Close
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

06.11.2012

ЯКА НАСПРАВДІ ДОЛЯ ДОРОГИ В РИБЧИНЦЯХ?

Наразі багато інтернет видань пишуть про те, що кандидат на виборах до Верховної Ради України Петро Юрчишин, який поступився на 13 окрузі Миколі Катеринчуку, наказав зруйнувати дорогу в селі Рибчинці Хмільницького району, яку він ремонтував.

Спочатку інформація зявилася на сайті http://texty.org.ua  http://texty.org.ua/pg/news/devrand/read/41016/Kandydatnevdaha_zhorstoko_pomstyvsa_svojim_vyborcam?fb_comment_id=fbc_128367643981920_

184680_128391393979545#f526ed44

Потім це повідомлення підхопили інші видання: http://lb.ua/news/2012/11/05/177629_proigravshiy_kandidat_razrushil.html?utm_source=iua&utm_medium=link&utm_campaign=mainp

А також

http://svobodaslova.in.ua/news/read/4765

В мережі «Фейсбук» про це повідомив відомий журналіст Вахтанг Кіпіані:

Наразі немає жодних фото, жодних відеоматеріалів, які підтверджували чи спростовували цю інформацію. Тому маємо прохання, якщо комусь відомо деталі цієї історію – повідомити нам…

52 Comments on “ЯКА НАСПРАВДІ ДОЛЯ ДОРОГИ В РИБЧИНЦЯХ?

Так Надо
06.11.2012 at 11:04

Знаючи Петра Васильовича, вважаю, що все можливо)))

Небайдужий
06.11.2012 at 13:53

А я, знаючи Катеринчука, не здивуюся, що це його чергова брехня (брехати він рідкісний мастак) (тільки не подумайте, що я за Юрчишина) 😉

DC_Dent
06.11.2012 at 14:00

Яскрава ілюстрація ефективності “мережевого маркетингу”.
Хтось десь щось сказав, хтось щось додумав і написав, хтось перепостив не маючи жодного доказу (просто “сподобалася новина” – адже така сенсація неймовірно “зручна” для розповсюдження і піару третьосортних ресурсів) і тепер усі кому не лінь на хвилі виборчої ейфорії поливають брудом людину, яку навіть ніколи в очі не бачили і про Вінницю вперше в житті почули..
Не буду захищати ЮП (і не важливо – наклеп це чи можливо є доля правди в тому), але сумно це все і закономірно.. як і результати виборів.

хз
06.11.2012 at 14:48

DC_Dent, розумний пост +1

Тетяна
06.11.2012 at 14:48

Небайдужий
Ви мені довго розповідали, що Катеринчук не такий вже й поганий. За кого особисто Ви голосували?

Небайдужий
06.11.2012 at 14:55

Ви мені довго розповідали, що Катеринчук не такий вже й поганий.

Я вам таке розповідав????! Та ще й довго???! Ви нічого не наплутали? 🙂
За Катеринчука я не голосував і ніколи б не проголосував…. так само, як і за Юрчишина, до речі 😉

DC_Dent
06.11.2012 at 15:13

А ось і швидка розв’язка:
http://texty.org.ua/pg/news/devrand/read/41016/Kandydatnevdaha_zhorstoko_pomstyvsa_svojim_vyborcam

Хоча відповідальності з причетних це на мій погляд не знімає. Як то кажуть “ложки ми знайшли, а осад залишився”    

Тетяна
06.11.2012 at 16:01

Небайдужому. На чий млин?



Можливо, за того ж Філонова. Можливо, за Побережного або Зубка.

Пані Тетяно, вибачте за нескромне питання. А чому саме за когось із цих кандидатів, а не за якогось іншого?
Ви хоч знаєте, що пан Філонов не має навіть вищої освіти? А програму ви його хоча б читали? Вона вам не видалася дещо

http://pravongo.org/hto-lidyrue-na-okruzi-13/

Ольга
06.11.2012 at 16:11

а сенс? Коли ти обігнав на 50 тис голосів ще обертатись та відгавкуватись. Цікавіше було б якби  Юрчишин дійсно щось таке сказав без наміру зробити, але з наміром подати  позов до суду на Катеринчука за наклеп. Мов, я не казав, не робив, а мене  обмовили 

Небайдужий
06.11.2012 at 16:12

Що за млин? Ви про що?… Голосування вже ж закінчилося 🙂
Я так і не почув, звідки ви, пані Тетяною взяли. що я вас колись і довго переконував в тому, що Катеринчук хороший? 😉
 
 

Небайдужий
06.11.2012 at 16:14

а сенс? Коли ти обігнав на 50 тис голосів ще обертатись та відгавкуватись.

А на всякий случай? А вдруг переголосування призначать? 😉

гадина
06.11.2012 at 16:35

Панаскевич і тут вислужується як може  http://texty.org.ua/pg/news/devrand/read/41016/Kandydatnevdaha_zhorstoko_pomstyvsa_svojim_vyborcam

Сергій Панаскевич
06.11.2012 at 16:41

Ніколи не мав звички коментувати, і взагалі заходити на ресурси де повзають подібні “гадини”, але в цьому випадку  прокоментую, оскільки два рази за сьогоднішній день відвідав Рибчинці з кількома знімальними групами. Сьогодні “забите” село Рибчинці стало «Меккою» для журналістів. Перелякані селяни з жахом споглядали майже десяток знімальних груп провідних телеканалів, а телефони сільської ради не замовкали від запитів періодичних видань (до сільради телефонувала навіть Ольга Герасимлюк). По факту журналісти та кореспонденти не зафіксували того ганебного, широко анонсованого вчинку, про який вже говорить весь український Інтернет. Але у журналістів виникло логічне питання: кому потрібен такий грубий наклеп? Люди дякували за облаштовані дороги, і не тільки братам Юрчишиним, а й іншим аграрним підприємствам, що працюють на землях селищної ради. А те, що люди казали, що до розповсюдження цієї брехні, я звичайними словами передати не можу. Всі деталі у вечірних випусках новин «Фактів»( ІСТV), «Собития» (ТРК «Україна»), та ТСН (1+1). НЕ ВСЕ ТЕ ПРАВДА, ПРО ЩО ПИШУТЬ ТА ГОВОРЯТЬ!!!

гадина
06.11.2012 at 17:42

ти (…) і це всі знають Панаскевич

Виборець
06.11.2012 at 18:03

До чого тут Панаскевич. Тут потрібно говорити про порядність Катеринчука та його друзів.

Снєжка
06.11.2012 at 18:28

Тут потрібно говорити про порядність Катеринчука та його друзів.
 
У Вас є докази того, що це справа рук пана Катеринчука? Якщо є, будь-ласка надайте їх громаді. Якщо ні, я б попросила Вас утриматись висловлювань про його порядність чи про порядність його друзів. Інакше оце вже наклеп.

Снєжка
06.11.2012 at 18:29

А на всякий случай? А вдруг переголосування призначать?
 
А Ви, справді, думаєте, що Петро Васильович знову висуватиме свою кандидатуру?

Пронира
06.11.2012 at 18:37

“НЕ ВСЕ ТЕ ПРАВДА, ПРО ЩО ПИШУТЬ ТА ГОВОРЯТЬ!!!”  Важко не погодитись з таким влучним висловом)))

Небайдужий
06.11.2012 at 18:40

А Ви, справді, думаєте, що Петро Васильович знову висуватиме свою кандидатуру?

Переконаний 🙂

Снєжка
06.11.2012 at 18:43

Переконаний
 
Такої шаленої поразки?? Не думаю, що він настільки не розумний.

Снєжка
06.11.2012 at 18:44

Після такої шаленої поразки, я мала на увазі:-)))

гадина
06.11.2012 at 19:27

прям детектив 

Пронира
06.11.2012 at 21:54

От якби представники Xмільницької РДА розмістили на сайті інформацію про Дорогу, все б стало на свої місця. Ця новина облетіла всю Україну, сільський голова спростував інформацію про зруйнування дороги, а РДА мовчки в “пиxті”)))

Пронира
07.11.2012 at 00:47

Підла “утка”(((

Виборець
07.11.2012 at 10:22

Тут потрібно говорити про порядність Катеринчука та його друзів.
 
У Вас є докази того, що це справа рук пана Катеринчука? Якщо є, будь-ласка надайте їх громаді. Якщо ні, я б попросила Вас утриматись висловлювань про його порядність чи про порядність його друзів. Інакше оце вже наклеп.

А у вас є докази тої брехні яку поширювали про Юрчишина і інших кандидатів??? Бо це був справжній наклеп. І як мінімум це було непорядно???

Виборець
07.11.2012 at 10:24

У Вас є докази того, що це справа рук пана Катеринчука? Якщо є, будь-ласка надайте їх громаді. Якщо ні, я б попросила Вас утриматись висловлювань про його порядність чи про порядність його друзів. Інакше оце вже наклеп.

А у вас є докази тої брехні яку поширювали про Юрчишина і інших кандидатів??? Бо це був справжній наклеп. І як мінімум це було непорядно???

Виборець
07.11.2012 at 10:25

І як висловлювання про порядність стосується наклепу????

Віталій
07.11.2012 at 10:28

Як на мене, то багато компомату викидалося, як з однієї – так і з іншої сторони… Прочому цим грішили не тільки лідери перегонів, а й аутсайдери…

Виборець
07.11.2012 at 10:38

Згоден. Але з боку Гайдаєва і Юрчишина я її не бачив і не чув

Віталій
07.11.2012 at 10:49

Я думаю, що не варто ідеалізувати одних та занадто демонізувати інших. Є така уриказка: “Обоє рябоє”… Просто хтось в цьому мистецтві “прєуспел” більше, а хтось менше…

DC_Dent
07.11.2012 at 14:09

“Обоє рябоє”… 

Не погоджуюсь. Конкретно в даному випадку із виборами всі мали можливість переконатися, хто насправді є професіоналом у вправах з багнометом. Сумно, що висновків ніхто не зробив – значить для народа це норма, значить нічого не зміниться і все буде як і раніше. 

Снєжка
07.11.2012 at 16:59

А у вас є докази тої брехні яку поширювали про Юрчишина і інших кандидатів??? Бо це був справжній наклеп. І як мінімум це було непорядно???
 
А Ви з паном Тадеушем поспілкуйтесь. Якщо Вам недостатньо того, що він сам, особисто у всім відомому ролику розповідає. Я от спілкувалась, і задовго-задовго до виборів знала від нього цю історію про “бізнес по-хмільницьки”. Так що жодного наклепу, а те, що розказано про це широкій громаді саме перед виборами, то вже інше питання.

Небайдужий
07.11.2012 at 17:07

Ну, Тадеуш добре, там, можливо, й все правда, що він говорив, але як вам, пані Снєжко історія із загиблим сьомаківським трактористом? Той факт, що катеринчуківські роліки- суцільна брехня, підтверджується хоча б тим, що в Сьомаках (там де він “захищав” нещасних родичів загиблого та його напарника від “кровожерливого” Юрчишина і де ВСІ знають, що ж там було насправді), пан Катеринчук набрав аж… НУЛЬ голосів виборців.  Люди оцінили “правдивість” тих сюжетів своїм голосуванням. Що про це скажете?

Снєжка
07.11.2012 at 17:07

Згоден. Але з боку Гайдаєва і Юрчишина я її не бачив і не чув
 
Справді? А от мені довелося. Та сперечатися з Вами не бачу сенсу. Ні я Вас не переконаю, ні Ви мене. Тому дискусію на цю тему зі своєї сторони припиняю. Наостанок скажу, що в свій час довелося поспілкуватись з Петром Васильовичем, а на цій передвиборній кампанії познайомилась особисто з Миколою Дмитровичем. Вибачне, але то дві зовсім різні людини. Не буду казати, що Катеринчук білий і пухнастий, але на порядок порядніший. Та це моя особиста думка, як прийнято писати в інеті ІМХО, і на вашу, в очевидь, ніяк не вплине. За цим відкланююсь.

Снєжка
07.11.2012 at 17:12

Пане Небайдужий, а Вам відомо, що таке фінансова залежність? Так от, селяни в усіх селах, де Юрчишин орендує землі або скупляє молоко для свого маслозаводу, від нього ой як залежні. Боячись фінансових санкцій вони б і за дідька лисого проголосували. Тому що роботи в селі майже немає і переважна маса селян живе з підсобного господарства, здають молоко, за це мають гроші. І там, де його приймають для нашого маслозавода, від ПВЮ залежить більше вони за те молоко матимуть грошей чи менше. Те ж саме і з паями за оренду. Ось така сумна арифметика…

Небайдужий
07.11.2012 at 17:40

Пане Небайдужий, а Вам відомо, що таке фінансова залежність?

При чому тут фінансова залежність? Та й зовсім вона не тотальна в Сьомаках від Юрчишина. Але я мав нагоду поспілкуватися з деякими жителями цього села, які розповідали, що особливого захоплення Юрчишиним в їхньому селі немає і більшість збиралася проголосувати за опозиційного кандидата, але після того, як на ICTV вийшли катеринчукові сюжети та після того, як за наполяганням Катеринчука прокуратура порушила кримінальну справу проти бідолашного стажера Миколи (бо більше нема проти кого порушувати. В міф про загадкових бойовиків, які в дощ, в три години ночі бігають в посадці навколо поля, чекаючи поки трактор зупиниться й жертва надумає піти в посадку, щоб там його побити за 10 літрів солярки, може повірити лише ідіот, а в прокуратурі таких нема), вирішили, що за такого аморального типа, яким насправді виявився Катеринчук, вони ні за що не проголосують. Не заслуговує на їхню підтримку кандидат, який заради того, щоб два рази з’явитися на загальнодержавному телеканалі, йде на те, щоб порушити кримінальну справу проти тракториста й безсовісно оббрехати свого конкурента (який, до речі, за власний кошт організував похорони загиблого, та виплатив його сім’ї грошову допомогу).
А ви говорите про якусь там міфічну фінансову залежність. Люди на брехню реагують дуже гостро.
Результати голосування в Сьомаках (голосував 301 виборець) :
1. Юрчишин- 218 голосів;
2. Кавунець- 49 голосів;
3. Гайдаєв- 23 голоси…
Катеринчук- 0 голосів… (за нього не проголосували навіть ті, кого він “захищав” в телевізорі, піарячись перед виборами на людському горі).
ось так.

Виборець
07.11.2012 at 18:00

А у вас є докази тої брехні яку поширювали про Юрчишина і інших кандидатів??? Бо це був справжній наклеп. І як мінімум це було непорядно???
 
А Ви з паном Тадеушем поспілкуйтесь. Якщо Вам недостатньо того, що він сам, особисто у всім відомому ролику розповідає. Я от спілкувалась, і задовго-задовго до виборів знала від нього цю історію про “бізнес по-хмільницьки”. Так що жодного наклепу, а те, що розказано про це широкій громаді саме перед виборами, то вже інше питання.

Тадеуш теж не такий білий і пухнастий. В Хмільнику він з багатьма починав “бізнес”, але ні з ким не вийшло. То виходить що всі ці хмільничани погані а Тадеуш-хороший. І якби в цій справі були докази то, я думаю , це не обмежилосяб піратським диском

Снєжка
07.11.2012 at 18:15

Пане Небайдужий, багато з чим у Вашому попередньому коментарі я готова погодитись. Якщо Ви внятно зможете висловити хоча б припущення, від чого ж, насправді, помер той нещасний тракторист, якщо не від рук міфічних бойовиків і бідолашний стажер Микола по Вашому ні до чого /тут цілком згодна, до речі/. Якщо людина померла від насильницької смерті, то хтось повинен за це відповісти. Хто на Вашу думку?

DC_Dent
07.11.2012 at 18:19

Вам відомо, що таке фінансова залежність?

Тобто Юрчишин після того, що обробляє землі і платить селянам зарплати/оренду, переробляє молоко і дає за це гроші, намагається інфраструктуру покращувати власним коштом – ще й винен залишається?? Фінансовий терорист )) Люди, схаменіться..

Кьёче
07.11.2012 at 18:22

Про що ви так довго сперечаєтесь? Катеринчук наніс Юрчишину РОЗГРОМНУ поразку тільки за рахунок чорного піару? Прихильники Юрчишина(або неприхильники Катеринчука) змиріться. Футбольною мовою виражаючись,грали дві “команди” Німеччина, наприклад, і Сан-Марино.

Небайдужий
07.11.2012 at 18:31

Якщо Ви внятно зможете висловити хоча б припущення, від чого ж, насправді, помер той нещасний тракторист,

Навіщо припущення? Факти були встановлені дослідчою перевіркою, підтверджені судово-медичною експертизою та показаннями самого напарника. Зараз їх ще встановить слідство і суд. Про ці факти знає все село Сьомаки (саме зі слів селян я й переповідаю ці факти). Справу спочатку не порушували, бо все проходило, як нещасний випадок на виробництві і всі розуміли, що загиблого все одно не повернеш, а його напарникові долю кримінальним переслідуванням зіпсуєш… Не захотів цього зрозуміти лише кандидат в нардепи, якому вкрай треба було засвітитися в тілівізорі.
Стався дійсно нещасний випадок. Загиблий став біля трактора “справити малу нужду”, а в цей час його напарник (стажер) випадково щось там в кабіні натиснув, гідравліка моментально підняла плуг і його струснуло трохи в сторону: саме в той бік, де стояв потерпілий. Від сильного удару металевого плуга по голові він і загинув. (черепно-мозкова травма не сумісна з життям). Ні в яку посадку він не ходив (від кого він мав ховатися в нічному полі?) і нікуди його напарник не їздив (бо ще толком і тим трактором не вмів керувати). 
Сподіваюся, “внятно” пояснив? 😉

Небайдужий
07.11.2012 at 18:36

Не перестаю захоплюватися Лесем Подерев’янським! (тільки, будь ласка, ніхто не сприйміть на свою особисту адресу. Лесь ГФХ не читає)
Я зрозумів, чому жлоби полюбляють гламур. Це настільки очевидно. Це фізичний закон, як Ломоносова-Лавуазьє. Жлоб, по суті, – корявий, а гламур – гладенький. Коряве тягнеться до гладенького по природі своїй, як інь до ян
ь, холодне до теплого, мокре до сухого. Це закон. Тут нічого не поробиш. Чим корявіша країна, тим більше в ній гламуру, бо гламур – гладенький, лакований. У Парижі жоден мудак не купуватиме собі сумочку Louis Vuitton за 2 тисячі євро, бо Франція – гладенька країна, тому вона експортує гламур у коряві країни. Адже гладеньке на гладенькому з’їжджає, гладеньке чіпляється лише за коряве.
Стосовно Карла Маркса. Ми всі вивчали про боротьбу класів. А що таке класи у світі – це бідні й багаті. Бідні не люблять багатих – звідси боротьба. Але тут це накрилося мідним тазом. Тому що жлоби, насправді, – це клас, де багаті й бідні не мають жодного значення, бо бідний жлоб і багатий жлоб – все одно жлоби. Тому класова близькість бідного жлоба ближча багатому жлобу, а не бідному інтелігенту. Тому бідний жлоб завжди голосуватиме за багатого жлоба, а не за бідного інтелігента. Тобто бідний жлоб і багатий жлоб – це один клас, і Маркс пролітає.

Снєжка
07.11.2012 at 18:57

Внятно. Дякую. Але питання залишились. Не полінувалась, переглянула відеоролик з “Надзвичайних новин” і не можу зрозуміти, брехали люди на камеру, коли ролик для телебачення знімався чи брехали Вам, коли розповідали? Тому що те, що пишете Ви вище і те, що самі ж люди, в тому числі і родичі загиблого і стажер Микола кажуть на камеру, то дві великі різниці. Зі слів самого стажера його не було хвилин 30-40, а коли під’їжджав до місця, куди підкинули мертвого Андрія /з його ж таки слів/ йому стало тривожно на душі і він всього 5 метрів не доїхав до місця, де той лежав. А Ви пишете, що нікуди він не їздив, бо їздити не вміє…

Небайдужий
07.11.2012 at 19:06

А що ви хотіли почути в сюжеті від Миколи? Проти людини порушили кримінальну справу, “народний адвокат” пообіцяв його “відмазати” за умови, якщо він буде викладати адвокатову версію. Ось чоловік і постарався на камеру… Сумна і бридка вистава… Хоча б дитину туди не приплітали 🙁
А правду він говорив, чи ні?… з’ясує слідство і суд. Це їхня компетенція. А ви ще раз згадайте про результати голосування в Сьомаках і ще раз задайте собі питання: чому люди не захотіли там підтримати “народного адвоката”?
 

Небайдужий
07.11.2012 at 19:29

Я теж не полінувався і ще раз проглянув той сюжет. http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=f-NY7n7nHeo
Хочу звернути вашу увагу на Постанову про порушення кримінальної справи (на 4 хв 38 сек сюжету), яку дуже чітко видно і з якої випливає, що версія слідства майже на 100% збігається з тим, що розповідали мені жителі того села.
Окрім цього, зверніть увагу на відверті маніпуляції: ведучий в студії і голос за кадром говорять відверту брехню, що Андрія “переїхали плугом”, тоді, коли про це в постанові не написано! Цю ж саму версію вони розповіли й учасникам сюжету, одночасно повідомивши їм сою “правдиву версію”. Зрозуміло, що людей така брехня заділа за живе. Можливо, саме цим і пояснюються іхні показання на камеру. Також цікаво, про яку експертизу говорить Катеринчук? Хто її і коли проводив? Адже ексгумації тіла не було! (ось вам і відверта брехня вже з вуст самого кандидата).

Снєжка
07.11.2012 at 19:45

Пане Небайдужий, аби припинити оці наші з Вами дебати, які ні до чого все одно не приведуть, я погоджусь з Вами. Але, на завершення, попрошу про одне: не робіть, будь-ласка з Миколи Дмитровича суцільного диявола /бо він хоч і не ангел, але таким суцільно темним, як кажете не є/, а з усіх решти нещасних жертв. Адже чоловік і батько загинув від рук того самого стажера, а він, за обіцянку відмазати на всю країну оббріхує інших. Та й рідні загиблого брешуть, не дорого беруть /народна приказка/. В даному конкретному випадку всі, хто в чому винен, то давайте так і скажемо. І завершимо нашу з Вами дискусію.
 
І ще одне. Може я й ідеалістка, але не хочеться вірити, що стільки людей /нашого округу, що голосували за Катеринчука/ можуть помилятися. А я працювала на передвиборній кампанії і спілкувалась з багатьма людьми і чула про нього дуже багато щирих і теплих слів, без камер, без телебачення, а просто в розмові. Я не вірю, а життя все розставить на свої місця. Якщо дасть Бог ВР нового скликання почне працювати, пройде час і побачимо правильний вибрі зробили люди чи ні. Якщо виявиться, що я помилялась, я це визнаю прямо ту на ГФХ. Більше продовжувати будь-які обговорення виборів, кандидатів і всього, що з цим пов’язано не буду.

Небайдужий
07.11.2012 at 20:01

…не хочеться вірити, що стільки людей /нашого округу, що голосували за Катеринчука/ можуть помилятися

Прочитайте ту цитату Леся Подерев’янського, яку я наводив вище. Можливо багато питань у вас відпадуть самі собою 😉

не робіть, будь-ласка з Миколи Дмитровича суцільного диявола /бо він хоч і не ангел, але таким суцільно темним, як кажете не є

Та що ви? Не роблю я з нього ніякого диявола і не намагаюся. У нас тут мова зайшла про брехню зі сторони Катеринчука під час виборів, я на прикладі “сьомаківської справи” висловив про це свою думку. Тільки й того… Якби я захотів зробити з нього диявола, то згадав би про “Еректил”, 45 млн.$, отриманих через оффшор без сплати податків, про успішну діяльність компанії “Моор і Кросондович” в питаннях повернення ПДВ за часів його перебування в кріслі заступника начальника ДПА України…. Коротше, є про що згадати 😉 Тракторист- то “ягідки” в порівнянні з “глобальними темами” 😉

Пронира
07.11.2012 at 20:03

Цілком погоджуюсь, що використання осиротілої дитини – верx цинізму, як тиx, xто використовував цю історію у власному піарі, так і журналістів, що готували ці два матеріали 🙁

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *