Close
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

10.01.2013

ЩЕ ОДНЕ ІМ’Я МАЮТЬ НАМІР ВНЕСТИ ДО КНИГИ ПОШАНИ ТА ПАМ’ЯТІ «ГОРДІСТЬ ХМІЛЬНИКА»

Книга Пошани та Пам’яті «Гордість Хмільника» може поповнитися ще одним прізвищем. За ініціативи Спілки ветеранів війни в Афганістані міста Хмільника та Хмільницького району до Книги може бути внесено прізвища Перебийніса Володимира Павловича.

Для довідки: Перебийніс Володимир Павлович – почесний голова Спілки ветеранів війни в Афганістані міста Хмільника та Хмільницького району, інвалід війни 1 групи, ініціатор і натхненник у справі спорудження пам’ятника загиблим воїнам-інтернаціоналістам.

Має особистий вагомий особистий внесок у розвиток ветеранського руху воїнів-афганців у місті Хмільнику, сприяння активному впровадженню громадських ініціатив учасників локальних конфліктів на території інших держав, виховання молоді у дусі патріотизму.

22 Comments on “ЩЕ ОДНЕ ІМ’Я МАЮТЬ НАМІР ВНЕСТИ ДО КНИГИ ПОШАНИ ТА ПАМ’ЯТІ «ГОРДІСТЬ ХМІЛЬНИКА»

Небайдужий
10.01.2013 at 18:14

Тільки старого КДБіста, який протягом своєї служби в “органах” всіма силами боровся з “ворогами совєцької власті”, а в Афганістані тільки тим займався, що слідкував за радянськими солдатами та офіцерами, ховаючись за їхніми спинами і не беручи участі в жодних бойових діях, там ще не вистачало…. Чорт зна що, а не “Книга пошани”… Пора вже цій Книжці просвоювати якусь іншу назву…

Гід
10.01.2013 at 18:47

Як що хто й міг би закидати Володимиру Павловичу, що він ховався за спинами солдатів і офіцерів, то це самі афганці а ніяк не Небайдужий. Але саме міськрайонна Спілка ветеранів війни в Афганістані внесла дану пропозицію, цим самим оцінивши Перебийніса не за службу в КДБ, а за його  особистий вагомий особистий внесок у розвиток ветеранського руху воїнів-афганців у місті Хмільнику. 

Небайдужий
10.01.2013 at 20:07

“Афганці”, пане Гід, теж бувають різними. Це-перше.
А друге, те що я написав, це не так моя особиста думка, як виклад оцінки деяких колишніх колег пана Перебийніса, котрі знають його дуже багато років… При чому, знають не з самої кращої сторони. Це-друге.
“Розвиток ветеранського руху воїнів-афганців”… Що це за такий бурхливий “розвиток”? В чому конкретно він полягає? І який конкретний внесок до того “розвитку” зробив пан Перебийніс? Це-третє.
А листа с “просьбай вєтєранав” може намалювати хто завгодно. Навіть той, що до тих ветеранів ніякого стосунку не має. Папір, як кажуть, все стерпить 😉

Гід
10.01.2013 at 23:33

Не хочу з вами сперечатись бо в нас виходить розмова глухого з німим. Я вам факти, а ви мені “колишні колеги казали”. По-перше. Той формат Спілки ветеранів війни в Афганістані міста Хмільника та Хмільницького району який є на сьогодні, саме був створений В.П. Перебийнісом. Саме він зумів обєднати цю категорію ветеранів в організацію та зареєстрував в управлінні юстиції як громадську організацію. По-друге. Памятник загиблим в Афганській війні землякам, то знову ж його ініціатива, до речі весь памятник виготовлено та встановлено власними силами Афганців. По-третє. Якщо в вас є якісь сумніви, щодо листа с “просьбай вєтєранав”, то можете звернутись до нинішнього голови спілки Гончарука В.М., я думаю він надасть вам повнішу інформацію. А ваш коментар це просто не повага до цієї категорії ветеранів.

Кьёче
10.01.2013 at 23:48

Вже писав якось. Чому в Книзі пошани герої тільки радянського періоду? Хмільник існує тільки з радянських часів?

Небайдужий
11.01.2013 at 00:07

Пане Гід, ви погано виспалися? Чи вам щось наснилося? 🙂 Де ті ваші факти? Ініціатива спорудження пам’ятника загиблим та реєстрація Спілки, справи хороші, згоден. Але чи тягнуть вони на те, щоб людині надавати якісь особливі почесті, наприклад, заносячи її до Книги пошани? Я чомусь вважаю, що туди мають потрапляти люди, які зробили щось таке, що виходить за межі звичайної роботи. Ось, приміром, Віталій зареєстрував громадську організацію, а хтось мріє поставити пам’ятник , скажімо, чорнобильцям-ліквідаторам… То що? Їм тепер за це пам’ятники за життя ставити і почесними громадянами міста проголошувати? 🙂
Де я щось сказав поганого про ветеранів взагалі і про ветеранів Афганської війни зокрема? Я сказав, що ветерани бувають різними. В тому числі, бувають й ЛИПОВИМИ. І таких, на жаль, дуже багато. Чи ви зі мною не погоджуєтеся і дійсно вважаєте, що всі без винятку, хто іменують себе ветеранами (мається на увазі учасниками бойових дій) дійсно такими і є? Не вже ви вважаєте, що, наприклад, Володимир Литвин, який півтори години просидів в югославському аеропорту в цілковитій безпеці, а потім отримав відповідне посвідчення учасника, теж ветеран? Чи місцевий приклад: Марк Альбінович Бурдяківський, який зараз видає себе за ветерана (на всіх фото в перших рядах з грудьми, обвішаними ювілейними медальками), хоча під час війни був ще дитиною, і ні в яких бойових діях участі не брав. Він, по-вашому, теж ветеран? Чи може хлопчина, який потрапивши до того ж Афганістану (в ту його частину, де бойові дії не велися ніколи), кілька місяців просидів на речовому складі, приторговуючи військовим майном і не почувши жодного пострілу, отримав посвідчення в наш час за хабаря, теж ветеран?
Я не поважаю лише липових “ветеранів”, вважаючи їх брехунами і шахраями. А ви їх поважаєте? Тоді у нас дійсно розмова глухого з німим….
 

АА
13.01.2013 at 22:14

Небайдужий: ….”Чи може хлопчина, який потрапивши до того ж Афганістану (в ту його частину, де бойові дії не велися ніколи), кілька місяців просидів на речовому складі”….
Тебе б туди, в той склад !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Гід 10.01.2013
 Не хочу з вами сперечатись бо в нас виходить розмова глухого з німим:
Молодець, вірно говорите !!!!!!
Ще раз скажу : ЕМБРІОНИ -И-И-И-И-И-И-И-И-И-И-И !!!!!!!!!!!!!!!!

Небайдужий
13.01.2013 at 22:19

Ще раз скажу : ЕМБРІОНИ -И-И-И-И-И-И-И-И-И-И-И !!!!!!!!!!!!!!!!

Я знову виявився правим 😆

Гід
13.01.2013 at 23:44

До відома Небайдужого. Солдати строкової служби служили в Афгані – 18 місяців, а офіцери і прапорщики 24 місяці. І від ризику потрапити під обстріл не застраховані навіть ті, що сидять на складі.

Небайдужий
14.01.2013 at 00:09

До відома Гіда: від ризику потрапити під обстріл не застрахований ніхто і ніде. навіть ми з вами в Хмільнику від цього не застраховані 😉
Мати ризик і потрапити, як кажуть в Одесі: “двє бальшіє разніци” 😉

Я
14.01.2013 at 10:59

Небайдужий,ну ви не праві!!!відважитись піти до Афгану змогли одиниці!!!!і їх потрібно цінувати і поважати!а ті солдати,які на складі сиділи-йшли туди теж на війну і не треба зараз так про них говорити!!!ви скоріш за все,людина яка навіть в армії не служила,бо уявлення про війну ніякого геть близько не маєте!!!тут ти сидиш на складі(як ви кажите),а тут летить вже бомба на цей склад!!!!тоді попрошу вас не висловлюватись такими словами,на такі теми!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

LEON
14.01.2013 at 13:55

…відважитись піти до Афгану… В Афганістан не йшла а відправляли по наказу, будь він проклятий. Я. завжди сам собі в  подібних випадках кажу. Не було б минулого, якеб воно не було, не було б сьогодення. Давайте не будемо травити душі один одному. Вони, як військові, виконували наказ а ті, що не виконували, зрадники.

LEON
14.01.2013 at 14:01

Мова йде не про те, що він робив в Афганістані а про те, що він зробив в Україні?

Небайдужий
14.01.2013 at 14:47

Досить вже сприймати афганську війну за піснями Розенбаума та фільмом “9-та рота”. Там все було не так просто, романтично, героїчно та однозначно. Так само, зовсім не всі, хто туди потрапляв, є людьми, гідними поваги. Я особисто знайомий з багатьма учасниками тієї ганебної війни а також маю достатньо інформації про ті події, щоб так стверджувати.
Але мова не про афганську війну і не про її учасників. Тут нехай кожний залишається при своїй думці. Ми говоримо про те, чи гідний пан Перебийніс того, щоб його ім’я вписали до “Книги Пошани та Пам’яті «Гордість Хмільника»”?… Враховуючи те, на що перетворилася та Книга і кого до неї останнім часом переважно включають, то так: гідний.
Одним “достойником” більше, одним менше. Яка різниця? 😉

Я
14.01.2013 at 15:16

в ту книгу взагалі можна внести кожного і афганця і учасника ВВ,адже книга називаеться “книга пошани…”

Катруся
14.01.2013 at 15:18

Небайдужий,ви тільки те і робите,що кожну статтю обсварюєте)ви постійно на цьому сайті сидите,і ще будете казати,хто там що робить для Хмільника!)

LEON
14.01.2013 at 15:19

Я. погоджуюся з Небайдужим.  В“Книзі Пошани та Пам’яті «Гордість Хмільника»,” на Дошці Пошани” ми бачимо. Хто там? і і запитуємо себе. За що?  

Катруся
14.01.2013 at 15:47

як це хто??на дошці пошани-ті,які откат хароший роблять)

Небайдужий
14.01.2013 at 19:30

Пані Катрусе, а яким чином, на вашу думку, читання матеріалів на ГФХ та їх коментування, може завадити роботі “на благо суспільства”? 😉

Катруся
14.01.2013 at 19:53

тим ,що за відписуванням коментарів-ви немаєте часу)

Небайдужий
14.01.2013 at 20:02

Тю… звідки ви таке взяли? 🙂
ГФХ це найкращий відпочинок в коротких перервах напруженої роботи на благо хмільничан 🙂

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *