Close
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

30.12.2011

Чи має право Ленін покинути центральну площу міста?

23 грудня відбулося позачергове засідання виконавчого комітету Хмільницької міської ради, на якому було розглянуто пропозиції громадської ради при міськвиконкомі. Одне з питань стосувалося перенесення пам’ятника Леніну з центральної площі Хмільника.

Стосовно пам’ятника виконком прийняв рішення з таким формулюванням:

«Доручити заступнику міського голови з питань діяльності виконавчих органів міської ради Шлейку М.І. в термін до 20.01.2012р. вивчити питання щодо можливості перенесення пам’ятника В.І.Леніну до іншої частини міста відповідно до чинного законодавства»…

На нашу думку, зараз є реальна загроза, що питання справді буде вивчено, але висновок буде приблизно таким: «Хмільницька міська рада та її виконавчий комітет не мають повноважень щодо перенесення пам’ятника Леніну з центральної площі міста»…

Тому є гостра необхідність в отриманні незалежного правового висновку щодо ситуації, що склалася. Саме тому пропонуємо всім небайдужим долучитися до цього процесу та надати своє правове обґрунтування можливості перенесення пам’ятника Леніну.

В свою чергу громадська організація «ПРАВО» підготує свій коментар.

Всі пропозиції будуть розглянуті громадською радою при виконавчому комітеті Хмільницької міської ради. Після аналізу та обговорення пропозиції буде рекомендовано до розгляду виконкому.

120 Comments on “Чи має право Ленін покинути центральну площу міста?

Глеб
30.12.2011 at 20:39

Это не его право. Это его обязанность:-)

Букашка
30.12.2011 at 21:54

Стовідсотково! Якщо до життя міста вводяться інновації : ОСББ і т.д, то чому на центральній площі має бути комунізм. Євро, то Євро!!!

Пронира
31.12.2011 at 00:27

Як на мене, то неxай собі сидить дідусь. З цим пам”ятником асоціюються свята, паради, марші трудящиx)))) Такий класний час був… дитинство!!! Риючись у спогадаx пригадую місто, коли ще не було пам”ятника воїнам ВВВ біля універмагу на  тому місці, здається, була автобусна зупинка, згадується місто без пам”ятника Тараса Шевченка (там колись розташовувався книжний магазин більше сxожий на “стєкляшку”), а от місто без “дідуся” не пригадується…)))) До 91-го року – це був пам”ятник Леніну, а вже після – пам”ятник епоxи цілого великого народу. І доки ми пам”ятаємо своє щасливе дитинство, цей дідусь може спокійно сидіти на своєму місці.

Віталій
31.12.2011 at 15:15

Можливо для когось цей памятник і асоціюється з святами та парадами, але не варто забувати, що для багатьох постать Леніна асоціюється з голодоморами, репресіями і т.д.  

Віталій
31.12.2011 at 15:17

До речі, хто памятає, скільки памятників Леніну було в Хмільнику і скільки вже демонтували?

Пронира
31.12.2011 at 16:23

Пам”ятаю у військовому санаторії… Певний час він стояв накритий дерев”яним “ящиком”.

Віталій
31.12.2011 at 16:38

Справді. А ще був якраз біля того місця, де зараз памятник героям ВВВ…

Віталій
31.12.2011 at 16:41

До речі, зараз памятник Леніну є на території школи №1…

Глеб
01.01.2012 at 17:47

Сегодня День рождения Степана Бандеры.

Паштет
02.01.2012 at 20:58

А куди перенести пропонуєте?

Віталій
02.01.2012 at 21:52

Ми пропонуємо прибрати пам’ятник з центральної площі міста…))) Користуючись нагодою пропоную і Вам, пане Паштете. надати своє правове обґрунтування (чи спростування) можливості перенесення пам’ятника…

Віталій
03.01.2012 at 11:48
Паштет
03.01.2012 at 14:36

Віталій, я зрозумів що прибрати, а куди?

Віталій
03.01.2012 at 14:53

Є версія (не моя)), що на територію, якщо не помиляюся, контори АТП (чи як там воно?), що біля міліції… Але це не офіційна інформація…)))

Паштет
03.01.2012 at 20:37

Тобто, просто викинути?

Віталій
03.01.2012 at 20:40

“Доручити заступнику міського голови з питань діяльності виконавчих органів міської ради Шлейку М.І. в термін до 20.01.2012р. вивчити питання щодо можливості перенесення пам’ятника В.І.Леніну до іншої частини міста відповідно до чинного законодавства”… Прошу уважно читати матеріали…

Паштет
03.01.2012 at 21:14

Я читав, але це нічого не міняє, питання залишається без змін

Пронира
03.01.2012 at 21:53

Цікава картина спостерігалась під час запуску новорічного салюту, склалось враження, що “пуляли” у Леніна між ногами))))) Цікаво, це стьоб чи випадковість???

Месник
03.01.2012 at 22:40

у мене враження інше. лєнін в Паріже – оце свято було, йому навіть башту привезли))))))

Віталій
03.01.2012 at 22:54

До речі. Мені казали, що біля ялинки стоїть макет Ейфелевої вежі. Звичайно то гарно, коли все світиться. Але хтось мені пояснить задум художника, який придумав таку композицію? Що об’єднує новорічну ялинку, оленів, Новий рік та Ейфелеву вежу? Можливо справді Ленін?

Віктор
03.01.2012 at 23:05

При всьому тому ленін як був так і стоїть!

Віталій
03.01.2012 at 23:10

А Ейфелева вежа тут до чого???

Віктор
03.01.2012 at 23:16

До того, Віталій, що, нажаль, скоріше всього завалиться башня ніж він! 

Віктор
03.01.2012 at 23:24

А якщо по темі питання статті – ЙОГО ТУТ НЕ МІСЦЕ!!! А хто хоче хай забере собі … на город і радується.

Віталій
03.01.2012 at 23:59

В мене питання також по темі статті. Є бажаючі представити своє правове обґрунтування можливості перенесення пам’ятника?

Паштет
04.01.2012 at 13:59

Віктор, я хочу собі, якщо Ви скажете як це законно зробити, то я Вам навіть дам кілька червонців.

Віктор
04.01.2012 at 16:39

Корупція))))

Паштет
04.01.2012 at 19:10

Навіщо тоді відкривати рот і писати “А хто хоче хай забере собі … на город і радується.”? Самі собі перечите, до речі не вперше)))

Віктор
04.01.2012 at 20:02

Ха-ха-ха, з Вами не “соскучишся”. Під окрупцією я мав на увазі Вашу доброї душі пропозицію “то я Вам навіть дам кілька червонців.”. То де перечення сосого собі? А памятник заберайте. Хоча ні, не можна. Треба подумати про природу! Просто голубам не буде куди к.к.ти.

Паштет
04.01.2012 at 21:10

Пишіть будь-ласка без помилок, ледь прочитав))) То не корупція, почитайте визначення корупції і Ви зрозумієте про що я. Я його не з’їм, тай голубів в Хмільнику не так багато.

Глеб
04.01.2012 at 21:21

И сам голубям поможешь. Навыки имеешь – во как на этом сайте стараешься:-)

Паштет
04.01.2012 at 21:30

Бачу Ви далеко підете пане…  Головне, щоб дорогу назад знайшли.

Тигриця
05.01.2012 at 22:29

Я за перенесення памятника,адже вважаю що на його місці можна зробити щось краще

Паштет
06.01.2012 at 13:00

Якщо зроблять краще то я теж за, але ж не зроблять там краще, тільки спустять на вітер гроші яких і так не вистачає.

Віталій
06.01.2012 at 19:39

А Ви пане Паштет, проконтролюйте, щоб гроші використали економно та зробили якнайкраще!)))

Паштет
07.01.2012 at 00:06

Віталій, в Вас є дружина? Дайте їй червонця і проконтролюйте щоб вона купила кіло м’яса кіло сала, пару буханок хлібі і добре було щоб ще на цигарки вистачило. Якщо Ви впораєтесь з моїм  завданням то я візьмусь за ваше)))

Віталій
07.01.2012 at 00:56

Тобто Ви натякаєте на обмеженість міського бюджету? А як же тоді кінотеатр та басейн фінансуватимете за бюджетні кошти?))))))))

Паштет
07.01.2012 at 02:04

І тут не дійшло))) Я натякаю на те, що для того щоб зробити гарно треба багато коштів, за які краще відремонтувати дороги та тротуари. І по скільки в міській раді сидять не дурні то багато коштів на те щоб зробити там краще ніхто не виділить. Хоча в кожного своє поняття про красу, може комусь буде краще якщо там буде город)))

Глеб
07.01.2012 at 02:12

Или клумбочки. На это ни денег, ни мозгов не нужно:-)

Паштет
07.01.2012 at 02:16

Ну не сказав би, до клумби теж можна підійти з розумом, гарно оформити і посадити екзотичні квіти.

Віталій
07.01.2012 at 02:18

І я про те ж… Для того, щоб взагалі щось робити – потрібні кошти… А Ви пропонуєте ще й кінотеатр та басейн фінансувати з міського бюджету…)))))))))

Паштет
07.01.2012 at 02:21

Фінансувати готове це не те що будувати з нуля, а потім щей фінансувати.

Віталій
07.01.2012 at 02:26

А де в нас готовий басейн чи кінотеатр?

Паштет
07.01.2012 at 02:30

Басейн в 4 школі, кінотеатр “дружба”, Ви що не місцевий?

Віталій
07.01.2012 at 02:35

Справді! Тільки то басейн четвертої школи, а не міський…)))))))))))))))))))) А “Дружба” потребує дуже серйозного ремонту.

Паштет
07.01.2012 at 02:38

А 4 школа не міська, там якийсь монастир чи  держава в державі?)))))))))) Поміняти стільчики це не серйозний ремонт)))))))))

Віталій
07.01.2012 at 02:42

Так! “Учіться, учіться і єщьо раз учіться!”))))))))))))))))))))))))))))))))))

Паштет
07.01.2012 at 02:44

Що так, школа не міська? Чи в дружбі не треба серйозного ремонту, Ви треба там ремонт чи ні.

Пронира
08.01.2012 at 12:53

Ніколи не знав, що реконструкція басейну – це заміна стільчиків))))) А що, не погана ідея… В СШ №4 відкрити загальноміський басейн, ще краще потім його продати, зробити там бар, сауну, проституток на ставку взяти. Шикарна пропозиція)))))))))))))))))))
 

Віталій
08.01.2012 at 13:25

Ото вже надходження до міського бюджету зростуть!)))

Паштет
08.01.2012 at 14:14

“Яке їхало, таке здибало”… З такими ідеями ви далеко підете хлопці.

Паштет
08.01.2012 at 14:26

Пронира, а що Ви “геній” скажете, якщо зняти з цепеліна тромбон, щоб в басейні фільтрувались вихлопні гази?

Віталій
08.01.2012 at 14:28

По-моєму Ви не вірно зрозуміли мою рекомендацію… Я закликав Вас “Учіться, учіться і єщьо раз учіться”, а не “Курити, курити і ще раз курити…”))))))))))))))))))))))))))

Паштет
08.01.2012 at 14:36

Хіба ж звичайним людям, дано зрозуміти такого “генія” я Ви?)))))))  Це Пронира мене пригостив.  

Віталій
08.01.2012 at 14:53

Добре, коли вас попустить – продовжимо… Може зрозумієте…)))

Паштет
08.01.2012 at 15:18

Та ні наврядчи я зрозумію навіщо в басейні міняти сільці та навіщо робити бордель зі школи, таке дано зрозуміти тільки вам.

Месник
08.01.2012 at 20:04

видно не попустило)))

Віктор
08.01.2012 at 20:14

Басейна як такого вже фактично давно немає в місті!

Глеб
08.01.2012 at 20:15

Паштет! Отсыпь немножко:-)

Паштет
08.01.2012 at 22:08

Глеб, візьми в Месника, може з’являться такі геніальні ідеї як і в нього, буде разом зі школи бордель робити)))

Паштет
08.01.2012 at 22:11

Віктор, в місті є басейни і чудово функціонують, але якщо Ви мали на увазі громадський міського басейну то його ніколи і не було.

Паштет
08.01.2012 at 22:12

переплутав, в Паштета, ви мені всі на один нік)))

Віталій
08.01.2012 at 22:22

Пане Паштет, а як з правовим обґрунтуванням можливості перенесення пам’ятника Леніну?

Паштет
08.01.2012 at 22:28

Здається це хвилює Вас, а не мене, я його переносити не хочу, він мені не заважає і нічого поганого не зробив. Вам заважає? Ви хочете перенести? То чому Ви в мене таке питаєте?

Віталій
08.01.2012 at 22:53

Чи має право Ленін покинути центральну площу міста? Це тема матеріалу, який Ви тут коментуєте… ))))))))

Паштет
08.01.2012 at 23:06

Я вмію читати як чорним так і червоним і іншими кольорами теж, але не вмію читати думок, тож попрошу виражати їх зрозуміліше.

Месник
08.01.2012 at 23:11

без коменту))))

Віталій
08.01.2012 at 23:12

Хлопче, замісь того, щоб умнічати, писав би по суті… Хоча я вже казав – горбатого могила справить)))

Паштет
08.01.2012 at 23:18

Це Ви кому?

Віталій
08.01.2012 at 23:22

Вам, Паштете, Вам… Якщо хочеться побазікати з кимось ні про що – для цього є Вконтакті…

Паштет
08.01.2012 at 23:30

Ой, невже до вас дійшло, що не тільки Ви вмієте умнічати, я Вас вітаю з таким проривом це справді велике досягнення для Вас. Ви вже не раз піарили соціальну мережу “Вконтакті”, але запевняю Вас як би Ви її не хвалили і не вмовляли мене приєднатись до її учасників цього не станеться, дякую звісно за пораду але мені не 14.

Месник
08.01.2012 at 23:35

а 14 і половинка)))))

Віталій
08.01.2012 at 23:40

Паштете, на коменти не по суті не відповідатиму…))) Дякую за розуміння…

Паштет
08.01.2012 at 23:40

Месник
08.01.2012 at 23:42

і …. це як?

Паштет
08.01.2012 at 23:43

Віталій, то відповідайте на коменти по суті, тоді коментів не по суті не буде. Подумайте над цим.

Паштет
08.01.2012 at 23:45

Месник, так само як 14 і половинка, тільки замість половинки три четвертинки, тобто 0.75

Глеб
08.01.2012 at 23:52

Ничего себе. Оно считать умеет:-)

Паштет
09.01.2012 at 00:01

Уяви як може бути)))

Глеб
09.01.2012 at 00:03

Извините, я хотел написать “ОН считать умеет…”

Паштет
09.01.2012 at 00:20

Суті це не міняє. Смішно те що на сайті 2 чоловіка, а коментує 4. Тому не важко побачити хто що з себе представляє.

Паштет
09.01.2012 at 00:22

Питання по суті до Віталія, сподіваюсь зараз активне його перше “Я”. То куди Ви б хотіли перенести Леніна?

Віталій
09.01.2012 at 00:28

як на мене, то його взагалі потрібно демонтувати… Але враховуючи побажання трідящіхся – говоримо про перенесення… пропоную уважніше слідкувати за дискусією – я про це вже писав. Осб цей допис: 

“Є версія (не моя)), що на територію, якщо не помиляюся, контори АТП (чи як там воно?), що біля міліції… Але це не офіційна інформація…)))”…

Паштет
09.01.2012 at 00:34

Ось це я і хотів прочитати))) Ви не писали раніше, що хочете його просто зруйнувати.

Віталій
09.01.2012 at 00:36

Особисто я хочу. І не тільки його. Також я ЗА перейменування всіх вулиць, які носять назви та імена радянського минулого. Але я свідомо визнаю, що потрібно враховувати інтереси інших… Тому варто знайти компроміс. І перенесення якраз і є той компроміс…

Паштет
09.01.2012 at 14:25

Вулиці теж хочете перенести? Ви вже розробили процедуру перенесення вулиць, з будинками і мешканцями, чи тільки дорожнє покриття?)))

Віталій
09.01.2012 at 15:27

“Також я ЗА перейменування всіх вулиць, які носять назви та імена радянського минулого…”. Прошу уважно читати коментарі…))))) Бачу все ще не попустило…)))

Паштет
09.01.2012 at 16:22

“Тому варто знайти компроміс. І перенесення якраз і є той компроміс…” Прошу доступніше викладати свої думки, не всі ж “генії”.

Віталій
09.01.2012 at 17:02

Ну то попрошу знайти інтернет-ресурс, який цілком відповідає Вашим інтелектуальним здібностям…)))

Паштет
09.01.2012 at 17:46

Ви забули згадати про свій улюблений Вконтакті)))

Тигриця
10.01.2012 at 14:39

Памятаю Мельничук думав про можливість встановлення на його місті фонтану. Було б круто

Паштет
10.01.2012 at 16:16

Безперечно було б круто, але хто це буде фінансувати?

Віталій
10.01.2012 at 16:18

Згідно міської програми “Хмільник 650”, на реконструкцію площі передбачено 1 млн. грн.

Паштет
10.01.2012 at 16:26

Вистачить щоб зруйнувати Леніна, та зробити на його місті грядку з чорнобривцями.

Віталій
10.01.2012 at 16:29

І на тому подякуємо…)))

Паштет
10.01.2012 at 16:38

Треба враховувати побажання та вподобання інших пане Віталій, не всім як вам аби пам’ятник зруйнувати, хтось хоче гарну площу з фонтанами та клумбами, а комусь і пам’ятник до вподоби, тому сумніваюсь що всі подякують за грядку в центрі міста.

Віталій
10.01.2012 at 16:40

Ну можете виставити ініціаторам виділення коштів на реконструкцію площі свої претензії…)))

Паштет
10.01.2012 at 16:45

Тож кошти вже і так виділені)))

Паштет
10.01.2012 at 16:47

Якщо Ви так нічого і не второпали, то я не хочу щоб площу змінювали і не хочу щоб на це кошти виділяли, то навіщо мені звертатись?)))))))))

Віталій
10.01.2012 at 16:49

Виділені кошти не означає профінансовані заходи…))) До того ж до програми та, власне – до бюджету, можна вносити зміни…))) То ж вперед! Чи Вас і це не цікавить? )))

Паштет
10.01.2012 at 16:57

Про які заходи мова, хіба руйнування пам’ятника це захід? Читайте уважніше попередній коментар, там є відповідь на Ваше питання.

Віталій
10.01.2012 at 17:16

Так, перенесення чи демонтаж пам’ятника – це захід…)))

Паштет
10.01.2012 at 17:23

А руйнування?

Влад
13.01.2012 at 10:24

Цікаво, а якщо білшість громадян міста проти перенесення (руйнування) пам’ятника В.І.Леніну, що тоді???

Віталій
13.01.2012 at 14:08

Питання має вирішуватися сесією. як скажуть депутати…

Віктор
13.01.2012 at 15:29

Влад, а опитування у свій час нами проводилось!!! Віталій, понови результати!!!

Паштет
13.01.2012 at 15:42

Віктор, і який відсоток жителів був опитаний?

Віктор
13.01.2012 at 16:00

Свідомих!!!!!! І які не бояться заявити прямо, а не ховаються за паштетами, кільками…..

Паштет
13.01.2012 at 16:04

Це до чого? Я спитав скільки, а не яких))) Вам точне треба вчитись грамоті)))

Паштет
13.01.2012 at 16:06

Яким елементарним питання Ви вганяєтесь в ступор, а ще намагаєтесь комусь доказати свою правоту)))

Діма
19.01.2012 at 22:00

Наприклад я за те щоб його перенесли. Площа стане більша і там можна буде проводити якісь цікаві заходи для більшого натовпу чим є зараз! Фонтан робити економічно не вигідно!! Хоч і буде привабливо все виглядати але потрібен буде потужна станція яка буде ганяти воду. А вона не маленькі кошти коштує.

Віталій
19.01.2012 at 22:14

Золоті слова, золоті слова… Навіть тих півтора мільйона гривень не вистачить, які передбаченні на реконструкцію площі програмою “Хмільник-650″…)))

Діма
19.01.2012 at 22:19

Пробачте за сарказм але не стримався “Що я бачу не вже ви когось похвалили не зі свої команди?”

А от ви що пропонуєте? Куди його перенести?  А то ви всіх питаєте, а самі відповідь не даєте на дане питання. Тільки коротеньку не свою версію про АТП і все. Чому нема САМЕ ВАШОЇ ДУМКИ? Хай люди побачать куди хоче демонтувати пам’ятник пан Віталій 
P.S. Версія про зруйнувати не пройде. 

Віталій
19.01.2012 at 22:27

Шкода, що не пройде, бо саме така версія мені більш до вподоби… Щоб бути точнішим, то не про зруйнування, а про демонтаж))) Мені до вподоби АТП, але все вирішать депутати)))

Діма
19.01.2012 at 22:32

Ну значить якщо я правильно зрозумів то у вас власної думки просто нема. Шкода… цікаво було би її почути.

Віталій
19.01.2012 at 22:34

До власної думки мають додаватися повноваження))))) А їх мають тільки депутати…))))))

Діма
19.01.2012 at 22:43

Так чого ж ви тоді людей провокуєте щоб вони писали власні думки? Що цікаво спостерігати хто і про що пише? І бути серед цієї маси них самим розумним? Але ж якщо в бруді возитися то сам станеш свинею. Тоді ви ні чим не кращі за інших з яких ви тут кепкуєте. Я бачу ця розмова заходить у глухий кут. І з цього усього доброго нічого не виходить. Ви сьогодні втратили ще одну сходинку поваги у моїх очах. А я думав що навпаки, що вона добавиться.

Віталій
19.01.2012 at 22:47

)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Діма
19.01.2012 at 22:58

І цим все сказано… Дякую що приділили мені трішки свого часу.

Паштет
19.01.2012 at 23:29

Діма, я вам аплодую стоячи, не часто тут можна побачиш думку відмінну від думки Віталія.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *