Close
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

05.01.2011

Потрібні волонтери для проведення моніторингу…

В Хмільнику мають намір підняти  ціни на проїзд в міських маршрутках. Але таке рішення має бути доцільним  та обґрунтованим, тому при його прийнятті  необхідно спиратися на конкретні  факти…

В останньому номері «Життєвих обріїв» була оприлюднена інформація про намір опублікувати проект регуляторного акту (проект рішення виконавчого комітету Хмільницької міської ради) «Про погодження вартості проїзду на міських маршрутах загального користування в режимі маршрутного таксі в місті Хмільнику». Власне з самим проектом рішення можна буде ознайомитися в наступному номері «ЖО», або на Офіційному сайті міста Хмільника з 6 січня (розділ «Регуляторна політика» / «Проекти»). Зараз мова про інше…

Розробник проекту рішення – управління економічного розвитку та євроінтеграції Хмільницької міської ради, має намір провести моніторинг пасажиропотоку на маршрутах міста. Саме для цього потрібні волонтери. Залучення представників громади міста Хмільника в якості волонтерів дозволить отримати неупереджені результати, які в подальшому будуть використані під час прийняття такого важливого для громади міста рішення…

Громадська  організація «ПРАВО» звертається  до всіх небайдужих долучитися до цієї справи в якості волонтерів. Орієнтовно моніторинг проводитиметься в наступний вівторок (18 січня 2011 року).

Зголошуватися можна в коментарях до цієї статті, на електронну адресу doroh-hm@yandex.ru, або за телефоном 067 425 84 95.

Просимо залишити свої контакти…

Контактна особа – Віталій Дорох

25 Comments on “Потрібні волонтери для проведення моніторингу…

Володимир Великий
05.01.2011 at 20:51

Я буду

Руслан
05.01.2011 at 23:51

А що робити треба?

Віталій
06.01.2011 at 09:45

Потрібно їздити в маршрутці й рахувати пасажирів…

Віктор
06.01.2011 at 10:15

і чим більше пасажирів нарахуєш тим краще для населення!!!!

Віталій
06.01.2011 at 10:19

Вчора спілкувався з одним перевізником. Правда він не здійснює перевезення на міських маршрутах. Так от, він мене запевняв, що результати (кількість пасажирів) буде в два рази більшою, ніж декларують перевідники. Ми навіть заклалися…

Руслан
06.01.2011 at 10:21

А хто мені на слово повірить і за чий це кошт, проїзд в маршрутному таксі не безкоштовний

Віталій
06.01.2011 at 10:23

Оплачувати проїзд не потрібно. А для контролю буде спеціальна відомість…

Віктор
06.01.2011 at 11:35

В свій час, при 1-ій спробі підняття тарифів (на 1,50) нашій фракції вдалося на 2 місяці призупинити цей процес, як результат люди зберегли кошти. І я, думаю, не малі. Втративши кошти, перевізники перевели наступ на міську раду, яка “провівши бесіду” з певними членами фракції “переконала” в доцільноті прийняття нових тарифів.
Народ, на превезеннях сидят зацікавлені люди із влади, з цим потрібно рахуватися. Бо як показує практика, рахуй, не рахуй, все однополучиш….. нові тарифи! Доки при владі будуть люди причетні до перевезень, доти толку тут не буде!

Руслан
06.01.2011 at 13:24

і я за то що толку не буде, може це і затягне процес підняття, але як вони вже вирішили підняти то будуть домагатись цього любою ціною. І ще невідомо як міський голова до цього ставиться, чи вже відомо?

Віталій
06.01.2011 at 15:07

А звідки така впевненність, що тарифи піднімати непотрібно? Про це можна говорити лише маючи конкретні цифри: заробив стільки-то, витратив на беззин, запчастини, податки, зарплатню стільки-то… А так – це просто РR, мовляв – ми за народ!!!

Віктор
06.01.2011 at 15:40

Віталій, який піар. Охолонь, вибори пройшли. Зараз на все будуть піднімати адже знають, що до чергових “походеньок у владу” ще є час. Тут ставка йде на те, що електорат забудеться. Заміть, це саме робить і влада наверху: вже сьогодні болючі реформи, бо під вибори їх ніхто буде робити. Це ж абсурд, самогубство.
А щодо тарифів, провір, побачиш як наживаються перевізники. У кожного маршруту своя такса є, яку водій повинен здати на кінець робочого дня. Де квитки? Де звітність? Їх в природі не існує. Перевізнику простіше кожен день отримати стабільну суму ніж довести до ладу тарифи у відповідності до витрат. Водію теж над цим паритись не потрібно: куш віддав, все інше в карман напхав. Ось так ось арифметика.

Віталій
06.01.2011 at 15:49

Я мав на увазі піар під час першого підняття… Якщо мені вдасться роздобути резултати мніторингу по всім маршрутам й порівняти їх з аналізом впливу регуляторного акту, то думаю варто буде застосувати механізми, які передбачені законом про регуляторну політику. До речі, вкажи мені статтю та закон, який зобовязує видавати квитки. Я не чіпляюся, просто це може бути ще одним предметом для оскарження дій перевізників… Тож прошу…

Віктор
06.01.2011 at 15:54

Зустрічне питання, а як пасажир може довести свій проїзд в даному тарнспорті, якщо станеться нещасний випадок (аварія тощо). Як він вимагатиме компенсації? В суді на пальцях показуватиме? Вкажи статтю закону….. на що має опиратися в даній ситуації споживач послуг?
І ще, як перевізник може робити обрахунок затрат на перевеження пасажирів? Звідки він бере цифру? Моніторить? Не сміши.

Віктор
06.01.2011 at 15:55

щодо першого підняття, то піар не піар, а люди 2 місяці не платили гроші поверх того, що було. А в цей час “монітори” моніторили “і на 1,50 намоніторили”.

Віталій
06.01.2011 at 16:02

А чому ж ти не піднімав ці питання, коли був депутатом? Я про квитки… Цілком згоден, що і закон можливо недосконалий, і ще якась хрінь заважає… Але якщо в законі немає чіткої вказівки на обовязковість квитків саме на такого типу маршрутах, то звиняй: закон суворий, але це ЗАКОН… Якщо ж є така вказівка – то давай разом дрючити перевізників чи місцеву владу… Бо закон суворий… Ну я вже про це писав…

Віктор
06.01.2011 at 16:07

Чому ж не піднімав, піднімав. І не тільки про це, а й про встановлення на зупинках графіку маршрутів і декілька звернень писав про порушення його (люди скаржилися). От тільки у влади руки не доходили, накшталк відповідь була “ми зними розберемо, зобовяжемо”. Квитки є перевізників є, їх просто ніхто не видає, люди самі до цивілізації не звикли. Графіки маршрутів спочатку висіли, а потім, чим далі, від конкурсу на перевезення, зникли внєбитіє. Може досить закидів щодо періоду мого депутатсва…

Віталій
06.01.2011 at 16:14

Нє-є-є-є! Ти повинен до кінця спокутувати свій сором!!! Це жарт… Все ж я хотів би бачити статті закону. А щодо твоїх запитів чи звернень була якась офіційна реакція влади? Чи просто: сказав – відповіли… Я маю на увазі якісь рішення, зобовязання, розпорядження, доручення…

Віктор
06.01.2011 at 16:17

це обговорювалося на засіданні круглого столу з даного питання, а чи щось там писали я не знаю

Віталій
06.01.2011 at 16:20

Так отож. А коли є відповідне “рішення, зобовязання, розпорядження, доручення”, то реально вздрючити когось за його невиконання…

Віктор
06.01.2011 at 16:23

знаю це. Краще скажи, а чому ти не піднімаєш питання моніторингу реальності підняття цін на житлово-комунальні послуги наприклад? Не проводиш занять із обговорення серед людей переваг створення ОСББ???

Віталій
06.01.2011 at 16:30

Тому що я не бачу жодних перевах створення ОСББ в Хмільнику… Ти можеш їх назвати?
До речі, я не один дійшов такого висновку… Перейди, будь-ласка, за цим посиланням…

http://pravongo.org/2010/12/02/problemy-mista-–-vyznachajemosya-razom…/

Anonim
10.01.2011 at 12:42

Вклинюся у цю дискусію. Пане Віталію та ваша Організація все моніторить та моніторить, а де резутльтат? ціни як піднімалися так і піднімаються. Які результати ви очікуєте від ще одного моніторингу даної теми?

Правильно сказав пан Віктор краще підійміть питання про житлово-комунальні послуги. Бо людей це більше турбує, а ніж тарифи на проїзд. В нас місто маленьке можна на невеликі відстані і пішки пройтися. І заощадити 2 гривні на проїзді.

Володимир Великий
10.01.2011 at 20:15

Хто пішки ходить, або їздить на власному Т/С то дійсно, воно йому не пече. Я от навпаки користуюсь громадським транспортом, і таких є багато!!! А звідки взяти цифри, ви що з потолка їх візьмете, чи теж саме про моніторинг чогось іншого, без моніторингу, дальше чим “поговорить” не піде, адже не маючи конкретних даних, ви довго лобом битись будете…

Руслан
11.01.2011 at 12:07

Підтримую пана Володимира, той хто ходив пішки і той і далі буде пішки ходити, але таких не багато тому що кожного дня через все місто туди сюди на роботу не дуже й находишся, особливо взимку по наших тротуарах. Тому я вважаю що для більшості працюючих питання про підняття тарифів на проїзд в маршрутному таксі досить болюче. Те ж саме з пенсіонерами вони за 1,50 недуже хочуть їхати бо для них це дорого, а без грошей їх не везуть…

Віталій
11.01.2011 at 14:46

)))… І ьуь дуже розумне зауваження від Аноніма… А звідки Ви взяли, що то наша організація збирається щось моніторити? Ініціатором проведення моніторингу виступає Управління економічного розвитку та євроінтеграції Хмільницької міської ради)))… І саме їм потрібні волонтери)))…
З Вашої ласки дозволю собі маленьку рекомендацію: Вас турбують “питання про житлово-комунальні послуги”? То піднімайте їх!!! Вам і карти в руки)))…

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *