Close
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

24.06.2015

ВИКОНКОМ ВІДМОВИВ КРІШНАЇТАМ В ПРОВЕДЕННІ ЗАХОДУ В ХМІЛЬНИКУ

zapret_na_indeksaciyu_ssilki2В нашому місті 30 червня могла б відбутися суспільно-благодійна програма – публічно затанцювати і заспівати пісень, в яких славиться Бог та Його ім’я в місцях культурного відпочинку людей хотіли члени Вінницької громади Міжнародного товариства Свідомості Крішни в Україні.

Відповідне звернення вони надіслали до виконкому міської ради, який відмовив в проведенні такого заходу. Однією з причин відмови є те, що товариство Свідомості Крішни не зареєстроване в місті Хмільнику, тому виконком пропонує релігійній громаді провести цей захід за місцем реєстрації. Також члени виконкому зазначили, що в місті діють обмеження на проведення публічних заходів на період проведення антитерористичної операції.

102 Comments on “ВИКОНКОМ ВІДМОВИВ КРІШНАЇТАМ В ПРОВЕДЕННІ ЗАХОДУ В ХМІЛЬНИКУ

Тарас
24.06.2015 at 12:55

“Православні” біснують 🙂

Небайдужий
24.06.2015 at 15:44

Ну й фіг з ними, з тими харями крішни 🙂

Генадій
24.06.2015 at 21:43

А мені цікаві подібні заходи. Шкода, що відмовили(

Небайдужий
25.06.2015 at 08:37

Цікаво, чим подібні заходи цікаві? 🙂

Ну ось вам. Подивіться відео, задовольніть свою цікавість:
https://www.youtube.com/watch?v=wtl7onWQ0rM

Тарас
25.06.2015 at 17:07

Прикольно, кришнаїтам заборонили 30 червня проводити свій захід бо “…в місті діють обмеження на проведення публічних заходів на період проведення антитерористичної операції.”, але 28 червня в місті має відбутись ось такий веселий захід http://vk.com/photo31366019_370544050
Схоже що хтось у виконкомі хворіє на православ’я головного мозку і саме тому не пустили в Хмільник кришнаїтів.:)

Генадій
25.06.2015 at 17:39

Відео є відео, а от в живу є в живу. Якщо ви готові дивитися на світ через монітор свого комп’ютера то мені вас просто шкода. А я буду цікавитись світом в живу мандрувати та фотографувати усі місця де я був.

Генадій
25.06.2015 at 17:42

Також мені цікаво, якщо заборонили кришнаїтам робити захід бо вони не мають свою общину у Хмільнику, тоді хай заборонять усіх артистів які до нас приїжджають, бо жодного фанклубу у них тут не має.

Віталій
25.06.2015 at 18:14

Я також не розумію, чому представникам однієї релігійної організації можна проводити заходи, а іншої – ні. Як на мене, то тут попахує дискримінацією за релігійною ознакою… І кришнаїти мають повне право оскаржити таке дурнувате рішення виконкому…

Ramirez
25.06.2015 at 18:22

Ахах))) А які це артисти до вас тут дуже їдуть?)))) Зібров?)) Чи Віктор Павлік і друзі?))

Віктор
25.06.2015 at 23:14

Ближче до виборів заборона на танцюльки взагалі пропаде, а ви тут про кришноїтів…

Віталій
26.06.2015 at 08:17

Та про яку забарону танцюльок йде мова?))) Є норма Конституції, яка гарантує громадянам право на мирні зібрання))) І, на скільки я памятаю, жодних змін до Конституції внесено не було))) А всі інші акти (КМУ, Міністерств чи органів місцевого самоврядування) до самої сраки…)

Алёна
26.06.2015 at 22:47

Дискриминация по религиозному признаку видна невооруженным взглядом. Странно и печально. Кришнаиты ездят по всей Украине, но вот такие “большие” города как наш, похожие на села, где все друг друга знают, считают себя, видимо, какими-то особенными.

Небайдужий
26.06.2015 at 23:32

Ну чого зразу ж “дискримінація”? Давайте глянемо, що каже з цього приводу закон, а саме ЗУ “Про свободу совісті та релігійні організації в Україні”:
“Богослужіння та релігійні обряди в лікарнях, госпіталях, будинках для престарілих та інвалідів, місцях попереднього ув’язнення і відбування покарання проводяться на прохання громадян, які перебувають в них, або за ініціативою релігійних організацій. Адміністрація зазначених установ сприяє цьому, бере участь у визначенні часу та інших умов проведення богослужіння, обряду або церемонії.

В інших випадках публічні богослужіння, релігійні обряди, церемонії та процесії проводяться щоразу з дозволу відповідної місцевої державної адміністрації, виконавчого органу сільської, селищної, міської ради. Клопотання про видачу вказаного дозволу подається не пізніш як за десять днів до призначеного строку проведення богослужіння, обряду, церемонії чи процесії, крім випадків, які не терплять зволікання.”

Тобто, для того, щоб в публічних місцях рекламувати магічні послуги своєї організації, ця організація обов’язково повинна отримати дозвіл відповідного органу. Ніхто й ніщо не забороняє тому органу заборонити публічну рекламу послуг будь-якої шахрайської, ой, релігійної організації 🙂
Як на мене, то все законно і жодної дискримінації. Нехай в Індії свої послуги рекламують, а у нас тут ринок “духовних” наркотиків, свчечок та іншої культової лабуди вже зайнятий 😉

Віталій
26.06.2015 at 23:38

Закон справді визначає, що для цього потрібно отримати дозвіл. Але не визначає, на яких підставах цей дозвіл може бути НЕ надано. і, як на мене, в нашому випадку, цю підставу “притягнуто за вуха”. Ось що зазначено в рішенні виконкому:
“ураховуючи лист Хмільницького МВ УМВС України у Вінницькій області від 24.07.2014р. №8412 щодо обмеження проведення публічних заходів на період проведення антитерористичної операції, беручи до уваги те, що релігійна громада не зареєстрована в місті Хмільнику”.
Тобто якийсь лист Хмільницького МВ УМВС та відсутність реєстрації організації в місті. Причому щодо першої причини, то це взагалі ідіотизм: паралельно в місті проводитимуться інші публічні заходи, на які заборона чомусь не розповсюджується…
А це вже справді є дискримінацією за релігійною ознакою…)))

Небайдужий
26.06.2015 at 23:45

А хіба в Хмільнику якісь інші релігійні організації останнім часом отримували дозвіл на проведення публічних заходів? В чому дискримінація? Я розумію, якби комусь дозволили, а кришнаїтам не дозволили. Ось тоді дійсно можна б було про дискримінацію говорити. А так… підстав так стверджувати не бачу.

Віталій
26.06.2015 at 23:50

Якщо навіть припустити, що ніяка інша організація не мала б проводити свої заходи, то не варто забувати, що згадується не публічні заходи, які мають релігійний підтекст, а взагалі публічні заходи. Тобто в загальному розумінні. А тут якраз і прикол виходить: http://pravongo.org/bf-vilne-zhyttya-zaproshue-na-den-molodi-do-hmilnyka/
Хіба це не публічний захід? Хіба немає листа з міліції? Чи може БФ “Вільне життя” є зареєстрованим в Хмільнику?)))

Небайдужий
27.06.2015 at 00:03

Не порівнюйте непорівнюване. Звичайний публічний захід ніякого дозволу не потребує. А публічний захід релігійного характеру не може бути проведений без відповідного дозволу.
По-моєму тут все номально. Не наїжжайте на міську владу там, де вона робить хорошу справу 😉

Віталій
27.06.2015 at 00:15

Я прошу звернути увагу на те. що написано в рішенні виконкому. Там є посилання на лист УМВС, яким обмежено проведення публічних заходів. І зрозуміло, що не те. що до релігійних організацій такий лист не має ЖОДНОГО відношення, а тим більше – до будь яких інших публічних заходів взагалі. Не має права УМВС обмежувати право проводити публічні заходи. В принципі, як і виконком. І тут якраз присутня певна вибірковість.
До речі, ось що написано в рішенні виконкому щодо намірів кришнаїтів:
“…провести 30 червня 2015 року з 11.00 год. до 14.00 год. суспільно-благодійну програму в місті Хмільнику (публічний спів у містах культурного відпочинку людей пісень, в яких славиться Бог та Його ім’я, у супроводі танців)”.
Тобто кришнаїти не мали ЖОДНОГО наміру проводити публічне богослужіння. Це мала б бути суспільно-благодійна програма. НЕ БОГОСЛУЖІННЯ!!!)))
Правда варто зазначити, що тут лоханулися і самі кришнаїти. Навіщо в цьому випадку просили якісь дозволи? Могли б надіслати повідомлення про проведення заходу і виконком ще б забезпечив присутність правоохоронців та медиків…))) А так… Ех, вчи, вчи – одні двійки…)))

Небайдужий
27.06.2015 at 00:24

Віталій, не маніпулюйте. А що таке, по-вашому: “публічний спів у містах культурного відпочинку людей пісень, в яких славиться Бог та Його ім’я, у супроводі танців”, як не публічне богослужіння? ось якби вони про родіну заспівали, чи там про кохання, чи про черешню у мами на городі, ось тоді б це був концертю А якщо про свого бога, то це ніщо інше, як богослужіння. Так, що все правильно зробив виконком. Підтримую!

Небайдужий
27.06.2015 at 00:27

Та й взагалі, я припустимо, відпочиваю культурно, можливо навіть з дитиною, а тут якісь лабухи з баяном і бубнами мені почнуть завивати про харю крішни. Воно мені нада? 🙂

Віталій
27.06.2015 at 00:30

Зовсім ні) Що таке богослужіння в певній релігії мають визначати самі віруючі, а не виконком))) Наприклад я не можу чітко сказати, що танці та пісні про бога є саме богослужінням. Я просто в цьому не розбираюся – як і члени виконкому))) Як на мене, то в богослужінні має бути піп, ікони і т.д. Принаймні в православ’ї так. А от як в кришнаїтів відбувається богослужіння я навіть не уявляю. До того ж чи можна вважати богослужінням колядки в православних? Вони також співають і славлять бога)))
Так що ніяке це не богослужіння, а суспільно-благодійна програма…))) Ізабороняти виконком не мав жодного права та повноважень)))

Тарас
27.06.2015 at 01:09

Якийсь, до речі, мутний фонд, Гугл про нього нічого не знає. 🙂

Тарас
27.06.2015 at 01:13

А, перепрошую, знає, але виключно у прив’язці до Хмільника.

Тарас
27.06.2015 at 01:19

І, до речі, створений він релігійною громадою судячи з його діяльності.

Тарас
27.06.2015 at 01:25

А ось і сама організація: НЕЗАЛЕЖНА РЕЛІГІЙНА ГРОМАДА – ХРИСТИЯНСЬКА ЦЕРКВА (ПОВНОГО ЄВАНГЕЛІЯ) “РАНКОВА ЗІРКА” М. ХМІЛЬНИК

Ramirez
27.06.2015 at 05:54

А тим, хто дійсно проводив публічні богослужіння – згадайте групи по 10-15 а то й більше чоловік, що збирались у коло на площі біля кінотеатру або біля Леніна й співали і читали, і молились, – було все одно на усякі там закони і листи.

Генадій
27.06.2015 at 11:14

Дискримінація в тому, що ХАРІЗМАТИ роблять захід для молоді під девізом “МОЛОДЬ ПРОТИ НАРКОТИКІВ” Їм дозволи робити захід, а кришнаїтам ні. Спеціально прийду і буду уважно слухати, чи буде згадано там ім’я хреста, чи Господь.

Небайдужий
27.06.2015 at 11:15

Віталіє, знову ви за своє 🙂
Що таке богослужіння, має визначати закон, а не самі віруючі чи виконком. Законодавчого визначення цього поняття, щоправда, на жаль, не має… ну не додумався наш законодавець дати юридичне визначення вказаному терміну. Однак, якщо виходити з тих же тлумачних словників, то богослужінням можна назвати культові дії, спрямовані на поклоніння, вшанування, прославляння, жертвоприношення чи служіння персонажу, котрий сприймається прихильниками того культу, як вища, всемогутня і безсмертна істота, здатна впливати на життя цих прихильників та інших людей. До речі, в даному конкретному випадку, самі ж кришнаїти визначили те, що вони збиралися публічно витворяти в громадських місцях Хмільника, як богослужіння, тому й звернулися за відповідним дозволом до виконкому. Інакш еб не зверталися.
Приклад з колядками не коректний, оскільки колядки відбуваються в приватних помешканнях громадян за їх згоди і тому не є публічними культовими діями, чи богослужіннями, які потребують згоди виконкому.
Приклад Раміреса правильний. В тих випадках свою бездіяльність виявила наша доблесна міліція, котра повинна була припиняти публічні богослужіння у випадку відсутності у їх організаторів відповідного дозволу.

Небайдужий
27.06.2015 at 11:17

Правильно, Геннадіє! Прийдіть, уважно послухайте, а краще зніміть на відео і коли почуєте якісь релігійні тексти, виконувані публічно, сміливо телефонуйте в міліцію і повідомляйте про публічне богослужіння, яке проводиться без дозволу.

Віталій
27.06.2015 at 11:18

Якраз то приклад з колядками коректний))) Бо співають НЕ в помешканнях, а ходячи з піснями від хати до хати))) Принаймні так відбувається в селах))) Ну і в місті також бачив часто))) А також, наприклад, біля ялинки новорічної. Так що все коректно)))

Небайдужий
27.06.2015 at 11:33

Якщо біля ялинки- то концерт художньої самодіяльності, а не богослужіння. А якщо прямо на вулицях, то хуліганство в стані алкогольного сп’яніння 🙂

Віталій
27.06.2015 at 11:36

Тобто крішнаїтам було б дистьь стати і співати біля ялинки і було б все добре?)))То я ж кажу. що лоханулися ті крішнаїти)))

Тарас
27.06.2015 at 11:37

Крішнаїти не п’ють, а богослужіння у них проходить у вигляді концерту художньої самодіяльності.

Небайдужий
27.06.2015 at 11:43

Тоді нехай ідуть в клуб і там співають. Хто захоче послухати їхній концерт, прийде і послухає. Але ж вони хочуть нав’язувати своє “творчєство” тим, кому воно на фіг не потрібно.
Молодець виконком! Треба й далі такі неподобства не дозволяти 🙂

Тарас
27.06.2015 at 11:50

Так тоді треба взагалі заборонити будь-які масові заходи на вулиці бо обов’язково хтось щось нав’язує, релігійне, політичне чи ще якесь.

Віталій
27.06.2015 at 11:51

Тільки суд, панове, тільки суд може заборонити будь які масові заходи)

Генадій
27.06.2015 at 12:00

“Так тоді треба взагалі заборонити будь-які масові заходи на вулиці бо обов’язково хтось щось нав’язує, релігійне, політичне чи ще якесь.” ГЕНІАЛЬНИЙ ВИХІД!!! Так і пошахує Рашкою!

Небайдужий
27.06.2015 at 12:03

Публічні богослужіння, це не будь-які масові заходи. Не плутайте м’яке з теплим. Публічні богослужіння заборонені за замовчуванням. І можуть відбуватися виключно за наявності дозволу відповідного органу, визначеного законом.
Для когось публічні богослужіння, це співи бородатих дядьків з довгим волоссям, вдягнутих у довгі сукні, а для когось- масова різня баранів, а ще для когось- групові оргії, а є й такі, що забажають займатися людськими жервоприношеннями а прилюдним спалюванням єретиків. Якщо вся ця лабуда буде апріорі дозволеною, то життя в такій країні комфортним не назвеш. Будемо мати дрімуче й мракобісне середньовіччя.
Ніякого ущемлення прав кришнаїтів тут немає, оскільки будь-яке публічне богослужіння має на меті рекламу, причому НАВ’ЯЗЛИВУ рекламу бізнесу своєї конфесії серед людей, які цю рекламу не замовляли і хотіли просто відпочити в місцях, для цього й призначених. Усі культові ритуали мають відбуватися виключно в спеціально відведених місцях і тільки там. На люди цю мракобісну гидоту не варто виставляти. Тому держава законодавчо й оберігає своїх громадян від подібних речей.

Тарас
27.06.2015 at 15:25

Якось дуже вибірково оберігає. 🙂

XXL
27.06.2015 at 15:26

Вони просто не захотіли періодично вигукувати, що виступ відбувається за сприяння міського голови, от їм і відмовили. А отой намет в центрі міста, де роздають релігійну літературу, то що ?

Небайдужий
27.06.2015 at 16:35

“А отой намет в центрі міста, де роздають релігійну літературу, то що?”

То- абсолютне неподобство, яке свідчить про бездіяльність міської влади і міліції на території міста.

Віталій
27.06.2015 at 16:36

До речі, щось я забув про той намет))) Небайдужий, а яка це віра передбачає групові оргії? Ну я так – просто цікавлюся…))) До речі, в Хмільнику така організація зареєстрована?)))

Генадій
27.06.2015 at 17:46

То намет Бабтистів))) Не знаю, що до того чи зареєстрована, но така община в нас у Хмільнику є!!

Небайдужий
27.06.2015 at 18:04

“Небайдужий, а яка це віра передбачає групові оргії?”

Та ціла купа давньогрецьких, давньоримських та давньоєгипетських культів. Наприклад- культ бога Вакха (про вакханаліїї, щось чули?) 🙂

Тарас
27.06.2015 at 18:05

У бабтистів передбачені оргії?

Небайдужий
27.06.2015 at 18:16

Ні. Вони ж християни, хоч і протестанти. Які у християн можуть бути оргії, якщо будь-який вияв сексуальності у християн є тяжким гріхом? 🙂

Генадій
27.06.2015 at 23:22

У Бабтистів оргій немає. На жаль не пам’ятаю як називається та община в якій оргії проводяться раз на рік) Но у Хмільнику вона є)

Віталій
27.06.2015 at 23:37

Ви свічку тримаєте на тих оргіях, що такі обізнані?)))

Тарас
28.06.2015 at 00:31

Такі плітки ходять про ту релігійну громаду якої нема на Сіцілії. 🙂

Генадій
28.06.2015 at 08:48

Свічку не тримав, але знаю людей які входять до тої громади.

Небайдужий
28.06.2015 at 09:38

Треба порадити тій громаді, щоб звернулася до виконкому за дозволом провести масову оргію, десь в центрі міста…. ну, наприклад, там, де пам’ятник Лєніну стояв. Подивимося, чи наважиться той гадський виконком і це мирне зібрання не дозволити? 😉

Тарас
28.06.2015 at 17:28

Так у нас же нема статті за заняття сексом в публічному місці. 🙂

Ramirez
28.06.2015 at 19:11

Небайдужий, ви здаєтесь мені атеїстом того типу, якого так намагалась створити за 80 років радянська влада… А знаєте, Небайдужий, я спілкувався з одним учасником АТО, чоловікові за 50… дивна річ, він сказав, що там – ТАМ – атеїстів не буває. Хіба що спочатку. Це просто думки вголос, не мав жодного злого умислу ))

Генадій
28.06.2015 at 22:26

Навіть Егор Летов співав у пісні “Не бывает атеистов в окопах под огнём”

Небайдужий
28.06.2015 at 22:40

“Небайдужий, ви здаєтесь мені атеїстом того типу, якого так намагалась створити за 80 років радянська влада…”

Ви помиляєтеся. Мене ніхто не створював. Я сам такий сформувався 🙂 А що стосується комуняцької влади, то вона, як ви кажете, “створювала” не атеїстів, а правовірних комуняк, котрі мали сліпо вірити в комуняцьку ідею. такі фанатики нічим не відрізняються від будь-яких інших релігійних фанатиків.
Те що ТАМ атеїстів не буває, трохи не так. Атеїстів там, дійсно мізерна кількість по одній простій причині. Для того, щоб заставити одних людей вбивати інших, обов’язково потрібна віра або ідея. Атеїстів не затягує, ні одне, ні інше. Саме тому їх ТАМ майже немає. 🙂
Зате я знаю місця, де дійсно, відсоток атеїстів наближається до нуля. Але не дай боже комусь туди потрапляти 😉

“Навіть Егор Летов співав у пісні “Не бывает атеистов в окопах под огнём””

Єґор Лєтов помилявся 🙂 Бувають. Але причина зовсім не та, про яку ви подумали. Читайте вище.

Ramirez
29.06.2015 at 17:07

Малося на увазі, що атеїстів в умовах війни не стає, а не те, що їх туди не беруть, питають: віруєте? ні? а, ну то комісувати))

Небайдужий
29.06.2015 at 17:40

Раміресе, це один із міфів, який дуже люблять розповідати віруючі. Однак, як і решта їхніх міфів, з правдою він не має нічого спільного. Людину, котра сама на власному життєвому досвіді багаторазово переконалася у відсутності будь-яків богів, вже ніщо й ніколи не змусить повірити в їх існування 🙂
З іншого боку, генетично в людині закладений інстинкт, відповідно до якого в момент небезпеки її життю чи здоров’ю, вона шукає захисту від когось, спроможного її захистити. Саме завдяки цьому інстинкту виживають дитинчата багатьох видів тварин.
В умовах, коли така сильна істота відсутня, деякі представники homo sapiens, завдяки розвиненій фантазії, самі придумують вказану істоту, заради того, щоб в часи небезпеки почуватися психологічно комфортніше, за допомогою віртуального захисту. Однак, це стосується далеко не всіх представників нашого біологічного виду.
Сьогодні, достеменно знаючи вік Всесвіту, Сонця, Землі, появи життя на нашій планеті, походження людства і його історії, в тому числі й історії релігій, вірити в якихось богів просто неможливо. Таку “розкіш” можуть дозволити собі лише люди, котрі не мають елементарних знань про вказані вище речі, а саме головне- не бажають їх мати. При тому, що отримати такі знання сьогодні, маючи, наприклад, доступ до мережі інтернет, є справою досить легкою. Було б бажання 🙂

Ramirez
29.06.2015 at 18:06

Віруючі саме таким словом і звуться, що вони вірять. Якби присутність Бога була б очевидною та встановленою, яка ціна була б цій вірі? Люди, які не мають елементарних знань і інтернету, вірують у писання. В цьому й усе.

Небайдужий
29.06.2015 at 18:22

Саме так. Вірують, бо не знають. Так легше жити. Не потрібно напружувати мізки.
Доступ до мережі інтернет сьогодні має досить велика кількість людей, однак на превеликий жаль, абсолютна більшість з них, не використовує його можливостей для підвищення свого освітнього чи культурного рівня. Просто не бажаючи цього робити. І це також- факт….

Тарас
30.06.2015 at 18:43

Так атеїсти теж віруючі. Вони вірять, що Бога нема. 🙂

Тарас
30.06.2015 at 18:44

До речі, сам не бачив, але шпигуни доповіли, що сьогодні в центрі Хмільника, крішнаїти успішно провели свою акцію. 🙂

Віталій
30.06.2015 at 20:10

Мені також доповідала одна шпигунка, що були таки кришнаїти) і молодці – нєфіг забороняти проводити мирні зібрання з піснями та плясками)))

Небайдужий
01.07.2015 at 10:43

“Так атеїсти теж віруючі. Вони вірять, що Бога нема. :)”

Повна і абсолютна дурня, яку дуже люблять повторювати віруючі. Атеїсти не вірять, а ЗНАЮТЬ (на підставі достеменно доведених наукою, фактів про які віруючі просто не знають, або не хочуть знати), що ніяких богів нема і ніколи не було. Там де є знання, віра не потрібна. Віра і знання- взаємовиключаючі і протилежні поняття.
До речі, усі віруючі також частково є атеїстами. Вони атеїсти стосовно будь-яких богів будь-яких релігій, окрім своєї 😉

Небайдужий
01.07.2015 at 11:21

Білл Мар про це ж, трохи дохідливіше розповідає:
https://www.youtube.com/watch?v=q-plbJ-oST8

Тарас
01.07.2015 at 13:59

Пане Небайдужий, не плутайте поняття. Наука не довела, що Бога нема. Вона просто не має з цього приводу даних. Дані, які є у вчених, дають їм право казати, що вони Бога не бачили і не можуть підтвердити його наявність, але стверджувати його відсутність жодний справжній науковець не буде.

Небайдужий
01.07.2015 at 14:13

Махасуне, у вас застаріла інформація 🙂
Наука говорить, що має достатньо фактичних даних для того, щоб стверджувати, що ніяких богів нема і ніколи не було. А ті боги в яких вірили і продовжують вірити окремі представники біологічного виду homo sapiens є звичайними літературними персонажами 🙂

Тарас
01.07.2015 at 14:27

Науковці, які таке стверджують, то не науковці, а “батюшки” від “науки”. 🙂

Небайдужий
01.07.2015 at 14:45

Бачу, ви великий спеціаліст по науковцях 🙂

Тарас
01.07.2015 at 14:55

Та тут не треба бути великим спеціалістом по науковцям. Науковець може стверждувати тільки те чому має докази. А якщо він для чогось не має доказів, то він каже, наприклад: Я не мою доказів, що Бог існує і не маю доказів, що його нема. Тому це питання залишається відкритим. 🙂 А ті хто стверджують, що “Наука говорить, що має достатньо фактичних даних для того, щоб стверджувати, що ніяких богів нема і ніколи не було.” нічим не відрізняється принципово від “православних” батюшок. Такі ж віруючі, тільки вірують в протилежне. 🙂

Небайдужий
01.07.2015 at 15:01

“Я не мою доказів, що Бог існує і не маю доказів, що його нема”

Це свідчить лише про те, що такі докази особисто вам невідомі. Але зовсім не означає, що наука їх не знайшла. 🙂
Не варто в чомусь звинувачувати людей, яким ці докази відомі, а тим більше чіпляти на них усілякі безапеляційні ярлики.
Шукайте докази істинності чи хибності своїх теорій, і ви їх обов’язково знайдете. Було б бажання 🙂

Тарас
01.07.2015 at 16:22

🙂 Шановний пане Небайдужий, надайте, будь ласка, докази того, що Бога нема.

Небайдужий
01.07.2015 at 16:26

ОК.
По якому конкретному богу і якої релігії вам надати такі докази?

Тарас
01.07.2015 at 16:32

По конкретно Богу. Мене не цікавлять казочки різних церков. 🙂

Небайдужий
01.07.2015 at 17:12

А чиї казочки вас цікавлять? 🙂

По “конкретно Богу”? Яка конфесія вірить в цього “конкретно Бога”? Де можна ознайомитися зі “святими писаннями” цієї конфесії?
Чого питаю? Бо треба ж знати, що такого зробив і як конкретно виявляє себе той “конкретно Бог”? Чи він існує виключно в вашій конкретній уяві і ніде більше? 😉

Тарас
01.07.2015 at 17:24

🙂 Пане Небайдужий, можете залишити свої навички тролінгу для дискусій з ватниками. Я не вірю в існування Бога, тобто особи, яка створила цей світ, але я не маю цьому доказів тому мушу визнати, що я теж віруюючий, тобто ВІРЮ що його нема, як до речі і Ви. 🙂

Небайдужий
01.07.2015 at 17:36

ОК 🙂

“я теж віруюючий, тобто ВІРЮ що його нема, як до речі і Ви”

Та не вірю я, що нема. Я знаю, що нема 🙂
Інакше виходить абсурд- невживання алкоголю- один із способів його вживання, непаління тютюну, один із способів його паління, а утримання від статевих зносин, одна із поз в статевих зносинах 🙂

Тарас
01.07.2015 at 17:38

Якщо знаєте, надайте докази. 🙂

Небайдужий
02.07.2015 at 01:25

Повертаємося до першого питання.
Докази неіснування якого бога Вас цікавлять? 😉

Віталій
02.07.2015 at 08:04

))) Для того, щоб довести існування чи НЕ існування Бога (чи богів), потрібно спочатку чітко визначити, а що таке – Бог?))) Я спеціально порився в неті, прочитав тези праць різних філософів і дійшов висновку (вірніше – вони не можуть дійти згоди), що чіткого визначення, що таке Бог – немає) Так що доводити його наявність чи відсутність є просто некоректно)))

Віталій
02.07.2015 at 08:13

Щодо басейну та можливості представників місцевої влади щось там облаштувати. Цей басейн було продано вже за каденції Василя Грушка. Причому під центр дельфінотерапії. Причому, як на мене, – штучно знизивши ціну. За цим посиланням більше інформації про продаж басейну: http://pravongo.org/osoblyvosti-prodazhu-basejnu-pomylka-chy-namahannya-vvesty-v-omanu/

Небайдужий
02.07.2015 at 13:24

Неіснування неіснуючого не підлягає доведенню. І так ясно, що його немає. А ось твердження про існування чогось обов’язково повинно спиратися на докази. Якщо такі докази відсутні, тоді твердження важається хибним.

Тарас
02.07.2015 at 13:53

Пане Небайдужий, Ви оперуєте юридичним понятійним апаратом, а не науковим. Наука має безліч прикладів, коли якісь твердження довгий час не мали доказів, але з розвитком науки вони таки отримували ці докази. Науковці не користуються принципом: “Якщо я цього не бачу, то воно не існує” Воно може існувати, може не існувати але для обох випадків потрібні докази. Тому поки наука на основі емпіричних даних не доведе однозначно, що Бога нема до тої пори для науковця ця тема не закрита. А атеїсти, які просто видають свої бажання за істину в останній інстанції не маючи на те жодних доказів є такими самими віруючими, як і християни чи інші, просто вірять вони в те що Всесвіт утворився випадково. 🙂

Небайдужий
02.07.2015 at 14:23

Як і коли виник всесвіт, матерія та енергія, зірки, планети та галактики- на сьогодні науково встановлений і достеменно доведений факт. Ніякі живі істоти до того не приклали нічого, оскільки на момент виникнення всесвіту нічого, в тому числі й ніяких істот не існувало. Це також- науково доведений факт, який доводить неіснування усіх богів разом взятих. 🙂
Якщо конкретно ви не можете це усвідомити чи пояснити, це зовсім не означає, що науковці цього зробити також не можуть і просто вірять в якусь фігню 🙂
Я вже говорив, що відсутність віри в якихось вищих істот не є вірою в її відсутність. Це- абсурд. А оперую я звичайною логікою, яка є універсальним інструментом для наукового методу пізнання, і застосовується не тільки в галузі юриспруденції.
Почитайте хоча б про останні відкриття, зроблені за допомогою телескопу “Хаббл”. Або книги Стівена Хокінга чи Річарда Докінза. Тоді у вас подібних питань не виникатиме. Сподіваюся, чули про таке? Бажаю успіхів в безмежно цікавому процесі пізнання світу 🙂
Далі не бачу смислу дискутувати на цю тему.
До речі, рекомендую переглянути надзвичайно захоплюючий документальний серіал http://vk.com/wall-95677091_102
Гарантую, отримаєте купу приємних вражень 🙂

Тарас
02.07.2015 at 14:25

🙂 “Як і коли виник всесвіт, матерія та енергія, зірки, планети та галактики- на сьогодні науково встановлений і достеменно доведений факт.” Пане Небайдужий, Ви оце серйозно написали?

Тарас
02.07.2015 at 16:59

Пане, Небайдужий, а Ви пробували провести хоча б один емпіричний експеримент з тих, на результати яких адепти атеїзму посилаються для доведення своєї правоти? Може Хаббл віртуальний телескоп, який існує тільки у телевізорі? Ви перевіряли чи не підробили результати спостережень? Якщо ні, то чим Ви відрізняєтесь принципово від віруючих, Ви ж теж просто повірили комусь на слово? Грубо кажучи повірили телевізору 🙂

Небайдужий
02.07.2015 at 17:36

Тю…. Конспірологія на ліццо 😉

Тарас
02.07.2015 at 18:14

Жодної конспірології.

Небайдужий
02.07.2015 at 22:55

А як же “змова науковців”? 😉

Тарас
02.07.2015 at 23:01

А до чого тут змова науковців? Науковці можуть бути 100% праві чи можуть помилятись, це ми не обговорюємо, проблема в тому, що так звані атеїсти не перевіряють те, що говорять вченні, то чим вони відрізняються від віруючих? 🙂 Вони ж теж просто сприймають на віру чиїсь твердження. 🙂

Небайдужий
03.07.2015 at 01:22

Демагогія звичайна 🙂

Тарас
03.07.2015 at 07:17

Не очікував від Вас такої самокритики, пане Небайдужий. 🙂

Дід Відун
03.07.2015 at 10:18

А ви все про все і ні про шо толком, дурнуваті люди

Генадій
04.07.2015 at 00:46

https://www.youtube.com/watch?t=37&v=JOD4hqOnd0c

Пане Махасун це для вас.

Генадій
04.07.2015 at 00:47
Тарас
04.07.2015 at 05:31

Шановний пане Генадій, читайте уважно коментарі перш ніж писати свої. http://pravongo.org/vykonkom-vidmovyv-krishnajitam-v-provedenni-zahodu-v-hmilnyku/#comment-50004
Це вам.

Небайдужий
04.07.2015 at 15:09

Махасуне, рекомендую уважно передивитися ролік, запропонований вам Геннадієм, а не посилати його читати коментарі. Там з 5 хв 50 сек, якраз стосується вашої позиції щодо науки. Так, що Геннадій в даному конкретному випадку абсолютно правий 😉

Mahasun
04.07.2015 at 16:22

🙂 Небайдужий, я уважно дивився ролик. Він тільки вкотре підтверджує, що атеїсти такі ж віруючі, як і всі інші. Просто одні вірять тому, що написано в Біблії, Корані чи іншій подібній книзі, а інші вірять тому, що написано в підручнику Фізика за 7 клас. 🙂

Небайдужий
04.07.2015 at 18:06

Шановний Махасуне. Ви просто сплутуєте поняття “віра” і “довіра”. А це одне й те ж саме. Запевняю вас 🙂
Атеїсти не вірять ні в що і нікому. Вони довіряють фактам, котрі були знайшли підтвердження за допомогою наукового методу. Що таке “науковий метод”, сподіваюся, не треба пояснювати? 🙂

Тарас
04.07.2015 at 19:52

“А це одне й те ж саме. Запевняю вас :)” Ну нарешті Ви визнали очевидне. 🙂

Небайдужий
04.07.2015 at 21:47

Вибачаюся… очепяточка вийшла 🙂 Треба, звичайно ж, читати “НЕ одне й те ж саме” 🙂

Тарас
04.07.2015 at 22:53

Пізно. 🙂 Продано. 🙂

Генадій
05.07.2015 at 11:27

Факт 1 Ісус був но і до нього були люди які воскрешали людей но жоден себе богом не вважав. Факт 2 було 36 евангелие но 1 людина просто не пустила 32 евангелие бо в них було різне написано і тільки в 4 евангелие було написано майже одне і теж. Але з деякими відміностями взяти першу евангелие яка датується приблизно 60-80 роком після народження хреста. Там у святій вечері пишеться, що “Мене придасть той хто сидить за цим столом” а вже в 4-й яка датується 150-180 роками пишуть “Мене придасть той хто сидить поруч мене” А якраз з ліва сидів і Іуда. Відміності не великі, але досить значні. Факт 3 пошукайте евангелие від Іуди. там взагалі пишеться інше. Якщо в таких книгах немає єдиної точки зору на події то про, що можна говорити? Факт 5 в тібетських літописах є досить цікавих запис навіть не пам’ятаю як там дослівно було написано но суть така “До нас прийшла молода людина назвала себе Ісусом і попросився навчатись. Пробувши з нами 5 років він нас покинув” Фактів з життя ІСТОРИЧНОЇ ОСОБИ ХРИСТА є багато но і до нього були люди які творили чудеса тому не факт що він являвся сином божим. А да згадав ЄДИНА книга яка згадує ІМ’Я БОГА це єврейська ТОРА. Навіть у біблії не згадується ім’я бога. Занадто багато розбіжностей у ХРИСТИЯНСЬКІЙ ВІРІ і дуже багато того що тільки на віру треба сприймати.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *