Close
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

06.01.2015

ПРИ ХМІЛЬНИЦЬКІЙ РАЙДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЇ ФОРМУЄТЬСЯ НОВИЙ СКЛАД ГРОМАДСЬКОЇ РАДИ

250px-Flag_of_Khmilnyk_Raion_newПри Хмільницькій райдержадміністрації  утворено ініціативну групу з підготовки та проведення установчих зборів нового складу громадської ради.

Для участі в установчих зборах з формування в новому складі громадської ради при Хмільницькій райдержадміністрації до ініціативної групи подається заява у довільній формі, підписана уповноваженою особою керівного органу інституту громадянського суспільства.

До заяви додаються:

  • рішення керівника інституту громадянського суспільства, якщо інше не передбачено його установчими документами, про делегування представника для участі в установчих зборах, посвідчене печаткою (у разі наявності);
  • біографічна довідка делегованого представника інституту громадянського суспільства;
  • копії документів, що підтверджують легалізацію інституту громадянського суспільства;
  • інформація про результати діяльності інституту громадянського суспільства протягом останніх двох років.

За погодженням з ініціативою групою заяви приймає Інна Кучерява – завідувач сектору з питань внутрішньої політики, зв»язків із ЗМІ і громадськістю апарату райдержадміністрації  (каб.7, тел.: 2-16-94).

Заяви приймаються до 13 лютого 2015 року.

Установчі збори відбудуться 23 лютого 2015 року о 10.00 год. в залі засідань райдержадміністрації.

Контактна особа: Віталій Дорох, тел.: 0674258495.

49 Comments on “ПРИ ХМІЛЬНИЦЬКІЙ РАЙДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЇ ФОРМУЄТЬСЯ НОВИЙ СКЛАД ГРОМАДСЬКОЇ РАДИ

І то!
06.01.2015 at 20:58

І при Хмільницькій міській раді Віталій Дорох і при районній Віталій Дорох просто кругом встигає, ай да молодець!

Віталій
06.01.2015 at 21:00

Пояснення досить просте: просто ніхто не хоче займатися такою роботою. Це ж потрібно надати консультацію, якщо потрібно – допомогти сформувати пакет документів і т.д. От і доводиться))) І справді – маладєц!)))

І то!
06.01.2015 at 21:38

може ніхто не бичить в цьому вигоди?

Віталій
06.01.2015 at 21:40

))) Напевно, що саме так і є. Тому що яка може бути вигода в цьому випадку?)))

І то!
06.01.2015 at 21:57

не знаю, не я ж молодець який кругом вспіває.

Віталій
06.01.2015 at 21:59

А Вы думаете, нам, царям, легко? Нам, между прочим, за вредность молоко полагается!)))))

Людмила
07.01.2015 at 00:24

Замість того, аби розводити тут дємагогію, пане І то, взяли та подали б власну кандидатуру в громадські ради і при міські раді, і при райдержадміністрації)

І то!
07.01.2015 at 14:23

навіщо?

Віталій
07.01.2015 at 14:30

І справді: навіщо там ітоподібні?)))

І то!
07.01.2015 at 14:36

ну! що таким робити в зборищі заздрісних жовчеплюющих хамів і лицемірів

Віталій
07.01.2015 at 14:39

Правильно! Там і так зарплата маленька, а чим більше прийде членів – тим менше дістанеться кожному! Правильно, нєфіг там робити – самим мало!)))

Сергій
07.01.2015 at 17:16

“Ніхто не хочеться займатися такою роботою”. Вірно. Але Ваша робота, Віталій, це не відповідальність перед суспільством. Йдіть у органи місцевого самоврядування! Там Ви будете більш корисні і дієві для міста. А виконуючи консультаційну і правову роботу(що теж необхідно, не заперечую), Ви абстрагуєтесь від реальних зрушень на користь Хмільника. Якщо незрозуміло, поясню — Ви Тимчук, а треба бути Березою,Коханівським, Ярошем, Білецьким тощо.

Віталій
07.01.2015 at 18:49

))) Ну. по-перше – я Віталій Дорох))) По-друге – дозвольте мені самому вирішувати, де я буду кориснішим, ок?))) А по третє… Ви б мене ще з дурником-Гаврилюком порівняли… Хай Бог милує, щоб бути схожим на зазначених осіб, принаймні, що стосується роботи в органах влади…)))

І то!
07.01.2015 at 20:14

точно Віталій Дорох? а ні хто і не знав! То дозвольте і іншим виоішувати за себе, ок?

Віталій
07.01.2015 at 20:18

???))) А я хіба комусь забороняю?)))

І то!
07.01.2015 at 20:24

а хіба ні? тут кожнвй коментар когокритикує

Сергій
07.01.2015 at 23:49

Що значить — “Хай Бог милує”? То й же Береза плідно, повторюсь ПЛІДНО працює над законопроектами. А чим це в цьому плані Ви не хочете бути на нього схожі? Вибирайте , серед цього списку, Віталій. Тут немає Гаврилюка…

Віталій
07.01.2015 at 23:52

Перепрошую, але з того списку я знаю трішки про Тимчука і чуть більше – про Яроша. Всі інші для мене взагалі щось не зрозуміле))) Я не фанат комбатанів-депутатів…

Сергій
07.01.2015 at 23:56

Повторюсь, Віталій, вірю, що Ви хочете змінити місто на краще. Але Ваші методи недієві, неефективні — це глибокий тил, навіть не тилове забезпечення. А треба воювати. Все це аналогії, які показують Вашу зацікавленність, можливо занепокоєнність, але Ви не робите реальних кроків, щоб поліпшити ситуацію на краще. Яких саме? Спочатку врешті-решт визнати, що Ваша хата не тільки десь скраю. а взвгалі , десь далеко-далеко. хоч на даху її є підзорна труба.

Віталій
07.01.2015 at 23:59

))) Сергію, а що Ви взагалі знаєте про мою діяльність та діяльність організації, яку я очолюю?))) Чи Ви вважаєте, що коментування на цьому ресурсі і є основною діяльністю нашої організації? Ну тоді мушу Вас засмутити: це десь 0,5% від нашої діяльності)))

Сергій
08.01.2015 at 00:02

Непереконливо.

Віталій
08.01.2015 at 00:06

Пане Сергію, я не збирався Вас в чомусь переконувати))) Більше того – мені абсолютно пофіг на Ваші висновки щодо моєї діяльності. Чесно) І мене, а також моїх колег, цілком задовільняють результати нашої діяльності))) Якщо Ви вважаєте, що я щось роблю не так і не те – прапор Вам в руки: беріться і робіть щось інше чи краще за нас))) Так переконливіше?)))

Сергій
08.01.2015 at 00:13

Задовольняють??? А може діяльність можна покращити? Думаю, можна. Для любого з нас пріорітетність розвитку було б на краще. Хіба Ви так не вважаєте? Чи зупинились?

Віталій
08.01.2015 at 00:17

Пане Сергію, я вважаю, що питання розвитку організації – це виключна компетенція ЧЛЕНІВ організації. І якщо ми вважатимемо, що діяльність потрібно покращити – то так і зробимо…))) А поки що – гляньте матеріал за цим посиланням: http://pravongo.org/stratehichne-planuvannya-dlya-bilsh-efektyvnoji-diyalnosti/

Сергій
08.01.2015 at 00:20

І ще. Я прочитав слово ПОФІГ… Конструктивна критика не цікавить? Думаю, що ні. Критику Ви не сприймаєте . Взагалі. Жаль. Розвитку не буде.
P.S. Ніколи не робили аналіз відвідуваності і статистику коментів? Падає…

Віталій
08.01.2015 at 00:24

Конструктивна критика чого? Моєї діяльності? Так Ви ж знаєте про неї рівно стільки, як і я про Вашу))). А щодо відвідуванності… Ну якби я заробляв на відвідуваності ресурсу чи ще якось. використовуючи ГФХ, то це б мене точно цікавило… А так – звиняйте))) Я переконаний, що незалежно від кількості відвідувань та коментів матеріали все одно знайдуть свого читача. Тому що альтернативи просто немає…)))

Сергій
08.01.2015 at 00:26

Свято место пусто не бывает. Глупо это не учитывать.

Віталій
08.01.2015 at 00:29

Якщо з’явиться альтернатива – я буду тільки радий. Якщо цих альтернатив буде кілька, що забезпечить висвітлення новин без цензури та брехні, – я навіть розглядатиму варіант, щоб перестати підтримувати ГФХ і закрити цей проект… Тому що від нього тільки витрати та головний біль… Я серйозно…)))

Сергій
08.01.2015 at 00:32

Віталій, ГФХ — потрібний. Однозначно. Але Ви . ні ви, призупинились в розвитку. Зважте на це. будь ласка. Саме це — лейтмотив моїх дописів. Дякую.

Віталій
08.01.2015 at 00:34

))) А я так і одразу зрозумів про лейтмотив…))) Ще коли Ви про ярошів з березами почали писати…))) одразу все так зрозуміло стало…)))

Сергій
08.01.2015 at 00:43

Можна додати Філатова, Парасюка, Денисенка, Петренка… Вони ж не комбати. Суть від цього не міняється.

Небайдужий
08.01.2015 at 01:33

Пане Сергіє, забули спонсора їхнього додати- Бєню Коломойского 😉

Віталій
08.01.2015 at 10:10

От за Парасюка окреме дякую…)))

.зоро
08.01.2015 at 22:08

Шановний Віталій! Ви працьовита людина але створювати ради як у районі і в місті це для Вас багато і на це ще треба мати моральне право.В присутности багатьох людей Ви обізвали тих людей які зробили тимчасовий монумент Небесній сотні клоунами Ви оскорбили десятки і сотні людей які допомгли зробити це місцебільш памятним. Ви сьгодні хочете організувати ради із ким Ніжельским? Або такими як він організаторами антимайданів які продавались за гроші . Це дякуючи таким сьгодні іде війна. мМабудь треба почикать із радами прийдуть нові свіжі патріотичні люди які будуть думать про наше місто і район. Сьгодні в місти зарегістріровані нові громадські орг вони не маютьправа бути учасниками рад може треба поміняти порядок прийому?

Віталій
08.01.2015 at 22:12

Який ідіот Вам сказав, що новостворені організації не мають права подавати кандидатури до складу новостворюваних громадських рад? вони мають на це повне право. Так що закликаю всіх, хто має бажання працювати в громадських радах, як міста – так і району, подавати документи. Це стосується і представників новостворених громадських організацій)

Карпо
08.01.2015 at 22:24

Шановний зоро! А ви що вважаєте нормальним те що районом керує нульовий пан Буткевич , що він особисто може зробити для району окрім того як підсцикати вазони??? Районом і містом мають керувати професіонали !!! І в громадські ради також має бути жорсткий відбір щоб усіляке лайно туди не потрапляло…

.зоро
08.01.2015 at 22:27

Дуже приємне розяснення і ше Віталій Ви доросла і розумна людина іце Ваш сайт виражйте своіемоціі нормальною мовою не принижуйте інших ми усі люди ……

Віталій
08.01.2015 at 22:29

Сподіваюся. що мої роз’яснення стануть корисними всім, хто має намір потрапити в новий склад громадської ради. А щодо жорсткого конкурсного відбору, то його немає!!! я не памятаю, щоб комусь було відмовлено в членстві. Так що подавайте документи, панове, подавайте…)

І то!
08.01.2015 at 22:32

Віталію як ви такий розумний живете в світі де одні ідіоті? Може потрібно фільтрувати свої слова і не хамити всім навколо? Чи ця якість притаманна всім правовим консультантам і головам громадських рад?

.зоро
08.01.2015 at 22:33

Карпо я з ВАМИ ЗГОДЕН БУДКЕВИЧ ЦЕ НЕ ТА ЛЮДИНА ЯКА ПОВИНА КЕРУВАТЬ РАЙОНОМ ….. ТАК СТАЛОСЬ .

І то!
08.01.2015 at 22:34

Карпо а чого тоді в минулій громадській раді міста було переважно одне лайно?

Віталій
08.01.2015 at 22:34

В світі не одні ідіоти. Просто певна їх частина намагається умнічати на ГФХ. То ж звиняйте)))

Карпо
09.01.2015 at 07:45

Так, на жаль в нас скрізь ,і районом і містом керують дибіли та злодії! І як прикро дивлячись на ці харі ,розумієш що іншого цевілізованного шляху аніж сміттєвий контейнер для таких очільників немає, бо по іншому вони свої пригріті сраками крісла не покинуть!!!!! Район стоїть клином: Чмелюк досиджує до пенсії, дракон сидить в кабінеті і мріє стати мером, Буткевич м’яко кажучи кімнатна собачка на привязі у нардепа петі!!!

Олександр Пилявський
09.01.2015 at 09:12

Дуже рідко в це болото влажу, от сьогодні заліз. Перечитав, і особливо вражений тим, як це пан Дорох вже так сміливо викладає свої думки про людей які робили революцію і воювали та й воюють на фронті. Чомусь пан Дорох не приймав участі ні в майдані 2004, ні в майдані 2006 коли він, будучи головою районної організації “Пори” керував своїми членами організації по телефону, не чути його було і в подіях майдану 2013 та й зараз не спішить повоювати. Майбуть дуже слабеньке здоров’я, гирі вже не може піднімати. Та ви пане Дорох і в підметки не годитесь “отим різним Парасюкам і Гаврилюкам”. Грантоїд, одним словом.

Віталій
09.01.2015 at 09:16

Жаба – це чисто українська ознака, але прошу – заздріть мовчки)))

1111
09.01.2015 at 09:59

До Карпа
Карпентіє, ти бачу велий спеціаліст по очільниках і взагалі в кадрах. Всі тобі не такі, а ти мабуть, ще той поофесіонал своєї справи? Може треба починати з себе? А не дивитись як і що роблять інші!

Бармалєй
09.01.2015 at 10:28

А шо панове, не має вам де почубатись?

Карпо
09.01.2015 at 19:39

1111. Я за себе відповідаю та міняю все що вдається змінити а своїми коментарями намагаюсь донести до тієї нашої глухомані що жити так як вони у крадіжках та брехні не можна ! а от очильники міста та району мають бути взірцями для громади! І ви шановний не нервуйтесь бо складається враження що ви саме з того кодла і вам зручно так жити!!!! А дивитись за тою блядвою потрібно, щоб не розслаблялись і розуміли що безкарно їм все не мине…

mesnik
12.01.2015 at 21:54

Мда тільки чогось нікого так і не покарали за розкрадання міста та району. Пожурили й відпустили. Галасу багато, а далі що? Суди й міліція як була підконтрольна та підкупа так і залишилася.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *