Close
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

03.05.2012

В Хмільнику процвітає гральний бізнес?

Таку думку під час пленарного засідання сесії Хмільницької міської ради висловив депутат від Партії регіонів Сергій Гуцалюк. Про це повідомляє Офіційний сайт міста Хмільника. За словами джерела в міській раді, пан Гуцалюк навіть вказав конкретні місця, де розміщено гральні автомати.

Розглянувши депутатський запит Сергія Гуцалюка з приводу незаконного функціонування у місті Хмільнику гральних автоматів, депутати вирішили направити офіційний лист начальнику Хмільницького МВ УМВС України у Вінницькій області Володимиру Канюці, з метою уточнення достовірності цієї інформації та відповідного реагування на неї.

69 Comments on “В Хмільнику процвітає гральний бізнес?

Небайдужий
03.05.2012 at 16:24

Цікаво було б ознайомитися з текстом того депутатського запиту…

Віталій
03.05.2012 at 17:55

))) Ну зателефонуйте пану Гуцалюку і попросіть, може поділиться…)))

pravduchenko
05.05.2012 at 18:06

Я ж казав, що це правда. А Ви не вірили, або просто закривали очі, бо боїтеся йти проти Канюки. А може Канюка “Кришує” громадську організацію Право???

Віталій
05.05.2012 at 18:46

Так підстав для того, щоб вам вірити, я так і не побачив))). Ми просили вас підготувати матеріал чи хоча б надати фото))) Ви цього так і не спромоглися зробити))) І до чого тут взагалі громадська організація “ПРАВО”??)))))))))))))))))))))))))))))))))))

Небайдужий
05.05.2012 at 19:48

Мені цікаво, як може виглядати “кришування” міліцією неприбуткової громадської організації? Який міліції від цього зиск? 🙂 Пане, Правдиченко, ваші закиди здаються мені дещо…. параноїдальними 🙂

Віталій
05.05.2012 at 19:50

))) Я на таке навіть не звертаю уваги і Вам раджу)))

Діма
06.05.2012 at 09:43

Пан Канюка не раз сам проходив повз даний заклад. Но саме цікаво те що наше місто не таке і велике щоб не знати де що відбувається. Прочитавши останні статті просто складається враження що ніби Громадська організація “Право” просто заїло ігнорування міським головою їх. От і стала ГО “ПРАВО” не помічати що робиться в місті а тільки бачить що робиться в міській раді. не вже нема інших проблем в місті? От нарешті я побачив статтю про гральні автомати які там вже приблизно рік стоять. ЧОГО РАНІШЕ ЇХ НЕ ПОМІЧАЛА ГО “ПРАВО”? можливо просто боялася наслідків? а коли її вже прижали до стінки от і випустила статтю. питань більше чим відповідей панове. цікаво було би просто почитати на них відповіді. Но на рахунок того що не помічали то я відповім так деякі члени ГО “ПРАВО” не раз прогулювалися біля того будинку зла. І я не думаю що вони не знали що там. Бо вони там майже рік.

Небайдужий
06.05.2012 at 09:46

Діма, де саме той “будинок зла” знаходиться? В якій будівлі? Мені дуже кортить на нього подивитися. Я так багато про нього почув, але ніхто так і не сказав, де його знайти?..

Віталій
06.05.2012 at 09:54

)))))))))))))) Я так і не зрозумів, до чого тут громадська організація “ПРАВО”?))) Ми що, прокуратура? Чи суд?))))))))))))))

Діма
06.05.2012 at 10:00

Раз ви так багато про нього чули і не раз тут поміж коментарів були натяки де він знаходиться тоді постає питання ви взагалі цікавитеся своїм містом чи ні? Раз не знаєте де саме знаходяться такі заклади! З мого достовірного джерела надійшла інформація що пан Віталій отримав адресу даного закладу но я його в дані статі не побачив. А побачив тільки коментарі що дайте адресу а фото. Тоді постає ще одне питання не вже ГО “ПРАВО” яке каже що нікого не боїться, насправді боїться наслідків і сама не викладає даний матеріал на розсуд без фото та адрес. Бо якщо їм надати даний матеріал то тоді всі всі полки полетять не в їхню сторону, а в сторону того хто надішле дані фото та адресу.

Діма
06.05.2012 at 10:02

ви ті хто викладає новини про бездіяльність міської ради та всіх хто туди входить. такщо допоможіть міскій владі знайти адресу))

Віталій
06.05.2012 at 10:05

))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Я нічого не боюся. Я боюся тільки причетності до ідіотів.
© Ліна Костенко.

Діма
06.05.2012 at 10:12

це слова Ліни Костенко! но не ваші. Ви просто за них сховалися ніби равлик у свою хатку. 

Я також можу процитувати цікаві слова 
“Настоящий трус никогда не признает, что он трус.” на жаль не памятаю хто дані слова написав.

Пронира
06.05.2012 at 10:14

“Но на рахунок того що не помічали то я відповім так деякі члени ГО “ПРАВО” не раз прогулювалися біля того будинку зла. І я не думаю що вони не знали що там. Бо вони там майже рік.”                                                 В мене складається враження, що Діма – залежна особа, що страждає на ігроманію та інші різні фобії . Наприклад, я теж не знаю де в місті “будинок зла”, xоч в минулому і “пошпілював”. Чув про такий заклад на 1 Травня, але в цьому не впевнений. Те, що це явище присутнє на території міста і даxує його не пенсійний фонд з “облздравом” ніxто не заперечує, але й ніxто не підтверджує і Ви Діма також.

Віталій
06.05.2012 at 10:20

На скільки ж Ви близькі в своїх висновках щодо Діми!)))))))))))))))

Глеб
06.05.2012 at 10:26

Мне больше нравятся слова Лёлика: “Если человек идиот – то это надолго…” 🙂

Пронира
06.05.2012 at 10:32

” ЧОГО РАНІШЕ ЇХ НЕ ПОМІЧАЛА ГО “ПРАВО”?” Діма це ще одне питання, що вражає своєю глубиною та здібністю до логічного мислення))) Мабуть, вони просто не грають в ігрові автомати…

Віталій
06.05.2012 at 10:33

))))))))))))))))))))))) Принаймні я – точно не граю…)))))))))))))))))))))))))))))

Діма
06.05.2012 at 10:39

читаєш коментарі і відразу згадується слова простої людини ” не чіпай г…. смердіти буде ” от так і тут.

Я також не граю, но що і де робиться в місті знаю.

Віталій
06.05.2012 at 10:41

Діма, ГФХ – до Ваших послуг!))) Готуйте статті, фотоматеріали, і надсилайте! Ми обовязково розмістимо!)))))))))))))))

Діма
06.05.2012 at 10:44

Домовилися. Я спробую найти в своєму графіку годинку другу на таке. Но тільки ви в свою чергу ОБІЦЯЄТЕ розмістити все без редагувань і повністю?

Віталій
06.05.2012 at 10:47

Навіть обіцяю Ваше справжнє ім’я вказати!)))))))))

Пронира
06.05.2012 at 10:49

Діма, це дійсно цікава та гаряча тема. Тим більше, що міська влада завжди декларує свої наміри про турботу до Xмільничан шляxом  нерозповсюдження спиртниx напоїв, зацікавленості та зайнятості молоді. А тут така сенсація, котра абсолютно протилежна завданням та цілям міської влади, щодо влаштування дозвілля жителів міста. Вам вже в котре пропонують надіслати матеріал чи фотоматеріал, xочаб зовнішньої сторони будівлі, а Ви, наче автовідповідач.

Віталій
06.05.2012 at 10:51

До того ж я пропоную пану Дмитру паралельно надіслати матеріали до виконкому міської ради – вони зараз проводять перевірку за наслідком депутатського запиту, то ж думаю, що така інформація буде їм корисна…

Діма
06.05.2012 at 10:53

Добре! но якщо ви помиляєтеся до мого “справжнього імені” ? ви вибачитеся привселюдно? і визнаєте що помилялися?

Віталій
06.05.2012 at 10:55

А навіщо мені це? Ви самі вкажете своє ім’я під своїм матеріалом. Ви ж в нас не боягуз? Чи я знову помиляюся?)))

pravduchenko
06.05.2012 at 10:58

Питання грального бізнесу стало актуальним і треба його довести до логічного завершення. Гральний заклад знаходиться на території Кубряка. Саме громадська організація Право, як найкраща громадська оргнаізація Хмільницького району і Вінницької області, повинна провести розслідування і опублікувати всю інформацію про гральний заклад. 

Небайдужий
06.05.2012 at 10:59

Дімо! Ну не граю я в азартні і гри й ніколи не грав. Ігрові автомати мене ніколи не цікавили й не цікавлять. Знаю, що був у нас зал ігрових автоматів перед стоянкою таксі в центрі міста. Його бачили всі, хто хотів. Коли в Хмільнику змінився прокурор, той зал відразу ж закрили. Потім хтось говорив, що замість того залу відкрили два. Один на території колишньої текстильної фабрики (там будівель багато. Я ходив по тій території багато раз, але ігрових автоматів не бачив, тому й прошу вказати конкретно в якій будівлі вони знаходяться), а інший десь на 1 Травня в районі Приватбанку… того залу я також не бачив.
“Говорять”, це ще нічого не значить. Говорити можна, що завгодно. А якщо хтось стверджує про існування чогось, то саме він повинен довести свою правоту. Це його “священний” обов’язок. Без його виконання така людина сприймається, як брехун.
Тому, якщо ви стверджуєте, що в Хмільнику є зал ігрових автоматів, вкажіть його конкретне місцерозташування. Щоб можна було піти і подивитися на власні очі. Невже це так важко чи до чогось вас зобов’язує?

Діма
06.05.2012 at 11:00

Я вкажу під матеріалом своє прізвище та ім’я. Я навіть вам на ваш e-mail вишлю ксерокс паспорта. Но ви пообіцяли розмістити у свою чергу повністю будь яку мою статтю без редагувань.  

Віталій
06.05.2012 at 11:02

Дякую Правдиченку за таке визнання авторитету громадської організації “ПРАВО”))) Мені справді приємно, як керівнику)))

Небайдужий
06.05.2012 at 11:04

Ну а позиція Правдиченка (ви бува не родич Правди? :)) мене просто вбила. Я теж можу заявити, що, наприклад, в кабінеті прокурора варять наркотики і вимагати від… (ні, не від слідчих органів) якоїсь громадської організації, яка мені чомусь малосимпатична, провести рослідування й вивести прокурора-наркобарона на “чисту воду”. А якщо вона цього не зробить, то ганьба їй на віки вічні!… Звичайно ж це- маразм. Чи ви іншої думки? 🙂

Віталій
06.05.2012 at 11:06

В жодному разі, пане Дмитре))). Будь-які статті ми публікувати точно не будемо… існують правила і матеріали мають відповідати цим правилам. Прошу ознайомитися: http://pravongo.org/pravyla-bloha/

Пронира
06.05.2012 at 11:12

Цікаво, що з цього приводу скаже “Перспектива”, адже вони знаxодяться поруч з міфічним (поки що) “будинком зла”? )))

Діма
06.05.2012 at 11:13

пане Віталію ви відступаєте від свого слова?

“Діма, ГФХ – до Ваших послуг!))) Готуйте статті, фотоматеріали, і надсилайте! Ми обовязково розмістимо!)))))))))))))))” ваші слова про обмеження тут не йшлося! Чи даною силкою http://pravongo.org/pravyla-bloha/ ви хочете сказати що ви не людина свого слова? Тоді нам просто нема про що з вами говорити. 

Віталій
06.05.2012 at 11:16

Цілком з Вами погоджуюся))))

pravduchenko
06.05.2012 at 11:37

Ситуація критична, адже всі розуміють, що піти проти Канюки – це війна на смерть. Зрозуміло, що Канюка кришує такі “проекти”, як гральні заклади і не тільки. Я співчуваю ГО “Право”, адже їм справді страшно опублікувати таку статтю. Можливо краще не публікувати і тоді “Право” ще попрацює на благо Хмільничан. Тут треба добре подумати, бо така резонансна стаття може похитнути не тільки крісло Канюки, але й інших посадовців. Ще зрозуміло одне, що така схема працює по всій Україні і це кришується чиновниками високих рангів. 

Віталій
06.05.2012 at 11:42

А мені ситуація нагадує “дільожку” шкіри не вбитого ведмедя, чи вірніше страх чи наслідки від неісноючого матеріалу, який ніяк не опубліковується на сторінках ГФХ…)))
 

pravduchenko
06.05.2012 at 13:42

Цим коментарем Ви доказали, що ніколи не опублікуєте матеріал про гральні заклади, бо справді боїтеся за життя!?

Віталій
06.05.2012 at 13:54

))))))) Правдиченко, не ображайтеся, але мені здається, що Вам необхідно змінити нік на Тупиченко… Чи варто товкти воду в ступі? ЯКИЙ МАТЕРІАЛ???? )))))) ДЕ МИ МАЄМО ЙОГО ВЗЯТИ??? ))))))) Ми не маємо жодного матеріалу про гральні автомати в Хмільнику…

pravduchenko
06.05.2012 at 15:11

Все Ви знаєте, а Ваша агресія до мене це підтверджує. Шановний Віталій, будь ласка, доведіть справу грального бізнесу в Хмільнику до громадськості 

Віталій
06.05.2012 at 15:19

))) Агресія? ))) Скоріше подив))) Одна моя, вже покійна нині сусідка, баба Вєра, в таких випадках говорила: “Ти йому говори, а він сцить догори…”)))

pravduchenko
06.05.2012 at 16:01

Знову негатив пішов з Вашої сторони, а я ж Вас поважаю як особистість талановиту, високоінтелектуальну та організовану. Негарно так відзиватись. Але час розставить все на місця. 

Небайдужий
06.05.2012 at 16:13

Troll detected 😆

Віталій
06.05.2012 at 17:08

Дякую за таку оцінку моїх здібностей. Якщо хочете почути щось подібне від мене на Вашу адресу, то пропоную не вгадувати, що я знаю, не провокувати мене на якісь дії за принципом “свисни Ванька – ти дурніший”, а просто нормально спілкуватися, без взаємний звинувачень та вказівок хто що має робити… Домовились?

правдиченко
06.05.2012 at 18:54

Мені б дуже хотілось, щоб Ваша діяльність була сконцентрована не тільки на місто, а й на район, адже в районі проблем набагато більше і серйозніших. І бажано матеріали про район з критичним змістом. Про Грушка треба публікувати, адже йому це йде тільки на користь. Він починає краще працювати. Ви йому в цьому допомагаєте!

Віталій
06.05.2012 at 19:40

Пане Правдиченко, прошу коментувати по суті матеріалу. Якщо маєте цікаві матеріали, які стосуються міста чи району – прошу надсилати на електронну пошту doroh-hm@yandex.ru
Якщо Ви маєте намір поспілкуватися в приватному порядку – прошу писати на цю ж електронну пошту або телефонувати за номером 067 425 84 95
Дякую за розуміння…

Сергій
06.05.2012 at 21:12

А можна просто сфоткати місця з гральними залами і розмістити тут?

Віталій
06.05.2012 at 21:13

А хто ж не дає? Вперед!)))

Букашка
06.05.2012 at 21:14

Гральний бізнес проблема усієї України. Не тільки в Хмільнику це набуло резонансу, Ляшко недавно човп весь зал із гральними автоматами, і що це дало? Якщо розмістити на сайті інфу про автомати – буде добре, але чи змінить щось?… Треба зразу писати в СБУ. Хоча якщо їх СБУ кришує, то який сенс?

Небайдужий
06.05.2012 at 21:16

СБУ гральний бізнес не “кришує”. Це не їхня сфера впливу. Не наговорюйте на спецслужбу 😉

Букашка
06.05.2012 at 21:18

я не наговарюю, то тільки припущення

Віталій
06.05.2012 at 21:20

Все ж таки пропоную оперувати фактами, а не припущеннями…

Букашка
06.05.2012 at 21:22

якими фактами? факт у тому, що вони є, у центрі міста. але ж на них не написано, хто їх кришує. на жаль.

Небайдужий
06.05.2012 at 21:24

Так і я ж про це.
Даю слово, що як тільки тут пан Правдиченко, чи хтось інший напише, в якому воно приміщенні точно є, я піду і сфотографую те місце, що б там фактично не знаходилося. А фотографії вишлю пану Віталію для публікації на ГФХ в розділі “Фотофакт” 🙂

Віталій
06.05.2012 at 21:26

Я особисто не бачив в місті гральних автоматів. Чесно. І не через те, що когось прикриваю. Я справді не цікавився цим, і відверто кажучи – воно мало цікавить мене зараз…

і шо?
07.05.2012 at 21:17

народ, не переймайтесь,  на десятий день після озвучення питання на сесії в міліції сказали, що у вказаних у зверненні місцях взагалі нічого не працює. Так шо не забивайте дурницями голову. 

Небайдужий
07.05.2012 at 21:52

Це кому “в міліції сказали”? А чому вони письмово на депутатський запит Гуцалюка (між іншим- коишнього міліціонера) не відповіли? 🙂
 

Віталій
07.05.2012 at 22:24

І що! І всьо? Як на мене, то це просто слова… Все ж таки офіційний депутатський запит Гуцалюка був, і має бути офіційна відповідь, яку мають зачитати на сесії… Так що всі припущення щодо 10 днів пропоную відкинути до наступного пленарного засідання міської ради… 

Олександр
17.05.2012 at 17:47

ШАНОВНІ! Не сваріться. В Хмільнику дійсно є як мінімум 2 куточка з ігровими автоматами. Навпроти “прватбанку” де колись був мясний, потім молочний, потім чай-кава магазин, а другий на території Кубряка, між іншим депутата міської ради. Йдіть і фотографуйте.
 

Небайдужий
17.05.2012 at 18:21

Про “навпроти “Приватбанку”” зрозуміло. Піду, як буде час, подивлюся.
А ось про “на території Кубряка” не зрозуміло… Де воно там, на тій території (яка досить велика) конкретно???

Я
17.05.2012 at 18:56

Підходьте до нової пошти пів на десяту, завиту за руку

Я
17.05.2012 at 18:57

Чи де “Нова Пошта” теж не знаєте?

Небайдужий
17.05.2012 at 19:38

Не знаю… ще не користувався її послугами. Але це вже конкретніше. Можна хоч знайти. 🙂
Гральний заклад в тому приміщенні де й “Нова пошта”?

Я
17.05.2012 at 20:05

Підходьте, завиду за руку!

і шо?
17.05.2012 at 20:42

Небайдужий, не прикидайтесь дурником, Вам це не личить, з других від перехрестя воріт і прямо впираєтесь в споруду. Та на жаль пізно спохватились. Там відчиняють тільки тим, хто дотримується певних умов конспірації.

Небайдужий
17.05.2012 at 21:41

Треба знати пароль?….

і шо?
19.05.2012 at 01:51

Так. а ще краще добре знати того хто туди ті автомати поставив. Мажори, блін.

Небайдужий
19.05.2012 at 09:54

І хто їх туди поставив?….

і шо?
19.05.2012 at 20:53

в міліції спитайте.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *