Close
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

23.03.2012

Хмільницька «Свобода» вимагає публічних вибачень від міського голови Василя Грушка

Таку інформацію було розміщено на інтернет-ресурсі ВО «Свобода» 21 березня 2012 року. Вашій увазі пряма мова голови Хмільницької міської організації ВО «Свобода» пана Романа Марійчака:

«Міський голова Хмільника Василь Грушко у відповіді на офіційне звернення Хмільницької міської організації Всеукраїнського об’єднання “Свобода” стверджує, що демонтаж пам’ятника Лєніну, як того вимагає ВО “Свобода” та “пропаганда серед населення міста Хмільника української національної ідеї, популяризація знань з історії України, любов до рідного краю, створення позитивного іміджу міста Хмільника” як мета заходів, що заплановані міською програмою “Хмільнику – 650 років” (п. 2.2 загальних положень) речі абсолютно не пов’язані між собою або, як він дослівно висловився, “переслідують іншу мету”.

Тобто міський голова Хмільника Грушко Василь Пилипович письмово підтвердив, що для нього українська національна ідея – це символи совєцького окупаційного минулого України. Для нього ідол ворога української державності в центрі Хмільника, людини, що організувала криваву українсько-російську війну 1917-1921 років, особи, що відповідальна за геноцид української нації в 1921-1923 роках є синонімами поняття “виховання дітей в дусі патріотизму”.

Беручи приклад з україноненависника міністра освіти Табачніка, що усуває зі шкільної програми курс “Історії України” інтегруючи його із всесвітньою історією, міський голова Хмільника Грушко також не вважає, що в рамках заходів передбачених міською програмою “Хмільнику – 650 років”, потрібно провести роботи з демонтажу символу окупації України – пам’ятника Лєніну.

Нагадаю, що 24 листопада 2011 року Хмільницькою міською радою було ухвалено міську програму “Хмільнику – 650 років”, у рамках якої у 2012 році передбачаються роботи по реконструкції центральної площі міста, де розташований пам’ятник Лєніну. Але самого ідола хмільницькі можновладці не планують чіпати. 15 лютого 2012 року Хмільницька міська організація Всеукраїнського об’єднання “Свобода” звернулася до міського голови Хмільника з вимогами внести зміни до міських програм:

1) до проекту “Програми збереження та використання об’єктів культурної спадщини в м. Хмільнику на 2012-2015 роки”, виключивши з неї положення, що стосуються пам’ятника Владіміру Лєніну, так як останній, аж ніяк не належить до об’єктів культурної спадщини;

2) до міської програми “Хмільнику – 650 років”, якою передбачити у 2012 році поряд з реконструкцією центральної площі міста – демонтаж пам’ятника Лєніну як такого, що втратив значення об’єкта культурної спадщини, принижує національну честь та гідність громадянина України.

3) У міській програмі “Хмільнику – 650 років” детально обґрунтувати видатки, передбачені на демонтаж пам’ятника В. Лєніну, з метою уникнення зловживань та недопущення проявів відмивання коштів.

Першу вимогу Хмільницької міської організації ВО “Свобода” було задоволено рішенням депутатського корпусу на сесії Хмільницької міської ради 23 лютого 2012 року.

Детальніше про це читайте тут: http://www.vinnytsya.svoboda.org.ua/diyalnist/novyny/027995/;

http://www.vinnytsya.svoboda.org.ua/dopysy/dopysy/027790/.

Виконання решти вимог зіткнулося з антиукраїнською позицією міського голови.

Вважаю за доречне навести деякі приклади принципів політичної боротьби В.Лєніна – особи, яку так “шанує” Грушко В.П. (мовою оригіналу):

“Диктатура есть железная власть, революционно-смелая, быстрая и безспощадная” (В.Ленин, Очередные задачи Советской власти,//ПСС, т.26, с.196).

“…Всякий боженька есть труположество, всякая реакционная идея о всяком боженьке, всякое кокетничанье с боженькой есть невыразумейшая мерзость,…самая опасная гнусная зараза” (В.Ленин, Очередные задачи Советской власти,//ПСС, т.16, с.65).

“Российская интелигенция – это не мозг нации, это гавно”;

Українською: “Церкви і в’язниці зрівняємо із землею”;

“Потрібно розширити застосування розстрілів. Без цього соціалізм побудувати неможливо”; “Селянське повстання потрібно придушити безжально…Зробити так, щоб на сотні верств народ бачив, тремтів, голосив”;

Чи знає міський голова, що совєцький окупаційний режим, що панував в Україні (у Хмільнику зокрема) у 1921-1991 роках, забрав життя мільйонів українців, в тому числі тисячі хмільниччан, зокрема від Геноциду української нації 1932-1933 років загинуло вчетверо (!) більше українців, ніж під час совєцько-німецької війни 1941-1945 років. Лєнін– це символ найстрашнішої в історії людства комуністичної диктатури.

Оцінку таким антиукраїнським діям міського голови Грушка мають дати хмільниччани.

Хмільницька міська організація Всеукраїнського об’єднання “Свобода” вимагає від міського голови Грушка В.П. публічно вибачитися перед хмільниччанами за свою антиукраїнську позицію. Такий крок дозволить вам як людині, громадянину незалежної Української держави гідно вийти із ситуації, що склалась. Якщо ж Ви не вибачитеся – це означатиме, що Ви є лише одним із місцевих намісників промосковської антиукраїнської влади в Україні на чолі з Януковичем, що системно проводить роботу по дискредитації поняття “український патріотизм” та руйнуванню Української держави загалом».

Роман Марійчак,
голова Хмільницької міської організації ВО “Свобода”,
аспірант Вінницького державного педагогічного університету

57 Comments on “Хмільницька «Свобода» вимагає публічних вибачень від міського голови Василя Грушка

Небайдужий
23.03.2012 at 16:42

Міський голова Хмільника Василь Грушко у відповіді на офіційне звернення Хмільницької міської організації Всеукраїнського об’єднання “Свобода”…

 
Відповідь мера в студію! 🙂

Віталій
23.03.2012 at 19:31

Ось офіційна відповідь Василя Грушка в ЖО:
http://hm.ua/obrii/obrii-02-03-2012.pdf
 

Небайдужий
23.03.2012 at 23:00

Цю відповідь я бачив. Мене цікавить інша відповідь, в якій написано про: “переслідують іншу мету”…

Віталій
23.03.2012 at 23:03

Аааа… Ну тоді то питання має прояснити саме пан Роман Марійчак…

Віталій
24.03.2012 at 00:31

В мене ще одне питання до пана Романа Марійчака. А Ваша вимога якось доставлена до міського голови? тобто Ви звернулися письмово. належно оформивши своє звернення чи обмежилися тільки розміщенням інформації в мережі Інтернет?

Віталій
24.03.2012 at 19:47

Вашій увазі пропонується відповідь міського голови василя Грушка на звернення “Свободи”:
http://www.facebook.com/photo.php?fbid=373029236062762&set=o.300730486607076&type=1&theater

Небайдужий
25.03.2012 at 02:14

Ну, звичайно ж, програма “Хмільник 650” стосується зовсім інших питань…. Що в тій відповіді не так?
Я є палким прихильником знищення усіх залишків совєцької окупації і таким же противником нинішньої міської влади, однак, мені здається, що проблема паном Марійчаком, як кажуть, “притягнута за вуха”. Сам добився вилучення положення про знесення (перенесення) пам’ятника Леніну з однієї програми, а тепер не знає до якої іншої програми те положення включити?
Моя порада, перед тим, як щось робити варто добряче подумати, щоб не наламати дров, як в цьому випадку.

Роман
26.03.2012 at 09:26

Шановний Небайдужий, скажіть будь-ласка чи можна на вашу особисту думку вважати логічним і правильним передбачити демонтаж пам`ятника В.Лєніну у міській програмі “Хмільнику – 650 років”, яка передбачає виховання дітей у дусі патріотизму та пропагування української національної ідеї?

Віталій
26.03.2012 at 09:36

А я продовжу питання: та передбачає проведення реконструкції центральної площі міста?)))

Небайдужий
26.03.2012 at 13:59

Реконструкція центральної площі і демонтаж істукана- різні речі. Площу можна реконструювати й без знесення пам’ятника Леніну (щось мені підказує, що саме така реконструкція й була задумана).
Звичайно, питання демонтажу агітпропівської скульптури можна впихнути й до програми “Хмільник 650”, як і до будь-якої іншої міської програми, але чи обов’язково це робити, коли питання про демонтаж можна винести на розгляд сесії міської ради й без його попереднього включення до будь-яких програм? 🙂
Підготуйте правове обґрунтування цієї операції, запропонуйте варіанти її реалізації, проведіть роз’яснювальну роботу серед депутатів і вперед!
При чому тут програма “Хмільник 650”? 😉

Роман
26.03.2012 at 14:11

Якщо ваша ласка, дайте будь-ласка відповідь на моє питання?
 
 

Віталій
26.03.2012 at 14:13

Підтримую Небайдужого. Потрібно використовувати всі можливі шляхи. І програму, і без програми. Не вийшло з програмою (хоча варто спробувати ще раз, тільки іншим шляхом), то варто пропонувати демонтаж чи перенесення поза програмою…

Небайдужий
26.03.2012 at 14:43

І ще… Включення якогось заходу до якоїсь програми зовсім не означає, що той захід обов’язково буде реалізований. Приклад- та ж сама реконструкція центральної площі 😉
Не зациклюйтеся на програмах 🙂

Віталій
26.03.2012 at 14:48

Я вже писав, що свого часу ВО “Свобода” гарантувала, що знайде кошти на демонтаж. Не передумали?
 

Роман
26.03.2012 at 14:57

ВО “Свобода” ніколи не відмовлялась від своїх слів. Чекаємо рішення міської ради.
 

Віталій
26.03.2012 at 15:02

Можливо варто підкріпити свої слова для міської влади якимись гарантійним листом? Розумію, що звучить трішки по дурному, але чому б і ні?

Роман
26.03.2012 at 15:11

Що стосується аргументів не зациклюватись на програмі – підтримую.  Чекаю конструктивних,  належно оформлених пропозицій у письмовій формі, які можна надіслати: roman.mariychak@ukr.net/
Якщо Небайдужий знає кращі  шляхи вирішення питання, то чекаю відповідей міської ради на його звернення, бо писати “підготуйте правове обґрунтування цієї операції, запропонуйте варіанти її реалізації, проведіть роз’яснювальну роботу серед депутатів і вперед!” дуже легко писати.  У нас усі правильно говорять, але роблять при цьому нажаль мало. 
Чекаю на своїй скриньці від  усіх хто не на словах, а на ділі підтримує ідею демонтажу ідола В.Лєніна переліку реальних конкретних заходів із відповідним обгрунтуванням, інакше це вкотре перетворюється на беззмістовну балаканину, якою нацдеми займаються уже більше 20 років.

Роман
26.03.2012 at 15:15

Пане Віталію,  про який “гарантійний лист” ви говорите? Ви ж самі давали посилання на відповідь Грушка В. у ЖО від 2.03.12.  Прочитайте ще раз останній абзац і порівняйте його з нашими вимогами.  Цинізм та й годі!

Віталій
26.03.2012 at 15:17

Не думаю, що варто нарікати на Небайдужого. Все ж таки варто погодитися з окремими його тезами. Також не думаю, що варто все так формалізувати (я про пропозиції на електронну пошту). Пропоную зустрітися й обговорити нюанси…

Роман
26.03.2012 at 15:20

Пане Віталію, стосовно формалізму. Якщо у Небайдужого чи будь-кого іншого  буде відповідне бажання – я готовий. До Вас особисто у цьому контексті не має жодних зауважень.

Віталій
26.03.2012 at 15:24

І на тому подякую). Але пропозиція щодо зустрічі залишається в силі. Пропоную обговорити в ФБ…

Роман
26.03.2012 at 15:28

не маю зауважень

Віталій
26.03.2012 at 15:39

Ось останній абзац матеріалу в ЖО. на який посилається пан Роман:
 
“Оскільки Ви уже пись­мово задекларували про спроможність Хмільницької міської організації ВО «Сво­бода» взяти на себе фінан­сові витрати, пов’язані з пе­ренесенням пам’ятника В. Леніну, виконавчий комітет міської ради за наявності усіх законодавчих підстав розгляне таку ініціативу”.

Роман
26.03.2012 at 18:20

Свобода декларувала спроможність демонтажу ідола, а не перенесення. Різницю відчуваєте. Щоб це перевірити достатньо ознайомитись з нашими вимогами.  Тому на лице перекручування наших слів з боку перш за все міського голови.  Взагалі відповідь Грушка переповнена подібними речами, тут і вибори і “переконливі підтвердження” та взагалі брутальні твердження. Завтра мер може сказати, що Свобода обіцяла рай на Землі.

Небайдужий
26.03.2012 at 22:30

А ВО “Свобода” готова купити істукана на граніт? 😉

Глеб
26.03.2012 at 22:47

Им нельзя продавать 🙂 Они с него Бандеру сделают 🙂

Небайдужий
26.03.2012 at 23:07

А я, між іншим, нічого не маю проти того, щоб на місце комуняцького істукана поставити пам’ятник істинному Герою України- Степану Бандері.

Віталій
26.03.2012 at 23:16

На мою думку не варто кидатися з крайності в крайність. Свого часу ми піднімали питання перейменування вулиць в Хмільнику. Так от, були ініціатори перейменування вулиць з героїв тоталітарного режиму в героїв справжніх. І вже не пам’ятаю хто згадав творчість Ю. Антонова з його “Абрикосовими, Виноградними та Тінистими…”. Мені дуже така ідея сподобалася. Тому вважаю, що все ж не варто на місці Леніна ставити Бандеру… Краще вже пам’ятник Матері, як ото пропонують на міському сайті)))

Небайдужий
26.03.2012 at 23:36

Чиїй матері? 😆
Скільки людей стільки й думок. Але практика доводить, що під пам’ятниками окупантам і на вулицях імені поневолювачів виростають здебільшого безмозглі пожирачі ковбас, сала та паштетів, або “біомаса”, як її іменують у владних кулуарах.
Ситуацію в країні здатні змінити виключно патріоти, які на вулицях липових та абрикосових навряд чи виростуть. Таке життя…. Патріотизм треба виховувати на прикладах тих, хто його проявляв, віддаючи своє життя за українську державність. Сам по собі він не виховається.

Віталій
26.03.2012 at 23:53

Ви знаєте, не всі, хто народився на вулиці ім. Бандери – обов’язково стають патріотами. так саме, як іне всі, хто народилися на вул. Леніна – приречені стати виключно пожирачами ковбас, м’яса та паштетів…))) Всі ми родом з СРСР і майже всі народилися на відповідних вулицях..))). Але хіба вправі дорікати один одному у відсутності отого патріотизму?)))
 

Глеб
27.03.2012 at 00:01

И в декабре не каждый декабрист. Трещит огонь, и
веет летним духом. Вот так сидеть и заоконный свист,
метельный свист ловить привычным ухом.

Сидеть и думать, что вокруг зима, что ветер гнет
прохожих, как солому, поскольку им недостает ума в такую
ночь не выходить из дома.

Подкинуть дров. Пижаму запахнуть. Лениво ложкой
поболтать в стакане. Хлебнуть чайку. В газету
заглянуть – какая там погода в Магадане?

И снова слушать заоконный свист. И задремать – до
самого рассвета.

Ведь в декабре – не каждый декабрист.

Трещит огонь.

У нас в квартире – лето…

Небайдужий
27.03.2012 at 00:08

Віталій, а я хіба сказав, шо ВСІ????
Я написав ЗДЕБІЛЬШОГО 🙂 Це дві великі різниці. А те, що у нас більшість населення є саме бездумними пожирачами усілякого непотрібу, це факт. Свідчить про цей факт, влада, яку ця більшість постійно на свою і на нашу з вами голову обирає 🙁

Віталій
27.03.2012 at 00:10

Перейдіть за цим посиланням і Ви побачите одного з змальованих Вами персонажів)))
http://www.facebook.com/photo.php?fbid=3158827285891&set=a.1816430646814.104181.1121547208&type=1&theater

Небайдужий
27.03.2012 at 00:19

Віталіє, це було б дуже смішно, якби не було так страшно…

і шо?
09.05.2012 at 22:57

Леніну бути, але в іншому місці, не повірите: близесенько, мінімум затрат, позитив для міста через облагороження пустирю і саме головне у місці, що тісно повязане з вождем – Красна площа. 2 метри від центра міста і такий бедлам. А зробити гарний скверик? І тихенько, і очі не різатиме.               

Віталій
09.05.2012 at 23:09

Це напевно з тієї ж опери. що й про відповідь на депутатський запит з міліції?)))

Небайдужий
09.05.2012 at 23:30

Невже на хмільницькій Красній площі виоішили збудувати мавзолей Лєніна???? 😆

Віталій
09.05.2012 at 23:35

)))))))))))))) Я уявляю. на скільки задоволеними будуть мешканці прилеглих будинків))))))))))))))))))))))))

Небайдужий
09.05.2012 at 23:52

Віталіє, ви забули слова “задоволеними” взяти в лапки 😉

Віталій
09.05.2012 at 23:57

))))) Такі так…)))

і шо?
10.05.2012 at 08:22

там же безлад і сміття. не мавзолей а скверик маленький і облагорожений.

Небайдужий
10.05.2012 at 15:14

А без Лєніна там скверик зробити не можна?

і шо?
10.05.2012 at 17:42

А Леніна ж потрібно кудись діти, так щоб дешево і прихильників його не  образити.

Андрій
10.05.2012 at 18:05

можна й образити, нічого з ними не станеться. Вони ж війну пережили.

Небайдужий
10.05.2012 at 18:11

А чим прихильники цього терориста і злодія заслужили таку велику честь, що міська влада боїться образити їхні почуття?
А щоб дешево,… то краще вже продати, хоч надходження до бюджету будуть замість витрат 😉

Пронира
10.05.2012 at 19:30
і шо?
10.05.2012 at 21:47

а нах він кому потрібен щоб купити, а прихильники заслужили просто за своїм віком, старість потрібно поважати, їх ідеологію ми вже не змінимо. і не треба рубати згаряча. тактовно і послідовно – спочатку з очей вон, а далі розберемось.

Небайдужий
10.05.2012 at 21:55

На граніт потрібен. Або якомусь колекціонеру. Якщо ціна буде хороша, то я б і сам купив 😉
 

і шо?
10.05.2012 at 22:03

з вуст серйозних людей з губернії прозвучало, шо наш памятник, то є витвір мистецтва і зрублений якимось видатним скульптором, через що знищувати його неможна а посунути- будь-ласка.

Небайдужий
10.05.2012 at 22:16

Фігня то все. Ця статуя- звичайна совєцька штамповка і жодної мистецької чи історичної цінності не має. Ткаленко привозив його з Москви. Спитайте цу нього, скільки він там таких же самих скульптур бачив? 🙂 Та й у реєстрі пам’яток його теж немає. Так що можна валити сміливо 😉
Відносно ж прихільників. Старість на повагу заслуговує. Старечий маразм- ні.
 

Небайдужий
10.05.2012 at 23:34

Наприклад, клон нашого істукана стоїть в м. Дніпродзержинськ, що є доказом моїх слів, про те, що ця статуя- агітпропівська штамповка. “Шірпотрєб” 🙂
http://www.flickr.com/photos/lenin_monuments/2214235833/in/photostream/

і шо?
11.05.2012 at 08:24

побачив, дякую. Однак пустослівям тут не проймеш і через маразматиків не переступиш. Необхідно виважено підійти до цього питання і якщо вказувати що це “шірпотрєб” то потрібно довести  це на вищому рівні.

Андрій
11.05.2012 at 08:28

не доведеш, поки не буде відповідної вказівки або якщо в тебе не буде серйозного лобіста, рівня заступника голови ОДА хоча б.
 

Небайдужий
11.05.2012 at 10:19

А побаченого не достатньо для того, щоб зрозуміти, що статуя- штамповка?…. І чого це “через маразматиків не переступиш”. Хто сприймає точку зору маразматика, сам зрештою стає маразматиком 🙂 І хто це, цікаво той “вищий рівень”, якому треба щось доводити?

і шо?
12.05.2012 at 08:53

Небайдужий, ти принаймні не є фахівцем у галузі визначати хто є маразматик а хто ні. а вищий рівень – це бдь-який рівень, що вище по штаблях влади від нашої міської чи районної, хоч і самоврядування, але керівництво міста ненаважується самотужки прийняти таке рішення, їм необхідно спустити згори, тоді буде шо сказати зацікавленим: наказали-зробили.

Небайдужий
12.05.2012 at 10:53

І шо? Продовжуємо хамити? Ми на “ти” не переходили. Вгамуйте своє хамство.
Почитайте Конституцію України та закон “Про місцеве самоврядування”. Якщо прочитаєте, то побачите, що над міською радою НЕМАЄ ніяких “вищих щаблів влади”. Якщо керівництво міста “не наважується” керувати “самотужки”, підкоряючись лише закону та волі місцевої громади, а воліє плазувати перед Джиґою, Кривопішиним чи іншими окупаційними намісниками, воно мусить звільнити місце тим, хто краще за них шанує закон.
Маразм, він і в Хмільнику маразм. Щоб його визначити, не треба бути якимось спеціалістом. Та й чого це ви вирішили, що я в частині визначення маразматиків не спеціаліст? Можливо, це і є моя професія?;) Почуття прихильників серійних вбивць, терористів та окупантів України не заслуговують ні на увагу, ні на повагу. Ними не тільки можна, але й потрібно нехтувати.

і шо?
13.05.2012 at 13:49

прошу пробачення пане Небайдужий,

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *