Close
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

20.09.2013

ГАЗЕТА «Я ТА МІСТО» – В СВОЄМУ РЕПЕРТУАРІ…

150831_116703901728664_5096674_nРедактор підконтрольної міському голові Хмільника Василю Грушку газети «Я та МІСТО» Сергій Панаскевич черговий раз відзначився, на догоду міським очільникам. В одній з публікацій він порівняв сесійну залу з «Хмільницьким базаром», в якому гризуться між собою «торгаші».

Така реакція редактора викликана нещодавніми подіями в сесійній залі, де представники депутатської комісії оприлюднили докази підробки рішень міської ради.

Як і в попередніх своїх публікаціях, автор «нагородив» смачними епітетами членів комісії, зокрема назвав депутата Володимира Шеремету «Хмільницьким «Мельниченко».

Дісталося також і громадській організації «ПРАВО», яку було названо «скандально відомою, вже навіть в області…».

72 Comments on “ГАЗЕТА «Я ТА МІСТО» – В СВОЄМУ РЕПЕРТУАРІ…

КАРКУША
20.09.2013 at 20:40

А чого панаскевич про гуся рєпчатого не написав?

Віталій
20.09.2013 at 20:43

Знову не вгодили депутати Сергію. Раніше дорікав, що йому не надали жодних доказів фальсифікації, а коли надали – знову щось не так… От піди вгоди чоловіку!)))

Артурчик
20.09.2013 at 20:51

ви гляньте як панаскевіча задьоргало коли Шеремета включив звук і там шуми прозвучали. на підлизі панасу шапка аж горіла…. він нагородив оригінали записів шумами з мобільного…. то його криві рученьки наробили

Пронира
20.09.2013 at 20:53

Людина-фекалія!

Пронира
20.09.2013 at 20:59

Дожились! Прєдводітєль козятинськиx свинарників через фекалію обзиває депутатський корпус. Але мовчіть, депутати, мовчіть, можливо якось пронесе…

жора
20.09.2013 at 22:02

Що ти понос маєш проти базарників?

Небайдужий
20.09.2013 at 23:55

Хотілося б весь текст прочитати… Можна його сюди закинути? Бо щось не охота гроші на “Сірожине пірожене” витрачати 🙂

LEON
21.09.2013 at 07:14

Що не морда то придуркуватісь, вася. петя, сірожа. Яке дибало, таке здибало.

Валентин
21.09.2013 at 09:25

Боже, яке воно нікчемне, дурновате і брехливе. Одним словом Поноскевич

Віктор
21.09.2013 at 18:57

Цікаво, от якби зараз працював Вік Інтер, як би цю сесію показали? Там монтажувати не перемонтажувати треба було б щоб все чисто відповідало друкованому виданні.

Віталій
21.09.2013 at 19:21

Та чого ж там монтувати?))) Повирізали б все, що говорила комісія і показали б тільки те, де хвалили…))) От і весь монтаж))) А потім голос за кадром: “Громада Хмільника підтримує дії міського голови та його заступника, незважаючи на купку депутатів, які колотять…”)))

Пронира
21.09.2013 at 22:42

Вітя, про “якби працював Вік Інтер” зрозуміло. Яка твоя думка відносно цієї статті та, власне, “творчості” поноскевича??

Віктор
21.09.2013 at 22:50

Черговий шедевр, який достойних тих коштів, що переховує МР за висвітлення своє діяльності!

Пронира
21.09.2013 at 23:00

Вітя, ти петляєш… Дай чітку відповідь. Отже, ти вважаєш, що: 1) газета – лайно, а поноскевич – МУДАК; 2) газета – корисне місцеве періодичне видання, а поноскевич – редактор-професіонал, з власною виваженою позицією?? Дай чітку відповідь.

Віктор
21.09.2013 at 23:07

Шановний, не петляй! Напиши своє чітке ім’я та прізвище, от тоді і поговоримо! все по чесному!

Пронира
21.09.2013 at 23:24

Вітя, не смикайся (порада). Кому потрібно, ті добре знають моє ім”я, прізвище і навіть номер мобільного. Єдине чим ти намагаєшся крити – це “сміливість” коментувати під власним, а не видуманим ім”ям. Ти нещодавно писав про відсутність конструктиву… Почитай вдумливо власні коментарі і ти зрозумієш, що вони – суцільний КИСІЛЬ без будь якої конкретики. Ти нормальний xлопець, але твої амбіції, переоцінка власниx сил та знань не дають можливості адекватно оцінити самого себе. Останнім часом твої коментарі зводяться до образ на все і на всіx або до огризання. Вирівнюйся.

Віталій
21.09.2013 at 23:31

Все, Прониро, ти попав…))) Щас почнеться “конструктив”…)))

Віктор
21.09.2013 at 23:34

Дякую, буду старатися “оправдати” покладені на мене високі надії)))))))))))))).
Це звісно жарт!
Тобто писати, що той г…н, а той п….с, ображати людей, які б вони не були й, водночас ховатися під псевдо – це не кісіль – це позиція, це по чоловічому, це конструктив??!! Смішно! Тут є два шляхи: не подобаються – так і скажи, не можеш, боїшся чи там ще щось – краще мовчи, а то так і ніхто не взнає ім’я “героя”)))))). Чи можливо тобі прикольно під псевдо переписуватися на загальнодоступному інтернетресурсі з тими хто тебе знає? Де логіка?
Щодо кисіля. На вкус и цвет…. Може просто думаємо по різному (це я м’яко і без смикання 😉 ).

Небайдужий
21.09.2013 at 23:39

Вітя! Вітаю тебе з Днем народження!

Пронира
21.09.2013 at 23:41

Ти так нічого не зрозумів((

Віктор
21.09.2013 at 23:41

Щиро дякую за вітання!!!

Пронира
21.09.2013 at 23:44

Приєднуюсь до привітань!))

Віктор
21.09.2013 at 23:47

Пронира, дякую!

Віктор
21.09.2013 at 23:49

І щоб Віталій не ображався, що тут не по темі пишемо.
Із тексту статті:
Дісталося також і громадській організації «ПРАВО», яку було названо «скандально відомою, вже навіть в області…».
Хіба це не своєрідне визнання? Як Ви вважаєте?

Віталій
22.09.2013 at 00:01

???))) Визнання???))) Чиє? Сергієве? А ми так без нього маялися!))) Я коли це прочитав, то ржав хвилин 5))) якщо серйозно, то я до таких речей ставлюся трішки філософськи. як казав доктор Биков: “Мене всі ненавидять – значить я все роблю правильно…” Я б дуже засмутився. якби мене чи організацію Сергій в газеті похвалив. От тоді то справді був би сигнал, що варто задуматися над своєю діяльністю… )))
 

жора
22.09.2013 at 09:19

Сьогодні попала до рук газета поноса, в мене в черговий раз шок, як можна так брехати?  І це ти кончений поноскевич вважаєш обєктивним висвітленням інформації ?  В цій ситуації тішить тільки одне що доля спарувала усіх вилупків хмільника та приїзжих))  васю, петю, бойка з підробленим дипломом, кубряка сумнівної поведінки, алкаша запійного албертовича, тепер вже сташка безхребетного, та чудо сірожу, в одне кодло, і маємо надію що ці фамілії ніколи більше не будуть траплятись на слуху в хмільничан! Як страшна помилка…..

Пронира
22.09.2013 at 10:30

А чому бойко з підробленим дипломом? Xоча судячи з його виступів стає зрозуміло, що така людина просто не змогла б самотужки отримати вищу освіту))

жора
22.09.2013 at 10:42

Диплом точно підроблений, була навіть кримінальна справа..

Руслан
22.09.2013 at 10:52

Віталій, судячи з твоєї філософської логіки, виходить, що Сергій робить все правильно і працює в правильному руслі, адже ви його і його працю критикуєте значно активніше, ніж він вас)

Віталій
22.09.2013 at 12:20

Я цілком з тобою згоден. Сергій все робить правильно. Якби він почав робити неправильно – одразу ж втратив би фінансову підтримку з бюджету… А так – все правильно… Хто платить – той замовляє музику…)))

Валентин
22.09.2013 at 18:17

Понос на сесії сказав: – Я сліпий, темний виконавець, що мені кажуть, те я й друкую.
Але  забуло додати що воно ще й безмозге створіння, ср.колиз і холуй.

Руслан
22.09.2013 at 18:19

А в тебе хто музику замовляє?)))

Руслан
22.09.2013 at 18:20

Віталій, а в тебе хто музику замовляє?)))

Віталій
22.09.2013 at 18:35

А ти спитай, хто платить адміністраторам, от і взнаєш…)))

Руслан
22.09.2013 at 18:45

А питаю хто платить тобі, до чого тут адміністратори? Журналістам Сергія, не міська рада ж платить а Сергій))

Віталій
22.09.2013 at 18:51

Руслане, точно ті ж самі люди, які платили ТОБІ, коли ти допомагав розробляти ГФХ…)))

КАРКУША
22.09.2013 at 18:54

я в сірожи є журналісти? від нього тільки тікають люди! і руслан тоже втік! які журналісти? хто в тій брехні зможе працювати? тільки сраколизи!

Пронира
22.09.2013 at 18:59

А що в тій газеті працюють журналісти? І xто це?

Руслан
22.09.2013 at 19:01

Віталій, вважай що викрутився)))
Каркуша, кадрові зміни це нормально для будь якої організації. А сидіти роками на одному місті і займатись одним і тим же, може лише людина позбавлена уяви, мрій, та бажання розвиватись і пізнавати нове.

Віталій
22.09.2013 at 19:07

Руслане, я навіть не збирався викручуватися…))) Просто таке формулування було для тебе найприйнятніше і найщрозуміліше. Я просто намагався уникнути твоїх додатковий запитань і щоб тобі було зрозуміліше. Але давай вже розставимо всі крапки над “і”. Пропоную тобі написати, скільки саме ТИ отримував за те. що допомагав розробляти ГФХ?

Руслан
22.09.2013 at 19:30

Отримував досвіт, а це для мене важливіше ніж гроші. А що отримав ти, за те що перетворив гарну ідею в лайно?

Віталій
22.09.2013 at 19:38

Кожен бачить те, що йому до вподоби))) Ти бачиш в ГФХ лайно. Значить так тобі зручніше. Кожному своє…))) Хоча питання досить суперечливе))) До того ж як цей ресурс задумувався – тим він і став…))) Саме таким його я бачив тоді. коли ти, набираючись досвіду, допомагав його розробляти…)))
А що я від цього маю? Тільки головний біль і звинувачення тобі подібних…))) Хоча багато хто вдячний за існування ресурсу…)))

Руслан
22.09.2013 at 19:49

З 200 відвідувачів аж 6 активних, справді багато)))) Це велике досягнення, вітаю!))))

Віталій
22.09.2013 at 20:32

Це якраз нормально…))) РІвно стільки, на скільки можна розраховувати в невеликому місті…))) За статистикою зі 100% тих, хто заходить на будь-який ресурс, дописує 2%, коментує – 10%… Інші просто заходять почитати і матеріали – і коментарі…))) Так що тут все в рамках…)))

LEON
23.09.2013 at 09:53

Руслан 22.09.2013

З 200 відвідувачів аж 6 активних, справді багато)))) Це велике досягнення, вітаю!))))
Молодець, ти також входиш в шістку активних.)))) Вітаю!))))  Навіть, якщо Ти бачиш в ГФХ лайно не забувай, що  допомагав розробляти ГФХ і Отримував досвіт  а це важливіше ніж грошіти.

Снайпер
23.09.2013 at 13:21

Ми є те, що їмо…
Думаючи логічно, що може корисного вийти з Панаса, якщо (вже де-хто дуже влучно згадував, респект) він ср….из і т.д.т.п.
Всім вже чудово зрозуміло, що він тупо відробляє бабло, кинуте йому, як шматок спорченої ковбаси псові за вірність. Газета для того й була створена, щоб заробляте саме таким чином: стелитися під тим, хто заплотить.

Руслан
23.09.2013 at 21:59

LEON, що є те є. Ядерну, та хімічну зброю теж не з місяця привезли її розробили на землі… Всі ми грішні.

Руслан
23.09.2013 at 22:08

Снайпер, краще вже стелитись за гроші ніж задурно…

Віталій
23.09.2013 at 22:11

))) Як на мене. то краще взагалі не стелитися… Але то таке… Ти не зрозумієш…)))

Руслан
23.09.2013 at 22:33

Віталій, звісно, де мені? Я ж в долі))))

Снайпер
24.09.2013 at 14:10

Руслан, в співпраці з Панасом, доля твоя не велика. Він не вміє з підлеглими ділитись )))

Руслан
24.09.2013 at 17:03

Снайпер, а до чого тут Панас?))) Я ж з Гушком в долі! Чи вже ні??? Проясніть, бо я давно сюди не заходив і не знаю нічого нового, про свої долі, здоров’я і рід заняття. Завжди цікаво прочитати, щось нове про себе, на такому поважному ресурсі, який висвітлює об’єктивну правду і нічого о крім правди, а головне повністю безкорисно))))

Віталій
24.09.2013 at 17:55

Дякую, Руслане. за таку оцінку та характеристику ГФХ. Нарешті до тебе дійшло, що собою представляє ГФХ…)))

Небайдужий
24.09.2013 at 18:14

Я ж з Гушком в долі! Чи вже ні??? Проясніть, бо я давно сюди не заходив і не знаю нічого нового, про свої долі, здоров’я і рід заняття.”
 
Та кому ти тут потрібен?

Віталій
24.09.2013 at 18:22

))) Він ніколи не зрозуміє, що його тут терплять виключно для стьобу…))) Деякі люди, з занадто великими амбіціями і занадто малими шансами їх реалізувати саме таким чином піднімають собі самооцінку… Не зважайте – він по іншому не може. Поставтеся до цього з розумінням і коментуйте краще матеріал, а не один одного…)))

Снайпер
24.09.2013 at 19:32

Віталій, в десятку! )

Руслан
25.09.2013 at 00:40

Віталій, це нарешді, дійшло вже до всіх і дуже давно, залишилась тільки маленька купка, до яких доходить дуже туго, і то тільки через те, що ти їх гальмуєш)))
Небайдужий, що вже не потрібен? Та ні, не думаю. Дивіться скільки Віталій нового написав, аж око радіє. Зайду отак прочитаю і розумію, що я щасливий, бо є люди проблеми яких невиліковні…

Віталій
25.09.2013 at 00:46

))) Бачу це заразно))) Я про маленьку купку…))) І міський голова про це говорить, і Сергій про це пише…))) Але насправді вони намагаються переконати в цьому самих себе…))) Насправді ж ситуація діаметрально протилежна…)))

LEON
25.09.2013 at 09:13

До цієї маленької купкм відносишся і ти руслане. Ой вибач, написав твій нік з маленької букви але подумав “ти ж з Гушком в долі! а я його пишу з маленької букви .

Руслан
25.09.2013 at 21:21

LEON, Вибачаю, тільки то не нік, а ім’я, бо на відміну від деяких сцикунів мені немає від кого ховатись.

Пронира
26.09.2013 at 07:47

Поверніть старий формат сайту ((

LEON
26.09.2013 at 07:58

В кого не нік а імя той фотографію виставляє а в тебе на місті фото чортиня з ріжками.

LEON
26.09.2013 at 08:00

Поверніть старий формат, не зручно працювати.

Небайдужий
26.09.2013 at 08:41

“Поверніть старий формат сайту ((”
 
Підтримую!
Новий дизайн- ні в дугу 🙁

Руслан
26.09.2013 at 14:50

LEON, а хто тобі сказав, що то не фотографія? Коли ви намагаєтесь показатись всезнайками це так веселить)))

LEON
26.09.2013 at 16:10

Ви, це хто?

Руслан
26.09.2013 at 19:10

LEON, це хіба тільки мені помітно хто тут всезнаючий геній???

Віктор
26.09.2013 at 19:12

Бажано було б бачити кількість онлайн відвідувачів сайту. 

КАРКУША
06.10.2013 at 21:31

Реклама по телеку про “Імодіум”. Подарувати редакції газети його!

Віктор
07.10.2013 at 11:14

Шановний Адмін! Думаю, що було б варто мати на сайті можливість задавати короткі, але змістовні запитання, які періодично виникають читаючи-коментуючи статті та висловлювання до них, але дещо не зовсім стосуються теми самої статті. Тобто щоб не збивати тему статті з її основної думки. Щодо відповідей, то їх можуть давати звісно Ви, уповноважені члени ГО “ПРАВО”, або ж сам її керівник, тобто голова Ради, адже не секрет, що 99% текстів та загалом підбірка матеріалів даного інтернетресурсу саме їх рук справа. Одразу зазначу: тут не криється жодного підвоху чи щось подібного. 
Крім того, варто запустити опитування із найважливіших питань, а саме такі тут часто піднімаються.
Гадаю, що для Вас це не становитиме труднощів, а читачі-дописувачі сайту матимуть ще одну нагоду висловити своє бачення з того чи іншого питання.
Завчасно дякую! 

Віталій
07.10.2013 at 13:17

Кілька уточнюючих питань:

1. які саме питання виникли особисто в тебе? Мова йде про якісь правові консультації чи про кількість моїх коханок, відношення ГФХ до Мельничука чи інші короткі і “змістовні” запитання?)))

2. Яке практичне застосування матимуть результати опитування і які питання ти вважаєш за необзідне виносити в опитуваннях? Приведи приклад…

Віктор
07.10.2013 at 16:31

Віталік – адмін)))) Щось нове!!!
Тепер по суті. Мені байдуже щодо кількості твоїх коханок, інші особисті речі та відношення до певних осіб. Повір є більш важливіші справи ніж обговорювати тебе… Буде можливість ставити – питання будуть, в тому числі й правового напрямку. Це перше!
По друге. Почну з кінця твого запитання. Опитування можуть (мають) стосуватися тієї чи іншої ситуації (ініціативи), що тут так голосно обговорюється. Щодо практичного застосування. А щоб знати – це звісно жарт. На сайті багато чого пишеться – практичного застосування не видно і нічого – не закрили ж його!!! Доречі, зможеш на громраді результати обговорити!!!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *