Close
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content

09.03.2016

В ХМІЛЬНИКУ ВЛАДА ПУБЛІЧНО ЗВІТУВАТИМЕ ПРО ВИКОНАННЯ БЮДЖЕТУ ЗА 2015 РІК

znakВ Хмільнику відбудеться публічне представлення інформації про виконання бюджету міста за 2015 рік.

Про це повідомляє Офіційний сайт міста Хмільника.

Захід відбудеться 11 березня 2016 року о 15.00 год. у залі засідань міської ради (2 поверх).
Запрошуються всі бажаючі.

36 Comments on “В ХМІЛЬНИКУ ВЛАДА ПУБЛІЧНО ЗВІТУВАТИМЕ ПРО ВИКОНАННЯ БЮДЖЕТУ ЗА 2015 РІК

????
09.03.2016 at 19:41

Відгадайте з двох раз:
Який захід відбудеться 11 березня 2016 року о 15.00 год. в залі засідань міської ради (2 поверх)?

Інформація з сайту м. Хмільника:
11 березня 2016 року о 15.00 год. у залі засідань міської ради (2 поверх) відбудеться публічне представлення інформації про виконання бюджету міста у 2015 році.
Запрошуємо хмільничан до участі.

11 березня 2016 року о 15.00 год. в залі засідань міської ради (2 поверх) відбудеться зібрання голів будинкових комітетів з питань реалізації Закону України «Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку».
Управління житлово-комунального господарства та комунальної власності Хмільницької міської ради.

Мене цікавить, щи хтось взагалі в міській раді читає те, що викладається на сайт?
Навіть не можуть в цьому навести порядку. А ми від них щось хочемо більш вагомого…

Віталій
09.03.2016 at 19:46

Ну може в порядку денному цього заходу 2 питання? Спочатку про особливості здійснення права власності розкажуть, а потім – про бюджет. Чи наоборот. Хоча погоджуюся – варто було б про це написати. По комусь цікаве одне – комусь – інше. І марудитися в залі просто так не цікаво буде багатьом…

????
09.03.2016 at 19:59

Просто анонс цих заходів на сайті з’явився в різні дні. Тобто, якщо логічно подумати, то це два різні заходи.

Віталій
09.03.2016 at 20:18

Так і я про це. Варто було якесь спільне оголошення. А то виходить якась накладка…

444
09.03.2016 at 21:23

Нехай краще прозвітують,що вони взагалі зробили по місту,ато збирати податки та збори і дерибанити їх усі уміють!

Йо
09.03.2016 at 22:44

Раз отримали премії, то й плідно працювали:) дуже цікаво буде послухати, що ж це таке по місту зроблено????

Віталій
09.03.2016 at 22:57

Я також не проти дізнатися, що “по місту зроблено”, але захід буде присвячений виконанню бюджету в 2015 році, а не тому, що зроблено в 2016 році)))

Іван
10.03.2016 at 09:22

Так за 2015 рік грушка звітуватиме?

444
10.03.2016 at 11:04

Те,що бюджет виконаний заслуга платників податків,і ніякої заслуги влади тут немає!Потрібно звітувати про свої досягнення.

aeternam
10.03.2016 at 21:32

Сьогодні побачив, як міняють вікна в продуктовому магазині “Оазис” (магазин Костюка Юрія Володимировича), по вул.Столярчука №46. Це після вдалої зими, а після вдалого літа, можливо і поплавок вогнями засвітиться(надіюсь краще, ніж міська ялинка)

444
11.03.2016 at 16:38

Потихенько освоюють бюджет,щось на премії,щось на вікна.

????
11.03.2016 at 21:27

Хто був на звіті? Про що там говорили?

????
12.03.2016 at 08:07

Мабуть бюджет не виконали. Адже Костюк так і не заплатив пайової участі.

Віталій
12.03.2016 at 10:13

Щодо пайової участі, то необхідність її сплати досить сумнівна. На скільки мені відомо, то суди стають на сторону тих, хто не бажає платити. З цього висновок – вимагати сплачувати пайову участь не зовсім законно…

????
12.03.2016 at 11:44

А хто вимагає? Це норма закону. Сам Костюк за це повинен проголосувати. Адже він – член виконкому http://hmilnyk.osp-ua.info/userfiles/file/2016/02%20%20%202016/2602/24.doc

????
12.03.2016 at 11:47

Всі інші до цього часу платили пайову участь. А він, що – не такий, як інші?

444
12.03.2016 at 12:16

Якщо не зовсім законно , тоді нехай повернуть гроші усім хто сплатив. Ато якісь подвійні закони у на шої влади,одні сплачують іншим не потрібно . Чи може Костюк прийшов до влади щоб вирішити свої фінансові питання ?

????
12.03.2016 at 12:39

Частиною першою статті 40 Закону № 3038 «Про регулювання містобудівної діяльності» встановлено законодавчу норму прямої дії про обов’язковість встановлення органом місцевого самоврядування порядку залучення, розрахунку розміру і використання коштів пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту відповідно до норм цього Закону.
Такий порядок, прийнятий та оприлюднений органом місцевого самоврядування, відповідно до норм частини першої статті 144 Конституції України, є нормативно-правовим актом, обов’язковим до виконання на відповідній території.

Отже дивно від Вас Віталій чути таке: “Щодо пайової участі, то необхідність її сплати досить сумнівна”.
Скажу Вашими словами: “Учите матчасть батенька!”.

Віталій
12.03.2016 at 12:55

Я перепрошую, але я знаю принаймні 4 випадки, коли в Хмільнику через суд, такі вимоги просто розбивалися в пух і прах. Так що давайте не будемо про матчасть) Вона тут ні до чого – це судова практика. Я спробую знайти рішення суду по Хмільнику щодо пайової участі і обов’язково поділюся з вами.
А щодо інших і повернення їм грошей, то це справа особисто кожного. Не згоден з вимогою влади – пряма дорога до суду. Хочеш повернути кошти, які. на твою думку, сплатив незаконно – пряма дорога до суду…)))

Віталій
12.03.2016 at 13:10

А поки я шукатиму судові рішення, пропоную ознайомитися з матеріалом, який свого часу був опублікований на ГФХ. Він якраз стосується пайової участі. Рекомендую прочитати і особливо коментарі – дізнаєтеся багато нового. http://pravongo.org/deputaty-pryjnyaly-rishennya-yake-ne-vidpovidaje-interesam-hmilnychan/

????
12.03.2016 at 14:06

Я не розумію одного. Підприємець Костюк виграв суд і не буде платити пайової участі. Зараз Костюк – Заступник міського голови, який повинен відстоювати чиї інтереси? Громади? В бюджет на 2016 рік закладено також доходи від пайової участі. Отже розраховувати на них марно, адже сам Заступник міського голови показав приклад, як пайову участь можна не платити.
Приклад чудовий!!!

Віталій
12.03.2016 at 14:39

Панове, я не знаю, який це приклад – чудовий чи прекрасний. Я просто пишу про те, що наші суди досить неоднозначно трактують вимоги нашої міської влади платити пайову участь. І навіть є судові прецеденти, коли суд стає на бік підприємця, що відмовляється оту пайову участь сплачувати.
А щодо Костюка, то є норми Конституції, які зобов’язують посадовця-Костюка діяти виключно в межах закону, а також є норми, які гарантують, що ніхто, в тому числі й Костюк-підприємець, не зобов’язані виконувати незаконні вимоги.
В цій ситуації цілком справедливим було б наступне: зважаючи на ситуацію, що суди стають на бік підприємців, виходячи з того, що положення може бути недосконале, потрібно створити робочу групу чи комісію, яка дослідить це питання, врахує всі “за” та “проти”, врахує судову практику по пайовій участі, а потім рекомендує один з можливих варіантів розвитку подій:
1. Відкоригувати Положення про пайову участь, привівши його у відповідність до вимог закону, щоб мінімізувати незаконні дії з боку влади;
2. Скасувати саме Положення;
3. Розробити та затвердити нове, яке цілком відповідатиме законодавству…

Anatoly
12.03.2016 at 17:13

Віталій.
Кошти, які надходять від сплати пайової участі, є неподатковими надходженнями та суттєвим джерелом наповнення бюджетів розвитку місцевих бюджетів.

Для прикладу, на 2016 рік надходження таких коштів мають сформувати суттєву частку бюджетів розвитку міст:
Київ – 281,5 млн грн (95%)
Одеса – 32 млн грн (42% фонду розвитку)
Запоріжжя – 15 млн грн (70%)
Вінниця – 5 млн. грн. (99%)
Южне (Одеська обл.) – 4,5 млн грн (92%)
Чорноморськ (колишній Іллічівськ, Одеська обл.) – 3,4 млн грн (75 %).

Ви що думаєте, що в цих містах не такі ж самі закони?
Чому ж тоді вони запланували в бюджет надходження від пайової участі, якщо є судова практика не на користь пайової участі?

????
12.03.2016 at 19:38

Дійсно. Навіщо платити? Краще скасувати…

Віталій
12.03.2016 at 21:26

Якщо суди визнають вимоги сплатити пайову участь незаконними, то Положення справді варто скасувати. Це навіть не повинно ставитися під сумнів. Але я запропонував ще 2 варіанти, на які Ви не звернули увагу:
1. Відкоригувати Положення про пайову участь, привівши його у відповідність до вимог закону, щоб мінімізувати незаконні дії з боку влади;
2. Розробити та затвердити нове, яке цілком відповідатиме законодавству…

????
12.03.2016 at 21:58

Віталій. Ще раз повторюсь.
Частиною першою статті 40 Закону № 3038 «Про регулювання містобудівної діяльності» встановлено законодавчу норму прямої дії про обов’язковість встановлення органом місцевого самоврядування порядку залучення, розрахунку розміру і використання коштів пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту відповідно до норм цього Закону.
Це було зроблено шляхом прийняття Положення. А Ви пропонуєте навпаки його скасувати. Шо за прикол?

Віталій
12.03.2016 at 21:59

Для Anatoly. Шановний, я не заперечую жодним чином вимоги закону. Але прошу взяти до уваги ДУЖЕ суттєвий момент: СУДИ СТАЮТЬ НА СТОРОНУ ПІДПРИЄМЦІВ!!! І саме в Хмільнику!!! Значить щось у вимогах органу влади є незаконним. Значить в Положенні про сплату пайової участі є вимоги, які суперечать законодавству, на підставі чого суди й приймають подібні рішення. А ви, замість того, щоб розібратися в чому прикол, починаєте мені щось доводити.
Питання не в тому, чи потрібно, чи НЕ потрібно платити. Питання в тому, що такі вимоги суд чомусь визнає незаконними. І це факт, тому що є конкретні рішення суду по конкретним підприємцям. А факт – сама вперта у світі річ, чи не так?)))

????
12.03.2016 at 22:40

Може вся справа в суддях а не в положенні?

Віталій
12.03.2016 at 22:57

Не думаю. Але щоб пересвідчитися, потрібно проаналізувати самі судові рішення по пайовій участі. А тоді вже робити остаточні висновки. І для цього я пропонував створити відповідну комісію чи робочу групу, яка дослідить це питання і зробить відповідні висновки. А далі
або відкоригувати Положення про пайову участь, привівши його у відповідність до вимог закону, щоб мінімізувати незаконні дії з боку влади;
або скасувати саме Положення;
або розробити та затвердити нове, яке цілком відповідатиме законодавству…

????
12.03.2016 at 23:13

Для чого тоді в міській раді юридичний відділ? Чим вони займаються, що суди програють?

Віталій
12.03.2016 at 23:28

А як вони виграють той суд, якщо, наприклад, Положення розроблене та затверджене з порушеннями законодавства? Тут будь який юрист програє, якщо посилатиметься на не зовсім законний документ. А от чого такий недосконалий документ свого часу затвердила міська рада, то це справді цікаве питання))). То того ж не варто нарікати на юристів: коли приймалося Положення, в міській раді був супер юрист Петро Олексійович, який сам вирішував, що законно, а що ні))) Причому керуючись лише своєю суб’єктивною думкою))). Тому й маємо Положення, яке легко розбивається в суді))) І повірте, це тільки квіточки – далі повилазить таке, що не один за голову візьметься)))

Anatoly
13.03.2016 at 14:43

Віталій. А звідки Ви знаєте, що Положення розроблене та затверджене з порушеннями законодавства?

Віталій
13.03.2016 at 15:28

Маю таке переконання. Інакше чому ж тоді суди приймають рішення на користь підприємців і визнають вимоги міської влади незаконними?
Але, щоб переконатися в цьому і чітко визначити, де саме невідповідність та в чому причина, потрібно справді проаналізувати це Положення і зробити відповідні висновки…

Вілія
14.03.2016 at 11:24

Почали “за здравіє” а закінчили “за упокой” – на СЛУХАННЯХ ОЛСНОВНИМ БУЛО ПИТАННЯ : “11 березня 2016 року о 15.00 год. в залі засідань міської ради (2 поверх) відбудеться зібрання голів будинкових комітетів з питань реалізації Закону України «Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку».
Управління житлово-комунального господарства та комунальної власності Хмільницької міської ради.” ТОМУ ЩО – Бюджет за минулий рік ця влада МАЙЖЕ не дерибанила – ВСЕ спишуть на Грушка – А ОСЬ ЖЕКи – це майбутнє міста – ЯК будуть жити багатоповерхівки????? ТОМУ ДУЖЕ ШКОДА, що не всі знали про ці питання! Цікаво ЯК ПРОЙШЛИ СЛУХАННЯ???? Черкніть ХТО БУВ!

Вілія
14.03.2016 at 11:25

Почали “за здравіє” а закінчили “за упокой” – на СЛУХАННЯХ ОСНОВНИМ БУЛО ПИТАННЯ : “11 березня 2016 року о 15.00 год. в залі засідань міської ради (2 поверх) відбудеться зібрання голів будинкових комітетів з питань реалізації Закону України «Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку».
Управління житлово-комунального господарства та комунальної власності Хмільницької міської ради.” ТОМУ ЩО – Бюджет за минулий рік ця влада МАЙЖЕ не дерибанила – ВСЕ спишуть на Грушка – А ОСЬ ЖЕКи – це майбутнє міста – ЯК будуть жити багатоповерхівки????? ТОМУ ДУЖЕ ШКОДА, що не всі знали про ці питання! Цікаво ЯК ПРОЙШЛИ СЛУХАННЯ???? Черкніть ХТО БУВ!

Anatoly
15.03.2016 at 07:54

Це були не слухання,а зібрання голів будинкових комітетів. Ніяких рішень не приймили… Ніяких голосувань не було…
Мабуть провели зібрання просто для галочки.
Адже для того, щоб були слухання треба, як мінімум:
Стаття 48.
Підготовку громадських слухань забезпечує виконавчий комітет міської ради.
Про час, місце проведення та питання, які виносяться на громадські слухання, члени територіальної громади міста сповіщаються секретарем міської ради не пізніше як за 10 днів до їх проведення. Проведення громадських слухань організовує секретар міської ради або голова постійної комісії, до відання якої входять питання, що винесені на громадські слухання.
Стаття 49.
На громадських слуханнях ведеться протокол, в якому зазначаються дата і місце проведення слухань, загальна кількість присутніх, питання, що обговорюються, зміст виступів та внесені пропозиції.
До протоколу може додаватися інформація або звіт особи, запрошеної на слухання.
Веде протокол працівник організаційного відділу міської ради.
Протокол громадських слухань підписується особою, яка здійснює їх проведення, та особою, яка веде протокол; пропозиції, які вносяться за результатами громадських слухань, обов’язково розглядаються міською радою.
Стаття 50.
Вважається, що пропозиції є внесеними за результатами громадських слухань, якщо за них проголосувало більше половини учасників громадських слухань.
Про результати громадського слухання секретар міської ради інформує членів територіальної громади міста в десятиденний термін.
– А цього всього не було…

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *