Close
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages

04.06.2012

Заступник міського голови відправив «хвальоних футболістів» косити траву

Нещодавно в соціальній мережі «Вконтакте» з’явилася інформація про те, що директор Хмільницької школи №4 вимагає від громадян плату за користування шкільним стадіоном http://cs666999.vk.com/wall-725699_1221 Журналісти Інформаційної агенції «ПЕРСПЕКТИВА» спробували підняти завісу над темою «спортивних поборів» в Хмільнику.

В своєму коментарі перший заступник міського голови, секретар міської ради пан Петро Дреженков підтвердив, що зараз, для того, щоб громадянам пограти у футбол на міському чи шкільному стадіоні, справді необхідно сплатити визначену суму на спец фонд школи, попередньо уклавши договір, яка використовується виключно на цілі школи.

Щодо можливості безкоштовно пограти у футбол в Хмільнику, то пан Дреженков запропонував всім бажаючим піти «за територію міського парку, де облаштовані ворота» і там «можуть всі грати безкоштовно, без будь-якої плати»…

Це «футбольне поле» було облаштоване міською владою в минулому році, але, як зазначив Петро Олексійович, «в цьому році, не один з цих хвальоних футболістів, які так переживають за громаду міста, не прийшов туда і не покосив траву, і не облаштував собі нормальне поле для гри»…

Пропонуємо переглянути відео сюжет, який було відзнято журналістами Інформаційної агенції «ПЕРСПЕКТИВА»:

а також фото майданчика, «де можуть всі грати безкоштовно, без будь-якої плати»:

 

112 Comments on “Заступник міського голови відправив «хвальоних футболістів» косити траву

Гігібайт
04.06.2012 at 21:24

косив Ясь конюшину…
 

Небайдужий
04.06.2012 at 22:25

Петя каже, що плата за гру на шкільних футбольних полях передбачена ЗУ”Про оренду державного та комунального майна”. Цікаво, до якого типу майна, Петро відносить футбольне поле: до рухомого чи нерухомого? 😉 І що він розуміє під терміном “трав’яне покриття”? Це СПЕЦІАЛЬНО облаштований спортивний газон (засіяний спеціальними сортами трави на спеціально підготовлену поверхню- з дренажем і т. д.), чи клаптик землі, який сам по собі поріс бурьянами та споришем? Які витрати школа несе на утримання цього, як він каже “хвальоного” “трав’яного покриття”?
Бреше Петя і оком не моргає.

Віталій
04.06.2012 at 22:29

Так чому ж бреше? Було припущення. що потрібно платити – Петро Олексійович це підтвердив: платити таки потрібно! “Дєньгі в каси – футбол в маси!”)))))))

Глеб
04.06.2012 at 22:34

Какая-то странная забота о развитии физкультуры и спорта в городе 🙂

Небайдужий
04.06.2012 at 22:39

Це крайня форма дикунства. Весь світ бореться за те, щоб молодь проводила дозвілля за спортивними заняттями, а не в кабаках та підворотнях, а наша “молода команда” всіма силами намагається загнати молодь в кабаки та підворотні зі спортивних майданчиків. Немає слів, щоб описати цю ТУПІСТЬ 🙁

Віталій
04.06.2012 at 22:44

Напевно в Ваших словах є певна логіка. Все ж таки в нас молоддю вважаються особи, яким не виповнилося 35 років, а не тільки школярі. А команди, вірніше – їх гравці, які грають в Хмільницькій футбольній лізі якраз і попадають під визначення “молодь”… Навіть, якщо взяти до уваги слова директора, що “приїхали дорослі люди”…

Небайдужий
04.06.2012 at 22:49

А навіть, якщо й старші за 35. Невже міська влада зацікавлена в тому, щоб ці люди зміцнювали своє здоров’я та проводили своє дозвілля змістовно? Адже давно достеменно доведено, що чим більше людей витрачають свій вільний час на заняття фізкультурою, тим кращою є криміногенна ситуація в населеному пункті. Я в шоці від такого “проФФесіоналізму” універсального куратора.

Небайдужий
04.06.2012 at 22:50

мав на увазі “не зацікавлена”…*

Глеб
04.06.2012 at 22:53

Не волнуйтесь, скоро видеонаблюдение поставят и криминогенная ситуация будет в норме! 🙂

Пронира
05.06.2012 at 01:42

“Вы его напрасно прелесным ругаете…”)) http://www.youtube.com/watch?v=AtgjYSGbdIU

Дід Відун
05.06.2012 at 10:17

Слава Україні! Героям Слава!

Тьфу на них… проясню вам оту ситуацію…

Згідно того закону, органи місцевого самоврядування мають право надавати в оренду об’єкти комунальної власності, тобто те, що поле ДЮСШ здають в оренду, то законно… але те,що це роблять обовязковим не законно….   Оскільки комунальна власність згідно ст. 327 ЦКУ належить територіальній громаді, то всі жителі нашого міста мають право на ньому грати безкоштовно… лише в тому випадку коли його хтось орендує, тоді там має право грати лише орендар… тобто прийшла компанія побігати, якшо їм кажуть шо це поле в оренді, тоді нема питань – всі йдуть геть, але якшо воно не в оренді в даний період, то виганяти їх, або зобовязувати укладати договір оренди не мають права… 

Лесь Українець
05.06.2012 at 10:36

А невже так тяжко усім бравим хлопам-футболістам взяти коси в рученята і дружненько викосити те поле? І я б пішов! І грали б собі!

Дід Відун
05.06.2012 at 10:49

Тьфу на тебе… там не коси треба , а газонокосарку і рівняти катком той город…

Букашка
05.06.2012 at 11:26

Новий вид спорту – “косіння полів”. А гроші тоді за що платити?

Небайдужий
05.06.2012 at 11:31

Пане Лесе Українець! Ви бували на тому лузі? Бачили що там росте? Бачили, яка там кількість кротовин на квадратний метр площі? Бачили, яка там на ту ж площу, кількість, вибачте, кізяків? 🙂 Дід Відун має рацію, там просто покосити- замало. Треба гнати ґрейдера, рівняти того луга, утрамбовувати катком, влаштовувати хоч якийсь дренаж, а потім засівати травою… й чекати хоча б з кілька місяців поки дерн не утвориться. А тоді вже й грати можна буде без шкоди для власного здоров’я 🙂

Євгенія
05.06.2012 at 14:26

Я ще розумію, чому не можна грати на шкільному полі, а от до чого тут міський стадіон??навіщо тоді він?

Лесь Українець
05.06.2012 at 14:49

Все розумію і бував там не раз. ну то покосимо спочатку, а далі все як ви кажете! всеодно починати з чогось треба. чи краще просто пасивно виражати своє незадоволення? ми ж дорослі люди всі))) зробимо, хтось і подякує)))

Лесь Українець
05.06.2012 at 14:50

і тьфукати на мене не треба(((

Небайдужий
05.06.2012 at 14:59

Я ще розумію, чому не можна грати на шкільному полі….

 
А чому на ШКІЛЬНОМУ не можна? Я, наприклад, цього зовсім не розумію?…

Святослав
05.06.2012 at 17:08

У мене декілька заитань:
1. Хто, коли, кому  і на яких умовах визначив здавати в оренду об”єкти комунальної власності (шкільні та міський стадіони)?  Якщо немає чітких відповідей на ці запитання, то це чистої води корупція. А щоб було зрозуміліше, то це незаконна схема отримання та використання коштів, які ніким не контролюються та використовуються на розсуд певних осіб…., про що публічно було сказано директором школи (який напевно навіть не усвідомів що він “наплів” по телевізору ).   Чи не так? Цікаво, як на це зреагують правоохоронці?
2. Який нормативно-правовий документ визначає розмір орендної плати за використання спортивних об”єктів у Хмільнику? 
3. Коли проводився конкурс на здавання в оренду спортивних об”єктів Хмільника? В яких ЗМІ та коли було опубліковано інформацію про проведення відповідного конкурсу?
 

Святослав
05.06.2012 at 17:25

Коли цей перелік чітких запитань буде поставлено міській владі та правоохоронцям, тоді відразу “Петя і єжи с німі” не будуть собі дозволяти публічні “закидони” на кшталт: “хвальоні футболісти” та “хай беруть коси в руки”. Тут діло пахне тим, що хтось після правового з”ясування усіх обставин цієї ситуації може взяти інструменти в руки “у місьцях не столь отдольоних”. 

Небайдужий
05.06.2012 at 17:49

За корупцію не посадять. Складуть протоколи про корупцію, та й усе. Але зрозуміло одне- ніяких законних підстав вимагати з людей гроші за те, що вони грають у футбол на міському чи будь-якому шкільному полі, ні в кого немає.

Віталій
05.06.2012 at 17:52

Не можу пригадати хто, але хтось казав мені про інсування якогось рішення виконавчого комітету, де було встановлено плату чи то за використання спортивного залу ДЮСШ, чи то за використання міського стадіону… Хтось знає, про що йдеться? Чи боронь Боже має оте рішення?

Небайдужий
05.06.2012 at 18:54

Наскільки мені відомо, то директор четвертої школи лише лякав “хвальоних футболістів” якимось рішенням, а насправді ніякого рішення не існує 🙂

Віталій
05.06.2012 at 19:00

Та ні… Я про те рішення чув ще за довго до історії з директором…

Небайдужий
05.06.2012 at 19:09

Тоді треба зробити запит до виконкому 🙂
 

Справжній УКРАЇНЕЦЬ
05.06.2012 at 19:13

 
Пригадую практику використання шкільних басейнів у Польщі. Впродовж навчалього дня басейни використовуються безкоштовно для навчання плавання школярів. Польська система освіти зобов’язує адміністрацію усіх шкіл забезпечити проходження навчання плаванню усіх учнів кожної школи від 4-го до 6-го класу. Навчання повинно забезпечуватись впродовж якого одного року навчання.
За межами навчання, нгаприклад з 18:00 до 21:00 шкільні басейни використовуються для відвідувачів з погодинною оплатою чи з оплатою місячного абонеента. У вихідні басейн приймає “платних” відвідувачів цілий день.
Така система дозволяє повноцінно використовувати наавні споруди і не витрачати бюджетні кошти на догляд за басейнами при використанні їх дорослими.
У нашому випадку все впирається у визначення власника стадіонів. В Польщі басейни є власністю шкіл, які є юридичними особами. Здійснюється державний контроль за використанням зібранох плати виключно на потреби утримання басейнів.
Повертаємось до “наших” стадіонів. Як правило вони знаходяться на балансі управлінь освіти, які в свою чергу, є бюджетними установами. Такі установи не можуть отримувати кошти з різних джерел, а тільки, виключно, з бюджету.
Для забезпечення розумного використання стадіонів для ширших потреб, ніж навчальний процес, їх треба передати у власність чи на баланс таким суб’єктам які можуть отримувати кошти від клієнтів. Наприклад Комунальне підприємство чи Спортивне товариство. В останньому випадку в формі членських внесків.
Запровадження оплати за користування бюджетним об’єктом фактично є протизаконним. Найпростіше тут звернутись за роз’ясненням до прокуратури (хоч дуже не люблю цей орган). Можна направити запит самому міському голові про підстави запровадження плати за користування стадіонами та про законність запровадження такої плати.

Небайдужий
05.06.2012 at 19:41

Такі установи не можуть отримувати кошти з різних джерел, а тільки, виключно, з бюджету.

Воно то так, але трохи не так 🙂 Відповідно до Постанови Кабінету міністрів України від 27 серпня 2010 р. №796, школи мають право у сфері фізкультури, спорту та дозвілля надавати такі платні послуги:
1) забезпечення проживання, відпочинку та оздоровлення у дитячо-юнацьких, спортивно-оздоровчих таборах, санаторіях-профілакторіях, пансіонатах, на базах туризму та відпочинку;

2) проведення групових та індивідуальних занять з фізичної культури та спорту з використанням відповідної матеріально-технічної бази навчальних закладів, якщо це не передбачено навчальними планами та не належить до діяльності, що фінансується за рахунок коштів загального фонду державного та місцевих бюджетів;

3) надання у тимчасове користування спортивного інвентарю та обладнання, якщо це не передбачено навчальними планами та не належить до діяльності, що фінансується за рахунок коштів загального фонду державного та місцевих бюджетів;

4) організація, проведення спортивних, фізкультурно-оздоровчих заходів (у тому числі міжнародних) з використанням відповідної матеріально-технічної бази навчальних закладів, якщо це не передбачено навчальними планами та не належить до діяльності, що фінансується за рахунок коштів загального фонду державного та місцевих бюджетів;

5) організація, проведення індивідуальних екскурсій для відвідувачів та організованих груп у структурних підрозділах навчальних закладів (музеях, ботанічних садах, заповідниках тощо);

6) організація, проведення концертно-видовищних заходів.

Небайдужий
05.06.2012 at 19:45

Звісно, те, що Петя плів в тому ролику про оренду, то повна маячня. На цій підставі ТОЧНО не має підстав брату якусь плату. А ось на підставі Постанови кабміну можна. Тільки не за все 🙂 Зокрема, футбольне поле не належить ні до спортивного інвентаря, ні до обладнання. Більше того, за жодною школою, як і за Управлінням освіти, не закріплено земельної ділянки, на якій те поле розташоване. Тому й на цій підставі платити гроші за футбол законних підстав немає (ось такий каламбур) 🙂

Віктор
05.06.2012 at 19:46

Небайдужий, але тут жодного слова про надання в аренду спортивного майданчику тощо. Чи не так?

Віталій
05.06.2012 at 19:49

Перепрошую, але до якого пункту можна віднести питання платного використання стадіону?

Небайдужий
05.06.2012 at 19:50

Я ж кажу, що за гру на ФУТБОЛЬНОМУ ПОЛІ ні до якого, але можна було б до п.3, якби футбольне поле було “інвентарем” чи “обладнанням” 🙂

Небайдужий
05.06.2012 at 19:51

Вікторе, звісно, що так. Я ж про все написав 🙂

Віталій
05.06.2012 at 19:53

Перепрошую за питання після відповіді))) Просто напевно коментували всі разом і отримали таку мішанину…)))

Віктор
05.06.2012 at 19:54

З моїм коментом вийшов подібний казус)
 

Віктор
05.06.2012 at 19:58

З мережі Вконтакті:

 
Руслан Царук відповів Вікторовi Гричанюку
Віктор, ходять плітки, що це тебе з шкільного поля виганяли… Спростуєш?

три години тому|Це спам|Відповісти|
Мені подобається

 
Віктор Гричанюк відповів Руслановi Царуку

Руслан, ше не виросла та людина, яка, як ти виразився, “з шкільного поля виганяла мене”!!! Я там виріс, як і більшість хмільничан, що мешкають в тому районі. І це поле не власність влади, будь якого скликання та кольору, а виключно громади!!! Тепер щодо самого питання. Так ми грали у футбол коли мене підізвали. Чому мене? Тому що знають. Діалог був наступного змісту: Директор школи “Мені зателефонували і сказади, що футбольне поле використовується не за призначенням, от я і прибув”. Я в свою чергу запитав: “Тобто як не за призначенням??? Ми ж у футбол граємо і нічого поганого не робимо”. Д.: “А хто у вас старший” .Я: “Я особисто прийшов з 2-ма людьми. Інших майже не знаю”. Після чого підізвав одного із них і спокійно пішов грати дальше. Вони, поспілкувавшись хвилин 20, розійшлися. Все. Краще було як би місцевий канал висвітлив не одну сторону ситуації, а був об”єктивним!!! А саме: запитав тих хто страждає від такого “керування”!!!

Небайдужий
05.06.2012 at 20:02

Законною виглядала б ситуація, за якої, наприклад, Вікторе, прийшли ви разом із друзями в школу пограти в футбол, але без м’яча. А тут директор. І каже: “Хлопці! Ласкаво прошу на наш стадіон! Пропоную вам пограти нашим м’ячем. Коштуватиме це задоволення 20 гривень за годину. Окрім цього можу вам запропонувати сітку для воріт. Це вам обійдеться в 10 гривень за годину. наш завгосп натягне її на ворота за 10 хвилин. Погоджуєтеся?” Ви погодилися, заплатили в касу 30 гривень, вам видали вказаний інвентар та корінець касового ордеру, або хтось із вас зганяв до банку і сплатив там ці гроші. Ось тоді буде все нормально 🙂

Віталій
05.06.2012 at 20:06

Напевно варто погодитися з Небайдужим))) Напевно, іншого варіанту в дирекції школи просто немає…)))

 

Віктор
05.06.2012 at 20:06

Небайдужий, 100% – це є послуги!!! Хоч бери, а хоч ні!!! Цивілізовано та законно.

Віктор
05.06.2012 at 20:10

 
Хотілося б поіменно мати список тих «хвальонних футболістів»… Ну щоб когось не забули. Це звичайно «сміх скрізь сльози», адже люди інколи нехтуючи своїм здоров’ям здобували футбольний рейтинг для нашого краю, а в результаті все на що вони заслужили зійшлося до одного – косіння газонів.
 
Є одне дуже гарне прислів’я: Кожен має робити ту справу, яку він робить найкраще. Тож хай косять ті, хто має косити і не заважають іншим грати у футбол.

 

Глеб
05.06.2012 at 20:19

Пироги должен печь пирожник, сапоги чинить – сапожник. А свинопасы должны пасти свиней 🙂

Небайдужий
05.06.2012 at 20:20

… а айболіти тих свиней лікувати 😉

Віталій
05.06.2012 at 20:28

Пропоную не відхилятися від теми матеріалу…

Жека Кондартюк
05.06.2012 at 20:31

так не справелдливо !! 

Жека Кондартюк
05.06.2012 at 20:31

Справедливо* 

Віктор
05.06.2012 at 21:14

А на новому полі вже 2 гравця є – на відео видно))))).

і шо?
05.06.2012 at 21:25

 
Граємо в футбол, панове!!!
На полі зібралося дві команди. Перша команда: збірна  чиновників  міськвиконкому та шкіл ( ЗОСШ та ДЮСШ ). Друга команда: ФК Хвальоні футболісти. Прізвища по можливості та по ходу гри.
Розігрувати м’яч припало збірній чиновників ( без жеребкування ) .
Першим удар по м’ячу наніс Петро Дрежанков ( він же Петро Олексійович, він же Петя )  і точно передав пас директору Хмільницької школи №4.
Отримавши м’яч, директор Хмільницької школи №4, не збагнув для чого він йому і на правах господаря поля став вимагати  у представників ФК Хвальоні футболісти сплатки  за гру, після чого невдалим ударом вивів м’яч за межі поля.
Польовий суддя Віталій намагається налаштувати гру  на свій лад, для чого в рівній мірі підтримує і збірну чиновників і ФК Хвальоні футболісти.
Як і на кожному гарному футболі тут присутні й вболівальники. Всі вболівальники як один також раніше бачили м’яча і своїми настановами геть збили з пантелику футболістів.
Вболівальник Небайдужий яро став відстоювати позиції ФК та обливати брудом капітана збірної команди чиновників.
В той же час бокові судді  Святослав і Дід відун також прийняли сторону ФК.
Ситуацію намагався вирівняти запасний ігрок   третьої команди Лесь Українець шляхом заміни футбольного поля та інші вболівальники навідріз відмовились міняти місце дислокації.
Інші вболівальники: Євгенія, Букашка, Пронира, Глеб та Гігібайт по черзі підтримували то футболістів однієї команди то іншої. Наразі склалось враження що вони просто заблукали у вирію спортмасових подій у місті і для них футбол дещо далекуватий.
Отож, шановні глядачі – футбол закінчився так і не розпочавшись.
З вами був коментатор, і шо?
 

і шо?
05.06.2012 at 21:27

А то, як на мене, то слід це питання обговорити за великим круглим столом, за яким би сиділи тренери команд, їх капітани, громадські організації в т.ч. «Право», преса, телебачення, депутати та інші зацікавлені особи. А так получається що кожний своє бовкнув, я в тому числі, а результату не має.  

Віктор
05.06.2012 at 21:35

і шо?, прикольно і з гумором намальована ситуація. Я граю в цій “дуелі світоглядів”???

Віталій
05.06.2012 at 21:35

Браво, І що?!!!)))))))))))))) Хоча не зовсім погоджуюся з відведеною мені роллю судді, але все одно БРАВО!!! До того ж не погоджуюся, що “футбол закінчився так і не розпочавшись”… пропоную вважати, що команди відіграли тільки перший тайм. А потім можливий додатковий час та серія пенальті…))) Час покаже…)))

Пронира
05.06.2012 at 22:46

Для доведення ситуації до логічного початку або кінця, пропоную дієвий метод: приxодити на стадіон та займатись спортом не зважаючи ні на які усні доводи будь-кого. Все, що може зробити директор школи – це “барабанити”, можливо в МР, а можливо і в міліцію, на що останні можуть відреагувати (цей варіант можливий при повній відсутності розуму та адекватності)… Але відповідно до Кодексу про адміністративні правопорушення вам максимум “вкрутять” ст. 173 (дрібне xуліганство). Після чого уявляю заголовки ЗМІ, інтернет-ресурсів та ін. періодичниx видань))) І лише неупереджений колектив газети “Я та місто” напише статтю із заголовком “За сприянняМ міської влади накладено штраф на банду “xвальонниx футболістів” за гру футбол на стадіонаx міста”)))

Глеб
05.06.2012 at 22:54

А как вы прокоментируете это:
П О С Т А Н О В А від 27 серпня 2010 р. N 796 Про затвердження переліку платних послуг, які можуть надаватися навчальними закладами, іншими установами та закладами системи освіти, що належать до державної і комунальної форми власності:

п.8 п.п.2:
Інші послуги:
наданняв  оренду  будівель,споруд,  окремих  тимчасово вільних приміщень і площіншого рухомого та нерухомого майна або обладнання,
що тимчасово не використовується у навчально-виховній, навчально-виробничій,  науковій діяльності,  у разі,коли  це  не погіршує  соціально-побутових   умов  осіб,які  навчаються  або працюють у навчальному закладі
Может Петя всё таки прав? 🙂

 

Небайдужий
05.06.2012 at 22:54

Та можна грати сміливо, безплатно й нікого не питаючи 🙂 Ніхто вам нічого не зробить. Якщо викличуть міліцію, то “відбитися” буде простіше простого. Нехай директор школи (спортшколи) покаже Державний акт на земельну ділянку, де розташовано футбольне поле. Без цього документу він НІЯК не зможе нікому довести, що поле знаходиться на його території і тути “вторглися” непрохані гості 🙂

Небайдужий
05.06.2012 at 22:56

Глібе, не правий Петя 🙂
Футболне поле, це не майно 🙂 А тому не може бути об’єктом оренди в розумінні ЗУ “Про оренду державного та комунального майна”.

Глеб
05.06.2012 at 23:02

А что же тогда поле. если не “майно”? 🙂

Небайдужий
05.06.2012 at 23:06

Земельна ділянка 🙂

Глеб
05.06.2012 at 23:08

А “земельна ділянка” – это не “майно”? 🙂 Вы меня запутали 🙂

Небайдужий
05.06.2012 at 23:13

Не майно. Це- природний ресурс. Оренда його регулюється Земельним Кодексом та ЗУ “Про оренду землі”.
Ну, це- чисто юридичні питання. Петя від них далекий 😉

Дід Відун
05.06.2012 at 23:15

Тьфу ти… розвели тут балаканину… я ж написав, що здавати в оренду вони мають право, але забороняти грати на цьому полі має право лише та людина, яка орендує її… якщо воно не орендується на даний момент, то грати можуть усі …. при чому орендувати це право, а не обовязок… а цей хвальоний секретар виставляє це наче обовязок орендувати…

Пронира
05.06.2012 at 23:17

Футбольне поле – це територія школи (в даному випадку не приватної), а майно – ворота, сітка, свисток загублений фізруком… Тому, можливо варто брати мзду за проxід на територію навчального закладу або виокремлювати цю “земельну ділянку” для комерційного застосування))

Глеб
05.06.2012 at 23:23

И что делать хвалённым футболистам? Петя не отстанет 🙂

Пронира
05.06.2012 at 23:26

Глеб 5.06.2012

И что делать хвалённым футболистам?             ИГРАТЬ, ИГРАТЬ и ещё раз ИГРАТЬ!!!

Небайдужий
05.06.2012 at 23:31

Прониро. В Хмільнику поняття “територія школи”- чисто віртуальне, оскільки (я про це вже вище писав) жодна школа чи Управління освіти не мають в своєму користуванні НІЯКИХ земельних ділянок з “територіями шкіл”. Мені відомо, що є державний акт на земельну ділянку під дитячим садком по вул. Котовського, який перебуває в оренді у санепідемстанції, може ще якісь є?, але під території шкіл ніхто ділянок не відводив.

Віталій
05.06.2012 at 23:36

Сподіваюся, що “хвальоним футболістам” (перепрошую в хлопців за такий вислів, але мені здається, що ця фраза претендує на звання “крилатої”), вистачить сміливості, гордості та часу для того, щоб довести свою правоту та захистити свої права… Успіху!)))

Просто в шоці
05.06.2012 at 23:41

Дорогі товариші.Що не кажіть,але з приходом нинішньої міської влади футбол в місті Хмільнику видає останні ,предсмертні вздохи! Як тільки не щімили,але вже зараз то точно хочуть додавити. Чому не 500 грн за стадіон ,а тільки 200? Не допрацювали напевно,раз так мало берете) Всім тільки гроші дай,а за що платим не понятно? Хотілось б вже по пунктах знати що входить в цю суму,чи не так? І не на словах,а затвердженні документи побачити! Знаю. всі їсти хочуть і ділитись думаю не забувають,але давайте і про футбол подумаєм. Да, гарний стадіон це мрія кожного хто займався футболом в місті,але нахіба нам ще один пам`ятник на який тільки дивитись?Був в Россії нещодавно і розкажу що бачив. Є в місті “N” міська команда яка повністю тримається на бюджетних коштах та на коштах звичайних людей. Кожен хто йде на матч команди платить за вхід символічні дві гривні (перевів на нашу валюту). Ці кошти і йдуть на отримання стадіону,команди інвентаря ітд і тп. А в нас ні команди ні людей на стадіоні. Люди не було б “Району” футболом би і взагалі не пахло.В нас “політика” так,програла команда 2-3 рази,все не треба вона нам,боротьбу будем продвигати. Тепер то щей стадіон в 4 школі взяли під оплату.Тепер точно .опа буде,тепер футбол у нас у вільний час тільки на компі можна пограти,хоч за це платити не треба. “Мамо дай 2 гривні на булочку,я в школі поїм і ще дай 5 ,а то хочу пограти футбол” От це нас чекає!!! 

Пронира
05.06.2012 at 23:42

Якщо так, то натxненні пориви директора школи – повний абсурд…

Небайдужий
06.06.2012 at 13:15

Якщо так, то натxненні пориви директора школи – повний абсурд…

Саме так 🙂
Нехай Петя і директори шкіл, в тому числі й спортшколи, для початку, доведуть, що земля, на якій розташовано футбольні поля, надана комусь у власність чи в користування 😉

Cергій
06.06.2012 at 14:26

Це повне  безглуздя, уже переходить усі рамки, платити за шкільний стадіон, а коли мер тільки прийшов до влади то дуже пропагував спорт, виганяв працівників міської ради на стадіон. А зараз просто хотять косити капусту, може скоро будемо платити за те щоб присісти на лавочки, які недавно встановили по місту. Позор і стидоба, збирати гроші з учителів школи, щоб побудувати паркан, це вже схоже на 90-ті.
Це просто корупція, відкрита і груба і на яку ніхто не реагує…

Лесь Українець
06.06.2012 at 17:11

Ну чому ж не реагує, реагує! Ось дивіться скільки на сайті ГФХ відгуків)))

Лесь Українець
06.06.2012 at 17:12

А далі, можливо, до реальних дій перейдемо)))

Віктор
06.06.2012 at 17:21

Лесь, якщо Ви про косіння, то давайте без мене))))

Богдана Хмельницька
06.06.2012 at 21:52

Як псувати то перший, а як доглядати то пас…. Справжній патріот!

Небайдужий
06.06.2012 at 22:46

Як псувати то перший, а як доглядати то пас…. Справжній патріот!

 
Паштет стать поміняв 😆

Лесь Українець
07.06.2012 at 08:58

Якщо нічого не плануєте робити, маю на увазі усіх небайдужих коментаторів, то краще вже мовчати)))
 

Віктор
07.06.2012 at 09:18

Паштета, вітаю)))). Тут вже так “напсували”, такий патріотизм продемострувавши, що “мама не горюй”.
Лесь, буде, перш за все, інформаційний запит з даного питання. 

Небайдужий
07.06.2012 at 10:00

А що пропонує робити пан з ніком “Лесь Українець”? Траву косити на лузі? так це ж саме й Петя пропонує робити 🙂
Дещо ми вже зробили:
1. З’ясували, що Петіні вимоги та відмазки- неправомірні;
2. Донесли інформацію про цю проблему, не без допомоги місцевого телебачення, до більш широкого кола громадськості.
3. Роз’яснили людям їхнє право не виконувати незаконних вимог директорів четвертої та спортивної шкіл про сплату грошей за право пограти на футбольних полях.
Це- зовсім не мало 🙂

Лесь Українець
07.06.2012 at 11:27

Мені цікаво, хто про це дізнався, крім небайдужих на ГФХ?

Небайдужий
07.06.2012 at 11:53

Всі, хто бачили сюжет нашого телебачення. А таких людей, значно більше, ніж тих, які знають про існування ГФХ.

Лесь Українець
07.06.2012 at 12:38

Ааааа))))
 

Віталій
07.06.2012 at 12:55

Пропоную Вашій увазі матеріал Інформаційної агенції “ПЕРСПЕКТИВА”, де описано механізм сплати орендної плати за використання футбольного поля в школі №4:
“… Мова, в першу чергу, йде про міські стадіони із трав’яним покриттям. А це стадіон четвертої та дитячо-юнацької спортивної шкіл. Щоб мати змогу грати на першому із них, потрібно звернутися за дозволом в управління освіти, де проведеться екпертна оцінка, на основі якої визначиться вартість послуг і буде укладено договір із встановленою орендною платою за проведення ігор або просто тренувань..”.
Посилання на оригінал матеріалу:
http://perspectiva.inf.ua/?p=3097

Глеб
07.06.2012 at 13:00

Мозг дурака считает грубым вмешательством любое соприкосновение с логикой 🙂 Иначе идею городской власти прокоментировать нельзя 🙂

Небайдужий
07.06.2012 at 14:08

Орендна плата, це платіж за КОРИСТУВАННЯ чимось протягом певного строку. Наприклад, майном або земельною ділянкою протягом строку, визначеного договором оренди.
Як ми вже з’ясували, футбольне поле не є майном, тому ЗУ”Про оренду державного та комунального майна” до нього ніяким боком не причепиш. Тобто, договір оренди футбольного поля неможливо укласти навіть теоретично, бо відсутній предмет оренди. Іншими словами: НЕМА ЧОГО ОРЕНДУВАТИ. Я вже не кажу про саму процедуру укладення такого договору, яка є досить складною і тривалою (ст. 9 закону).

Щоб було зрозуміліше, проілюструю всю абсурдність “орендної теорії від Петі” такою ситуацією:
Приходять хлопці до школи пограти у футбол. А їм директор і каже: “Хлопці, щоб тут грати, треба спочатку укласти договір оренди. Для цього скажіть хто буде орендарем- юридична особа, чи хтось один із вас (обов’язково зареєстрований підприємцем). Нема юридичної особи? Добре, хто тоді персонально орендуватиме?” На щастя, знайшли серед гравців одного підприємця. Тоді він розпочинає процедуру ініціювання укладення договору, яка закінчиться лише через кілька місяців. Тобто, якщо ви захотіли пограти на полі в червні, то договір на руках матимете лише під зиму, коли “хвальоне травяне покриття” вже покриють товсті сніги 🙂
Петя, як з’ясувалося, не має про оренду комунального майна жодного уявлення 🙂 Тут, як у випадку з Коведою, ляпнув дурницю на камеру, не подумавши 😉
Платні послуги на підставі ПКМУ тут можуть бути лише за інвентар та обладнання (ворота, кутові прапорці, м’яч, сітку). Якщо нічого цього футболісти не використовуватимуть, то й платити ім немає за що.
Як земельну ділянку, поле в оренду також, окремому футболісту нема чого брати 🙂 Коротше- посилати їх всіх по-далі і грати собі спокійно без всяких там поборів 🙂

Лесь Українець
07.06.2012 at 15:25

Я от дивуюся, дорогі панове, чому ви не при владі))) такі розумні))) стільки знаєте)))

Небайдужий
07.06.2012 at 15:37

А звідки ви знаєте, що ми “не при владі”? 😉

Один із Хвальоних футболістів
07.06.2012 at 17:30

Я просто в шоці!
Я багато років віддав місцевому футболу. Були перемоги. Були поразки. Не обходилося і без травм. Ми грали за рейтинг нашого міста та району! Прийшла влада міста яка повністю забила на наш футбол По другому я сказати не можу. Вона розвалила наш Радон. Вигнала місцеві команди з центрального стадіону. Та бачу цього їм замало. Вони добралися вже до 4 школи. Кому і за що платити якшо там ні газону нормального ні хотя б приблизних умов для гри? Люди приходять туди провести культурно свій час.
Тут є гарні коментарі з порадами як нам бути. Ми маємо використати це. Поля мають бути для всіх хто не хоче бухати за углом чи ще якоюсь єрундою займатися. Влада має слухати свій народ а не кармани набивати.

Месник
07.06.2012 at 17:51

всім привіт! багато вже бачив та такої наглості ше треба пошукати…
народився віршик – пояснення для Леся:
 
наш народ сліпий та ледачий
тому до влади приходять не ті.
і доки спатиме, незрячий,
гвалтуватимуть його вони

Лесь Українець
08.06.2012 at 08:12

здогадався))) були б при владі, не допустили б такого, напевно)))

Небайдужий
08.06.2012 at 09:09

Паштете, влада вона різною буває. Дехто й журналістів “представниками влади” називає 😉
 

grab
08.06.2012 at 14:18

http://20minut.ua/%D0%9D%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D0%BD%D0%B8-%D0%92%D1%96%D0%BD%D0%BD%D0%B8%D1%86%D1%96/pre_add_my_news

тут можна надати більшого розголосу цій проблемі 

Богдана Хмельницька
08.06.2012 at 21:14

Проблема в тих, хто вважає це проблемою.

ХВАЛЬОНИЙ ФУТБОЛІСТ
09.06.2012 at 09:49

ВИ ШО ТАМ БІЛЯ БІЛОГО ДОМУ МИЛОСТИНЮ ПРОСИТЕ-НЕ МОЖЕТЕ НАЙТИ 100 ГРИВЕНЬ ШОБ ТРАВУ ПОКОСИЛИ-ЧИ ВИ ТІЛЬКИ СОБІ ПРИВИКЛИ КОСИТИ ЗЕЛЕНЕНЬКІ.БІДНА МІСЬКА ВЛАДА ПОБИРАЕТЬСЯ-НЕМА 100 ГРИВЕНЬ.ПОДИВІТЬСЯ ПО ОБЛАСТІ В СЕЛАХ В ПГТ НА ФУТБОЛ НА РІК 100 ТИСЯЧ ГРИВЕНЬ ВИДІЛЯЮТЬ-50.000-В СЕЛАХ.ВИ НЕ МОЖЕТЕ НАЙТИ І 5 ТИСЯЧ НА ФУТБОЛ.А ПЕТЯ .. ХАЙ ЙДЕ І КОСЕ-БО ЦЕ ВЛАДА ХМІЛЬНИКА МАЄ РОБИТИ ЦЕ-ЧИ ДОЛІЗЛИ ДО ВЛАДИ І ЗАБУЛИ ПРО СВОЇ ОБОВЯЗКИ.А ЯК НЕ МОЖЕТЕ ТО НЕ МУЧТЕ … ЯКШО … НЕ ВМІЄТЕ.КРАЇНА НЕ ПУГАНИХ ІДІОТІВ.АЛЕ ЯК ДОКАЖЕШ ІДІОТУ ШО ВІН ІДІОТ ЯКШО ВІН ІДІОТ-ВІН НЕ ПОЙМЕ БО ІДІОТ.ВБИЙТЕ ВЖЕ ЦЕЙ ФУТБОЛ В ЦЬОМУ МІСТІ-І ВАМ ДОБРЕ І ЛЮДИ СПОКІЙНІШЕ БУДУТЬ БУХАТИ І ВАЛЯТИСЬ ПО ПІД ЗАБОРАМИ-КРАСОТА БУДЕ.І НАРІКИ БУДУТЬ З ВАМИ ЗДОРОВАТИСЬ-А НЕ ЗДОРОВЕ СПОРТИВНЕ ПОКОЛІННЯ.

Богдана Хмельницька
09.06.2012 at 10:42

Цікаво логіка… Влада має робити все, а громада нічого… Я вже мрію побачити цих хвальоних футболістів і захисників громади при владі, ото вже ми заживемо, як бахіні.

ХВАЛЬОНИЙ ФУТБОЛІСТ
09.06.2012 at 11:22

У ВСЯКОМУ РАЗІ-БУДЕШ БОГДАНА МАТИ ФУТБОЛЬНЕ ПОЛЕ ЯК КОВРИК НА ЯКОМУ ВДОМА ХОДИШ А НЕ ТОЙ КІЗЯК ШО НА ЦЕНТРАЛЬНОМУ СТАДІОНІ.

Зайчик побігайчик
09.06.2012 at 11:39

“Цікаво логіка… Влада має робити все, а громада нічого” . Хм…………. то давайте ми все будемо робити ,а влада сидіти і чухати яйця. Питання: нащо ми її обирали тоді? Щоб займались такими питаннями ,влада має підштовхувати громаду  і надавати можливості раз на те пішло. А в нас що ? Грайте хлопчики футбол,тільки не забудьте розрахуватись з владою за надану можливість. Да не в лом покосити ту поляну в парку,тільки там же не трава ,а будяки. Я розумію що втикнути ворота можна де завгодно,та чи хтось піде туди “грати” ! Там же ноги можна повикручувати і все остальне! Хіба це проблема в некошеній траві? Проблема в тому що поля як такого там немає взагалі! Я там був і не раз,це жах. Що разу коли граю футбол в районі дивлюсь на поганенькі стадіончики в селах,але наше так зване “Футбольне поле” в парку і в долю не падають. Одне слово КОШМАР!!! 

Богдана Хмельницька
09.06.2012 at 11:48

Я дороги хочу, тротуари та робочі місця, а не кусок города з травою посеред міста!

Зайчик побігайчик
09.06.2012 at 11:54

Починати треба з малого. Здорова нація це перед усім здоров`я її дітей. А якщо не має дітям де займатись спортом то яким чином це місто буде мати здорове покоління ,яке в майбутньому має працювати на цих робочих місцях,будувати дороги та тротуари?Ми і так діти чорнобиля,так нас ще швидше хочуть загнати в могилу.

Небайдужий
09.06.2012 at 13:31

А де про клумбочки? Про йолочки? “Где про скорые помощи, ..ля?!!!” (с) Г. Кернес ::lol

ХВАЛЬОНИЙ ФУТБОЛІСТ
09.06.2012 at 13:37

О БАЧИШ БОГДАНА ТИ ХОЧЕШ ШО ВСІ ЛЮДИ В ХМІЛЬНИКУ-ОТ І ЗВЕРНИСЬ ДО ЦЕЇ ВЛАДИ ШОБ ВОНА ШОСЬ РОБИЛА-ЩОБ НЕ ХВАЛЬОНІ ФУТБОЛІСТИ КОСИЛИ ТРАВУ НА ПОЛІ,ЩОБ НЕ ПІШОХОДИ КРАСИЛИ ПІШОХОДНІ ПЕРЕХОДИ ЯКИХ ВЖЕ ДАВНО НЕ ВИДНО А ТО НАВЕДУТЬ ЇХ ТІЛЬКИ ТОДІ КОЛИ КОГОСЬ ЗІБЮТЬ НА НИХ.А ПО ТВОЇ ЛОГІЦІ ВИХОДИТЬ ЩО ЦЕ ВСЕ ГРОМАДА МАЄ РОБИТИ-ТОБТО ФУТБОЛІСТ-КОСИТИ ТРАВУ НА ПОЛІ-ТАКА СОБІ ФК.ЯСЬ-КОНЮШИНА.ПЕШЕХОДНІ ПЕРЕХОДИ МАЮТЬ ПОКРАСИТИ САМІ ПЕШЕХОДИ-ГРОМАДА.ДІТИ І ЇХ БАТЬКИ МАЮТЬ БУДУВАТИ МАЙДАНЧИКИ ДИТЯЧІ-А НАШО Ж ТОДІ МЕР,ХМІЛЬНИЦЬКА АДМІНІСТРАЦІЯ-ВОНИ ЗА ЦИМ ДИВИТИСЬ ПОВИННІ ЧИ НАВПАКИ ЦИМ ЗАНЯТИСЬ.ЧИ ПЕРЕРАХУЙ МЕНІ ЩО ВОНИ ХОТЬ НА 10 ПРОЦЕНТІВ ЗРОБИЛИ З ТОГО ЩО ОБІЦЯЛИ ПРИ ВИБОРАХ-НАШО ЦЕ ЇМ ВОНИ Ж ТАК ДЛЯ ПРИКОЛА ТАМ СИДЯТ-АБО ЛЕЖАТЬ ВЖЕ НА ПЛЯЖІ НА МОРІ.А ПО СЛОВАМ ЗАСТУПНИКА ШКОЛА №4 З СТАДІОНОМ ВЖЕ КОМУНАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ І НЕРУХОМІСТЬ А НЕ ДЕРЖАВНА УСТАНОВА ЩО УПОРЯДКОВУЄТЬСЯ МІНІСТЕРСТВУ ОСВІТИ-ХОТЬ БЕРИ І СЬОГОДНІ ПРОДАВАЙ ШКОЛУ.ДИРЕКТОР ШКОЛИ ФУТБОЛІСТІВ БАЧЕ А ЛЮДЕЙ ЩО ВИГУЛЮЮТЬ СОБАК-ЯКІ ПРЯМО НА ПОЛІ НУЖДУ СПРАВЛЯЮТЬ ВІН НЕ БАЧЕ-НУ ЦЕЖ НОРМАЛЬНО СОБАЧИЙ ТУАЛЕТ НА ПОЛІ-А ФУТБОЛІСТ НА ПОЛІ ЦЕ НОНСЕНС-ЯК ЦЕ ФУТБОЛІСТ НА ПОЛІ-НЕ ПОЛОЖЕНО-ЦЕ СОБАЧИЙ ТУАЛЕТ-ЯК ЦЕ ЩЕ ВІН ГРОШІ НЕ ХОЧЕ З ТИХ ХЛОПЦІВ ЩО НА ТУРНІКАХ ТАМ ЗАЙМАЮТЬСЯ ЧИ В КІЛЬЦЕ КИДАЮТЬ НА БАСКЕТБОЛЬНОМУ МАЙДАНЧИКУ.ОТ І ПЕРЕКОНАЙ ЇХ В ТОМУ ЩО КОЖЕН ПОВИНЕН ЗАЙМАТИСЬ СВОЇМИ ОБОВЯЗКАМИ.ФУТБОЛІСТ ФУТБОЛ ГРАТИ А НЕ КОСИТИ.ПІШОХІД ПЕРЕЙТИ ДОРОГУ В МІСЦІ ДЕ Є ОБЛАШТОВАНИЙ ВЛАДОЮ І ТИМИ СЛУЖБАМИ ЯКІ МАЮТЬ ТАКІ ЗОБОВЯЗАННЯ СТАВИТИ ПІШОХІДНІ ПЕРЕХОДИ І СЛІДКУВАТИ ЗА НИМИ.І ПО ХОДУ МИ МАЄМО РОБИТИ ДИТМАЙДАНЧИКИ.ШОСЬ НЕ ТО.ТОДІ ВИХОДИТЬ ЩО ВОНИ НАМ НЕ ТРЕБА-ЦЯ АДМІНІСТРАЦІЯ.АЛЕ Є ПИТАННЯ-КУДИЖ ТОДІ ДІВАЮТЬСЯ ГРОШІ ЯКІ ВИДІЛЯЮТЬСЯ НА ЦЕ ВСЕ.НА ТІ ДВЕРІ В ПІДЇЗДАХ ЩО МАЛИ ПОСТАВИТИ В КОЖНОМУ ПОВЕРХОВОМУ БУДИНКУ-НІЧО НЕМА.ЯКЩО ХТОСЬ І СТАВИВ ТО ЗБИРАВ ПІДЇЗД ЗА ВЛАСНИЙ РАХУНОК.ХАЙ КРАЩЕ ВИКОНУЮТЬ СВОЮ РОБОТУ-ТОДІ ВСЕ БУДЕ ТАК ЯК ПОТРІБНО-ТОДІ МИ Й ЗМОЖЕМ СКАЗАТИ ЩО МИ Є КУРОРТНОЮ ЗОНОЮ.А ПОКИ ЩО МИ ТІЛЬКИ НА ПАПЕРІ КУРОРТ-І ХМІЛЬНИК КУРОРТНА ЗОНА.ВСЕ ПОЧИНАЄТЬСЯ З МАЛЕНЬКОГО І ПОСЛІДОВНО-СПОЧАТКУ СТАДІОН ДЛЯ ФУТБОЛУ.ПОТІМ ТРОТУАРИ-ПЕРЕХОДИ-НОРМАЛЬНІ ДОРОГИ-А В НИХ НА СЛОВАХ Є А В ДІЙСНОСТІ НІЧОГО НЕМА.ТАК ТЯП-ЛЯП-ЗДЕЛАНО-КРАСОТА.

Небайдужий
09.06.2012 at 14:02

Пане Хвальоний футболіст! Ви все правильно пишете і я вас підтримую повністю. Маю лише одне прохання, перестаньте, будь ласка писати капсом (всі букви великі) бо дуже тяжко читається текст і сприймається, як крик, а ми тут, наче, не глухі 😉

ХВАЛЬОНИЙ ФУТБОЛІСТ
09.06.2012 at 14:12

Та вже нема що писати-все вже написано.Дякую богдана за підтримку.

Богдана Хмельницька
09.06.2012 at 19:55

Зайчик побігайчик, а діти то тут до чого?

ХВАЛЬОНИЙ ФУТБОЛІСТ
09.06.2012 at 22:18

Цветы жызни.

Богдана Хмельницька
10.06.2012 at 10:14

Це ясно, але до чого вони тут?

Просто в шоці
10.06.2012 at 23:50

“Зайчик побігайчик, а діти то тут до чого?” Я скажу до чого! Оренда стадіона  центрального для дитячої команди міста хмільника також платна,якщо хтось не в курсі.Є в нас команда 16-17 років  . Запитайте у їх тренера чи кошти йому не казали платити! Ось тоді будете знати відповідь на своє питання. Колись ці ж хлопчаки виграли областні змагання,дак їм геть дякую не сказали в нашій ДЮСШ. А зараз за тренування щей плати!

Богдана Хмельницька
11.06.2012 at 18:48

Просто в шоці, скажіть хто тренер і я запитаю. Уточніть ще коли і які хлопчики змагання виграли.

Зайчик побігайчик
14.06.2012 at 10:07

Ось так ви і цікаветесь футболом в місті хмільнику ,якщо не знаєте хто є тренером молодого покоління 16-17 років! Тому про що ще можна тут коментувати. 

Богдана Хмельницька
14.06.2012 at 17:24

Та я взагалі футболом не цікавлюсь. То хто тренер, чи ви теж цікавитесь так як я?

ХВАЛЬОНИЙ ФУТБОЛІСТ
15.06.2012 at 23:38

Богдана Хмельницька районна адміністрація-цей тренер Валерій Вікторович Михайлюк-він вам уточнить коли і які хлопчики виграли не тільки область але й Україну.На ці досягнення крім їх батьків і магазину ВІЗИТ-влада не дала ні копійки але чомусь при врученні медалей була як ні в чому не бувала з вигуками-це ж наші яке потім переросло в БАЧИТЕ ЯКІ МИ МОЛОДЦІ-ЦЕ Ж МИ ЇМ В ЦЬОМУ ДОПОМОГЛИ.А так як ви не цікавитесь історією свого міста та захищаєте цю владу-наштовхує на думку що ви там і працюєте можу запропонувати не писати вам про те чого ви не знаєте і шо вам ймовірніше глубоко по болту.А пропоную перевірити мої слова беспосередньо візитом до В.В.Михайлюка тоді зможете більш кваліфіковано диспутувати на цю тему.Можете владу не захищати-вони через 2 роки викинуть вас як непотріб і не оцінять того що ви тут для них робите.ПОЦІКАВТЕСЬ ІСТОРІЄЮ МІСТА В ЯКОМУ ЖИВЕТЕ.Було б добре якби ви ще шось пропонували а не писали тому що немає що робити.Але ж навіщо вам і так добре-нічого не знаю-нічого не бачу-нічого не кажу.Висновок зроблю один-нікуди ви не підете взнавати правду бо воно вам там саме де і владі міста-хоча був би радий якби ви хоть в цьому питанні просвітились повністю.

Богдана Хмельницька
16.06.2012 at 12:46

Тренер на добровільних засадах працює, чи йому ВІЗИТ заробітну платню виплачує? Тренувались вони теж на стадіоні ВІЗИТ? Не думала, що дитячий футбол це така важлива частина історія міста, яку всі зобов’язані вчити, як історію КПСС… Поясніть, ще, якщо не важко, куди і хто мене має викинути. Я що по Вашому РІЧ!? І ще одне, не треба вживати слів, значення яких Ви не розумієте, це я про дискутувати

ХВАЛЬОНИЙ ФУТБОЛІСТ
19.06.2012 at 22:14

До поки ви не запитаете того тренера-це ваша обіцянка-ніяких коментарів не буде.СКАЗАВ-ЗРОБИ.Призвіще тренера вказано-обіцянка його про це запитати не виконана.Про що далі можна розмовляти.

Месник
20.06.2012 at 23:57

та вона тут для петі працює. а може то сам петро спустився…
 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *