Close
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

18.02.2012

Відкривай ворота – агітація прийшла

Начебто до чергових виборів ще є час, але вже політики різних «калібрів» потрохи виходять із «між виборчої сплячки». Так, так саме «сплячки», адже ми, народ, більшість з них бачимо серед простих смертних лише у ці «святкові для народу дні» коли нас возять, нам показують, нам дарують… тобто роблять все, аби мати одне єдине – ГОЛОС ВИБОРЦЯ. Для них це своєрідна індульгенція для потрапляння у владу! І на цьому все. Game over. Отримавши те що й вимагалось, про нас забувають до наступних виборчих перегонів. Такі реалії життя!

Якщо з владою начебто все зрозуміло, і без різниці якого вона кольору, помаранчева вона чи біло-голуба, у неї задача № 1 – отримати в черговий раз довіру людей, то з опозицією завжди набагато цікавіше. Посудіть самі, ще начебто не зовсім охололо крісло їх «опозиційного прєдводітєля» Юлії Володимирівни, як з кожним днем все більше і більше «царьків» заряться на цей трон. Серед них неабияку активність проявляють такі «важкоатлети», як Яценюк, Кличко, Гриценко, Кириленко… Боже кого там тільки не має. Навіть Катеринчук і той знову до народу прийшов…

Для чого їм той «трон головного опозиціонера»? Все дуже просто. У нашій країні не було ще влади, яку б народ з часом не почав критикувати: і то не те, і це не так. Звичайно є за що, адже хто не робить той не помиляється – це закон життя. Так от, саме на цьому, на певній невдоволеності людей завжди починаю грати псевдо демократи. Чому псевдо? А тому що кожен з них, прийшовши до влади, буде діяти тими ж самими методами, які зараз вони на випередки один з перед одного звуть «авторитарними».

Бути опозиціонером, особливо під вибори, дуже вигідно: критикуй собі аж заслинься, все одно ні за які процеси в країні не відповідаєш, все спишеться на владу.

З історії: в свій час до влади йшли більшовики, які щоб завоювати довіру слухали народ, землю, заводи та  рівність всіх і вся обіцяли … А як прийшли, то люд прозрів: колективізація, голодомор, репресії, масові вивози в Сибір та інші «отдаленные места» – оце повна диктатура та справжній авторитаризм! Невже історія не вчить?!

Крім того,з світової практики відомо, що не всі опозиційні сили можуть стати ефективними владними партіями. Адже вони мають пройти складний процес трансформації та переходу від однієї моделі та стратегії до абсолютно протилежної. Так би мовити, перебудуватися. Більшість партій цього не витримують, так і не зрозумівши те,  що вони вже не критикують дії інших – вони вже відповідають за власні!

Не дарма кажуть, що владу легше здобути ніж втримати!

 

Головне в цій круговерті «різнобарвних» опозиційних обіцянок розрізнити хто є хто, щоб в черговий раз не стати «простим носієм бюлетеня з потрібною галочкою до виборчої урни»…

 

Розчарований ВИБОРЕЦЬ

38 Comments on “Відкривай ворота – агітація прийшла

Волошка
18.02.2012 at 01:41

Класна стаття! )) Передвиборна агітація, до речі, вже розпочалася)) Думаю, в Україні всі – розчаровані виборці)) 

Віктор
18.02.2012 at 08:36

Але голосувати все одно потрібно….

Віталій
18.02.2012 at 11:05

В мене питання до автора, стосовно псевдодемократів. А як на Вашы думку має діяти справжній демократ, прийшовши до влади. Прошу навести приклад, починаючи від рівня міста і закінчуючи Президентом України…

Віталій
18.02.2012 at 12:58

Бачу автор матеріалу не має бажання відповідати. Тоді спробуюзвернутися до всіх інших читачів
ГФХ: а як на Вашы думку має діяти справжній демократ, прийшовши до влади?

Небайдужий
18.02.2012 at 14:35

“Влада”- поняття надто широке. Бажано б уточнити питання, зазначивши, яка конкретно владна посада мається на увазі? 🙂

Віктор
18.02.2012 at 14:42

Віталій, то хай демократи й дадуть відповідь. Вони ж до влади рвуться. Демократи ви де??? Чи тільки прапорами вміємо махати???

Віталій
18.02.2012 at 14:55

Розумієш, Вікторе, кожна політична сила, яка рветься до влади, позіціонує себе, як така ,що відстоює демократичні принципи… І Партія Регіонів, і “Батьківщина”, і “Свобода”… Ти можеш привести приклад, який суперечив би моїй тезі?
 

Віктор
18.02.2012 at 14:59

Віталій, якщо вона, у Вашому вислові, рветься, то які демпринципи вона може відстоювати??? Не состиковочка получається(((((  

Віталій
18.02.2012 at 15:05

Та ні)). Якраз все нормально. Просто політичні партії створюються лише для того, щоб приводити своїх членів до влади. Іншими словами – формувати органи влади і через своїх членів – впроваджувати свої програмні засади та обіцянки.

Віктор
18.02.2012 at 15:07

Я це знаю…

Віталій
18.02.2012 at 15:09

До де ж тут нестиковочка? Може питання та проблема не в псевдодемократах, як ви думаєте?

Віктор
18.02.2012 at 15:15

Скільки ми б не писали, так звані, демократи мовчат…

Віталій
18.02.2012 at 15:19

Вікторе, пропоную зразу розставити акценти: кого ви маєте на увазі, коли пишете “псевдодемократи”, і хто такі “справжні демократи” на Вашу думку?

Волошка
18.02.2012 at 15:54

Справжні демократи не бігають від однієї партії до іншої, і враховують інтереси громади, а не лише свої власні)))) Захотілося відповісти замість Віктора)) Дуже погано, що автор статті не відповідає… вийшла б досить цікава дискусія))) Чи цей автор навіть не знає, що його стаття тут розміщена?;)

Глеб
18.02.2012 at 16:00

Яценюк, Кличко, Гриценко, Кириленко, Катеринчук. Все они псевдо демократы? В чем же их вина? И где написано, что демократ не должен переходить в дуругую партию? Свобода асоциаций – ключевая основа демократии:-)

Волошка
18.02.2012 at 16:04

Якщо перебіг в якусь таку, яка дотримується тих же ідей, це нормально, а якщо біжить туди, де зовсім різні понятия та ідеї – ну це вже зовсім))))) 

Глеб
18.02.2012 at 16:14

И при чем здесь демократия?

Віталій
18.02.2012 at 16:20

)))

Глеб
18.02.2012 at 16:24

Плохо, когда люди не понимают ключевых понятий:-)

Віктор
18.02.2012 at 17:18

Глеб, “вина” в тому, що як їм потреби немає (виборів), то їх і не має…

Віталій
18.02.2012 at 18:03

Вітя, я перепрошую, але не зрозумів тебе зовсім. Що ти маєш на увазі?

Віктор
18.02.2012 at 18:12

Віталій, а ти Глеб, да???

Віталій
18.02.2012 at 18:16

Ні, але мені ця тема дуже цікава, тому й втрутився… То що ти маєш на увазі, говорячи про вибори?

Віктор
18.02.2012 at 18:29

А що таке вибори??? Вибори – це наданий державою, її устроєм засіб для вибору собі влади. (Можете глянути у вікіпедію і скачати інше пояснення). Але вибір має бути свідомим, тобто людина має володіти інформацією, а не тільки з газеток що їй дають, чи з розповідей бабусь-сусідок. Лише тоді можна питати з влади, коли її обрано свідомо!!!
Дані пани-опозиціонери працюють, цитуючи Вас, пане Віталію,  лише для того, щоб приводити своїх членів до влади. Іншими словами – формувати органи влади і через своїх членів – впроваджувати свої програмні засади та обіцянки. 

Віталій
18.02.2012 at 18:42

))0 а хто Вас особисто обмежує в праві на інформацію, яка стосується намірів тієї чи іншої сили? ))) До того ж, незалежно від політичної сили, ті, кого обирають, мають діяти виключно в межах законодавства))) На мою думку, проблема не в псевдодемократах, а в псевдоВИБОРЦЯХ, псевдоГРОМАДСЬКИХ ОРГАНІЗАЦІЯХ, псевдоГРОМАСЬКИХ АКТИВІСТАХ, псевдоПАТРІОТАХ… Список можна продовжити… І така ситуація на всіх рівнях – починаючи з села-міста – і закінчуючи масштабами держави…

Волошка
18.02.2012 at 18:43

Глеб 18.02.2012

И при чем здесь демократия?  –   ))))))) а до чого Ви взагалі розпочали цю тему, якщо не даєте можливості дописувачам продовжувати її?)))  Пане Глеб, кожна людина голосує за того, за кого хоче проголосувати)))))

Віктор
18.02.2012 at 18:59

Віталій, ти про що??? Ми начебто з намірами “демократів” розібралися!  
Волошка, підтримую!!! 

Віталій
18.02.2012 at 19:09

Вітя, я мав на увазі, що в нашому суспільстві діє принцип “чого бідний – бо дурний, чого дурний – бо бідний”. Це саме псевдоВИБОРЦІ продають свій голос на виборах, беруть участь в фальсифікаціях, а потім нарікають на владу. Це саме наші громадяни (псевдоСВІДОМІ), погоджують в трудових колективах проект податкового кодексу, не надають жодних до нього зауважень, а потім виходять на майдани… І прикладів безліч. То хто ж нам винен? “Псевдодемократи”, демократи, анархісти, онаністи. чи ще хтось? )))

Глеб
18.02.2012 at 19:14

Волошка, я Вас не понял. Что Вы имеете в виду?:-)

Месник
18.02.2012 at 20:30

і псевдовиборці і псевдодемкорати всі на одне лице. міняти треба себе, а не тикати на інших 

Віталій
18.02.2012 at 20:46

Погано, коли псевдовиборці і псевдодемократи знаходять один одного…)))
 

Месник
18.02.2012 at 20:48

тоді проходять вибори))))))

Віталій
18.02.2012 at 20:52

А після виборів, псевдовиборці починають ремствувати… А чого? Бачили ж очі, кого купували та рекомендували купувати іншим під час агітації – тепер їжте, хоч повилазьте!)))

Месник
18.02.2012 at 20:53

це точно

Месник
18.02.2012 at 20:54

місцеві вибори це доказали

Пронира
19.02.2012 at 21:45

Нічого страшного, Панове. Головне ще зроити вибір  “на авось” на наступниx вибораx. Адже кількість “серйозниx” кандидатів “мама не горюй”))))))))

Віталій
19.02.2012 at 21:52

Не знаю, як “мама”. а от “Неньку” це вже конкретно задовбало…)))

Пронира
19.02.2012 at 22:10

Да, уж))))))))))

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *