НЕКОМПЕТЕНТНІСТЬ – ГОЛОВНА ПРОБЛЕМА НАШОГО МЕРА…
Про це зазначив лідер Хмільницької організації Європейської партії України Анатолій Мороз під час свого звернення до хмільничан, яке було відзняте на найвищій точці України – горі Говерла.
В своєму зверненні Анатолій Мороз офіційно заявив про намір Європейської партії поборотися за депутатські мандати в Хмільницькій міській раді, одночасно зазначивши, що теперішня влада Хмільника не досягла тих результатів, про які говорила під час минулих виборів.
Також пан Анатолій наголосив, що «некомпетентність – головна проблема нашого мера і головна проблема діючої міської ради», а також пообіцяв «не зациклюватися на клумбах та квітниках», зазначивши, що веде до влади «команду людей, які вже досягли успіхів на попередніх своїх посадах».
Пропонуємо переглянути саме відеозвернення:
Олександр
30.08.2015 at 20:31Мла мла мла мламламламламла! Безперспективний кандидат
КАРКУША
30.08.2015 at 20:51І не поспориш! З компетентністю в мера справді не склалося! А от за всю міську раду так не сказав би. Є і депутати, які працюють, і працівники міської ради. які справді фахівці. Що ж поробиш! Одна паршива вівця портить все стадо!
Віка
30.08.2015 at 23:00Молодець. Все в точку. Ось такі люди повинні бути у владі, а не грушки, кубряки та реп’яхи!!!
Валентин
30.08.2015 at 23:05Мороз все правильно сказав. Щоб до наших людей докричатись, потрібно залізти на Говерлу. Але, чи зрозуміють? Вибори покажуть!!!
Микола
30.08.2015 at 23:10Правильні слова. Підтримую!!!! А чи усі зрозуміють?
Педро
30.08.2015 at 23:195 балів. Знакові слова для Хмільника: Хмільник – європейське місто.
Микола
30.08.2015 at 23:31Забрався високо. Там на Говерлі важко дихається, але дуже легко співається Гімн України. Знаю, бував там декілька років тому. Анатолію – респект. Вперед до перемоги. Побільше молоді у владу!!! І позвільняти всіх старих пердунів нахрен.
Микола
31.08.2015 at 00:02Спочатку треба позабирати землі в горе – депутата Бойка, який за допомогою Дреженкова напідробляв документів та понакрадав міської землі для усіх своїх близьких та далеких родичів ( в тому числі для любімої тещі, яка проживає за 200 км. від Хмільника) та роздати цю землю учасникам АТО та сім”ям загиблих в АТО.
Генадій
31.08.2015 at 00:28Після прослуханого виникло питання до цієї людини. Що було зроблено партією за все її існування у нашому місті?
Ramirez
31.08.2015 at 01:01Підозрюю, що внєзапно нарісувавшиєся Віки, Валентини, Миколи і Педри – однієї клавіатури сини й дочки)))) Жгі, Мароз, жгі!))))
боб
31.08.2015 at 05:57все вірно мають бути у владі молоді, виховані та совісні люди наприклад такі як сотник ваня
нейтрал
31.08.2015 at 06:36Ну а хто ж в мери від еврпейців йде?
Федір
31.08.2015 at 08:19Толя куди ти можеш людей привести,ти сам себе нікуди непривів ,знайди собі роботу, бо як показали попередні вибори, ти і ваша партія НЕВДАХИ))
Неверю
31.08.2015 at 09:32ЗА ПАРАШЕНКУ.jpg
Порошенко,как и Янукович и Ющенко опять наступает на те же грабли.Хочется править как Путин.Где? В Украине?
мальчик хочет в Ростов 🙂
Саму ідею децентралізації перетворюють на пародію.
Сьогодні, 31 серпня, Верховна Рада збереться на позачергове засідання, щоб розглянути в першому читанні конституційні зміни щодо децентралізації.
Одним із головних критиків змін до Конституції, які ініціював Президент, стала віце-спікер Верховної Ради Оксана Сироїд.
На її думку, зміни, які пропонує Президент, у жодному разі ухвалювати не можна.
– Йдеться про низку загроз, які Президент просуває у своєму проекті під соусом децентралізації.
По-перше, це запровадження інституту префектів в Україні.
Відповідно до проекту, префекти в областях і районах діятимуть спільно з територіальними органами виконавчої влади.
Окрім того, вони здійснюватимуть нагляд за діяльністю органів місцевого самоврядування. А призначатиме на посади цих чиновників Президент.
Глава держави також матиме повноваження скасовувати акти префектів.
По-перше, це робить уряд неповносправним: префект виконуватиме волю Президента, а відповідальність буде на Кабміні.
За такого балансу на успішного прем’єра й успішний уряд годі сподіватися, бо розумні люди не захочуть брати на себе цю відповідльність.
По-друге, виходить, що префект значною мірою керуватиме виконавчою владою на місцях та водночас буде таким собі прокурором для місцевого самоврядування, залежним від Президента.
Вважайте, що це – кінець місцевого самоврядування.
А отже, сама ідея децентралізації перетворюється на пародію.
. Ще одна серйозна загроза полягає у тому, що Президент зможе тимчасово зупиняти повноваження місцевих органів та призначати замість них тимчасового державного уповноваженого на піврічний строк.
Цю новацію Банкова пояснює потребою держави мати запобіжник проти ухвалення місцевими радами сепаратистських рішень.
Причому глава держави матиме право робити це нескінченну кількість разів та на всіх рівнях місцевого самоврядування.
Якщо, скажімо, Президентові не подобається акт, схвалений обласною радою, він може моментально зупинити повноваження цієї облради, звернутися до Конституційного Суду та призначити в область свого тимчасового уповноваженого. Таким чином протягом шести місяців уся влада області буде сконцентрована в руках двох людей, підконтрольних Президентові, – префекта і тимчасового державного уповноваженого.
Уявляєте, скільки всього “корисного” в лапках можна зробити для області, маючи 100% влади і 0% відповідальності?
— Пункт 8 Перехідних положень президентського законопроекту передбачає, що особливості місцевого самоврядування в окремих районах Донецької та Луганської областей визначає окремий закон.
Таке формулювання – наслідок так званих Мінських домовленостей і, на мою думку, не є припустимим.
Мене дуже збентежив висновок Конституційного Суду, який постановив, що Конституцію міняти можна, бо, мовляв, у країні не запроваджено воєнного стану.
Справді, воєнного стану в країні нема. Але ж є всі умови для його запровадження, де-факто у нас триває війна.
І проведення конституційного процесу в таких умовах створює величезну загрозу українській державності.
Росія почала війну і веде бойові дії проти України, зокрема, і для того, щоб ми змінили свою Конституцію. Росія хоче особливого порядку здійснення місцевого самоврядування на окупованих територіях, аби амністувати бойовиків, легалізувати їх і таким чином завоювати нас зісередини.
Щоб провести децентралізацію, достатньо ухвалити ряд законів. Україна не має нагальної потреби в тому, аби вносити зміни до Основного Закону.
— Сподіваюся, що парламент залишиться українським хоча б на третину.
Саме стільки потрібно голосів, аби відхилити проект змін на фінальній стадії. –
– Я прямо кажу про те, що пропоновані зміни до Конституції вигідні всім, крім українців.
Вони можуть призвести до авторитаризму та громадянської війни.
Я відверто кажу, що Конституція – це власність народу, а не політиків.
Політики можуть вносити до неї зміни лише у двох випадках – якщо вони хочуть зробити державу сильнішою, або зробити більш захищеними права та свободи людей.
А люди, котрі сьогодні лобіюють зміни, мабуть, не розуміють, що пропонують зробити.
Та ще й роблять це під тиском держави-агресора, що узагалі неприпустимо.
Віце-спікер Верховної Ради розповіла, чому категорично не підтримує проекту змін до Основного Закону, запропонований Президентом
Читайте більше тут: http://expres.ua/main/2015/08/31/149631-syroyid-samu-ideyu-decentralizaciyi-peretvoryuyut-parodiyu
Тьотя Мотя
31.08.2015 at 11:03Толя, ти чого аж на Говерлу заліз, щоб Грушка покритикувати? З будинку Побуту страшнувато було? Не бійся, він сам боїться. Можеш вже злазити з тієї гори, Грушко тобі нічого страшного не зробить 😉
Генадій
31.08.2015 at 11:09Хто такий Сотник Ваня? І що він зробив для міста? Чому йому йти до влади? Що він змінить?
Тьотя Мотя
31.08.2015 at 11:11“Хто такий Сотник Ваня? І що він зробив для міста? Чому йому йти до влади? Що він змінить?”
Нічого не змінить. Але буде у нас красівий молодий мер 😉
Набридло
31.08.2015 at 11:19Європейка не при владі, в місті, зробила більше ніж провладні партії які купили собі владу!!!
Генадій
31.08.2015 at 12:18Пан чи Пані Набридло питання було ЩО ЗРОБИЛА ДАНА ПАРТІЯ В МІСТІ?
А ваша відповідь просто жалюгідна “зробила більше ніж провладні партії” ДЕ КОНКРЕТНІ СПРАВИ?
ЗРОБИЛА ТО, ТО, ТО! ОТАК ТРЕБА ВІДПОВІДАТИ. А НЕ ВАШЕ ЗРОБИЛА БІЛЬШЕ НІЖ ІНШІ. З такими агітаторами як Ви і чорного піару не потрібно))))
Набридло
31.08.2015 at 12:56Пане Генадій, жалюгідним чорним піаром займаєтесь ви, а що зробила? Зайдіть на сайт ЄПУ і дізнайтесь ЩО ЗРОБИЛА ДАНА ПАРТІЯ В МІСТІ!!!
Генадій
31.08.2015 at 13:14Шутнік однако))) Яким це я чорним піаром займаюсь? Я просто задав питання на яке у вас немає відповіді. Також ваша некомпетентність у цьому питані просто вражає. Замість відстоювання інтересів як я зрозумів ВАШОЇ ПАРТІЇ ви просто перетворюєте даний діалог на ДЕМАГОГІЮ! Зайти то я зайду на сайт даної партії і перегляну АБСОЛЮТНО УСЕ ЩО СТОСУВАТИМЕТЬСЯ ХМІЛЬНИКА. Но як показала практика не все, що написано на папері є в реальності. А я не відчув і не побачив АБСОЛЮТНО НІЧОГО зо зробила дана партія в місті. От тому і запитав, і попросив написати, що зробила партія в місті. А ви пане чи пані Набридло тільки показали що з таким низьким інтелектом та некомпетентністю хочете до влади. Тому я всім своїм знайомим, та друзям, та іншим людям буду рекомендувати не голосувати за жодного кандидата від вашої партії.
Набридло
31.08.2015 at 13:58Ну от і чорний піар! Про мій інтелект і компетентність не вам вирішувати! А що до зробленого в Хмільнику, то це всі знають і не потрібно писати на папері, як звикли робити в міській раді і в провладних партіях, а особливо для вас пане Генадію: Три дитячі майданчики, паркан в школі № 2, підсипка дороги по вул. 1-го Травня, заміна вікон на пластикові в школі мистецтв, щорічний конкурс “Я Європеєц” – переможцю оплачують перший рік навчання в будь якому вузі України, та постійна робота програми “Народний Адвокат” з наданням безкоштовних юридичних консультацій. А ось зараз скажіть будь ласка, яка з політичних сил зробила більше чи менше для Хмільника!!!
Elena Cherny
31.08.2015 at 14:18Бачу дискусія йде. Можу додати до послужного списку Європейської партії ще подарований таки не слабий телескоп для другої школи та і кошти виділялись на різні потреби шкіл. Хочу додати до цього, що кошти не вибивались з бюджету, як це вміють робити деякі, а потім за власні видавати, а зовсім з інших джерел.
козак
31.08.2015 at 15:00А откуда деньги????????????
Или катеренчук с морозом занимаются бизнесом и зарабатывают их?
Или за время депутатсва заработал продавая свой голос?
И назначил себя “революционным комендантом Киева”
Всё что было сделано делалось ради избрания депутатом Верховного Совета а не ради горожан.
Генадій
31.08.2015 at 15:10Я громадянин міста і не мені судити? Цікаво, а кому ж тоді? і ще будете розказувати про свою компетентність? Які 3 дитячі майданчики?? Назвіть адреси? А то цікаво стало ДЕ В НАШОМУ МІСТІ З’ЯВИЛОСЬ 3 НОВІ ДИТЯЧІ МАЙДАНЧИКИ.
“підсипка дороги по вул. 1-го Травня” цим повинні займатись відповідні служби на то йдуть наші налоги.
“заміна вікон на пластикові в школі мистецтв” вагомий вклад у розвиток міста.
“щорічний конкурс “Я Європеєц” – переможцю оплачують перший рік навчання в будь якому вузі України,” ПЕРШИЙ РАЗ ЧУЮ ПО ТАКЕ
“постійна робота програми “Народний Адвокат” з наданням безкоштовних юридичних консультацій” Гарний піар пролитівшого на виборах Катеринчука.
“ще подарований таки не слабий телескоп для другої школи” ВІДКОЛИ В 2-й школі обсерваторія? Чи 2-га школа стала зі спеціальним уклоном на астрономію??? НАВІЩО ЇМ ТЕЛЕСКОП???
На мою скромну думку то все занадто малий внесок і занадто вузький напрямок, щоб бити себе в груди і кричати ми найкращі! Ви не дивіться що зробили інші, ви дивіться що РУЙНУЮТЬ у Хмільнику. Історичну спадщину нашого міста просто знищують а ніхто нічого не робить. Правильно навіщо нам туристичний Хмільник? Який може принести від 2.500.000 мільйона гривень на рік! І це тільки мала частина коштів які можна додатково отримати якщо розвивати туристичний Хмільник! Якщо все правильно зробити, але панове ви думаєте не в тому напрямку. Я тільки можу побажати вам, щоб вас потім не судили як і “папереднікав” за вашу роботу.
Elena Cherny
31.08.2015 at 16:33не треба таких істерик! Звикли бігати і шукати тих хто вам курорт буде розвивати! А що Ви, як свідомий громадянин зробили для міста? Чи будете розповідати – що мав Катеринчук приїхати і сидіти тут Вас бавити? Я знаю не одну людину, яка не ховається і шукає недоліки в інших, а самостійно привчає чиновників працювати, а не шаритись, і виконувати обов’язки згідно чинного законодавства і т.д. Можу додати, що жоден з таких людей не бігає з протягнутою рукою.
А майданчики – Котляревського, 84 – гляньте, по першого травня не пам’ятаю адреси – гляну допишу. Дорогу підсипали – бо влада міста не може вчасно роздуплитись, або там нема як вкрасти, телескоп не потрібен? А от дітям дуже сподобався. “Народний адвокат” просто піар? Ну, спробуйте просто пропіаритись таким чином – позовні заяви простенькі поскладати, скарги, клопотання, запити інформаційні, та Ви просто людське горе вислухайте – може бардак в голові припиниться. А те чого Ви не чуєте – це вже Ваші проблеми…
І так – на замєточку, Катеринчук завжди був опозиційним депутатом, таким гроші на допомоги і підмоги держава не давала!
Стосовно продавав голос – там недорозвинених пачка, особливо зараз додалось, навіщо втрачати час і купляти голос в такого як Катеринчук, якщо можна купити мекання барана…
Генадій
31.08.2015 at 19:42Які істерики?)) Мда… думка цікава но не вірна. Ні, не бігаю і не шукаю. А це вже сюрприз. Скоро дізнаєтесь. Як грубо та в стані дикої ярості. Істеричний настрій тільки у Вас тут. Ви тільки про 2 сказали, а де 3-й діли??? Чи він тільки на папері? А гроші списали на щось інше?))))))) Прям як і чиновники))))) Вчасно роздуплитись? поясніть бо я думав має бути план таких дій. Навіщо школі телескоп якщо там не вивчають астрономію посилено? Дітям багато що подобається особливо коли у місті НІЧОГО не має. Це дуже просто навіщо мені то робити якщо є ВИ. В мені інший напрямок роботи. Я вислуховую багато чого і не тільки горя. От мені наприклад сподобалась історія коли Катеренчук не допоміг хворій дитині зсилаючись на те, що в депутата зарплата маленька, а от концерт Кварталу за майже 150.000 грн. на то гроші найшлись. І Ви мені будете говорити про мораль? Чи якісь там заслуги партії? Вчинки більше розкажуть про людину ніж слова. В мене бардака немає там все по поличках розкладено і зі слухом проблем не має.
“Катеринчук завжди був опозиційним депутатом” посміявся від душі)
Давайте я не буду розказувати людям що Катеренчук бідний, голодний та нещасний. Всі знають як він працював і що робив люди не сліпі. Тому те, що Ви написали просто безглуздо.
Ніхто голос не продавав я завжди портив свого бюлетеня. Бо не бачив в жодному кандидаті того хто хоть щось готовий змінити як на місцевому рівні так і на державному.
Elena Cherny
01.09.2015 at 08:51Шановний Генадію, може Ви десь і звикли робити щось тільки на папері, а в нас ситуація інша. По 1го Травня 2 майданчика.І може досить всіх рівняти по собі. Цікаво звідки суми такі 150 тис.? Придумали і озвучуємо? І чого ж Ви вислухавши купу горя і не тільки не допомогли хворій дитині? А слух таки варто перевірити, пройдіться по школам та училищам – там Вам про “Я- європеєць докладніше розкажуть”. І стосовно “Є Ви”, а Вас нема?
Набридло
01.09.2015 at 08:54Даааа! Пан Генадій продовжує чорний піар!))) Я ось не розумію, чому такий свідомий громадянин, не може сказати про свою партійну діяльність? Чи ви тільки гадити вмієте? І все ж таки почитайте сайт ЄПУ, ви ж обіцяли, можливо там найдете відповіді на свої запитання, і як свідомий громадянин зробіть щось для міста!)))
козак
01.09.2015 at 09:26Не вводите людей в заблуждение народ дал оценку во время выборов катернчуку и даст оценку морозу.
Вспомните только про строченые медикаменты которые эта парочка подарила, а грязные технологии на выборах.
Но революционный самозванец киева и его команда хотят власти любой ценой.
А относительно команды мороза пусть назовёт имена чтобы люди могли оценить.
В принципе это должны сделать все кандидаты.
Генадій
01.09.2015 at 10:57Гарно переводите стрілки, але праця з паперами не моє. По 1-го Травня я бачив тільки 1 майданчик!. Я не рівняю всіх по собі, я порівнюю обіцянки і виконання їх) Такі суми взяті з Києва з оточення Катеринчука. Хто сказав що не допомог? Самі придумали? Що до шкіл то не переживайте мої діти мені все розповіли.
Пане чи Пані Набридло Цей свідомий громадянин БЕЗПАРТІЙНИЙ. Тому і не має звітів про мою роботу у партії. Ну… я не гадалка щоб гадати. Вже зробив і ще зроблю. За це не переживайте. Ви дізнаєтесь про мою роботу і можливо навіть на шпальтах даного сайту.
Пане Козак цілком і повністю підтримую. Вони думають що люди все забули) І на фоні останніх подій будуть сліпо йти за тими хто вже був при владі і нічого не зробив. Наївні якісь)
Небайдужий
01.09.2015 at 11:23“… теперішня влада Хмільника не досягла тих результатів, про які говорила під час минулих виборів.”
Тю… А це чого? Грушко обіцяв поробити “красіві” клумбочки, тротуарчики, фонтанчики, газончики і т.п. Чогось більшого він і не обіцяв. Його виборці саме за це його і вибрали (бо хотіли “шоб у місті було так, як у ветлікарні”). Клумбочки, тротуарчики, фонтанчики, газончики і т.п. дійсно стали гарнішими, аніж за попередників. Що чоловік пообіцяв, те він і зробив? Що не так? 😉
Небайдужий
01.09.2015 at 11:25Пан Мороз повідомив, що “веде до влади «команду людей, які вже досягли успіхів на попередніх своїх посадах».”
Аґласітє вєсь спісак, пжалуйста! Дуже хочеться знати таких достойних людей поіменно.
Набридло
01.09.2015 at 11:44Пане Генадій “Вже зробив і ще зроблю”- наведіть приклади!!! Чи ви тільки в когось можете таке питати, а самі тільки пусті слова кидати “скоро побачите”, чи чекаєте 25 жовтня?)))
Ramirez
01.09.2015 at 11:47//І все ж таки почитайте сайт ЄПУ// ЄПУ… )))) майн готттт… це ж навіть нічого придумувати не треба))) Декому явно приходиться напрягатись, щоб телеведучі в новинах не називали цю партію по аббревіатурі)) Члени БПП, БЮТ та ЄПУ)))) Ахах!) Хоча любий аналог звучить так само по-дебільному)) ЄвроПУ?)) Чи ЄвПУ?))) ПЄУ? УЄП? Блін, как ні круті)))) Пацталом))) Ето сдєлало мой дєнь))))
Elena Cherny
01.09.2015 at 11:54Ну, да, бачу дописувач Генадій особа одіозна – з людьми з оточення Катеринчука справи крутить! І діти нічого не чули в школі! Да уж!
Житель ХМІЛЬНИКА
01.09.2015 at 12:05Взагалі я рахую що данний кандидат підходить як людина і мер для нашого міста . Людина з європейськими настроями явно небуде класти плитку в місті ,щоб вкрасти гроші .
Набридло
01.09.2015 at 12:09Пане Ramirez, не хапайтесь за абревіатури, як мало вам потрібно щоб “сделало вам день”!)))
Ramirez
01.09.2015 at 13:50Набридло, не хапаюсь, все ок) Просто прочитав, і зразу захотілось вступити В ЄПУ))) Шоб чуть шо – Я ЧЛЄН ЄПУ)) Ахах, німагу) Ну як про це говорити, щоб не скотитись у вульгарщину?))
Ramirez
01.09.2015 at 13:57Бютівці, ляшківці, навіть регіонали… ЄПУ… Як ви один другого називаєте?))) Катеринчуківці?)))Єпівці?))) Чи як?) Моск, прекрати))) Ахаха, што ти дєлаєш?)))
Генадій
01.09.2015 at 17:13“Аґласітє вєсь спісак, пжалуйста! Дуже хочеться знати таких достойних людей поіменно.” Самому цікаво знати таких видатних людей))))
Ramirez дякую за обідній гумор.
Я з Катеринчуком справи не кручу. А от людей які з ним працюють знаю.
Моїм дітям то ще зарано тому і не цікавляться.
Пане чи пані Набридло ви він чи вона? А то я не знаю як до вас звертатись. Навіщо вам приклади? Я що кудись до влади рвусь? Я скромна людина, яка робить корисні справи, а більше вам і не потрібно знати. Я пустими словами відмінно від вас не кидаюсь. І чекати ще не довго, от дістану один документ ще. І тоді дізнаєтесь що я робив, і що зробив. Усьому свій час.
Хміль
02.09.2015 at 07:12Рамірез, а читати не “єпу” а нормально “Є-ПЕ-У” складно? Чи треба обов”язково кривлятися?
Ramirez
02.09.2015 at 10:02Охохо. Яка подача!) Що ж, припустим, хоча он юльківців ніколи не почнуть читати “нормально”. БЕ-Ю-ТЕ, наприклад)). Але питання як називати шановних членів вашої партії щоб скорочено і влучно, все ще залишається відкритим 😉
БЮТ
02.09.2015 at 11:21не БЕ-Ю-ТЕ, а “Батьківщина” не тупи !!!
Виталий Слободянюк
03.09.2015 at 09:36Все правильно сказано але чи на ділі так буде це ще питання
карамба
04.09.2015 at 18:06Шановний Василь Пилипович! Ви так багато зробили для міста, його просто не взнати. Звісно хто робить для людей того хають різні місцеві політикани, як хотять дорватися до влади. Однак хочу застерегти, що у Вашому оточені є зрадники, точно знаю тільки про одного, тому що маю информацію – це барабан. Боїться, що після виборів його виженуть, тому його рабська, підлабузницька, слабохарактерна, безпринципна, шкурна натура страхується і тайком бігає по партіях і кандидатах граючи проти Вас. Його головна мета протриматись на посаді до пенсії. Згадайте колись він був вірним псом Мельничука і зрадив його. Тому краще позбутися, щоб він не ставив палки в колеса і чим швидше тим краще.
боб
05.09.2015 at 18:36))карамба насмішило))вася зробив пару нікчемних клумб та вкрав стільки бабла що можна було з місто зробити лялю,накрав землі ітд а він його хвалить. в.грушко це (…)! який людей обливає сволотами, його треба гнати і вдогон нісаки давати!
Снукер
06.09.2015 at 06:17Пане Мороз Ви вже були при владі за Мельничука і нічого не зробили для міста. Ви є учень Мельничука і навіть чимось схожі у поведінці і висловлюваннях, а той реально нічого не робив разом зі своєю командою, тільки займався демагогією та бюрократією перекладав папірці з місця на місце. Мельничука це влаштовувало, тому що він був при владі і не хотів змін. Ваш час пройшов разом з Мельничуком.
карамба
06.09.2015 at 06:34Пане Дорох перестаньте піарити Мороза, тут не майданчик для агітації,а якщо вже так кортить, то розміщуйте політичну рекламу від інших кандидатів.
Віталій
06.09.2015 at 09:49???))) Я відверто не зрозумів, як я піарю Мороза і до чого тут політична реклама інших кандидатів?)))
карамба
06.09.2015 at 17:03Пане Дорох,все Ви прекрасно зрозуміли – хто писав матеріал “Некомпетентність – головна проблема нашого мера”, Ви ж дозволили розмістити його на сайті, а політична реклама інших кандидатів до того, будьте обьективні раз підігруете одному, то дайте можливість іншим політичним силам донести свої передвиборчі программи до виборців, адже так буде справедливо… Можете навіть зробити аналіз цих программ. Всім відомі про Ваші симпатії до Мороза.
Віталій
06.09.2015 at 17:13Диву даюся людській нахабності))) А хіба хтось звертався і йому відмовили?))) Хіба в нас вже хтось зареєстрований, як кандидат?))) Хіба в якоїсь політичної сили вже є якась програма??? якщо так – прошу в студію!))).
Панове “політичні діячі”. Ви хоть щось почніть робити, щоб про вас почали писати. Ну хоч Грушка некомпетентним назвіть!))). Чи похваліть!)))
А про симпатії до Мороза – навіть прикольно)))
карамба
06.09.2015 at 19:34ну да морозу точно не відмовили, все було домовлено наперед… от скажіть громадськості на чистоту за кого б ви пане Дорох голосували б.
Віталій
06.09.2015 at 19:42))) Пан Дорох не є членом територіальної громади міста Хмільника, тому я не голосуватиму за міського голову Хмільника))). То ж я навіть не задумувався про це. Якби жив в місті і голосував – то тоді заморачувався. А так – звиняйте.
А якщо серйозно, то мені абсолютно байдуже, хто займатиме посаду міського голови: Грушко чи той самий Мороз. Для мене головне, щоб ця людина не порушувала закон. От і все…
карамба
06.09.2015 at 19:48а Ви задумайтесь Віталію, чи слабо голову напрягти
Віталій
06.09.2015 at 19:51Пропоную напрягти зір та уважніше читати мої коментарі. Для Вас – спеціально продублюю ще раз:
“…мені абсолютно байдуже, хто займатиме посаду міського голови: Грушко чи той самий Мороз. Для мене головне, щоб ця людина не порушувала закон. От і все…”…)))
Сподіваюся, що я дав вичерпну відповідь)))
карамба
06.09.2015 at 19:51Віталію Ви ж політично грамотна і свідома людина не боїтесь публічно висловлювати свої думки, заодно обгрунтуйте чому саме за певного кандидата.
Віталій
06.09.2015 at 19:54Блін, я втретє продублюю свій коментар, хоча виглядає дивним, що Ви не можете зрозуміти його з першого разу)))
“…мені абсолютно байдуже, хто займатиме посаду міського голови: Грушко чи той самий Мороз. Для мене головне, щоб ця людина не порушувала закон. От і все…”…)))
Ну хоч зараз зрозуміло?)))
карамба
06.09.2015 at 19:56питання до Пана Дороха чи особисто Ви знаете Мороза, які у Вас відносини?
Віталій
06.09.2015 at 19:59Знаю особисто. Вчилися в паралельних класах. Відносин не маємо – мені жінки подобаються)))
карамба
06.09.2015 at 20:07Я перш за все про ділові відносини запитую, а стосовно того що знаете особисто то громадськості було б цікаво чи ви друзі, чи просто знайомі, які у Вас були спільні справи, і в кінці кінців поясніть як матеріал “Некомпетентність – головна проблема нашого мера” потрапив на цей сайт…
Віталій
06.09.2015 at 20:22Ну громадськості може бути багато чого цікаво: з ким я сплю, що їв на вечерю або чи вмію я вишивати хрестиком. Але то моє особисте і хай воно залишиться тільки моїм, ок?)))
Щодо відео, то воно потрапило на цей сайт точно таким же ж чином, як і всі матеріали: його розмістив адміністратор сайту))). Це відео гуляло в мережі “Фейсбук” і ми вирішили його розмістити з власним коментарем…
Задовольнив я Вашу цікавість, а то маю трішки роботи, а Ви мене відволікаєте…)))
карамба
06.09.2015 at 20:30Віталію я питаю не про подробиці вашого інтимного життя, я спитав про те чи Ви друзі з Морозом Також хочу запитати який мотив розмщення цього матеріалу на сайті, чи погоджуе адміністратор що розміщувати, а що ні?
Віталій
06.09.2015 at 20:38Я не розумію подібних питань. Які можуть бути мотиви? Просто цікавий матеріал, в якому лідер місцевої організації політичної партії заявив, що він йде на вибори, що теперішня команда – некомпетентна, а також про те, що веде команду професіоналів. Це особисто мене заінтригувало і з’явився матеріал. Причому не для того, щоб попіарити Мороза, а для того, щоб Ви, а також інші хмільничани, мали змогу висловити свою позицію щодо подібних заяв та самого Мороза, який їх зробив. І ми таки досягли своєї цілі – матеріал має понад 1 300 переглядів та понад 60 коментарів. Не кожен матеріал користується такою популярністю)))
карамба
06.09.2015 at 20:56Віталію цей матерал е піаром Мороза і Ви цьому сприяли,зважаючи на Ваші відносини з Морозом (до речі громадскість так і не почула прямої, конкретної, відвертої відповіді, що там у Вас з ним, що підтверджуе, що Ви піарите Мороза і це необьективно і неетично, тому що громадські діячі не повині втручатися у політику)не бачу нічого інтригуючого, це слід було очікувати, що вони підуть на вибори, роблячи популістичні заяви.
карамба
06.09.2015 at 21:05Віталію я не стверджую, що Ви піарите Мороза з корисливих мотивів, скоріше за все у Вас спільні погляди Ви вважаете один одного прогресивними діячами здатними до змін, але одними словами діла не зробиш, назвіть на Вашу думку, що корисного зробив Мороз працюючи у міській раді і скажіть чи фіксували ви порушення Морозом закону?
Віталій
06.09.2015 at 21:14))) Чудак-чєлавєк!))) Та про які спільні погляди мова?))) Я ніколи не переймався тим, що зробив корисного Мороз. Але можу згадати один цікавий момент. Памятаєте, як Василь Пилипович частенько повторював, що в Страсбурзі лежить наш проект і т.д.? Так от, одним з розробників того проекту, який, до речі, був спрямований на відродження памятнників архітектури на Замковій горі і який повністю був засраних згаданим Василем Пилиповичем був саме Мороз. Саме він був розробником ідеї, саме він їздив презентувати проект перед представниками Ради Європи, саме він домігся того, щоб проект було включено до 10 кращих. А потім прийшов Василь Пилипович, Мороз звільнився і все заглохло.
і я переконаний. що Мороз дуже багато чого робив на своїй посаді. Ви в нього самого краще запитайте. А в мене більше не питайте, бо воно справді схоже на те, що я його піарю. І я розповів Вам про все це виключно через те, що сам був одним з розробників того проекту. Так що в я в курсі дєла)))
Небайдужий
06.09.2015 at 21:27“Відносин не маємо – мені жінки подобаються)))”
Тьху! Таку інтірєсну тему розмови обламав 🙁 Так було цікаво дізнатися чому Віталію Мороз подобається….
карамба
07.09.2015 at 07:04Віталію Ви розповіли про одну зі спільних ваших справ з Морозом (проект по замковій горі), я переконаний, що були й інші і зараз також продовжуете співпрацювати піарячи його, тому що вважаете його достойним кандидатом в мери, у цьому немае нічого дуже страшного що у Вас є свої політичні симпатії, але громадські діячі мають бути поза політикою, Ви його піарите і це всім зрозуміло, признайтесь що Ви бажаете, щоб він став мером і тоді будете виглядати більш достойно.
Віталій
07.09.2015 at 08:47Пан чи пані Карамба. Я не маю жодного бажання втручатися в Ваші еротичні фантазії щодо моєї вибіркової співпраці з представниками політичних сил та Морозом зокрема…))) Прошу тільки про одне: якщо вже написали, що я піарю Мороза та його партію, то будьте послідовними й пишіть про інших))) Наприклад, про БЮТ… Ось тут ми писали про те, що “Батьківщина” запропонувала місця в своєму списку:
http://pravongo.org/hmilnytska-batkivschyna-zaproponuvala-mistsya-v-svoemu-spysku/
Ось тут – про те, як “Батьківщина” судилася з газетою “Я та МІСТО”:
http://pravongo.org/aferystom-ta-brehlyvym-redaktorom-nazvala-hmilnytska-batkivschyna-redaktora-hazety-ya-ta-misto/
а ось тут – про те, як депутати від “Батьківщини” приймають виборців в наметах:
http://pravongo.org/v-hmilnyku-deputaty-vid-batkivschyny-pryjmayut-vybortsiv-v-nameti/
Ось як невдобно виходить… Виявляється Дорох ще й “Батьківщину” піарить, да? А якщо поритися на ГФХ, то там можна знайти навіть про Партію регіонів! (ужас ужасний!)
До речі, виходить, що ГФХ і Грушка піарить, бо про нього на ГФХ пишеться чи не найбільше…)))
До речі. я щось не зрозумів щодо “тоді будете виглядати більш достойно”. Вам не подобається те, як я виглядаю недостойно?))) Мушу відкрити Вам таємницю – мені це на стільки байдуже, що навіть якось соромно))) Головне, що мені подобається, а все інше – фігня))) І повірте, якщо людина – “недостойно виглядає”, то незалежно, хто буде мером, це не додасть цій людині жодного достоїнства)))))))))))))))))))))
карамба
07.09.2015 at 09:26Віталію у Вас не було спільних справ з Батьківшиною та з іншими політичними силами, зате Ви мали і маете досить тісну співпрацю з Мельничуком і Морозом, який є наступником Мельничука (Мороз пішов в мери, тому що в мери не йде Мельничук, який вже невмотивований, тому що на пенсії і після революції гідності зрозумів, що його час пройшов, а до того Мельничук постійно світився на майже всіх заходах, які Ви проводили Метою Мельничука було створити враження перед майбутнім потенційним електоратом, що він прогресивна людина, яка йде в ногу часом). Я не говорив що ви недостойно виглядаете, ви гідно виглядаете, але будете виглядати більш достойно, якщо прямо визнаете, що Вам подобается Мороз і що Ви його приховано піарите. Стосовно Грушка то там більше дрібязкових причіпок до поточних робочих помилок чим серьйозних викритів, адже чимось треба заповнювати контент, а заодно і себе піарите.
Небайдужий
07.09.2015 at 10:22Матеріал з Вікіпедії — вільної енциклопедії.
“Карамба (ісп. ¡Ay, caramba!; вимовляється [ˈai | ka.ˈɾam.ba]) — вигук огиди, або здивування у латино-американських діалектах іспанської. Походить від іспанського вигуку ¡ay! («Ой!», ознака несподіванки або болю) та caramba (евфемізм для carajo). «Caramba!» з іспанської можна перекласти як «Чорт забирай!» або «Хай йому грець!»”
От вже ж точно, хай йому грець! 😉
Віталій
07.09.2015 at 10:31В мене були і є спільні справи з “Батьківщиною”))) Навіть угода про співпрацю свого часу була підписана))) Ми готові (і працюємо!) з будь якою політичною силою та окремими депутатами. незалежно від політичної належності))) Але то таке – я обіцяв не втручатися в Ваші еротичні фантазії (хто, з ким і куди)))
А щодо Грушка, то я щиро здивований, що для Вас наявність кримінальних справ, грубі порушення тендерних процедур, підробка рішень, псування аудіозаписів з метою приховування злочинів, порушення генерального плану міста, непрозоре виділення земельних ділянок для бізнесу, і ще купа порушень, брехні та іншого неподобства, яке твориться в місті – дріб’язкові причіпки… ))) Браво – Ви справжній патріот свого міста!
От вже справді, якась карамба!)))
Ramirez
07.09.2015 at 10:38Віталію, прошу, змилуйся, ну визнай, що тобі подобається Мороз))) Зроби чілавєку пріятноє))))
Віталій
07.09.2015 at 10:40Щас! Якщо я визнаю, то дам надію Морозу!!! А потім доведеться з букетом та цукерками до нього йти??? Фу-фу-фу!!!
Ramirez
07.09.2015 at 10:42Ахах!))))) Блін, оце ржака на рівному місці))) Браво, хай йому грець!)))) Їйбо грядущі вибори роблять з людей зомбі))
Elena Cherny
07.09.2015 at 12:00Снукер
06.09.2015 о 06:17
Карамба
“Пане Мороз Ви вже були при владі за Мельничука і нічого не зробили для міста. Ви є учень Мельничука і навіть чимось схожі у поведінці і висловлюваннях, а той реально нічого не робив разом зі своєю командою, тільки займався демагогією та бюрократією перекладав папірці з місця на місце. Мельничука це влаштовувало, тому що він був при владі і не хотів змін. Ваш час пройшов разом з Мельничуком.”
Може спробуємо хоч пригадати як за часи Мельничука ремонтувалися мости в місті, а до того половина хмільничан по об’їздним дорогам до центру міста потрапляли. І кошти на це Мельничуку доводилось в Києві вибивати і без двоходових схем, як зараз з бюджету міського підворовують, а тут одні супур-пупер клумби, дороги на які страшно дивитись, бруківка по казковим цінам і намагання вулиці по кускам ремонтувати щоб откати отримувати, за освітлення вулиць перераховані кошти Вінницькій компанії, а працюють чомусь наші комунгоспівці і т.д.
карамба
07.09.2015 at 13:58Пане Віталію може й були у Вас спільні справи з Батьківщиною, але з Морозом та Мельничуком у Вас постійна тісна співпраця і спільний опонент Грушко. Памятаю як Мельничук у 2010 році дорогу нову побудував по вул. Кірова, але то було спеціально перед виборами зроблено, думаете Мельничук про свій карман не подбав, подбав щей як, при тому професійно все замаскував, що про це мало хто знае і підкопатися дуже важко, тому що хитрий як лис, я не захищаю Грушка,якщо винен то нехай несе відповідальність виборці все виправлять, але на мою думку він більше зробив користі ніж Мельничук
Віталій
07.09.2015 at 16:22))) Ржу… Грушко мені опонент?))) Не смішіть…)))
А щодо дороги, яку побудував Мельничук і щось там тіпа вкрав – матеріали в студію! Обіцяю опублікувати!))) Про Грушка ми ж публікуємо з посиланням на офіційні документи, так що й Вас прошу так саме зробити з дорогою Мельничука))) А ми опублікуємо – обіцяю!)))
Тьотя Мотя
07.09.2015 at 18:21Карамба, хай вам грець! Судячи з кількості коментарів під цим матеріалом, то найголовніший піарщик Мороза, саме ви, а не хтось інший.
карамба
07.09.2015 at 18:34Я не говорив, що Мельничук вкрав на будівництві дороги я говорив що він побудував ту дорогу перед виборами щоб показати, що він щось робить…