Close
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

10.05.2016

ЯКІ ВУЛИЦІ ПЛАНУЮТЬ РЕМОНТУВАТИ В ХМІЛЬНИКУ В 2016 РОЦІ?

imagesВиконавчий комітет Хмільницької міської ради має намір затвердити перелік вулиць, на яких буде проведено поточний (ямковий) ремонт.

Відповідний проект рішення оприлюднено на Офіційному сайті міста Хмільника.

Якщо виконавчий комітет затвердить цей проект рішення, то «свято» буде на таких вулицях:

  • вул.1 Травня;
  • вул. Монастирська;
  • вул. Вугринівська;
  • вул. Лисенка;
  • вул. Кутузова;
  • вул. Декабристів;
  • вул. Соборності;
  • вул. В. Порика;
  • вул. О. Кошового;
  • вул. Вузькоколійна;
  • вул. Горького;
  • вул. Небесної Сотні;
  • вул. Столярчука;
  • Площа Свободи;
  • Площа Перемоги;
  • вул. Шевченка (замкова гора);
  • вул. Чайковського;
  • вул. Ринкова;
  • вул. Некрасова (СЗШ №3)

Замовником виготовлення кошторисної документації і виконавцем робіт по поточному ремонту зазначених доріг буде визначено КП «Хмільниккомунсервіс».

31 Comments on “ЯКІ ВУЛИЦІ ПЛАНУЮТЬ РЕМОНТУВАТИ В ХМІЛЬНИКУ В 2016 РОЦІ?

Зае - - ло !!!
11.05.2016 at 21:46

Дійсно Свято – сталося у 2011-2015 роках, коли відремонтували вул. Дзержинського, Комарова, Пушкіна, частину І.Богуна, проїзд до “ЗСМ”, тротуари по вул. Столярчука, центр міста, до зуп. Дачна, до заводу СМ, квіти та зелень по усьому місту !!! Ось таке свято було – хоча деякі борці верещать, що крали. Тепер ніхто не краде, отже коштів значно більше!!! Шановний мер – ПРОСНІТЬСЯ від пяного дурману, та почніть щось робити для міста, у ньому живуть ваші діти та онуки !!!

Віталій
11.05.2016 at 21:52

))))))))))))) Так тоді витрати на утримання наших ліцеїв здійснювалося за рахунок державного бюджету))) А тепер – за рахунок міського))) І все, що мало робитися – зроблено не буде, якщо ці витрати знову не повернуть державі))) А ці витрати складають не багато не мало – 30% від всього міського бюджету))). Учітє матчасть)))

Зае - - ло !!!
12.05.2016 at 14:34

На жаль, змушений повторити : ” Тепер ніхто не краде, отже коштів значно більше!!! “. А ще стало більше надходжень від нових податків та заходів із децентралізації !!! Отже коштів повинно вистачити не тільки на ямочний ремонт, та щомісячні премії “сєбє любімим”, за АДСКИЙ ТРУД !!! А що до Вас пане Віталію, то мене вражає ваша відданість поставленій лінії, та небажання критикувати очевидні недопрацювання нинішнього мера, як то кажуть : “Хто всрався – невістка!!!”

Віталій
12.05.2016 at 15:09

Чому ж? Я критикую, як Ви пишете, недопрацювання нинішнього мера))) Але я знаю реальну ситуацію щодо надходжень та витрат міського бюджету, і особливо – що стосується децентралізації. І з 100% впевненістю можу сказати, що покладені на міський бюджет витрати на утримання закладів профтех освіти є серйозною обузою для міста. І якщо Президент не підпише закон про внесення змін до Бюджетного кодексу, то в місті не буде робитися майже нічого з того, що хаплановано зробити))) І навіть красти не буде що)))

Іван
12.05.2016 at 16:02

“Дійсно Свято – сталося у 2011-2015 роках” – ага свято, і долар був по 8, і сонцесяйний грушко був при владі))) https://www.youtube.com/watch?v=pHyFm1TFa6k
https://www.youtube.com/watch?v=IbESvR8MCT8 обидва відео за 2013 рік, сонцесяйний 3-й рік був мером))))

Зае - - ло !!!
12.05.2016 at 19:04

А ніхто і не каже що Грушко зробив усе можливе для міста. А Ви Іване, краще сфотографували вулицю Дзержинського до приходу “сонцесяйний 3-й рік був мером))))

333
12.05.2016 at 20:39

У теперішніх “дєятєлів” навіть не вийде зробити 10 частини того, що зробив “сонцесяцний” . Бо дуже сильно “розумні” і у всьому вони розуміються))) Люди сміються з такої редчикоморозівської команди. Один з перед одного розказують наліво і направо, які вони “хазяї” . А реальної роботи не видно. І не буде видно.

333
12.05.2016 at 21:02

Пане Віталію серьойзною обузою міста є не профтех освіта чи ще щось, а Вами шановані головні “ліца” міста. Може їм мало премій дають, що вони так працюють??? На це коштів вистачає?

Віталій
12.05.2016 at 21:19

Ізвінітє – то не до мене питання))) Я нікому премій не даю. Та й самі собі вони їх не дають))) То все депутати))) всі питання до них. Бо саме вони преміюють “шанованих мною головних ліц міста”)))

Тарас
12.05.2016 at 23:05

Цікаво, “сонцесяйний” з першого ж дня почав вулиці робити? 🙂 Чи може пройшло трохи часу поки робота “налагодилась”? Редчик півроку на посаді і більшу частину цього часу депутати не могли дати сраці сіна. Зараз ніби трохи пристрасті вгамувались і вони починають працювати, принаймні хочеться у це вірити. То може треба трохи почекати, а не гавкати на міського голову коли треба і не треба? 🙂

Anatoly
13.05.2016 at 07:25

Тарас. Всі депутати не з однієї стайні (народний контроль), щоб підтримувати все, що пропонує їхній (народний контролер) мер.
По Вашому, якщо депутати голосують проти рішень мера, то це завжди проти громади?
Тарас. Дивлячись на Вас, то Вашій сраці сіна треба не мало…

Віталій
13.05.2016 at 08:02

Як на мене, то не кожен раз, коли депутати “не з стайні” не підтримують “рішення мера” можна вважати проти громади. Але такі випадки справді є і пояснити їх не зможуть, напевно, навіть ті депутати, які не голосують… Інколи то просто популізм, інколи – взагалі не вкладається в рамки здорового глузду. Просто “баба Яга протів” і всьо…)))

Іван
13.05.2016 at 08:39

“А Ви Іване, краще сфотографували вулицю Дзержинського до приходу” – наскільки мені відомо проект ремонту вулиці Дзержинського був розроблений до приходу “сонцесяйного”, так само як і проект ремонту вулиці Пушкіна до приходу нинішньої влади. А про те що робилися дороги ніхто не заперечує (щоб щось вкрасти потрібно обов”язково щось будувати), залишається питання як вони робилися, чи якісно (“Дійсно Свято – сталося у 2011-2015 роках, коли відремонтували вул. Дзержинського, Комарова, Пушкіна, частину І.Богуна”) – на Комарова вже де не де ями вибиті, те ж саме по Івана Богуна, подивимось на вулицю Пушкіна через 2 роки. Тим більше не я вигнав сонцесяйного, його просто не переобрали на виборах (відставання у майже 1000 голосів), якби такий гарний “гаспадарнік” був то чому його не переобрали? Он Гройсман у Вінниці теж дороги будував (з 72% голосів переобрався) а результат грушка показали вибори, те ж саме чекає на Редчика якщо нічого не робитиме.

Anatoly
13.05.2016 at 13:31

Віталій. А інколи самі проекти рішень підготовлені неякісно і з порушенням законодавства. Але в мене, як юриста виникає питання: Яким чином ці проекти попадають на сесію? Хто їх візує? За чим, і за ким дивиться Толя Мороз? Мабуть лише думає, як стати мером…

Віталій
13.05.2016 at 13:37

Ну тут питання передусім до бридичного відділу. Бо гріш ціна міськрадівським юристам, якщо за ними той же ж самий Мороз буде перепровіряти. Але Ви, як юрист, могли б прямо під час пленарного засідання чи до нього підказати і виправити оті неякісні рішення). До речі, а Ви можете дати посилання на якийсь проект рішення, який. на Вашу думку, підготовлений із порушенням законодавства? Прям аж цікаво)

Anatoly
13.05.2016 at 15:12

Чесно кажучи, якби мого прізвища не було б в цьому проекті рішення, то я б і не звернув увагу:
http://hmilnyk.osp-ua.info/userfiles/file/2016/032016/3003/43.doc
Хто може пояснити, що це таке:
Встановити орендну плату в розмірі ___,___ грн. (_______,__х4%=________,___ грн.)
І таке майже в половини людей в цьому проекті рішення.

333
13.05.2016 at 15:16

Мороз тільки може помріяти про мерське крісло! Не смішіть людей! Він навіть відповіді на питання толком не може дати, поки в катеринчука дозволу не спитається, що йому говорити. Який з нього мер??? Говорити, не мішки носити!

Anatoly
13.05.2016 at 15:20

Віталій. Ви писали:”Але Ви, як юрист, могли б прямо під час пленарного засідання чи до нього підказати і виправити оті неякісні рішення).”
По-перше – я не депутат, а по-друге, чому я маю відбирати хліб в пані Буликової?

Anatoly
13.05.2016 at 15:27

Толику його бувший патрон Мельничук розкаже як себе вести.
Недаром на відео видно, що він сидить в залі на сесії і спостерігає, як себе ведуть бувші його учні Толик і Сірожа.

Віталій
13.05.2016 at 16:12

Пане Анатолію, то я так і не зрозумів, де саме порушення закону? Ви дали посилання на проект рішення, який розміщений на Офіційному сайті. Гарантії, що саме в такому вигляді, тобто без вказаних сум, рішення було винесено на пленарне засідання, немає жодної. Тим більше сам проект рішення, як на мене, цілком законний, розроблений в межах та у спосіб, який передбачено законодавством)))

Anatoly
13.05.2016 at 17:15

Проект рішення без цифр?!!! Ви вважаєте це нормальним?!!! Чому проект рішення про премії меру і заступникам з цифрами? Чому проект рішення про зміни до бюджету з цифрами? Що в такому разі погоджуть посадовці перед оприлюдненням цього проекту? Про що вони ставлять свої підписи?
Уявіть на хвилинку, що Ви орендар, Ви є в цьому рішенні, і Вам мають змінити розмір орендної плати. Але якою буде ця орендна плата ніхто не знає… Навіть ті, хто готовив проект рішення.
Виклали на сайт пусте рішення без сум і Ви вважаєте це нормою?

Віталій
13.05.2016 at 19:28

Блін, ну вмикайте трішки мозок і уважно читайте хоча б те, що самі пишете. Ви написали, що на сесію виносяться проекти рішень, які не відповідають законодавству або підготовлені неякісно. А самі посилаєтеся на оприлюднений на сайті проект рішення. Чи не припускаєте Ви, що те, що ВИНОСИТЬСЯ на сесію, вже з цифрами? Тобто це лише проект, який оприлюднили. А в процесі його обговорення на засіданні виконавчого комітету і засіданнях постійних комісій проект рішення точно розглядається вже з цифрами. І на затвердження також виноситься з цифрами. То що не так? Я можу частково погодитися. що все ж таки краще з цифрами. Але я знаю стовідсотково, що кожен проект рішення. після оприлюднення, суттєво може коригуватися і на пленарне засідання потрапляє суттєво відкоригований документ. І це нормально!))) Бо проект рішення й оприлюднюється за 20 робочих днів саме для того, щоб всі зацікавлені суб’єкти могли б висловити своє бачення щодо цього проекту рішення. І якщо в процесі обговорення буде внесено до проекту рішення зміни, то на сесію він все одно потрапляє в довершеному вигляді. Чи ви думаєте, що рішення затверджують без цифр, а потім їх хтось вписує?))) Невже Ви маєте за ідіотів всіх депутатів міської ради?))) Я ніколи не повірю, що вони пропустять “пусте” рішення…

Anatoly
13.05.2016 at 20:05

“Увмикніть” і Ви свій мозок. Проект рішення погоджений і оприлюднений, але підготовлений неякісно. Цифри відсутні. Що може в цьому рішенні коригуватись в комісіях і на виконкомі, якщо орендна плата розраховується шляхом множення нормативної грошової оцінки на відсоток (від 3 до 12). Що Вам ще не зрозуміло?
Ви пишите “Бо проект рішення й оприлюднюється за 20 робочих днів саме для того, щоб всі зацікавлені суб’єкти могли б висловити своє бачення щодо цього проекту рішення”, але що можна висловити до проету рішення, яким мають встановити розмір орендної плати, коли сам цей розмір в проекті рішення – відсутній?
Чому відсутній?

Віталій
13.05.2016 at 20:16

Причина, скоріш за все, в наступному. І я переконаний. що Ви знаєте про цю ситуацію, якщо взяти до уваги, що і Ваше прізвище є в зазначеному проекті рішення. Ось прошу перейти за посиланням і освіжити в пам’яті події навколо оренди землі. Це. звичайно, не виправдання і не стопудовий аргумент, але пояснює ситуацію:
http://hmilnyk.osp-ua.info/index.php?pokaz=107530
І ось тут (цитую):
Доволі емоційна дискусія розгорнулася з питання «Про встановлення розмірів орендної плати за землю у відповідності до рішення №2261 80 сесії міської ради 6 скликання «Затвердження технічної документації про нормативну грошову оцінку земель міста Хмільника». Питання стосувалось внесення змін до договорів оренди землі фізичним та юридичним особам. Необхідність внесення цих змін викликана потребою у приведенні правовстановлюючих документів з питань землекористування до вимог законодавства та нормативно – грошової оцінки земель, що діє з 01.01.2016р.

На пленарному засіданні були присутні окремі підприємці міста, які звернулися до депутатів міської ради з проханням відтермінувати прийняття рішення про внесення змін до договорів оренди землі, звернутись до народного депутата Петра Юрчишина та до очільників політичних партій через їх представників у міській раді з метою порушення та вирішення питання щодо незастосування коефіцієнта інфляції 2015 року до розрахунків з оренди землі і земельного податку. Вони також запропонували створити робочу групу для напрацювання звернення до Верховної Ради України, пошуку варіантів виходу з критичної ситуації, в якій опинилися підприємці, та для вирішення всіх супутніх питань, пов’язаних із цією проблемою.
Після досить тривалого та ретельного обговорення запропонований проект рішення з цього питання не набрав необхідної кількості голосів та був відхилений.
http://hmilnyk.osp-ua.info/index.php?pokaz=107749

Anatoly
13.05.2016 at 20:22

Спочатку відхилили, але на останній сесії все ж таки прийняли.

Віталій
13.05.2016 at 20:23

Сподіваюся з цифрами?)

Алекс
13.05.2016 at 20:59

Все діло в тім що децентлалізація для Хмільника недала майже нічого, так як у нас були приференції міста-курорта, а витрати зросли за рахунок училищь.

Тарас
13.05.2016 at 21:20

Anatoly, мені із без сіна м’яко сидіти. 🙂

Віталій
13.05.2016 at 21:26

Алекс, які преференції міста-курорта???)))))))))))))))))))

Тарас
14.05.2016 at 09:55

Яка може бути мова про плоди децентралізації якщо вона ще тільки-но розпочалась і гальмується через тупість людей і жадібність місцевих князьків.

Віталій
14.05.2016 at 12:23

А мене все таки більш цікавить, які ж преференції мав Хмільник, як місто-курорт?)))

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *