Хмільницькі медики звинувачують керівництво лікарні в порушені трудового законодавства
Про це повідомляє газета «33-й канал». До редакції тижневика звернулися працівники районної лікарні з проханням допомогти. В своєму зверненні вони скаржаться, що їх примушують йти у відпустки за власним бажанням і в цей же час виходити на роботу.
В своєму листі до редакції «33-го каналу» вони зазначили:
«Шановна редакціє, через вашу газету, ми, працівники Хмільницької ЦРЛ, хочемо звернутися до голови облдержадміністрації Миколи Джиги із запитанням: Чи має право наша адміністрація лікарні змушувати працівників писати заяви на відпустку за власний рахунок. Медичний персонал під час відпустки працює. В нас і так мізерні зарплати, допоможіть будь ласка знайти правду».
Як повідомляє «33-1 канал», працівникам ще в березні сказали, щоб вони йшли у відпустки за власний рахунок, щоб до кінця року кожен пішов на 2 тижні. А нещодавно на зборах їм повідомили, що потрібно взяти відпустки до липня, працюючі пенсіонери мають піти аж на місяць, хоча під час відпусток, деякі працівники, змушені виходити на роботу. На думку медпрацівників така ситуація склалася через те, що на 10 місяців, в цьому році, заробітна плата для персоналу є, а на 2 місяці немає. Тому й працівників відправляють у відпустку з метою економії коштів.
В своєму коментарі газеті «33-й канал» головний лікар Хмільницької районної лікарні запевнив, що ніхто не примушує людей йти у відпустки, вони це роблять добровільно:
– Працівники лікарні самі йдуть у відпустки за власним бажанням на 2-3 дні, коли їм потрібно, пишуть заяву: «Прошу надати відпустку, без збереження заробітної плати на один, два, п’ять днів».. Адміністрація лікарні не заперечує.
Віталій
04.05.2012 at 18:07Пані Правдо, і як Вам це?
Глеб
04.05.2012 at 19:46Ничего удивительного. На сколько мне извесно, такое практикуется во многих бюджетных учреждениях и не только в Хмельнике
Букашка
04.05.2012 at 19:48це нормально? куди прокуратура дивиться?
Віталій
04.05.2012 at 19:55??? А хто до неї звертається?))) Пишуть самі ж, як казав Сивак)))
Волошка
04.05.2012 at 21:29)))) Так, і самі пишуть, і рушниці самі стріляють в людей по кілька разів, і ми стали, виявляється, краще жити!! “Жить стало лучше, жить стало веселей”))) А ви хіба не знали, шановні?)))))
Небайдужий
04.05.2012 at 21:54Хай не пишуть заяв “за власний рахунок”. Ніхто їх не має права примушувати це робити. А раз пишуть, то й скаржитися не можуть. Все ж формально відбувається “за ініціативою працівника”. На кого скаржитися? Ніхто тим лікарям не лікар 😉
Віталій
04.05.2012 at 21:57Цілком погоджуюся. Це, звичайно, трішки цинічно, але заставляти писати такі заяви, то протизаконно… Пишуть і не скаржаться – значить так і треба…
Небайдужий
04.05.2012 at 23:41Це не цинічно. Це нормально. Громадянське суспільство починається, насамперед, з громадян. Найпершою якістю цих громадян, як членів громадянського суспільства, є готовність рішуче відстоювати свої права. Ось, наприклад, хто заважає тим самим медичним працівникам обрати собі нормальний профспілковий комітет (думаю, що парочка активних і свідомих людей в їх середовищі знайдуться), який би міг захистити їхні трудові права від порушень з боку адміністрації? Чи хто їм заважає сказати лише одне слово “ні” на явно незаконну “пропозицію” керівника написати заяву “за власний рахунок”? Та ніхто. Але не вистачає свідомості. Не те виховання, на жаль. Совок виховував в людях зовсім інші якості.
А без громадянського суспільства правової держави не буває. Влада громадянське суспільство не створить ніколи. Це не в її інтересах. Поки громадяни самі не усвідомлять, що воно їм самим потрібне, нічого в цій країні путнього не буде.
Віталій
04.05.2012 at 23:54Влада і не мусить створювати громадянське суспільство. Влада лише створює умови. відверто кажучи я не бачу суттєвих перешкод для розвитку такого суспільства. Інша справа – чи справді готові до цього громадяни… Право відстоювати свої права передбачає відповідальність за наслідки таких дій. А відповідальності за свої дії брати ніхто не хоче))) От і виходить, що краще критикувати свого начальника, ніж запитати самого себе: “А що я, власне, можу зробити і зробив, щоб було краще”?
Але такі прояви “бунту на кораблі” я особисто сприймаю, як позитив. Колись мав дискусію щодо проявів протесту у вигляді написів на стінах чи пам’ятниках. Опонент мені закидав, що нічого спільного з проявом свідомої громадянської позиції такі “вибрики” не мають. Я ж стверджував, що це можна вважати громадянською позицією. Так, несформованою, можливо певною мірою дикою і такою, але її варто сприймати, як перший крок, до становлення громадянської свідомості вищого рівня. Для когось наважитися написати на стіні будинку “Владу – геть”, рівнозначно відкритому протесту, який виливається в якусь акцію чи відкрите, підписане власноруч звернення… Ви правду написали, що відчувається сильний вплив радянського минулого… То ж можливо звернення працівників до редакції “33-го каналу” можна сприймати, як початковий етап формування отієї громадянської позиції?
Небайдужий
05.05.2012 at 00:06Все правильно. Я теж так само думаю 🙂
pravduchenko
05.05.2012 at 18:18Реганали правлять країною. От і маємо фінансовий безпорядок.
Віталій
05.05.2012 at 18:43Тобто, Ви вважаєте, що в ситуації, що склалася, винні “Реганали”?
Гігібайт
05.05.2012 at 21:48А до регіоналів хіба було краще?
Глеб
05.05.2012 at 22:11Просто сейчас модно вешать всех собак на регионалов 🙂 Можна подумать, что это они придумали корупцию 🙂
Небайдужий
05.05.2012 at 23:28та я сно, що корупцію не вони придумали, але вони без неї жити не можуть 🙂
Віталій
06.05.2012 at 00:28Так багато пересічних громадян, навіть без партійної приналежності, також не можуть)))
Пронира
06.05.2012 at 00:32Багато xто й кічиться тим, як “ліxо” вміє “рішати вопрси” з тим чи іншим посадовцем))
Віталій
06.05.2012 at 00:38Саме це я й мав на увазі))0 Корупція просто всім вигідна, бо легше “порішать”…
Небайдужий
06.05.2012 at 09:26Громадянське суспільство, це таке суспільство в якому абсолютній більшості громадян вигідніше неухильне дотримання закону, аніж зиск, який може принести його порушення.
Віталій
06.05.2012 at 09:29І тут важко заперечити… Але хто ж казав, що в Україні існує розвинуте громадянське суспільство?
Небайдужий
06.05.2012 at 09:37Ніхто такого й не казав. Просто дуже хочеться 🙂
У нас, на жаль, не те що “розвиненого”, у нас ніякого громадянського суспільства немає, оскільки 99 зі 100 наших громадян оберуть для себе матеріальну вигоду, а не, скажімо, відмову дати хабара для її досягнення. Хабарників у нас “здають” лише в тих випадках, коли сума хабара перевищує вигоду, яку хабародавець розраховував отримати.
Віталій
06.05.2012 at 09:51Згоден, але не щодо громадянського суспільства. Воно є, правда недостатньо розвинене. і головне – що ні влада, ні громада не знають чітко, що то є, оте громадянське суспільство. Нещодавно був на досить цікавому семінарі в Сваляві, так там це питання ми активно обговорювали з представниками ЗМІ. Виявилося, що одностайного розуміння терміну “громадянське суспільство” навіть серед представників його інститутів немає… Що ж тоді говорити про пересічних громадян?)))