкурсу? І ще мене дуже розсмішив ваш пасаж про те, що я є причиною бажання українців не жити в Україні. В цьому мене ще ніхто не звинувачував. Ви- перший. 😀
І ще… Якби конкурс проводився серед вихованців дитячих садочків та молодших школярів, то я б нічого не говорив про якість ідей. Діти є діти. Хай малюють, що завгодно 🙂 Але ж ми маємо справу не з конкурсом дитячої творчості. Чи не так? Інакше, чому в цьому конкурсі переміг цілком дорослий чоловік, якого дитиною не назвеш навіть з натяжкою 🙂
А щодо того, що всі ідеї, котрі були представлені на тому конкурсі є ідіотськими, то це- чисто моя особиста думка (на вік їх авторів я уваги не звертав, оскільки на оцінки проекту цей фактор зовсім не впливає). Ви її можете не поділяти, можете навіть вважати ті проекти геніальними, але висловлювати мені своє ставлення до них заборонити не може ніхто, в тому числі й ви, шановний пане Інший. Я їх оцінюю саме, як ідіотські, оскільки нічого раціонального, корисного для міста чи естетично вартісного я в них не побачив. Моє право. Вважаєте інакше? Та скільки завгодно! Я ж вам не забороняю і не звинувачую ні в чому… навіть думок таких не виникає. Отож, будь ласка, і ви мене не звинувачуйте в тому, що я ображаю дітей чи виживаю українців з України. Запевняю вас, зовсім не я в тому винен, що більшість притомних людей тут жити не хочуть і шукають щонайменшу можливість аби виїхати до якоїсь біль-менш притомної країни 🙂
А новий конкурс дійсно потрібен, оскільки подальше використання чималої земельної земельної ділянки в адміністративному центрі міста має обов’язково визначатися за активної участі громади. Я так вважаю. Ця ділянка є надзвичайно привабливою з комерційної точки зору, тому, щонайменше, має приносити фінансові надходження до міського бюджету, а також задовольняти якомога більше потреб хмільничан та гостей нашого курортного міста. Не думаю, що купа покришок чи фонтан відповідають цим вимогам.

Інший
11.01.2015 at 19:01

Ага! То Ви замість центру дозвілля та рекреації для жителів та гостей міста хочете побудувати на площі торговий центр, для власного збагачення?

Інший
11.01.2015 at 19:04

Якщо так, тоді я Ваших претензій взагалі не розумію. Тоді треба проводити конкурс на продажу центральної частині міста, а не на її реконструкцію.

Інший
11.01.2015 at 19:09

Небайдужий, а мене є геніальна ідея! Вам точно сподобається! А давайте розпродавати землю на якій знаходиться центральний парк під приватну забудову, або перенесемо туди ринок, а землю ринку розпродамо, навіщо нам взагалі ті місця відпочинку, треба бабки заробляти.

Інший
11.01.2015 at 19:15

Так розхвилювався навіть на букви перестав попадати! Браво! Небайдужий, брава! Геніальна ідея, якої світ не бачив! Мало того я впевнений, що інших хмільничан це теж потішить, а особливо тих хто любить привласнювати землі міста, на яких по всім логічним поглядам має бути зона відпочинку та будувати там кабаки і магазини.

1111
11.01.2015 at 19:19

Інший – молодець!!!!! Таких патріотів місто ще й не бачило!

Небайдужий
11.01.2015 at 19:29

Інший написав: “То Ви замість центру дозвілля та рекреації для жителів та гостей міста хочете побудувати на площі торговий центр, для власного збагачення?”

Купа покришок це по-вашому: “центр дозвілля та рекреації”? Дивні у вас уявлення про дозвілля та рекреацію 😀

Віталій
11.01.2015 at 19:36

І не посперечаєшся: зараз площа мало нагадує місце для рекреації) Хоча й раніше вона була не дуже для цього прийнятна)))

Інший
11.01.2015 at 19:39

Небайдужий, не потрібно перекручувати, ми конкурс обговорюємо, а не, як Ви висловились – купа покришок. Яка, до речі, для більшості хмільничан ледь не святе місце, а для деяких згадка про героїзм та патріотизм їхніх дітей.

Інший
11.01.2015 at 19:40

Віталій, то може варто робити її прийнятною, як вважаєте?)

Віталій
11.01.2015 at 19:41

Перепрошую, але робота-переможець, на скільки мені відомо, не передбачає в майбутньому жодних покришок чи навіть меморіальних знаків. Чи ви вважаєте. що оті покришки потрібно буде лишити?

Інший
11.01.2015 at 19:55

Віталій, якщо взяти до уваги, що конкурс ідей, а не проектів, то в остаточному прані реконструкції можна чекати чого завгодно)
А що до мене особисто, то я вважаю, що меморіалу там не місце. Центральна площа будь якого міста це місце для масових святкувань, проведення концертів та інших розважальних захотів, а не місце скорботи та суму. Було б доцільно зробити гарний монумент в більш затишному місці. Можливо також оголосити конкурс ідей і визначитись з тим, як він має виглядати і де знаходитись.

Небайдужий
11.01.2015 at 19:56

Інший написав: “… купа покришок. Яка, до речі, для більшості хмільничан ледь не святе місце, а для деяких згадка про героїзм та патріотизм їхніх дітей.”

Ви точно впевнені, що для “більшості хмільничан”? Хтось опитування проводив? Якщо проводив, то дайте, будь ласка, посилання на результати того опитування.
Якщо купа покришок для когось є “святим місцем” та “згадкою про героїзм та патріотизм”, я зовсім не проти. Мало що для кого є “святим місцем”? То- особиста справа тих людей. Мені до того нема ніякого діла. Нехай собі накладуть ту купу покришок в якомусь іншому, більш підходящому для того місці.
А земля в адміністративному центрі має використовуватися РАЦІОНАЛЬНО, з найбільшою ефективністю для ВСІЄЇ ГРОМАДИ а не лише, як сакральне місце для якоїсь її частини.

Інший
11.01.2015 at 19:59

Перепрошую за опечатку, мало бути – плані реконструкції, а не прані реконструкції)))

Небайдужий
11.01.2015 at 20:00

Пане Інший, не бачив Вашого останнього повідомлення. Я цілком з Вами згоден, що центральна частина міста- не місце для скорботних пам’ятників, котрі слід прибрати, наприклад, на центральне кладовище, облаштувавши там меморіал, гідний пам’яті усіх тих, хто втратив своє життя. А в центрі міста мають стояти об’єкти зовсім іншого призначення. Так, як це є в усіх цивілізованих країнах світу.

Інший
11.01.2015 at 20:03

Небайдужий, точно впевнений. А якщо Вам до того немає ніякого діло і то нема чого про те писати. Накладіть свою купу і тіштесь))

Інший
11.01.2015 at 20:08

Небайдужий, а площа з фонтанами зеленими насадженнями і можливо ще чимось милуючим око, де люди зможуть відпочивати під час обідньої перерви, зануритись в цікаву книгу слухаючи дзюркотіння води, де будуть фотографуватись гості і вистачить місця для проведення будь якого концерту чи свята, це не прийнятний об’єкт для центру міста-курокту?

Небайдужий
11.01.2015 at 20:46

Пане Інший, то не моя купа покришок, нехай з неї тішаться ті, хто її наклав посеред міста 🙂
А ваша впевненість є лише вашим припущенням, не видавайте бажане за дійсне, оскільки величезній кількості хмільничан до тієї купи також ніякого діла немає. В тому, що ці хмільничани перебувають у меншості, я зовсім не впевнений.

Інший написав: “а площа з фонтанами зеленими насадженнями і можливо ще чимось милуючим око, де люди зможуть відпочивати під час обідньої перерви, зануритись в цікаву книгу слухаючи дзюркотіння води, де будуть фотографуватись гості і вистачить місця для проведення будь якого концерту чи свята, це не прийнятний об’єкт для центру міста-курокту?”

Всім цим можна чудово займатися в міському парку, для чого він і створений, а земля в безпосередній близькості до адміністративних будівель міста і району має приносити дохід бюджету міста та його мешканцям безпосередньо через створені для них, робочі місця, та бути значно кориснішою для них. Приміром, там можна б було розташувати підземний паркінг десь на сотню місць (чи проблема з гаражами в місті вже вирішена?), а зверху- спортивно-розважальний комплекс (молодь зараз десь може змістовно й корисно для власного здоров’я провести дозвілля в Хмільнику? Чи “Малібу”- то межа?), а також офісні приміщення (де ж їх ще розташовувати, як не поблизу органів влади та місцевого самоврядування?). Для цього землю продавати зовсім не обов’язково. Її можна передати в довгострокову оренду. Таке використання землі принесе місту значно більше користі ніж дзюркотіння фонтану та лавочки в, загазованій від вихлопів, зоні. Та й повноцінно відпочити в місці навколо якого постійно їздять автомобілі ніяк не вийде. Дзюркотіння води точно буде заглушене шумом двигунів 🙂 Отож- завдання міської влади- знайти інвестора, і нехай те все будує. Не бачу нічого поганого в тому, що хтось там зароблятиме гроші для себе і для громади.

Віталій
11.01.2015 at 20:54

Все, начебто, логічно, але я бачу там сквер. Ось такий собі оазис серед руху автомобілів та адміністративних будівель…)))

Небайдужий
11.01.2015 at 20:58

Віталій написав: “я бачу там сквер. Ось такий собі оазис серед руху автомобілів та адміністративних будівель…)))”

Красиво, але не ефективно 🙂

Віталій
11.01.2015 at 21:00

Небайдужий, ти зануда!))) Ну невже всюди варто бачити тільки ефективність? )))

Небайдужий
11.01.2015 at 21:09

В містобудуванні саме так- функціональність понад усе 🙂
Об’єкт містобудування, на відміну, скажімо від твору мистецтва, має бути не стільки красивим (хоча естетична привабливість має бути безсумнівно), як функціональним та ефективним. Такі правила жанру. Кому потрібен прекрасний палац, який неможливо використовувати за призначенням? 🙂

Віталій
11.01.2015 at 21:12

Ага! Таким чином ти реабілітував капличку безподобних Петра та Василія! А шо? Мінімум естетичної привабливості, зате повна функціональність та ефективність!)))

Небайдужий
11.01.2015 at 21:18

Культові споруди- вершина неефективного використання землі. Ні податків, ні користі для людей (окрім їхніх власників, звичайно) 😉

Віталій
11.01.2015 at 21:20

Я ж і кажу: ЗАНУДА!)))

Небайдужий
11.01.2015 at 21:33

Ну нехай зануда, але територія міста не безмежна. І бюджет також чимось треба наповнювати. А що є основним джерелом надходжень до місцевого бюджету? Плата за землю, податок на доходи фізичних осіб та єдиний податок з СПД. Скільки з цього всього принесе місту сквер з фонтаном чи купа покришок? Рівно нуль грн нуль копійок. А скільки треба витрачати, щоб те все утримувати? Отже- використання центральної площі під сквер чи пам’ятник завдає місту матеріальних збитків у вигляді неотриманих податків 🙂 Та й зменшує площу міста, на якій його мешканці могли б заробити на самих себе. Ось так. Може це й занудно, але ж десь треба брати кошти на утримання міста?

Віталій
11.01.2015 at 21:37

В нас, також в центрі міста, є ринок. От на його місці й можна побудувати і паркінг, і офісні приміщення і ще якесь занудство. А там, де був Лєнін – має бути СКВЕР!)))

Небайдужий
11.01.2015 at 21:41

Тобі парку мало? Ще сквер йому подавай 🙂
Чим тобі той ринок заважає? Нехай люди на себе заробляють. Чи куди ти їх подіти пропонуєш?

Віталій
11.01.2015 at 21:42

Я не знаю! Я хочу сквер!)))

Небайдужий
11.01.2015 at 21:49

Хчеш сквер- іди в парк! 🙂

Віталій
11.01.2015 at 21:52

Ти б ще в ліс запропонував сходити)))

Небайдужий
11.01.2015 at 22:26

Між іншим, одне другому не заважає 🙂
Ось, наприклад (такий же самий похилий рельєф місцевості):
http://static.ngs.ru/news/preview/7fd8ccb3a605d57c23862852a7196d55040e0dae_900.jpg
Правда, там підземний паркінг запроектовано на 400 з лишнім авто. Нам стільки не треба. Можна в 4 рази менше. Решту площі можна використати під все інше, про що я писав вище, а зверху- сквер. Можна й з фонтаном 🙂

Інший
11.01.2015 at 22:30

Як добре, що такі як Небайдужий далеко від важелів впливу. Все б розпродав і закатав в асфальт, а люди нехай по подвір’ї гуляють, а в кого нема то по балкону)

Інший
11.01.2015 at 22:36

Небайдужий, Ви б ще в Лозовій запропонували паркінг зробити))) Це повний абсурд. Такі споруди будуються там де велике скупчення автомобілів, під великими житловими, або торговельними центрами, не посеред містечка де серед білого дня можна йти посередині дороги і тобі навіть сигналити не будуть. І поясніть ще одне, яку користь принесе місту будівництво багатомільйонного неприбуткового проекту, такого як підземний паркінг?)

Небайдужий
11.01.2015 at 22:39

Зате, мабуть, дуже добре, що “важелі впливу” в руках Грушка та подібних до нього? Так, Інший? 😉

злючка
11.01.2015 at 22:43

критикувати завжди легше, аніж взяти і самому щось зробити. всі ідеї не ідеал, але цікаво почути думку інших людей, думку молодого покоління. я так бачу конкурс ідей. більшість бачить місце для відпочинку громади і важливо не критикувати, а прислухатись до думки інших. до речі, зараз проходить конкурс на бренд міста, є хороші ідеї. чому б не зробити голосування ще й на ГФХ.

Інший
11.01.2015 at 22:45

Небайдужий просто випльовує мізковиносні ідеї))) Значить знизу Ви пане Небайдужий бачите паркінг на 100 місць, над ним спортивно-розважальний комплекс в який влізе вся молодь міста, потім офісні приміщення і на горищі сквер з фонтаном?))) Спорити не буду, якщо ще додати кілька десятків житлових поверхів, банк, ресторан і готель то вийде дуже сучасне рішення. Але все це реалізуємо десь в Дубаї, а не в Хмільнику)))

1111
11.01.2015 at 22:48

Інший ти далі Хмільнику кудись виїжджав, чи таке тільки по ТВ у Дубаях бачив?

Інший
11.01.2015 at 22:48

Небайдужий, якщо оцінювати саме по даному питанню то так. На ідею Віталія погодились, організували як могли, хіба погано?

Небайдужий
11.01.2015 at 22:52

Підземній паркінг- НЕПРИБУТКОВИЙ проект??? Інший, я бачу, що в прибутковості ви розумієтеся не більше, аніж в рекреації 🙂
А взагалі, ви, Інший, маладєц! Хмільник, по-вашому- село селом. Нехай молодь бухає в “Малібу”, автомобілі паркуються на вулицях, а місцеві жителі нехай задовольняються читанням книжок біля “красівого” фонтану. Ви, бува, не радником у нашого мера працюєте? Щось ваші думки підозріло ідентичні? 😉

Інший
11.01.2015 at 22:52

1111, виїжджав навіть далі області))) і навіть значно далі країни, якщо вважати що кримненаш))) Але таке дійсно бачив тільки по ТВ(

Інший
11.01.2015 at 22:58

Небайдужий, я попросив пояснити яким чином місто має заробляти на підземному паркінгу, а не рівняти мене до мера і тим більше висувати якісь припущення що до моїх думок та переконань.
Прошу триматись в руслі діалогу, якщо хочете далі його продовжувати.

Небайдужий
11.01.2015 at 23:11

Інший, читайте вище. Там є відповідь на ваше запитання.

Інший
11.01.2015 at 23:13

Небайдужий, можете повторити? Їй-богу не бачу(

Небайдужий
12.01.2015 at 00:12

Ну тоді, ще раз читайте:
“Плата за землю, податок на доходи фізичних осіб та єдиний податок з СПД.”

Інший
12.01.2015 at 15:33

Небайдужий, це зрозуміло, але я мав на увазі яким чином власник паркінгу буде на ньому заробляти, щоб відбити мільйони вкладені в будівництво?

Інший
12.01.2015 at 15:41

І можна ще одне запитання, пане Небайдужий? Чи є у Вас ще якісь ідеї по розвитку міста, бо розбазарювання землі мені не здається правильним напрямком.

Небайдужий
12.01.2015 at 19:36

Надто багато запитань. Я не довідкове бюро 😉

Інший
13.01.2015 at 13:16

Очевидно немає)))

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *