Close
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

25.10.2012

ПРАЦІВНИКИ САНАТОРІЮ «ПОДІЛЛЯ» ЗАСТУПИЛИСЯ ЗА ЮРЧИШИНА

Сьогодні на пошту ГФХ надійшла скан-копія листа, який, за дорученням працівників ТОВ «Санаторій «Поділля», підписав голова ради трудового колективу Сторожук І.І.

В листі згадується дорожньо-транспортна пригода, інформацію про яку розповсюдив Микола Катеринчук. Начебто сім’я Юрчишиних причетна до смерті велосипедиста…

В зверненні йдеться про те, що то був нещасний випадок…

Також в листі говориться про те, що колектив санаторію засуджує дії чорного адвоката та вважає їх неприпустимими і негідними професії юриста…

Пропонуємо вашій увазі сам лист:

60 Comments on “ПРАЦІВНИКИ САНАТОРІЮ «ПОДІЛЛЯ» ЗАСТУПИЛИСЯ ЗА ЮРЧИШИНА

babaj
25.10.2012 at 20:38

а це не Юрчишин обіцяв туди гроші на опалення?
 

Так Надо
25.10.2012 at 21:29

Щось він таки пообіцяв, раз так ревно захищають)))

Япі9*
25.10.2012 at 21:55

Не всі продаються. Молодці!!!!!

Небайдужий
25.10.2012 at 22:07

А де протокол зборів “трудового колективу”??? 😉

Япі9*
25.10.2012 at 22:15

А де докази по всьому бруду який зливає Катеринчук????????

Небайдужий
25.10.2012 at 22:32

А де докази по всьому бруду який зливає Катеринчук????????
Бруд він на те й бруд, щб не мати ніяких доказів. Але діяти за принципом “око за око”, в даному випадку, недоречно 😉

Япі9*
25.10.2012 at 22:34

А де в данному випадку бруд????

Небайдужий
25.10.2012 at 22:40

А де в данному випадку бруд????

В даному випадку- “око за око” 😉
“Я на вас жалабу падам! Каллєктівную!” (с) А. С. Шпак 😆

Япі9*
25.10.2012 at 22:41

В данному випадку люди сказали правду

Небайдужий
25.10.2012 at 22:44

В данному випадку люди сказали правду

Можливо… але без будь-яких доказів (так само, як і Катеринчук в своїх сюжетах)+ з образами на адресу Катеринчука. Тому і: “око за око” 😉

Небайдужий
25.10.2012 at 23:58

І ще одне… Це звернення досить знакове. Санаторієм “Поділля” керує Реп’ях- один із лідерів місцевих ригіАналів. Те, що “трудовий колектив” саме цього санаторію колективно підримав Юрчишина, може свідчити про те, що Петро Васильович- кандидат від влади на нашому окрузі….

Darian
26.10.2012 at 08:47

Хай би чиїм кандидатом Юрчишин не був – він єдиний, хто в Хмільнику залишає зароблені гроші, вкладаючи їх в розвиток міста і нові робочі місця для хмільничан. Інших політичних “облич” з агітаційних прокламацій до виборів Хмільник мало цікавив, аби не сказати зовсім протилежне(( Мали би хмільничан в парламенті, гляди, простіше було би вижити. Я – за Юрчишина, скільки б бруду не лили, не вірю, що всі інші, хто заробив в Україні грошей йшли якимось іншими стежками, ніж він.

Антоніо Ґрамші
26.10.2012 at 08:49

Пане Небайдужий до Партії регіонів взагалі і до Реп’яха Анатолія Григоровича зокрема. Я особисто був присутній на тих зборах. Фото, що у зверненні було як раз на них. А саме звернення написане зі слів виступаючих. 

Антоніо Ґрамші
26.10.2012 at 08:55

Ну а що до логічкного ланцюжка:  Юрчишин — Санаторій “Поділля” — Реп’ях А.Г. — Партія регіонів. То можна і такий логічний ланцюжок побудувати : Небайдужий — Тарас Коваль — КУН — “Наша Україна” — Ющенко 😉

Небайдужий
26.10.2012 at 09:26

Будуйте ланцюжки 😉 В будь-якому випадку “Наша Україна” і Ющенко незрівнянно кращі за партію Регіонів і Реп’яха 😉

Небайдужий
26.10.2012 at 09:46

Хай би чиїм кандидатом Юрчишин не був – він єдиний, хто в Хмільнику залишає зароблені гроші, вкладаючи їх в розвиток міста і нові робочі місця для хмільничан.

Ну ось вам типовий зразок типового холопського мислення. Людина обирає собі пана. Якщо депутатів парламенту обирати за критеріями кількості “залишених грошей” (а фактично- інвестованих у ВЛАСНЕ ЗБАГАЧЕННЯ) та створених робочих місць (знову ж-таки для ВЛАСНОГО ЗБАГАЧЕННЯ за рахунок нахабної експлуатації місцевого населення), тоді Верховну Раду України, яка складатиметься виключно з різного калібру олігархів та олігархиків, треба перейменовувати в Клуб найуспішніших рабовласників України. Сумно 🙁

DC_Dent
26.10.2012 at 09:55

Darian,

тисну руку.

Пронира
26.10.2012 at 10:06

“…тоді Верховну Раду України, яка складатиметься виключно з різного калібру олігархів та олігархиків, треба перейменовувати в Клуб найуспішніших рабовласників України.” Фактично, так склалось вже досить давно, але цього разу до складу ВР ще приєднаються спортсмени, акторчики та пєвічки… На початку листопада отримаємо супер якісний склад оновленого законотворчого органу європейської країни 🙁

Небайдужий
26.10.2012 at 12:28

На початку листопада отримаємо супер якісний склад оновленого законотворчого органу європейської країни

Тому що більшість виборців обирає депутатів, керуючись холопськими критеріями.

Darian
26.10.2012 at 12:28

“Ну ось вам типовий зразок типового холопського мислення. Людина обирає собі пана” Ви, шановний, мабуть ніколи не зіштовхувались з “манией величия” місцевих представників державних структур, службовцями найнижчих рангів (соцзабез, міська рада, центр зайнятості) де на людину, яка потрапляє в скрутну ситуацію, дивляться дійсно, як на раба.  З Юрчишиними (ОБОМА) можна спілкуваитись “на рівних” незалежно від статусу. А Верховна Рада і так давно-предавно являється “Клубом найуспішніших рабовласників України” і ні Юрчишин, ні Катеринчук цього не змінять, хіба діти наші. Хотілось би наші, а не “їх”. І взагалі, можете звинуватити мене в “особистій симпатіі”, (бо я жінка), але “гламурні” депутати мене якось не вражають, хочеться не “пана” вибрати, а Людину! 
 

Пронира
26.10.2012 at 12:34

“Ви, шановний, мабуть ніколи не зіштовхувались з “манией величия” місцевих представників державних структур”       Шановний Darian! З таким явищем зіштовxуються ті люди, які дають можливість і дозволяють цим представникам держ. структур дивитись на себе, дійсно, як на рабів…

Пронира
26.10.2012 at 12:43

“Тому що більшість виборців обирає депутатів, керуючись холопськими критеріями.”   Занадто чорно-білий розподіл виборців)))

Небайдужий
26.10.2012 at 13:19

Занадто чорно-білий розподіл виборців)))

А він такий і є насправді.
Наші виборці, в основній своїй масі, поділяються на дві категорії: холопів та громадян. Громадяни хочуть обрати собі найманого працівника для виконання конкретної роботи, а холопи- пана. І нехай той пан навіть буде “людиною з якою можна спілкуватися на рівних”, суті це не міняє. В даному випадку холоп хоче вибрати собі пана, який з ним “соізволіт” спілкуватися, як з рівним. Від чого холопові буде дуже “пріятно”, а те, чи зможе той пан виконувати роботу відповідно зайнятій посаді (наприклад, займатися законотворчістю) і чи не буде використовувати займану посаду за для власного збагачення, а не служіння нації, холопа зовсім не цікавить. Тому й маємо “Клуб рабовласників” замість парламенту. І дійсно, пані Даріан, цього не змінять, ні Юрчишин, ні Катеринчук, бо воно їм зовсім не потрібно. Це маємо змінити ми з вами- виборці. Але насамперед, слід “вичавити” з себе холопа і стати громадянином, щоб обирати до парламенту не рабовласників, а порядних та професійних фахівців.

хз
26.10.2012 at 13:21

Darian, +1

Монитор_Клавиатурович
26.10.2012 at 13:38

Шо значить на рівних спілкується?? То він може з вами спілкувався на рівних, бо так треба було а з тими з ким нє вигодно не соізволіт спілкуватися на рівних… Не знаю як ви а він мені не нравиться ні як кандидат, ні як людина. перед виборами вони всі гарно говорять з виборцями, а краще згадати минулі роки, коли про вибори ше ніхто й не задумувався. хто з них шо багато кому зробив? пригадали? ну от.

Пронира
26.10.2012 at 13:59

Пане Небайдужий, звісно +1)) Але я веду мову про тиx виборців, котрі не бажають бути xолопами, але в зв”язку зі своєю необізнанністю, неосвідченістю, невмінням отримати інформацію та ін.  (багато xто вважає, що парламентар – це дядько, який має “шось зробити для нашого села”) голосують саме за тиx кандидатів, чиї листівки чи пЁстренька агітінформація дісталась їxньої місцевості. І саме такого лекторату в Україні велика кількість…

Небайдужий
26.10.2012 at 14:27

Але я веду мову про тиx виборців, котрі не бажають бути xолопами….. І саме такого лекторату в Україні велика кількість…

Ви впевнені, що вони не бажають? Я, чесно кажучи, дуже в цьому сумніваюся 😉
Громадянин, якщо він збирається брати участь у виборах, ЗОБОВ’ЯЗАНИЙ цікавитися тим хто  й з чим на тих виборах балотується, для того, щоб вибір його був усвідомленим, а не  “навмання”. Часу для цього дається більш ніж достатньо. Громадянин має бути ВІДПОВІДАЛЬНИМ за свій вибір. Громадянство це не лише права, але й обов’язки. Якщо ж людина не хоче, або неспроможна (з будь-яких причин) цього зробити, але все одно збирається голосувати, не усвідомлюючи при цьому значення своїх дій, то я не можу віднести її до категорії свідомих громадян, як би мені цього не хотілося.
Хто не хоче бути холопом, той все робить для того, щоб бути вільною людиною. Насамперед- працює над собою і своєю обізнаністю та освідченістю. Не можна керувати країною “наосліп”… Надто дорогою ціною доводиться платити за такі “громадянські права”….
 

Пронира
26.10.2012 at 14:40

Це в ідеалі. Але для багатьоx мешканців сільської місцевості України книжкою, енциклопедією, інтернетом, вікіпедією та ін. джерелами розвитку та розумового збагачення поки залишається телевізор з такими каналами, як Інтер, Україна та ін., + місцева преса підпорякована РДА, + ті самі агітматеріали… Такий собі інформаційний голод.

Небайдужий
26.10.2012 at 14:48

Це в ідеалі.

Мусимо прагнути ідеалу 🙂
Я розумію, що таким людям тяжко отримати потрібну інформацію, але біда в тому, що більшість з них ту інформацію й не хоче отримувати. Канал “Інтер” їх цілком задовольняє. А таких, які живучи в сільській місцевості, виписують якусь пресу, встановлюють супутникову антену, чи підключаються до інтернету, використовуючи мобільний зв’язок- одиниці. І вони є, як не дивно. Тому наявність саме таких людей і дає мені підстави говорити про те, що той, хто хоче, інформацію знайде, навіть проживаючи в далекому селі.

Darian
26.10.2012 at 16:08

А Небайдужий явно до категорії холопів себе не відносить))

Небайдужий
26.10.2012 at 16:22

А Небайдужий явно до категорії холопів себе не відносить))

Саме так 🙂
Тому й обиратиму собі до парламенту найманого працівника, здатного створювати законодавчу базу цивілізованої країни, а не рабовласника, який вкладає “заработанноє нєпасільним трудом” та створює робочі місця для власного збагачення, використовуючи працю хмільничан за безцінь. 😉

Darian
26.10.2012 at 16:25

То поділіться розумними думками стосовно Вашого вибору, можливо люди прислухаються, адже остаточне рішення можна приймати в останній момент передтим, як в бюлетні поставити “+”

Darian
26.10.2012 at 16:41

Всім учасникам виборчого процесу – удачі, і як кажуть поляки  – “за збычу мечт”. Хай кожному воздасться за його заслуги)

Небайдужий
26.10.2012 at 16:42

То поділіться розумними думками стосовно Вашого вибору

Ну добре… Тоді уважно читайте 🙂
Спочатку мені треба визначитися з тим, яким критеріям повинен відповідати законотворець котрого я найму на роботу? Критеріїв я нарахував чотири і розташував їх в порядку важливості для себе.
По-перше: народний обранець повинен бути чесною і порядною людиною, щоб працювати на народ (тобто- на мене), а не на власну кишеню, обкрадаючи той народ (тобто- мене), який взяв його до себе на роботу. Отже, мій перший критерій: Порядність.
По-друге: народний депутат- державний службовець або, іншими словами- чиновник. Чиновник це людина, яка уособлює собою державу і діє від імені держави, виконуючи її функції. Держава наша- українська. Вона так і називається: Україна. Отже, парламентарій повинен бути українським патріотом, щоб я спав спокійно, не боячися, що мою державу разом зі мною продадуть якомусь окупантові. Політична орієнтація кандидата має бути чіткою, недвозначною, та незмінною, щоб я не боявся за те, що прийшовши до парламенту, мій обранець стане “тушкою”, тобто зрадником своїх виборців. Політична орієнтація кандидата має збігатися з моєю особистою політичною орієнтацією. Оскільки я вважаю себе запеклим опонентом нині діючої влади, то не буду голосувати за жодного з кандидатів, хто хоч якимось чином до цієї антиукраїнської влади причетний, або навіть теоретично може після виборів із нею співпрацювати. Я маю категоричне несприйняття комуністів та регіоналів на генетичному рівні. Окрім цього, якої б політичної орієнтації не був кандидат, він не повинен бути замішаний ні в яких корупційних діях. Якщо кандидат хоча б одного разу коли небудь дозволив собі діяння, які носять ознаки корупційних, за такого кандидата я також не голосуватиму. Така вже Європейська практика, а ми прагнемо перейняти у Європи весь її найкращий досвід, як в стандартах життя, так і в поведінці посадових осіб держави. Другий мій критерій: Патріотизм та відсутність проблем із законом.
По-третє: чим насамперед має займатися народний депутат? Правильно! Створювати такі правила життя в моїй країні, щоб мені навіть на думку не спадало поїхати звідси на заробітки чи, не дай боже, на постійне проживання за кордон. Кожен повинен займатися тим ділом, яке у нього найкраще за все виходить. Хліб пекти повинен пекар, навчати дітей- вчитель, лікувати людей- лікар, керувати локомотивами- машиніст, а писати закони, на моє глибоке переконання, повинні юристи, саме вони на це вчилися і краще за юриста ніхто закону не напише. Мій третій критерій: Професійність.
По-четверте: депутат повинен бути місцевим (народитися або жити на території мого округу). Щоб у випадку чого, я мав змогу безпосередньо обранцеві, на правах земляка, висловити свої зауваження щодо його діяльності у Верховній раді. Отже, четвертий мій критерій: Зв’язок кандидата з округом.
Ну, ось вам чотири критерії відбору. Спробуйте по них оцінити всіх кандидатів, і тоді ви самі переконаєтеся, що, окрім Тараса Коваля, на нашому окрузі немає кандидатів, гідних того, щоб свідомий виборець міг віддати за них свій голос (про холопів я не говорю) 😉

Кьёче
26.10.2012 at 17:04

Напосілися прихильники Юрчишина на Небайдужого… Ви чого здуріли? Назву статті не забули? Адмінресурс в ж… не муляє? Ну так поки , що за це не судять.А колись і будуть. Чи вам подобається, як по організаціях міста “наригується” теза — “ЗА ЮРЧИШИНА”! Вам це подобається? А про адмінресурс Поділля тільки за сьогодні почув 4(!!!) рази!

громадянин
26.10.2012 at 17:20

Те, що Юрчишин висувається від партії регіонів, то це зрозуміло по тому, що люди, які на нього працюють йдуть на вибори членами ДВК чи спостерігачами від партій, які створені регіоналами. 
В Верховній Раді повинна бути людина, яка розуміється на законах і знає, які наслідки після прийняття цього закону будуть через кілька років. 
 

і шо?
27.10.2012 at 01:57

Критеріїв я нарахував чотири і розташував їх в порядку важливості для себе.
Небайдужому – респект. В нас люди так і не моуть визначитись в тому принципі, що богу – богове, а кесарю – кесареве. Юрчишин – підприємець, меценат, благодійник та інші від цих слів похідні.І нехай йому крепке здоровя, сили та натхнення і далі таким залишатись, і нехай бізнес його процвітає, і щоб він не переживав, що його в нього хтось відніме чи обкладе поборами або податками. От тим, щоб не було останнього, і повинен заніматись нормальний депутат, а не вберегти свій бізнес чи примножити свої статки з допомогою депутатського значка. Ми ж не начальника вибираєм, а собі підлеглого, щоб десь там і такими як сам, зі всієї держави, вірно нам  служили, оберігали і захищали. 

Небайдужий
29.10.2012 at 10:13

Заступилися за Юрчишина, а проголосували за Катеринчука, який перемегає з гігантським відривом від усіх інших кандидатів… Ось така дійсність.

Darian
29.10.2012 at 15:33

Сумно, Юрчишин без куска хліба не залишиться, Катеринчук отримає те, чого так домагався, Коваль пролетів, а нам тут жити. Що змінилось після цих виборів? Сумно(

Небайдужий
29.10.2012 at 15:52

За кого вам так сумно? 😉

Darian
29.10.2012 at 16:35

Просто осінь))
 

Небайдужий
29.10.2012 at 17:02

А я думав, що вам сумно за чиїсь, викинуті на вітер, мільйони гривень 😉

Небайдужий
29.10.2012 at 17:15

До речі, яскравим доказом того, що Катеринчук поширив брехню про Юрчишина в сюжетах про сьомаківських трактористів, свідчать результати голосування в с. Сьомаки, де за Миколу не проголосував НІХТО (0 голосів), тоді, як за Юрчишина там проголосувало майже все село (218 голосів)…. Ось так народ реагує на неправду.

Віталій
29.10.2012 at 17:18

Можливо… А “Візит” орендує там землю?

Снєжка
29.10.2012 at 18:10

Так, Віьалію, орендує. І в Томашполі орендує.  І там і там Юрчишин набрав більшість. Пане Небайдужий, ні на які думки ці факти Вас не наштовхують?

Снєжка
29.10.2012 at 18:17

Вибачне, пане Віталію, клавіатура жартує:))

Кьёче
29.10.2012 at 18:26

С.Сьомаки плюс Юрчишин і маємо майже всі голоси Юрчишина…

Кьёче
29.10.2012 at 18:27

Аааа. Ще Декадент з Києва прилетів…

Кьёче
29.10.2012 at 18:27

І Небайдужий(не зміг втриматись…)

Небайдужий
29.10.2012 at 19:03

Так, Віьалію, орендує. І в Томашполі орендує.  І там і там Юрчишин набрав більшість. Пане Небайдужий, ні на які думки ці факти Вас не наштовхують?

Одне з двох. Або селяни бояться втратити роботу і орендну плату за свої паї, або вони дуже задоволені тим, як з ними поводиться Юрчишин 😉

І Небайдужий(не зміг втриматись…)

В смислі?….
Я зовсім не прихильник Юрчишина, але разом з тим, я й не є прихильником тієї заказушної катеринчукової чорнухи проти Петра.
 

Снєжка
29.10.2012 at 19:11

Одне з двох. Або селяни бояться втратити роботу і орендну плату за свої паї, або вони дуже задоволені тим, як з ними поводиться Юрчишин
 І чому мені здається, що перше найвірогідніше?

Кьёче
29.10.2012 at 19:28

Браво, Снєжка! Я про перший варіант теж подумав, але вирішив, що теза суб”єктивна. Але…

Ірина
29.10.2012 at 19:47

Але ніхто з Вас не подумав, що Сьомаки – це Томащукове село. Цікаво, як проголосувала Петра Васильовича Соколова.
 

Віталій
29.10.2012 at 19:54

Інформації про Соколову на сайті ЦВК поки що немає…

DC_Dent
30.10.2012 at 15:23

Аааа. Ще Декадент з Києва прилетів…

Ви б, пане/пані, відпочили.
І навчіться поважати оточуючих. Як мінімум, прошу коректно писати імя користувачів. Від ваших постів віє чи то заздрістю, чи ви просто життям не задоволені..
До вашого рівня падати не буду, але повірте – варіантів поглузувати з вашого ніку більш ніж достатньо.
А Юрчишина я вітаю із другим місцем, не більше і не менше. 

Небайдужий
30.10.2012 at 15:29

А Юрчишина я вітаю із другим місцем, не більше і не менше.

Ось тільки срібної медалі йому ніхто не вручить 😉
А за перше місце дають депутатський мандат 🙂

Глеб
30.10.2012 at 16:09

🙂 Серебрянный призёр тринадцатого округа! 🙂 Медальку памятную надо ему подарить 🙂

Небайдужий
30.10.2012 at 16:21

Медальку памятную надо ему подарить
Не знущайтеся з людини. Ось кому не до сміху, так це Юрчишину….
За ту суму, що він витратив на виборчу кампанію, можна кілька десятків відер срібних медальок накупити…. Ось за що дійсно шкода, так це за те, що всі ті гроші “вилетіли в трубу” 🙁

Глеб
30.10.2012 at 16:27

Если Вы о продуктовых наборах, то они не в трубу вылелели 🙂

Небайдужий
30.10.2012 at 16:35

Если Вы о продуктовых наборах, то они не в трубу вылелели

А куди ж? Я навіть назву тієї труби вам скажу: каналізаційна. Правда, перед тим, вони пройшли перереробку в організмах виборців…. Миколи Катеринчука 😆

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *