Close
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

17.02.2012

Хмільницька «Свобода» вимагає внести зміни до міських програм

15 лютого 2012 року, голова Хмільницької міської організації ВО «Свобода» Роман Марійчак, звернувся до міського голови Василя Грушка з вимогою внести зміни до проекту Програми збереження та використання об’єктів культурної спадщини в місті Хмільнику на 2012-2015 роки, якою передбачено демонтаж пам’ятника Леніну у 2015 році.

Цю програму мають винести на розгляд чергової сесії Хмільницької міської ради. Серед заходів, які заплановано в рамках програми, є виготовлення проектно-кошторисної документації на демонтаж (перенесення) пам’ятника Леніну та власне витрати на його перенесення. Зважаючи на те, що пам’ятник Леніну виведено з усіх реєстрів (культурної спадщини, пам’яток архітектури, археології, монументального мистецтва, історії тощо), залишається незрозумілим, чому цей об’єкт внесено до проекту Програми збереження та використання об’єктів культурної спадщини в місті Хмільнику на 2012-2015 роки.

Одночасно міська «Свобода» пропонує внести зміни до вже затвердженої міської програми «Хмільник-650», якою передбачено, що у 2012 році, на реконструкцію центральної площі міста, на якій розміщено пам’ятник Леніну, витратити 1,5 млн. грн. Таким чином можна буде демонтувати (перенести) пам’ятник Леніну вже в 2012 році…

Вашій увазі пропонується копія звернення голови міської організації ВО «Свобода» Романа Марійчака до міського голови Василя Грушка:

37 Comments on “Хмільницька «Свобода» вимагає внести зміни до міських програм

Степан Бандера
18.02.2012 at 19:04

Бачу з”явилися на сайті статті “Свободи”. Але ж лідер ГО “Право”, яка контролює даний ресурс, завжди негативно висловлювався про наше ВО, і неодноразово підкреслював своє негативне ставлення. Цікаво, який наступний підступ криється за даною статею???

Месник
18.02.2012 at 20:28

є варіанти замислу?

Віталій
18.02.2012 at 20:43

))) А до чого тут моє особисте ставлення до ВО “Свобода”? Повірте, воно нічим не відрізняється від ставлення до інших політичних сил))). Але запевняю, якщо свої матеріали запропонують розмістити інші політичні сили (навіть комуністи) – то чому б ні? Головне, щоб вони не несли елементів передвиборчої агітації та були підписані авторами… )))

Месник
18.02.2012 at 20:49

комуністів нізя – вони вороги українства

Віталій
18.02.2012 at 20:54

Але ж є люди, які їх підтримують))) Чому ж їх позбавляти права висловитися?

Месник
18.02.2012 at 20:58

так вони нічого і не кажуть. носять квіточки до вождя і у сьо)))))) їх виборець вже єлі галочку малює

Віталій
18.02.2012 at 21:00

Ой помиляєтесь, ой помиляєтесь! )))

Месник
18.02.2012 at 21:01

та ну. а що не так?

Віталій
18.02.2012 at 21:06

До речі, під час мого виступу на пленарному засідання міської ради, мені закинули, що наші матеріали дещо однобоко висвітлюють діяльність міської влади. На що я відповів, що ми не проти розміщувати інформацію, яку надаватиме міська влада… Поки що матеріалів не надходило…))) До того ж було б непогано, щоб посадовці долучалися до обговорення матеріалів на ГФХ… Наголошую – матеріалів, а не авторів! Але чомусь було тільки кілька спроб… На міському сайті обговорення неможливе. то чому б цього не робити на ГФХ???)))

Віктор
18.02.2012 at 21:07

Я відповім що не так. Вони впихують дурню в голову молодих про кращі часи їх батьків, про те як добре жилося і т.д. Але, шановні, варто знати, що в основному добре жилося тим хто керував, а не простому люду!!! 

Месник
18.02.2012 at 21:10

і ви думали вони будуть писати на себе)))))

Віталій
18.02.2012 at 21:10

Не зовсім. Дивлячись, які в того люду були потреби… Якщо пожрати-поспати-сходити на роботу і потім забухати – то така ситуація задовольняла багатьох))). Їм же навіть сексу не потрібно було, бо його в СРСР не було…)))

Віктор
18.02.2012 at 21:12

Ну да, ми всі з капусти)))))))

Віктор
18.02.2012 at 21:12

Твоя версій, що не так???

Віталій
18.02.2012 at 21:18

Та я ж написав!))) я колись почув від одного розумного чоловіка думку. що в СРСР було побудовано “Холопський рай”))). От холопам отой стиль життя, який я привів, був якраз до вподоби)))

Віктор
18.02.2012 at 21:20

Тобто він був придатний для життя???

Месник
18.02.2012 at 21:21

хлопам да)))))

Віталій
18.02.2012 at 21:25

А чому ж ні?))) І жили, і мали досягнення, і в космос літали… Не варто забувати, що в СРСР багато чого було справді нівроку… До речі, перебуваючи за кордоном. був свідком однієї розмови… Один чех, пояснював своїми словами, що таке Євросоюз. Так от, він сказав, що це “Радянський Союз, тільки без НКВС, КДБ та Гулагу…”

Небайдужий
18.02.2012 at 21:46

До речі, просвітіть в технічному питанні, яким чином можна розмістити свій матеріал на цьому сайті?

Віктор
18.02.2012 at 21:49

Тобто без всієї репресивної політмашини!

Віталій
18.02.2012 at 21:52

Для Небайдужого: матеріали для розміщення на сайті можна надсилати на електронну скриньку громадської організації “ПРАВО”: doroh-hm@yandex.ru

Віталій
18.02.2012 at 21:56

Мені доводиться багато дискутувати про недоліки та переваги суспільного устрою, який був в Радянському Союзі. Я завжди пропоную опонентам перевірити це власними силами. Беремо кілька прав людини і проектуємо їх дотримання в СРСР… Наприклад – право на свободу пересування… (легко можна було виїхати за кордон?)))… Чи свобода слова (ну тут і так все зрозуміло)))… Чи свобода совісті та віросповідання (релігія – опіум для народу)))… Чи право на інформацію про діяльність органів влади (навіть боюся про таке думати))))… Далі можете провести дослідження самотужки…)))

Небайдужий
18.02.2012 at 23:23

А релігія, таки дійсно, опіум для народу 😀

Віталій
18.02.2012 at 23:37

Опіум для народу – це сліпа віра в справедливого “батюшку царя” (Президента, губернатора. міського голову), який прийде і зробить для на “райскую жізнь”…))). От така віра – справді опіум…)))

Небайдужий
19.02.2012 at 00:20

А віра “зрячою” не буває. Вона завжди сліпа. І не важливо, що є предметом тієї віри 🙂 “Зрячим” є лише знання. Але там де є знання, вірі місця немає. 🙂

Віталій
19.02.2012 at 00:30

Вірно. От коли люди починають вірити в МЕСІЮ, тоді й відбуваються такі неподобства, як у нас в державі)))
 

Небайдужий
19.02.2012 at 02:07

Люди, котрі вірять в бога, не можуть не вірити в месію. Одне витікає з іншого.
В цій країні щось почне змінюватися на краще лише тоді, коли люди в своєму виборі почнуть керуватися здоровим ґлуздом, а не почуттями, які виникли під впливом масового психозу, навіяного телевізійним ящиком.
Релігія- саме той інструмент, який готує мізки електорату для сприйняття цього психозу, приглушуючи всі основні інстинкти людини, в тому числі й інстинкт самозбереження.
Тільки відсутністю у більшості предстаників нації здатності тверезо мислити й задумуватися над своїм майбутнім можна пояснити, наприклад, той факт, що до другого туру президентських виборів виходять гопник та шахрайка. Тільки цим я можу пояснити те, що в Хмільнику на посаду міського голови обирають відвертого невігласа, для якого це місто не є рідним і який балотується на посаду лише з однією метою- “нацарювати” якомога більше бюджетних грошей до своєї кишені 🙁

Віталій
19.02.2012 at 02:37

На мою думку вірити чи не вірити в Бога – то справа кожного… Головне не підміняти поняття і чітко відділяти “мухи від котлет”. Чи як то пишеться в Святому письмі – “Богу – боже, а кесарю – кесареве”… А віра в народу – в справедливого царя… Як хтось казав з класиків: “Барин придет – от разберется”! Додайте до цього це національну жабу, “мою хату з краю” та бажання безмежної халяви…))) І Ви отримаєте сучасний тип пересічного українця!)))

Небайдужий
19.02.2012 at 12:26

Звісно, вірити чи не вірити в бога, в гороскопи, в порчу, в МММ, в пустопорожні обіцянки кандидата на виборах чи іншим шахраям- справа кожного. Силою тут нікого не примусиш. Та й не треба. Бо всякий примус породжує рівносильний опір.
Але пояснювати масам, хто є хто і що є що, а також, хоча б не рекламувати тих шахраїв- прямий обов’язок кожної освіченої людини.
Щодо “національної жаби”, “моєї хати зкраю”, та “бажання безмежної халяви”, то цей букет, на мою думку, як раз і є наслідком тотального одурманювання мас.
Щодо теми блогу. Відкриті звернення на кшталт свободівського, я вважаю,- звичайнісінька пі-ар акція й порожній звук. Мета якого- просто “засвітитися” перед виборами та показати хоч якусь “роботу” вищестоящому свободівському начальству. Може грошенят більше підкинуть місцевій організації на вибори? 😉
Якщо, дійсно, є бажання внести зміни до міських програм, потрібно не стрясати повітря відкритими листами, а провести роз’яснювальну роботу в середовищі депутатського корпусу міської ради, після чого, через тих же депутатів, виносити на розгляд сесії, відповідно до її регламенту, проект потрібного рішення.

Віталій
19.02.2012 at 12:40

Ну про справжні мотиви міської “Свободи” зможе відповісти тільки її керівник – пан Роман Марійчак… Хоча варто визнати, що механізм впливу обраний не зовсім ефективний… А провести роз’яснювальну роботу ще не пізно. Сесія має відбутися 23 лютого.

Небайдужий
19.02.2012 at 14:09

А вона є та “міська “Свобода”? Є пан Марійчак- керівник місцевого осередку. Це зрозуміло.  А ось чи існує сам осередок? Щось я дуже в цьому сумніваюся 😉

Віталій
19.02.2012 at 14:29

Знову ж таки питання до пана Романа, але я також можу сказати, що знаю принаймні 3-х міських “Свободівців”. Цього досить, щоб створити організацію (до речі, міська організація ВО “Свобода” – офіційно зареєстрована). Хоча переконаний, що членів цього об’єднання в місті набагато більше. До того ж не важливо, скільки членів налічує та чи інша організація. Надійшло звернення до міської ради? Значить на нього потрібно реагувати, не залежно від того, скільки входить до організації членів: 3 чи 300…

Небайдужий
19.02.2012 at 15:21

Та ясно, що реагувате треба. Але ж хіба спроможні міські керівники відмовити собі в задоволенні “засвоїти” чергові півтора мільйони бюджетних коштів? 😉

Віталій
19.02.2012 at 15:42

Так питання в дієздатності “Свободи” чи в чийомусь бажанні “засвоїти півтора мільйони”?)))

Небайдужий
19.02.2012 at 16:02

Питання в тому, що епістолярна діяльність керівника місцевої “Свободи” не в силі спинити чиєсь бажання “засвоїти” півтора мільйони 😀

Глеб
19.02.2012 at 16:04

Надо отдать должное “Свободовцам” за то, что отважились поднять эту тему. Она непопулярная в Хмельнике и больших политических дивидентов под выборы не принесет:-)

Віталій
19.02.2012 at 16:08

Ну не тільки місцевої “Свободи” і не тільки епістолярна…))) До речі, варто погодитися з Глєбом… Попри позиціювання інших політичних сил, як національно спрямованих, тільки “Свобода” наважилася на такий крок…
 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *