Close
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

11.11.2010

Роздуми після оголошення результатів виборів…

Вирішив поділитися своїми роздумами щодо виборів Хмільницького міського голови. А спонукала мене до цього звичайна математика…

Нещодавно мені на очі потрапила інформація про офіційні результати виборів. За новообраного міського голову проголосувало аж 2 306 виборців… От я і вирішив зробити певні розрахунки.

В нашому Хмільнику є 20 007 громадян, які мають право голосу на місцевих виборах. За нового мера віддали свої голоси всього 2 304 виборці. Беручи загальну кількість виборців за 100%, робимо розрахунки, результати яких не зовсім втішні… Виявляється, за нового міського голову проголосувало близько 12% виборців Хмільника. 88% хмільничан за пана Грушка не голосувало…

Я ні в якому разі не хочу ставити під сумнів результати виборів чи волевиявлення членів територіальної громади міста Хмільника, але тут постає питання «соціальної легітимності» новообраного міського голови. Чи вважатимуть і чи сприймуть хмільничани Василя Пилиповича, як «свого» мера? Питання досить риторичне…

На мою думку, така ситуація закладена вже в самому виборчому законодавстві. За низької явки виборців, а вона в Хмільнику склала всього 42,1%, беручи до уваги велику кількість кандидатів на посаду міського голови, а також за відсутності в законі норми, яка встановлювала б мінімальний необхідний відсоток для обрання мера та/чи проведення виборів міського голови в два тури, склалася ситуація, коли тільки 12% голосів членів територіальної громади, забезпечили прихід нового мера до влади… Маю на увазі вже згадане мною вище поняття «соціальної легітимності»…

72 Comments on “Роздуми після оголошення результатів виборів…

Волошка
11.11.2010 at 13:55

Яка чудова картинка до статті!! БОМБА!
Підрахунки цікаві. Але можна зробити ще й той висновок, що більшість хмільничан просто не голосували або голосували за “не підтримую жодного кандидата”… З кожним роком все більше громадян зневірюються взагалі в чесності і правдивості виборів і кандидатів… Якщо ще років так 5 тому люди мали якусь надію, то зараз її майже не залишилось…

Козарлюга
11.11.2010 at 21:33

Хотів би прокоментувати фразу: “Якщо ще років так 5 тому люди мали якусь надію, то зараз її майже не залишилось…”, – це слабка позиція, пропускаєш удар, коли опускаєш руки, люди у нас завжди надіються, що прийде добрий дядя і зробить їхнє життя казкою, а коли щось йде не так розчаровуються, а щодо легітимності, так більшість депутатів пройшли за підтримки менше ніж 20% голосів виборців, і діючий президент має менше 50% підтримки, а щодо надії так надіятись потрібно на себе, на родичів, на друзів, але аж ніяк не на владу, тому особисто в мене надії щодо нашої влади не було ні 5 ні 10 років тому…

Rut@
11.11.2010 at 22:53

Читаю ваш коментар, пане Козарлюга, і чомусь думаю, що сьогоднішній анекдот дня на сайті буде доречним:
Питають строго діда:
– Діду, а коли було краще жити – тепер, чи за Сталіна?
– Та понятно – за Сталіна!
– А чого ж?
– А тоді я був молодий, а баби були дівками!
Ми молоді за Януковича, (Грушка), можливо теж колись будемо згадувати ці часи як найкращі, але тільки тому, що були молоді…

DC_Dent
12.11.2010 at 10:30

А новий мер не промах.
Одну добру справу вже зробив – змінив авто на Land Cruiser )
Цікаво було би глянути його декларацію. Сподіваюсь авто куплене за задекларовані доходи і всі податки були сплачені вчасно.
От би ще дізнатися програму його реальних дій хоча б на рік вперед (крім, звичайно, інвентаризації земель в курортних зонах і детального вивчення закону про коррупцію).

Віталій
12.11.2010 at 14:31

Погоджуюся, що велика кількість наших громадян чекають на справедливого “батюшку-царя”… “Барин придет – он разберется”… Але роль держави в громадянському суспільстві, яке ми так наполегливо будуємо, є трішки іншою…

Sheva
13.11.2010 at 02:02

а новий мер не винен, в тому шо люди не зацікавлені у свому волевиявленні. За інших кандидатів проголосувало і того менше 12 відсотків від усієї громади… Результат пана Грушка ще й через те недостатньо високий, що він змінив владу… він нова людина, яку мало хто знає, тим більше його головним опонентом був дійсний мер, який вже переміг двоє виборів… так що нема чому дивуватись

Віталій
13.11.2010 at 14:23

І мер не винен, і Грушко також… Питання в іншому: чи сприйме громада його, як мера?

Sheva
13.11.2010 at 18:42

поживем побачим

Rut@
14.11.2010 at 17:59

Всім не вгодиш.Хто не сприйме відразу той з часом звикне.

неприсправах
16.11.2010 at 09:58

Все ж таки ми отримуємо саме те, чого заслуговуємо і добиваємося. А так як позиція молоді “шо я на тих виборах не бачив..” досить в’яла і байдужа, то і отримаємо від Них таку ж саму віддачу. Лежачі камінці)

rew
16.11.2010 at 10:36

Стосовно коментаря про автомобіль нового мера то його придбав його син, який не є державним службовцем а своєю працею заробляє гроші. Головне що людина своїми справами показує свою роботу і прагнення змінити наше місто

Віталій
16.11.2010 at 13:40

Я якщо і був би держслужбовцем, то що їм (дерслужбовцям)заборонено мати гарні авто?

DC_Dent
17.11.2010 at 17:09

В жодному разі не заборонено.
Головне, щоб доходи були задекларовані і податки сплечені.
Але чомусь мені здається, що держслужбовці за свою офіційну зарплату (тим більше в районному центрі) в кращому випадку ланос в кредит зможуть взяти чи ні?
На чому їздив Мельничук – нагадайте, будь ласка.

DC_Dent
17.11.2010 at 17:11

To rew: “Головне що людина своїми справами показує свою роботу і прагнення змінити наше місто”

Можете вже навести конкретні приклади?

Козарлюга
17.11.2010 at 17:39

По перше Грушко В.П. до 23.11 ще не мер. По-друге, щодо авто мені особисто байдуже, хоч Лексус собі хай купить, аби не за рахунок бюджету міста, по-третє, якщо дійсно буде працювати на громаду, покращиться інфраструктура, дороги зробить, замок відремонтує, в парку порядок наведе, нові робочі місця з”являться – то повірте, більшості людей буде байдуже до того, на чому він їздить, його син, і вся родина, хай має на здоров”я!!!

Козарлюга
17.11.2010 at 20:45

Inna – грошей завжди буде бракувати, просто питання в тому як ними розпорядитись. Бо коли читаю ціни на послуги у переможців тендерів, трішки смішно стає (я не про нашу міськраду, а про Україну вцілому), не можуть двері в адміністрацію коштувати 18 тис. грн., а ремонт туалета 80 тис. Чи вартість лампочки для ліхтаря вуличного 15 грн.(звичайної не економки). Управління містом, це як управління підприємством – від менеджменту та антикризових заходів залежить фінансовий результат, в даному випадку розвиток міста. Щодо наших підприємців то це смішно 🙂 , кабачки та магазинчики, потрібне щось масштабніше…

Віталій
17.11.2010 at 21:45

Кабачки й магазинчики це також робочі місця… І як влада може вплинути на підприємців, щоб вони робили “щось масштабніше”? На мою думку, майже нічого з вищеперерахованого найближчим часом не зробиться. До речі, не повинен працівних міської ради стояти з віником на вулиці (парку). Це дурість!!! Я нещодавно мав розмову з одним паном, який з захопленням розповідав про колишнього сільського голову, – на його думку – дуже гарного хазяїна, а на мою – самодура…. Иак от, головним аргументом його хазяйновитості зазначалося те, що “в нього навіть медсестра та вчителі на фермі корів доїли”… От хазяїн…
Взагалі питання як розпорядитися грошима – не настільки важливе… Тут важливіше – де їх взяти… От тут в нагоді стануть альтернативні джерела (фонди ЄС, Посольські програми і т.д.) . Але чи розуміє це новий мер?

Козарлюга
17.11.2010 at 22:12

Про наших місцевих підприємців ніхто й не говорив. Це замкнутий цикл, невже ніхто не розуміє, що без великих виробничих об”єктів, таких як колись були харчовий комбінат, машзавод, ремзавод, маслозавод, пмк-40, не буде бюджет наповнюватись в достатній кількості, і робочих місць не буде. Пам”ятаю було колись багато розмов про завод по переробці сміття, чому цей проект не втілили в житття? Чому б не розпочати пошук реальних інвесторів, зробити їм сприятливий клімат на місцевому рівні для розвитку бізнесу, в перспективі це зіграє на руку місту

Віталій
17.11.2010 at 22:26

У нас місто курорт, і це тагне за собою певні особливості економіки міста. В нас Концепцією розвитку міста, яка до речі була прийнята на спільному засіданні районної та міської ради, не передбачено розвитку “великих виробничих об”єктів”. Тож такі “приколи”, як “харчовий комбінат, машзавод, ремзавод, маслозавод, пмк-40”, в тому вигляді, які вони були раніше просто не може бути… В нас має розвиватися туристична та санаторна галузь. Всі перераховані обєкти є потенційними забрудновачами навколишнього середовища. А згідно Концепції в третій, якщо не помиляюся санітарній природоохоронній зоні, всі фермерські господарства мають відмовитися від використання пестицидів (засобів захисту рослин від хвороб, шкідників та бурянів) і перейти на вирошування екологічно чистої продукції, що здешевить її вартійсть, так як буде налагоджено прямі поставки до споживача (санаторії). Це майже цитата з Концепції, нажаль не має її перед очима…
Враховуючи Концепцію було розроблено і Стратегічний план розвитку міста, і узгоджена містобудувна документація тощо… Також певні тези були враховані під час підготовки закону про місто-курорт Хмільник… Тож всім, хто хоче відновлювати промисловість міста, варто враховувати ці місцеві колорити розвитку економіки… Всі перераховані документи чинні й ніхто їх не відміняв…

R0m@Nuke
17.11.2010 at 23:03

Козарлюга підтримую вас в останіх двох коментрарях! побарабану на чому їздить мер! головне щоб кошти йшли не в кішеню а на благо громадянам!

Що до вас пані Інна! Громаду завжди будуть цікавити плітки а не реальні справи!! щодо коштів ЯКЩО КОШТИ ВИТРАЧАТИ ПРАВІЛЬНО ТО ЇХ БУДЕ БІЛЬШ МЕНЬШ ВИСТАЧАТИ!!

Щодо парку! і що саме праційники міської ради там приводять до ладу?? ЖОДНИХ ЗМІН ВЖЕ НА ПРОТЯЗІ ДЕКІЛЬКОХ РОКІВ!!! ТІ САМІ ПОЛАМАНІ ЛАВОЧКИ ТОЙ САМИЙ НЕДОСТРОЯНИЙ ТУАЛЕТ! ТАК САМО НАГАЖАНО КРУГОМ!! ЩО ВОНИ В НЬОМУ ПРИВОДЯТЬ ДО ЛАДУ???

А ви зацікавте людей!! МОТИВУЙТЕ ЇХ ЯКОСЬ! ОТОДІ ВОНИ І НАЧНУТЬ ДО ВАС ПРИЄДНУВАТИСЯ!

Щодо податків І ТАК ВСІМ ВІДОМО ХТО В КОГО НА ОФІЦІЙНІЙ РОБОТІ! так чому наша податкова їх не штрафане???

Віталій
17.11.2010 at 23:12

Цього року працівників міської ради мені навіть було шкода… Вони прибрали (причому, якщо не помиляюся кілька разів) десятки кілометрів території вздовж доріг, а в самому парку кілька разів на літо організовувалося скошення трави… Інша справа, чи взагалі вони це повинні робити? Хіба це передбачено їх посадовою інструкцією?

R0m@Nuke
17.11.2010 at 23:26

Я спеціально був зфотографував наш ЗАМЕЧАТЕЛЬНИЙ парк! Пан Володимир Великий бачив ці фото! І я їх розмістив в неті! Спеціально хай люди любуються))) як наша влада наводить лад в парку!

Віталій
17.11.2010 at 23:32

І шо – стало чистіше???

R0m@Nuke
17.11.2010 at 23:36

А Я ШО ФОТКАВ ЧИСТОТУ? чи хотів щоб стало чистіше??? в мене були іньші причини на ті фото!

Віталій
17.11.2010 at 23:41

Просто ЦЯЦЯ?

R0m@Nuke
17.11.2010 at 23:52

НІ!

Віталій
17.11.2010 at 23:58

Ну і з якою метою ти все це знімав? Подав проект? Напмсав скаргу в екологічну службу? Змусив чиновників чи комунальну службу це виправити? Навіщо? Тільки не пиши, що знаєш, але не скажеш… Зоя Космодемянська, блін…

R0m@Nuke
18.11.2010 at 00:02

Хай буде ля себе! така відповідь тебе влаштує замість “що знаю навіщо но не скажу” мені більше подобається мальчиш-кибальчиш ))))))))))))))))))))))))))))

Віталій
18.11.2010 at 09:50

Як приємно мати розмову з професіоналом!!! Тільки щодо фондів, то це не від безвихідності, а скоріш від закономірності. За такими принципами фінансуються польські гміни, чешські, естонські (правда в двох останніх не гміни, а щось інше))). Просто Євросоюз іншими методами не працює. Гміна чи якась громадська інституція пишуть заявки на фінансування (проекти) й тільки так можна отримувати кошти. Не думаю, що спеціально для України ЄС змінить процедуру, навіть за умови її майбутнього входу до ЄС. То ж замісь того, щоб “сєтовать” на розвиток промисловості міста-курорту, порадив би всім небайдужим починати вчитися шукати донорів, писати заявки, адмініструвати проекти тощо… Повірте, що знадобиться… А ми, в міру своїх можливостей, звичайно чим зможемо – допоможемо…

Козарлюга
18.11.2010 at 18:20

І так весь час з простягнутою рукою… “харчовий комбінат, ремзавод забруднювачі????? Я прекрасно знаю хто плотить податки в місцевий бюджет, а доходи найбільших оздоровниць міста краще Вас, але є одне але 🙂 де працювати жителям міста??? Підприємців новим податковим задавлять, підкажіть де заробити на прожиття родині??? Чи може в “генделик” за 400 грн. йти посуд мити? Щодо міста-курорту, то з такими цінами на путівки, можна в Трускавці відпочивати, а там інфраструктура краща значно. У нас немає просто умов для активного відпочинку (зауваження, щодо того що в нас відпочивають тільки літні люди не приймаю, того й відпочивають). А щодо радянського стереотипу 🙂 , порівняємо скільки до бюджету району сплочує хоча б ТОВ “Хмільницьке”, а скільки санаторії “Хмільник” і “Поділля” разом взяті до бюджету міста 🙂

Віталій
18.11.2010 at 21:17

Переконався, що не помилився з визначенням професіоналізму пані Інни!!! ЦІлком слушна теза, що в місті-курорті має бути лише промисловість для обслуговування основної галузі. І якщо буде прийнято закон про місто-курорт Хмільник, це буде норма закону… Щодо тези пана Козарлюги про недорозвинену інфраструктуру Хмільника в порівнянні з Трускавцем, і, як наслідок – відсутність туристичної привабливості міста для людей молодшого віку, то це якраз знахідка для підприємливих людей. І з часом знайдуться особи, які заповнять цю нішу. Це закономірність ринкової економіки. Більш ніж впевнений, що Ви, Козарлюга, про це знаєте не гірше за мене…

Козарлюга
18.11.2010 at 21:45

Все правильно, але куди подітись жителям міста ніхто так і не написав….

Козарлюга
18.11.2010 at 21:46

🙁

Віталій
18.11.2010 at 22:01

Сергію, це спеціально для тебе – цитата зі звіту міського голови В. МЕльничука про сучасний стан міста… То може не варто здійснювати душевні пориви щодо парку тільки для себе? Подумай…

“… Уже звичним для городян стало те, що місто має охайний вигляд, традиційними стали загальноміські толоки з благоустрою територій. Не помилюсь, стверджуючи, що більша частина хмільничан стала відчувати себе господарями у місті, усвідомивши, що їх дім – це не лише стіни квартири чи паркан городу, це і під’їзд, автобусна зупинка, вулиця. Це, зрештою, МІСТО.

За підсумками обласних щорічних конкурсів упродовж останніх років Хмільник посідає чільні місця як населений пункт найкращого благоустрою та підтримки громадського порядку.”

Віталій
18.11.2010 at 22:48

Козарлюзі…
В 2008 році, в рамках проекту «Економічний розвиток міст» Експертним комітетом стратегічного планування економічного розвитку міста Хмільника було підготовлено «Стратегічний план економічного розвитку Хмільника». Ось витяг з цього документу:
«… Ці матеріали були використані Комітетом стратегічного планування економічного розвитку для визначення найбільш Пріоритетних напрямів (критичних питань), які повинні визначити економічний розвиток міста. Такими критичними питаннями (пріоритетними напрямами) в Стратегічному плані стали:
А. Розвиток курортно – туристичної сфери;
В. Розвиток території та інфраструктури міста;
С. Розвиток бізнесу;
С.Залучення інвестицій….»

З повним текстом документу можна ознайомитися за цим посиланням:

http://hmilnyk.osp-ua.info/index.php?ch=5&fl=strteg

Віталій
18.11.2010 at 22:59

А жителям варто не стояти осторонь цих процесів, а долучатися до реалізації цього плану… Бо, згідно цього документа, міська влада повинна сприяти розвитку саме цих галузей… От і варто робити на цьому свій гешефт місцевим підприємцям.
До речі, це план до 2013 року… Так що будь-яка ініціатива нової влади має відповідати визначеним пріоритетам. В іншому випадку – нерозуміння “заграніци”, зовнішніх та внутрішніх інвесторів, спричинене нестебільною ситуацією в місті (розробляють та затверджують одне – роблять інше…), і, як наслідок – певна ізоляція міста…

Козарлюга
18.11.2010 at 23:31

(Експертним комітетом стратегічного планування економічного розвитку міста Хмільника було підготовлено «Стратегічний план економічного розвитку Хмільника») – що це за експерти, і чого певна невелика групка людей має вказувати більшості жителів що робити???

Козарлюга
18.11.2010 at 23:33

сорі, не побачив ссилку, але все таки погодся що висновки однобічні

Козарлюга
18.11.2010 at 23:35

Хмільник в 2008 і зараз відрізняється

Віталій
18.11.2010 at 23:43

По перше, там проводилося певне опитування, якщо не помиляюся, місцевого бізнесу. По друге, Комітетом було тільки розроблено ці пропозиції, а Стратегічним планом вони стали тільки після затвердження сесією. А депутати є повноправними представниками громади міста. Так що про “невелику групку людей” відпадає…
Звичайно, Хмільник 2008 та 2010 різняться… Але й заслуга реалізації цього плану в цьому є…

R0m@Nuke
19.11.2010 at 01:08

Дякую пане Віталію що ви найшли БРЕХНЮ КОЛИШНЬОГО МЕРА! +5 за кмітливість! І хай далі пише таку ахінею! Але ПРАВДА в іншому і ти сам про це знаєш!

Віталій
19.11.2010 at 01:09

Сірожа, яка правда? Це не брехня, це офіційна інформація… Просвіти но нас…

R0m@Nuke
19.11.2010 at 01:19

Ну Президент також каже ЩО ЖИТТЯ ПОКАРАЩЕНО ВЖЕ СЬОГОДНІ!! і це також офіційна інформація а насправді БРЕХНЯ!

Віталій
19.11.2010 at 01:22

Ти б подивився на Президента… Життя справді покращало, правда не в усіх… А тобі чого, погано живеться, що нарікаєш?

R0m@Nuke
19.11.2010 at 13:18

І розкажіть народу в кого це так життя покращилося???

Слободянська кішечка
19.11.2010 at 18:45

З таким ставленням до життя, як у тебе, Сергію, воно в тебе і справді ніколи не покращиться

Віталій
19.11.2010 at 20:42

Взагалі то мова була не про покращення життя, а про те, що за підсумками обласних щорічних конкурсів упродовж останніх років Хмільник посідає чільні місця як населений пункт найкращого благоустрою та підтримки громадського порядку… Так отож…

R0m@Nuke
20.11.2010 at 03:17

АХАХАХАХА!!! а можливо воно набагато краще ніж у вас всіх разом взятих!)) Канешно коли має проходити конкурс прибирають от тобі і результак все чисто та гарно!

Віталій
20.11.2010 at 03:32

І результат таки є… Дозволю собі нагадати, що чисто не там, де метуть, а там, де не смітять…

R0m@Nuke
20.11.2010 at 03:48

ОООО знаменіта твоя фораза))) ти всіх нею ЗОМБУЄШ!)))

Віталій
20.11.2010 at 04:02

Це не моя, це народна творчість… Ти так і не відповів, якими правилами нас зомбують американці, а вже перейшов до іншого джерела зомбування…

Віталій
20.11.2010 at 04:04

До речі, згадай свою поведінку під час святкування Дня міста… То що, варто прибирати, чи, можливо, не варто смітити?

R0m@Nuke
20.11.2010 at 04:24

ну цю фразу ви постійно повторюєте! цим ви нагадуєте мені Харві Мілка!))))

ОООООО мене помітили))) Класно от тільки остальних 500 чоловік не помітили які смітили))) значить я популярний!))) і на мене звертають увагу!!! да можу вас обрадувати то було спеціяльно зроблено!!! мені цікаво було хто підійде і начне про це розмову!!! шкода що це був пан Панаскевич, а не місцева влада!))) треба щось дуже провокативне зробити щоб запомнилося)))

Віталій
20.11.2010 at 04:28

І навіщо? Щоб попіаритися перед малолітками? Ти їх краще організував на щось корисне, як Бялківський… До речі, спеціально було зроблено чи ні, а ти все одно за собою не прибрав… То чи маєш ти взагалі якесь моральне право говорити, що місто в нас загажене, якщо сам з успіхом докладаєш до цього руку?

R0m@Nuke
20.11.2010 at 04:45

я перед малолетками не піарюся навідміно від декого))) а до мене не підійшли ті хто я хотів от і не прибрав! МАЮ ЦІЛКОМ МОРАЛЬНЕ ПРАВО ТАК КАЗАТИ! одни раз насмітив і то спеціяльно, і все ВРАГ НАРОДА))) КРУТО!!! класний НЕЖДАНЧИК)))

Щодо організації чогось корисного… то ВСЕ ще попереду)

Віталій
20.11.2010 at 04:51

Ну не скажи… Один раз насмітив… Ти но пригадай, скільки раз Ткач і Грицишин ганяли тебе за дзернята, коли ти стояв в палатці ФЗ…

Віталій
20.11.2010 at 04:55

І щодо організації тобою чогось корисного… Щоб ти не говорив про місцеву владу, яка опікується молоддю міста, але вони заходи проводять: і КВК, і квести, і флеш-моби, і прибирання замкової горм… А ти, як обіцяв ще на початку року… потім казав, що в середині липня ви з другом щось готуєте грандіозне, якщо я не помиляюся… То де це все? Понти…

R0m@Nuke
20.11.2010 at 04:56

))))))))))))) я їх просто там лузкав но не смітив))) так що не потрібно приписувати те чого не було!))

Віталій
20.11.2010 at 05:00

Було неприбране сміття, і це головне…

R0m@Nuke
20.11.2010 at 05:02

ні) не понти))) друг поїхав в Німечину там поступив в универ))) а щось грандіозне неприміно буде! ти не переживай)) щодо місцевої влади хай проводять все те що ти перечислив! вони получають за це гроші)))

R0m@Nuke
20.11.2010 at 05:04

да було і шо?? жменька зернят це не стихійні звалища які роблять люди!

Віталій
20.11.2010 at 05:08

Великі проблеми з сміттям починаються з маленької жменьки лушпиння…

R0m@Nuke
20.11.2010 at 05:19

Це ти тому скажи хто машинами вивозить своє сміття! а не мені!)))

Віталій
20.11.2010 at 05:29

А як, на твою думку, можна виправити ситуацію?

R0m@Nuke
20.11.2010 at 05:41

а тобі це навіщо?? миж обговорюємо мою жменьку зернят кинуту, а не те що хто і куди вивозить машинами!

R0m@Nuke
20.11.2010 at 05:42

яж вредитель атмасфери!! я угроза общества!

Віталій
20.11.2010 at 13:25

Щось пригадалося горохове пюре…
Якщо знаєш дієвий мезанізм, реалізація якого дозволить виправити ситуацію – давай спробуємо разом… Чомусь подумав, що вже знаю твою відповідь – знаю, а не скажу… ))))))))))))

Козарлюга
20.11.2010 at 20:44

Є інформація, що має запрацювати маслозавод. Принаймні добра новина.
щодо даних тез:
А. Розвиток курортно – туристичної сфери — будівництво санаторію “Радон” розпочалось до прийняття даної концепції, інших змін не бачу.
В. Розвиток території та інфраструктури міста — я вже писав про дороги, вони тільки гіршають…
С. Розвиток бізнесу — звичайно це не вина місцевої влади, але з Нового року безробітних піцдприємців побільшає, уряд хоче загнати бізнес на заводи яких немає 🙂
С.Залучення інвестицій… — так от про це я і писав, що нового в місті не побудували за останні 5 років, крім кабачків і ресторанчиків, правда в звіті міського голови є інфо, щодо того що СП “Нібулон” придбав недобудований готель по вул. І.Богуна з прилеглою територією і там планується побудувати готельний комплекс, але не знаю наскільки ця інфа є точною. Якщо це правда, то це добра новина, тим більше є варіант заробити на Євро 2012. А і цікаво ніхто не знає яка доля сміттєпереробного заводу навколо будівництва якого було стільки галасу??? Сміттєзвалище по екології міста б”є сильніше за всю “радянську” промисловість 🙂

Козарлюга
20.11.2010 at 20:55

Можуть зареєструвати іншою юридичною особою, наскільки відомо Ш.Гребельський і Березнянський “Нібулон”, мають різних директорів, бухгалтерів, коррахунки, над цим вже потрібно працювати, підприємство має бути прибуткове, особливо якщо зробити стоянку для далекобійників.

Віталій
21.11.2010 at 18:11

Я подав пріоритети міста не для того, щоб сказати про зроблене, а щоб пояснити, куди рухаємося…
Щодо сміттєпереробного заводу,то там ситуація занадто складна…

Віталій
23.11.2010 at 10:17

Ось, що знайшов на сайті 33 каналу… В мене немає слів…

Гурт із дюжини осіб
Зазіхнув на мерський хліб.
Кожен з мудрим видом
Щось програмне видав.
Благав люд уважити,
Що кортить «покняжити».
Дехто мовив: «Дайте трон –
Побудую Вавилон!..»
Люди думали-гадали
Й з-поміж всіх Грушка обрали.
Отже, в місті відтепер
На престолі новий мер!
Скромний, чуйний, працьовитий,
Принциповий, діловитий.
Ми жадаємо, щоб він
Вдався до тотальних змін.
Впорядкував тротуари,
Усі діючі базари,
Деякі міські дороги,
Що нервують до знемоги.
Думка пройняла мене –
Він заводи трусоне.
Й галузь, що усіх годує,
Неодмінно запрацює.
ЖЕК щось на тонке пряде,
Бо не в ногу з часом йде.
Старий замок гірко плаче:
Він майбутнього не бачить,
В нього руйнівні симптоми.
Його тіло в стані коми.
Начебто фізична смерть
Замахнулась на цю твердь.
Вочевидь, гряде «хана»
Витворові Фоміна.
Мер приємно всіх здивує,
Якщо замок порятує.
Словом, місія тяжка
У шановного Грушка.
Вірю: новий керівник
Зробить кращим наш Хмільник!

Сергій ГРЕБЕЛЬСЬКИЙ,

заслужений журналіст України

Люта Зима
23.11.2010 at 13:22

Кльовий віршек!)) Попахує чуть підлизством)))Прийшов новий мер – він нам всьо зробить, чого раньше не могли зробити…

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *