Close
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

29.02.2012

Оголошується конкурс малюнка!

Громадська організація «ПРАВО» та доброволець Корпусу Миру США в Україні Річард Віллануева, в рамках проекту «Хмільник проти СНІДу», оголошують конкурс малюнку.

До участі в конкурсі приймаються роботи, які відповідають наступним критеріям:

  • Вік учасників не обмежений;
  • Малюнок має бути виконано власноруч у довільній графічній, живописній формах, виконані олівцями, олійними, акварельними фарбами чи гуашшю (не комп’ютерна графіка);
  • Малюнок має бути виконаний на аркуші А4, орієнтація аркушу книжна (малюнок);
  • Один автор може представити на конкурс тільки один малюнок;
  • На зворотньому боці конкурсної роботи  необхідно зазначити українською мовою: назву роботи; прізвище, ім’я, по батькові, контактний телефон.
  • Тематика малюнку має відображати проблему розповсюдження ВІЛ/СНІДу;
  • Окремим додатком до малюнку – короткий опис ідеї роботи (не більше 5-ти речень).

Роботи приймаються до 10 березня 2012 року. Роботи можна приносити до районного Будинку культури в Центр підтримки громадських ініціатив.

Після завершення терміну прийому буде організовано виставку в приміщенні районного Будинку культури та визначено переможця.

Найкраща робота буде розміщена на одному із сіті-лайтів міста.

Для додаткових консультацій можна звертатися за телефоном:

093 688 89 49

або звертатися безпосередньо в Центр підтримки громадських ініціатив, який знаходиться в районному Будинку культури.

116 Comments on “Оголошується конкурс малюнка!

Паштет
09.02.2012 at 19:40

Яким чином буде визначатись переможець і чи передбачені якісь подарунки?

Віталій
09.02.2012 at 20:59

На скільки мені відомо, то переможець визначатиметься наступним чином. Під час виставки робіт буде визначено основних лідерів (завдяки голосуванню відвідувачів), а потім з їх числа буде визначено переможця. Остаточне рішення прийматимуть члени організації…
Бюджетом проекту не передбачено подарунків (окрім того, що робота переможця буде розміщена на сіті-лайті). Але організатори конкурсу не відкидають можливість спонсорської допомоги для формування призового фонду…

Паштет
09.02.2012 at 21:18

Дякую. Відразу видно, що в цьому питанні Ви розумієтесь)

Віталій
09.02.2012 at 21:27

Дякую. Тут питання не в моїй компетенції. Проблема в тому, що Ви не у всіх питаннях, які тут висвітлюються, є компетентними… )))

Паштет
09.02.2012 at 21:41

Ну я звичайна людина, як і всі інші, тільки Ви можете знати все на світі.
Я впевнений, що читачі вже побачили хто і в яких питаннях компетентний.

Віталій
09.02.2012 at 21:51

Ви навіть не уявляєте на скільки Ви праві…)))

Паштет
09.02.2012 at 21:59

Ваш сарказм недоречний бо мова йшла не про Ваших маріонеток.

Глеб
21.02.2012 at 20:54

Наша страна заражена страшным вирусом — Януко-ВИЧ

Віталій
26.02.2012 at 21:47

УВАГА! До завершення конкурсу залишилося зовсім мало часу! Долучайтеся до конкурсу!

Паштет
26.02.2012 at 22:39

Обов’язково, тільки підстругяю маркет)))

Віталій
26.02.2012 at 22:54

Міні-маркет чи супер-маркет?)))

Паштет
26.02.2012 at 23:00

маркер*

Паштет
26.02.2012 at 23:08

А багато вже малюнків принесли?

Небайдужий
26.02.2012 at 23:09

Хто такі ті загадкові “члени організації”,  які визначатимуть переможця конкурсу? 🙂

Віталій
26.02.2012 at 23:14

Пане Небайдужий. Під загадковим “члени організації” розуміються члени громадської організації “ПРАВО”))) Плюс доброволець Корпусу Миру США в Україні…))). Під “добровольцем Корпусу Миру США в Україні” розуміється Річард Віллануева…)))

Паштет
26.02.2012 at 23:17

А під члени громадської організації “ПРАВО”, хто розуміється?

Віталій
26.02.2012 at 23:19

Тут ніякого підвоху. Під членами громадської організації “ПРАВО” розуміються члени громадської організації “ПРАВО”…)))) Щодо кількості робіт, то я не координую цей проект. Тому всі питання Ви можете поставити за телефоном, вказаним в оголошенні…)))

Небайдужий
26.02.2012 at 23:20

Ну, за американського проїдача коштів американских “потняків податків” я зрозумів. А ось “члени організації” так і залишилися для мене загадковими незнайомцями навіть після того, пане Віталіє, як ви повідомили до якої саме організації належать ті члени 🙂
Мене цікавить список жюрі 🙂 Не беріть поганого прикладу з наших міських керівників і не засекречуйте своєї діяльності 🙂

Паштет
26.02.2012 at 23:22

Віталій, а чому Ви не скажете кілька прізвищ, боїтесь мати серйозну розмову з власними маріонетками?

Віталій
26.02.2012 at 23:34

Тільки для Вас, пане Небайдужий, тільки для вас!)))) . Попередній склад жюрі:
Віталій Дорох;
Наталя Хайдарова;
Володимир Плахотнюк;
Тетяна Шевчук;
Олена Аврамчук;
Річард Віллануева… (склад жюрі може (і скоріш за все – буде) коригуватися)
Якщо когось цікавить діяльність громадської організації “ПРАВО”, зокрема її персональний склад, то пропоную наступне: нещодавно світ побачив буклет, в якому йдеться про історію нашої організації. Там окремим розділом розміщено інформацію про членів організації з фото. Незабаром ми презентуємо цей буклет. Кому цікаво – слідкуйте за публікаціями на сайті…)))
 

Небайдужий
26.02.2012 at 23:37

Дякую за інформацію!
Тепер хотілося б знати за якими критеріями буде визначатися переможець? Чи тут, як і кругом, треба просто “домовитися” з Вами та Річардом? 😉

Волошка
26.02.2012 at 23:38

:))))

Віталій
26.02.2012 at 23:41

Звичайно! І принести добрячий могорич!))))) Хоча можна і дєньгамі!))))) А якщо серйозно, то пропоную за більш докладнішою інформацією звертатися за вказаним телефоном…))) Так Ви зекономите свій і мій час, і дізнаєтеся набагато більше…

Паштет
26.02.2012 at 23:42

)))

Паштет
26.02.2012 at 23:44

Віталій, а хтось з членів попереднього склад журі має хоча б художню школу за плечима, щоб оцінювати малюнки?

Паштет
26.02.2012 at 23:46

Чи з цим питанням треба звертатись теж по телефону?)))

Небайдужий
26.02.2012 at 23:46

В такому разі, якщо могорич або “дєньґі” не подіють на рішення жюрі, чому б не розмістити критерії оцінювання конкурсних робіт на цьому ресурсі? Я може, наприклад, захочу взяти участь 😉 Але не знаю, що подобається організаторам конкурсу (як бачу, жодного спеціаліста в галузі образотворчого мистецтва там немає), а малювати просто для того, щоб програти, якось не охота 🙂
 

Віталій
26.02.2012 at 23:47

Оцінюватися буде не на стільки художня цінність роботи, як сама ідея. Хоча я написав, що список членів жюрі не остаточний. Можливо ми включимо до його складу когось з місцевих художників, наприклад. Паламарчука Василя Аврамовича…

Паштет
26.02.2012 at 23:55

А хіба в таких конкурсах маю бути тільки один розуміючий суддя?

Паштет
26.02.2012 at 23:56

має*

Небайдужий
26.02.2012 at 23:59

Зрозумів… Тоді, як на мене, найкращою ідеєю буде могорич 😉
Вам з Річардом що більше подобається? Вино, коньяк, віскі, горілка чи й пиво також? 😀

Віталій
27.02.2012 at 00:00

Подасте на нас до суду за невірне формування жюрі під час проведення конкурсу малюнку….)))))))))))))). Бачу тему вичерпано… Надалі відповідатиму лише на коменти по суті… )))
 

Паштет
27.02.2012 at 00:06

О і тут патова ситуація))) Правильно краще мовчіть щоб а та наговорите такого… Ну як завжди)))

Паштет
27.02.2012 at 00:09

Якщо питання про конкурс в темі  “Оголошується конкурс малюнка!”, для Вас не по темі то що ж тоді по темі?))) Ой не можу))) Ну геній, що тут сказати))) 

Небайдужий
27.02.2012 at 00:13

Віталіє, це Ви кому про суд сказали? Мені, чи Паштетові? 🙂
До речі, по темі. Якщо художня цінність для жюрі не має ніякого значення, то чи не соромно буде якусь “ідейно правильну мазню” розміщувати на сіті-лайтах в центрі міста? 🙂
 

Глеб
27.02.2012 at 00:13

А где же Волошка? Поддержите колегу-Паштета! 🙂

Віталій
27.02.2012 at 00:16

Небайдужий, не переймайтесь))) Я писав Паштету))) Хоча і Ви також можете до нього приєднатися… Тепер пишу Вам: а кому має бути соромно?)))

Небайдужий
27.02.2012 at 00:20

Ну, не знаю, як Вам, а мені було б соромно, якби на організованому мною, конкурсі перемогла робота, яка є ідейно правильною, але не має жодної художньої цінності 🙂

Паштет
27.02.2012 at 00:24

Глеб, якщо у вас в голові не те що у Вінні-Пуха, то Ви б мали пам’ятати, що я вже писав про це і якщо не хочете виглядати дурнем з короткою пам’яттю в моїх очах то виключіть такі жарти зі своєї небагатої колекції.

Паштет
27.02.2012 at 00:27

Небайдужий, та Віталій геній, йому видніше))) Тай йому байдуже на той конкурс, там не можна полити владу брудом)))

Небайдужий
27.02.2012 at 00:28

Ага ще… до Паштету приєднуватися не хочу. Нехай хтось інший приєднується. До суду також не збираюся звертатися. Ви ж моїх прав не порушуєте.
Якщо процес визначення переможця конкурсу не видається мені об’єктивним та прозорим, я просто не буду брати участі в такому конкурсі. Не хочу “організовувати масовку”.  Та й іншим також пораджу це ж саме 🙂

Віталій
27.02.2012 at 00:32

Не думаю, що взагалі таке можливо. Все ж таки. якщо людина наважиться подати роботу на конкурс, вона що небудь не подасть… До того ж перед остаточним рішенням жюрі буде проведено виставку робіт в РБК. Там всі бажаючі зможуть проголосувати за роботу, яка сподобалася… Причому голосувати зможуть всі бажаючі. Так що, якщо припустити, що буде соромно, то всім разом…)))
 

Небайдужий
27.02.2012 at 00:36

А чому не обмежитися тільки “народним голосуванням” в РБК? Чому право на вибір переможця віддавати жюрі, остаточний склад якого ше невідомий, а не громаді?
Організації ж лише залишиться провести виставку та прослідкувати за “чистотою” народного голосування.
До речі, скільки робіт вже надійшло на конкурс?

Паштет
27.02.2012 at 00:38

Та воно і видно ще не думаєте)))
І ще, дозвольте я буду вирішувати, кому до мене приєднуватись, а кому ні!

Віталій
27.02.2012 at 00:41

 Для додаткових консультацій можна звертатися за телефоном:
093 688 89 49 (з мобільного)))))))))))))))))))))))

Глеб
27.02.2012 at 00:43

Небайдужому: После стихов Гребельского. хмельничан ничем не удивить:-)

Небайдужий
27.02.2012 at 00:59

А хто придумав розмістити вірш Гребедьського на сіті-лайті? 🙂

Глеб
27.02.2012 at 01:04

Большие ценители искусства
http://pravongo.org/zasluzhenyj-zhurnalist-ukrajiny/

Небайдужий
27.02.2012 at 01:25

Там написано, що міська влада додумалася ті вірші там опублікувати 🙂
Мене таке не дивує. Естетичний рівень очільників цілком відповідає поетичному таланту автора 😀

Глеб
27.02.2012 at 01:27

Вам виднее:-)

ADMIN
27.02.2012 at 07:46

Я б хотів побачити ту людину яка буде домовлятись за могорич чи щось інше з Річчом ;-).

Як на мене, то суть конкурсу не визначити художню майстерність авторів, якщо ви хочете самовпевненетись у своїх художніх здібностях то ви не по адресу!

Віталій
27.02.2012 at 09:12

))) Про Річарда це правда. Але якщо хтось хоче спробувати – будь-ласка! А ми посміємося)))

Паштет
27.02.2012 at 13:04

А в чому ж суть художнього конкурсу як не в малюнку?)))

Небайдужий
27.02.2012 at 14:14

Ясно 🙂 Художній конкурс для тих, хто не вміє малювати, співочий- для тих хто не вміє співати, музичний- для тих хто не вміє грати. Головне- правильна ідея, а не художня цінність твору 😀

Небайдужий
27.02.2012 at 14:18

“Киса! Скажите мне, как художник художнику. Вы рисовать умеете?” 😀

Віталій
27.02.2012 at 14:25

))) Пропоную Вам долучитися до конкурсу. За такого формулювання Ви матимете реальні шанси на перемогу!)))

Небайдужий
27.02.2012 at 14:37

Ні, Віталіє, дякую за пропозицію! Але якось вже обійдіться без моєї участі 😉 Я не вписуюся в формат цього конкурсу. Початкова художня освіта (5 років дитячої художньої школи) та два роки роботи художником мені лише зашкодять 🙂

Віталій
27.02.2012 at 14:41

То я ж кажу що Ви матимете шанс1)))

Паштет
27.02.2012 at 14:46

В такому конкурсі навіть у Вас Віталій є шанси)))

Віталій
27.02.2012 at 15:05

))) Такі так…)))

ADMIN
27.02.2012 at 18:43

Молодці хлопці зкрутили як умієте!)))

Волошка
27.02.2012 at 18:47

🙂 До 10 березня ще є час. Думаю, буде достатньо охочих взяти участь в конкурсі… чи там обмежена кількість учасників?

Паштет
27.02.2012 at 19:03

Ага, один, щоб журі було легше вибрати)))

Глеб
27.02.2012 at 19:16

Вижу, что не ошибся:-)

Паштет
27.02.2012 at 19:23

“Смотрю в книгу, вижу фигу” у вашому випадку це дисплей)))

Волошка
27.02.2012 at 19:28

У чому Ви не помилилися, Глеб? 

Маруся
27.02.2012 at 20:26

Може досить гадити???

Волошка
27.02.2012 at 20:35

Так, Маруся, я з Вами  згодна! Бо в піст головне – не їсти один одного!

Маруся
27.02.2012 at 20:37

Та вже просто дістали  ці “люб”язності”…

Паштет
27.02.2012 at 20:41

Маруся, вже давно досить, але ж як гадили так і гатьть, от ці неслухняні Віталії та Глеби)))

Паштет
27.02.2012 at 20:43

Подайте їм папірець і побільше, нагадили вони огого!)))

Волошка
27.02.2012 at 20:46

Та не кажіть! І так навкруги один бруд, та ще й тут скільки завгодно…  Якомусь Глебу не подобається моя персона (а я навіть не знаю – хто це), і аби була причина вчепитися. Краще коментувати по факту, а їм аби вкусити якнайболючіше:(

Паштет
27.02.2012 at 20:51

З вашого дозволу я повернусь до теми. Тут люди питають чи буде цензура у конкурсі, тема ж досить обширна? Хто зна в кого, які в думки виникнуть, та ще й коли художня цінність немає значення.

Волошка
27.02.2012 at 20:52

Так, Паштет, ти звідки такий розумний взявся???? Через таких коментаторів людям нормальним немає можливості нормально спілкуватися!

Маруся
27.02.2012 at 20:54

Звичайно цензура буде, це ж  конкурс. Можете, пане Паштет, так і передати тим людям, які цікавляться.
 

Паштет
27.02.2012 at 20:54

Це питання не від мене, тож попрошу окремих осіб притримати свої дурнуваті жарти.

Маруся
27.02.2012 at 20:55

Ну от, на злодії шапка горить)) ніхто ще навіть не подумав, що то Ви, Патет, а ви вже самі себе викрили))

Маруся
27.02.2012 at 20:55

Вибачте, Паштет))

Паштет
27.02.2012 at 20:58

Маруся, те що про це не подумали Ви, зовсім не значить, що про це не подумали інші, хоча може самі ті інші кажуть Вам, що писати))) В такому випадку все зрозуміло)))

Паштет
27.02.2012 at 21:00

Волошко, мене мама народила))) Я гадаю, все таки можна мене простити, я ж повернув тему назад в тему)))

Маруся
27.02.2012 at 21:01

ага, в нас таємний зговір проти Паштета)))

Паштет
27.02.2012 at 21:01

Маруся, а хто буде цензором? Чи таких спеціалістів у вас теж немає?

Паштет
27.02.2012 at 21:03

Маруся, ну от бачте? Ось і тупі жарти, тому я і попросив без них)))

Паштет
27.02.2012 at 21:05

Як Ви можете побачити Волошко, тут ніхто взагалі не хоче спілкуватись по темі, люди, як то кажуть, живуть на збитках, їм тільки підколоти та обгадити. Тому і доводиться триматись їхнього рівня…

Маруся
27.02.2012 at 21:07

Цензором будуть самі ж судді. Якщо хочете, запрошуємо Вас до співрпраці.

Волошка
27.02.2012 at 21:17

)) Якщо Паштет погодиться на співпрацю, то може займе себе чимсь корисним…))

Маруся
27.02.2012 at 21:21

Було б добре…

Паштет
27.02.2012 at 21:30

Дівчата, а можна я сам буду вирішувати, що для мене добре і корисно?)))

Маруся
27.02.2012 at 21:32

Звичайно можна, чому ж ні))

Паштет
27.02.2012 at 21:36

Маруся, дякую за запрошення, але ще рано. Не хочу руйнувати ілюзії деяких осіб, що до мого заслання сюди, щоб до них підкопатись і все таке. Глеб взагалі вже замріявся, за ним цілі “шайки” полюють))) Хай люди, ще поживуть в своїх ілюзіях. Вони ж від цього тільки щасливіші “Дурень думкою багатіє”)))
А от якщо Ви викладете роботи фіналістів в інтернет, я з радістю скажу свою незалежну думку.

Паштет
27.02.2012 at 21:38

Ой дякую) Який же може бути приємний цей сайт, коли тут немає стандартного набору неадекватів.

Маруся
27.02.2012 at 21:43

от і я про те ж, як приємно, коли тут немає таки як Ви

Паштет
27.02.2012 at 21:45

Тут взагалі немає таких як я, я єдиний і неповторний.

Маруся
27.02.2012 at 21:46

от і я про те ж, єдиний і неповторний неадекватний Паштет))

Паштет
27.02.2012 at 21:49

І в чому полягає ця неадекватність?

Паштет
27.02.2012 at 21:53

Спробуйте проконсультуватись з Глебом, якщо ні на що немає власної думки.

Маруся
27.02.2012 at 21:53

навіть не сумнівайтесь, обов”язково проконсультуюсь.

Паштет
27.02.2012 at 22:01

Тоді я чекаю, об’єднаної відповіді, про мою неадекватність від Вас і думку від Глеба.

Євгенія
28.02.2012 at 16:55

Давно читаю даний ресурс і дивуюся.  На скільки я розумію, усі дописувачі дорослі люди. То ж давайте коментувати по суті, адже питання й справді цікаві та важливі.Інколи такі коментарі, що навіть читати статтю не хочеться, не те щоб коментувати.
 

Паштет
04.03.2012 at 12:31

Євгенія, а Ви читайте не коментарі, а статтю і висловлюйте свою, особисту думку про неї.
 
Маруся та Глеб, мені довго ще чекати?  Не тягніть будь-ласка з відповіддю, я не такий молодий, можу і не дожити…

Паштет
07.03.2012 at 17:47

Незабаром побачимо виставку шедеврів) Залишається сподіватись, що організатори додумаються провести її у вихідний день, а не посеред тижня.

Євгенія
07.03.2012 at 17:56

Паштет, я читаю статті, але не можу оминути коментів, тому й дивуюсь…

Паштет
07.03.2012 at 18:06

Зрозуміло

Паштет
15.03.2012 at 15:02

Коли світ побачить переможця?

Віталій
15.03.2012 at 15:07

Для додаткових консультацій можна звертатися за телефоном: 093 688 89 49 або звертатися безпосередньо в Центр підтримки громадських ініціатив, який знаходиться в районному Будинку культури.

Паштет
15.03.2012 at 15:21

Нащо мені ваші консультації, мені цікаво коли світ побачить переможця і чи взагалі буде.

Віталій
15.03.2012 at 15:25

Для додаткових консультацій можна звертатися за телефоном: 093 688 89 49 або звертатися безпосередньо в Центр підтримки громадських ініціатив, який знаходиться в районному Будинку культури…

Паштет
15.03.2012 at 15:28

Нащо мені ваші консультації, мені цікаво коли світ побачить переможця і чи взагалі буде?

Небайдужий
15.03.2012 at 17:58

Я так підозрюю, що переможця немає по тій простій причині, що немає учасників 🙂
Хто перший подасть свій малюнок, той і переможе 😀

Віталій
15.03.2012 at 18:30

))) На скільки мені відомо, наразі визначено 2 переможців. Сьогодні відбулася зустріч з особою, яка виготовлятиме макет для сіті-лайна… Більше інформації – за вказаними в оголошенні контактами. (справді не знаю подробиць)

Паштет
15.03.2012 at 18:52

Віталій, а раніше так не можна було? Чи я якийсь особливий і мої питання до Вас погано доходять?

Віталій
15.03.2012 at 18:54

Так, Ви справді особливий…)))

Паштет
15.03.2012 at 19:09

Дякую, приємно читати, що люди не вважають мене клоном, або клоуном як деяких)))

Віталій
15.03.2012 at 19:29

Так, Ви не клон і не клоун, на відміну від деяких…)))

Паштет
15.03.2012 at 20:35

Віталій, Ви не захворіли? А може навпаки одужали?

Паштет
29.03.2012 at 18:31

То хто переміг? Чи побалакали і на тому все скінчилось?

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *