Close
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

30.07.2015

СКІЛЬКИ МАЮТЬ ПЛАТИТИ ХМІЛЬНИЧАНИ ЗА ПРОЇЗД В МАРШРУТКАХ?

завантаженняВ Хмільнику склалася дуже цікава ситуація з вартістю проїзду в маршрутках міста. Фактично зараз існує два рішення, якими визначається вартість: 2,50 грн. та 3,50 грн.

Така ситуація склалася через те, що виконавчий комітет прийняв рішення про встановлення вартості на рівні 3,50 грн., не врахувавши, що після набуття законної сили рішення Хмільницького суду набуло чинності рішення, яке встановлювало вартість на рівні 2,50 грн.

Тепер міська влада стоїть перед вибором, яке рішення вважати чинним.

На думку експертів громадської організації «ПРАВО» чинним є рішення, яке встановлює вартість проїзду на рівні саме 2,50 грн. Це випливає з позиції Конституційного Суду України, який свого часу зазначив, що конкретна сфера суспільних відносин не може бути водночас врегульована однопредметними нормативними правовими актами однакової сили, які за змістом суперечать один одному. В нашому випадку виконавчий комітет міської ради не міг затвердити рішення про вартість проїзду на рівні 3,50 грн., зважаючи на те. що вартість була встановлення попереднім рішенням і саме на рівні 2,50 грн.

21 Comments on “СКІЛЬКИ МАЮТЬ ПЛАТИТИ ХМІЛЬНИЧАНИ ЗА ПРОЇЗД В МАРШРУТКАХ?

Олександр Ніжельський
31.07.2015 at 10:42

Міська влада прийме рішення вигідне для себе та перевізників, а не для населення міста!!! Але, можливо, я скептично відношуся до влади, і вони мене ще й ЗДИВУЮТЬ. Хоча, час покаже….

Юрій
31.07.2015 at 20:50

А може населення все ж проснеться і згадає, що ми наняли цю владу, і час спитати її за проведену роботу. Якраз перед виборами виникає слушна нагода.
Розкажу Вам на своєму прикладі: Якось, після підвищення тарифів на маршрутку, запитав в водія про квиток. Він мені у відповідь сказав: “Скільки Вам метрів квитків дати?”.
В маршрутці їхало 10 пасажирів. Двоє з них напали на мене і сказали: “Що ти заважаєш водієві. Неподобається – іди пішки”.

Небайдужий
31.07.2015 at 20:59

“А може населення все ж проснеться і згадає…”

Не проснеться і не згадає. Перевірено неодноразово. Так що можете не турбуватися. Скільки йому закомандують, стільки й платитиме. Бурчатиме тільки трохи більше, ніж зараз 🙂

Віталій
31.07.2015 at 21:01

Підтримую) Ніхто не буде нічого робити) В Хмільнику це здатні робити від сили чоловік 20…))) До речі. маю питання: а як Ви думаєте, навіщо водій взагалі має давати квиток пасажиру? Яка від цього користь самому пасажиру?)))

Юрій
31.07.2015 at 22:15

Згідно Правил надання послуг пасажирського автомобільного транспорту квиток на проїзд – документ установленої форми, який
підтверджує факт укладення договору перевезення.
На скільки я знаю, що в разі ДТП людині, яка має квиток виплачується страховка.
Чому ж тоді за безrdbnrjdbq проїзд в трамваях наприклад в Вінниці штрафують?

Юрій
31.07.2015 at 22:23

Також згідно Закону Про захист прав споживачыв: договір – усний чи письмовий правочин між споживачем і продавцем (виконавцем) про якість, терміни, ціну та інші умови, за яких реалізується продукція. Підтвердження вчинення усного правочину оформляється квитанцією, товарним чи касовим чеком, квитком, талоном або іншими документами (далі – розрахунковий документ);

Ще одне: За порушення законодавства про автомобільний транспорт до автомобільних перевізників застосовуються адміністративно-господарські штрафи за:
надання послуг з перевезень пасажирів та вантажів без
оформлення документів, перелік яких визначений статтями 39 та 48
цього Закону, – штраф у розмірі ста неоподатковуваних мінімумів
доходів громадян;

Віталій
31.07.2015 at 22:25

Так, штрафують) Але повірте – зовсім не через те, що пасажир відмовився від страхування. Квиток в міській маршрутці нічого такого не гарантує))) Невже, якби він щось таке гарантував, то водії їх роздавали б метрами?))) То ж повторю своє питання: як Ви думаєте – навіщо взагалі отой квиток і яка тут (а головне – чия!) має бути зацікавленість?)))

Юрій
31.07.2015 at 22:32

Я думаю, що зацікавленими повинні бути пасажири. Але ці квитки повинні бути якимось чином захищені (наприклад квитки лише з печатками) які видаються під розписку.
Допоки не буде повного обліку кількості перевезених пасажирів, доти перевізники будуть піднімати тарифи.
Чому в 11 годин дня в ліс майже через все місто їде маршрутка з двома пасажирами, а ми повинні за це розплачуватись шляхом підняття тарифів. Нехай міська рада затвердить розклад руху, інтервал маршруток між годинами пік збільшать. Наприклад нехай їздять не через 10 хв. а через 30 хв. але згідно розкладу.

Віталій
31.07.2015 at 23:13

Та не має тут зацікавленості в пасажирів) По великому рахунку той квиток справді нічого не гарантує пасажиру (хіба ж їх відмірювали б метрами, якби щось гарантували?). Ви, напевно, здивуєтеся, але квиток передусім потрібен не пасажиру, а перевізнику. Тобто власнику маршрутки. Це чи неєдиний засіб, щоб проконтролювати водія, чи він не крисятнячіє. Мало б бути так: перевізник, який чітко обліковує квитки, видає на день водію певну їх кількість. Водій зобов’язаний видавати квиток кожному пасажиру, бо якщо прийде в салон перевізник чи його представник (контролер) і виявить, що хтось з пасажирів без квитка. значить висновок один: водій поклав гроші не в касу, щоб потім передати перевізнику, а собі в кишеню. І якщо це справді так, то значить водій крисятнічає, не віддаючи власнику всю виручку. Але це ідеальний варіант.
На практиці відбувається трішки інше: перевізник визначає водієві фіксовану суму за день і його абсолютно не колише, яку суму покладе в кишеню водій. Так що квиток в такій ситуації до самої сраки.
А щодо руху маршруток, то Ви можете надати власні пропозиції, причому офіційно. якраз зараз відбувається процес затвердження нових маршрутів та розкладів руху. Так що Ваші пропозиції можуть бути враховані найближчим часом…

Хмельничанка
02.08.2015 at 11:05

квитки не даватимуть,бо не видно буде,скільки водій у хазяїна краде!

Пронира
02.08.2015 at 18:12

Про що ви, до чого тут водії? Це називається – хто всрався…))

XXL
02.08.2015 at 19:41

не розумію, навіщо водіям красти у хазяїна, вони мають щодненно віддати власникам маршруток фіксовану сумму і заправити саму маршрутку. все решта, що вони зароблять за день то їх навар.

Віталій
02.08.2015 at 19:43

???))) Який в сраці навар???))) водій має отримувати заробітну платню, а не навар!)))) Про що Ви взагалі говорите?))) Це є грубим порушенням законодавства.

Юрій
02.08.2015 at 21:48

Поки ми не схаменемось, доти ці поци будуть піднімати тарифи. Мотивуючи це тим, що росте долар, росте вартість пального, запчастин і т. д. А мерія буде погоджувати ці тарифи знову і знову. Незрозуміло тільки одне. Чому, наприклад, в м. Внніиці тариф на маршрутки по 3 грн. за маршрут в 15 км. Невже в Вінниці менша вартість пального, запчастин, заробітна плата водіїв?

Віталій
02.08.2015 at 22:00

Ну вартість пального та запчастин справді росте. Тут нічого не породиш. І я ще не бачив на стільки дурнуватого перевізника, який працював би собі у збиток. Але будь яке підняття вартості має бути в межах законодавства, а не за принципом “я так хочу”.
А щодо Вінниці, то там реально більший пасажиропотік. і це суттєво впливає на вартість проїзду…

Юрій
02.08.2015 at 22:12

В нас пасажиропотік дійсно набагато менший, але маршрутки чомусь їздять з інтервалом 10 хв. і в нас і в Вінниці, і ми за ці пусті маршрутки маємо платити за підвищеними тарифами.

Віталій
02.08.2015 at 22:15

Причин цьому багато. А головна та, що, як написав XXL, “вони мають щодненно віддати власникам маршруток фіксовану сумму і заправити саму маршрутку. все решта, що вони зароблять за день то їх навар”. В цьому вся проблема)))

Юрій
02.08.2015 at 22:20

Але ж завтра вони заправлять ціну в 4,50 грн. а післязавтра 5 грн. і так до безкінечності. Невже на них не можна знайти управи?

Віталій
02.08.2015 at 22:24

Навіть не сумнівайтеся) Зараз вартість проїзду має бути 2,50, але правлять – 3.50))) Так що і до 5 грн з часом дійде))) Якщо мовчатимете. А управу знайти можна – он Ніжельський знайшов. І Ви спробувати можете)))

Юрій
02.08.2015 at 22:26

Якщо Ніжельський знайшов, то чому не знижають вартість проїзду?

Віталій
02.08.2015 at 22:28

Пропоную ознайомитися з матеріалом за цим посиланням: http://pravongo.org/pro-mahinatsiji-miskoji-vlady-hmilnyka-navkolo-vstanovlennya-vartosti-projizdu-v-marshrutkah-mista/ Там є багато цікавого, а також відповідь на Ваше запитання…

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *