Close
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

30.04.2012

Хто винен: мешканці будинків чи комунальники?


Погано, коли мешканці будинків смітять… Але ще гірше, коли їм «допомагають» комунальники, не вивозячи вчасно сміття… Фото зроблено в неділю, в день, коли люди відвідували могили своїх померлих родичів… Причому не тільки хмільниччани… На фото смітники по-під дорогу до Соколівського кладовища за Швейною фабрикою… варто гордитись?




36 Comments on “Хто винен: мешканці будинків чи комунальники?

Глеб
01.05.2012 at 08:15

Однозначно вина комунальщиков! 🙂

Пронира
01.05.2012 at 08:27

Фотомонтаж… спецслужб))))))))))))))))))))))

Віталій
01.05.2012 at 08:33

Точно! Причому проплачених закордонними фондами!)))

pravduchenko
01.05.2012 at 10:39

Так, справді не зпрацювали. Але видно будівельне сміття біля баків (вина простих громадян). 

Віталій
01.05.2012 at 10:45

??? А куди його дівати, оте будівельне сміття???

Глеб
01.05.2012 at 10:49

На одном из фото видна ёлка 🙂 Когда же её выбросили и почему до сих пор не вывезли? 🙂

бранка
01.05.2012 at 14:14

щас так модно))) йолки по городу разбрасывать. сухие

Сергій
01.05.2012 at 14:31

Ні, ну тепер хай на людей не нарікають, якщо ще зимове сміття не вивезли.

Небайдужий
01.05.2012 at 15:30

Ну ось скільки можна цим комунальниками пояснювати, щоб ялинки не за баками ховали, а навпаки- баки ними обсаджували?! Щоб невивезене сміття ніхто не зміг помітити 🙂

Глеб
01.05.2012 at 15:40

Говорят, что ёлка из горсовета сбежала 🙂

Євгенія
01.05.2012 at 16:35

Таки так, втікла, тілкь далеко її не відпустили, видно керівництво вийшло невчасно і вона , бідолаха, від страху так і заклякла на місці, посеред площі біля міської ради))

Віталій
01.05.2012 at 16:38

))))))))))) Напевно їй варто було передачки, як Тимошенко носити, а не висміювати таку ініціативу місцевої влади…)))

Євгенія
01.05.2012 at 16:41

а хто ж її висміює, навпаки, співчуваю… навіть ялинка не витримала лихої долі…

Віталій
01.05.2012 at 21:29

Правдиченко, так куди ж дівати будівельне сміття “простим громадянам”?))) А то склалося враження, що Ви “ляпнули”, не подумавши…)))

Пронира
02.05.2012 at 10:36

Будівельне сміття в контейнери викидати не дозволяється, але це завжди є клопотом для комунальників.

Пронира
02.05.2012 at 10:39

А може то зовсім не сміття, а матеріал яким дороги лагодять от і біля контейнера провели високопрофффесійний ямковий ремонт)))

Віталій
02.05.2012 at 11:08

Ну якщо то так справді ремонт ямковий робили – то це все пояснює…))) Але що справді робити з будівельним сміттям? До речі, а яким документом його забороняється кидати в баки?

Небайдужий
02.05.2012 at 11:58
Пронира
02.05.2012 at 12:00

Питання про “а яким документом його забороняється кидати в баки?” залишу без відповіді, оскільки її просто не маю. А от як людина мінімально теxнічна розумію, що контейнер з побутово-xарчовими відxодами та будівельними для гідравліки старенької “мусорки” –  то є смертельна різниця. А от комунальникам варто зробити популярною та доступною послугу “вивіз будматеріалів”, що у великиx містаx вже являється налагодженим бізнесом. В будь-якому випаку цей клопіт буде лише у комунальників тому їм це нескладне  питання вирішувати.

Небайдужий
02.05.2012 at 12:55

Закон про відходи забороняє змішування різнорідних відходів. Зрозуміло, що побутове сміття не має ніякого відношення до сміття будівельного. Це- окремий вид відходів і його слід вивозити в окремому порядку. В усіх містах з нормальною владою такий порядок встановлено. Те, що у нас відбувається повний безлад в цій сфері- цілковита “заслуга” саме місцевої влади, яка поки що не бачить тут для себе ніяких зисків.

Віталій
02.05.2012 at 12:59

Тобто відповідальність за невивезення будівельних відходів все ж несе міська влада в особі комунгоспу?

Небайдужий
02.05.2012 at 13:34

Виходить так. Бо саме на міській владі лежить обов’язок розроблення правил вивозу будівельного сміття та контроль за їх дотриманням. Оскільки міська влада не спромоглася такі правила розробити, то люди викидають це сміття разом з побутовими відходами. А обов’язок вчасного вивезення побутових відходів з місць їх збирання лежить на комунальних службах міста.

Віталій
02.05.2012 at 13:47

Правдиченко, Ви чули? То може не варто звинувачувати “простих” громадян? Люди мають кудись будівельне сміття дівати. А обов’язок міської влади забезпечити місця для збору, а також систематичного вивезення… То може не будете звинувачувати ГФХ в тому, що паплюжить Грушка, а запропонуєте йому налагодити роботу комунальної служби?

Пронира
02.05.2012 at 17:16

Проблема комплексна, зокрема заключається у відношенні людини до сусідів та стану прибудинкової території. Розглянемо ситацію, коли жлоб робить ремонт і націлився викидати будівельне сміття у контейнер для побутовиx відxодів, а не оплатити відповідну послугу з вивозу. Як видно з 2 та 3 фото дана особа чи особи нагадили навколо смітника, а це будсміття можна збирати та складати у мішки, вартість якиx 1-2грн./шт. От і маємо результат “на ліцо”… жлоб любується щойно проведеним ремонтом, а всі сусіди – сміттям під вікнами. Ялинка з 4 фото красномовно сигналізує про відношення до роботи не лише двірників, а й самиx посадовців і не лише комунгоспу. Xоча двірника можна зрозуміти, xто знає, що то за ялинка і що з нею робити… і з таким ялинково-депресивним настроєм приxодится прибирати двір невдячниx мешканців)) 

Віталій
02.05.2012 at 17:37

Давайте спробуємо розібратися. Уявімо, що ремонт робить НЕ жлоб… В нього зібралося сміття. Про яку послугу йдеться, куди дзвонити і кому?

Пронира
02.05.2012 at 17:43

ЖЕК та комунгосп. Комунгосп надає за певну плату автомобіль для вивозу сміття на міське сміттєзвалище.

Віталій
02.05.2012 at 17:47

Ага… Тобто варто просто подзвонити і автомобіль нададуть. А якщо жлоб (чи НЕ жлоб) цього не знає, і викинув сміття (в мішках, в контенер чи так як на фото). Чи зобов’язаний ЖЕК чи комунгосп забрати сміття та прибрати територію біля смітника?

Небайдужий
02.05.2012 at 20:14

Для того, щоб “жлоб чи нежлоб” додумався зателефонувати до ЖЕКу чи Комунгоспу, слід розробити правила та повісити їх на видному місці, щоб їх всі бачили.
Хоча, згадуючи свої власні “ремонтні еопеї”, я навіть не задумувався над тим, куди дівати будівельне сміття. Його на сміттєзвалище вивозили виконавці робіт власним транспортом за мій рахунок. До контейнерів я його не викидав. Але більшості з представників хмільницького населення слід таки перед носом повісити правила, а ще масово штрафонути їх порушників, ось тоді й почнуть задумуватися, смітити чи не смітити 🙂

Віталій
02.05.2012 at 20:45

Тобто все банально зводиться до наявності правових норм, поінформованості громадськості та ефективного механізму контролю…))) Відверто кажучи я вже втомився про це писати на ГФХ))) Чого ж наші можновладці цього не розуміють? В тому, що читають – я переконаний, але ж і варто спробувати прочитане впровадити на практиці…)))

Небайдужий
02.05.2012 at 23:00

Що ж стосується даного конкретного випадку, то, як я бачу на фото, “будівельне сміття” або бита цегла, не викинуте до контейнерів. Битою цеглою хтось встелив майданчик перед контейнерами, аби до них можна було підійти, а не загрузнути в болоті. Цілком можливо, що та цегла- справа рук комунальних служб, які за її допомогою намагалися “облаштувати” майданчик для розміщення сміттєвих контейнерів 🙂

Віталій
03.05.2012 at 07:55

Точно! А до ялинки, щоб вивезти, цегли просто не вистачило…)))
 

Євгенія
04.05.2012 at 18:42

Там окрім цегли ще й побутові відходи є, ними теж встеляли шлях до баків???
 

Любава
08.05.2012 at 16:07

Винні і ті, й ті. Одначе, як сказав лікар Преображенський, все починається в  наших головах. Але для того і є вЛАДа, щоб наводити ЛАД.

Глеб
08.05.2012 at 17:27

Джигу и Кривопишина нужно было привести не на “Алею героев”, а на эту “красоту” посмотреть 🙂

Небайдужий
08.05.2012 at 19:41

І що б сталося? Можна подумати, що вони таку “красоту” більше ніде не бачили 🙂

атутті
26.05.2012 at 11:35

Хочу розповісти досвід як роблять у Німеччині.
Всі мешканці мають графіки вивозу сміття і це роблять кожен день, а в деяких містах та окремих районах по  дескілька раз на день , і не у білий день і явно не 1 раз на два, а той на три тижні. У святкові дні , коли служби не працюють всі мешканці сміття майже не виносять, а якщо сміття після свят багато , то його складають дуже акуратно і дуже швидко приїджають і забирають.
Це не тільки культура нації, це на сам перед гігієна. От якби у нас так , той мух би не стало.
А хто прав і хто винний ? На мою думку винні ми самі, бо ми бездіяльні як у відношені до виховання у собі гігієни, культури, педантизму, так й не маємо до себе поваги і даємо іншим себе принижувати та зневажати.
Чому ми разом не вимагаємо чистоту.
А з точки зору бізнес – відносин, то ми платимо згідно укладеного договору, якщо недостатньо, добре , нехай обгрунтують чому, дадуть факти. Я згодна доплачувати, але бачити що мене  обслуговують так як  хочу я. ХТО ПЛАТИТЬ , ТОЙ ЗАКАЗУЄ МУЗИКУ.
 
 
 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *