Close
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

25.04.2011

Хмільницький міський голова відмовився від допомоги щодо розвитку ОСББ в Хмільнику?

Ще в січні 2011 року, я звернувся до Хмільницького міського голови Василя Грушка з пропозиціями щодо розвитку ОСББ в місті Хмільнику. Якщо коротко, то я пропонував три речі:

1. Спростити процедуру реєстрації ОСББ;
2. Розробити чіткий та зрозумілий алгоритм дій для бажаючих створити ОСББ;
3. Створити ресурсний центр, який надавав би консультації бажаючим створити на налагодити діяльність ОСББ.

Також в своєму листі я запевняв, що наша організація та я особисто, готові зустрітися та обговорити ці питання, а також заявляв про готовність залучити для вирішення цих завдань інтелектуальні, матеріальні та фінансові ресурси, наявні в нашій організації.

На перший свій лист, сподіваюся з об’єктивних причин, я вчасно відповіді не отримав, тому був змушений звернутися до міського голови повторно. Вчора я отримав відповідь і хочу ознайомити з нею читачів сайту. Я свідомо не буду коментувати цю відповідь, щоб ні в кого не виникло враження, начебто я занадто вимогливий та прискіпливий до міського голови. Тому пропоную всім обізнаним з проблематикою розвитку ОСББ дати свою оцінку відповіді на мої пропозиції…

Пропозиції щодо розвитку ОСББ в місті Хмільнику:

Відповідь міського голови:

94 Comments on “Хмільницький міський голова відмовився від допомоги щодо розвитку ОСББ в Хмільнику?

Макарон
25.04.2011 at 20:47

Ни…. чего не понял что имелось ввиду в первом пункте!

R0m@Nuke
25.04.2011 at 22:10

Я щось тут відмови не побачив!! АБО Я СЛІПИЙ, АБО ЇЇ ТУТ НЕМА!!!

Віталій
26.04.2011 at 05:17

Перший пункт чого Ви маєте на увазі? Якщо мого звернення, то ось розяснення:
http://pravongo.org/vidpovid-panu-zhuku-abo-osoblyvosti-rejestratsiji-osbb%E2%80%A6/
Погоджуюся з тобою, Сергію. З листа справді не зрозуміло, що малося на увазі взагалі. Але в своєму листі я пропонував зустрітися та обговорити питання подальшого розвитку ОСББ в місті. Ти десь бачив у відповіді міського голови готовність це зробити?

R0m@Nuke
26.04.2011 at 09:41

Ні не бачив! Але ви пане Віталію можете прийти до міського голови і це обговорити Приймальний день понеділок!!!))))) Чи ви хочете щоб мер сам прийшов до вас????

Віталій
26.04.2011 at 19:13

Якщо міський голова заціквлений в нашій допомозі, то чому б і ні? Не бачу в цьому нічого поганого. Так, він зайнятий. Але я також. І було б зручно для обох, якби він призначив зустріч на зручний для себе часҐ, а я б підстроївся під нього. Але чомусь не склалося)))…

R0m@Nuke
26.04.2011 at 21:36

Можливо мера багато справ! Можливо зараз він дав таку відповідь через те що його так влаштовує!!! Можливо через якісь інші переконання!! Тут варіантів можна назбирати багато!! Але правильний буде знати тільки пан Грушко!!

Ester
26.04.2011 at 22:40

У попереднього пана мера на все часу хватало: і брати участь у всіх загальноміських заходах, а не тільки в спортивних, і відповіді більш-менш вчасно давати на запити, і усіх працюючих знати в обличчя, і на комісії різні ходити, і в суботніках участь брати, і спільні проекти з громадською організацією “ПРАВО” обговорювати та реалізовувати та багато іншого. Чому ж у діючого мера ні на що з вищеперерахованого часу не вистачає? Може він не для цього прийшов до влади? от на це питання дійсно відповідь знає тільки сам пан Грушко. ))))

Віталій
27.04.2011 at 17:49

Мене мало цікавить, що влаштовує пана мера і які в нього переконання))). Він повинен діяти ВИКЛЮЧНО в межах законодавства))). І він, і я, як не дивно – зайняті люди. От я й пропонував, прошу взяти до уваги цей момеент, зустрітися у зручний час і обговорити всі ці питання… Що з цього вийшло – ви самі пересвідчилися. Але запевняю всіх скептиків: не вийшло через  письмове звернення – будемо пробувати інші методи. Їх доволі багато, повірте мені))))))))))))))))))))…

Ester
28.04.2011 at 03:05

Ну й навязливі ж ви пане Віталій.

Віталій
28.04.2011 at 09:27

Такі так…

DC_Dent
28.04.2011 at 15:35

На що вистачає часу у Грушка можно прочитати у останньому номері 33-го каналу..

Віталій
29.04.2011 at 10:10

Так, стаття справді красномовна. Якщо хтось не зрозумів, про що йдеться – стаття в 33 каналі, вірніше лист освітян міста Хмільника, в якому вони звинувачують мера та його оточення в певних зловживаннях…

Ester
30.04.2011 at 13:11

Силку на статтю в 33 каналі скиньте хтось.

Віталій
30.04.2011 at 13:17

Це, поки-що, неможливо((( На сайті газети ця інформація зявиться тільки тоді, коли вийде наступний номер. З статтею можна буде ознайомитися тільки в друкованому вигляді або чекати до наступної середи… .

R0m@Nuke
02.05.2011 at 16:31

ДЕ СИЛКА???

Віталій
02.05.2011 at 16:36

Пояснюю: це, поки-що, неможливо((( На сайті газети ця інформація зявиться тільки тоді, коли вийде наступний номер. З статтею можна буде ознайомитися тільки в друкованому вигляді або чекати до наступної середи… .

Дід Відун
02.05.2011 at 17:01

Шо розкричалися?? Тіко язиками вмієте ляпати. Треба було балотуватись в мери, якшо такі розумні. Тьфу на вас балаболки.

Хмільничанин
02.05.2011 at 17:24

Це питання вже піднімалось, але відповіді від пана Віталія здається не було.

Віталій
02.05.2011 at 17:30

Кожному своє))))))

Хмільничанин
02.05.2011 at 17:36

А що ж тоді Вам?

Віталій
02.05.2011 at 17:40

А мені аналіз, консультації та експертиза)))

Хмільничанин
02.05.2011 at 17:51

Це я вже десь читав… Пора Вам вже переставати аналізувати, та починати робити щось корисне, або хоч не гатити тих хто намагається.

Віталій
02.05.2011 at 17:59

Давайте я сам розберуся чим займатися)))))))))))))))))))

Хмільничанин
02.05.2011 at 18:13

Тоді дайте розібратись і іншим, не критикуйте людей даремно і не заважайте їм працювати.

Віталій
02.05.2011 at 18:21

Я не заважаю, я допомагаю… )))) Просто чомусь це дехто не розуміє)))

Віталій
02.05.2011 at 18:22

До того ж в мене є право це робити, а в місцевої влади (та й у влади взагалі) є тільки обовязки перед мною та вами)))

Хмільничанин
02.05.2011 at 18:25

А може це Ви не розумієте, що Ви заважаєте?

Віталій
02.05.2011 at 18:32

Мені мої права гарантовані Конституцією))) А чим в своїх судженнях керуєтеся Ви? Здоровим глуздом? Не смішіть))).

Хмільничанин
02.05.2011 at 18:35

Саме ним. І це зовсім не смішно, небагато зараз є людей, які керуються здоровим глуздом, а не жадібністю до слави чи багатства.

Хмільничанин
02.05.2011 at 18:39

“Ваша” Конституція гарантує Вам права поки ви сидите в своєму селі і нікому не заважаєте, а перейдіть дорогу якомусь олігарху чи народному обранцю і тоді вам буде гарантоване дещо інше.

R0m@Nuke
02.05.2011 at 19:26

АХАХАХАХ останній комент ПРОСТО В ТОЧКУ!!!

Віталій
03.05.2011 at 09:47

Згоден. Але це стосується і вас))). Поки ви не представляєте жодної альтернативи – ви владі не цікаві. А ви спробуйте її покритикувати)))

Хмільничанин
03.05.2011 at 10:14

А Ми на відміну від Вас, не толкуємо, що нас захищає конституція, бо чудово розуміємо, що це чуш собача.

Віталій
03.05.2011 at 10:19

Конституція до вас сама не прийде і не захистить))). Вона дає вам право, а захищати його – то ваш клопіт. Для цього в країні створено багато інституцій (прокуратура, вищестоящі органи, суд). Тільки не варто казати, що нічого не вийде – ви спочатку спробуйте))) В нас же виходить)))

R0m@Nuke
03.05.2011 at 10:28

Навіщо це мені??? Мені і без усього цього живеться не погано!!!

Хмільничанин
03.05.2011 at 10:39

Що саме мені треба спробувати? І що в мене виходить? Я щось не до кінця зрозумів.

Ester
03.05.2011 at 12:17

Так, балаболам дійсно не варнто було балотуватися у мери…:)). До речі мер обіцяв. якщо не справиться то через півтори роки скласти свої повноваження і сам ініціює повторні вибори мера.

Хмільничанин
03.05.2011 at 12:54

А балабол, це ви про кого?

Ester
03.05.2011 at 13:57

Руслан не парся цей коментар “для средних умов, а у тебя низше среднего”.

Хмільничанин
03.05.2011 at 15:28

Ви до кого звертались зараз, пані Хайдарова з міської ради. Не знаю про якого Руслана ви говорите, але йому це певно буде не приємно. Але все одно це не по суті і ви не відповіли  на питання, хто ж балабол?

Віталій
03.05.2011 at 17:00

А дійсно, хто балабол? Пропоную знайти передвиборні програми пана Грушка, депутатів -мажлоитарників та політичних сил, що представлені в міській раді й перевірити, що вже зроблено. Часу замало пройшло від виборів, але щось хтось можливо вже й зробив. Якщо ні – то тоді – Балабол чи балаболи))).

Хмільничанин
03.05.2011 at 17:11

Пропоную знайти передвиборні програми Януковича, та перевірити, що він вже зробив. А потім поясніть чому Ви проти нього не йдете пане Віталій? От тоді ми і побачимо які права Вам дає конституція і як ви будете їх захищати.

Макарон
03.05.2011 at 17:32

Зачем смотреть та сильно верх, если мы даже у себя под носом не научились контролировать власть.

Віталій
03.05.2011 at 17:41

Мій рівень не дозволяє мені бути компетентним (можливо поки-що) здійснювати контроль за діяльністю Президента. Але мені достатньо знань, щоб здійснювати контроль за діяльністю місцевих органів влади. До того ж маю переконання, що місцеві проблеми можуть і повинні вирішуватися на місцях. Для цього в нас і існує місцеве самоврядування. Але і їх також необхідно контролювати… В кожного своя спеціалізація…
До речі, дуже вдалий комент Макарона… Браво!!!

Хмільничанин
03.05.2011 at 17:51

Я взагалі про конституцію говорю, а не про владу. Віталій а хто контролює Вас?

Макарон
03.05.2011 at 17:59

А как по мне про Януковича! Я даже не вижу упоминания о слове “Конституция” )) Упетлял от разговора, чет ты патриот города уж сильно скользкий.

Хмільничанин
03.05.2011 at 18:11

А ти вище почитай Макарончик, з початку, а не останній коментар.

Макарон
03.05.2011 at 18:24

Смотрю в книгу, вижу “Дерево”, вижу без унижений у вас просто не идет разговор.
Просмотрев все что Вы пишите, складывается впечатление ваша цель не статья а комментирующие.

Хмільничанин
03.05.2011 at 18:40

А Ви подивіться, що коментарі не про статтю, може тоді зрозумієте про що мова.

Макарон
03.05.2011 at 18:56

В каждом посте вы пытаетесь оскорбить, Макарончик,  покушаетесь на мое зрение.
Я вам вот что скажу,  Люди дело говорят, а вы все власть города, власть города.
Пример президент , все за него, ну просто паинька, а как начал давить, так все завизжали как, зачем, мы же за вас.

Макарон
03.05.2011 at 19:02

Общественная организация помощь предлагает, а власть города просто в стопоре, как, кто они а кто мы.
Если они отвергли общественную помощь, значить есть что скрывать…
Тогда вопрос на кого работает новая власть. Интересно у них девиз как у президента. Город для людей, вот только простым людям забыли сказать, что только для СВОИХ людей.

Хмільничанин
03.05.2011 at 19:05

Давай те не будемо викривлювати реальність, по-перше ображаєте Ви а не я “чет ты патриот города уж сильно скользкий.”,”Смотрю в книгу, вижу “Дерево””. По-другу люди дійсно говорять діло і голосують на виборах за того, за кого хочуть. По-третє “А как по мне про Януковича!” що там по Вам то ваші справи, а я Вам пояснив про що писав я.

Хмільничанин
03.05.2011 at 19:16

Якщо відмовили значити їм допомога непотрібна, невже це неясно! Дана організація районна, її керівник живе в селі, от хай спочатку в себе в селі розбереться а потім лізе з порадами до влади міста. Новий мер не політик, йому тяжко відразу включитись в цю роботу, для цього потрібен час. А пан Віталій користується ситуацією і давить на владу, бо має особисті інтереси. Ви Макарон спочатку розберіться в ситуації а потім коментуйте, а то складається таке враження що Віталій просто попросив Вас тут “понти поганяти”.

Макарон
03.05.2011 at 19:25

Не так давно имел возможность услышать, на пальцах, что такое демократическая страна. Если у вас демократия заканчивается после выборов, то нам действительно нужен тоталитарный режим, он удобнее, за тебя думают, делают, говорят. И выборы проходят на ура, кандидат то один, и даже если не так, все равно пройдет тот  кто один. Если мы поручили главе государства, главе города, руководить страной, городом. Это не значит что наша роль на этом закончилась. Как видим мы сейчас, чем пассивные люди, тем коррумпированные власти.
А ОСМД от вас никуда не убежит. И если вам власть скажет разбирайтесь сами вот вам закон, вот вам база актов, идите стучите, может и откроют. Поверьте мне на слово, что так заговорят.
Среди местный чиновников очень мало квалифицированных специалистов в данной отрасли. Если город только начал внедрять ОСМД, то так и есть.

Хмільничанин
03.05.2011 at 19:39

А чому Ви вважаєте, що пан Віталій такий кваліфікований спеціаліст і чому саме його треба слухати, а не когось іншого? В вас є на це причини?

Ester
03.05.2011 at 19:49

 
шановні відвідувачі сайту права ми маємо через те що народилися людьми, а Конституція нам їх тільки гарантує, проте у тих країнах де Конституцією заборонено якісь права (зазвичай це мусульманські країни, Китай) це не означає, що люди там цих прав не мають, просто в цих правах влада їх обмежує. Такщо ніяка Конституція нам прав не дає, ну принаймні тим хто вважає себе людиною а не скотиною, тобто хоч іноді думає, а не тільки їсть, спить і розмножується.

Макарон
03.05.2011 at 19:51

Тоже самое я могу открыто сказать вам что вы подставная фишка Грушка. Докажите мне обратное.
Если сайт действительно Виталия, так ему легче забанить вас всех и делов то.
Да, как все запущено, хочу ответа на вопросы
Возможно ли ОГ г.Никополя работать в г.Хмельнике (контролировать, предлагать помощь, и т.д.)?
Возможно ли ПП с г.Хмельника работать в г.Запорожье? (продавать семечки и т.д.)?
И если не ошибаюсь, что б там не предлагала организация, после проверки материалов и предложений которые им принесут, последнее слово за Грушком (что он тереят?)
 

Макарон
03.05.2011 at 20:01

Одна и большая)))
Он предлагает помощь при этом ничего не попросил кроме как содействия. При этом горисполком получает рабочий механизм при минимуме своих затрат(а это з/п работников горисполкома, оплата командировочных и суточных, затраты на канцелярию и т.д.)! Получается всю грязную работу на себя тянет организация.

Ответ простой скупой платит больше.

Хмільничанин
03.05.2011 at 20:33

Сьогодні я вже був Русланом, який не заводить Ester, тепер я “подставная фишка Грушка”, цікаво ким мене назвуть завтра…
А якщо допомога “ОГ г.Никополя” в Хмільнику  нікому не потрібна,  вони скажуть що мер поганий і вигнав їх з міста, тільки тому що їхня допомога справді не потрібна?
Це не причина, це просто ваша особиста думка.
Поки переклав Вашу мову ледве не втратив глузд, не могли б Ви писати державною мовою?

Макарон
03.05.2011 at 21:06

Ну кто кем есть только один бог знает.
Да вы так и не ответили  на вопрос с общественными организациями и с частными предпринимателями, да и что потеряет горисполком… (простите за сокращение в предыдущем посте)???
Скажите пожалуйста вы имеете отношение к ОСМД (ОСББ  укр.), если да то какое? Есть ли у вас опыт работы в данном направлении? Или вы так просто поговорить что власти в лице Грушка не нужна помощь из вне.

Хмільничанин
03.05.2011 at 21:37

Ну я ж практично відповів. Можуть, якщо є така необхідність, та бажання, але чи варто їм казати що мер такай-сякий тільки тому, що він відмовився від їхньої допомоги. А приватні підприємці це зовсім інше, не плутайте грішне з праведним. Ні, не маю, в менший інший напрям роботи. Я гадаю що якби влада вважала що їм потрібна допомога Віталія, то вони б до нього звернулись.

Макарон
03.05.2011 at 22:14

Зачем тогда наговаривать лишнее, если вы заведомо знаете что это лживая информация.
Вы вполне умный человек вы же обратно несколько постов назад дали ответ, что Грушко не политик и не сильно разбирается что по чем, я так понимаю, ему дерево посадить, пчел разводить ближе.
Укажите мне в этой статье  упоминание что Виталий (как я понимаю) говорит о Грушке плохо.
Не дай бог вам участвовать в создании ОСМД при таком подходе местных властей. Тогда вы будете иного мнения о том кому, какая помощь нужнее. И я думаю что  совсем не правильно в этом разговоре отстаивать Грушка, вы б о людях беспокоились которые нуждаются в помощи на разных этапах создания а также работы ОСМД.

Хмільничанин
03.05.2011 at 22:45

Мене це не зачепить не турбуйтесь. Так я писав що він не політик, так воно і є, але ж ОСББ він ще не створює і напевно це буде ще не скоро. Пан Віталій не може прямо сказати що Грушко поганий, він же розраховує на співпрацю, але з його статей, коментарів, та його заяви що ГО “ПРАВО” проти нової влади, можна побачити що він любим чином намагається показати що нова влада погана, тому що він собі так вирішив і все.
Я не розумію вашу позицію, Ви захищаєте Віталія чи просто намагаєтесь пояснити, що Грушку потрібна допомога у створенні ОСББ?

Макарон
03.05.2011 at 23:03

Помощь нужна людям! )))
Читаю сайт и нигде не находжу что Виталий против новой власти, возможно он вам это лично рассказывал?, тогда увы ).” та його заяви що ГО “ПРАВО” проти нової влади” – где?
Есть несколько материальчиков которые влияют по репутации Грушка), ну что я могу сказать значит не все так чисто как нам кажется.
Ну лоханулся Грушко с ответом на обращение, ну так это его проблемы, а с какой  кто то должен молчать. На месте Виталия уже  давно обратился к прокурору,  и пускай получают на орехи!
А ОСМД не Грушко будет делать, а люди, и не ему прочувствовать все прелести!
 

Хмільничанин
03.05.2011 at 23:15

Та було, писав він що проти, не пам’ятаю тільки де. На цьому сайті стільки флуду, що знайти окремий коментар стає неможливо.

Віталій
04.05.2011 at 11:17

Навіть не сподівався на таку підтримку. Дякую, Макарон (перепрошую, що так Вас називаю, але сподіваюся, що не образив Вас). Мені майже немає нічого додати. Ми справді не проти Грушка… Питання в політиці, яку він проводить… Сьогодні він є – завтра на його місці можливо буде інший))). Але помилки, які можуть бути зробленні зараз, будуть розгрібати люди, не Грушко, а люди… Причому дуже довго…
Стосовно ОСББ, то допомога потрібне не Грушку, а справді людям… і всі наші пропозиції покращували б ситуацію саме для людей, а не для Грушка… Але шкода, що він цього не розуміє…)))

Дід Відун
04.05.2011 at 13:26

а яку політику проводить цей нічого не розуміючий Грушко??

Хмільничанин
04.05.2011 at 13:41

А чому ви так впевнені, що він цього не розуміє? Може він все чудово розуміє і бачить, що для міста ви нічого ще не зробили, тому і невпевнений в вашій компетенції в цьому питанні.

Віталій
04.05.2011 at 14:31

Щоб це визначити, варто було б зустрітися та поговорити))). Або хоча б аргументовано заперечити мої пропозиції)))… А щодо політики, то нещодавно було затверджено два ключові положення, які забезпечили б врахування нашої з вами, наголошую – не моєї, а нашої з вами думки щодо розвитку міста… Там є дуже цікаві моменти… Обіцяю сьогодні проаналізувати та найближчим часом розмістити на сайті. Слідкуйте за публікаціями…

Хмільничанин
04.05.2011 at 15:02

А може він це і так знає? Не треба куштувати отруту, щоб взнати що вона отруйна. А звідки Ви знаєте які в кого думки стосовно розвитку міста, може думки горожан з Вашою не збігаються. Чи ви проаналізували хто що думає і яким хоче бачити своє місто, не ваше а своє.

Віталій
04.05.2011 at 15:11

Руслан, я прошу закрити тему “моє не моє місто”. Я народився та виріс в Хмільнику, тут живуть моє рідні. А те, що я зараз мешкаю в селі, зовсім не забороняє мені почувати себе хмільничанином))). А щодо думки жителів міста, то для цього й створена громадська рада, щоб її відслідковувати…))) Інша справа, що на думці у мера стосовно шляхів розвитку міста… А така інформація має висвітлюватися в обовязковому порядку)))

Хмільничанин
04.05.2011 at 15:33

Певно мова йде знов про того Руслана, який не заводить Ester, бачу він вам як кістка в горлі, зрозуміло чому Ester,  він її не заводить, а Вас він що теж не заводить? Ну що до громадської ради, то закрадаються сумніви що вона відслідковує думку жителів. Враховуючи що Голова ГР ваш друг, а секретар член вашої ГО можна сказати що громадська рада відслідковує лише вашу думку, тобто ви їм нав’язуєте свою думку, а думка жителів лишається без уваги.

Віталій
04.05.2011 at 15:42

))))))))))))))))))))))))))))) Громадську думку має відслідковувати виконавчий комітет Хмільницької міської ради, а громадська рада має долучатися до цього процесу та, на основі проведених досліджень, – напрацьовувати пропозиції владі.)))))))))))))))))))))))))) А влада має їх враховувати)))))))))))))))))). Руслан, я втомився сміятися над твоєю обзнанністю))))))))))))))))…

Хмільничанин
04.05.2011 at 16:01

Саньок, що це ти почав писати з помилками? Руки трусяться, правда очі коле?

Хмільничанин
04.05.2011 at 16:08

Повторю вам ще раз і прошу більше не хрестити мене, пане Віталій, в Вас немає такого права! Ім’я мені дали батьки та церква при народжені і воно не Руслан.

R0m@Nuke
04.05.2011 at 16:26

Пан Віталій просто так робить із одної причини! Колишній мер та влада всіляко йшла на зустріч ГО “ПРАВО” а теперішні ні! От пан Віталій всіляко хоче показати що нова влада та мер погані хоч на сайті він цього не скаже прямо!! А от поза сайтом чого тільки почути від цієї людини про владу можна!!! Пане Віталію пригадується ви вже одного разу були на прийомі у мера і він вам пояснив свою позицію що до створення ОСББ!!! Просто цікаво навіщо далі продовжувати цей ЦИРК??? вас що заїло що нова влада просто не йде вам на зустріч??? Через це ви просто вирішили поставляти їм палки в колеса???
Подвійна гра ще нікого до добра не довела!!!

Віталій
04.05.2011 at 16:26

))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) А як щодо консультацій з громадськістю? ))))))))))))))))))))))))))))))))

Руслан
04.05.2011 at 16:36

Дорох втебе шо маразм чи манія переслідування ти вже напевно в кожному кущі мене бачиш, ти вже даже на своїх членів і друзів гнати починаєш чим старіше тим більше марам розберає чищо)))))) що ж далі буде почнеш кидатись на людей і кричати шо вони Руслани)))))
Ти со своїм сайтом мені нафіг нетреба щоб я тратив свій золотий час на це

Хмільничанин
04.05.2011 at 18:04

Коментар R0m@Nuke трішки прояснив ситуацію стосовно “напряжонки” Віталія з владою.
Віталій, а що Вас так потішило і що Ви мали на увазі у своєму останньому коментарі?
Руслан, ви певно той про кого писали Віталій ти Ester, було б цікаво почути, що ж Ви зробили їм такого, що Вони про Вас такої “гарної” думки.
 

Віталій
05.05.2011 at 08:13

Я ніколи не говорив і не скажу, що новий мер та його команда погані)))). А от те, що вони роблять – то інша справа))) Я ніколи не був на прийомі у мера стосовно питань ОСББ і тим більше не знаю його позиції стосовно ОСББ . По-моєму її взагалі ніхто не знає))))))))))) Де ти таке вичитав?))))))))))))))). А йде нова влада на контакт чи ні – то не настільки важливо))) Головне, щоб їхні дії були в межах закону, от і все… )))))))))))). В будь-якому випадку від позиції мера втрачає громада))).

Макарон
05.05.2011 at 08:29

Советую всем отыскать тех кто уже начал делать или уже сделал ОСМД у вас в городе, и спросить как помогли им городские власти??? После этого продолжим наш разговор!
 

Віталій
05.05.2011 at 08:37

За останні роки в Хмільнику створено 3 ОСББ (причому 2 – при колишньому міському говорі Володимиру Мельничуку)))))))))))))))))))). Останнє обєднання було ствоено зовсім недавно. В розмові з його керівником ми дійшли висновку, що методичні рекомендації все ж розробляти варто. Тому що закон та накази норму встановлюють, але не розяснюють і не мають зразків. Це так, найпростіші моменти…

Хмільничанин
05.05.2011 at 12:58

Віталій вони створені? Без вашої допомоги? Функціонують? То чому ж до Вас ніяк не дойде що непотрібна ваша нав’язлива допомога, якщо влада вирішить що Ви компетентний в цьому питанні і їм потрібна ваша допомога то я впевнений що вони до вас звернуться. А поки сидіть тихенько і робіть те що в вас виходить найкраще, аналізуйте та розводьте пусті балачки в інтернеті.

Віталій
05.05.2011 at 13:05

Дякую за рекомендації))) Але це не заважає нам вже зараз консультувати людей, причому без будь-яких дозволів з боку влади))))))))))))))))))))))))))

Хмільничанин
05.05.2011 at 13:08

Тим краще то консультуйте в особистому порядку, вам ніхто не заважає, а не плескайте язиком що влада погана.

Віталій
05.05.2011 at 13:14

Де я таке писав?)))))))))))))))))))

R0m@Nuke
05.05.2011 at 13:17

ВИ ТАКЕ БАГАТЬОМ У ВІЧІ ГОВОРИЛИ!! А НА СТОРІНКАХ ДАНОГО САЙТУ ВИ НАМАГАЄТЕСЯ ВИГЛЯДІТИ БІЛЕНЬКИМ ТА ПУХНАСТИМ!! Манія величі + Роздвоєння особистості що далі пробудить у даному героєві Хмільника!))))

Віталій
05.05.2011 at 13:21

))))))))))))))))))))))) А давайте обговорювати статтю, а не мій діагноз? Все ж таки є таке поняття, як лікарська таємниця))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Хмільничанин
05.05.2011 at 13:23

Віталій, міняйте пластинку, вам вже не раз і не одна людина сказала що ви це казали.

R0m@Nuke
05.05.2011 at 13:32

Просто не можливо втриматися щоб не поставити діагноза!!!)))) Пане Віталію консультуйте краще тоді дійсно людей, а не владу!! Якщо колись владі знадобиться ВАША допомога то вони до вас я думаю звернуться не тільки про питанню створення ОСББ!!

Віталій
05.05.2011 at 13:36

Я почекаю)))))))))))))))))))))))))))))00

R0m@Nuke
05.05.2011 at 13:42

Ура нарешті!!! Ви погодилися зачекати!! Тоді навіщо було розводити демагогію на сторінках даного ресурсу?? Щоб люди замітили що ви щось робите??? як би ви дійсно щось корисне робили то люди і так це побачуть і без подібних стетей!!!

Віталій
05.05.2011 at 13:44

Дякую за рекомендацію…)))))))))))))))))))

R0m@Nuke
05.05.2011 at 13:50

Будь ласка завжди радий допомогти!!!)))))

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *