Close
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

23.11.2011

В Хмільнику створено міський комітет опору диктатурі

Про це в своєму блозі в мережі Фейсбук заявив керівник міської організації ВО «Свобода» Роман Марійчак. До складу комітету увійшли ВО «Свобода», ВО «Батьківщина», Партія промисловців і підприємців і Фронт змін.

8 жовтня 2011 року голова Хмільницької міської організації Всеукраїнського об’єднання “Свобода” Роман Марійчак звернувся з відкритим листом до голів місцевих організацій ВО “Батьківщина” М.Зелінського та “Фронту змін” О. Бойка з вимогою ініціювати скликання позачергової сесії Хмільницької міської ради і розглянути проблему сповзання України до диктаторських методів управління.

На думку Романа Марійчака, опозиційні сили у Хмільницькій міській раді мають більшість – це 24 із 40 депутатів, вони реально можуть ініціювати розгляд даного питання. Однак, до цього часу, хмільницькі бютівці та “фронтовики” ніяким чином не проявили себе у засудженні політичних репресій в державі і режиму диктатури на чолі з В. Януковичем, зайнявши позицію політичної бездіяльності.

19 Comments on “В Хмільнику створено міський комітет опору диктатурі

Умка
23.11.2011 at 12:13

цікаво….. коли на місцевому рівні піднімають такі питання…..
тільки не відомо для чого? і хто сказав що ці політичні сили представляють собою опозицію міській раді??? і як вони можуть впливати, принявши рышення  на місцевому рівні, на проффесора???
 

Букашка
23.11.2011 at 12:27

))))))сміх та й гріх

Бурундук
23.11.2011 at 13:08

Недоліки виборчої системи. Хоча, в таких “екстрених” випадках міські депутати зобов”язані висловити точку зору громади по відношенню до “критичних процесів” у центральній владі, і під час помаранчевих подій це спрацювало, причому  в межах держави. 
Інше питання, як почувається окремий депутат, який не хоче йти всупереч партійним наказам  або здоровому глузду. А це вже питання вибору та особистої совісті кожного!!! Дежавю!!!

Пронира
23.11.2011 at 14:15

Цілком погоджуюсь з Бурундуком та Умкою. В ВР ці партії опозиційні, а от на місцевому рівні (про Xмільницькі осередки) – дудки. Особливим “бажанням” до протистояння, ” ідейністю та героїзмом” наділені вище зазначені лідери.

Віталій
23.11.2011 at 14:36

Дозволю собі уявити рішення, яке мало б бути прийняте на сесії…

” …розглянути проблему сповзання України до диктаторських методів управління, керуючись статтею 39 Закону України “Про місцеве самоврядування”, міська рада
ВИРІШИЛА:
1. Заборонити сповзати Україні до диктаторських методів управління;
Я перепрошую за такий сарказм, але нічого, окрім піару, такі рішення не принесуть… Якщо ви уважно читали текст, то помітили, що місцеві організації ВО “Батьківщина” та “Фронту змін” були фактично звинувачені в “політичній бездіяльності”… Хоча варто визнати, що такі рішення формують громадську думку і дуже суттєво…
Ще в мене питання до Бурундука. А що Ви мали на увазі, коли згадували про недоліки виборчої системи?

Бурундук
23.11.2011 at 14:43

До тих пір, доки на місцевому рівні не введуть мажоритарку, депутати-партійники завжди будуть оглядатись на своїх Київських начальників, і це сьогодні  природній процес елементарного виживання в політиці на місцевому рівні, а якщо хтось не згоден то партія зробить “висновки”. 

Віталій
23.11.2011 at 14:52

І який висновок зробить партія? Імперативний мандат? До багатьох його вже застосували?))) Я перепрошую, але вибори до сільських та селищних рад здійснюються саме за мажоритарною системою, а до міських – за змішаною (50% за пропорційною, а 50% – за мажоритарною). Свого часу я підготував один матеріал про роль системи виборів (яка система краща). Прошу ознайомитися за цим посиланням:
http://pravongo.org/?s=%D0%A7%D0%B8+%D1%81%D0%BF%D1%80%D0%B0%D0%B2%D0%B4%D1%96+%D0%B2%D0%B8%D0%BD%D0%BD%D0%B0+%D1%81%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B5%D0%BC%D0%B0+%D0%B2%D0%B8%D0%B1%D0%BE%D1%80%D1%96%D0%B2%3F

Віталій
23.11.2011 at 14:58
Бурундук
23.11.2011 at 15:25

До міских рад має бути 100% мажоритарка. Принаймні певний період, доки у суспільстві не сформується елементарна політична культура. Можливо, в майбутньому, можна буде по іншому дивитись на цю систему, а в сьогоднішніх реаліях політичної вакханалії, міста (на рівні депутатів міських рад) мають бути непідвласні політичним начальникам з Києва. 

Віталій
23.11.2011 at 15:33

Тут одночасно можна погоджуватися і НЕ погоджуватися. Уявімо ситуацію: на порядок денний виноситься рішення, щоб затвердити якесь Положення (прошу чітко розуміти, що міські ради існують виключно для вирішення місцевих питань в межах своєї компетенції). Поясніть, як тут вплине політичне начальство з Києва? Згоден, що коли справа стосується приватизації якихось обєктів, то тут можуть лобіюватися певні “києвські” інтереси… Але депутат приходить в раду не тільки для цього… я все ж попрошу навести конкретний приклад, коли в Хмільнику політичні всеукраїнського рівня забороняли приймати те чи інше рішення…

Бурундук
23.11.2011 at 15:45

Пане Віталію, не смішіть людей! Уявімо, що завтра БЮТ скаже до своїх солдатів на місцях: “Вставай страна огромная і блокуй роботу органів влади та місцевого самоврядування, бойкотуйте роботу рад, місце де ви сидете в радах накрийте рушником із   зображенням свого лідера ( по прикладу ВР) і не ходіть на сесії. (До речі, багато хто з БЮТу зараз так і роблять у нас в раді). Це ви вважаєте неможливим? Так, я погоджуюсь, що в Хмільнику це можливо і важкувато уявити але ж ми з Вами говоримо в принципі про систему?

Віталій
23.11.2011 at 16:22

Дуже дякую, що через мої коментарі в когось покращився настрій. Але я навіть не мав наміру смішити людей. Ви напевно неуважно читали запропоновану мною статтю. Питання не в тому, за якою системою депутат потрапляє в раду. Це всього на всього лише механізм. Питання в наявності  «соціальної солідарності», як готовності брати на себе конкретні права та, що головне – обов’язки… Тобто депутат має усвідомлювати, що він ДЕПУТАТ, а не просто проходив повз раду і зайшов “на огонєк”… Кілька депутатів від БЮТ не ходять на пленарні засідання… Їм це Тимошенко заборонила?

Віктор
24.11.2011 at 09:05

Із тексту статті: “з вимогою ініціювати скликання позачергової сесії Хмільницької міської ради”  – сміятись можна??? Свобода піариться тут і до надалки не ходи. Напевно забула ця ПП, що вона тут не на західній Україні. Доречі, взяли вони більшість у Зах.Україні і що??? Там люди краще стали жити??? Дзюзьки!!! І там і тут, щоб свої інтереси лобіювати у депутати йдуть. Це в основному!!!
Голосуванням за закон про вибори 2012 бют і фронт змін красномовно показали, що свобода їм не друг. Прохідний барєр підняли – свободу потірялі!!!! На скільки видно дане посилання “з вимогою” (аж смішно, один чоловік у раді, а диви як вимагає) здійснено 8 жовтня 2011 рок, а вищезгадане голосування в ВР було значно пізніше. Зараз він уже б, напевно, не таке писав)))))))) .
Підсумовуючи, скажу так: ЧИСТОЇ ВОДИ ПІАР!

Віталій
24.11.2011 at 11:15

Кого маєш на увазі, говорячи про одного чоловіка в раді?

Віктор
24.11.2011 at 13:46

а їх, свободівців, хіба там більше?
 

Віталій
24.11.2011 at 15:07

Вітя, я перепрошую, але “там” це де?

Віктор
24.11.2011 at 15:13

в міській раді)
 

Віталій
24.11.2011 at 15:18

Будь-ласка скажи хто, а то я не можу знайти:
http://hmilnyk.osp-ua.info/?ch=3&fl=miskrad

Віктор
24.11.2011 at 16:36

Вибачаюсь, я щось думав, що від свободи хтось та й пройшов. Ну тоді це ще більшої води піар!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *