Виконавчий комітет Хмільницької міської ради не пристав на пропозиції громадської ради
16 червня 2011 року відбулося засідання виконавчого комітету Хмільницької міської ради. Серед питань, які розглядалися під час засідання, були пропозиції громадської ради при виконавчому комітеті Хмільницької міської ради щодо внесення змін до Порядку сприяння проведенню громадської експертизи та Порядку проведення консультацій з громадськістю. Виконавчий комітет відхилив пропозиції громадської ради…
Необхідність внесення змін до зазначених документів базується на висновках експертів громадської організації «ПРАВО», що вбачають в діючій редакції норми, які дискримінують окремі інститути громадянського суспільства та ставлять під загрозу можливість впливу громадськості на процес прийняття рішень з актуальних питань місцевого розвитку.
Такі дії виконавчого комітету Хмільницької міської ради ставлять під загрозу можливість налагодження ефективної співпраці між інститутами громадянського суспільства та міською владою міста Хмільника.
Згідно Положення про громадську раду, рішення виконавчого комітету, прийняте за результатами розгляду пропозицій громадської ради, не пізніше ніж у десятиденний строк після його прийняття, в обов’язковому порядку доводиться до відома членів громадської ради та громадськості шляхом його оприлюднення на офіційному сайті міста Хмільника та в інший прийнятний спосіб. Інформація про прийняте рішення має містити відомості про врахування пропозицій громадської ради або причини їх відхилення.
Тепер варто почекати 10 днів та ознайомитися з офіційною причиною відмови…
Віталій
17.06.2011 at 16:20Чекаю не дочекаюся відповіді з мвотивованою причиною відмови щодо врахування пропозицій громадської ради… пропоную гру, хто вгадає хоча б приблизно, відповідь виконавчого комітету… Варіанти можна висловлювати в коментах…
DC_Dent
20.06.2011 at 11:15Передбачую відповідь у стилі: в городі бузина, а в Києві – дядько.
Якщо відповідь взагалі буде (прециденти ж уже були – забули/загубили і т.д.)
Віталій
20.06.2011 at 11:38Якщо не буде відповіді, то тут допоможе прокуратура))) Думаю, що не варто перейматися з цього приводу))). А причина відмови обовязково буде доведена до обласного керівництва (як же бути з оголошеним керівництвом держави демократичним курсом, що базується на принципах відкритості, прозорості та підзвітності органів влади?), а також до вищого партійного керівництва членів виконавчого комітету (подивіться, як ваша партія відстоює вищезазначені принципи)))… Якщо ще додати інформаційну кампанію, то думаю, що ефект буде)))
R0m@Nuke
22.06.2011 at 03:56ЯКА ДЕМОКРАТІЯ??? ТИ В ЯКІЙ КРАЇНІ ЖИВЕШ??? ТЕ ЩО В НАС ОФІЦІЙНО ТАКЕ НАПИСАНО ЦЕ НЕ ОЗНАЧАЄ ЩО ТАК ВОНО І Є!!))) ТАКИЙ НАЇВНИЙ!!! ДАЙОШ АНАРХІЮ!)))))
Віталій
22.06.2011 at 10:29Я живу в демократичній країні і маю досить важелів впливу, які гарановані мені Конституцією)))
R0m@Nuke
22.06.2011 at 15:29АХАХАХАХА НАЇВНЯК)))) В демократичній країні)))) АХАХАХАХАХ!! розмішив!! ЦЕ ТОБІ НЕ АМЕРИКА!!!
Віталій
22.06.2011 at 15:32Ні, це ми, нажаль, не американці… Народ має таку владу, на яку заслуговує))) і хто ж нам винен, що ми такі?
R0m@Nuke
22.06.2011 at 15:36ну якщо ми не АМЕРИКА ТО ТОДІ ЗАБУДЬСЯ ПРО ДЕМОКРАТІЮ ЗВАГАЛІ!!!!
Віталій
28.06.2011 at 11:46)))) Сміхолюдник )))))
Волошка
28.06.2011 at 12:55Демократія в європі теж є, а не лише в Америці. А ми хоч і відносимся до європейців, але до демократії нам ойо-йой як далеко))) Шкода.
Віталій
28.06.2011 at 13:27і хто ж нам винен? В цьому винні лише ми)))…
R0m@Nuke
29.06.2011 at 17:05Це ви про себе висловилися пане Віталію??? А то я не зрозумів вашого тупого сільського гумору!!! В Америці за 200 з гаком років в конституцію внесено лише 27 поправок! РОБИМО ВИСНОВКИ ЩО НАМ ДО НИХ ЩЕ ДУЖЕ І ДУЖЕ ДАЛЕКО!!! такщо забудьтеся про демократію в Україні принаймні ще на років 8))))))))))))))) а можливо і ще на більше!!!
R0m@Nuke
29.06.2011 at 17:07А да забувся а ви що не вині в цьому пане Віталію??? Так само вині но ми хоть щось робимо, а ви сидете у своєму офісі запливаєте жиром!!! І навіть палець об палець вдарити не хочете!!!
Віталій
29.06.2011 at 17:27Хто це “ми”? А щодо нашої діяльності, то напевно не тобі судити))) Ти можеш назвати в Хмільнику якусь громадську організацію, яка працює в такій самій сфері, як “ПРАВО” чи “Молодіжна Рада”? То з чим же ти порівнюєш?)))
R0m@Nuke
29.06.2011 at 17:35А Я НЕ ПОРІВНЮЮ Я ПРОСТО БАЧУ РЕЗУЛЬТАТ!!! тобто скоріше його відсутність!!! такщо мені судити і я не один такий нас таких багато!!! А ви хочете щоб така ГО зявилася і влада більше знею працювала чим з вами??? ото буде сміху))))) я навіть вже бачу тут статтю що Дороха і Ко відшиває влада!! АХАХАХААХХ!!)))))
Віталій
01.07.2011 at 00:25Це не зовсім вірна позиція. Варто розуміти, що від відсутності спвіпраці програє і наша громадська організація, і громада Хмільника, і власне – сама влада… Так, влада відшиває, але одночасно позбавляє себе певних ресурсів, якими ми володіємо. То хіба це виграшна позиція?
Студент
01.07.2011 at 00:50Віталій а кому ж судити Вашу діяльність? Якими це Ви володієте ресурсами крім довгого язика і моторних пальців? А ще я не помічаю, як це я програю чи виграю, від того що Ви існуєте. Поясніть мені нерозумному.
Віталій
01.07.2011 at 01:03Я з понеділка буду в Хмільнику, тож пропоную прийти до нас на офіс, поговорити та пересвідчитися, якими ресурсами володіє наша організація, а також чим ми могли б бути для Вас корисними. Якщо це вас справді цікавить – ми готові піти вам на зустріч…
А для початку пропоную перейти за цим посиланням та ознайомитися з інфоромацією в розділі “Інфо”:
http://pravongo.org/info/
Студент
01.07.2011 at 01:12Як би мені не було чим зайнятись і було бажання похитатись по місту і подивитись, як Ви сидите на стільці, то я б не питав цього тут. Якщо Ви не можете відповісти по суті то це Ваші проблеми, але не треба тоді писати “А щодо нашої діяльності, то напевно не тобі судити)))”. Ви вважаєте що в розділі інфо, написано яку Ви користь зробили для мене)))
Віталій
01.07.2011 at 01:18Якщо Ви є представником органу місцевого самоврядування, громадської оргнанізації, органу самоорганізації населення, обєднання співвласників багатоквартирного будинку чи ініціативної групи, то ми могли б бути Вам корисними, якщо у Вас виникне така потреба. Саме таким інституціям ми надаємо консультації. Якщо ні – тоді Вам справді не до нас)))
МАКАРОН
01.07.2011 at 05:28/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:”Обычная таблица”;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-parent:””;
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin:0cm;
mso-para-margin-bottom:.0001pt;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:10.0pt;
font-family:”Times New Roman”;
mso-ansi-language:#0400;
mso-fareast-language:#0400;
mso-bidi-language:#0400;}
О чем речь. Запомните никто никому ничего не должен.
Студент
01.07.2011 at 12:44От що і треба було довести, пусті балачки тай все.
R0m@Nuke
01.07.2011 at 14:41От цікаво що я програю??? я ж є громада ХМІЛЬНИКА! І в чому програє влада??? Я БАЧУ ТУТ ТІЛЬКИ ОДНОГО ЛУЗЕРА РГО “ПРАВО” яка дійсно програє від цього!!!!! От цікаво якиж вас у Офісі ресурс??? 2 компа, один принтер 3 в 1 )))) 4 людини от і весь ресурс))))))) що ви можете таким ресурсом зробити?? окрім як язика там почесати зі всіма хто туди заходить!!!!)))))
Віталій
01.07.2011 at 15:41Ресурси організації вимірюються не тільки наявністю оргтехніки))). Є ще й людський ресурс, знання, досвід членів організації, який не замінить жодний принтер, ноут-бук чи сканер… )))
Радистка КЕТ
02.07.2011 at 17:32В досвіді й знаннях – найвища сила! Якби не ці самі досвід і знання, не було б техніки, і в офісі ГО також)) Отже, такими професіоналами варто дорожити!!!…
Студент
02.07.2011 at 20:43Кожен професіонал, якщо він справді професіонал, знає собі ціну і ніколи не буде робити задарма, без перспективи розвитку і там де ним не дорожать.
Віталій
02.07.2011 at 21:05Не згоден. Кожен вибирає для себе сам сферу діяльності. Я знаю багато людей, які працюють задарма і тішаться з того, що можуть бути корисними. Це і є нагорода за їхню працю. І в більшості випадків ці люди роблять це не для когось, а для самих себе… Просто по іншому не можуть і не вміють… Такі вже вони…))) Причому в громадському секторі таких відсотків 90%)))
Студент
02.07.2011 at 21:20Це Ваші проблеми погоджуєтесь Ви чи ні, написано це не Вам, а професіоналам.
Волошка
02.07.2011 at 22:54Зазвичай професіонали, які бачать, що ними не дорожать, покидають навіть улюблену сферу своєї діяльності… А може, це суто моя думка… Або ж покидають тільки ті, для яких важлива значимість для людей… Для мене це одне з найголовніших((
Віталій
03.07.2011 at 09:48Пропоную все ж таки вибір залишити за професіоналами)))
Віталій
03.07.2011 at 09:54До речі, а як на вашу думку, чи можна вважати відмову виконавчого комітету, як дії справді професіоналів? Маю на увазі статтю)))…
Студент
03.07.2011 at 11:50Все ж таки вони професіонали і їм вирішувати відмовляти чи ні)))
Віталій
03.07.2011 at 11:57Та ні))) Вони повинні вирішувати це виключно в межах закону. Я вважаю, щоо вони його порушили. Нас розсудить губернатор та прокуратура. Тож про наявність професіоналізмо можна буде говорити через певний час))).
Студент
03.07.2011 at 12:01Так ото ж бо))) самі собі перечите)))
R0m@Nuke
04.07.2011 at 00:26“Вони повинні вирішувати це виключно в межах закону.” Ваші слова перечать самі собі! ВОНИ ВИРІШИЛИ ВАМ ВІДКАЗАТИ що ви хочете з них?? щоб вони погодилися??? це ж не влючано в закон!)))))))))))))))))))))))))) ДЕ ВОНИ ПОРУШИЛИ ЗАКОН??? МОЖЛИВО ЦЕ ВАШ ЗАКОН ВОНИ ПОРУШИЛИ ЯКИЙ ВИ САМІ НАПИСАЛИ))))))))))))))))))) У СЕБЕ В ГОЛОВІ ЩО ВЛАДА ПОВИНА ПОГОДЖУВАТИСЯ НА ВСЕ ЩО ВИ ЇЙ ПРОПОНУЄТЕ)))) НЕ СМІШІТЬ ЛЮДЕЙ!)))
Волошка
04.07.2011 at 11:40Віталій 3.07.2011 о 09:48
Пропоную все ж таки вибір залишити за професіоналами)))
Ваші професіонали справді мають вирішувати самі)) А от один НЕпрофесіонал вже зробив свій вибір)))))
Віталій
04.07.2011 at 15:46я хочу, щоб виконавчий комітет Хмільницької міської ради діяв виключно в межах закноу, а не на власний розсуд. ))) А щодо порушення закону, то вже зараз можу сказати, що такими діями було порушено Конституцію України, Закон України “Про обєднання громадян”, Закон України “Про органи самоорганізації населення” тощо. Пропоную зачекати і я обовязково приведу обгрунтовані посилання на конкретні статті вказаних законів…
R0m@Nuke
04.07.2011 at 16:45ну і хотіть собі! нічто вам цього не заважає робити! Можливо виконком хоче щоб ви залишили у спокої їх! но вони ж цього не висльовлють так наглядно це!!!
Віталій
04.07.2011 at 18:17Тому що не мають на це жодного права. А нам з тобою це право гарантоване Конституцією України)))
R0m@Nuke
04.07.2011 at 18:44Ти дурак чи притворяєшся??? ВОНИ МАЮТЬ ПРАВО ТОБІ БАГАТО В ЧОМУ ВІДКАЗАТИ ЯКЩО ЦЕ ОБГРУНТОВАНО!!! І не перечить закону!!! так що засунь свої амбіції собі в ж….!!! І запомни просту істину ” поступай з людьми так як хоч щоб вони поступали з тобою ” А ти вже все місто достав своїми маразматичними амбіціями! от і отримуй дивіденди і не хнич що влада тебе не слухає і не любить!!! І БАГАТЬОМ ПРОСТО НА… НА ТВОЇ ПРАВА І НА ТВОЮ КОНСТИТУЦІЮ!! люди інколи голодають і не можуть собі в нормальних умовах жити!! І на те що вони роблять толкає вище керівництво нашої країни!!! так що не за… людей пиши свої пісюльки в верховну раду і тоді побачимо чого ти дійсно вартий!!! або вони покажуть де твоє місце на ……
Віталій
04.07.2011 at 18:52Не нервуйся і зверни увагу на свій же комент. Ти пишеш “і не перечить закону”. Я цілком з тобою погоджуюся. Дії влади жодним чином не повинні перечити закону. От я й маю намір пересвідчитися, чи перечать закону дії виконавчого комітету, звернувшись до прокуратури та губернатора… От і все. Якщо мої висновки хибні, то трагедії я з цього робити не буду… І тобі не раджу))).
R0m@Nuke
04.07.2011 at 18:59ТИ ВСЕ ТАКИ ДУРАК!!!! А ЦЕ ВЖЕ ДІАГНОЗ!!! не за… людей і сам за… не будеш!!! от про що коментар!!
Маша
04.07.2011 at 21:40Дозвольте втрутись вв дискусію з питанням: Я щось не зрозуміла а ROm@Nuke, представник влади, чи бандит? Так захищати владу, щоб аж людей обзивати дурнями, не кожен зважиться.
Слободянська Кішечка
04.07.2011 at 22:03Машо, та ви не дивуйтесь, просто кожен судить по собі, от і R0m@Nuke не виняток))
R0m@Nuke
04.07.2011 at 23:57Я не те і не те пані Машо!))) я ЩЕ ГІРШЕ)))) хоча насправді не скажу до кого я відношуся))))) а для вас хай я буду просто невдоволений громадянин за якого розписується РГО ПРАВО!! от і відстоюю я свої права на даному ресурсі!! Щоб пан Дорох не писав писюльки що він звертається від імені всієї громади міста Хмільника!!!
Кішечко щсь вашого мявканя давно не було видно!!! не вже весна пройшла і настала пора писати на сайті!))))) Я ніколи не судив по собі)))) я просто висловлю не тільки свою думку а й думку багатьох своїх друзів та знайомих які не мають змоги тай просто не хочуть висловлювати свою думку публічно!!! От я і роблю це за них)))
Глеб
05.07.2011 at 00:30Романюк, мы с тобой выросли в одном дворе, и кому, как не мне знать, что ты из себя представляешь. Или тебе напомнить несколько эпизодов из твоей бурной юности? Перестань гонять понты и тебе тоже в этой жизни повезет.
Маша
05.07.2011 at 07:05Ага, то, значить, якщо пан Віталій розписується за інших, то це погано, а Вам за когось розписуватись можна? Та мені байдуже, хто Ви, я на пихатість і самовпевненість давно не звертаю уваги, просто прикро, що в нашому суспільстві так мало поваги і культури, от і все.
Слободянська Кішечка
05.07.2011 at 11:10я хоч мявкаю, а дехто то й слова мовити не може, лише щось там бурмоче, а в очі сказати не може)) на таких …, як R0m@Nuke, давно не звертаю уваги, професійна етика не дозволяє на них ображатись)))
Волошка
05.07.2011 at 12:16Ви коментуєте статтю чи ображаєте один одного))) Не здивуюся, що скоро мене так само будуть паплюжити, як і пана Романюка))) Ця спільна кампанія бачу вже розпочалася проти мене! )))) Безпідставно, панове, ви нападаєте на мене)) А на правду реагуєте ну зовсім неадекватно!!!
Ester
05.07.2011 at 22:03пані Волошка, а Ви дурниць нек пишіть
Волошка
05.07.2011 at 23:06А хто ж пише дурниці?)) Жодних дурниць! До речі, як я й обіцяла – все виконаю! Не хвилюйтесь)