Close
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

08.03.2011

Зі святом!

Под звон бокалов и капели звонкой
Сегодня выпить я хочу, девчонки,
За нас красавиц и за нас прелестниц!
За нас кудесниц и за нас волшебниц!

Ведь, как бы ни был труден мир и сложен,
Мы чудеса творить спокойно можем:
Катаясь у любимого в печенках,
То в зверя превратим, а то во львёнка…

Легко бумажку делаем из чека
И каплю превращаем в человека,
Менять мы можем планы очень  круто
И в блюдо превращать набор продуктов…

«Отбрить»  наотмашь и дарить надежды,
Красивой быть в манто и без одежды…
Зимовье раков мы порой покажем,
Сокрыв своё лицо под макияжем! ..

Отнять и подарить мужчине силы,
Слона соорудить из дрозофилы,
Опорой мужу быть в его дороге
И свить гнездо из заспанной берлоги..

Рыдать мы можем и смеяться  звонко,
Убить словечком и кольнуть легонько,
И поддержать без слов, но тёплым взглядом,
Жить далеко, но быть, как будто, рядом…

Не выпить нам сегодня нет причины!
Я думаю, поддержат нас мужчины!!! ..

44 Comments on “Зі святом!

Слободянська Кішечка
08.03.2011 at 12:24

Дякую за привітання!)

Волошка
08.03.2011 at 18:05

Яке гарне привітання!!! Дякую)

Віталій
11.03.2011 at 17:18

Пані Естер. А чому Ви не відреагували на ці віршовані рядки? Цитую:

“Легко бумажку делаем из чека
И каплю превращаем в человека…”

Про яку саме “каплю” і саме про каплю чого йдеться? Чому ЦЕ пройшло повз Вашу увагу,а викликало такі емоції щодо мого комента до статті про виставку?

Чи, наприклад, таке твердження:

“Опорой мужу быть в его дороге
И свить гнездо из заспанной берлоги…”

Чи не вважаєте Ви, що автор цих рядків відводить жінці роль опори в справах чоловіка (навіть не припускаючи, що в жінки є чи може бути власна дорога), а також прибиральниці його барлігу? Чому ж тут мовчимо? Чи у Вас фемінізм вибірковий та персональний?))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Ester
11.03.2011 at 17:37

Я ж не написала, що мені подобається це поздоровлення, а відгавкуватисяна на всі мене не вистачить да і ображати того, хто його вивішував не хотілося.

Волошка
11.03.2011 at 18:59

Та чому ж. Непоганий віршик. І, до речі, якщо хороший чоловік, то чому б це жінці не бути “прибиральницею” в спільній з чоловіком оселі ))
Справа в тому, що жінки в цьому світі й справді багато свого вільного часу тратять на чоловіків. Жінка і підтримає, і підставить своє плече, коли треба. Можливо, не кожна, але жінки багато чого терплять. І деякі навіть попри зради чоловіка чи хлопця мужньо все витримують. )))
Ведь, как бы ни был труден мир и сложен,
Мы чудеса творить спокойно можем:
Катаясь у любимого в печенках,
То в зверя превратим, а то во львёнка…

Ester
12.03.2011 at 11:35

М-да, до Європи нам ….., ))))) пані прибиральниця, я розчарован ))).

Віталій
12.03.2011 at 11:49

Прошу звернути увагу, сам вірш написаний від імені жінки…. Стверджувати, що саме жінка його писала не можна, але все ж… І саме авторка цих радків погоджується, напевно, свідомо брати на себе такі обовязки. Наголошую, свідомо! І навіть пишаючись цим…

Ester
12.03.2011 at 14:42

Я поважаю бажання і права інших, але через їх бажання бути “прибиральницями” мені в цьому суспільстві немає вибору, і потрібно або стати прибиральницею або залишитися “одиноким волком”. Чому ж мої права ніхто не хоче враховувати?

Волошка
12.03.2011 at 16:18

Роль прибиральниці мені теж не до душі… Прибиральницею можна бути навіть на деякий час, і то тільки для того, щоб не жити в засміченому будинку. І підкорятися бажанням чоловіка, який буде хотіти від жінки ролі прибиральниці – в такому випадку нехай залишається сам. В попередньому коментарі я наголосила – якщо хороший чоловік! Тобто такий, який не буде постійно експлуатувати жінку,а й сам буде працювати, а не лежати на ліжку і читати газетки…

Sofia
12.03.2011 at 16:59

Якщо чоловік хороший, то жінка, яка поруч з ним прибиральницею не буде. Вона буде йому другом, матір’ю його дітей, коханою і люблячою дружиною. А, якщо, раптом вона для нього стала прибиральницею, то варто задуматись!!! Перед тим як наважитись на подібні жертви, варто врахувати чим жертвує чоловік заради жінки…

Віталій
12.03.2011 at 17:01

Є ще в когось якісь думки стосовно цього питання?

Віталій
12.03.2011 at 17:03

Щодо жертв, то вони є і з боку чоловіка, і з боку жінки… Але чи вони рівнозначні?

Волошка
12.03.2011 at 17:04

Цікаво, які жертви з боку чоловіка маються на увазі?

Віталій
12.03.2011 at 17:08

На мою думку вони стосуються як чоловіків – так і жінок. Наприклад, певні обмеження щодо свободи вибору. В окремих випадках це стає проблемою для представників обох статей. Хоча не знаю, що мала на увазі Софія, коли про це писала…

Волошка
12.03.2011 at 17:13

Думаю, що в Софії буде нагода вам, пане Віталій, розповісти про це особисто))Або ж по електронці)
Все одно, в жінки менше прав. І я знов можу наголосити на тому, що все більше схиляюся до феміністичних поглядів…

Віталій
12.03.2011 at 17:21

А я щиро сподіваюся, що Ви, пані Волошко, написали це серйозно… А чому Ви не звернула увагі на текст привітання? На Ваші думку воно “гендернонейтральне”?

Волошка
12.03.2011 at 17:28

Що саме – серйозно? Про пані Софію? Чи про те, що в жінки набагато менше прав? Уточніть, будь ласка…. І я звертала увагу на текст привітання) Я ж написала – чудовий вірш…

Sofia
12.03.2011 at 17:29

))))))Саме рівноправність я мала на увазі. І це має враховувати, як чоловік так і жінка.
Щодо жертв, то ви Пані Волошка вже вище згадали, що деякі жінки багато чого терплять, а що терплять чоловіки? І чи варто терпіти?

Віталій
12.03.2011 at 17:37

Я мав на увазі Ваше стремління до феміністичних поглядів, не більше. Можливо вам це здасться дивним, але чоловіки також страждають від сімейного насилля (правда в меншій кількості випадків, ніж жінки). А якщо взяти до уваги, що насилля в сімї розрізняють економічне, сексуальне і т.д., то ви можете самі навести приклади, коли саме чоловік виступає в ролі жертви. Хоча варто визнати, що такі випадки зустрічаються рідше, ніж подібні прояви насилля над жінкою…

R0m@Nuke
12.03.2011 at 18:13

Одне тільки бла, бла, бла!!! мужики як ї…ли жінок так і будуть їх ї…ти!!!

Слободянська Кішечка
12.03.2011 at 19:38

До чого весь цей галас? І з чого ви взяли, що вірш писала жінка, а тим більше, що вона погоджується брати на себе такі обов”язки і ще й пишатись? По моєму, вона просто описала в привітанні жіноче життя, адже там ні в жодному рядку не сказано, що вона погоджується зі своїм становищем))) А щодо того, хто чим жертвує, то мені здається, що в шлюбі жертвують обоє, як чоловік, так і жінка. Інше питання чи ці жертви рівнозначні…але це вже залежить від обох.

Віталій
13.03.2011 at 13:00

Щодо авторства жінки, то я зробив тільки припущення. Не можу не погодитися щодо жертв. Тільки варто взяти до уваги, що добре, коли жертвуєш свідомо, а не коли такі жертви вимагають. І це стосується як жінок – так і чоловіків.
А комент Романюка заставив задуматися… )))))))))))))))))))))))))))))))))

Ester
13.03.2011 at 16:04

А жінки як використовували чоловіків, які слюні попускають коли є-ся хотять, так і будуть використовувати.

R0m@Nuke
13.03.2011 at 16:32

Чоловіки які пускають слюні то не чоловіки, а даруйте БАБИ! Бо не здатні завоювати жінку і показати настільки він чоловік!

1) Чому тоді Жінки не носять важкі речі? а просять чоловіків зробити це за них!!
2) Чому Жінок нема у багатьох видах спорту? Що бяться покалічитися?
3) Чого ви так рветеся до влади? ЗАВИСТЬ? і думки що ви можете краще зробити?

І гендерну рівність придумали жінки через ЗАВИСТЬ!!! Щоб не сидіти дома!)))))))))

на мою думку ЖІНАКА ПОВИННА ЗАЛИШАТИСЯ ЖІНКОЮ, а ЧОЛОВІК ЧОЛОВІКОМ!! но не навпаки!

Віталій
13.03.2011 at 16:41

На мою думку і жінка, і чоловік має мати вибір: йти в політику – чи сидіти дома, піднімати важкі речі – чи чекати, щоб хтось її носив на руках… Цікаво, а в яких видах спорту немає жінок? Це чоловіків немає в певних видах спорту. Наприклад, синхронне плавання… (перепрошую, якщо помилився щодо останього)

Ester
13.03.2011 at 16:46

пане R0m@Nuke, так ми рвемося до влади і гендерну рівність придумали щоб не сидіти вдома, а мати право навчатися, працювати,не бути подарунками, мати право на приватну власність, на дітей тощо.
Щодо того, що жінка повина залишатися жінкою, а чоловік чоловіком на щастя переконані не всі є винятки.
В яких видах спорту немає жінок?
Чому на ринок за продуктами ходять в більшості жінки і тащуть додому важкі сумки, в той час як чоловік лежить на ліжку біля телевізора? Я розумію, що це проблема тої жінки яка це робить, але ж не завжди важкі речі носять чоловіки.

R0m@Nuke
13.03.2011 at 16:48

Так у синхронному плаванні нема чоловіків! но вони туди і не рвуться))) зато жінки рвуться в усі види спорту)))))

жінок нема у цих видах POVERLIFTING, STRONGMAN, БО ВОНО ЇМ НЕ ПІДСИЛУ!!

R0m@Nuke
13.03.2011 at 17:25

А вам що хтось забороняв ось це “навчатися, працювати,не бути подарунками, мати право на приватну власність, на дітей тощо.” ????

все це у вас БУЛО, Є І БУДЕ! ніхто у вас це не відбирав!!1 просто як ви виразилися нище “Я розумію, що це проблема тої жінки яка це робить” тоді навіщо ви піднімаєте такі речі на загальний розсуд якщо ви самі це розумієте??? Де логіка?? Чи ви хочете показати що ви боретеся за права жінок?? Так робіть щось а не тратьте час на написання коментірів бо як казав один великий философ “говорити можна багато, а от зробити нічого”

Слободянська Кішечка
13.03.2011 at 21:22

а я от, в черговий раз дивуюсь нашому вмінню обгадити щось та споганити до такої межі, що його вже навіть читати не хочеться! Браво панове, нам в черговий раз вдалось обгадити гарну статтю! ще раз БРАВО!!!

Ester
14.03.2011 at 07:38

Щодо прав жінок пане R0m@Nuke то все, що я та Ви перераховували було надано жінкам саме завдяки фемінистичному рухові. Правда в різних країнах у різні роки та періоди. В деяких країнах жінкам і досі заборонено навчатися, мати свою власність, і вони залишаються подарунками для чоловіків.
Щодо того, що чоловіки не рвуться у синхроне плавання, то це ще раз підтверджує, що вони не все здатні зробити. Крім того чоловіків немає няньками
в ДНЗ, прибиральниками, тощо принаймні в нас.
Напиши ті види спорту українською, а тоя відчуваю обмеженою, бо не розумію про що ти говориш.
Щось я не зрозуміла, а слово БАБА, що означає в твоєму коментарі? Бо в словнику воно більш чим зрозуміле і по-моєму в це речення не підходить.
І як це можна завоювати жінку? ))))))

Ester
14.03.2011 at 07:48

Слободянська Кішечка щодо жертв, які залежать одне від одного, це міжособистісні стосунки, поки жінка звичайно не звернеться до відповідної структури, але ж є жертви і на роботі, як підлеглої, та заробітчанки, і в політиці, як депутататші.
Щодо гарного вірша по смислу то я не згодна. Саме тому ми так і живемо як обслуга.

Віталій
14.03.2011 at 10:33

Підтримую ідею щодо розшифрування назв спорту, якщо то взагалі спорт. І щодо того, що жінкам щось не під силу, то це також неправда. Колись читав результати досліджень де говорилося, що у витривалості жінки заткнуть чоловіків за пояс. Так що не варто недооцінювати жінок.
Щодо того, що варто щось робити, то, на мою думку, нараі суспільство не готове прийняти сучасні феміністичні поглади, принаймні в Україні. То ж вся робота повинна бути спрямована якраз на просвіту. Хоча хтось може це називати бла-бла-бла…

R0m@Nuke
14.03.2011 at 11:35

По моєму ми зараз говоримо про Українських жінок, а не про Ірак чи про Саудівську Аравію чи просто мусульманський народ в цілому! Де такі речі прописані в КОРАНІ! Що жінка повина підчинятися чоловікові в усьому! В Українським жінкам дали все просто вміло використовуйте це!! Інша справа якщо вам це не дано природою!

1) чоловіки не рвуться у синхронку бо їм краще спостерігати як це роблять жінки! це дійсно гарно та вишукано у вашому виконанні! довелося одного разу у Києві побувати на такому дійстві)))) Щодо того що нема чоловіків няньок то ви сильно помиляєтеся! сама популярна нянька в Україні це чоловік його навіть в ТСН показували бо він краще справляється зі своїми обов’язками няньки ніж жінки! він навіть заснував школу няньок чоловіків!

2) чоловіки прибиральника також Є просто оберніться і ви все побачите (якщо ви захочете побачити це все через окуляри фемінізму)

відкрийте Google перекладач і він вам переведе! тим паче ці слова і так дуже часто зустрічаються і їх можна і без перекладу зрозуміти !! Я можу сказати тільки Одне Вчіть Англійську бо чоловіки її вчать! А ви хочете бути на рівні з ними!

Щодо БАБИ то не вам вирішувати чи підходить воно у даному тексті чи ні!! Хто хотів той зрозумів, а хто не хотів той і не зрозуміє!

ПРОСТО! (**,)

R0m@Nuke
14.03.2011 at 11:44

Ніхто ж не каже про наприклад я їх не поважаю чи недооцінюю! Я люблю і поважаю наприклад ту жінку яка мене народила та виховала! Я її ціную за те що вона в мене вклала! Суспільство готове прийняти феміністичні АДЕКВАТНІ погляди! Но не те що зараз пишуть тут жінки які не задоволені життям через те що їхнє життя зруйнував чоловік! Перш за все проблему треба шукати в собі! А не звинувачувати чоловіків у своїх проблемах!

Стронгмен та Паверліфтінг це види змагань вже давно визнані у світі СПОРТОМ!

Волошка
14.03.2011 at 20:24

Мені подобаються європейці та американці))) Вміють радіти життю, завжди такі усміхнені))) (це з розповідей українців, які були за кордоном)…
Хоча б частинка феміністичних поглядів не завадили б і нашим українським дівчатам та жінкам))) Щоб мали більше власної гідності, а не думали, що чимось залежать від якогось чоловіка…
А жертви – вони завжди були й будуть. Доки сам не обпечешся, то й не зрозумієш… А елементарним попередженням люди чомусь не хочуть вірити))))
А ще страшенно ображає, коли жінкам говорять, навіть в шутку: “мовчи жінко, твій день 8 Березня”… В відповідь так і хочеться сказати: “а твій день – 23 лютого і ніякий більше”)))))))))))

Руслан
14.03.2011 at 21:00

Да уж, такі всі круті що б ви без нас робили то га?

Слободянська Кішечка
14.03.2011 at 22:20

те ж саме, що і ви без нас)))

Руслан
14.03.2011 at 22:51

Та ні певно не те не така в нас фізіологія)))

Ester
15.03.2011 at 07:59

Пане Романюк чоловік мені життя зруйнував менше ніж я йому. Чи Ви вважаєте, що чоловіки не здатні переживати, співчувати. Щодо слова БАБА, то Ви використовуєте його, як образу, нібито жінка є чимось нижчевартісним за чоловіка. Тоді про яку Ви повагу і оцінку розповідаєте, це всьго лиш слова і більш нічого. Щодо українських і не українських жінок, чому Ви важаєте, що права залежать від того в якій країні ти народився, адже жодний з нас не вибирає де народися. Щодо КОРАНУ і БІБЛІЇ то в бвблії також вказано що жінка має підкорятися чоловікові,але чи це доцільно.
Щодо феміністичних адекватних поглядів то Ви їх сприймаєте тільки ті, які Вам вигідні, я вважаю, що має бути гендерна справедливість.
Цікаво як можна в Стронгмені покалічиться?. по друге в другому виді спорті жінки є?
ІЦ що нам не дано природою? Бо що Вам не дано я знаю?

Ester
15.03.2011 at 08:02

пане Руслан, якщоо прослідкувати моє життя і мого чоловіка, то Ви без нас будете бухати, в силу вашої фізіології, а ми без Вас прекрасно жити, в силу нашої фізіології.

Руслан
15.03.2011 at 09:38

Пані Ester мені якось байдуже на ваше життя та на вашого чоловіка, не треба тут жалітися хто і що вам зробив це не суд і не церква. Нікому з присутніх не цікаво як ви з чоловіком бухаєте чи що там ще. Вам треба пройти серйозну психотерапію і чим скоріше тим краще для вас.

І не треба заганяти всіх під один шаблон, кожна людина індивідуальна. Наскільки я знаю то пан R0m@Nuke та пан Віталій взагалі не вживають спиртного і не палять, тому не всі такі як ваш чоловік. А в багатьох випадків чоловіки якраз спиваються через пресінг і нерозуміння зі сторони дружини.

Ester
15.03.2011 at 13:14

от і вся Ваша фізіологія спиватися через “нерозуміння дружини”.
А на що я жалілася? і в якому коментарі?
Щодо індивідуальності, то я її дійсно поважаю, а от чоловіки все хотять загнати під один шаблон.

Руслан
15.03.2011 at 13:57

Ось “пане Руслан, якщоо прослідкувати моє життя і мого чоловіка, то Ви без нас будете бухати” З цього можна зробити висновок що ваш чоловік бухає а ви дуже правильна. От це і є жалітися на те що він бухає

R0m@Nuke
15.03.2011 at 14:22

Мені ЩИРО ШКОДА вашого чоловіка і вас пані Естер! я не використовував його як образу! це тільки ваша така думка!

“Щодо українських і не українських жінок, чому Ви важаєте, що права залежать від того в якій країні ти народився, адже жодний з нас не вибирає де народися.”
Це ви поїдьте у східні країни і розказуйте про свій фанатичний фемініз! цікаво скільки ви там протримаєтеся з такими гучними заявами!

У Стронгмені можна покалічитися дуже просто і навічно! може порватися м’яз, може придавити велетенським вантажем, може спина прихватити так що не зможете не те що рухатися навіть стояти буде дуже боляче!!!

Феменістка повина перш за все бути жінкою і мати повагу до тих з ким вона спілкується будь то жінка чи чоловік а у ваших словах я цього не помітив! Як виразився пан Сергій у одному із постів ви просто “Базарна баба” як говорить говорить, а толку ніякого! А говорите ви складається таке враження з такою ненавистю на цілий світ що готові просто перегризти горло всім чоловікам на цій землі! Бо колись ганді сказав на мою думку ГЕНІАЛЬНУ ФРАЗУ ” Хочеш змінити світ спочатку зміни себе” можливо варто вам прислухатися до поради мудреця і спробувати менш негативно відноситися до чоловіків і вони почнуть у вас бачити жінку а не ….

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *